Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zweefjr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:07
Strepsils schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:46:
[...]

Had je die ook gisteren besteld en welke soort verzending heb je daarbij gekozen?
Gisteren om 10:55 besteld, om 15:57 verzendbevestiging. Vandaag om 11:38 binnen.

Ik heb hem als express zending besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Hier inmiddels ook binnen :)
Ook gisteren besteld. :Y)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kez schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:55:
Hier inmiddels ook binnen :)
Ook gisteren besteld. :Y)
Express zending?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okEvans
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 08-10-2022
Amazon Frankrijk heeft ‘m momenteel. Ik kom zelf niet uit de Franse taal bij de betaling. Dus helaas.

Maar wellicht een ander geluk!

Uitverkocht!

[ Voor 7% gewijzigd door okEvans op 09-09-2022 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzley
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 15:48
Gisteren rond 15:00 besteld bij playstation direct zonder uitnodiging; zojuist is de status naar "verzending voorbereiden" gegaan.

[ Voor 9% gewijzigd door wezzley op 09-09-2022 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ps5fanboy
  • Laatst online: 13-10-2023
Ook bij mij is de status veranderd naar 'verzending voorbereiden'' *O*

[ Voor 11% gewijzigd door ps5fanboy op 09-09-2022 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pointfair
  • Registratie: December 2014
  • Niet online
Voor de liefhebber... op Amazon.nl zag ik de disc versie staan (geen bundel overigens). Tijd : 18.06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 20:13

Graveheart

Say what?

Heb je een linkje daarvan?
Het enige wat ik tegenkom is overpriced (rond de 850/900) en levertijd 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pointfair
  • Niet online
Graveheart schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 18:17:
Heb je een linkje daarvan?
Het enige wat ik tegenkom is overpriced (rond de 850/900) en levertijd 3 weken.
https://www.amazon.nl/Son...ix=play%2Caps%2C55&sr=8-6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18:01
Dit gaat tegen de topicregels in, zie topicwaarschuwing onderaan.

[ Voor 88% gewijzigd door Geronimous op 14-09-2022 11:18 ]

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:12
zweefjr schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:13:
[...]

Gisteren om 10:55 besteld, om 15:57 verzendbevestiging. Vandaag om 11:38 binnen.

Ik heb hem als express zending besteld.
Hier ook, alleen dan met standaard verzending (gisterochtend geleverd)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:11

Wildfire

Joy to the world!

Let wel, dit is een 3e partij en niet via Amazon zelf. Niet iedereen vindt dat even fijn.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Pointfair
  • Niet online
Wildfire schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 10:00:
[...]

Let wel, dit is een 3e partij en niet via Amazon zelf. Niet iedereen vindt dat even fijn.
Ja dat had ik er niet bij vermeld. Maar bedankt dat je dit opmerkte.

• jmjeremy
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 12-09 16:05
Schweino schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 09:56:
[...]

Bof jij even! Heb die van mij ook donderdagochtend besteld met standaard levering en ik krijg hem pas maandag binnen.

• ps5fanboy
Schweino schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 09:56:
[...]

En hoe bevalt die?

• Schweino
  • Laatst online: 02:12
Is voor mijn zoon en die is er dolgelukkig mee. Ik ben zelf nog gelukkig met mijn ps4 pro en Xbox Series X :)

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:28
Ik had hem op donderdag besteld met express verzending (was 2 euro meer geloof ik) en krijg hem op maandag binnen. Dus het maakt werkelijk niet uit welke je kiest.

Komt verder wel goed uit. Ben vandaag toch op een festivalletje dus anders zou er een PS5 bij de deur naar de hal van de appartementen blijven liggen 8)7 .

Geen idee of de doos aan de buitenkant herkenbaar is overigens.

• Dementii
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 21:10
jmjeremy schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 15:25:
[...]

Bof jij even! Heb die van mij ook donderdagochtend besteld met standaard levering en ik krijg hem pas maandag binnen.
Hier hetzeflde.

• ps5fanboy
BarôZZa schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 17:24:
Ik had hem op donderdag besteld met express verzending (was 2 euro meer geloof ik) en krijg hem op maandag binnen. Dus het maakt werkelijk niet uit welke je kiest.

Komt verder wel goed uit. Ben vandaag toch op een festivalletje dus anders zou er een PS5 bij de deur naar de hal van de appartementen blijven liggen 8)7 .

Dit vroeg ik me ook al af hoop het niet want gezien de populariteit van het ding zou het anders zo achterover gedrukt kunnen worden.

• kpnsvn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-07 02:18
Ik had ook een invitation link ontvangen, maar was me compleet ontgaan. PSN zit ook op oud emailadres die ik amper gebruik. Ben dus het misgelopen, maar moet je nu je opnieuw weer inschrijven voor de ‘draw’?

AVR-X1700H | 5x B&W M1 | SVS PC12 NSD-DSP | LG OLED 65C8

• k0ng
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-05-2024
Weet er toevallig iemand hoeveel keer per maand ze zo'n exclusieve uitnodiging event doen? :)

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

k0ng schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 22:14:
Weet er toevallig iemand hoeveel keer per maand ze zo'n exclusieve uitnodiging event doen? :)
Ik denk dat ik drie keer heb meegedaan/mail gekregen afgelopen half jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C3kChennie
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 13:04
BarôZZa schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 17:24:

Hier ook donderdag ochtend (8 september) besteld na de invite geaccepteerd te hebben. Express verzending.
Beetje een impuls aankoop, iets met hardwaritis...
Maar de daadwerkelijke invite/uitnodiging was 1 dag van te voren gemailed.

Komt ergens in de loop van de dag straks binnen.
Even kijken of ik er wat mee ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMarloes
  • Laatst online: 25-12-2022
Ik sta ook ingeschreven via PlayStation maar heb helaas geen link ontvangen, ook niet in de spam. Weet iemand hoe dit kan? Wil de volgende invite niet nog eens missen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:34
MissMarloes schreef op maandag 12 september 2022 @ 09:41:
Ik sta ook ingeschreven via PlayStation maar heb helaas geen link ontvangen, ook niet in de spam. Weet iemand hoe dit kan? Wil de volgende invite niet nog eens missen…
Je kon zonder invite gewoon een order plaatsen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
ps5fanboy schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 17:45:
[...]

Dit vroeg ik me ook al af hoop het niet want gezien de populariteit van het ding zou het anders zo achterover gedrukt kunnen worden.
De PS5 doos (wit met afbeeldingen, wat je normaal op het rek in de winkel zou zien) zit in een 'anonieme' kartonnen sleeve (bruin), maar die is wel exact even groot als de PS5 doos. Zat er strak rond, en niet wat je vaak bij amazon ziet, een grotere doos met nog wat demping (voor transport) met daarin de PS5 doos.

Gezien het een erg gewild item is, vermoed ik dat een aantal koeriers wel heel goed zullen weten wat ze in handen hebben (gewicht, afmeting). Maar goed, misschien heb ik op dat gebied wel te weinig vertrouwen in de mensheid, en iets te veel paranoia (mijn ps5 is goed en wel aangekomen overigens)
kpnsvn schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 19:30:
Ik had ook een invitation link ontvangen, maar was me compleet ontgaan. PSN zit ook op oud emailadres die ik amper gebruik. Ben dus het misgelopen, maar moet je nu je opnieuw weer inschrijven voor de ‘draw’?
Idem hier, PSN zit wel op mijn normaal adres, maar is via rules altijd gearchiveerd. Had even geen zin om m'n rules te tweaken. Ik zocht dus af en toe handmatig op de zoekterm 'playstation' om te zien of ik nieuws had, en zo heb ik dus ook mijn eerste invite gemist. Balen :X

Vorige woensdag kreeg ik dan m'n tweede invite, net zoals vele tweakers hier. Ik heb de indruk (gezien het aantal berichten sinds woensdag in dit topic) dat het sony direct programma nu wel op stoom komt, en dat er grote batches worden uitgezonden. Blijkbaar kon je zelfs nog aan ps5's komen na het sluiten van de queue, en ook als je niet was uitgenodigd met de link die hier soms gepost wordt.

Maar om dus te antwoorden, nee, je hoeft je niet opnieuw in te schrijven. Dat inschrijven werkte ook weer heel erg vaag (zoals de meeste forms en buttons op de sony websites), dus ik zou er afblijven. Blijkbaar wordt je dus opnieuw uitgeloot als er nog geen ps5 op je account is besteld.
hjs schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 22:19:
[...]

Ik denk dat ik drie keer heb meegedaan/mail gekregen afgelopen half jaar.
En heb je dan driemaal een console kunnen kopen? Ik dacht dat het gelimiteerd was op 1 per gebruiker.

Zelf heb ik me ingeschreven in januari (ongeveer).
Eerste uitnodiging begin juli (een van die sessies die niet werkte door een probleem bij sony zelf).
Tweede uitnodiging vorige week dus

Nog even samenvatten:
- Donderdag in de queue rond 10:40
- anderhalve minuut moeten wachten
- bestelling geplaatst, zonder probleem betaald (met creditcard, en doorverwijzing naar je bank voor verificatie) (*)
- vrijdag rond 12.00 geleverd (was niet thuis, dus naar ophaalpunt gebracht)
- zaterdag afgehaald bij ophaalpunt
- zondag uitgepakt

(*) Ik denk sowieso dat een creditcard het beste werkt. Sony is als internationaal bedrijf het meest vertrouwd met dat soort betalingen/forms/plug-ins en zal dat ook het best hebben uitgewerkt. Ik ben ook nooit uitgelogd geweest tijdens die pop-up, of heb me nooit opnieuw moeten inloggen. Hele zaakje duurde letterlijk nog geen minuut. Ik krijg de indruk dat de betalingsproblemen vooral komen door directe afschrijvingen of iDeal of zo.

Heel erg blij dus dat ik eindelijk een ps5 heb! Ik blijf het een apparte manier vinden van aankopen doen, en tech kopen. Voelt een beetje 'wrang' dat ze het zo ophypen en verpakken als een 'exclusieve uitnodiging'. Ze zouden na twee jaar nu onderhands wel hun productie op peil moeten hebben om iedereen te bedienen uit een fysieke winkel. Maar het is wat het is, en de ps5 staat nu naast de tv.

Wat is 'ie groot, en "lelijk" wil ik het niet noemen, maar best wel "apart"

Ik hoef nu ook dit topic niet meer te volgen en zwaai dus af, mijn PS5 is binnen :*) 8) Op naar het PS5 topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 16:22

..Christiaan..

..zwll..

MissMarloes schreef op maandag 12 september 2022 @ 09:41:
Inschrijving is geen garantie dat je uitgenodigd word. Het is een loting. Word je uitgenodigd dan is dit ook geen garantie dat je daadwerkelijk een ps kunt bestellen. Er is een wachtrij waar je door moet.

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
..Christiaan.. schreef op maandag 12 september 2022 @ 09:55:
[...]

Inschrijving is geen garantie dat je uitgenodigd word. Het is een loting. Word je uitgenodigd dan is dit ook geen garantie dat je daadwerkelijk een ps kunt bestellen. Er is een wachtrij waar je door moet.
Er was geen wachtrij of uitnodiging nodig toen ik bestelde. Kwam meteen op de productpagina en kon bestellen.

Heb nog nooit een link van Playstation zelf gekregen overigens, terwijl ik me op de eerste dag had ingeschreven. Tenzij het ergens in m'n Gmail is blijven hangen, aangezien er een berg reclamemails binnenkomen per dag.

[ Voor 19% gewijzigd door BarôZZa op 12-09-2022 10:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ps5fanboy
Amos_x schreef op maandag 12 september 2022 @ 09:55:
[...]

De PS5 doos (wit met afbeeldingen, wat je normaal op het rek in de winkel zou zien) zat in een 'anonieme' kartonnen sleeve (bruin), maar die wel exact even groot was als de PS5 doos. Zat er strak rond, en niet wat je vaak bij amazon ziet, een grotere doos met nog wat demping (voor transport) met daarin de PS5 doos.

Gezien het een erg gewild item is, vermoed ik dat een aantal koeriers wel heel goed zullen weten wat ze in handen hebben (gewicht, afmeting). Maar goed, misschien heb ik op dat gebied wel te weinig vertrouwen in de mensheid, en iets te veel paranoia (mijn ps5 is goed en wel aangekomen overigens)

[...]

Idem hier, PSN zit wel op mijn normaal adres, maar is via rules altijd gearchiveerd. Had even geen zin om m'n rules te tweaken. Ik zocht dus af en toe handmatig op de zoekterm 'playstation' om te zien of ik nieuws had, en zo heb ik dus ook mijn eerste invite gemist. Balen :X

Vorige woensdag kreeg ik dan m'n tweede invite, net zoals vele tweakers hier. Ik heb de indruk (gezien het aantal berichten sinds woensdag in dit topic) dat het sony direct programma nu wel op stoom komt, en dat er grote batches worden uitgezonden. Blijkbaar kon je zelfs nog aan ps5's komen na het sluiten van de queue, en ook als je niet was uitgenodigd met de link die hier soms gepost wordt.

Maar om dus te antwoorden, nee, je hoeft je niet opnieuw in te schrijven. Dat inschrijven werkte ook weer heel erg vaag (zoals de meeste forms en buttons op de sony websites), dus ik zou er afblijven. Blijkbaar wordt je dus opnieuw uitgeloot als er nog geen ps5 op je account is besteld.

[...]

En heb je dan driemaal een console kunnen kopen? Ik dacht dat het gelimiteerd was op 1 per gebruiker.

Zelf heb ik me ingeschreven in januari (ongeveer).
Eerste uitnodiging begin juli (een van die sessies die niet werkte door een probleem bij sony zelf).
Tweede uitnodiging vorige week dus

Nog even samenvatten:
- Woensdag in de queue rond 10:40
- anderhalve minuut moeten wachten
- bestelling geplaatst, zonder probleem betaald (met creditcard, en doorverwijzing naar je bank voor verificatie) (*)
- vrijdag rond 12.00 geleverd (was niet thuis, dus naar ophaalpunt gebracht)
- zaterdag afgehaald bij ophaalpunt
- zondag uitgepakt

(*) Ik denk sowieso dat een creditcard het beste werkt. Sony is als internationaal bedrijf het meest vertrouwd met dat soort betalingen/forms/plug-ins en zal dat ook het best hebben uitgewerkt. Ik ben ook nooit uitgelogd geweest tijdens die pop-up, of heb me nooit opnieuw moeten inloggen. Hele zaakje duurde letterlijk nog geen minuut. Ik krijg de indruk dat de betalingsproblemen vooral komen door directe afschrijvingen of iDeal of zo.

Heel erg blij dus dat ik eindelijk een ps5 heb! Ik blijf het een apparte manier vinden van aankopen doen, en tech kopen. Voelt een beetje 'wrang' dat ze het zo ophypen en verpakken als een 'exclusieve uitnodiging'. Ze zouden na twee jaar nu onderhands wel hun productie op peil moeten hebben om iedereen te bedienen uit een fysieke winkel. Maar het is wat het is, en de ps5 staat nu naast de tv.

Wat is 'ie groot, en "lelijk" wil ik het niet noemen, maar best wel "apart"

Ik hoef nu ook dit topic niet meer te volgen en zwaai dus af, mijn PS5 is binnen :*) 8) Op naar het PS5 topic
Veel plezier ermee. Hoop dat we gauw echte ps5 exclusives gaan krijgen die de hardware volledig gaan benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milton
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-04 12:22
Status is nu: Verzending 1/1 Verzending Voorbereiden.
Dus nog even geduld :)

Lijkt dus dat ditmaal de reguliere verzending wat trager is (terecht natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ps5fanboy
De mijne is zojuist verzonden.Komt morgen als alles goed gaat eindelijk binnen. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 21:18
ps5fanboy schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 17:45:
[...]

Nou de mijne willen ze dus achterover drukken :+ Ik zit al de hele dag thuis te werken in een kamer aan de voorzijde van de woning met de raam op de kiepstand maar geen busje horen stoppen en ook geen deurbel gehoord.

Check ik net de track & trace staat er "ontvanger niet beschikbaar. We ondernemen de volgende werkdag een tweede poging".

Ik verwacht gewoon dat ze morgen netjes bezorgen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:59
ArnoutV schreef op donderdag 8 september 2022 @ 13:03:
[...]

Top, werkte voor mij ook, natuurlijk wel inloggen op PSN account _/-\o_
En vanmorgen ontvangen. Gewoon via reguliere verzending :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Mijn pakketje is voor de tweede dag (vrijdag ook) "In transit". Dubbel, waar dit vrijdag ook zo was maar ertoen ook stond in "transit delayed". Iemand die deze status ook heeft gehad en toch nog die dag het pakket geleverd kreeg? Ben wel klaar met zenuwachtig naar buiten kijken iedere keer dat ik een diesel hoor rijden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ps5fanboy
Ups geeft als tijd indicatie aan 'voor het einde van de dag'' krijg je hiervan nog een duidelijke indicatie hoe laat of moet je ècht hele dag op een busje gaan zitten wachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jwouter1
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 13-01 18:30
ps5fanboy schreef op maandag 12 september 2022 @ 14:24:
Ups geeft als tijd indicatie aan 'voor het einde van de dag'' krijg je hiervan nog een duidelijke indicatie hoe laat of moet je ècht hele dag op een busje gaan zitten wachten?
hele dag wachten , mijne net binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
ps5fanboy schreef op maandag 12 september 2022 @ 14:24:
Ik kreeg zondag een SMS van UPS over het bezorg venster 1330-1530

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pro-star
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-08 08:10
Mijn Ps5 is vandaag ook binnengekomen (donderdag met een invite besteld).
Helaas is het niet de nieuwe CFI 1200 :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoutV
Pro-star schreef op maandag 12 september 2022 @ 14:34:
Mijn Ps5 is vandaag ook binnengekomen (donderdag met een invite besteld).
Helaas is het niet de nieuwe CFI 1200 :|
Bij mij ook geen 1200, maar CFI-1116A
Beter dit dan geen PS5 :)

[ Voor 4% gewijzigd door ArnoutV op 12-09-2022 14:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ps5fanboy
- Offtopic -

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 14-09-2022 11:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wezzley
Donderdagmiddag 14:55 besteld, zonder uitnodiging.
Vrijdag status naar verzending voorbereiden.
zojuist, 15:50, mailtje: verzonden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
- Offtopic -

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 14-09-2022 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Nee @Amos_x was de eerste keer dat ik erdoor heen kwam. Vorige keren was de website compleet ruk.

Vrijdag stonden ze voor de deur, zaterdag bij afhaalpunt opgehaald (welke alleen van 12-1 open was :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 00:12
wezzley schreef op maandag 12 september 2022 @ 15:59:
@wezzley welke link heb jij dan gebruikt. ik zie nergens dat ik m kan bestellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wezzley
kuwerti schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:24:
[...]

@wezzley welke link heb jij dan gebruikt. ik zie nergens dat ik m kan bestellen
Donderdag, toen ik hem bestelde, ging ik naar linkje toe volgens mij. herinner me ook iets dat ik op de uk versie terecht kwam, maar toen aangepast naar nl-nl. in plaats van de knop 'registreren' stond er een rode knop met 'bestel' oid.later in de middag zag het er weer uit zoals nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schil1
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-01 14:18
mis ik hier iets of kan ik de PS5 nou gewoon op Amazon.de bestellen ?

https://www.amazon.de/dp/...ix=play%2Caps%2C85&sr=8-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:54
Schil1 schreef op maandag 12 september 2022 @ 23:34:
mis ik hier iets of kan ik de PS5 nou gewoon op Amazon.de bestellen ?

https://www.amazon.de/dp/...ix=play%2Caps%2C85&sr=8-1
Dispatched from and sold by DIY-24H.

Derde partij dus. Goed mee oppassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schil1
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-01 14:18
Sir_Lion schreef op maandag 12 september 2022 @ 23:35:
[...]

Dispatched from and sold by DIY-24H.

Derde partij dus. Goed mee oppassen.
Ja dat zag ik , heeft wel goede recensies… maarja voor zoveel geld blijft het tricky idd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Schil1 schreef op maandag 12 september 2022 @ 23:37:
[...]

Ja dat zag ik , heeft wel goede recensies… maarja voor zoveel geld blijft het tricky idd
En waarom zou een winkel nieuwe PS5's voor 100 euro onder de normale verkoopprijs verkopen?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 13:45
Ewald ! schreef op maandag 12 september 2022 @ 13:44:
Mijn pakketje is voor de tweede dag (vrijdag ook) "In transit". Dubbel, waar dit vrijdag ook zo was maar ertoen ook stond in "transit delayed". Iemand die deze status ook heeft gehad en toch nog die dag het pakket geleverd kreeg? Ben wel klaar met zenuwachtig naar buiten kijken iedere keer dat ik een diesel hoor rijden..
Ik heb exact hetzelfde. Volgens UPS is die "delayed" maar Arvato link geeft steeds een "in transit" aan op dezelfde distributiecentrum... Overigens nog steeds niet geleverd.

[ Voor 3% gewijzigd door wheeler op 13-09-2022 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:15
- Offtopic -

[ Voor 98% gewijzigd door Geronimous op 14-09-2022 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
wheeler schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 08:40:
[...]

Ik heb exact hetzelfde. Volgens UPS is die "delayed" maar Arvato link geeft steeds een "in transit" aan op dezelfde distributiecentrum... Overigens nog steeds niet geleverd.
Juist! En nu nog geen melding gekregen dat hij opnieuw in transit zit, dus ik heb goede hoop (net als vrijdag, zaterdag en maandag overigens).
Op welk punt is die van jou blijven hangen? Die van mij ligt in Heerenveen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand idee krijg net te zien 10:46 id check failed. Niemand is langs gekomen en ik ben thuis? :+ . Status staat overigens nog steeds op ''out for delivery''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 20:18
Het is momenteel weer mogelijk direct bij Sony een PS5 disc, zonder bundel, te bestellen via de https://direct.playstatio...5-console?cartAction=view link

edit:
Sorry, hij is alweer uitverkocht, maar blijkbaar wel de moeite waard om in de gaten te houden

[ Voor 49% gewijzigd door SiErRa op 13-09-2022 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Ewald ! schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:26:
[...]
Juist! En nu nog geen melding gekregen dat hij opnieuw in transit zit, dus ik heb goede hoop (net als vrijdag, zaterdag en maandag overigens).
Op welk punt is die van jou blijven hangen? Die van mij ligt in Heerenveen.
Die van mij ligt ook in Heerenveen, sinds 9 september overigens al. Moet naar Leeuwarden. Wel gek dat de ene met standaard verzending de doos binnen 1 dag had en de ander 5 werkdagen kan wachten.

[ Voor 9% gewijzigd door wheeler op 13-09-2022 11:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:43
SiErRa schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:40:
Het is momenteel weer mogelijk direct bij Sony een PS5 disc, zonder bundel, te bestellen via de https://direct.playstatio...5-console?cartAction=view link

edit:
Sorry, hij is alweer uitverkocht, maar blijkbaar wel de moeite waard om in de gaten te houden
Hier niet beschikbaar.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
wheeler schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:43:
[...]

Die van mij ligt ook in Heerenveen, sinds 9 september overigens al. Gezien mijn eerdere ervaring met UPS kan het ook zo maar zijn dat die in eens in een busje zit dus houdt goede hoop. Wel gek dat de ene met standaard verzending de doos binnen 1 dag had en de ander 5 werkdagen kan wachten.
Precies dat. Vanaf 9 september 6 uur 's ochtends ligt het pakketje in Heerenveen, en vervolgens alleen in Transit of In Transit delayed. Gezien de frequentie dat ik UPS busjes door mijn woonplaats zie rijden, vermoed ik een beetje dat ze wachten tot de bus vol is en er daarna pas mee gaan rijden. Heb net contact gelegd via Twitter met UPS en ze zijn het voor mij aan het uitzoeken. Ik ben benieuwd!.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarôZZa
Amos_x schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:34:
[...]

Ik zou nu niet meer naar een ps4 pro gaan. Ook die consoles zijn belachelijk duur voor wat het is (omwille van de beperkte beschikbaarheid van de ps5 gaat alles eronder waar de 'kids' ook nog kunnen op gamen in prijs omhoog). Voor een licht opgevoerde jaguar core vind ik het veel moeite voor wat het is.
De PS4 Pro is volgens mij vooral gestegen in prijs toen de jailbreak voor 9.00 uitkwam. Dus toen had je een 4K piratenconsole.

Zelf de PS5 gisteren ontvangen. Mooie hardware, maar er zijn nog steeds amper fatsoenlijke games voor. Graphics momenteel ook nog niet wereldschokkend veel beter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
wheeler schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:43:
[...]

Die van mij ligt ook in Heerenveen, sinds 9 september overigens al. Moet naar Leeuwarden. Wel gek dat de ene met standaard verzending de doos binnen 1 dag had en de ander 5 werkdagen kan wachten.
Hij is zojuist afgeleverd :) Hopelijk komt die van jou vandaag ook!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wezzley
wezzley schreef op maandag 12 september 2022 @ 15:59:
en inmiddels afgeleverd (13:08).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ook zo juist binnen: CFI-1116A.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dcell
De mijne is uiteindelijk niet achterover gedrukt en vanochtend bezorgd 8) Ook hier een 1116A gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 14:46
- Offtopic -

[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 14-09-2022 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ps5fanboy
De mijne zojuist binnen gekregen. Ook de CFI-1116A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
- Offtopic -

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 14-09-2022 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 14:46
- Offtopic -

voor garantiediscussies mag je zijn in [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 14-09-2022 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 23:41
- Offtopic -

[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 14-09-2022 11:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:33
- Offtopic -

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 14-09-2022 11:25 ]

• wheeler
Ewald ! schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 12:15:
[...]

Hij is zojuist afgeleverd :) Hopelijk komt die van jou vandaag ook!
Helaas nog steeds niet, nog in transit in Heerenveen. Heb nu wel lijntje geopend met UPS want bestelling is inmiddels 5de werkdag onderweg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 20:37
Modbreak:Het topic gaat de laatste tijd weer wat harder omdat er meer aanbod lijkt te zijn. Daarom is het weer belangrijk om de regels en topicregels wat beter na te leven.

- laat dat gerant en gezeur over de bundels achterwege. Stem met je beurs maar het is onwenselijk om hier op het forum keer op keer tegen te trappen.

- houd het ontopic: discussies over de versie van de console, garantie, adviezen over upgraden of niet, randapparatuur of games is niet de bedoeling in dit topic.

- zorg dat dit topic niet je persoonlijke dagboek wordt van je bestelling; je hoeft niet iedere update te posten. Als je hem hebt ontvangen, prima dat je dat post, maar post er gelijk bij waar en wanneer je hebt besteld.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• k0ng
Momenteel op amazon.co.uk is de PS5 Bundel met forbidden west in stock! Seller is Amazon zelf. O-)

• Sir_Lion
k0ng schreef op woensdag 14 september 2022 @ 11:43:
Momenteel op amazon.co.uk is de PS5 Bundel met forbidden west in stock! Seller is Amazon zelf. O-)
Link: https://www.amazon.co.uk/gp/product/B0B11RR7TC/

Wel opgelet! Je moet waarschijnlijk importkosten gaan betalen. Daarnaast ook nog conversiekosten.

• k0ng
Sir_Lion schreef op woensdag 14 september 2022 @ 11:44:
[...]

Wel opgelet! Je moet waarschijnlijk importkosten gaan betalen. Daarnaast ook nog conversiekosten.
Klopt! Heb wel net gezien dat mijn totaal met importkosten erbij maar 620 euro was..? De "Subtotal" in euro was 517 euro, en dit is voor de PS5 + Bundel uiteraard. 8)7

• Sir_Lion
k0ng schreef op woensdag 14 september 2022 @ 11:53:
[...]

Klopt! Heb wel net gezien dat mijn totaal met importkosten erbij maar 620 euro was..? De "Subtotal" in euro was 517 euro, en dit is voor de PS5 + Bundel uiteraard. 8)7
Oh en vergeet niet dat de stekker ook vervangen moet worden, want zij hebben een UK stekker in zitten, en geen EU stekker.

• dcell
Sir_Lion schreef op woensdag 14 september 2022 @ 11:44:
[...]

Amazon UK heft zelf de importkosten en draagt het af aan de desbetreffende instanties. Dus er komt niet nog een heffing boven op. Al kan net soms nog weleens mis gaan met de administratie

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:34
Hier 3 playstation’s van amazon.uk gehaald, dat gaat echt prima. Je betaalt de prijs die Amazon weergeeft, je koopt voor een paar euro een NL stroomkabeltje en klaar.
Bij 2 van de 3 ook nog de invoerkosten achteraf terug gekregen (de eerste was voor brexit, dus geen invoerkosten), zodat je uiteindelijk potentieel nog minder betaalt dan in NL.

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 19:35
Nachtapotheker schreef op woensdag 14 september 2022 @ 13:05:
Hier 3 playstation’s van amazon.uk gehaald, dat gaat echt prima. Je betaalt de prijs die Amazon weergeeft, je koopt voor een paar euro een NL stroomkabeltje en klaar.
Bij 2 van de 3 ook nog de invoerkosten achteraf terug gekregen (de eerste was voor brexit, dus geen invoerkosten), zodat je uiteindelijk potentieel nog minder betaalt dan in NL.
Ik overweeg deze te kopen, (ja toch naar de PS5 aan het loeren, want he die Dualsense), wat voor een stroomkabeltje heb je nodig? Misschien ook handig voor de front page voor mensen die internationaal willen kopen.

Edit: Nou lekker, ik wil het mijn rekeningnummer invullen, (debit card, dat is pinpas toch) is het geen correcte kaartnummer. Credit card wil ik niet hebben. En paypal doen ze kennelijk niet? Dan houdt het helaas op. Ach komt wel een keer iets moois voorbij.

[ Voor 16% gewijzigd door Zorroberner op 14-09-2022 14:18 ]

• mareck1
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 22:03
Sir_Lion schreef op woensdag 14 september 2022 @ 11:54:
[...]

Oh en vergeet niet dat de stekker ook vervangen moet worden, want zij hebben een UK stekker in zitten, en geen EU stekker.
De stekker is een standaardformaat welke een paar euro kost los. Ik had er zelf nog 1 liggen van een oude oplader of iets dergelijks.

Dat was weer een meevaller :)

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:35
Zorroberner schreef op woensdag 14 september 2022 @ 14:06:
[...]

Ik overweeg deze te kopen, (ja toch naar de PS5 aan het loeren, want he die Dualsense), wat voor een stroomkabeltje heb je nodig? Misschien ook handig voor de front page voor mensen die internationaal willen kopen.

Edit: Nou lekker, ik wil het mijn rekeningnummer invullen, (debit card, dat is pinpas toch) is het geen correcte kaartnummer. Credit card wil ik niet hebben. En paypal doen ze kennelijk niet? Dan houdt het helaas op. Ach komt wel een keer iets moois voorbij.
Volgens mij heb je dan een prepaid creditcard nodig. Die kun je onder andere bij de Primera en de AH kopen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Omnia love
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-06 08:06
Zijn er nadelen als de PlayStation 5 uit UK komt? Dus dat bepaalde games niet werken, of heb je dat niet meer?

• smesjz
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Zorroberner schreef op woensdag 14 september 2022 @ 14:06:
[...]

je kan hem bestellen maar zo goedkoop is het niet als je alles bij elkaar hebt:

Items: EUR 509,16
Postage & Packing: EUR 7,53
Import Fees Deposit: EUR 108,50
Exchange rate guarantee fee: EUR 12,50
Order Total: EUR 637,69 EUR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mareck1
smesjz schreef op woensdag 14 september 2022 @ 15:48:
[...]

je kan hem bestellen maar zo goedkoop is het niet als je alles bij elkaar hebt:

Items: EUR 509,16
Postage & Packing: EUR 7,53
Import Fees Deposit: EUR 108,50
Exchange rate guarantee fee: EUR 12,50
Order Total: EUR 637,69 EUR
De kans is wel dat je een gedeelte nog terugkrijgt. Maar dat is niet zeker geloof ik en duurt een aantal maanden.

Ik heb zelf de mijne via amazon uk besteld begin juli en nog niks terug.

• mareck1
Omnia love schreef op woensdag 14 september 2022 @ 15:41:
Zijn er nadelen als de PlayStation 5 uit UK komt? Dus dat bepaalde games niet werken, of heb je dat niet meer?
Zijn regio locks uberhaupt nog een ding tegenwoordig?

Ik heb er bij mijn PS5 van amazon uk in ieder geval geen last van tot nu toe. Maar heb nog niet zo veel gekocht nog.

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Nee, ik heb mijn UK PS5 sinds december 2020 en gebruik hem zonder problemen.

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Praktisch gezien lijkt garantie claimen bij problemen me wat ingewikkelder. Zie je ook zo bij bestellingen uit Duitsland.

• robnini
  • Laatst online: 20-09-2022
mareck1 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 15:55:
[...]

De kans is wel dat je een gedeelte nog terugkrijgt. Maar dat is niet zeker geloof ik en duurt een aantal maanden.

Ik heb zelf de mijne via amazon uk besteld begin juli en nog niks terug.
Was jouw bestelling bij Amazon UK verder goed verlopen qua bezorging? Geen extra kosten bovenop die 637 euro wat het nu is?

Ik heb eerder op de dag ook bij Amazon UK besteld, zou donderdag 22 september binnen moeten komen. Ben benieuwd :)

• coob
  • Laatst online: 17-09 06:49
Hier ook net besteld bij Amazon.uk
Nog steeds beschikbaar ook.

• Joker100
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-05-2023
en mijn bestelling kwam niet meer door op amazon uk helaas

• coob
Joker100 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 19:21:
en mijn bestelling kwam niet meer door op amazon uk helaas
Niet meer op voorraad nu idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mareck1
robnini schreef op woensdag 14 september 2022 @ 17:48:
[...]

Was jouw bestelling bij Amazon UK verder goed verlopen qua bezorging? Geen extra kosten bovenop die 637 euro wat het nu is?

Ik heb eerder op de dag ook bij Amazon UK besteld, zou donderdag 22 september binnen moeten komen. Ben benieuwd :)
Ging perfect. Ik geloof woensdag besteld en maandag in huis (sneller dan in eerste instantie aangegeven ook). Zonder extra kosten.

• coob
robnini schreef op woensdag 14 september 2022 @ 17:48:
[...]

Is die van jou al "dispatched"?

• robnini
  • Laatst online: 20-09-2022
coob schreef op donderdag 15 september 2022 @ 12:17:
[...]

Is die van jou al "dispatched"?
Nog net niet, heb nog een streepje voor dispatched. Zal later vandaag wel gebeuren, maar heb goede hoop als ik de reacties her en der lees.

Edit: om 16.00 uur mail dat-ie dispatched is

[ Voor 7% gewijzigd door robnini op 15-09-2022 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ng
robnini schreef op donderdag 15 september 2022 @ 12:54:
[...]

Nog net niet, heb nog een streepje voor dispatched. Zal later vandaag wel gebeuren, maar heb goede hoop als ik de reacties her en der lees.

Enig idee welke kabel je gaat halen voor stroom? Zoek er zelf nog eentje! (aangezien de PS5 UK versie kabel hier niet gaat werken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
k0ng schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 00:17:
[...]

Enig idee welke kabel je gaat halen voor stroom? Zoek er zelf nog eentje! (aangezien de PS5 UK versie kabel hier niet gaat werken)
Gewoon deze?
En ik had deze ssd erbij gezocht.
Bequiet mc1 erop en gaan met dat ding.

[ Voor 23% gewijzigd door coob op 16-09-2022 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mareck1
coob schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 05:28:
[...]

Gewoon deze?
En ik had deze ssd erbij gezocht.
Bequiet mc1 erop en gaan met dat ding.
Dat is de kabel die je nodig hebt ja (C7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 19:46

-tom-562

Oliesjeik

Ik weet niet of de levertijd/verkrijgbaarheid van de PS5 nog een dingetje is, maar ik kom zojuist van de mediamarkt in Doetinchem vandaan en daar lagen nog 2 PS5 bundels.
Ik heb zelf een Xbox Series X gekocht :+

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:53
-tom-562 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 18:14:
Ik weet niet of de levertijd/verkrijgbaarheid van de PS5 nog een dingetje is, maar ik kom zojuist van de mediamarkt in Doetinchem vandaan en daar lagen nog 2 PS5 bundels.
Ik heb zelf een Xbox Series X gekocht :+
Het is nog een dingetje … ik ben aardig “op jacht” maar nergens, voor een redelijk normale, prijs te vinden.

Had er 1 gekocht van een bekende van me uit België, maar dat pakket is PostNL kwijt geraakt 🥲

Gelukkig was het verzekerd verzonden, dus hopelijk komt dat financieel in ieder geval goed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 19:46

-tom-562

Oliesjeik

smoken schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 18:47:
[...]

Het is nog een dingetje … ik ben aardig “op jacht” maar nergens, voor een redelijk normale, prijs te vinden.

Had er 1 gekocht van een bekende van me uit België, maar dat pakket is PostNL kwijt geraakt 🥲

Gelukkig was het verzekerd verzonden, dus hopelijk komt dat financieel in ieder geval goed
Het was een
Playstation 5 - Horizon Forbidden West Bundel, voor 779 euro als ik het goed heb

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
robnini schreef op donderdag 15 september 2022 @ 12:54:
[...]

Die van mij is inmiddels in Eindhoven.
Zal dus morgen of overmorgen wel bezorgd worden.
Ik heb een Samsung 980 pro m2 ssd 2tb met heatsink besteld.
Nu 220€ op Amazon.de.
Pagina: 1 ... 530 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord