Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:43

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb ook een link gekregen, maar het is al maaaaanden geleden dat ik mij ingeschreven heb.

Als hij te delen is, wil ik hem best aan iemand sturen. Maar ik ben bang dat het een combi van link + inloggen met eigen gegevens is.

2. Meld je aan met het e-mailadres dat is gekoppeld aan je PSN-ID

Jammer

[ Voor 15% gewijzigd door Christiano007 op 14-12-2022 21:31 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SNSD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-01-2023
Ik heb ook een link gekregen. Heb mij ergens in oktober of begin november aangemeld.
Heb vrijwel nul activiteit op dit account laatste paar jaren. Account bestaat wel al sinds de PS3 dagen dus is zo oud als maar zijn kan.
Heb nog nooit iets gekocht via ps store, behalve dat ik de PSVR2 heb besteld.
Dus ik weet niet of dat een maatgevende factor was, maar voor de rest voldoe ik dus totaal niet aan deze 'eisen' van activiteit (en meerdere aankopen online).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:26

rammes

koekebakker 1e klas

cl0udrado schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:36:
[...]

[...]

Is jouw account een actieve PS account? Zoals veel online-activiteit rondom Playstation bv; online gaming aankopen op de website? Of nieuw non-playstation historie?
ik kan uit ervaring zeggen dat een nieuw account of een ongebruikt account ook een uitnodiging krijgt.

Ik zou het doen!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:22

..Christiaan..

..zwll..

noteboeki schreef op woensdag 14 december 2022 @ 18:06:
[...]

Indien weggeefbaar, houd ik me aanbevolen :*)
Helaas..

Ik lees dat het gekoppeld is aan mijn gegevens....

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

• johnQ
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 20-12-2022
jongetje schreef op woensdag 14 december 2022 @ 19:40:
[...]

Je?
Ik heb me in januari aangemeld en nog geen link ontvangen...
Uitzonderingen zullen er altijd.

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Direct heeft nu enkel de Call of Duty-bundels, zowel disc als digital only, op uitnodiging.

edit: Digital only is blijkbaar al op.

[ Voor 27% gewijzigd door MartijnS72 op 15-12-2022 10:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Matizovic
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:32
Yes, gelukt via de link die ik gister van Sony heb ontvangen! :D
Het is de Call of Duty bundel geworden voor €620 + €9 verzendkosten.
Bestelbevestiging via mail is ook al binnen :)

Nu is dit eigenlijk niet de bundel die ik wilde, maar ben toch heel blij dat er nu een PS5 aankomt. Voor de Xbox 360 heb ik ooit een Call of Duty uit de aanbiedingsbak gehaald en een tijdje gespeeld. Volgens mij is dat mijn laatste pure shooter geweest. Ben benieuwd of ik nog een beetje meekom ;)

Misschien een enigszins off-topic, maar weet iemand een goede headset? Is de originele van Sony goed (genoeg)? Ik heb mijn vriendin namelijk beloofd dat er een headset komt als ik de PS5 zou kopen. Nooit eerder met een headset gespeeld :+

Edit: het gaat om de Disc Edition trouwens

[ Voor 3% gewijzigd door Matizovic op 15-12-2022 10:59 ]

• Yip
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 19:15

Yip

MartijnS72 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 10:42:
Direct heeft nu enkel de Call of Duty-bundels, zowel disc als digital only, op uitnodiging.
wachtrij was 5 min voor mij, COD bundel disc besteld :)

levering in 2 dagen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kpnsvn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-07 02:18
Heb middernacht ook een uitnodiging ontvangen:

De uitnodiging was alleen voor de CoD MW disk of digital bundle.
Hoopte op GoW of alleen de hardware :(

Kan verwijderd worden, zie reacties hierboven. :)

[ Voor 16% gewijzigd door kpnsvn op 15-12-2022 10:47 ]

AVR-X1700H | 5x B&W M1 | SVS PC12 NSD-DSP | LG OLED 65C8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HomerJ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-07 21:21
Het is mij ook gelukt net met PS Direct!
Ook met CoD, deze hoefde ik niet persé maar wel faire prijs en vermaak mij er ook mee.

Ben blij dat ik niet die troep van Mediamarkt heb of een scalper heb beloond

• johnQ
Hier is het ook gelukt, vijf minuten in de wachtrij, en ook hier blij dat ik de scalpers niet heb beloond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• markii93
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 01-10-2024
Hoor veel slechre verhalen over playstation pulse headset van 90 euro. Denk dat je beter naar iets in prijsklasse 110-150 euro kan kijken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:07

TheFruitNerd

iets met fruit

markii93 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 10:56:
Hoor veel slechre verhalen over playstation pulse headset van 90 euro. Denk dat je beter naar iets in prijsklasse 110-150 euro kan kijken
Pulse headset heb ik twee jaar geleden ook gekocht, maar geen fan van.
Begrijp me niet verkeerd, het is zeker geen slechte headset; bouwkwaliteit en geluid zijn voor die prijs prima. Maar het draagcomfort is niet ideaal en voor de lange termijn kun je beter investeren in bijvoorbeeld een Steelseries. Daar word je veel gelukkiger van.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SvenVis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:45
cl0udrado schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:36:
[...]

[...]

Is jouw account een actieve PS account? Zoals veel online-activiteit rondom Playstation bv; online gaming aankopen op de website? Of nieuw non-playstation historie?
Lijkt wel een beetje natte vinger te zijn. Ik heb me nooit aangemeld en ben al jaren sporadisch online (laatste keer maand of 8 terug), en kreeg ook de uitnodiging. Vreemd systeem.

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:31
SvenVis schreef op donderdag 15 december 2022 @ 11:25:
[...]

Lijkt wel een beetje natte vinger te zijn. Ik heb me nooit aangemeld en ben al jaren sporadisch online (laatste keer maand of 8 terug), en kreeg ook de uitnodiging. Vreemd systeem.
Ja ik sta al meer dan een jaar ingeschreven, heb echt heel veel digitale games in mijn library. Maar nooit wat gezien. Laatst opnieuw ingeschreven, dat ging prima. Dus wellicht waren ze mijn eerdere registratie kwijt oid.

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johnQ
Voor de liefhebbers, Mediamarkt heeft nu bundels online staan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
johnQ schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 08:23:
Dank, Stond niet in de PU Telegram.

Net nog 1 kunnen bestellen :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Slavko
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-09 09:37
Nog steeds beschikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennartVork
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-08 16:21
Ik heb gisteren dan ook eindelijk m'n PS5 via PS Direct kunnen bestellen. Ik heb expres levering geselecteerd, wat 2 werkdagen levertijd aangeeft. Nu zegt de website dat bestellingen voor 16:00 dezelfde dag worden verzonden, betekent dat dat ik de PS5 vandaag kan verwachten? Ik zie nog nergens staan dat ie verzonden is. Ik heb nu toch wel m'n zinnen gezet op een weekendje PS5'en, dus vroeg me het af. :-). Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevellNL
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 10:30
Ik hoop op een verkoop van de losse PS5 disc edition, ik heb de games uit de bundels al liggen voor de PS4 dus de upgrades krijg ik er al bij.

Komt deze bij Sony Direct ook nog wel in de verkoop, of zijn ze volledig overgestapt op alleen nog bundelverkoop?

"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Laatst online: 14:07

TheFruitNerd

iets met fruit

RevellNL schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 13:17:
Ik hoop op een verkoop van de losse PS5 disc edition, ik heb de games uit de bundels al liggen voor de PS4 dus de upgrades krijg ik er al bij.

Komt deze bij Sony Direct ook nog wel in de verkoop, of zijn ze volledig overgestapt op alleen nog bundelverkoop?
In het verleden zijn de losse PS5's ook voorbij gekomen, maar minder vaak dan bundels en ze waren ook zo weg. Zolang als mijn glazen bol nog in storing staat is mijn gok net zo veel waard als die van jou ;)

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johnQ
LennartVork schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 12:40:
Ik heb gisteren dan ook eindelijk m'n PS5 via PS Direct kunnen bestellen. Ik heb expres levering geselecteerd, wat 2 werkdagen levertijd aangeeft. Nu zegt de website dat bestellingen voor 16:00 dezelfde dag worden verzonden, betekent dat dat ik de PS5 vandaag kan verwachten? Ik zie nog nergens staan dat ie verzonden is. Ik heb nu toch wel m'n zinnen gezet op een weekendje PS5'en, dus vroeg me het af. :-). Iemand een idee?
Bij mij hetzelfde, ik heb vanmorgen contact opgenomen met Playstation direct.

Waarschijnlijk wordt mijn bestelling maandag pas verzonden (want in het weekend werken ze niet denk ik). Een echt duidelijk antwoord kreeg ik niet. "De bestelling was in behandeling", ja, dat kon ik ook lezen op de website... Onbekwame medewerker, die niet veel duidelijkheid kunnen scheppen.

Weekendje PS5'en kun je wel vergeten.
Zie het positief in, je hebt er eentje kunnen bemachtigen zonder er extreme woeker prijzen voor te betalen.
Expres levering krijgt overigens wel een nieuwe betekenis op deze manier, ik ga wel 12 euro terug eisen, als ik mijn PS5 heb ontvangen.

Hou nog even vol ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennartVork
johnQ schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 14:01:
[...]

Waarschijnlijk wordt mijn bestelling maandag pas verzonden (want in het weekend werken ze niet denk ik). Een echt duidelijk antwoord kreeg ik niet. "De bestelling was in behandeling", ja, dat kon ik ook lezen op de website... Onbekwame medewerker, die niet veel duidelijkheid kunnen scheppen.

Zie het positief in, je hebt er eentje kunnen bemachtigen zonder er extreme woeker prijzen voor te betalen.
Expres levering krijgt overigens wel een nieuwe betekenis op deze manier, ik ga wel 12 euro terug eisen, als ik mijn PS5 heb ontvangen.

Ach ja inderdaad, die paar dagen kunnen er ook nog wel bij :-). En terecht dat je die 12 euro zou terugvorderen, in mijn geval was het gratis omdat ik al lid was van PS Plus. Laten we hopen dat ze vandaag verzonden kunnen worden, maar aangezien het al bijna 16:00 is, zal dat idd pas maandag worden. In ieder geval op tijd voor de kerst o<:) . Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kpnsvn
johnQ schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 14:01:
[...]

Als het je lukt, mag je wel delen hoe ze overstag zijn gegaan. Want bij de vorige batch had ik daar ook voor gekozen en werd het pas op de 3e werkdag na betaling verzonden. Kreeg een of ander lulsmoes te horen dat betaling verwerking (Paypal) op werkdag 2 was verwerkt en dus binnen 2 dagen de PS5 was verzonden. De klantenservice bij Sony is echt schandalig slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:00
Tot mijn verrassing kreeg ik een PS5 Fifa 23 bundel binnen van Amazon.co.uk binnen. Helemaal vergeten dat ik die eerder gescoord had! Ondertussen had ik al een andere gescoord, dus iemand interesse om hem tegen kostprijs over te nemen? Anders stuur ik hem terug

Edit:vergeven

[ Voor 3% gewijzigd door The_Zohan op 17-12-2022 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Laatst online: 22:21
The_Zohan schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 18:47:
Tot mijn verrassing kreeg ik een PS5 Fifa 23 bundel binnen van Amazon.co.uk binnen. Helemaal vergeten dat ik die eerder gescoord had! Ondertussen had ik al een andere gescoord, dus iemand interesse om hem tegen kostprijs over te nemen? Anders stuur ik hem terug
@lapino misschien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Bedankt maar buurvrouw heeft ondertussen al eentje te pakken gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matti7950
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 20:34
@ Lapino, ben nu wel benieuwd waar die buurvrouw hem vandaan heeft :)

Aan de mensen die op playstation direct een gekocht hebben, is dit .nl site (Nederland), of .be (België)?

Ik heb een sterk vermoeden .nl want ik heb nog geen enkele bundel of standalone ps5 in België ooit op voorraad gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.E.Amrani
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-08 10:35

M.E.Amrani

...heeft honger

The_Zohan schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 18:47:
Is ie nog beschikbaar? :D

instagram - linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

PS5 Digital crapware bundle kunnen bestellen (GoW code & Pulse headset gaan naar een vriend voor weinig, want heb al launch PS5) en die Qware charger zal iik dan maar zelf gaan gebruiken.

Werkt toch wel gewoon die Telegram bots beetje in de gaten houden d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snel2001
  • Laatst online: 22-12-2022
Matizovic schreef op donderdag 15 december 2022 @ 10:46:
Yes, gelukt via de link die ik gister van Sony heb ontvangen! :D
Het is de Call of Duty bundel geworden voor €620 + €9 verzendkosten.
Bestelbevestiging via mail is ook al binnen :)

Nu is dit eigenlijk niet de bundel die ik wilde, maar ben toch heel blij dat er nu een PS5 aankomt. Voor de Xbox 360 heb ik ooit een Call of Duty uit de aanbiedingsbak gehaald en een tijdje gespeeld. Volgens mij is dat mijn laatste pure shooter geweest. Ben benieuwd of ik nog een beetje meekom ;)

Misschien een enigszins off-topic, maar weet iemand een goede headset? Is de originele van Sony goed (genoeg)? Ik heb mijn vriendin namelijk beloofd dat er een headset komt als ik de PS5 zou kopen. Nooit eerder met een headset gespeeld :+

Edit: het gaat om de Disc Edition trouwens
Heb jij toevallig al een mail gekregen waarin staat dat je ps5 al verstuurt is, of aan de koerier is meegegeven? Nou wil ik geen mierenneuker zijn, maar er stond dat ze m binnen 48 uur aan de leverancier zouden aanleveren. Ik heb net als jij op donderdagochtend besteld en niks meer gehoord na het ontvangstbewijs van bestelling(, begrijp ook dat ze niet in t weekend leveren of doorgeven). Zal wel enorm ongeduldig zijn... maarja toch benieuwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FenF
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 11:43
Snel2001 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 13:43:
[...]

Heb jij toevallig al een mail gekregen waarin staat dat je ps5 al verstuurt is, of aan de koerier is meegegeven? Nou wil ik geen mierenneuker zijn, maar er stond dat ze m binnen 48 uur aan de leverancier zouden aanleveren. Ik heb net als jij op donderdagochtend besteld en niks meer gehoord na het ontvangstbewijs van bestelling(, begrijp ook dat ze niet in t weekend leveren of doorgeven). Zal wel enorm ongeduldig zijn... maarja toch benieuwd
Ik heb donderdag ook een besteld via sony. Gistermiddag bevestiging gekregen dat verzonden is. Ligt nu bij koeriersdienst en wordt, volgens track and trace, maandag bezorgd. Had normale bezorging gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FenF
Het lukte me donderdag om een tweede voor mijn collega te bestellen. In eerste instantie niet maar nogmaals via de link wel. Op zijn adres gedaan maar van die nog geen bevestiging gehad dat bestelling verzonden is. Ben benieuwd of die uberhaupt verzonden gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snel2001
FenF schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 14:03:
Het lukte me donderdag om een tweede voor mijn collega te bestellen. In eerste instantie niet maar nogmaals via de link wel. Op zijn adres gedaan maar van die nog geen bevestiging gehad dat bestelling verzonden is. Ben benieuwd of die uberhaupt verzonden gaat worden.
Hmm interessant dat maar een van die twee dan ook een bevestiging van verzending heeft gekregen, hoop dat mijne en die van je college maandag alsnog verzonden worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Hij is vergeven, iemand anders was je voor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johnQ
Snel2001 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 14:22:
[...]

Hmm interessant dat maar een van die twee dan ook een bevestiging van verzending heeft gekregen, hoop dat mijne en die van je college maandag alsnog verzonden worden....
Ik heb ook donderdagochtend besteld. Mijn bestelling heeft sinds gistermiddag de status "verzending voorbereiden". Misschien hebben ze bij Sony ook (capabel) personeel tekort.

Vóór 2023 zal de bestelling wel verstuurd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentsmit11
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-12-2022
johnQ schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 20:41:
[...]

Ik heb ook donderdagochtend besteld. Mijn bestelling heeft sinds gistermiddag de status "verzending voorbereiden". Misschien hebben ze bij Sony ook (capabel) personeel tekort.

Vóór 2023 zal de bestelling wel verstuurd zijn.
Zelfde hier, heb de digitale editie besteld van de MW2 bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:43
Wordt waarschijnlijk maandag verstuurd met UPS, dan komt ie dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-09 12:03
Zag net een PS5 op de duitse Amazon maar dit moet een scam zijn. Het is mij ook niet duidelijk of het nou een digital of disk versie (foto's lijken op de disk versie maar ondanks de goede ratings lijkt 500 euro een beetje weinig.

https://www.amazon.de/dp/...fix=ps5%2Caps%2C94&sr=8-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraakmand
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:29
Dit is niet de manier waarop we met elkaar omgaan hier.

[ Voor 87% gewijzigd door Bart ® op 18-12-2022 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
Dit is niet de manier waarop we met elkaar omgaan hier.

[ Voor 84% gewijzigd door Bart ® op 18-12-2022 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:05
Wat wil je van ons horen dan, dat je de rustig kan doen zonder risico?
Dit komt elke maand wel voorbij.

[ Voor 17% gewijzigd door Bart ® op 18-12-2022 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Wanneer we nu naar de link toe gaan zien we dat het al weg is. Dus denk dat we hier al voldoende conclusie uit kunnen trekken ;)

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeve
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-05 14:10
Als je op idealo.de kijkt zie je die aanbieding van 500/550/499 steeds voorbij komen. Iedere keer door een andere betrouwbaar uitziende partij die vaak hele andere spullen verkoopt. Ik heb het weleens geprobeerd om te kijken wat er gebeurd. Je order wordt gewoon weer gecanceld na een paar uur met de boodschap dat ze toch niet op voorraad waren. Ik vind het wel irritant dat amazon dit elke keer maar weer toelaat. Want het gebeurt regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennartVork
https://www.mediamarkt.nl...rging-bundel-1748132.html

Digitale versie bundel bij de Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matizovic
Snel2001 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 13:43:
[...]

Ik lees dit nu pas, geen idee of je inmiddels al meer weet.
Voor mij geldt dat ik vrijdag een verzendbevestiging heb gekregen. Volgens de link die daarin staat is de PS5 -as we speak- onderweg. Ik heb voor de normale verzending gekozen.
Hopelijk komt die van jou ook snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Voor de liefhebbers, mijn Playstation van vrijdag (mediamarkt)
is het type CFI-1216A

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Zohan
Nu de Disk God of War bundel te bestellen bij Amazon.de

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
The_Zohan schreef op maandag 19 december 2022 @ 11:13:
En ter aanvulling: daadwerkelijk verkocht door Amazon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFJCTW033
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:59
The_Zohan schreef op maandag 19 december 2022 @ 11:13:
Thanks! _/-\o_ Net besteld :)
Moet nog even wachten, maar helemaal prima. Vermaak me nog even met The Witcher op de XSX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spikey
  • Laatst online: 14-09 00:29

Spikey

Making the web accessible!

Net de digital versie besteld bij MM, kunnen we de kids vast blij mee maken. thnx :)

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snel2001
Matizovic schreef op maandag 19 december 2022 @ 10:26:
[...]

Ik lees dit nu pas, geen idee of je inmiddels al meer weet.
Voor mij geldt dat ik vrijdag een verzendbevestiging heb gekregen. Volgens de link die daarin staat is de PS5 -as we speak- onderweg. Ik heb voor de normale verzending gekozen.
Hopelijk komt die van jou ook snel!
Dat is in ieder geval positief, alvast veel game-plezier! Sta zelf helaas nog in de wachtrij van die verschrikkelijke online chatbox. Nog geen mail over verzending… Zou toch makkelijker zijn als ze gewoon een klantenservice hadden waarbij je een echt persoon kan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeve
Sir_Lion schreef op maandag 19 december 2022 @ 11:14:
[...]

En ter aanvulling: daadwerkelijk verkocht door Amazon!
Ook op amazon.co.uk en nog dit jaar geleverd ipv eind januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matizovic
Snel2001 schreef op maandag 19 december 2022 @ 11:51:
[...]

Dat is in ieder geval positief, alvast veel game-plezier! Sta zelf helaas nog in de wachtrij van die verschrikkelijke online chatbox. Nog geen mail over verzending… Zou toch makkelijker zijn als ze gewoon een klantenservice hadden waarbij je een echt persoon kan bellen.
Die van mij is net afgeleverd :)
Succes nog!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flipswix
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:10
Ik kwam het afgelopen weekend bij Intertoys een interessante PS5 console deal tegen en heb dus eindelijk een PS5 gekocht! Filialen in Veenendaal / Ede zouden verwachten Dinsdag weer voorraad te krijgen. Wellicht loont het om te bellen naar een filiaal om te kijken of er nog voorraad is of deze aanbieding nog geldt. Het betrof een PS5 Disc Edition 825GB met God of War Ragnarök, Gran Turismo 7 en Destruction AllStars voor €684,99.

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcThe5fsVnoB29rsB_UuusI1MGfE_kmo1R4oH3CzNHoZGw&s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Flipswix schreef op maandag 19 december 2022 @ 11:57:
Ik kwam het afgelopen weekend bij Intertoys een interessante PS5 console deal tegen en heb dus eindelijk een PS5 gekocht! Filialen in Veenendaal / Ede zouden verwachten Dinsdag weer voorraad te krijgen. Wellicht loont het om te bellen naar een filiaal om te kijken of er nog voorraad is of deze aanbieding nog geldt. Het betrof een PS5 Disc Edition 825GB met God of War Ragnarök, Gran Turismo 7 en Destruction AllStars voor €684,99.

[Afbeelding]
An sich is dat inderdaad geen gekke deal.

Zeker als je nagaat dat je eig. 65€ betaald voor 2 games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LennartVork
Snel2001 schreef op maandag 19 december 2022 @ 11:51:
[...]

Ik heb net 2 uur in de wachtrij gestaan voor die chatbox, waarna ik nog steeds geen medewerker te pakken kreeg. Heb t maar opgegeven. Bestelling staat nog steeds op 'bestelling verwerken', hoewel ik donderdag besteld heb, met expreslevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09 14:05
De BCC heeft de GoW bundle met nog wat extra's erbij. Ik kan alleen niet goed bepalen of ik de prijs zo zo waard zou vinden. De headset zal ik zelf niet gebruiken en of ik nou plek wil vrijmaken voor de oplader terwijl ik gewoon een kabel zou kunenn gebruiken.

https://www.bcc.nl/gaming...ar-ragnarok-bundel/331322

Edit: pagina werkt al niet meer

[ Voor 12% gewijzigd door Dorest0rm op 19-12-2022 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidane007nl
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 23:46
Dorest0rm schreef op maandag 19 december 2022 @ 16:45:
De BCC heeft de GoW bundle met nog wat extra's erbij. Ik kan alleen niet goed bepalen of ik de prijs zo zo waard zou vinden. De headset zal ik zelf niet gebruiken en of ik nou plek wil vrijmaken voor de oplader terwijl ik gewoon een kabel zou kunenn gebruiken.

De headset en oplaadstation hoef ik ook niet.

Toevoegen aan mijn winkelmandje werkte trouwens niet. Kreeg de melding dat deze niet op voorraad was.
Nu is de pagina ook verwijderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snel2001
LennartVork schreef op maandag 19 december 2022 @ 13:16:
[...]

Ik heb net 2 uur in de wachtrij gestaan voor die chatbox, waarna ik nog steeds geen medewerker te pakken kreeg. Heb t maar opgegeven. Bestelling staat nog steeds op 'bestelling verwerken', hoewel ik donderdag besteld heb, met expreslevering.
exact wat ik ook al de hele dag mee maak, heb ook express gekozen en nog steeds "bestelling verwerken" staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snel2001
[...]

Heb ook de normale klantenservice, die niet over bestellingen gaat gebeld, in de hoop dat iemand waarmee je kan praten je meer duidelijkheid kan geven. Helaas zaten ze niet op dezelfde systemen en had hij hiertoe geen toegang.... Moet zeggen dat dit niet de service is die ik van Playstation/ Sony gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenVis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:45
Snel2001 schreef op maandag 19 december 2022 @ 17:26:
[...]

exact wat ik ook al de hele dag mee maak, heb ook express gekozen en nog steeds "bestelling verwerken" staan
Voor express-levering hoef je een volgende keer dus ook niet meer te kiezen. Ik heb donderdag besteld met standaard levering, en vanmiddag ups-link ontvangen, wordt morgen bezorgd.

Wachten duurt altijd lang, succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FenF
Donderdag ook bij sony besteld en is net afgeleverd. Voor de tweede vanmiddag ook bevestiging ontvangen dat die verzonden is. Dus gelukkig wel gelukt om er nog eentje te bestellen. Collega zal blij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kpnsvn
SvenVis schreef op maandag 19 december 2022 @ 19:30:
[...]

Voor express-levering hoef je een volgende keer dus ook niet meer te kiezen. Ik heb donderdag besteld met standaard levering, en vanmiddag ups-link ontvangen, wordt morgen bezorgd.

Wachten duurt altijd lang, succes ermee!
Hetzelfde hier, bij de Fifa bundel voor express bezorging gekozen en die kwam later t.o.v. de standaard levering bestellingen.

Heb dit keer bij de CoD bundel voor standaard gekozen en zojuist SMS ontvangen dat morgenochtend UPS kan verwachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fixio
djeve schreef op maandag 19 december 2022 @ 11:52:
[...]

Ook op amazon.co.uk en nog dit jaar geleverd ipv eind januari
Helaas alleen met creditcard dus zal het voor mij niet worden. Wie wel eraan denkt deze aan te schaffen

Gebruik deze code voor £10 pond korting:

APP10UK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Sir_Lion schreef op maandag 19 december 2022 @ 12:05:
[...]

An sich is dat inderdaad geen gekke deal.

Zeker als je nagaat dat je eig. 65€ betaald voor 2 games.
Kon deze ook kopen maar uiteindelijk niet gedaan, zijn 2 spellen die ik niet ga spelen en dan is 75eur beetje zonde en koop ik liever een spel voor waar ik wel wat aan heb.
Daarnaast lijkt het er wel op dat de PS5 beter beschikbaar aan het worden is, De dame bij Intertoys gaf dit ook aan, ze krijg elke week meer aantallen binnen.
Dus ik wacht nog wel even geduldig..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Flipswix schreef op maandag 19 december 2022 @ 11:57:

[Afbeelding]
Lol ik stond zondagmiddag, uurtje of 15u in de Intertoys bij ons in Berkel en Rodenrijs naar deze deal te kijken... on the spot proberen uit te rekenen of het een enigzins gunstige deal was, samen met het vrouwtje wat twijfelen en toch maar niet gedaan. Nachtje over geslapen, wilde ik hem maandagochtend (11:00u open) toch maar gaan halen, was 'ie alweer weg :')

De beste man vertelde ook dat ze zelf niet echt wisten wanneer er weer nieuwe kwamen, want deze batch was ook al een verrassing. Ik dus gelijk doorgereden naar 2 andere dichtsbijzijnde filialen (Pijnacker + Rotterdam) en ook daar uitverkocht (digital edition hadden ze nog wel trouwens). Wel heb ik mijzelf gelijk op de bellijst laten plaatsen bij Pijnacker, want ze zouden deze week nog nieuwe binnenkrijgen.

En toen werd ik diezelfde dag al om 16:00u gebeld dat ze al binnen waren gekomen, dus gelijk eentje wezen oppikken (dezelfde bundel), dus die ligt nu onder de kerstboom :D Zat nog wel iets van een korting op bij één van de games geloof ik, dus uiteindelijk 674,99 moeten aftikken..

Kan snel gaan...

[ Voor 3% gewijzigd door Thrilled op 20-12-2022 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Eind Januari wordt de markt toch helemaal overspoeld met die Duitse GoW bundle? Vraag me af hoeveel preorders ze inmiddels hebben daar bij Amazon.de

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• noteboeki
Bij BCC nu op voorraad en direct leverbaar voor de liefhebbers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pointfair
  • Registratie: December 2014
  • Niet online
Alweer weg hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noteboeki
stop er nu net weer eentje in mijn winkelwagentje :)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:44

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Disc-only en GoW bundel gewoon beschikbaar op bij Sony Direct zelf;

https://direct.playstatio...oles/playstation5-console

https://direct.playstatio...od-of-war-ragnarok-bundle

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Laatst online: 18:51
De disk versie ook rzag ik

Learn to read!

[ Voor 3% gewijzigd door Deshmir op 20-12-2022 12:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mister_Slavko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Slavko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeve
Ook een disc versie besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToxicCharged
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-08 18:31
Bedankt! Heb er ook maar een besteld. Zit er nu al twee jaar een beetje naar te kijken dus het werd tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Week geleden besloten dat ik em wil hebben en mezelf maar moeten overtuigen dat ik al die bundle crap niet nodig heb. Blij met het geduld.

Nu wachten op de levering (5-werkdagen). Hopelijk schiet dat een beetje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Laatst online: 22:08
Lekker!! Thanks man!! Net de God of War bundel besteld.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Lekker hoor! Lijkt erop dat de ban eindelijk gebroken is. Veel te bestellen volgens mij nu op dit moment en als je daar geen tijd of zin in hebt kun je op Marktplaats voor 2 tientjes meer een GoW of Fifa bundle halen. Nog even en de scalpers blijven zitten met hun voorraden. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zidane007nl
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 23:46
Held! _/-\o_
PlayStation 5 disc versie besteld. Ik wil de games het liefst fysiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rexgildo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-07 15:21
Heb er ook eentje weten te bemachtigen, standalone disc versie.
Heb inde afgelopen maand al drie bundels gekocht en weer geannuleerd bij Amazon. (Eerst digital GoW, toen toch maar de disc GoW allebei in Duitsland, en eergisteren geloof ik die ook gecanceld omdat ik een standalone disc versie in UK wist te bemachtigen. Want ja, GoW heb ik natuurlijk al… maar goed die ga ik straks ook afzeggen)
Nu alleen nog hopen dat het écht meezit en het de 1200 serie is… zou een leuk extraatje zijn. Maar ook niet meer dan dat…

Edit: ik zag het geheel toevallig toen ik even keek op PS direct. Viel me nl op dat in UK al best een paar dagen veel bundels en kale versies blijvend voorradig waren. Effe checken dacht ik, en zowaar. Mijn inschrijving *maanden* geleden had nog niks opgeleverd helaas.

[ Voor 20% gewijzigd door rexgildo op 20-12-2022 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michr
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 19:24
Heb er net een gekocht via PlayStation direct, zonder voucher of event!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:26

rammes

koekebakker 1e klas

het lijkt er op dat de leveringen nu echt (ook voor de feestdagen) op stoom komen. :9

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:54
Lijkt toch nog een gamende kerst te worden voor jullie. gefeliciteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cl0udrado
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-09 20:54
Ik ben eigenlijk benieuwd of de PS5 Disc only variant zonder games ook de nieuwe versie is van de console 12**. Als ik het via de screenshots zou beoordelen lijkt dat niet zo te zijn. Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 12:49
goh, niet eens een wasmachiine, broodrooster, magnetron en een koelkast bundel....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snel2001
[...]

Mijn bestelling-status is van 'bestellen verwerking' naar 'voorbereiden verzending 1/1' gegaan. Nog geen mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Slavko
Update 16:00 uur: de disc versie is uitverkocht op Playststion direct. De disc versie met GoW is nog steeds beschikbaar. Sla je slag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rexgildo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-07 15:21
cl0udrado schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 14:31:
…Als ik het via de screenshots zou beoordelen lijkt dat niet zo te zijn. Iemand ervaring?
Nou heb ik geen idee wat het wel wordt, maar zeker wordt het niet wat er op de screenshots staat. Dat is op de meeste pagina’s gewoon nog uit de tijd van de release en niet aangepast. (Het specifieke modelnummer is echt al een hele tijd uit porductie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeve
rexgildo schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 16:14:
[...]

Nou heb ik geen idee wat het wel wordt, maar zeker wordt het niet wat er op de screenshots staat. Dat is op de meeste pagina’s gewoon nog uit de tijd van de release en niet aangepast. (Het specifieke modelnummer is echt al een hele tijd uit porductie)
Ik denk dat het de 13** serie wordt met 10% performance boost en 20% zuiniger O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennartVork
Snel2001 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 15:35:
[...]

Mijn bestelling-status is van 'bestellen verwerking' naar 'voorbereiden verzending 1/1' gegaan. Nog geen mail.
Yep, bij mij hetzelfde. Laten we hopen dat ze vandaag verzonden worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drdoomfml
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22-01-2024
Bedankt voor de tip! Ik heb ook een disc versie met GOW kunnen bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
https://direct.playstation.com/nl-nl/hardware/ps5

Fifa bundel nu ook. Bij de CoD bundel staat: coming soon

En alweer weg

[ Voor 27% gewijzigd door Alwayshappyz op 20-12-2022 17:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Als je dit zo leest geeft het de burger moed dat er behoorlijk wat geleverd wordt op dit moment. Beetje jammer dat ze met veel bundels nog van hun rotzooi af proberen te komen (headsets en oplaad stations).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MevrouwDeKat
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 14:23

MevrouwDeKat

Miauw

Weer misgelopen, ik kreeg een error bij het afrekenen omdat er iets mis zou zijn met het aantal (gewoon 1) of de adres lijn (klopte). Niet gelukt dus helaas. Ik weiger om 800+ te betalen voor een of andere bundel met spullen en spellen die ik helemaal niet nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
MevrouwDeKat schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 18:35:
Weer misgelopen, ik kreeg een error bij het afrekenen omdat er iets mis zou zijn met het aantal (gewoon 1) of de adres lijn (klopte). Niet gelukt dus helaas. Ik weiger om 800+ te betalen voor een of andere bundel met spullen en spellen die ik helemaal niet nodig heb.
Hoe probereerde je te betalen? Bij mij ging het 3x mis op de Credit Card. PayPal werkte meteen. Misschien een idee om die achter de hand te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MevrouwDeKat
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 14:23

MevrouwDeKat

Miauw

Dorest0rm schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 19:13:
[...]

Hoe probereerde je te betalen? Bij mij ging het 3x mis op de Credit Card. PayPal werkte meteen. Misschien een idee om die achter de hand te houden?
Ahhh, creditcard inderdaad! Maar ik wil graag 3% korting via Curve/Plutus. Kan via Paypal > creditcard ook volgens mij, maar dat moet ik nog even instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:08
Dorest0rm schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 19:13:
[...]

CC ging op de pc mis, op mijn telefoon ging het direct goed. Ik heb de GOW editie maar eigenlijk alweer spijt. Impuls I guess 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Ik wacht zelf vooral op een kale digitale editie of desnoods met een spel erbij. Hopelijk komen die ergens begin volgend jaar ook wat meer op voorraad.
Pagina: 1 ... 540 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord