Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 14:46
Hulleman schreef op maandag 5 september 2022 @ 16:19:
[Afbeelding]

Zo, toch maar gehaald *O*
Mn eerste xbox. Ff 20 jaar xbox gaming inhalen :p

Iemand tips wat voor mooie gamepass aanbiedingen en must plays?
jaaajaaa doe maar zo _/-\o_

ik ga gebruik maken van de mediamarkt ziggoactie van 450 euro cashback, ja ik ga 5 euro per maand meer betalen bij ziggo dan wat ik bij kpn doe maar dan heb ik voor mijn gevoel toch een soort van bijna gratis een xbox series x of ps5, als er dan iets mis gaat doet het minder pijn als je begrijpt wat ik bedoel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuck
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 08-05 21:18
joey82 schreef op maandag 5 september 2022 @ 16:21:
[...]

jaaajaaa doe maar zo _/-\o_

ik ga gebruik maken van de mediamarkt ziggoactie van 450 euro cashback, ja ik ga 5 euro per maand meer betalen bij ziggo dan wat ik bij kpn doe maar dan heb ik voor mijn gevoel toch een soort van bijna gratis een xbox series x of ps5, als er dan iets mis gaat doet het minder pijn als je begrijpt wat ik bedoel....
Dat noemen we "copium" rofl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Nuck schreef op maandag 5 september 2022 @ 17:06:
[...]

Dat noemen we "copium" rofl
heel eerlijk, lekker belangrijk *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:20
Hulleman schreef op maandag 5 september 2022 @ 16:19:
Iemand tips wat voor mooie gamepass aanbiedingen en must plays?
Dat lijkt me niet iets voor in het PS5 topic...

(Er is een gamepass topic, lees die even door).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milton
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-04 12:22
dcell schreef op maandag 5 september 2022 @ 15:43:
[...]

Ik dacht nog bij de release ik wacht een jaar of 2 want ik game toch nauwelijks meer en de schaarste is dan wel voorbij, dan tik ik er 1 op de kop voor 350-400 euro.

Nu zijn we bijna 2 jaar verder. Ik ben verhuisd dus er is een nieuwe 4K TV in huis gekomen, de PS4 wordt weer af en toe aangezet maar die benut die TV niet optimaal.

Dus ik dacht ik ga eens even kijken voor een PS5 om mijn PS4 backlog er op te spelen en wat blijkt ...... de adviesprijs is zelfs omhoog gegooid :+ 8)7 en de winkels zijn de nieuwe scalpers.
Ja, en in het kader van duurzaamheid gooit de Mediamarkt er ook nog plastic rommel tegen premium prijzen bij. Dan gun ik het een Game Mania toch meer hoor, al zou het duurder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:19
jongetje schreef op maandag 5 september 2022 @ 17:36:
[...]

Dat lijkt me niet iets voor in het PS5 topic...

(Er is een gamepass topic, lees die even door).
Foutje, verkeerde topic idd

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Laatst online: 01:27
https://www.mediamarkt.nl...are&utm_campaign=appshare

Opnieuw te koop.

Weer weg.

[ Voor 3% gewijzigd door JSTPS op 06-09-2022 17:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 21:18
Horizon bundle beschikbaar op Amazon UK (606,xx euro)

https://www.amazon.co.uk/gp/product/B0B11RR7TC/

13:44 -> opperdepop

[ Voor 9% gewijzigd door dcell op 07-09-2022 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen creditcard tot mijn beschikking :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:37

Polycom

Poes van goud

Weet iemand of de persoonlijke link voor het kopen van een PS5 via Sony overdraagbaar is? Ik heb er namelijk één gekregen maar ik gun het iemand anders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tslh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 02:22
Polycom schreef op woensdag 7 september 2022 @ 15:34:
Weet iemand of de persoonlijke link voor het kopen van een PS5 via Sony overdraagbaar is? Ik heb er namelijk één gekregen maar ik gun het iemand anders.
Ik weet het antwoord niet, maar het lijkt me vrijwel zeker dat het niet kan. Waarom niet gewoon de PS5 kopen en laten betalen door de ander? Ik neem aan dat je met 'iemand anders' een persoonlijke kennis bedoelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSTPS
  • Laatst online: 01:27
Polycom schreef op woensdag 7 september 2022 @ 15:34:
Je moet op dat account bestellen. Je kan natuurlijk ook voor hem bestellen.

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 00:07

NoTimeRemains

I know

zit in de queue, heb een PS5 in mn winkelwagentje en nu moet ik me opnieuw aanmelden om te bestellen. En dat werkt dus niet :') wat de f is dit nu weer.

This is the Way.

• HarryInDeWarrie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-06 11:42
NoTimeRemains schreef op donderdag 8 september 2022 @ 10:45:
zit in de queue, heb een PS5 in mn winkelwagentje en nu moet ik me opnieuw aanmelden om te bestellen. En dat werkt dus niet :') wat de f is dit nu weer.
Hier exact hetzelfde probleem :(

• varzgul
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-08 14:11
Zelfde fucking probleem hier.... ongelooflijk, wat een troepsite.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een uitnodiging gekregen van Sony (sinds dag 1 ingeschreven)
Vandaag om half 11 ging de wachtrij in, stond dat het meer dan een uur ging duren maar na 5 minuten ging de wachtrij al naar 5 minuten. 10:45 was mijn disk versie afgerekend voor 550 euro. Keurig en eindelijk na 2 jaar..

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 8 september 2022 @ 10:47:
Vandaag om half 11 ging de wachtrij in, stond dat het meer dan een uur ging duren maar na 5 minuten ging de wachtrij al naar 5 minuten. 10:45 was mijn disk versie afgerekend voor 550 euro. Keurig en eindelijk na 2 jaar..
Netjes, veel plezier ermee!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:52
Same here, alleen kom ik tot op heden nog niet voorbij de stap "Veilig betalen". Ik zit al een paar minuten te kijken naar een draaiend cirkeltje... :'(

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ben geschokt, lijkt hier ook zowaar gelukt te zijn.
Uit voorzorg gekozen voor de digitale editie omdat die wat minder populair is volgens mij.

• HarryInDeWarrie
Man man man man, vorige uitnodiging geen PayPal optie en werd m'n credit card geweigerd.
Vandaag constant de melding dat ik me moet aanmelden, denk dat ik maar overstap naar de XSX. ;(

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 09:10
LaborGardens schreef op donderdag 8 september 2022 @ 10:48:
[...]

Same here, alleen kom ik tot op heden nog niet voorbij de stap "Veilig betalen". Ik zit al een paar minuten te kijken naar een draaiend cirkeltje... :'(
Ik heb een ps5 in mijn mandje maar als ik naar het mandje wil om af te rekenen krijg ik een knop "aanmelden" (ik ben al aangemeld) en als ik daar op klik een mooi draaiend cirkeltje en dan weer de knop aanmelden. en dit al een minuut of 10.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• varzgul
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-08 14:11
Pak alleen de base url, dus haal alle parameters met 'error' in je url eruit en refresh op de base url. Daarna nog een keer winkelmandje openen en het zou moeten werken.

• smokeintheface
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-07 10:56
NoTimeRemains schreef op donderdag 8 september 2022 @ 10:45:
Whahaha ik heb het zelfde probleem, werkt weer super....

PSN: SmokeInTheFaceNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

varzgul schreef op donderdag 8 september 2022 @ 10:53:
Pak alleen de base url, dus haal alle parameters met 'error' in je url eruit en refresh op de base url. Daarna nog een keer winkelmandje openen en het zou moeten werken.
helaas pindakaas

This is the Way.

Verwijderd

12 november 2020 uitgebracht en nog steeds geen degelijk voorraad :+

• smokeintheface
  • Laatst online: 31-07 10:56
Nou krijg ik de melding....er is iets fout gegaan....ja duh....weer het zelfde als de vorige keer omg....dan maar weer verder met de PS4 zucht

PSN: SmokeInTheFaceNL

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

hahaha wat een flop die site, ik mag geen - in mn naam gebruiken... Jezus wie heeft dit gemaakt?

This is the Way.

• LaborGardens
LaborGardens schreef op donderdag 8 september 2022 @ 10:48:
[...]

Even mezerlf quoten, want inmiddels ben ik een bestelling rijker. Ik heb het draaiende betaalvenstertje een aantal keren afgesloten en de betaling opnieuw gestart. Na een keer of 5 kwam ik er ineens supervlot doorheen.
*O*

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:40
Ik had twee tabbladen openstaan. Links de wachtrij en rechts aangemeld op playstation.com. Wachtrij stond op 1 uur, toen ineens 5min. Moest mij aanmelden maar hoefde alleen te klikken op aanmelden, niets invullen of zo. Kon zo bestellen, nog leveringsadres invullen en betalen. Let op dat je een creditcard betaling moet goedkeuren middels je bank app op je telefoon.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HarryInDeWarrie
https://direct.playstatio...5-console?cartAction=view

Werkt prima. Thanks!

[ Voor 31% gewijzigd door HarryInDeWarrie op 08-09-2022 11:01 ]

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 09:10
Thanks....geprobeerd. Kreeg weer de opnieuw aanmelden knop maar daarna lukte het. Ontvangstbevestiging binnen maar wat een kreupele site is dat zeg. Vorige keer storte hij helemaal in en nu moet je blijkbaar de foutmeldingen zelf uit de url knippen (hij plakte er iedere poging een nieuwe foutmelding achter).

• jwouter1
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 13-01 18:30
Thanks maat ;-) dat werkte goed

• jwouter1
kan hem nu nog een keer bestellen (zit al in mijn mandje ) de vraag is controleerd Sony dat of gewoon doen wil er graag 1 in de woonkamer en in de slaap kamer ,,,,,,,,

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Hier ook! Geen enkel probleem, was super vlot. Op 5 minuutjes gepiept.

Nadat ik gisteren wat activiteit zag in dit topic toch maar eens m'n mailbox doorzocht op het woord "playstation" (alle mails ivm playstation worden automatisch gearchiveerd en gelabeled). En zowaar, een uitnodiging voor het event van morgen. Dus deze keer kwam ik er op tijd achter.

Vandaag zat ik om 10.40 klaar. Eerst zoals gevraagd in de mail netjes ingelogd op de playstation website. Dan de link uit de mail gekopieerd en geplakt. Wachtrij eerst 5 minuten, dan heel snel 3 minuten, en nog geen minuut later een duidelijke chime om duidelijk te maken dat ik verder kon.

Disc versie geselecteerd (zonder accessoires of game), adres invullen, paswoord nog eens ingegeven, afrekenen (nog een popup van de bank om te betalen), en daarna netjes op de bevestigingspagina terecht gekomen.

Niets gezien van afgemeld worden, of telkens opnieuw moeten inloggen.

Volgens mij moet je echt netjes volgen wat er gevraagd wordt. Op voorhand al inloggen. Op de playstation site worden alle aankopen geregeld via een soort 'pop-up' die rechts in je scherm schuift. Dat had ik al eerder eens gezien bij een andere aankoop (een digitale game denk ik)

Misschien als je browser te strak staat afgesteld wat betreft dat soort functionaliteit, kom je daardoor in de problemen? Geen idee, ik ben geen webdesigner.

In elk geval, ik geloof het pas als ik een tracker krijg, en als de doos daarna verschijnt. Blijkbaar kennen de pakjes koeriers goed de grootte en gewicht van een ps5 doos, dus die lijken onderweg nog wel eens te 'verdwijnen'. Ik hoop dat het goed komt

PS+ had ik niet meer, dus 11 euro nog betaald voor express delivery, maar dat heb ik er wel voor over.

We zien wel...

• ps5fanboy
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 13-10-2023
Hoppa gelukt! Waar ik vorige keer vanaf 10:30 inlogde zat ik een uur in de wachtrij en sloeg het systeem vervolgens op tilt. Kwartiertje eerder op de link klikken helpt. Ik heb uiteindelijk ook nog een behoorlijke tijd in het betaaloverzicht gezeten want de betaling lukte in eerste instantie niet helemaal. Nu hopen dat alles goed gaat en ik hem over een paar dagen binnen krijg. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jwouter1
als je op dit link je clickt kun je hem nogmaals bestellen mocht je er 2 nodig hebben ..........

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
jwouter1 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:04:
kan hem nu nog een keer bestellen (zit al in mijn mandje ) de vraag is controleerd Sony dat of gewoon doen wil er graag 1 in de woonkamer en in de slaap kamer ,,,,,,,,
Je doet wat je wil natuurlijk, maar persoonlijk zou ik in deze periode iemand anders deze moeilijk verkrijgbare console gunnen.
Totdat het aanbod wat meer op peil komt. Dan kan je nog steeds die 'luxe-aankoop' later doen. Aangezien je makkelijk 1100 euro kan aftikken voor 2 consoles, ben je een volwassene met 'spendable income' die ook later nog wat ps5's kan bijkopen, 1 voor elke kamer.

Persoonlijk heb ik sowieso nu al nauwelijks tijd om 1 console ten volle te benutten, laat staan twee. Dan krijgt die tweede misschien een half uurtje runtime per maand. Dus laat ik een tweede console liever aan een medegamer.

• Omoe
  • Laatst online: 14-07 09:03
Thanks voor de tips. De link van de uitnodiging in een private browser werkte voor mij. PS5 was in mijn winkelmandje maar die liet ie niet zien. Heb nu de bestelling kunnen afronden.
Was al vanaf 1030 bezig dus ben blij dat het alsnog gelukt is

• ps5fanboy
  • Laatst online: 13-10-2023
Heb je een digitale of de disc versie kunnen kopen? Ik wilde snel zijn en zag de digitale eigenlijk nergens dus voor de disc versie gegaan.

• mrstylo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 15:10
Misschien ben ik te laat. Ik melde mij aan in een andere browser. En dan weer terug gegaan. En toen lukte het

• Heisenbug
  • Laatst online: 14-09 22:59
De digitial edition was heel snel uitverkocht terwijl de disc edition nu nog beschikbaar is.

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Heisenbug schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:55:
De digitial edition was heel snel uitverkocht terwijl de disc edition nu nog beschikbaar is.
Maar alleen als je je hebt ingeschreven zeker?

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Verwijderd

Redax schreef op donderdag 8 september 2022 @ 12:00:
[...]

Maar alleen als je je hebt ingeschreven zeker?
Yes

• mrstylo
Heisenbug schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:55:
Ja grappig vind ik dat. Maar ik zie ook weinig mensen om mij heen nog echt games kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:06
Net besteld, gewoon met PSN ding ingelogd.

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Hier ook gelukkig net kunnen bestellen zonder een uitnodiging :)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• fdkuyper
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-08 16:59
Dank voor de tips! _/-\o_ Hier ook kunnen bestellen zonder uitnodiging. (Ik stond wel al op de wachtlijst, weet niet of dat uitmaakt).

PS3/4/5 PSN: FDK

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:59
Top, werkte voor mij ook, natuurlijk wel inloggen op PSN account _/-\o_

• Dementii
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 21:10
Ik heb om 10-30 -11 uur er een (disc) weten te bestellen.

• dcell
Ik ben toch maar overstag gegaan omdat het een kale console is. Gister al op Amazon UK een Horizon bundle besteld en weer geannuleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inze
  • Laatst online: 10-09 15:13
Dank, sta al lange tijd ingeschreven maar geen link ontvangen. Toch kunnen bestellen (nu maar hopen dat ze iedereen kunnen leveren ;) )

Ik ben vooral blij dat het een kale console is, kan ik zelf de games er bij uitzoeken :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Laatst online: 14-09 22:59
Zojuist een disc versie besteld. Ik wilde eigenlijk de digitale maar die was al snel weg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:29
hjs schreef op donderdag 8 september 2022 @ 10:52:
Ben geschokt, lijkt hier ook zowaar gelukt te zijn.
Uit voorzorg gekozen voor de digitale editie omdat die wat minder populair is volgens mij.
Heisenbug schreef op donderdag 8 september 2022 @ 14:48:
Zojuist een disc versie besteld. Ik wilde eigenlijk de digitale maar die was al snel weg.
Als jullie beiden liever die ander hadden gewild, misschien een ideetje om met elkaar in contact te komen?

• joey82
iemand een idee waarmee playstation zijn pakketten verzend?

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:39
Is er al iets bekend over de wijzigingen van deze nieuwe versie?
Ik neem aan dat al deze die nu verkocht zijn de laatste revisie is met de wijzigingen in de koeling.

• tslh
kneusteun schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:01:
Is er al iets bekend over de wijzigingen van deze nieuwe versie?
Ik neem aan dat al deze die nu verkocht zijn de laatste revisie is met de wijzigingen in de koeling.
Wat voor wijzigingen refereer je aan en hoe kun je zien welke revisie je hebt? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:39
tslh schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:03:
[...]

Wat voor wijzigingen refereer je aan en hoe kun je zien welke revisie je hebt? :)
nieuws: Nieuwe PS5-revisie heeft kleiner moederbord en gewijzigd koelingsysteem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wezzley
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 15:48
Lijkt nu inderdaad behoorlijk beschikbaar. ik heb geen uitnodiging oid gehad, gewoon ingelogd, in winkelmandje gedaan, betaald en klaar. disc-versie.

Verwijderd

wezzley schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:09:
Lijkt nu inderdaad behoorlijk beschikbaar. ik heb geen uitnodiging oid gehad, gewoon ingelogd, in winkelmandje gedaan, betaald en klaar. disc-versie.
Vreemd olgensmij kan het niet zonder een uitnodiging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:42
Verwijderd schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:12:
[...]

Vreemd olgensmij kan het niet zonder een uitnodiging.
Jawel, ik heb zojuist een account aangemaakt en kon er eentje bestellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-09 13:28
Yes ik kon net ook nog 1 bestellen dus een collega heel blij gemaakt ermee want ik was al voorzien. Bedankt voor het delen van de link.

• zweefjr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 09:07
Ik heb gisteren de uitnodiging van Sony gehad, vandaag kunnen bestellen. Hopelijk nu snel vertuurd haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Milton
Sjurm schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:14:
[...]

Jawel, ik heb zojuist een account aangemaakt en kon er eentje bestellen
Dankjewel voor de headsup! Net een disc versie besteld :)

We gaan zien of het allemaal doorgaat (enigszins sceptisch)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er ook een besteld 558,98 euro, benieuwd of ik hem krijg :+

• joey82
joey82 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:00:
iemand een idee waarmee playstation zijn pakketten verzend?
iemand?

• joey82
ik twijfel,

sony geeft maar 1 jaar garantie toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:53
Zojuist nog een Disc variant besteld. Zonder uitnodiging, gewoon ingelogd.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

Geld dit ook voor de PS5, iemand idee?

Bestellingen die zijn geplaatst vóór 16:00 CET (van maandag tot en met vrijdag), worden op dezelfde dag verzonden. Bestellingen die zijn geplaatst na 16:00 CET, worden de volgende werkdag verzonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LaborGardens
Kan iemand zijn/haar bestelling al inzien via de order-lookup link uit de bestellingsmail? Als ik mijn ordernummer en emailadres invul, krijg ik melding "No results found".
Wie weet is het wel normaal en ben ik te ongeduldig, maar ik zou toch denken hier nu wel iets te moeten kunnen zien.

Edit: link uit de mail leidt blijkbaar naar de UK site. Als ik de regio aanpas naar Nederland en dan zoek, krijg ik wel de juiste info te zien...

[ Voor 20% gewijzigd door LaborGardens op 08-09-2022 16:07 ]

Verwijderd

LaborGardens schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:04:
Kan iemand zijn/haar bestelling al inzien via de order-lookup link uit de bestellingsmail? Als ik mijn ordernummer en emailadres invul, krijg ik melding "No results found".
Wie weet is het wel normaal en ben ik te ongeduldig, maar ik zou toch denken hier nu wel iets te moeten kunnen zien.
Ik heb een gelijke soort melding, alleen staat er ook;

Check the status, options and tracking for a single order. The tracking link can take up to 48 hours to show up, even after you have received the shipment confirmation email. If you were signed in when you made your order you will need to be signed in to modify your shipping and payment information.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LaborGardens
Verwijderd schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:06:
[...]

Ik heb een gelijke soort melding, alleen staat er ook;

Check the status, options and tracking for a single order. The tracking link can take up to 48 hours to show up, even after you have received the shipment confirmation email. If you were signed in when you made your order you will need to be signed in to modify your shipping and payment information.
Je hebt geantwoord tijdens mijn edit, dus nog maar ff voor de zekerheid: even de regio aanpassen naar Nederland als je de link hebt geopend en dan opnieuw zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zweefjr
Die van mij is verzonden, heb wel een express levering gekozen. Dus hopelijk zaterdag binnen, hij wordt met UPS verzonden voor de mensen die dat willen weten.

Verwijderd

zweefjr schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:22:
Die van mij is verzonden, heb wel een express levering gekozen. Dus hopelijk zaterdag binnen, hij wordt met UPS verzonden voor de mensen die dat willen weten.
Vandaag besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zweefjr
ja, om 10:55.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 12:21
Zijn ze nou gewoon te bestellen via de Sony webshop? Wel €50 duurder dan enkele weken geleden zie ik, zal wel iets met de euro/dollar koers te maken hebben :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tslh
Santee schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:32:
Zijn ze nou gewoon te bestellen via de Sony webshop? Wel €50 duurder dan enkele weken geleden zie ik, zal wel iets met de euro/dollar koers te maken hebben :+
nieuws: Sony verhoogt adviesprijzen PlayStation 5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lixis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:35
Hier ook weten te bestellen via bovenstaande link zonder me aangemeld te hebben _/-\o_

• nietmachine48
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 22:23
zweefjr schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:22:
Morgen al als het goed is.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

T&T heeft het over verwachte leverdatum zaterdag.
UPS is wel fijn als je niet thuis bent :/

• LaborGardens
Hier 10:55 de bevestiging van bestelling met expresslevering, helemaal nog geen track&trace gezien… een weekendje wachten kan er ook nog wel bij :+

• okEvans
  • Laatst online: 08-10-2022
Eigenlijk is dus die hele invite-tactiek zo lek als een mandje aangezien veel mensen het alsnog hebben kunnen kopen? Helaas is hij inmiddels uitverkocht!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Dit gaat tegen de topicregels in, zie topicwaarschuwing onderaan.

[ Voor 75% gewijzigd door Geronimous op 14-09-2022 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87
  • Laatst online: 17-09 16:23

Jeroen87

Bier Connaisseur

Ben benieuwd, gisteren besteld via Sony zelf, 11.13 bevestiging per mail en gekozen voor express verzenden. Zou je dus verwachten dat order gisteren verzonden is (voor 16.00 besteld, zelfde dag verzonden)..... Nog niks ontvangen qua verzend bevestiging, order staat nog op "bestelling verwerken". Meer mensen last van?

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Jeroen87 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 06:55:
Ben benieuwd, gisteren besteld via Sony zelf, 11.13 bevestiging per mail en gekozen voor express verzenden. Zou je dus verwachten dat order gisteren verzonden is (voor 16.00 besteld, zelfde dag verzonden)..... Nog niks ontvangen qua verzend bevestiging, order staat nog op "bestelling verwerken". Meer mensen last van?
Ironische is, bij een batch paar weken terug dat de meesten met standaard verzending hem eerder hadden dan die met express verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Sir_Lion schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 07:06:
[...]

Ironische is, bij een batch paar weken terug dat de meesten met standaard verzending hem eerder hadden dan die met express verzending.
Express-verzending heeft in Nederland, of zelfs binnen Europa, in mijn ervaring ook maar weinig zin: alles is hier met één of twee dagen! Bij Amazon zag je juist bij het kiezen van een snellere bezorgoptie vaak het eerste bezorgmoment verschuiven; van 1 tot 5 dagen werd het dan 2 tot 3 dagen, bijvoorbeeld.

Voordeel van Express via UPS was, dacht ik, dat je een tijdvak te zien kreeg en de levering 's ochtends was, in plaats van voor het einde van de dag. Mogelijk dat je tegenwoordig bij standaardlevering meer te zien krijgt met een UPS-account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87
  • Laatst online: 17-09 16:23

Jeroen87

Bier Connaisseur

Sir_Lion schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 07:06:
[...]

Dat zou dan nog tot daar aan toe zijn, maar als je specifiek vermeld dat alles voor 16.00 besteld dezelfde dag verzonden wordt, en de bestelling van 11.13 is...zou ik verwachten dat die dus ruim binnen de tijd zit.

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Jeroen87 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 07:59:
[...]

Dat zou dan nog tot daar aan toe zijn, maar als je specifiek vermeld dat alles voor 16.00 besteld dezelfde dag verzonden wordt, en de bestelling van 11.13 is...zou ik verwachten dat die dus ruim binnen de tijd zit.
Tja, zo heb ik ook issues met een totaal andere bestelling. Zou 3 dagen geleden er al moeten zijn, maar ligt nu nog steeds in a depot zowat 2 dorpen verderop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Laatst online: 17-09 09:52
Gisteren liep ik toevallig bij de MM Nieuwegein
Hier ware 3 PS5's op voorraad.

Wel bundel met Horzion en nog wat meuk, voor 777eu dacht ik!

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vulcan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 10:45
Santee schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:32:
Tot mijn grote verbazing gisteren zonder uitnodiging een disc versie (zonder bundel) kunnen bestellen inderdaad :9

Je kan het laten, je kan het doen of je kan het laten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vermoeden dat ze hun oude voorraad z.s.m. eruit willen hebben vanwege de nieuwe revisie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milton
Wellicht, maar als deze bestelling inderdaad geleverd wordt dan heb ik eindelijk een PS5 (disc) zonder daarmee gluiperds als de MediaMarkt te verrijken met hun BS bundels.
Dat zou toch een extra bonus zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Verwijderd schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:02:
Ik heb een vermoeden dat ze hun oude voorraad z.s.m. eruit willen hebben vanwege de nieuwe revisie?
Ik geloof niet dat dit nodig is. Die overpriced bundels van de Mediamarkt verkopen nog steeds als warm gebak.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrstylo
Jeroen87 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 06:55:
Ik had ook gisteren besteld en met UPS 'Saver' en hij is net binnen gekomen.

Was trouwens gelijk de revisie versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okEvans
  • Laatst online: 08-10-2022
Redax schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:19:
[...]

Ik geloof niet dat dit nodig is. Die overpriced bundels van de Mediamarkt verkopen nog steeds als warm gebak.
De twee MM waar ik was, gaven aan dat de bundels juist niet verkopen en dat de pallet er al bijna 2 weken stond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dcell
Voor degenen die zonder uitnodiging hebben besteld, de mijne is zojuist als verzonden gemarkeerd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martenvo
  • Laatst online: 27-09-2022
Het is mij gisteren godzijdank ook gelukt om - zonder uitnodiging - een PS5 te bestellen. Heb alleen nog niet het bedrag afgeboekt via PayPal. Heeft iemand dit "probleem" ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 23:30
Martenvo schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:28:
Het is mij gisteren godzijdank ook gelukt om - zonder uitnodiging - een PS5 te bestellen. Heb alleen nog niet het bedrag afgeboekt via PayPal. Heeft iemand dit "probleem" ook?
Zal wel gebeuren als de verzending wordt voorbereid.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geld wel afgehaald van cc, maar status staat nog op ''Bestelling verwerken''.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2022 12:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zweefjr
Mijn ps5 is binnen, alleen nog wachten tot in vrij ben haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strepsils
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-04 17:09
zweefjr schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:32:
Mijn ps5 is binnen, alleen nog wachten tot in vrij ben haha
Had je die ook gisteren besteld en welke soort verzending heb je daarbij gekozen?

Ik

Pagina: 1 ... 529 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord