Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:18
RKD schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 12:02:
https://www.amazon.de/-/n...in_title_s00?ie=UTF8&th=1

Hier kan je rechtsonder bij gebruikt hem ook kopen voor 500,- bij Buchertish. Beoordelingen zijn allemaal positief.

Disc met Horizon bundle. Heb er 1 geprobeerd op CC.
Nieuwe console voor 120 euro onder retail.... 7(8)7
Echt onvoorstelbaar dat er toch meerdere tweakers zijn die hierin trappen.

[ Voor 8% gewijzigd door Kapitein Merijn op 02-12-2022 12:41 ]

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Kapitein Merijn schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 12:40:
[...]

Hoezo meerdere? Ik zou er inderdaad voorzichtig mee zijn ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:20

RKD

Kapitein Merijn schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 12:40:
[...]

Tsjaa het is een reseller met zeer veel positieve beoordelingen en met amazon erachter is het risico laag. Het is 2e hands. Mensen kunnen prima zelf beoordelen hoe en wat.

Maar wees niet bang hoor hij is inmiddels op.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:18
RKD schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 13:09:
[...]

Tsjaa het is een reseller met zeer veel positieve beoordelingen en met amazon erachter is het risico laag. Het is 2e hands. Mensen kunnen prima zelf beoordelen hoe en wat.

Maar wees niet bang hoor hij is inmiddels op.
Stond duidelijk nieuw bij. Zelfde seller verkoopt ook een nieuwe disc bundel met extra controller voor 500..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yGXyTf41YavFOnI-4A_j3gm4s4E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vtivPoTBD9HNMkIB9f51Y7kN.png?f=user_large

[ Voor 17% gewijzigd door Kapitein Merijn op 02-12-2022 14:31 ]

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Kapitein Merijn schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 14:25:
[...]

Stond duidelijk nieuw bij. Zelfde seller verkoopt ook een nieuwe disc bundel met extra controller voor 500..
[Afbeelding]
Te goed om waard te zijn imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:24

Aight!

'A toy robot...'

Alwayshappyz schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 14:32:
[...]

Te goed om waard te zijn imo.
Als ik de reacties lees is het ook nep idd. Ben ook altijd te laat volgens mij met die telegram berichten.

Van de week maar weer eens langs de mediamarkt of intertoys.

[ Voor 10% gewijzigd door Aight! op 02-12-2022 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamiehapje23
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 21-12-2022
Vond deze op amazon maar weet niet zeker of die betrouwbaar is, kan iemand mij daar mee helpen? alvast bedankt https://amzn.eu/d/bSviXq7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:34
bamiehapje23 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 21:20:
Vond deze op amazon maar weet niet zeker of die betrouwbaar is, kan iemand mij daar mee helpen? alvast bedankt https://amzn.eu/d/bSviXq7
Een particuliere verkoper met vestigingsadres in Spanje en zonder recensies.
Ik denk dat je de rest zelf kunt invullen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamiehapje23
yorroy schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 21:25:
[...]

Een particuliere verkoper met vestigingsadres in Spanje en zonder recensies.
Ik denk dat je de rest zelf kunt invullen ;)
Aah ja idd, had ik misschien zelf wel kunnen bedenken :F maar toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03:11
bamiehapje23 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 21:20:
Waarom pre-order je niet gewoon die Gow bundel op DE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:42
bamiehapje23 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 21:36:
[...]

Aah ja idd, had ik misschien zelf wel kunnen bedenken :F maar toch bedankt.
Had je idd wel kunnen bedenken voordat je je speciaal hiervoor registreerde… :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamiehapje23
JSTPS schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 22:25:
[...]

Waarom pre-order je niet gewoon die Gow bundel op DE?
Had in al me enthousiasme die gratis prime op Nederland gedaan dus kan hem helaas niet meer in Duitsland doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSTPS
bamiehapje23 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 09:38:
[...]

Had in al me enthousiasme die gratis prime op Nederland gedaan dus kan hem helaas niet meer in Duitsland doen.
Je kan gewoon gratis prime nemen op DE. Als het geld kost, kan je de console bestellen, en achteraf prime annuleren. Dan krijg je je geld weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
JSTPS schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 09:43:
[...]

Je kan gewoon gratis prime nemen op DE. Als het geld kost, kan je de console bestellen, en achteraf prime annuleren. Dan krijg je je geld weer terug.
Wel pas leverbaar eind januari of begin februari zelfs. Grote kans dat er voor die tijd nog een hoop beschikbaar komen bij PlayStation zelf of Bol, etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 13:44

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Dan kan je altijd nog die van Amazon annuleren. Die €630 van Amazon word niet in rekening gebracht (gereserveerd) tot ze verzenden.

Systeem specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JSTPS
Alwayshappyz schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 11:17:
[...]

Wel pas leverbaar eind januari of begin februari zelfs. Grote kans dat er voor die tijd nog een hoop beschikbaar komen bij PlayStation zelf of Bol, etc.
Wedden op meerdere paarden. Er staat levering voor die tijd, dus het is idd niet duidelijk wanneer, maar ze hebben er iig genoeg.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:24

Aight!

'A toy robot...'

Was er klaar mee, maar gewoon via markplaatst een gekocht met Horizon bundel voor 699 euro. Sinterklaas cadeau voor mezelf :P

Dus 100 euro meer betaald om hem nu te hebben. Ik had geen zin en tijd om steeds die telegram groepen in de gaten te houden en winkels af te bellen.

Wat een vet apparaat is het :D

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 00:12
Nou, ik heb zonet de PS5 via Amazon.de besteld. verwachte leverdatum eind januari 2023. Het zal mij benieuwen. Ik houd jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Mag ik hier nog vragen naar een actieve telegram groep? En heeft iemand een linkje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Staat in de opening post.

Systeem specs

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SNSD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-01-2023
Is verkrijgbaar zonder prime bij duitse amazon:

https://www.amazon.de/-/n...LN9/ref=sr_1_1?__mk_nl_NL

Zijn ook nog andere varianten beschikbaar volgens mij.
Kreeg er vanochtend bericht over en had nu pas echt de tijd om te checken.
Lijkt nog steeds op voorraad met de kanttekening dat hij 'uiterlijk rond 31 januari wordt bezorgd'.

[ Voor 6% gewijzigd door SNSD op 07-12-2022 15:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:06

OB1

SNSD schreef op woensdag 7 december 2022 @ 15:12:

Lijkt nog steeds op voorraad met de kanttekening dat hij 'uiterlijk rond 31 januari wordt bezorgd'.
Dank je wel! Ik heb de PlayStation kunnen bestellen :)

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt wel pas eind januari geleverd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Waarom niet gewoon op Playstation.com kopen? Daar kan je ze ze gewoon kopen zonder wachten (de bundels). Laatst ook gedaan was binnen twee dagen in huis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SNSD
alienfruit schreef op woensdag 7 december 2022 @ 17:33:
Waarom niet gewoon op Playstation.com kopen? Daar kan je ze ze gewoon kopen zonder wachten (de bundels). Laatst ook gedaan was binnen twee dagen in huis
Ik vermoed dat je dit alleen kan doen als je een uitnodiging hebt gehad.
Ze staan in ieder geval als uitverkocht op de website op dit moment als ik er naar kijk.

Dus het is voor mij in ieder geval niet mogelijk om hem via PlayStation te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dyna20
  • Laatst online: 19:54
alienfruit schreef op woensdag 7 december 2022 @ 17:33:
Haha Weet niet hoelang je het topic al volgt, maar als dat zo makkelijk ging dan had iedereen er al 1. Is niet aan te komen bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ik hoefde alleen account aan te maken en kon vervolgens de PS5 God of Agnorak bundel kopen. Vandaag kan ik ook de PS5 Digital Edition zonder bundel kopen voor €460,--

[ Voor 5% gewijzigd door alienfruit op 07-12-2022 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 13:43
alienfruit schreef op woensdag 7 december 2022 @ 18:00:
Ik hoefde alleen account aan te maken en kon vervolgens de PS5 God of Agnorak bundel kopen. Vandaag kan ik ook de PS5 Digital Edition zonder bundel kopen voor €460,--
Welke link gebruik je dan? Ik keek zojuist (ingelogd) op https://direct.playstation.com/nl-nl/hardware/ps5
en daar zijn ze allemaal uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:37

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Laten we termen als bruh en brah hier aub niet introduceren :|
Het voegt ook niets toe.

Die link verwijst naar de Engelse site. En daar mag je 'm als Nederlander niet bestellen. In NL staat ie op uitverkocht, en alleen verkrijgbaar op uitnodiging. Voortaan dus eerst goed kijken...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23:52
Hmm dit is wel het UK model zo te zien, maar bestel er een C7 stekker bij voor een paar euro en je bent good to go. Goed gevonden als je het mij vraagt!

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNSD
ZesBarkiePK schreef op woensdag 7 december 2022 @ 21:20:
[...]

Hmm dit is wel het UK model zo te zien, maar bestel er een C7 stekker bij voor een paar euro en je bent good to go. Goed gevonden als je het mij vraagt!
Je moet hiervoor adres in UK hebben, dus denk niet dat de meeste hier iets mee kunnen.
Maar ja, in Engeland is die al meer dan een maand gewoon te kopen. Dus ik verwacht niet dat het nog al te lang zal zijn voordat hier dat ook het geval is.
Is ook nog steeds een bundel op de Duitse Amazon te bestellen (bezorgd wel buiten Duitsland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 09:46
SNSD schreef op woensdag 7 december 2022 @ 15:12:

vriend van me heeft er vandaag ook 1 opgepikt, levering duurt nog wel even maar de PS5 is in ieder geval in zicht _/-\o_

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyarlathotep schreef op woensdag 7 december 2022 @ 20:51:
[...]

Die link verwijst naar de Engelse site. En daar mag je 'm als Nederlander niet bestellen. In NL staat ie op uitverkocht, en alleen verkrijgbaar op uitnodiging. Voortaan dus eerst goed kijken...
Sterker nog, het is ook niet eens mogelijk :)

Where does direct.playstation.com ship to?

PS Direct ships to the United Kingdom. PS Direct cannot deliver to overseas territories and PO boxes (including military PO boxes). Please review our Delivery Restrictions and Additional Geographic Restrictions below for further information.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Verwijderd schreef op donderdag 8 december 2022 @ 13:16:
[...]

Sterker nog, het is ook niet eens mogelijk :)

Where does direct.playstation.com ship to?

PS Direct ships to the United Kingdom. PS Direct cannot deliver to overseas territories and PO boxes (including military PO boxes). Please review our Delivery Restrictions and Additional Geographic Restrictions below for further information.
Woon jij in de UK dan @alienfruit?

Kan eigenlijk niet anders, maar wel een belangrijk detail in deze.

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cl0udrado
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-09 20:54
Is het alleen mogelijk een PS5 te kopen bij de Playstation Store als je bent uitgenodigd door Sony dmv een loting of ook op goed geluk als er voorraad is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matti7950
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 20:34
Alleen op uitnodiging. Er zijn een paar zéér zeldzame keren voor korte duur bundels geweest (bv horizon), maar was zo snel weg dat het het niet waard was). Ik wil héél graag de kale console (met disc), maar zonder games, en geloof me, die is nog nooit op voorraad geweest. Ben nu 6 weken op de uitnodigingslijst, maar vrees dat ik niet veel kans maak (ik koop niet zoveel games). Maar ik blijf er in geloven, je merkt nu toch meer en meer leveringen, en de tweedehands playstations in prijs dichter en dichter naar nieuwprijs zakken. Misschien na nieuwjaar als al de 'ik wil dit nu als cadeau' wat voorbij is, dat het dan plots de goede kant uitgaat? Ik hoop er alvast op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1750
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 04:11
Matti7950 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 01:41:
Alleen op uitnodiging. Er zijn een paar zéér zeldzame keren voor korte duur bundels geweest (bv horizon), maar was zo snel weg dat het het niet waard was). Ik wil héél graag de kale console (met disc), maar zonder games, en geloof me, die is nog nooit op voorraad geweest. Ben nu 6 weken op de uitnodigingslijst, maar vrees dat ik niet veel kans maak (ik koop niet zoveel games). Maar ik blijf er in geloven, je merkt nu toch meer en meer leveringen, en de tweedehands playstations in prijs dichter en dichter naar nieuwprijs zakken. Misschien na nieuwjaar als al de 'ik wil dit nu als cadeau' wat voorbij is, dat het dan plots de goede kant uitgaat? Ik hoop er alvast op.
Kale drops zijn echt nihil. Enige mogelijkheid is dan idd Sony zelf. Je kan een bundel krijgen met maar 1 spel. Die verkoop je voor 30 tientjes en heb je dus 590 betaald.

Het verschil is dan 40 eu, ik persoonlijk doe dat gewoon 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:26
cl0udrado schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 01:16:
Is het alleen mogelijk een PS5 te kopen bij de Playstation Store als je bent uitgenodigd door Sony dmv een loting of ook op goed geluk als er voorraad is?
Is gewoon mogelijk, heb er vorige week zelf een gekocht zonder uitnodiging

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaat niet door
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:47
voog schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 07:40:
[...]

Is gewoon mogelijk, heb er vorige week zelf een gekocht zonder uitnodiging
Ik heb er twee weken geleden ook eentje gekocht en met mij nog een aantal tweakers. Ook zonder uitnodiging.

[ Voor 4% gewijzigd door Gaat niet door op 10-12-2022 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cl0udrado
Matti7950 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 01:41:
Ik kan het niet meer vinden en wellicht vergis ik me. In de voorwaarden zag ik omschreven staan dat hoe actiever een Playstation account is hoe meer kans je maakt om uitgekozen te worden. Klopt dit?

UPDATE:

3) I received an invite to purchase a PS5. How was I selected to receive an invitation?
Our selection is based on previous interests and PlayStation activities.

[ Voor 8% gewijzigd door cl0udrado op 10-12-2022 17:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matti7950
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 20:34
Ik heb het nergens kunnen vinden, maar in dit topic en elders komt naar voren dat mensen die véél spellen kopen voorrang krijgen. Weet niet of het klopt omdat het moeilijk te traceren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Buurvrouw stuurt me net whatsapp berichtje met vraag of ik voor kerst nog aan een PS5 kan geraken voor haar kinderen. Zal niet meer lukken zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
lapino schreef op zondag 11 december 2022 @ 12:56:
Buurvrouw stuurt me net whatsapp berichtje met vraag of ik voor kerst nog aan een PS5 kan geraken voor haar kinderen. Zal niet meer lukken zeker?
Aan een PS5 raken kan altijd via scalpers op de particuliere markt. Uit principe is dat voor mij nooit een optie geweest

Het invite systeem van sony blijkt zo lek te zijn als een mandje, en als je op de dag dat er voorraad is, of een queue opgezet wordt, met de juiste link in de store verschijnt, kan je soms ook een ps5 in je mandje doen. Of zelfs op dagen dat er niets is aangekondigd. Sony en websites... Ergens door een neefje van de CEO in elkaar gezet denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:14
De laatste weken waren er best vaak God of War bundels via de site van Playstation zelf. Loont de moeite dat wat in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:49
Denk dat ze te laat is, of bol.com afwachten woensdagochtend rond 07.45uur.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PLAYSTATION BOSS SAYS PS5 SUPPLY ISSUES ARE “RESOLVED”

Quote: “We would like to report that we have resolved the long-term supply issues of the PlayStation 5 and we will be able to deliver to Japan and Asia customers from year-end shopping season and into 2023,” Ryan said

Die zijn dus eerst aan de beurt, dus denk ik dat voor Europa de tekorten (voorlopig) aan blijven houden.

Maar:

Quote:This doesn’t mean PlayStation won’t take stock from these regions and ship them round the world.

Eerst zien dan geloven… ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dyna20
Amos_x schreef op zondag 11 december 2022 @ 13:01:
[...]

Aan een PS5 raken kan altijd via scalpers op de particuliere markt. Uit principe is dat voor mij nooit een optie geweest

Het invite systeem van sony blijkt zo lek te zijn als een mandje, en als je op de dag dat er voorraad is, of een queue opgezet wordt, met de juiste link in de store verschijnt, kan je soms ook een ps5 in je mandje doen. Of zelfs op dagen dat er niets is aangekondigd. Sony en websites... Ergens door een neefje van de CEO in elkaar gezet denk ik.
Ben het deels met je eens. Tijden voor scalpers zijn ook veranderd. Vorig jaar kon je een PS5 met 200 euro winst of meer nog wel verkopen. Die tijden zijn wel voorbij. Als je nu op Marktplaats kijkt (1900 advertenties) lukt het je echt wel om er 1 te vinden die ze tussen de 50 en 80 euro extra verkopen. Tuurlijk kost het je extra maar als je bijvoorbeeld bij de Media Markt een bundel koopt krijg je ook een accessoire pakket erbij twv 50 euro waar je waarschijnlijk niks aan hebt, of spellen die niet jou voorkeur hebben. Dus betaal je daar ook te veel. En afwachten op een PS5 zonder bundel is stuk lastiger gezien alleen Sony en BOL deze los verkopen. Dus als je echt heeeeeel graag een PS5 wilt dan vind ik tussen de 50 en 80 extra wel te doen. Als iemand maanden wacht en er wel mogelijkheden zijn. Vraag ik me af hoe graag je hem eigenlijk wel wilt hebben?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Dyna20 schreef op zondag 11 december 2022 @ 19:27:
[...]

Ben het deels met je eens. Tijden voor scalpers zijn ook veranderd. Vorig jaar kon je een PS5 met 200 euro winst of meer nog wel verkopen. Die tijden zijn wel voorbij. Als je nu op Marktplaats kijkt (1900 advertenties) lukt het je echt wel om er 1 te vinden die ze tussen de 50 en 80 euro extra verkopen. Tuurlijk kost het je extra maar als je bijvoorbeeld bij de Media Markt een bundel koopt krijg je ook een accessoire pakket erbij twv 50 euro waar je waarschijnlijk niks aan hebt, of spellen die niet jou voorkeur hebben. Dus betaal je daar ook te veel. En afwachten op een PS5 zonder bundel is stuk lastiger gezien alleen Sony en BOL deze los verkopen. Dus als je echt heeeeeel graag een PS5 wilt dan vind ik tussen de 50 en 80 extra wel te doen. Als iemand maanden wacht en er wel mogelijkheden zijn. Vraag ik me af hoe graag je hem eigenlijk wel wilt hebben?
Die redenatie zie ik vaker voorbij komen, maar niet helemaal mee eens. Je toont enkel aan dat je een PS5 heel graag wil hebben als je bereid bent om er meer voor te betalen dan de originele vraagprijs? Het is mogelijk om én de PS5 graag te willen, maar ook om er niet onnodig veel voor te willen betalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 13:43
God Of War bundle is beschikbaar op amzon.co.uk. Volgens mij ook met levering voor kerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

DISC GoW op Britse Amazon; https://www.amazon.co.uk/dp/B0BK1G3PW9 (kan nog extra importheffing bij komen, plus je zal er nog een EU C7 stekker bij moeten kopen).

DIGITAL GoW bundel ook nog beschikbaar op Duitse Amazon; https://www.amazon.de/dp/B0BK9KCLN9 (word wel eerder verzonden dan op de pagina aangegeven staat, maar weet niet zeker of dat voor kerst zal zijn)

[ Voor 17% gewijzigd door Blisterin_Bull op 12-12-2022 14:37 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Blisterin_Bull schreef op maandag 12 december 2022 @ 14:36:
DISC GoW op Britse Amazon; https://www.amazon.co.uk/dp/B0BK1G3PW9 (kan nog extra importheffing bij komen, plus je zal er nog een EU C7 stekker bij moeten kopen).
Die was £449. Laatste big gekocht voor die prijs op Playstation.com. Overigens komt er alleen BTW bij en geen invoerrechten.

[ Voor 7% gewijzigd door alienfruit op 12-12-2022 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Vanochtend nog op voorraad op Sony.nl
Ben verbaasd dat niemand hier er over riep

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:31
Mars18 schreef op maandag 12 december 2022 @ 14:49:
[...]

Oh vandaar dat ik ineens in een queue stond toen ik de webshop toevalig eens bekeek. Net te laat natuurlijk weer :/

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Cidolfas schreef op maandag 12 december 2022 @ 15:05:
[...]

Oh vandaar dat ik ineens in een queue stond toen ik de webshop toevalig eens bekeek. Net te laat natuurlijk weer :/
12:44 uur kreeg ik de melding in Telegram.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto2310
  • Laatst online: 16-09 10:23
Deze variant is wel beschikbaar op het moment :
https://www.amazon.de/-/n...B7XF&ref_=chk_typ_imgToDp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

alienfruit schreef op maandag 12 december 2022 @ 14:48:
[...]

Die was £449. Laatste big gekocht voor die prijs op Playstation.com. Overigens komt er alleen BTW bij en geen invoerrechten.
PS Direct leverbaarheid kan je niet echt vergelijken met Amazon, al helemaal niet de Britse PS Direct, waar ps5's niet uitverkocht raken omdat ze niet naar het buitenland verzenden en aan je playstation account verbonden is. Bij Amazon worden trouwens wel invoerrechten in rekening gebracht van tevoren, voor de zekerheid.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TzgFnUgWvMeD0ajaj5yJ5v8FGlE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/S4LkR0AbjBwzzbT0rcQweiaH.png?f=fotoalbum_large

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kpnsvn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-07 02:18
Bezorging in NL rond 30 januari - 6 feb, ook als je Prime hebt. Volgens mij kun je dan beter voor de aankoop gaan bij Sony. Daar komen ze nu toch wel wat vaker weer voor.

AVR-X1700H | 5x B&W M1 | SVS PC12 NSD-DSP | LG OLED 65C8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

PS Direct leverbaarheid kan je niet echt vergelijken met Amazon, al helemaal niet de Britse PS Direct, waar ps5's niet uitverkocht raken omdat ze niet naar het buitenland verzenden en aan je playstation account verbonden is. Bij Amazon worden trouwens wel invoerrechten in rekening gebracht van tevoren, voor de zekerheid.
Nou ja, ik merk het komende vrijdag wel wat ze zeggen op Schiphol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Zucht. Weer alles gemist... Afin, buurvrouw haar kids zullen moeten wachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeve
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-05 14:10
lapino schreef op maandag 12 december 2022 @ 19:26:
Zucht. Weer alles gemist... Afin, buurvrouw haar kids zullen moeten wachten dus :)
Nog steeds verkrijgbaar hoor bij amazon: https://www.amazon.co.uk/dp/B0BK1G3PW9?th=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
ze wil geen import tax betalen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-09 12:46

beuker19

Killerbeuker is so OP

lapino schreef op maandag 12 december 2022 @ 19:26:
Je kunt ook altijd een paar lokale intertoys bellen of er daar niet een op voorraad is.

2 weken geleden 1 gekocht in Assen met Fifa en een 2e controller voor 670€

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Ja ik stond op de lijst bij de lokale Intertoys, was één van de laatste die op de lijst ging rond maart.
Ben pas gebeld dat ze voorraad hadden, maar ik had er zelf al één via Sony gekocht.
Bij Sony zelf is het voornamelijk bundels die ze aanbieden (dus incl. Horizon of GoW).
Als je jezelf inschrijft bij Sony of een lokale winkel is het zeker niet onmogelijk om misschien voor de kerst nog een bundel te scoren :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraakmand
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:29
Wat een onzin zeg. Je bent nauwelijks duurder uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:42
Je hoeft in plaats daarvan geen vat te betalen, zoveel zal het dus niet uitleggen qua prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeve
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-05 14:10
hcQd schreef op maandag 12 december 2022 @ 20:33:
[...]

Je hoeft in plaats daarvan geen vat te betalen, zoveel zal het dus niet uitleggen qua prijs.
Hij zit in mijn winkelwagentje voor 654 euro. Dat is alles incl. Scheelt dus 35 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 07:18
Welke betalingsmethodes zijn er beschikbaar wanneer je de PS5 direct bij Sony besteld? Ik kom op de ene FAQ pagina tegen dat dit creditcards en Paypal zijn maar op een andere pagina zie ik alleen creditcards staan heeft iemand hier ervaring mee?

Zag vandaag ook de PS5 op Amazon UK voorbij komen maar ook hier lijken jammer genoeg alleen creditcards mogelijk voor het betalen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidane007nl
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 23:46
Mars18 schreef op maandag 12 december 2022 @ 14:49:
[...]

Ik kreeg om 12:16 uur een melding via Telegram. Ik kwam in de queue terecht, maar na inloggen (3 minuten later) was de bundel niet meer beschikbaar.
Ik merk dus nog weinig van het nieuws dat de voorraadproblemen opgelost zouden zijn ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-08 08:12
Dyna20 schreef op zondag 11 december 2022 @ 19:27:
[...]

Gewoon niet bij een scalper kopen. Ook al vragen ze maar de helft van de daadwerkelijke adviesprijs.

Every magical journey begins with a single step

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Redblader schreef op maandag 12 december 2022 @ 22:59:
Welke betalingsmethodes zijn er beschikbaar wanneer je de PS5 direct bij Sony besteld? Ik kom op de ene FAQ pagina tegen dat dit creditcards en Paypal zijn maar op een andere pagina zie ik alleen creditcards staan heeft iemand hier ervaring mee?

Zag vandaag ook de PS5 op Amazon UK voorbij komen maar ook hier lijken jammer genoeg alleen creditcards mogelijk voor het betalen. :O
Ik heb met PayPal betaald; dat is ook mijn standaard betaalmethode voor de gewone PlayStation Store.
Overigens is aan mijn PayPal wel een creditcard gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zidane007nl schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 00:29:
[...]

Ik merk dus nog weinig van het nieuws dat de voorraadproblemen opgelost zouden zijn ...
Dat de voorraadproblemen opgelost zouden zijn dat klopt deels:
Daarbij beloofde Ryan dat ze zoveel mogelijk consumenten in Japan en Azië tegen dit najaar en begin volgend jaar willen voorzien van de console. Wat dit betekent voor de wereldwijde voorraad is niet bekend, wel weten we dat de leveringen de afgelopen maanden al geïntensiveerd zijn.
Maar als je even verder leest:
De volgende stap is natuurlijk dat de console overal in de winkels ligt, maar op welke termijn dat zal gebeuren is afwachten. Vooralsnog is de PlayStation 5 bij beschikbaarheid in de meeste Europese landen steevast uitverkocht bij een nieuwe levering.
Bron: PlaySense

Voor Europa maken we ons (voorlopig) blij met een dode mus ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Misschien offtopic maar ik was afgelopen weekend in Londen waar er bij diverse winkels (oa harvey nicols en curry) borden stond dat de ps5 op voorraad was. Verder niet gekeken of meegenomen want iedereen in mijn vriendengroep is inmiddels voorzien maar ik vraag me wel af of Sony of de nederlandse retailers niet gewoon kunstmatig de schaarste creëren om bundels van 7-8 honderd euro te slijten want toen ik in september in Spanje was lagen ze daar ook gewoon in winkels en een vriend van mij heeft er zelf 1 op de luchthaven van Dubai meegenomen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
LordLynx schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 13:44:
Misschien offtopic maar ik was afgelopen weekend in Londen waar er bij diverse winkels (oa harvey nicols en curry) borden stond dat de ps5 op voorraad was. Verder niet gekeken of meegenomen want iedereen in mijn vriendengroep is inmiddels voorzien maar ik vraag me wel af of Sony of de nederlandse retailers niet gewoon kunstmatig de schaarste creëren om bundels van 7-8 honderd euro te slijten want toen ik in september in Spanje was lagen ze daar ook gewoon in winkels en een vriend van mij heeft er zelf 1 op de luchthaven van Dubai meegenomen.....
Kleinste landen worden altijd onderaan geplaatst vaak bij schaarste. Was 2 weken geleden in Egypte en daar lagen ze ook gewoon in de winkel.

En volgens mij ligt het ook aan hoeveel geld je durft te investeren. Kon me nog herinneren bij de PS4 destijds dat winkel ketens een half jaar van te voren al moesten betalen voor hun bestelde exemplaren. Dat moest je als keten wel even hebben.

Weet niet of dat nog steeds is, maar nu zie ook dat bijvoorbeeld Media Markt bij far de meeste PS5's geleverd heeft dit jaar. En schaarste komt hun wel goed uit, met al die extra's die ze er bij verkopen. Als het allemaal eerlijk verdeeld werd hadden andere ketens er ook wel meer gehad.

Bol en Coolblue leveren vaak echt maar om de 6 weken. Geen idee hoeveel ze er dan gelijk binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even een rondje stad gedaan: lokale BCC en GameMania hebben voorraad. Wel bundels met o.a. headset en game voor circa €800. Hilversum.

Ik laat ze staan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevellNL
  • Laatst online: 30-08 10:30
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 15:16:
Net even een rondje stad gedaan: lokale BCC en GameMania hebben voorraad. Wel bundels met o.a. headset en game voor circa €800. Hilversum.

Ik laat ze staan. :P
Pff, wat een geld. Van GameMania wist ik het wel, heeft BCC ze ook staan met die B-merk accesoires erbij?

"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RevellNL schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 15:28:
[...]

Pff, wat een geld. Van GameMania wist ik het wel, heeft BCC ze ook staan met die B-merk accesoires erbij?
Volgens mij heeft BCC de Horizon disk bundel, extra game, steelseries headset en de officiële Sony controller docking station. Dus valt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 13:37

Bloodclot

Jawier!

MediaMarkt heeft nog online voorraad op het moment van schrijven.

Bundle: GOW, GT7. Headseat. Dual chargee, ps5 disc version. 795€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Bij mediamarkt.nl zou de PS5 disk + Gran Turismo 7 + God of War Ragnarok beschikbaar zijn.
Kan hem zelf niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayplum
  • Niet online
Mars18 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 14:15:
Bij mediamarkt.nl zou de PS5 disk + Gran Turismo 7 + God of War Ragnarok beschikbaar zijn.
https://www.mediamarkt.nl...rging-bundel-1748129.html

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
Ik krijg zojuist een persoonlijke uitnodiging van Sony zelf voor 15 december 10:30-12:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yip
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 19:15

Yip

MartijnS72 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 15:12:
Ik krijg zojuist een persoonlijke uitnodiging van Sony zelf voor 15 december 10:30-12:00.
ook gekregen via de playstation nieuwsbrief?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3czH-OqXDdcPqJesMhZU0QxVG2w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5rvtuf7D4bOZykMqqhVWjAMV.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aDcyDgH0K-hcXfIeQd8hjWRbK7I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/H1gEE1XXMbtgX9DmDhxBMq10.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Mars18 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 14:15:
Je bedoeld deze: https://www.mediamarkt.nl...rging-bundel-1748129.html ?

Blijf het toch lomp vinden dat ze dit soort bundels verkopen.
Vraag me ook echt af wat hier de reden van is.

[ Voor 11% gewijzigd door Metian op 14-12-2022 15:53 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:31
Metian schreef op woensdag 14 december 2022 @ 15:52:
[...]

Winst maken uiteraard, geld verdienen waar je kan. Ik ga in ieder geval nooit zo'n bundel aanschaffen, dan mogen ze hem houden!

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Cidolfas schreef op woensdag 14 december 2022 @ 15:56:
[...]

Winst maken uiteraard, geld verdienen waar je kan. Ik ga in ieder geval nooit zo'n bundel aanschaffen, dan mogen ze hem houden!
Dat zal dan wel op de QWare rommel zijn, doen ze met de Xbox Series X ook al. 8)7

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kpnsvn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-07 02:18
Yip schreef op woensdag 14 december 2022 @ 15:30:
[...]

ook gekregen via de playstation nieuwsbrief?[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ben benieuwd of het echt een persoonlijke link is. De sony site; direct.playstation.com laat nu in ieder geval geen traffic toe. Tijdelijke wachtrij sinds 13:01

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x0sNvzh8Fx-pmhyJOjuO-kBY8nI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JQswcSKgnIIeqHlFIClzbJ4p.png?f=fotoalbum_large

AVR-X1700H | 5x B&W M1 | SVS PC12 NSD-DSP | LG OLED 65C8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Metian schreef op woensdag 14 december 2022 @ 15:52:
[...]

Om goedkope rotzooi mee te verkopen waar ze vanaf moeten. MediaMarkt's game afdeling staat vol met rommel en merken waar ik nog nooit van gehoord heb. Kan je net zo goed op Alie bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

ZesBarkiePK schreef op woensdag 14 december 2022 @ 16:09:
[...]

Om goedkope rotzooi mee te verkopen waar ze vanaf moeten. MediaMarkt's game afdeling staat vol met rommel en merken waar ik nog nooit van gehoord heb. Kan je net zo goed op Alie bestellen.
Geen idee, kom er zelden binnen :X
Teveel slechte ervaringen meegemaakt dat ik nu wel beter weet.

Wel jammer voor de mensen die echt zoekende zijn naar een PS5 zonder al die zooi er bij.
Maar goed, zoals het er naar uit ziet moet het volgend jaar beter worden.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:39
kpnsvn schreef op woensdag 14 december 2022 @ 16:06:
[...]

Ben benieuwd of het echt een persoonlijke link is. De sony site; direct.playstation.com laat nu in ieder geval geen traffic toe. Tijdelijke wachtrij sinds 13:01

[Afbeelding]
Ik sta ook in de wachtrij. Ik ben benieuwd hoe lang we moeten wachten voor we duidelijkheid krijgen :z

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
Yip schreef op woensdag 14 december 2022 @ 15:30:
[...]

ook gekregen via de playstation nieuwsbrief?[Afbeelding]

[Afbeelding]
Inderdaad gestuurd vanaf hetzelfde adres als de nieuwsbrief.

@MrFX @kpnsvn
Geen idee of de systemen van Sony echt zo slim zijn, maar uit dat mailtje:
  • Als je voor de starttijd van het event op de link klikt, of als de link op meerdere apparaten wordt gebruikt, dan word je mogelijk door het bestelsysteem uitgesloten van deelname aan het event.
Uit ervaring weet ik wel dat als je in de direct store te vaak de pagina ververst of opnieuw (incognito) inlogt, omdat het winkelmandje raar doet bijvoorbeeld, je met een beetje pech je PSN wachtwoord moet wijzigen en je te laat bent om te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cl0udrado
MrFX schreef op woensdag 14 december 2022 @ 16:34:
[...]

Ik sta ook in de wachtrij. Ik ben benieuwd hoe lang we moeten wachten voor we duidelijkheid krijgen :z
Wachtrij inmiddels verdwenen, ik neem aan dat de verkoop is begonnen en weer uit verkocht is?

Tevens als men een uitnodiging heeft ontvangen voor een datum/tijdstip heeft het dan nog zin om op dat moment nog te kijken of moet je echt een uitnodiging hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnQ
  • Laatst online: 20-12-2022
Je hebt een link nodig, zonder link heeft het geen zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 16:22

..Christiaan..

..zwll..

Ik heb een link gekregen van playstation voor morgen 10:30 uur maar ik heb er al eentje sinds kort. Link is niet weggeefbaar?

[ Voor 9% gewijzigd door ..Christiaan.. op 14-12-2022 17:59 ]

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
..Christiaan.. schreef op woensdag 14 december 2022 @ 17:58:
Ik heb een link gekregen van playstation voor morgen 10:30 uur maar ik heb er al eentje sinds kort. Link is niet weggeefbaar?
Indien weggeefbaar, houd ik me aanbevolen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayplum
  • Niet online
..Christiaan.. schreef op woensdag 14 december 2022 @ 17:58:
hier ook interesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnQ
  • Laatst online: 20-12-2022
Ik heb vandaag ook een link ontvangen voor morgen. Ik heb mij pas in oktober aangemeld, dus je bent best wel snel aan de beurt als je je aanmeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:39
cl0udrado schreef op woensdag 14 december 2022 @ 17:41:
[...]

Wachtrij inmiddels verdwenen, ik neem aan dat de verkoop is begonnen en weer uit verkocht is?

Tevens als men een uitnodiging heeft ontvangen voor een datum/tijdstip heeft het dan nog zin om op dat moment nog te kijken of moet je echt een uitnodiging hebben.
Helaas is de boel weer uitverkocht :(

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:05
johnQ schreef op woensdag 14 december 2022 @ 18:17:
Ik heb vandaag ook een link ontvangen voor morgen. Ik heb mij pas in oktober aangemeld, dus je bent best wel snel aan de beurt als je je aanmeld.
Je?
Ik heb me in januari aangemeld en nog geen link ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cl0udrado
johnQ schreef op woensdag 14 december 2022 @ 18:17:
jongetje schreef op woensdag 14 december 2022 @ 19:40:
[...]

Je?
Ik heb me in januari aangemeld en nog geen link ontvangen...
Is jouw account een actieve PS account? Zoals veel online-activiteit rondom Playstation bv; online gaming aankopen op de website? Of nieuw non-playstation historie?

[ Voor 18% gewijzigd door cl0udrado op 14-12-2022 21:23 ]

Pagina: 1 ... 539 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord