Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HenkyNL
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-08 21:30
Alwayshappyz schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 20:07:
Ik wacht zelf vooral op een kale digitale editie of desnoods met een spel erbij. Hopelijk komen die ergens begin volgend jaar ook wat meer op voorraad.
Momenteel beschikbaar op Amazon UK: https://www.amazon.co.uk/...fix=pl%2Caps%2C104&sr=8-2

Zelf vandaag ook mijn GoW bundel binnen gekregen.

[ Voor 3% gewijzigd door HenkyNL op 20-12-2022 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlayKe
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 22-04-2024
HenkyNL schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 20:39:
[...]

Momenteel beschikbaar op Amazon UK: https://www.amazon.co.uk/...fix=pl%2Caps%2C104&sr=8-2

Ook de GoW bundel Disc is beschikbaar momenteel!

https://www.amazon.co.uk/...&pd_rd_i=B0BK1G3PW9&psc=1

[ Voor 28% gewijzigd door PlayKe op 20-12-2022 20:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
HenkyNL schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 20:39:
[...]

Bedankt voor deze tip, echt meteen besteld. Thanks!

Ik weet dat je nog een aparte kabel nodig hebt, heeft iemand daar misschien een link voor? Juiste HDMI kabel zit er wel standaard bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 21:04
Alwayshappyz schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 22:36:
[...]

Bedankt voor deze tip, echt meteen besteld. Thanks!

Ik weet dat je nog een aparte kabel nodig hebt, heeft iemand daar misschien een link voor? Juiste HDMI kabel zit er wel standaard bij?
Heb je nog een PS4? Is zelfde kabel. En in HDMI zit geen verschil uit de verschillende landen.

Anders https://www.bol.com/nl/nl...OptionButton#productTitle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Dyna20 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 23:02:
[...]

Heb je nog een PS4? Is zelfde kabel. En in HDMI zit geen verschil uit de verschillende landen.

M’n eerste Sony, dus nooit een PS3/4 gehad :) thanks!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LennartVork
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-08 16:21
Snel2001 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 15:35:
[...]

Mijn bestelling-status is van 'bestellen verwerking' naar 'voorbereiden verzending 1/1' gegaan. Nog geen mail.
De PS5 komt bij mij als t goed is morgen binnen!
Dyna20 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 23:02:
[...]

De PS5 komt met een hdmi 2.1 kabel, die nodig is om 120 hz @4k te kunnen displayen op je tv. Dat is natuurlijk alleen relevant als je ook daadwerkelijk een 120hz tv (of monitor) hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 07:26
Alwayshappyz schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 23:53:
[...]

M’n eerste Sony, dus nooit een PS3/4 gehad :) thanks!
Het is gewoon een standaard C7 stekker, die kunt je bij een elektronicawinkel, gamewinkel, of doe het zelf winkel zo oppikken. Ik heb een keer eentje extra gehaald zodat ik niet moeilijk hoef te doen als ik de playstation naar zolder wil verplaatsen, gewoon bij MM voor een paar euro. Dus ik zou zeggen, regel die vast eentje voordat je je PS5 krijgt, dan kun je dan meteen aan de slag. Enne, veel plezier ermee alvast!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:28
LennartVork schreef op woensdag 21 december 2022 @ 00:24:
[...]

De PS5 komt bij mij als t goed is morgen binnen!

[...]
Apart dat ze op de site van PS-direct zeggen dat voor 16.00 bestellen, dezelfde dag verzenden is. Ik heb nog nooit direct via Sony een console gekocht, maar de mijne is verder nog niet verzonden, gisteren ruim voor 16.00 besteld.. En ik zie hier dat dit met grote regelmaat voorkomt. Waarom dan zo expliciet dat op je site vermelden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dyna20
Cyrax0508 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 09:44:
[...]

Apart dat ze op de site van PS-direct zeggen dat voor 16.00 bestellen, dezelfde dag verzenden is. Ik heb nog nooit direct via Sony een console gekocht, maar de mijne is verder nog niet verzonden, gisteren ruim voor 16.00 besteld.. En ik zie hier dat dit met grote regelmaat voorkomt. Waarom dan zo expliciet dat op je site vermelden?
Hebben waarschijnlijk de capaciteit niet joh. Maar wel slecht dat ze extra vragen voor express levering. En als ik de verhalen hier hoor dat je hem nog 5/6 dagen later ontvangt. Hopelijk kan je dan wel de extra kosten terug vorderen.

Hoop voor degene die hebben kunnen bestellen, dat jullie hem nog voor de kerst hebben.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• djeve
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-05 14:10
De digitale en disc versie (zonder spel) zijn weer beschikbaar op sony store

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• killerbee1958
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:08
djeve schreef op woensdag 21 december 2022 @ 10:43:
Top,

Eindelijk de console zonder extra spellen of andere onnodige meuk voor de standaard prijs kunnen bestellen.
Zal wel na kerst leveren worden maar daar kan ik wel mee leven

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 21:39
TOP! Bedankt voor de tip :)

Eindelijk ook een PS5 besteld zonder daarbij allerlei onnodige rommel mee te moeten bestellen en hopelijk nog voor de kerst binnen ;)

Nu nog hopen dat ie in 't tv meubel past 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door [MAUS] op 21-12-2022 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MevrouwDeKat
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 14:23

MevrouwDeKat

Miauw

Lukt weer niet, eerst ook niet via PayPal! Ik heb een fout ergens gevonden in mijn instellingen en hoopte dat het nu werkte, maar nu krijg ik steeds. de melding " er is iets mis gegaan" als ik hem in mijn mandje wil liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
MevrouwDeKat schreef op woensdag 21 december 2022 @ 11:03:
Lukt weer niet, eerst ook niet via PayPal! Ik heb een fout ergens gevonden in mijn instellingen en hoopte dat het nu werkte, maar nu krijg ik steeds. de melding " er is iets mis gegaan" als ik hem in mijn mandje wil liggen.
Probeer je het mobiel of via een PC? Probeer het eens via je mobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 20:49

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Dank u! Gister geprobeerd maar toen was 'ie alweer op, nu net een disc-versie kunnen bestellen :)

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MevrouwDeKat
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 14:23

MevrouwDeKat

Miauw

Cyrax0508 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 11:10:
[...]

Probeer je het mobiel of via een PC? Probeer het eens via je mobiel
Nee, zowel met creditcard als met paypal, via verschillende browsers en mobiel/ pc krijg ik steeds:

"Controleer de itemlimiet voor een of meer items in je winkelwagentje en of je een geldig factureringsadres en leveringsadres hebt ingevoerd."

Bij adres heb ik alles ingevuld, in de preview zie ik straat + nummer, stad en Nederland. Dit alles klopt, Postcode verderop klopt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 07:18
MevrouwDeKat schreef op woensdag 21 december 2022 @ 11:16:
[...]

Nee, zowel met creditcard als met paypal, via verschillende browsers en mobiel/ pc krijg ik steeds:

"Controleer de itemlimiet voor een of meer items in je winkelwagentje en of je een geldig factureringsadres en leveringsadres hebt ingevoerd."

Bij adres heb ik alles ingevuld, in de preview zie ik straat + nummer, stad en Nederland. Dit alles klopt, Postcode verderop klopt ook.
Ik had bij het invullen van het lever adres het probleem dat ik bij mijn achternaam geen spatie kon invullen waardoor ik niet verder kon. Misschien is dit het probleem? Ik heb uiteindelijk mijn achternaam maar aan elkaar ingevuld zonder spaties, toen kwam ik wel verder. Ook met Paypal betaald overigens.

Heb zelf een PS5 Digital besteld zonder poespas! Had vorige week een te dure bundel bij Mediamarkt besteld, deze retour gedaan nadat ik een bestelling had kunnen plaatsen voor een GoW bundel bij Amazon.de. Amazon verwachtte pas eind januari/begin februari te kunnen leveren echter dus deze nu ook weer gecancelled en nu bij Sony besteld, was me het weekje wel hopelijk is deze snel binnen en ben ik eindelijk klaar hiermee. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidane007nl
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 23:46
Cyrax0508 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 09:44:
[...]

In de bevestigingsmail van PlayStation Direct staat bij mij levering 5 werkdagen. Dus waarschijnlijk krijg ik hem pas na de kerst. Ik heb er geen problemen mee. Beter dan Amazon met eind januari. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Zidane007nl schreef op woensdag 21 december 2022 @ 11:35:
[...]

In de bevestigingsmail van PlayStation Direct staat bij mij levering 5 werkdagen. Dus waarschijnlijk krijg ik hem pas na de kerst. Ik heb er geen problemen mee. Beter dan Amazon met eind januari. 8)7
Ik heb niet eens een bevestigingsmail gehad? Hij staat nog steeds op "Bestelling verwerken".

Ik maak me er verder ook niet zo druk om, maar ik vind het wel een beetje triest dat zo'n groot concern op hun site onzin kan en mag verkondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamiehapje23
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 21-12-2022
MevrouwDeKat schreef op woensdag 21 december 2022 @ 11:03:
Ik kreeg ook telkens die melding met PayPal, maar heb toen het geld op me PayPal gezet ipv dat ze het automatisch afschrijven en toen ging het ineens wel goed, zou dat eventueel proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamiehapje23
  • Laatst online: 21-12-2022
De gow en cod bundels zijn er nu ook weer bij playstation bundelloze versie is er niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snel2001
  • Laatst online: 22-12-2022
Cyrax0508 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 11:43:
[...]

Ik heb niet eens een bevestigingsmail gehad? Hij staat nog steeds op "Bestelling verwerken".

Ik maak me er verder ook niet zo druk om, maar ik vind het wel een beetje triest dat zo'n groot concern op hun site onzin kan en mag verkondigen.
Ik heb vorige week donderdag, 10 uur 's ochtend besteld (Bundel met MW2 en controller bundel met FIFA) en nog steeds "verzending voorbereiden" staan. Zelfs met de normale bezorging, en ik heb zelfs nog express, hoort ie al twee dagen geleden geleverd te zijn...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Hier ook eindelijk een PS5 disk + controller te pakken kunnen krijgen _/-\o_

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kpnsvn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-07 02:18
Voor de modelnummer fanaten:
Heb de MWII bundle ontvangen. Dit is een 1216A model.

AVR-X1700H | 5x B&W M1 | SVS PC12 NSD-DSP | LG OLED 65C8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rollo75
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14-09 18:39
Snel2001 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 12:12:
[...]

Ik heb vorige week donderdag, 10 uur 's ochtend besteld (Bundel met MW2 en controller bundel met FIFA) en nog steeds "verzending voorbereiden" staan. Zelfs met de normale bezorging, en ik heb zelfs nog express, hoort ie al twee dagen geleden geleverd te zijn...
Ik heb een disk console gisteren voor 12 uur besteld met express. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Slavko
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-09 09:37
BCC heeft weer een bundel te koop:
https://www.bcc.nl/gaming...ar-ragnarok-bundel/331322.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13:44
Ik haat bundels, maar moet zeggen dat deze wel waar voor het geld biedt. Met alles wat erin zit kom je los op een hoger bedrag uit.

Desondanks ben ik blij dat ik de losse console net bij PlayStation direct heb besteld.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAdelI
  • Registratie: November 2020

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snel2001
Rollo75 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 13:10:
[...]

Ik heb een disk console gisteren voor 12 uur besteld met express. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren 😅
Toevallig zojuist een mail met verzendinfo gekregen... succes, uiteindelijk komt ie er wel! (Ze zullen het wel druk hebben met de feetsdagen ofzo...)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09 14:05
Dorest0rm schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 12:58:
[...]

Week geleden besloten dat ik em wil hebben en mezelf maar moeten overtuigen dat ik al die bundle crap niet nodig heb. Blij met het geduld.

Nu wachten op de levering (5-werkdagen). Hopelijk schiet dat een beetje op.
Gisteren om 12:39 besteld bij Sony met reguliere levering en zojuist een verzendbevestiging gekregen.

Update 21:20: morgen tussen 12 en 16 wordt ie bezorgd. Laat de expreslevering dus maar links liggen

[ Voor 13% gewijzigd door Dorest0rm op 21-12-2022 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cl0udrado
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-09 20:54
Dorest0rm schreef op woensdag 21 december 2022 @ 17:01:
[...]

Gisteren om 12:39 besteld bij Sony en zojuist een verzendbevestiging gekregen.
Expresslevering gekozen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dorest0rm
Nee, normale levering. Heb het er even bijgezet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cl0udrado
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-09 20:54
Dorest0rm schreef op woensdag 21 december 2022 @ 17:42:
[...]

Geniet ervan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollo75
Dorest0rm schreef op woensdag 21 december 2022 @ 17:42:
[...]

Nou, dan is de express levering ook een wassen neus 😕

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:02
Rollo75 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 18:26:
[...]

Nou, dan is de express levering ook een wassen neus 😕
Die conclusie was een jaar geleden ook al getrokken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollo75
jongetje schreef op woensdag 21 december 2022 @ 19:01:
[...]

Die conclusie was een jaar geleden ook al getrokken toch?
Kennelijk..Zover heb ik niet in het forum terug gelezen en dat maakt verder ook niet uit. In een jaar is er blijkbaar bij Sony niet veel veranderd en blijft het een wassen neus. Enfin ik ben benieuwd wanneer mijn express verzending eruit gaat 🙃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonzai1985
  • Laatst online: 17-04-2023
weet iemand van jullie of hier ook een extra controller bij zit? Vandaag dit pakket gekocht maar kan het nergens vinden en de link is ook niet meer actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Slavko
Bonzai1985 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 22:28:
[...]

weet iemand van jullie of hier ook een extra controller bij zit? Vandaag dit pakket gekocht maar kan het nergens vinden en de link is ook niet meer actief.
Ps5, GoW, Spiderman, Headset en een charging station zijn in de bundel aanwezig. Voor 99% zeker dat er geen extra controller bij zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bonzai1985
Mister_Slavko schreef op woensdag 21 december 2022 @ 22:46:
[...]

Ps5, GoW, Spiderman, Headset en een charging station zijn in de bundel aanwezig. Voor 99% zeker dat er geen extra controller bij zit.
Bedankt voor de reactie. Dacht al dat er geen controller bij zat.
De korting waar ze mee adverteren klinkt leuk maar eigenlijk is dat er niet aangezien veel spullen al in de aanbieding zijn.
Maakt verder niet uit, blij dat ik morgen eindelijk een Ps5 in bezit heb.

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
[...]

Gisteren om 12:39 besteld bij Sony met reguliere levering en zojuist een verzendbevestiging gekregen.

Update 21:20: morgen tussen 12 en 16 wordt ie bezorgd. Laat de expreslevering dus maar links liggen
Ik heb gisteren via PS Direct ook een bestelling gedaan, maar verder geen update gekregen wat T&T betreft. Hoe ziet dat er normaal uit? Krijg je een losse mail dat de boel verzonden is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dorest0rm
ItMeAedri schreef op donderdag 22 december 2022 @ 09:39:
[...]

Ik heb gisteren via PS Direct ook een bestelling gedaan, maar verder geen update gekregen wat T&T betreft. Hoe ziet dat er normaal uit? Krijg je een losse mail dat de boel verzonden is?
Je krijgt een losse mail met een verzendbevestiging. De Order Lookup van Playstation bleef zeggen "verzending voorbereiden" totdat ik dat mailtje kreeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
[...]

Bizar zeg. Ik heb expresslevering gedaan en hij staat nu nog op voorbereiden levering... Woensdag besteld rond 15.00.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Merkane
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-09 11:06
Ik heb ook nog geen verzendbevestiging gekregen. Dinsdag met expressbezorging besteld om 13:00.... Probeer al de hele ochtend ze te pakken krijgen via chat maar is een ramp. Lijkt wel gewoon een lotto momenteel wie er een bevestigingsmail krijgt :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyrax0508
Merkane schreef op donderdag 22 december 2022 @ 14:05:
Ik heb ook nog geen verzendbevestiging gekregen. Dinsdag met expressbezorging besteld om 13:00.... Probeer al de hele ochtend ze te pakken krijgen via chat maar is een ramp. Lijkt wel gewoon een lotto momenteel wie er een bevestigingsmail krijgt :(
Ik heb vanmiddag de bevestigingsmail gehad, hij is verzonden en zal morgen worden geleverd. Echt een loterij want ik heb later besteld als jij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rollo75

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Merkane
Thanks! Nog maar 1 besteld voor de zekerheid! Aangezien het idee was om die onder de boom te leggen dit jaar! Dan kan die van Playstation weer retour als die na kerst komt.

• Melodicloud
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08 11:06
Helaas inderdaad haha, keek om 14.43 en toen was hij al weg. Probeer af en toe te verversen, maar wordt hem niet denk ik.

• Gaat niet door
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:47
Melodicloud schreef op donderdag 22 december 2022 @ 15:07:
[...]

Helaas inderdaad haha, keek om 14.43 en toen was hij al weg. Probeer af en toe te verversen, maar wordt hem niet denk ik.
En nu weer beschikbaar...

• Melodicloud
Helaas, lijkt wel zo op de pagina, maar als je klikt kan hij niet in je mandje: "Helaas, het product dat je probeert toe te voegen is momenteel niet beschikbaar"

• Gaat niet door
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:47
Melodicloud schreef op donderdag 22 december 2022 @ 15:11:
[...]

Helaas, lijkt wel zo op de pagina, maar als je klikt kan hij niet in je mandje: "Helaas, het product dat je probeert toe te voegen is momenteel niet beschikbaar"
Aahhh dat had ik niet gecontroleerd. Gare website...

• Bonzai1985
Melodicloud schreef op donderdag 22 december 2022 @ 15:11:
[...]

Dat was gisteren ook zo met de andere versie. Die kwam wel telkens weer beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melodicloud
Bonzai1985 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 15:40:
[...]

Dat was gisteren ook zo met de andere versie. Die kwam wel telkens weer beschikbaar.
Daarom blijf ik vol goede hoop af en toe proberen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:59
Dinsdag via Sony besteld met normale levering en zojuist binnengekomen. Nu druk met installaties.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thomba175
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07-09 10:58
Gisteren 11:57 besteld. Zojuist verzendbevestiging ontvangen. Wordt morgen geleverd.

Met standaardbezorging besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JesseDH
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 17-07-2023
Thomba175 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 16:29:
Gisteren 11:57 besteld. Zojuist verzendbevestiging ontvangen. Wordt morgen geleverd.

Met standaardbezorging besteld.
Zelf een half uur later een MW2 bundle besteld maar nog niks binnen. Voor express levering gekozen dus ik hoop dat ik ook goed nieuws krijg zo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drdoomfml
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22-01-2024
Ik heb dinsdag rond 12u de Gow bundel besteld bij PlayStation direct, met express levering, maar hij staat nog steeds op status 'verzending voorbereiden' helaas.

Correctie: ik heb een uurtje geleden een verzendbevestiging ontvangen, hopelijk wordt hij dus morgen geleverd!

[ Voor 26% gewijzigd door Drdoomfml op 22-12-2022 17:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rexgildo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-07 15:21
wOOT ziet er naar uit dat mijn bestelling van een disk versie geplaatst op dinsdag iets voor 13:00 morgen geleverd gaat worden. (Standaard verzending

*mompelt iets over een white christmas*

• killerbee1958
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:08
Hier ook de 21e (gisteren) bestelling geplaatst met normale verzending maar zojuist verzendbevestiging ontvangen.
Hopelijk morgen, dus nog voor de kerst, nieuwe speeltje in huis.

en check. de PS5 is binnen en ligt nu onder de kerstboom. Nog even wachten met uitpakken. :-)

[ Voor 21% gewijzigd door killerbee1958 op 23-12-2022 12:03 ]

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:59
Opeens stromen ze binnen hier. Lekker!

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

• FooLsKi
  • Laatst online: 15-09 20:49

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

killerbee1958 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 18:26:
Hier ook de 21e (gisteren) bestelling geplaatst met normale verzending maar zojuist verzendbevestiging ontvangen.
Hopelijk morgen, dus nog voor de kerst, nieuwe speeltje in huis.
Hier ook gister de disc-versie besteld en vandaag al verzendbevestiging. Ik ben blij dat ik geen haast had (zit al zo'n 2 jaar op een PS5 te azen voor een normale prijs) en voor standaard verzending heb gekozen. Komt wel goed uit, zo vlak voor kerst :)

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redblader
  • Laatst online: 15-09 07:18
Ook woensdag rond 11:00 een PS5 besteld, een digital maar die van mij staat jammer genoeg nog op 'verzending voorbereiden'. Ook standaard levering gekozen.

Is volgens mij ook gewoon totale willekeur wanneer hij verzonden wordt, expres of standaard maakt ook niks uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
VidaR-9 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 21:33:
Opeens stromen ze binnen hier. Lekker!
Ja mag toch hopen dat iedereen in dit topic die er 1 wilde, hem nu wel besteld heeft?

The wait is over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Merkane
Gelukkig gister avond toch mijn verzendbevestiging gekregen! Word als het goed is zo ergens geleverd _/-\o_ *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Die van mij is verzonden, hopen dat het nog voor morgen lukt *O*

En anders volgende week..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjepper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 09:14
Ik heb een kale disk versie besteld op de 20ste (PS store), deze komt als het goed is nu zo'n beetje, UPS gaf aan 8:30 am tot 12:30 pm. bezorger is al onderweg vanaf half 5 al lijkt me dat een beetje sterk. Ook gewoon normale shipping

*Edit*

Net binnen gekomen betreft 1216A laatste revisie dus.

[ Voor 12% gewijzigd door sjepper op 23-12-2022 11:17 ]

|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dyna20 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 08:36:
[...]

Ja mag toch hopen dat iedereen in dit topic die er 1 wilde, hem nu wel besteld heeft?

The wait is over.
Ik was te laat helaas :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Ik heb er woensdag ook eentje besteld (digital met God of War) bij PS zelf nadat ik er eentje had via Amazon UK. Vond bij PS zelf toch wat fijner. Staat nog op verzending voorbereiden, maar heb er geen haast mee gelukkig. Zat Xbox spellen om te spelen ook nog, + nieuwe WoW expansion, dus kom de dagen wel door :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 21:12
Bij de Intertoys in Eindhoven, Winkelcentrum woensel, lagen een stuk of tien God of War disk versies. Voor zover ik kon zien geen bundels (ze waren net binnen leek het).

Mocht je nog een PS5 willen hebben is het waard om er misschien even langs te rijden.

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Viper_4111 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 13:04:
Bij de Intertoys in Eindhoven, Winkelcentrum woensel, lagen een stuk of tien God of War disk versies. Voor zover ik kon zien geen bundels (ze waren net binnen leek het).

Mocht je nog een PS5 willen hebben is het waard om er misschien even langs te rijden.
Tegen de tijd dat ik er ben zal het een ritje voor niets zijn geweest ben ik bang (vanuit Veghel). Toch bedankt voor de tip ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
hardware-lover schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 13:08:
[...]

Tegen de tijd dat ik er ben zal het een ritje voor niets zijn geweest ben ik bang (vanuit Veghel). Toch bedankt voor de tip ;)
Navraag deed mij dat het niet om reserveringen ging, en het gros van het volk dat er stond waren papa's en mama's die nog wat voor de kerst wilden inkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Viper_4111 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 13:10:
Navraag deed mij dat het niet om reserveringen ging, en het gros van het volk dat er stond waren papa's en mama's die nog wat voor de kerst wilden inkopen.
Helaas kan ik niet direct in de auto springen en er een gaan halen, maar ik waardeer de aanmoediging d:)b

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evil_lemon
hardware-lover schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 13:15:
[...]

Helaas kan ik niet direct in de auto springen en er een gaan halen, maar ik waardeer de aanmoediging d:)b
Misschien proberen even te bellen? Wie weet zijn ze bereid er eentje weg te leggen voor je om morgen of zo op te halen? Hoeft niet natuurlijk, maar een typisch geval nee heb je....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@evil_lemon, telefonisch nu niet bereikbaar, je hebt voor chaos gezorgd daar :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil_lemon
hardware-lover schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 13:29:
@evil_lemon, telefonisch nu niet bereikbaar, je hebt voor chaos gezorgd daar :+
Hahaha, sorry (not sorry) O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 12:06

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Ook ik ben op zoek naar de PS5 disk edition, met GoW bundel. Helaas gisteren bij de BCC online achter het net gevist. Nav de berichten hier ook intertoys den haag gebeld, maar die hadden niks liggen.

Weet iemand nog een goede tip, omgeving den haag? Many thnx 8)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Net verzendbevestiging gekregen, bestelling bij PS geplaatst woensdag eind middag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kpnsvn
Dinsdag de kale disk besteld (standaard verzending). Vanmiddag verzendmail ontvangen, wordt dinsdag bezorgd.

Lijkt erop dat UPS geen bezorging doet op de zaterdag. Ik had exact hetzelfde bij de CoD bundle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
Viper_4111 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 13:04:

Nog even gebeld, in de bundel zit God of War, Gran Turismo en Destruction all stars voor 675 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kpnsvn
Viper_4111 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 14:47:
[...]

Nog even gebeld, in de bundel zit God of War, Gran Turismo en Destruction all stars voor 675 euro.
Die GoW is dat een voucher of een disc versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dyna20
kpnsvn schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 14:48:
[...]

Die GoW is dat een voucher of een disc versie?
Voucher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Viper_4111 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 14:47:
Je kwam er doorheen? Ik had het toch maar opgegeven.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rexgildo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-07 15:21
rexgildo schreef op donderdag 22 december 2022 @ 18:01:
wOOT ziet er naar uit dat mijn bestelling van een disk versie geplaatst op dinsdag iets voor 13:00 morgen geleverd gaat worden. (Standaard verzending

*mompelt iets over een white christmas*
En binnen, data getransferred, up-to-date en ready to go… early christmas :P

Oh en voor de geïnteresseerden; deze disk-versie (geen bundel oid want die zijn het sowieso, iig de GoW bundels) is het 1216 model…

[ Voor 4% gewijzigd door rexgildo op 23-12-2022 15:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 19:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qF-y53Yficr6TkbyZUr-eUyp9T4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z4SuhHXsZLxr0uLMrdHR7krA.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y9sg03aqLcrlKq6B2Boryp785rk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TrYMULBYecxmFNFABIBRbuVa.jpg?f=fotoalbum_tile

Mediamarkt Groningen (Sontplein) heeft weer een aardige voorraad staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zidane007nl
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 23:46
Zidane007nl schreef op woensdag 21 december 2022 @ 11:35:
[...]

Toch vandaag binnen gekomen! 8)
Ik kreeg gisteren een e-mail dat hij was verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:35
Daejji schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 16:23:
[Afbeelding][Afbeelding]

Helaas, ****bundels.
Moet je via PlayStation direct in bezit zijn van PlayStation plus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Slavko
FulmeN schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 18:17:
[...]

Helaas, ****bundels.
Moet je via PlayStation direct in bezit zijn van PlayStation plus?
Nee, dat is niet vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 18:48
Daejji schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 16:23:
[Afbeelding][Afbeelding]

Vanavond hetzelfde bij Mediamarkt Den Haag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:41
Mede door dit topic en andere berichten had ik niet gedacht dat het me ging lukken.... zat er al een tijdje op te hinten bij mij vrouw :P gisteren tijdens het werk zegt ze ineens zullen we toch maar een PS5 halen voor kerst? Zij heeft geen idee over tekorten...

Dus eerst maar even binnengesprongen bij de Mediamarkt, heel veel PS4, Xbox dus zeg nog tegen haar zie dat gaat echt niet zomaar lukken. Vragen doe ik nooit in de winkel, zij altijd.... bleek er achter in de hoek (ivm diefstalgevoeligheid!!) achter de balie nog een 4 tal bundels te staan. Direct meegenomen, met 4 games, headset, charger ding ofzo. Ondanks dat mijn zoon had gezegd dat hij nog geen 5 hoefde, zal hij toch wel blij zijn vanavond :)

En ik stiekem ook, ben een fan van mijn Quest2 ....maar kijk uit naar PSVR2 >:)

Mediamarkt Antwerpen trouwens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• medu80
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Mediamarkt Hengelo heeft ook een voorraadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
medu80 schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 09:17:
Mediamarkt Hengelo heeft ook een voorraadje.
Welke versie zit er in zo'n bundel eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medu80
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
darkdesign schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 09:34:
[...]

Ik zou zeggen, koop er één en doe een mededeling.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 18:48
darkdesign schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 09:34:
[...]

Disk versie, 1216A.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-08 16:08
Er zijn weer een paar ps5's beschikbaar op PlayStation Direct. Dit keer alleen de kale disc versie en de gow2 bundel.

https://direct.playstatio...oles/playstation5-console

https://direct.playstatio...od-of-war-ragnarok-bundle

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tyramisu
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 15-09 22:15
Kroketje schreef op maandag 26 december 2022 @ 09:59:
Er zijn weer een paar ps5's beschikbaar op PlayStation Direct. Dit keer alleen de kale disc versie en de gow2 bundel.

https://direct.playstatio...oles/playstation5-console

https://direct.playstatio...od-of-war-ragnarok-bundle
Geniaal! Heb meteen de kale versie besteld :)

Voor mensen die nog een PS5 zoeken, naast het volgen van bots ook handig om ‘topic’ meldingen aan te zetten van deze thread, zo ben je er snel bij!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Tyramisu schreef op maandag 26 december 2022 @ 10:10:
Geniaal! Heb meteen de kale versie besteld :)

Voor mensen die nog een PS5 zoeken, naast het volgen van bots ook handig om ‘topic’ meldingen aan te zetten van deze thread, zo ben je er snel bij!
En ik moest de GOW versie hebben, en ook dat is gelukt nu 👏

Toch lekker, zo'n @Kroketje op 2e Kerstdag ochtend 🤤

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was helaas net te laat....... toch bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Errr-Tieee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 14:47
Goedemorgen,

Iemand enig waarom de registratie link niet meer werkt voor ps5? Ik heb op mijn eigen PSN account een aantal maanden geleden kunnen registreren, mail ontvangen voor registratie, maanden later opnieuw mail ontvangen dat ik ps5 kan kopen en direct een ps5 kunnen scoren via direct/playstation.
Nu op andere PSN account voor opnieuw aanmelden/registreren (ps5 voor zoon) kom ik wel op de site maar kan me nergens meer registeren hiervoor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SvenVis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:36
Errr-Tieee schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 10:44:
Goedemorgen,

Iemand enig waarom de registratie link niet meer werkt voor ps5? Ik heb op mijn eigen PSN account een aantal maanden geleden kunnen registreren, mail ontvangen voor registratie, maanden later opnieuw mail ontvangen dat ik ps5 kan kopen en direct een ps5 kunnen scoren via direct/playstation.
Nu op andere PSN account voor opnieuw aanmelden/registreren (ps5 voor zoon) kom ik wel op de site maar kan me nergens meer registeren hiervoor?
Registratie is volgens mij niet meer nodig om bij ps te kopen. Als er voorraad is kan iedereen kopen, wel met ps-account dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Is weer te bestellen bij Amazon met God Of War maar wil die hele game niet. Ben blijkbaar niet de enige aangezien V&A er vol mee staat voor ~40,-

https://www.amazon.co.uk/...smid=A3P5ROKL5A1OLE&psc=1

[ Voor 15% gewijzigd door Greatsword op 27-12-2022 12:37 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Pagina: 1 ... 541 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord