Verwijderd schreef op donderdag 8 september 2022 @ 10:47:
Gisteren een uitnodiging gekregen van Sony (sinds dag 1 ingeschreven)
Vandaag om half 11 ging de wachtrij in, stond dat het meer dan een uur ging duren maar na 5 minuten ging de wachtrij al naar 5 minuten. 10:45 was mijn disk versie afgerekend voor 550 euro. Keurig en eindelijk na 2 jaar..
Hier ook! Geen enkel probleem, was super vlot. Op 5 minuutjes gepiept.
Nadat ik gisteren wat activiteit zag in dit topic toch maar eens m'n mailbox doorzocht op het woord "playstation" (alle mails ivm playstation worden automatisch gearchiveerd en gelabeled). En zowaar, een uitnodiging voor het event van morgen. Dus deze keer kwam ik er op tijd achter.
Vandaag zat ik om 10.40 klaar. Eerst zoals gevraagd in de mail netjes ingelogd op de playstation website. Dan de link uit de mail gekopieerd en geplakt. Wachtrij eerst 5 minuten, dan heel snel 3 minuten, en nog geen minuut later een duidelijke chime om duidelijk te maken dat ik verder kon.
Disc versie geselecteerd (zonder accessoires of game), adres invullen, paswoord nog eens ingegeven, afrekenen (nog een popup van de bank om te betalen), en daarna netjes op de bevestigingspagina terecht gekomen.
Niets gezien van afgemeld worden, of telkens opnieuw moeten inloggen.
Volgens mij moet je echt netjes volgen wat er gevraagd wordt. Op voorhand al inloggen. Op de playstation site worden alle aankopen geregeld via een soort 'pop-up' die rechts in je scherm schuift. Dat had ik al eerder eens gezien bij een andere aankoop (een digitale game denk ik)
Misschien als je browser te strak staat afgesteld wat betreft dat soort functionaliteit, kom je daardoor in de problemen? Geen idee, ik ben geen webdesigner.
In elk geval, ik geloof het pas als ik een tracker krijg, en als de doos daarna verschijnt. Blijkbaar kennen de pakjes koeriers goed de grootte en gewicht van een ps5 doos, dus die lijken onderweg nog wel eens te 'verdwijnen'. Ik hoop dat het goed komt
PS+ had ik niet meer, dus 11 euro nog betaald voor express delivery, maar dat heb ik er wel voor over.
We zien wel...