Flipswix schreef op maandag 19 december 2022 @ 11:57:
Ik kwam het afgelopen weekend bij Intertoys een interessante PS5 console deal tegen en heb dus eindelijk een PS5 gekocht! Filialen in Veenendaal / Ede zouden verwachten Dinsdag weer voorraad te krijgen. Wellicht loont het om te bellen naar een filiaal om te kijken of er nog voorraad is of deze aanbieding nog geldt. Het betrof een PS5 Disc Edition 825GB met God of War Ragnarök, Gran Turismo 7 en Destruction AllStars voor €684,99.
[
Afbeelding]
Lol ik stond zondagmiddag, uurtje of 15u in de Intertoys bij ons in Berkel en Rodenrijs naar deze deal te kijken... on the spot proberen uit te rekenen of het een enigzins gunstige deal was, samen met het vrouwtje wat twijfelen en toch maar niet gedaan. Nachtje over geslapen, wilde ik hem maandagochtend (11:00u open) toch maar gaan halen, was 'ie alweer weg
De beste man vertelde ook dat ze zelf niet echt wisten wanneer er weer nieuwe kwamen, want deze batch was ook al een verrassing. Ik dus gelijk doorgereden naar 2 andere dichtsbijzijnde filialen (Pijnacker + Rotterdam) en ook daar uitverkocht (digital edition hadden ze nog wel trouwens). Wel heb ik mijzelf gelijk op de bellijst laten plaatsen bij Pijnacker, want ze zouden deze week nog nieuwe binnenkrijgen.
En toen werd ik diezelfde dag al om 16:00u gebeld dat ze al binnen waren gekomen, dus gelijk eentje wezen oppikken (dezelfde bundel), dus die ligt nu onder de kerstboom

Zat nog wel iets van een korting op bij één van de games geloof ik, dus uiteindelijk 674,99 moeten aftikken..
Kan snel gaan...
[
Voor 3% gewijzigd door
Thrilled op 20-12-2022 09:07
]