Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Mijn Playstation 5 is helaas ook verdwenen bij PostNL.
Jammergenoeg heeft Coolblue geen voorraad meer dus krijg mijn geld terug.

Dus stuur ik mijn controller die ik wel heb gehad ook maar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SynthCat
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 08-01-2024
William99 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 11:10:
[...]

Jammer dat dit in een welvarend land gebeurt, Ik kan sony niet bereiken hoe dan ook dus ik kan mijn probleem niet oplossen.
Heb je al gegoogeld op 'Sony klantenservice'?

Eerste resultaat: De Sony klantenservice is bereikbaar tussen 9:00 en 18:00 op 020-3469524. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SynthCat
Offtopic, een rant gaat ook in tegen de topicregels

[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 03-01-2023 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMarks
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 10:11
William99 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 11:10:
[...]

Jammer dat dit in een welvarend land gebeurt, Ik kan sony niet bereiken hoe dan ook dus ik kan mijn probleem niet oplossen.
Je hebt met PayPal en/of credit card betaald toch? Gewoon via die weg je geld terug vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4v4t4r
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:41
nou ja, MM gebeld - voorraad is nul, maar staat wel op order gereed.. ik zie verder niets. Hun advies is te wachten vandaag. Verder zie ik nergens meer voorraad (CB, MM, PS)

krijg net wel spel voor mn zoon binnen , nu nog de console :D

Volvo XC40 P8, Zeekr 7x Privilege AWD besteld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Junkiexp-
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 14:35
-Junkiexp- schreef op maandag 2 januari 2023 @ 12:19:
[...]

Je kan expresslevering kiezen wat ik heb gedaan en dan worden orders voor 16 uur geplaatst dezelfde werkdag verzonden.
Ik heb zaterdag besteld dus mijn order wordt vandaag verzonden.
Alleen geen idee waarvandaan het wordt verzonden, ik neem aan vanuit Europa dus dan zal het 1-2 dagen zijn.
Zojuist geleverd, dus in principe 1 werkdag, erg netjes en super tevreden over de service van Sony :)

3840 Wp pal op zuid zonder schaduw, Zuid-Holland zuid - Panasonic WH-MDC07J3E5 monoblock warmtepomp - Atlantic Explorer V4 200 liter coil warmtepompboiler - Technea Shower HR Tube 1-21 douchepijp-wtw - gasloos sinds 13-04-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:52

Honesty

kattenneus!

Honesty schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 20:51:
[...]

tnx, mijn zoontje wilde al een digital GOW via een scalper halen, natuurlijk hebben we hem dit verboden vanwege(morele en praktische bezwaren) maar gelukkig kon ik hem nu deze aanbieden waarbij wij het verschil(40 euro wel betalen)
Iedereen blij en nu heeft hij in ieder geval een doel voor het kerstbudget
Vandaag al binnen en mijn zoontje is al druk bezig met GoW, ik blijf het zonde vinden omdat we nu pc, xbox en ps5 in het gezin hebben maar is zijn eigen geld. Nu hopen op een goedkope psplus abo omdat ik voor die andere wel xbox live ultimate heb gekocht voor de komende tig jaar.

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SynthCat
Sony UK heeft alle modellen en bundels beschikbaar voor wie geïnteresseerd is.

https://direct.playstation.com/en-gb/hardware/ps5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 21:33

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Daar heb je een UK aflever-adres voor nodig. Je kan de ps5's wel in je mandje doen, maar niet Nederland en NL postcode gebruiken.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4v4t4r
zucht, 2 dagen verder en de bestelling bij de MM staat nog steeds op " Pakketbezorging, wordt voorbereid"
Morgen maar cancellen, zag dat ze bundels bij verschillende winkels nog hebben liggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thomas1750
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18:20
Amazon de geen prime nodig gow bundel

AMD Ryzen 7 3700X Boxed | ASRock B450M Pro4 | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | MSI Optix G27CQ4 Zwart | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | Corsair TX550M V2 | Crucial P1 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:25
thomas1750 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 09:58:
Amazon de geen prime nodig gow bundel
Link?
Kan niets vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Laatst online: 20:23
https://www.amazon.de/-/n...ps5+god%2Caps%2C92&sr=8-1

Naar alle verkoopopties en dan zie je hem. Wel opletten dat die verzonden wordt vanuit Amazon en verkocht door Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Sir_Lion schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 10:01:
[...]

Naar alle verkoopopties en dan zie je hem. Wel opletten dat die verzonden wordt vanuit Amazon en verkocht door Amazon.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4v4t4r
Sir_Lion schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 10:01:
[...]

Ik zie wel dit staan : € 3,49 Bezorging 30 januari - 3 februari

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thomas1750
  • Laatst online: 18:20
Sorry had telefoon weggelegd was het gelukt?

AMD Ryzen 7 3700X Boxed | ASRock B450M Pro4 | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | MSI Optix G27CQ4 Zwart | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | Corsair TX550M V2 | Crucial P1 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cogi
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 14-11-2023
thomas1750 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 10:54:
[...]

Sorry had telefoon weggelegd was het gelukt?
Besteld! Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
De PlayStation®5 Digitale Editie God of War™ Ragnarok-bundel was (en is momenteel) beschikbaar op Playstation.com – €519,99 is geen slechte deal denk ik zo ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:16

Twhomp

Stayin' Alive

Blue-eagle schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 15:17:
De PlayStation®5 Digitale Editie God of War™ Ragnarok-bundel was (en is momenteel) beschikbaar op Playstation.com – €519,99 is geen slechte deal denk ik zo ;)
En alweer weg. Zal geen grote voorraad geweest zijn.
Was helaas ook geen Disc version.

edit:
En nu weer wel beschikbaar.
Meldt Sony telkens per stuk een PS5 aan op hun website? :?
_/-\o_ bedankt voor de melding. Lijkt er op dat ik die heb kunnen bestellen :9

[ Voor 34% gewijzigd door Twhomp op 04-01-2023 15:49 ]

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SynthCat
Blue-eagle schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 15:17:
Disk version ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Laatst online: 09:30
Twhomp schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 15:28:
[...]

En alweer weg. Zal geen grote voorraad geweest zijn.
Was helaas ook geen Disc version.

edit:
En nu weer wel beschikbaar.
Meldt Sony telkens per stuk een PS5 aan op hun website? :?

[...]

_/-\o_ bedankt voor de melding. Lijkt er op dat ik die heb kunnen bestellen :9
Vandaag door de dag heen ga ik hun website eens F5en om te kijken of ik eindelijk eens kan bestellen.

*edit helaas....

*ragnarok bundel vanmorgen vroeg beschikbaar, helaas wil ik deze niet maar toch maar besteld om eindelijk op de ps5 te kunnen gamen. Was nog wel even spannend omdat het een half uur lang niet lukte. De betaling kon niet worden verwerkt. De popup blocker bleek het probleem in deze. _/-\o_ :+

Betaling is gedaan via Paypal, neem aan dat de PS5 vandaag wordt verzonden daar ik Express levering heb gekozen? Iemand hier ervaring mee?

[ Voor 29% gewijzigd door bakkie1985 op 06-01-2023 07:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Witte_200
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 22:19
Nu: PS5 Disc versie GOW bundle beschikbaar bij Sony:

https://direct.playstation.com/nl-be/hardware/ps5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:44
bakkie1985 schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 11:36:
[...]

Vandaag door de dag heen ga ik hun website eens F5en om te kijken of ik eindelijk eens kan bestellen.

*edit helaas....

*ragnarok bundel vanmorgen vroeg beschikbaar, helaas wil ik deze niet maar toch maar besteld om eindelijk op de ps5 te kunnen gamen. Was nog wel even spannend omdat het een half uur lang niet lukte. De betaling kon niet worden verwerkt. De popup blocker bleek het probleem in deze. _/-\o_ :+

Betaling is gedaan via Paypal, neem aan dat de PS5 vandaag wordt verzonden daar ik Express levering heb gekozen? Iemand hier ervaring mee?
Ik heb de afgelopen 2 weken twee keer een PS5 gekocht via Sony zelf. De eerste voor mezelf met Exress levering en die werd pas de volgende dag verzonden. Die was ruim voor 16.00 besteld de vorige dag. Van de week had ik een tweede PS5 besteld, voor de zoons van mijn vriendin. Die had ik zonder Express levering gedaan en die werd dezelfde dag verzonden en was de volgende dag in huis.

De ervaring van de meeste hier is dat dat Expresslevering een wassen neus is volgens mij. Had ik ook niet gezien totdat ik er zelf gebruik van wilde maken. Toen zag ik in dit topic die verhalen pas :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

bakkie1985 schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 11:36:
[...]
Mijn ervaring:
Ook betaald via PayPal (althans, bij PayPal staat het bedrag als "geauthoriseerd" naar Sony).
04-01-2023 besteld, bij Sony staat de order nog op "voorbereiden".
Standaard verzending gekozen (vanwege dit topic :+)

[ Voor 5% gewijzigd door Twhomp op 06-01-2023 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
Twhomp schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 09:58:
[...]

Mijn ervaring:
Ook betaald via PayPal (althans, bij PayPal staat het bedrag als "geauthoriseerd" naar Sony).
04-01-2023 besteld, bij Sony staat de order nog op "voorbereiden".
Standaard verzending gekozen (vanwege dit topic :+)
Hopelijk gaat dat hier dan wat sneller met die extra verzendkosten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• platypus123
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-09-2024
PlayStation®5-con-sole God of War™ Ragnarok-bundel nog steeds beschikbaar in de playstation store.

Lukt mijn steeds niet om op de playstation store te bestellen. Krijg steeds de melding "Controleer de itemlimiet voor een of meer items in je winkelwagentje en of je een geldig factureringsadres en leveringsadres hebt ingevoerd.". Geprobeerd met paypal en creditcard. Ik heb maar 1 artikel in mijn winkelwagen. Iemand enig idee wat ik nog kan proberen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bakkie1985
platypus123 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 10:53:
PlayStation®5-con-sole God of War™ Ragnarok-bundel nog steeds beschikbaar in de playstation store.

Lukt mijn steeds niet om op de playstation store te bestellen. Krijg steeds de melding "Controleer de itemlimiet voor een of meer items in je winkelwagentje en of je een geldig factureringsadres en leveringsadres hebt ingevoerd.". Geprobeerd met paypal en creditcard. Ik heb maar 1 artikel in mijn winkelwagen. Iemand enig idee wat ik nog kan proberen?
Ik had problemen met betalen via PayPal, uiteindelijk pop-up Blokker in Safari uitgezet -werkte niet, toen in andere browser geprobeerd en dat werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• platypus123
bakkie1985 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 10:56:
[...]

Ik had problemen met betalen via PayPal, uiteindelijk pop-up Blokker in Safari uitgezet -werkte niet, toen in andere browser geprobeerd en dat werkte.
hmm was het proberen waard. Maar ik heb het in Chrome, firefox en edge geprobeerd. allemaal dezelfde melding. In chrome ook pop-ups and use redirects op alllowed gezet. Werkt ook niet :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik heb hem dan eindelijk via PS zelf mogen bestellen vanmorgen (de Ragnarok disk versie). Geen problemen met betaling (Paypal) of what so ever. Het ging bijzonder soepel.

Men kan nog steeds bestellen, dus doe er je ding mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:11
platypus123 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 11:10:
[...]

hmm was het proberen waard. Maar ik heb het in Chrome, firefox en edge geprobeerd. allemaal dezelfde melding. In chrome ook pop-ups and use redirects op alllowed gezet. Werkt ook niet :(
Je kan beter een nieuw account maken. Zorg er iig voor dat je factuur- en leveradres hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 15:19
[...]

Ik heb ook al gehoord dat er mensen waren die op verschillende browsers op PC dit probleem hadden, maar via hun telefoon wel gewoon konden bestellen. Misschien nog een poging waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
evil_lemon schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 13:44:
[...]

Ik heb ook al gehoord dat er mensen waren die op verschillende browsers op PC dit probleem hadden, maar via hun telefoon wel gewoon konden bestellen. Misschien nog een poging waard?
Klopt, had ik ook. Op mijn PC wilde hij niet en op mijn telefoon werkte het direct en was de PS5 zo besteld. Heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• platypus123
evil_lemon schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 13:44:
[...]

Ook een goed idee. Helaas werkt dit ook niet (Android met chrome). Ik denk dat het systeem toch denkt dat mijn bezorg adres en factuur adres niet overeenkomen. Ook al heb ik gecontroleerd dat het contactadres van mijn PS account, contact gegevens van mij credit card, en het bezorg adres precies hetzelfde zijn. Heel vreemd dit. Sta al een uur in de wacht bij de PlayStation direct livechat. Bedankt voor de suggesties in ieder geval.

GOW bundel disk is nog steeds beschikbaar op in de PS store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Gelijksoortig iets met het bestellen van een Series X bij Microsoft NL, na het afsluiten van de webbrowser én het verwijderen van alle cookies ging het wel goed, wellicht zou dat jouw probleem oplossen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Kleine update, wellicht interessant voor de mensen die deze dagen bij Sony direct hebben besteld.
Ik krijg net een mailtje dat mijn bestelling is verzonden.

Ik heb rond 15:00 op 04-01 besteld, standaard verzending.
(Sony zegt dan dat ze na max 5 werkdagen versturen)

En vandaag dus verstuurd.
Dus ik verwacht de zending maandag binnen te krijgen (het is verstuurd naar een zakelijk adres met geslotenverklaring in het weekend).

Dus als het weekend er niet tussen zou zitten: 3 werkdagen in de praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Twhomp schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 16:39:
Kleine update, wellicht interessant voor de mensen die deze dagen bij Sony direct hebben besteld.
Ik krijg net een mailtje dat mijn bestelling is verzonden.

Ik heb rond 15:00 op 04-01 besteld, standaard verzending.
(Sony zegt dan dat ze na max 5 werkdagen versturen)

En vandaag dus verstuurd.
Dus ik verwacht de zending maandag binnen te krijgen (het is verstuurd naar een zakelijk adres met geslotenverklaring in het weekend).

Dus als het weekend er niet tussen zou zitten: 3 werkdagen in de praktijk.
Apart, ik heb om 9 uur vanmorgen besteld en nog geen melding van verzending binnen gekregen.

valt mij sowieso op dat ik geen mail krijg van PS.

[ Voor 3% gewijzigd door Yzord op 06-01-2023 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Yzord schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 17:00:
[...]
Apart, ik heb om 9 uur vanmorgen besteld en nog geen melding van verzending binnen gekregen.
Dat klopt dan ook toch? De verzendbevestiging kan je, als het even snel gaat als bij mij, dan dinsdag verwachten. En dan woensdag in huis?

(Geen garanties verder natuurlijk :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlayKe
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 22-04-2024
Op PlayStation direct is Disc GoW nog steeds te koop!

Vind het wel raar dat het altijd dezelfde bundel is die te koop is... MW2 bundel en de "losse" PS5 nog nooit zien passeren.

[ Voor 54% gewijzigd door PlayKe op 06-01-2023 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:40
PlayKe schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 17:08:
Gaan we dat nu elke dag een paar keer melden?
Sony heeft zelf aangegeven dat de beschikbaarheid sinds deze week een stuk beter is, dus is logisch dat je hem dan ook kunt bestellen...

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Furrr
jongetje schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 17:09:
[...]

Sony heeft zelf aangegeven dat de beschikbaarheid sinds deze week een stuk beter is, dus is logisch dat je hem dan ook kunt bestellen...
Deze topic is daar speciaal voor ingericht, dus waarschijnlijk wel!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23-08 15:45
jongetje schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 17:09:
[...]

Hij is er nog !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
Yzord schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 17:00:
[...]

valt mij sowieso op dat ik geen mail krijg van PS.
Ik dus idem, ga ik ff niet pikken, mogen ze de 11,99 even terugstorten eerdaags. Ik heb vanmorgen rond 8:00 besteld. dat betekend conform hun eigen beleid dat hij vandaag ook verzonden zou worden.

[ Voor 9% gewijzigd door bakkie1985 op 06-01-2023 17:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

bakkie1985 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 17:16:
[...]

Ik dus idem, ga ik ff niet pikken, mogen ze de 11,99 even terugstorten eerdaags. Ik heb vanmorgen rond 8:00 besteld. dat betekend conform hun eigen beleid dat hij vandaag ook verzonden zou worden.
Ja er staat zelfs onderaan dat orders voor 1600 uur dezelfde dag nog verzonden zouden worden. Beetje irritant dat ze er niet aan houden haha.

/hollandse zeikmodus off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Voor de zekerheid: ik had het over de standaard verzending, waar Sony al bij zegt dat ze het binnen 5 werkdagen versturen.

Ik heb geen ervaring met de Express verzending, mochten jullie het daar over hebben.

En speciaal voor Jongetje: GoW pakket is er nog!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:22

Vind het wel raar dat het altijd dezelfde bundel is die te koop is... MW2 bundel en de "losse" PS5 nog nooit zien passeren.
Ja viel mij ook op. Vorige week op het idee gekomen om maar eens een PS5 aan te schaffen en daarna dagelijks de website in de gaten gehouden. Alleen de GoW-bundel gaat steeds in de verkoop. Persoonlijk heb ik weinig interesse in die game en op V&A gaan de keys hiervoor voor zo'n 30-35 euro weg. Dus ook als je die game weer verkoopt heb je eigenlijk een paar tientjes teveel voor je PS5 betaald. Maar goed, omdat ik ongeduldig was heb ik het vanochtend toch maar gedaan en besteld :9 . In die MW2-bundel had ik meer interesse gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoop
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-05 20:29
Om 7u45 gow ragnarog bundel met standard levering besteld op sony zelf en om 16u44 heb ik al een verzendsbevestiging gehad. Totaal was het dus 628,98 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
Skoop schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 19:35:
Om 7u45 gow ragnarog bundel met standard levering besteld op sony zelf en om 16u44 heb ik al een verzendsbevestiging gehad. Totaal was het dus 628,98 euro
Dat zou echt heel bizar zijn, de mijne is express en staat op: verzending gereed maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoop
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-05 20:29
Expected staat op 9 jan op de tracking link, maandag dus al.
bakkie1985 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 20:12:
[...]

Dat zou echt heel bizar zijn, de mijne is express en staat op: verzending gereed maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry LG
  • Laatst online: 15-12-2024
Vanmorgen ook de bundel bij PS besteld. Normale levering, vanmiddag verzonden, nu in Eindhoven in een depot en maandag geleverd.

Hoop dat er nog een andere bundel beschikbaar komt want op Gow zit ik eigenlijk niet te wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:40
bakkie1985 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 20:12:
[...]

Dat is al vaker voorbij gekomen, dat doen ze express >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

Blijkbaar willen ze de sales van GoW opplussen. En op zich logisch toch om de exclusive te pushen voor €70?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNSD
  • Laatst online: 18-01-2023
LuPo schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 07:12:
[...]

Blijkbaar willen ze de sales van GoW opplussen. En op zich logisch toch om de exclusive te pushen voor €70?
Ik had een aantal weken geleden de MW bundel besteld via ps direct. Kon het spel toen meteen voor €50 doorverkopen, want ik hoef hem niet.
Wilde GoW eigenlijk pas halen als fysieke versie als hij (stuk) goedkoper is, maar zit nu te denken misschien toch gebruik te maken van die overschot aan digitale codes.

Heb inderdaad wel veel vaker een GoW bundel gezien. En volgens mij verkopen die belachelijke "bundels" met meerdere spellen voor volle prijs ook steeds slechter. Krijg zelfs mails van 'bestel ps5 bundel nu bij ons!'.

Zoals ik al verwachtte zijn ze steeds vaker en langer beschikbaar.

[Edit] ik zie daar op Marktplaats de prijzen van die bundels al (dicht) op de normale retail prijs zit. Interessante ontwikkeling.

[ Voor 12% gewijzigd door SNSD op 08-01-2023 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
jongetje schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 22:04:
[...]

Dat is al vaker voorbij gekomen, dat doen ze express >:)
Toch maar even geprobeerd contact op te nemen want de gang van zaken is nogal bijzonder te noemen.
Dit is niet makkelijk, sta al een uur in een wachtrij bij de chat terwijl deze aangeeft dat het minder dan 10 minuten zou moeten zijn.

Heeft iemand weleens via de chat contact opgenomen?

[ Voor 6% gewijzigd door bakkie1985 op 09-01-2023 12:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSTPS
De Digital Edition is nu ook beschikbaar:

https://direct.playstatio...od-of-war-ragnarok-bundle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SNSD schreef op zondag 8 januari 2023 @ 08:11:
[...]

[Edit] ik zie daar op Marktplaats de prijzen van die bundels al (dicht) op de normale retail prijs zit. Interessante ontwikkeling.
Of ze maken gebruik van hun retour recht van 14/30 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Kans dat digitaal ZONDER game beschikbaar komt is geloof ik echt bijna 0% momenteel of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Sleehond schreef op maandag 9 januari 2023 @ 12:51:
[...]

Kans dat digitaal ZONDER game beschikbaar komt is geloof ik echt bijna 0% momenteel of niet?
Die komt soms wel bij Amazon, maar bij ps direct bijna nooit. En deze is sneller uitverkocht. De GoW Digital Edition is nu trouwens ook alweer uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Laatst online: 11-09 20:42
Zojuist PS5 disk god of war besteld bij amazon.de :*) nu mag het lang wachten beginnen :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSTPS
royalt123 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 13:18:
Zojuist PS5 disk god of war besteld bij amazon.de :*) nu mag het lang wachten beginnen :'(
Die kan je gewoon in Nederland bestellen bij Sony zelf, dan heb je 'm eerder😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:52

Honesty

kattenneus!

JSTPS schreef op maandag 9 januari 2023 @ 13:39:
[...]

wel 5 euro meer verzendkosten als je geen plus hebt of er een extra accessoire bijkoopt.

Festina lente

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

En ik heb het pakket ontvangen *O*

4 januari besteld.
6 januari is die verzonden - standaard verzending.
Nu net na het weekend binnen.

edit:
Ik ben benieuwd, nu dat de PS5 goed verkrijgbaar is en € 520/620 kost, wat dat met de scalper- en tweedehandsprijzen gaat doen.
(op Tweakers V&A zie je nog belachelijke prijzen)

[ Voor 40% gewijzigd door Twhomp op 09-01-2023 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
Dat is waar maar ik koop liever bij een winkel waar ik goede ervaring mee heb en zeker op oog bij RMA procedure die super is bij Amazon tot nu toe bij me.
JSTPS schreef op maandag 9 januari 2023 @ 13:39:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
royalt123 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 15:18:
Dat is waar maar ik koop liever bij een winkel waar ik goede ervaring mee heb en zeker op oog bij RMA procedure die super is bij Amazon tot nu toe bij me.

[...]
Ja, Amazon regelt het snel als er wat mis is. Misschien sneller dan ps direct. Geen idee wat de procedure is bij de reparatie van een PlayStation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 18:43
JSTPS schreef op maandag 9 januari 2023 @ 15:21:
[...]

Ja, Amazon regelt het snel als er wat mis is. Misschien sneller dan ps direct. Geen idee wat de procedure is bij de reparatie van een PlayStation.
Volgens mij moet je alles bij Sony zelf aanmelden qua garantie. Je kan zeker terecht bij de winkel of webshop waar je hem gekocht hebt. Maar dat moet je hem eerst naar hun sturen en dan gaan zij hem weer naar Sony sturen.

Mijn PS5 is vorig jaar defect gegaan. Ging opeens niet meer aan. Sony gebeld en case aangemaakt. Is opgehaald en na 2.5 week had ik hem terug. Was omgeruild niet gerepareerd (al vermoed ik dat het geen nieuwe is)

Enige wat je bij Sony direct misschien niet hebt is 2 jaar garantie. Uiteraard heb je daar wel recht op binnen de EU en zeker in Nederland met non conformiteit wet. Maar zoals altijd is recht halen wat anders dan krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSTPS
Dyna20 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 15:34:
[...]

Volgens mij moet je alles bij Sony zelf aanmelden qua garantie. Je kan zeker terecht bij de winkel of webshop waar je hem gekocht hebt. Maar dat moet je hem eerst naar hun sturen en dan gaan zij hem weer naar Sony sturen.

Mijn PS5 is vorig jaar defect gegaan. Ging opeens niet meer aan. Sony gebeld en case aangemaakt. Is opgehaald en na 2.5 week had ik hem terug. Was omgeruild niet gerepareerd (al vermoed ik dat het geen nieuwe is)

Enige wat je bij Sony direct misschien niet hebt is 2 jaar garantie. Uiteraard heb je daar wel recht op binnen de EU en zeker in Nederland met non conformiteit wet. Maar zoals altijd is recht halen wat anders dan krijgen.
Ja, uiteindelijk gaat het via Sony. 1 jaar fabrieksgarantie, daarna moet de winkel het regelen. Aangezien ps direct ook een winkel is, zullen ze gewoon 2 jaar moeten geven. In Nederland heb je eigenlijk recht op een langere garantie dan in de EU ja. Daarom zou ik altijd liever in Nederland kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bakkie1985
bakkie1985 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 11:33:
[...]

Toch maar even geprobeerd contact op te nemen want de gang van zaken is nogal bijzonder te noemen.
Dit is niet makkelijk, sta al een uur in een wachtrij bij de chat terwijl deze aangeeft dat het minder dan 10 minuten zou moeten zijn.

Heeft iemand weleens via de chat contact opgenomen?
Uren in de digitale chat-wachtrij gestaan zonder enig resultaat. Gisteren maar een email naar ze gestuurd waar ook nog geen reactie op is gekomen.
Inmiddels is hij wel verzonden en komt hij vandaag of morgen aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Ik probeer te bestellen bij playstation direct maar ik blijf foutmeldingen krijgen over m'n factuur / leveringsadres terwijl beide gewoon kloppen en (uiteraard) in Nederland zijn...

Zit hier een rare syntax truc in ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bakkie1985
Chefbierrr schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 10:14:
Ik probeer te bestellen bij playstation direct maar ik blijf foutmeldingen krijgen over m'n factuur / leveringsadres terwijl beide gewoon kloppen en (uiteraard) in Nederland zijn...

Andere browser of privé-modus al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
bakkie1985 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 10:31:
[...]

Thanks voor de tip maar helaas zelfde probleem. Ik gok dat de bundel niet meer leverbaar is terwijl je 'm nog wel kan toevoegen aan je winkelwagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
Chefbierrr schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 10:14:

Vreemd, ik hoor het wel vaker. Bij mij ging het twee keer goed, ik moest wel beide keren (terwijl ik gewoon ingelogd was met mijn account) het leveringsadres invoeren. Ik heb de eerste keer thuis laten bezorgen en de tweede keer bij mijn vriendin thuis. Beide keren kon gewoon.

Ik heb wel een vraagje,

Ik heb dus beide consoles via PS direct gekocht. Ik kan alleen op de site geen factuur vinden om te downloaden. Of is de factuur simpelweg de bevestigingsmail van je bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Anyway voor de duidelijkheid het lijkt er dus op dat de Disk versie met GoW beschikbaar is bij playstation zelf voor degene die het wel lukt :). (620euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bakkie1985 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 10:31:
[...]

Ad-blocker aan/uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KMeul
  • Registratie: Maart 2020
  • Niet online
Gisteren geprobeerd een nieuw aangemaakt PayPal account te koppelen aan mijn Sony account via https://direct.playstation.com.

Echter kan ik daar wel een account kan toevoegen, maar dat er meteen om een creditcard wordt gevraagd. Is het niet mogelijk om met een PayPal account zonder CreditCard een PS5 aan te schaffen via https://direct.playstation.com/?

Heeft iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Ja een schone install van firefox geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbenRawr
  • Laatst online: 11-08 13:34
KMeul schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 12:46:
Gisteren geprobeerd een nieuw aangemaakt PayPal account te koppelen aan mijn Sony account via https://direct.playstation.com.

Echter kan ik daar wel een account kan toevoegen, maar dat er meteen om een creditcard wordt gevraagd. Is het niet mogelijk om met een PayPal account zonder CreditCard een PS5 aan te schaffen via https://direct.playstation.com/?

Heeft iemand daar ervaring mee?
Lijkt mij geen probleem. Ik heb enkel een PayPal account gekoppeld met daaraan dan weer alleen mijn bankrekening gekoppeld en zondag zonder problemen de PS5 kunnen bestellen. Alles was bij echter al in orde en gekoppeld door eerdere online bestellingen via de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
De Disc lijkt uitverkocht. De Digital Edition met GoW is er nog wel:

Edit: nu ook uitverkocht.

[ Voor 40% gewijzigd door JSTPS op 10-01-2023 18:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:23

Rio

Ik heb al een boek

4 januari op Amazon de GoW edition besteld, zou tussen 30 jan en 3 feb geleverd worden. Zojuist bericht ontvangen dat dit EERDER wordt, tussen 13 en 19 januari. Hoera! _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door Rio op 10-01-2023 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenharmsen
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 20-05-2024
Heeft iemand misschien enig idee hoe je contact op kan nemen met de klantenservice van PS Direct? De chat lijkt de enige officiële optie, maar die bot geeft geen enkele reactie meer na de belofte je binnen 10 min door te verbinden met een medewerker…

Ik heb afgelopen zondag op PS Direct een GoW disk bundel gekocht met expreslevering (2 dagen), maar helaas nog niks ontvangen en ook nog geen track & trace. Voel me enigszins opgelicht over de extra verzendkosten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
jeroenharmsen schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 06:48:
Heeft iemand misschien enig idee hoe je contact op kan nemen met de klantenservice van PS Direct? De chat lijkt de enige officiële optie, maar die bot geeft geen enkele reactie meer na de belofte je binnen 10 min door te verbinden met een medewerker…

Ik heb afgelopen zondag op PS Direct een GoW disk bundel gekocht met expreslevering (2 dagen), maar helaas nog niks ontvangen en ook nog geen track & trace. Voel me enigszins opgelicht over de extra verzendkosten. :(
Ik heb precies hetzelfde gehad (zie paar reacties naar boven) en ook geen contact kunnen leggen. Ik heb een mail gestuurd (ergens op de site mailadres gevonden) en nog geen reactie gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenharmsen
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 20-05-2024
Hoe is het uiteindelijk afgelopen? Nog enigszins snelle levering gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbenRawr
jeroenharmsen schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 06:48:

Ik lees even mee, want ik heb precies hetzelfde!
Status in het overzicht is wel veranderd naar "Verzending Voorbereiden", maar daar blijft het dan ook bij... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel1
  • Laatst online: 10:22
Hier afgelopen vrijdagochtend een PS5 Disc GoW-bundel besteld (normale levering), kreeg maandag een berichtje dat ie was verzonden. Omdat ik gisteren niet thuis was heb ik de levering via UPS uitgesteld tot vandaag. Ben benieuwd of dat ook gaat lukken :) .

Wel frustrerend inderdaad dat die paar extra knaken voor de Express-levering bij sommige tweakers niets uit lijken te maken. Van de andere kant is dat wel al meermaals gemeld in dit topic, daarom heb ik er bv. al niet voor gekozen.

Edit: UPS heeft 'm net gebracht, dus al met al is het nog best snel gegaan, sneller dan de 5 werkdagen die werd aangegeven door Sony zelf met een normale levering.

[ Voor 14% gewijzigd door Giel1 op 11-01-2023 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbenRawr
Giel1 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 09:06:
Hier afgelopen vrijdagochtend een PS5 Disc GoW-bundel besteld (normale levering), kreeg maandag een berichtje dat ie was verzonden. Omdat ik gisteren niet thuis was heb ik de levering via UPS uitgesteld tot vandaag. Ben benieuwd of dat ook gaat lukken :) .

Wel frustrerend inderdaad dat die paar extra knaken voor de Express-levering bij sommige tweakers niets uit lijken te maken. Van de andere kant is dat wel al meermaals gemeld in dit topic, daarom heb ik er bv. al niet voor gekozen.
Haha, ja... ik heb ook pas daarna PS Premium gekocht en nog accessoires besteld, daarmee had ik blijkbaar ook korting gekregen op de verzendkosten.

Maar ik was ook eigenlijk helemaal niet van plan een PS5 te bestellen, dat overkwam me opeens. :+

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• wlchris
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chefbierrr
En besteld!, wat gisteren niet lukte me exacte dezelfde credentials werkt vandaag wel.... Nou ja ik wilde toch niet perse GoW erbij dus prima :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerbenRawr
Chefbierrr schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 12:54:
[...]

En besteld!, wat gisteren niet lukte me exacte dezelfde credentials werkt vandaag wel.... Nou ja ik wilde toch niet perse GoW erbij dus prima :)
Voor dat prijsverschil kan je GoW anders makkelijk nieuw scoren op Vraag & Aanbod. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martan
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 18:56
Weer beperkte voorraad:
https://direct.playstation.com/nl-nl/hardware/ps5

De mijne is besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 23:14
KAK, net te laat.
Ik had hem in mijn winkelwagen liggen, wil ik afrekenen staat er "niet op voorraad" ;w

iig bedankt voor het melden.

Wel gaar... eindelijk een keer het kale model leverbaar, pis ik er net naast.

Oh en jij gefeliciteerd met je aankoop, veel plezier ermee :) mijn tijd komt nog wel

[ Voor 9% gewijzigd door Supershiva op 11-01-2023 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Supershiva schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 17:40:
[...]

KAK, net te laat.
Ik had hem in mijn winkelwagen liggen, wil ik afrekenen staat er "niet op voorraad" ;w

iig bedankt voor het melden.

Wel gaar... eindelijk een keer het kale model leverbaar, pis ik er net naast.

Oh en jij gefeliciteerd met je aankoop, veel plezier ermee :) mijn tijd komt nog wel
Komt soms terug, dus misschien kan je nog bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
Vreemd, hij zit nog in mijn winkelwagen.

Status "niet op voorraad" maar ik kan wel de bestelling afronden lijkt het op...

iemand een idee wat er dan gebeurd?
Zit ik dan in de wachtkamer voor de eerst volgend beschikbare?

[ Voor 3% gewijzigd door Supershiva op 11-01-2023 18:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSTPS
Supershiva schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 18:49:
Vreemd, hij zit nog in mijn winkelwagen.

Status "niet op voorraad" maar ik kan wel de bestelling afronden lijkt het op...

iemand een idee wat er dan gebeurd?
Zit ik dan in de wachtkamer voor de eerst volgend beschikbare?
Hij is echt uitverkocht nu, maar blijft idd wel in je winkelwagen zitten. Als ie weer op voorraad is, kan je direct bestellen. Je kan alvast alles erin zetten. Creditcard, leveradres.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• royalt123
Ik heb zojuist ook mail gekregen, is nu tussen 14 en 18 januari :D
Eergisteren besteld.
Rio schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 19:09:
4 januari op Amazon de GoW edition besteld, zou tussen 30 jan en 3 feb geleverd worden. Zojuist bericht ontvangen dat dit EERDER wordt, tussen 13 en 19 januari. Hoera! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
jeroenharmsen schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 07:30:
Hoe is het uiteindelijk afgelopen? Nog enigszins snelle levering gehad?
De playstation was vrijdagmorgen vroeg besteld en kwam dinsdagmiddag aan, al met al niet extreem langzaam maar de express had ervoor moeten zorgen dat ik hem zaterdag had.

Ik heb geen reactie ontvangen op mijn mail en de chat werkt nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
bakkie1985 schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 07:32:
[...]

De playstation was vrijdagmorgen vroeg besteld en kwam dinsdagmiddag aan, al met al niet extreem langzaam maar de express had ervoor moeten zorgen dat ik hem zaterdag had.

Ik heb geen reactie ontvangen op mijn mail en de chat werkt nog steeds niet.
Je kan ze gewoon bellen. Heb ik ook gedaan toen mijn account niet meer werkte. Geen wachtrij en goed geholpen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bz6TtSRGpqoeJdF1dn55z42k7r8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/F4rhlXEuuAO2HRc8oVc8KiWA.png?f=fotoalbum_large

Weet alleen niet of dit enkel voor account problemen is. Volgens mij niet want kreeg een menu

[ Voor 33% gewijzigd door Aschtra op 12-01-2023 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbenRawr
Aschtra schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 07:36:
[...]

Je kan ze gewoon bellen. Heb ik ook gedaan toen mijn account niet meer werkte. Geen wachtrij en goed geholpen

[Afbeelding]

Weet alleen niet of dit enkel voor account problemen is. Volgens mij niet want kreeg een menu
In het menu met opties kan je daar alleen terecht voor technische vragen, dus ik ben benieuwd of ze je ook verder kunnen helpen met dit soort vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Volgens mij heb ik gelezen dat er uitsluitend op werkdagen (ma/vrij) bezorgd wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bakkie1985
GerbenRawr schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 07:57:
[...]

In het menu met opties kan je daar alleen terecht voor technische vragen, dus ik ben benieuwd of ze je ook verder kunnen helpen met dit soort vragen.
Precies dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation 5 met 2 DualSense controllers als bundel te bestellen bij Sony Direct Australia :?

Heb je er geen belang bij, dan zit je alsnog opscheept met een 2e controller :z

Geen idee of deze bundel ook in Europa zal verschijnen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Supershiva
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 11:12:
PlayStation 5 met 2 DualSense controllers als bundel te bestellen bij Sony Direct Australia :?

Heb je er geen belang bij, dan zit je alsnog opscheept met een 2e controller :z

Geen idee of deze bundel ook in Europa zal verschijnen :)
Zag laatst youtube filmpje dat deze bundels er aan zaten te komen.

Omgerekend zo'n 585 euro.
Niet duur vergeleken met wat je hier betaalt voor een PS5 met 1 controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William99
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 01-05-2024
Dames en heren, bestel of koop nooit iets bij Mediamarkt, klachtenkompas zit vol met klachten en ze reageren nooit......, Klachtenkompas zit vol met klachten dat de ps5 niet bezorgd worden en dat ze hierover niet reageren, Ik heb ook laats een probleem gehad waar bij ik geld van hun (Mediamarkt) moest terugkrijgen maar al 4-5 maanden helemaal niets ontvangen.......
Pagina: 1 ... 543 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord