Nog updates hierover?Enver595 schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 18:27:
Van een Sony insider te horen gekregen dat vanaf medio volgende week de PS5(zonder bundel) volop verkrijgbaar zal zijn. Is natuurlijk ook niet zo gek gezien de grote aantallen die nu bij bekende aanbieders beschikbaar zijn. Die proberen nu van de schijn schaarste misbruik te maken door meuk te bundelen. Ik wacht nog even
Ik heb me net ingeschreven op PlayStation Direct.
Welke prijs mag ik daar verwachten eens het mijn beurt is? (Disk edition)
€ 499,99efari schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 10:49:
Ik heb me net ingeschreven op PlayStation Direct.
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Ik ben momenteel op vakantie, maar ben door de lokale intertoys (Veldhoven) gebeld dat ze de PS5 disk versie hadden. Aangezien ik pas over een week terug ben, mag ze die niet zolang vasthouden. Wellicht dat er meer zijn voor diegene die niet hebben gereserveerd/geregistreerd.
AVR-X1700H | 5x B&W M1 | SVS PC12 NSD-DSP | LG OLED 65C8
Just came back from Game Mania in Amsterdam De Pijp. They said they have quite a few disc editions with the Horizon bundle available (wouldn't say how many). No digital editions, and no idea if/when the digital editions would be available.
If anyone is looking for a disc edition bundle, I would say check it out.
If anyone is looking for a disc edition bundle, I would say check it out.
Wat kost die bundel op dit moment trouwens?
Ter land, ter zee en in de kroeg
635 euro totaalChristiano007 schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 19:53:
Wat kost die bundel op dit moment trouwens?
560 voor de PS5 Horizon bundel (game via een digitale code)
60 voor Gran Turismo 7 (disc)
15 voor Destruction AllStars (disc)
Staan op de bon ook apart vermeld.
niet mijn soort games helaas ( op Horizon na )IAMsterdam schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 13:23:
[...]
635 euro totaal
Staan op de bon ook apart vermeld.
de games later retouren doet game mania ook niet aan, ja ze nemen het dan als 2e hands in
Misschien dat je het spel mag ruilen? Aangezien het nog gesealed is moet dat toch kunnen.joey82 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 13:30:
[...]
niet mijn soort games helaas ( op Horizon na )
de games later retouren doet game mania ook niet aan, ja ze nemen het dan als 2e hands in
Ter land, ter zee en in de kroeg
nee doen ze niet, je kunt hem wel inleveren voor de waarde die de game dan volgens hun systeem waard is, je krijgt er echt niet de nieuwwaarde voor terug....Christiano007 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 14:25:
[...]
Misschien dat je het spel mag ruilen? Aangezien het nog gesealed is moet dat toch kunnen.
Retailprijs gaat per direct omhoog:
Europe
PS5 with Ultra HD Blu-ray disc drive – €549.99
PS5 Digital Edition – €449.99
https://blog.playstation....ing-high-inflation-rates/
Europe
Untappd: Kapitein_Merijn
En als je er dan straks eentje hebt, dan zal je zien dat ze volgend jaar de markt overspoelen met goedkope slickere PS5 Slims zoals ze met de PS4 deden. Zit je dan met je gigantische bakbeest.Kapitein Merijn schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 09:33:
Retailprijs gaat per direct omhoog:
Europe
Nou wat een beloning voor de meeste hier. Standvastig zijn door niet extra te willen betalen. En nu toch 50 euro meer kwijt zijn.

Hee maar wel vastgehouden aan principes!Dyna20 schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 10:46:
Nou wat een beloning voor de meeste hier. Standvastig zijn door niet extra te willen betalen. En nu toch 50 euro meer kwijt zijn.
Daar was ik eerst ook huiverig voor, de PS4 had ook 3 jaar nodig voordat er een Slim versie kwam. Maar we zitten nu juist met gestegen kosten en genoeg supply chain/chip issues. Ik vermoed dat een eventuele Slim versie nog wel even op zich zal laten wachten.BarôZZa schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 10:09:
[...]
En als je er dan straks eentje hebt, dan zal je zien dat ze volgend jaar de markt overspoelen met goedkope slickere PS5 Slims zoals ze met de PS4 deden. Zit je dan met je gigantische bakbeest.
De meerprijs op bijvoorbeeld marktplaats was wel hoger. En zoiets als de mediamarkt bundel is zelfs nu voor mij in ieder geval niet zo interessant. Je betaalt dan nog steeds 20 euro ofzo voor een koptelefoon die bij mij direct in de kast beland.Dyna20 schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 10:46:
Heeft er iemand die mee heeft gedaan aan het 'geannuleerde' direct verkoop-event van Sony van 7 juli en daar ook tegen de kapotte store is stukgelopen nog een nieuwe uitnodiging inmiddels gehad? Ik werd vanuit de wachtrij naar de store verwezen, die was unresponsive en na 20-30 minuten verliep ook mijn plek in de wachtrij.
I heb niets meer gehoord, ben niet voor een volgend event uitgenodigd. Maar volgens de berichten hier zijn er daarna toch echt weer nieuwe events geweest.
Is het nu serieus zo dat alle deelnemers die op 7 juli vanuit de wachtwrij naar de store werden verwezen nu allemaal uit de pool zijn gehaald 'omdat ze niet op tijd hun bestelling hebben geplaatst'? Is een aanname, maar ik kan niets anders verzinnen voor deze vreemde situatie.
I heb niets meer gehoord, ben niet voor een volgend event uitgenodigd. Maar volgens de berichten hier zijn er daarna toch echt weer nieuwe events geweest.
Is het nu serieus zo dat alle deelnemers die op 7 juli vanuit de wachtwrij naar de store werden verwezen nu allemaal uit de pool zijn gehaald 'omdat ze niet op tijd hun bestelling hebben geplaatst'? Is een aanname, maar ik kan niets anders verzinnen voor deze vreemde situatie.
:strip_exif()/f/image/F0wFGtfFnkUXfSShPn1sdAWV.jpg?f=fotoalbum_large)
Nee, hier ook nog geen nieuwe uitnodiging gehad.fredvd schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 12:40:
Heeft er iemand die mee heeft gedaan aan het 'geannuleerde' direct verkoop-event van Sony van 7 juli en daar ook tegen de kapotte store is stukgelopen nog een nieuwe uitnodiging inmiddels gehad? Ik werd vanuit de wachtrij naar de store verwezen, die was unresponsive en na 20-30 minuten verliep ook mijn plek in de wachtrij.
[Afbeelding]
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Idem. Excuusmail gehad met belofte later te mogen bestellen en daarna niets meer. Schofterig.
Mediamarkten hebben weer diverse bundels, alleen als winkelvoorraad, online reserveren wel mogelijk. Komt het toch uit dat er meer en meer consoles zijn zoals de Sony guy zei. De ketens zijn ze echter aan het bundelen. Dat is dan wel weer jammer.
Dat zal blijven zolang die verkocht worden. Pas als er bij andere (web)winkels genoeg voorraad is van losse consoles zullen er pas bij de mediamarkt ook losse playstations verkocht worden. Het is nu nog veel te lucratief om die bundels te verkopen.Enver595 schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 14:17:
De ketens zijn ze echter aan het bundelen. Dat is dan wel weer jammer.
Idd klote zo. Ik had de ps5 met horizon bundel voor € 550 bij bol in m'n mandje maar had 'm niet gekocht. Ik heb Horizon al en wilde gewoon wachten (met dat nieuws dat er snel meer ps5 leverbaar worden) om 'm voor de normale prijs te kopen.Dyna20 schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 10:46:
Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|
Mediamarkt heeft al paar weken diverse bundels, zoals ik al eerder aangaf heeft de MediaMarkt op de watermanweg al meer dan 2 weken bundels staan. Meer stock zou impliceren genoeg stock dat winkels gewoon zonder bullshit bundels ze aanbieden.Enver595 schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 14:17:
Mediamarkten hebben weer diverse bundels, alleen als winkelvoorraad, online reserveren wel mogelijk. Komt het toch uit dat er meer en meer consoles zijn zoals de Sony guy zei. De ketens zijn ze echter aan het bundelen. Dat is dan wel weer jammer.
Ik begreep van anderen dat de link in de oorspronkelijk uitnodiging ook werkt bij nieuwe events. Alleen moet je zelf in de gaten houden wanneer er een nieuw event is, want een nieuwe uitnodiging krijg je niet meer.fredvd schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 12:40:
[Afbeelding]
Ik heb twee keer een uitnodiging gehad hoor. Beide keren helaas zonder succes en inmiddels geslaagd bij GM.hostje schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 17:35:
[...]
Ik begreep van anderen dat de link in de oorspronkelijk uitnodiging ook werkt bij nieuwe events. Alleen moet je zelf in de gaten houden wanneer er een nieuw event is, want een nieuwe uitnodiging krijg je niet meer.
Ik begrijp uit de laatste posts hier dat de PS5 dus alleen als bundel verkocht wordt bij o.a. MM/GM etc?
Wil wel heel graag een PS5, maar heb eigenlijk niet zin in zo'n verplicht bundel.
Dan ben ik kort door de bocht dus de pineut en zal vast een eeuwigheid duren voordat ze enkel los de console gaan verkopen...?
Wil wel heel graag een PS5, maar heb eigenlijk niet zin in zo'n verplicht bundel.
Dan ben ik kort door de bocht dus de pineut en zal vast een eeuwigheid duren voordat ze enkel los de console gaan verkopen...?
zit in het zelfde schuitje, ik weiger te betalen voor meuk wat ik er niet bij wil, GM heeft 'afgesproken' met sony om geen losse consoles te verkopen ivm scalpers, zelf geloof ik daar vrij weinig van maargoed, bewijzen dat dat niet zo is kan ik niet dus het zal wel....Sleehond schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 14:12:
Ik begrijp uit de laatste posts hier dat de PS5 dus alleen als bundel verkocht wordt bij o.a. MM/GM etc?
Ik heb een week geleden via Bol.com een PS5 Disc met Horizon besteld en gekregen voor 549,00joey82 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 14:19:
[...]
zit in het zelfde schuitje, ik weiger te betalen voor meuk wat ik er niet bij wil, GM heeft 'afgesproken' met sony om geen losse consoles te verkopen ivm scalpers, zelf geloof ik daar vrij weinig van maargoed, bewijzen dat dat niet zo is kan ik niet dus het zal wel....
Mijn advies zou sterk zijn om je aan te melden op Twitter voor PS5 Stock Alerts. Zo is het bij mij ook goed gekomen. Je moet, zodra melding komt, echt direct bestellen anders blijf je naast het net vissen.
In mijn geval, via Tweakers hiertslh schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 14:22:
[...]
Ik heb een week geleden via Bol.com een PS5 Disc met Horizon besteld en gekregen voor 549,00
Mijn advies zou sterk zijn om je aan te melden op Twitter voor PS5 Stock Alerts. Zo is het bij mij ook goed gekomen. Je moet, zodra melding komt, echt direct bestellen anders blijf je naast het net vissen.
wacht op een digital ps5tslh schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 14:22:
[...]
Ik heb een week geleden via Bol.com een PS5 Disc met Horizon besteld en gekregen voor 549,00
Bij de GameMania in Sittard nog op voorraad, wel in bundelvorm (voor de mensen in het zuiden).
Playstation Disc + Horizon code - 559,98
Gran Turismo 7 - 59,98 euro
Destruction Allstars - 19,98
Totaal voor 639 euro.
Wilde graag de Horizon bundel, Gran Turismo stond sowieso op de lijst alleen de andere game niet echt mijn ding. Gezien Sony de prijs met 50 euro wilt verhogen en dat op dit moment nog niet is doorgevoerd, toch maar direct meegenomen.
Playstation Disc + Horizon code - 559,98
Gran Turismo 7 - 59,98 euro
Destruction Allstars - 19,98
Totaal voor 639 euro.
Wilde graag de Horizon bundel, Gran Turismo stond sowieso op de lijst alleen de andere game niet echt mijn ding. Gezien Sony de prijs met 50 euro wilt verhogen en dat op dit moment nog niet is doorgevoerd, toch maar direct meegenomen.
Ik begrijp het als deze vraagt niet beantwoord kan worden…
Maar toch proberen; is er kans op een PS5 bundel combinatie straks bij uitkomst van FIFA23? Of is dat in het verleden nooit geweest met FIFA?
Maar toch proberen; is er kans op een PS5 bundel combinatie straks bij uitkomst van FIFA23? Of is dat in het verleden nooit geweest met FIFA?
Als er een bundel komt, is dat van tevoren aangekondigd.Sleehond schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 14:23:
In dit geval geen aankondiging geweest. Dus antwoord is nee, totdat je een aankondiging van een bundel ziet.
Kan wel zijn dat na een paar maandjes de Mediamarkt of een dergelijke zaak een bundel samenstelt met Fifa 23. Wel voor dikke prijs erbij.Sleehond schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 14:23:
Lol, als dit een afspraak is tussen retailers en Sony, dan is het al helemaal onbegrijpelijk dat er goedkope meuk in zo'n bundel wordt gestopt.joey82 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 14:19:
[...]
zit in het zelfde schuitje, ik weiger te betalen voor meuk wat ik er niet bij wil, GM heeft 'afgesproken' met sony om geen losse consoles te verkopen ivm scalpers, zelf geloof ik daar vrij weinig van maargoed, bewijzen dat dat niet zo is kan ik niet dus het zal wel....
Dan zou je bundels verwachten met officiële Playstation producten.
Bijvoorbeeld een broodnodige SSD, WD heeft niet voor niets van Sony "official PS product" status gekocht.
@joey82 en @Dauthi Natuurlijk is er helemaal geen afspraak tussen Sony en de retailers. Anders zouden Bol.com , Coolblue en Sony zelf! ook niet de console los verkopen. Dit is gewoon winst maximalisatie, dat doen/deden ze ook met de Switch OLED door daar pakketten en services (zoals het opladen, updaten en plakken van een screenprotector voor 25euro) bij te leveren.
ik zou dat niet weten, we kunnen niet bewijzen dat het niet zo is....jongetje schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 10:43:
@joey82 en @Dauthi Natuurlijk is er helemaal geen afspraak tussen Sony en de retailers. Anders zouden Bol.com , Coolblue en Sony zelf! ook niet de console los verkopen. Dit is gewoon winst maximalisatie, dat doen/deden ze ook met de Switch OLED door daar pakketten en services (zoals het opladen, updaten en plakken van een screenprotector voor 25euro) bij te leveren.
GM in Den Bosch gebeld en ik heb een PS5 kunnen bemachtigen.
Helaas is het wel een bundel geworden met de eerder genoemde 3 spellen.
Op zich voor mij geen probleem, ik wilde GT7 toch al halen en ik kijk nog even wat ik met de code van Horizon Forbidden West doe. Destruction AllStars gebruik ik niet dus die maar daar gelaten, inruilprijs was extreem laag maar dat vind ik geen probleem. Ik ben een blij mens!
Op zich voor mij geen probleem, ik wilde GT7 toch al halen en ik kijk nog even wat ik met de code van Horizon Forbidden West doe. Destruction AllStars gebruik ik niet dus die maar daar gelaten, inruilprijs was extreem laag maar dat vind ik geen probleem. Ik ben een blij mens!
wij vragen ons af,
doet bol.com / coolblue de ps5 wel een beetje goed bescherm verzenden? de series x kwam de omdoos vrij gedeukt met scheurtjes aan, de doos van de xbox zelf had wat lichte beschadigingen....
ik had vast weer eens pech maar ik vroeg mij af hoe jullie de zending was/is bevallen....
doet bol.com / coolblue de ps5 wel een beetje goed bescherm verzenden? de series x kwam de omdoos vrij gedeukt met scheurtjes aan, de doos van de xbox zelf had wat lichte beschadigingen....
ik had vast weer eens pech maar ik vroeg mij af hoe jullie de zending was/is bevallen....
Dat ligt eerder aan de bezorger dan aan de winkelier. De mijne, van Bol.com, kwam onbeschadigd aan.joey82 schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 17:03:
wij vragen ons af,
Via Bol werd mijn PS5 netjes in een Bol.com doos geleverd via PostNL. Hier in de buurt hebben we allemaal hele goede ervaringen met PostNL, maar dat is erg afhankelijk van de bezorger. Dat is hier echt een topper. Ik bestel al nergens meer die via DHL leveren. Hele slechte ervaringen mee, maar ook dat zal grotendeels aan de bezorger zelf liggen.joey82 schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 17:03:
wij vragen ons af,
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
dhl is hier drama, dhl is hier garantie voor dat iets kapot aankomt....Hulleman schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 17:10:
[...]
Via Bol werd mijn PS5 netjes in een Bol.com doos geleverd via PostNL. Hier in de buurt hebben we allemaal hele goede ervaringen met PostNL, maar dat is erg afhankelijk van de bezorger. Dat is hier echt een topper. Ik bestel al nergens meer die via DHL leveren. Hele slechte ervaringen mee, maar ook dat zal grotendeels aan de bezorger zelf liggen.
Natuurlijk moet spulleboel het uiteindelijk wel gewoon doen, maar dozen zijn juist ter bescherming van wat erin zit tijdens het transport (vanaf de fabriek tot aan jouw voordeur), dus klinkt alsof die in de meeste gevallen perfect zijn werk heeft gedaan.
Net ook wat GM's gebeld maar vooralsnog geen succes....VluggeJapie schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 13:37:
GM in Den Bosch gebeld en ik heb een PS5 kunnen bemachtigen.
Iemand nog tips om een PS5 disk editie (bundel) te bemachtigen zonder de hulp van scalpers..?
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Via de mediamarkt website kun je zien bij welke winkels de bundels beschikbaar zijnSchuimpje schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 11:13:
[...]
Net ook wat GM's gebeld maar vooralsnog geen succes....
Iemand nog tips om een PS5 disk editie (bundel) te bemachtigen zonder de hulp van scalpers..?
Ah helaas inmiddels niks meer beschikbaar
[ Voor 6% gewijzigd door EL-Nino-1980 op 31-08-2022 15:22 ]
Ook de disc edition?EL-Nino-1980 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 15:17:
[...]
Via de mediamarkt website kun je zien bij welke winkels de bundels beschikbaar zijn
Ik zag gisteren idd wel de digital edition op voorraad komen daar maar die wil ik niet
ja vorige week ook behoorlijk wat disks toen ik keek maar inmiddels ook niks meer.Schuimpje schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 15:22:
[...]
Ook de disc edition?
Ik zag gisteren idd wel de digital edition op voorraad komen daar maar die wil ik niet
hoe en waar kun je dat zien dan? op de oude site kon ik onder het knopje ( winkelvoorraad ) wel zien hoe en wat maar ik zie dat nergens meer staan....EL-Nino-1980 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 15:17:
[...]
Via de mediamarkt website kun je zien bij welke winkels de bundels beschikbaar zijn
Ah helaas inmiddels niks meer beschikbaar
Waar??Schuimpje schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 15:22:
[...]
Ook de disc edition?
Zoals in de quote is te lezen in die post ging het over de MediaMarkt. Daar zag ik inderdaad even dat bezorgen mogelijk was voor de digital edition in een bundle. Ondertussen staat alles weer op 'geen voorraad'.
Ah, OK sorry. I misunderstood and didn't realize it was still about MediaMarkt, since I've been looking for a digital edition on all the mainstream pages for so longPrx schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 18:32:
[...]
Zoals in de quote is te lezen in die post ging het over de MediaMarkt. Daar zag ik inderdaad even dat bezorgen mogelijk was voor de digital edition in een bundle. Ondertussen staat alles weer op 'geen voorraad'.
Mediamarkt
Voor de mensen die interesse hebben in een PS5 disk editie, de Duitse Amazon heeft er een aantal beschikbaar voor €480.
https://www.amazon.de/-/n...prefix=%2Caps%2C52&sr=8-2Surtji schreef op donderdag 1 september 2022 @ 10:21:
Voor de mensen die interesse hebben in een PS5 disk editie, de Duitse Amazon heeft er een aantal beschikbaar voor €480.
Niet via Amazon zelf. Is dit te vertrouwen? Ik heb mij ook aangemeld voor de Horizon Bundel voor € 560,-. Is beschikbaar op uitnodiging. Gaat wel via Amazon zelf.
Aanvulling: als met mijn creditcard betaal, bied mij dit dan extra zekerheid?
[ Voor 7% gewijzigd door ..Christiaan.. op 01-09-2022 10:34 ]
Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|
Nee, het is sterk aangeraden om voor Playstations niet van third-party te kopen op Amazon...Christiaan.. schreef op donderdag 1 september 2022 @ 10:32:
[...]
https://www.amazon.de/-/n...prefix=%2Caps%2C52&sr=8-2
Niet via Amazon zelf. Is dit te vertrouwen? Ik heb mij ook aangemeld voor de Horizon Bundel voor € 560,-. Is beschikbaar op uitnodiging. Gaat wel via Amazon zelf.
Het overgrote deel van die verkopers zijn scammers.
RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition
Ik weet niet zeker of het helemaal te vetrouwen is, als ik zo naar de recensies kijk van de verkoper ziet het er prima uit. Zelf heb ik er net eentje besteld aangezien ik het wachten zat ben, over een paar dagen hoor ik het binnen te hebben...Christiaan.. schreef op donderdag 1 september 2022 @ 10:32:
[...]
https://www.amazon.de/-/n...prefix=%2Caps%2C52&sr=8-2
Order geannuleerd.
Ik laat 'm gaan. Ik heb geen zin om achter mijn geld aan te moeten vangen als ik het van te voren had kunnen wetenSurtji schreef op donderdag 1 september 2022 @ 10:38:
[...]
Ik weet niet zeker of het helemaal te vetrouwen is, als ik zo naar de recensies kijk van de verkoper ziet het er prima uit. Zelf heb ik er net eentje besteld aangezien ik het wachten zat ben, over een paar dagen hoor ik het binnen te hebben.
Als je op de site zoekt op PS5 kun je de Digital versie met Horizon selecteren. Dan links boven kun je "selecteer winkel" doen en zoeken op bijv. Amsterdam. Als je dan vinkje "winkels met ophaalmogelijkheid" doet zie je alles.joey82 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 16:54:
[...]
hoe en waar kun je dat zien dan? op de oude site kon ik onder het knopje ( winkelvoorraad ) wel zien hoe en wat maar ik zie dat nergens meer staan....
Maar goed nogmaals op dit moment niks meer.
Check even de reviews op Google van die zaak:Surtji schreef op donderdag 1 september 2022 @ 10:38:
[...]
Ik weet niet zeker of het helemaal te vetrouwen is, als ik zo naar de recensies kijk van de verkoper ziet het er prima uit. Zelf heb ik er net eentje besteld aangezien ik het wachten zat ben, over een paar dagen hoor ik het binnen te hebben.
"AMAZON Account gehackt, VORSICHT bietet Ware an die er nicht hat"
"Ich will mein Geld für die nicht vorhandene PS5 zurück! Wie kann so einer auf Amazon PS5s anbieten?!"
"Amazonbetrüger, fernhalten!"
Hier ben ik ook net achtergekomen, order snel geannuleerd. Word nu wachten op de terugbetaling...mareck1 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 11:10:
[...]
Check even de reviews op Google van die zaak:
"AMAZON Account gehackt, VORSICHT bietet Ware an die er nicht hat"
"Ich will mein Geld für die nicht vorhandene PS5 zurück! Wie kann so einer auf Amazon PS5s anbieten?!"
"Amazonbetrüger, fernhalten!"
Zal wel goed komen. Betaling loopt wel gewoon via Amazon toch?Surtji schreef op donderdag 1 september 2022 @ 11:13:
[...]
Hier ben ik ook net achtergekomen, order snel geannuleerd. Word nu wachten op de terugbetaling...
Ja, betaling is gelukkig wel via Amazon gegaan. Net al bericht ontvangen dat ik het volledige bedrag terug zal ontvangen. Alleen moet ik wel 3-5 dagen wachten voordat ik het terug heb.mareck1 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 11:17:
[...]
Zal wel goed komen. Betaling loopt wel gewoon via Amazon toch?
Vandaag bij Mediamarkt Eindhoven Ekkersrijt een bundel met disc versie, extra controller, gta v, spiderman miles morales, horizon forbiden west en een laadstation bemachtigd,had nog enkele stuks op voorraad om 14:30
Waar zit de prijs op en is dat incl. de prijsverhoging?XTNS_09 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 16:42:
Vandaag bij Mediamarkt Eindhoven Ekkersrijt een bundel met disc versie, extra controller, gta v, spiderman miles morales, horizon forbiden west en een laadstation bemachtigd,had nog enkele stuks op voorraad om 14:30
AVR-X1700H | 5x B&W M1 | SVS PC12 NSD-DSP | LG OLED 65C8
€779 kost de bundel, moest wel vragen bij een medewerker stond niets in de winkelkpnsvn schreef op donderdag 1 september 2022 @ 17:12:
[...]
Waar zit de prijs op en is dat incl. de prijsverhoging?
Gta v en Spiderman zijn overigens de disc versies
[ Voor 8% gewijzigd door XTNS_09 op 01-09-2022 17:30 ]
Bwoah... dat is wel duur imo.XTNS_09 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 17:22:
[...]
€779 kost de bundel, moest wel vragen bij een medewerker stond niets in de winkel
Gta v en Spiderman zijn overigens de disc versies
PS5+HFW = 550
Controller = 70
Miles Morales* = 40
GTA5* = 40
*Met huidige winkelprijzen. Als je ze 2e hands koopt of in aanbieding, kan daar nog tot wel 50% van af.
Dus maximale waarde is eigenlijk €700 imo. Maar dan zit je wel met een extra controller die je mss niet nodig hebt, en spellen die je misschien niet wilt.
Ik begrijp je opmerkingen maar ik was de zoektocht beu en mijn twee mannetjes zijn helemaal gelukkig, dat was me wel iets waardSir_Lion schreef op donderdag 1 september 2022 @ 18:01:
[...]
Bwoah... dat is wel duur imo.
PS5+HFW = 550
Controller = 70
Miles Morales* = 40
GTA5* = 40
*Met huidige winkelprijzen. Als je ze 2e hands koopt of in aanbieding, kan daar nog tot wel 50% van af.
Dus maximale waarde is eigenlijk €700 imo. Maar dan zit je wel met een extra controller die je mss niet nodig hebt, en spellen die je misschien niet wilt.
Tja, dat snap ik dan ook weer wel.XTNS_09 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 18:07:
[...]
Ik begrijp je opmerkingen maar ik was de zoektocht beu en mijn twee mannetjes zijn helemaal gelukkig, dat was me wel iets waard
https://www.mediamarkt.nl...are&utm_campaign=appshare
Digital Edition bundel is weer te koop bij MediaMarkt.
Lekker... Je betaald zowat 100 euro voir die junk accessoire set...JSTPS schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 00:20:
450 voor Digital + HFW
70 voor controller
Dat is 520
Deze bundel kost 630... Dus het verschil betaal je aan die junk dat niet meer dan 5 euro waard is.
Deze bundel is incl prijsverhoging van 50 euro vanuit Sony, dus 510 voor de console met HFW, 70 voor de controller en 50 euro voor Qware. De Qware had beter kunnen worden vervangen door PS Plus oid inderdaad.Sir_Lion schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 05:56:
[...]
Lekker... Je betaald zowat 100 euro voir die junk accessoire set...
450 voor Digital + HFW
70 voor controller
Dat is 520
Deze bundel kost 630... Dus het verschil betaal je aan die junk dat niet meer dan 5 euro waard is.
Nog steeds heel duur. (En zelf heb ik pre-prijsverhoging gehaald, dus reken ik ook daarmee. Wist niet dat het al volledig doorgevoerd was).JSTPS schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 07:11:
[...]
Deze bundel is incl prijsverhoging van 50 euro vanuit Sony, dus 510 voor de console met HFW, 70 voor de controller en 50 euro voor Qware. De Qware had beter kunnen worden vervangen door PS Plus oid inderdaad.
Ligt een beetje aan de winkel idd.Sir_Lion schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 07:45:
[...]
Nog steeds heel duur. (En zelf heb ik pre-prijsverhoging gehaald, dus reken ik ook daarmee. Wist niet dat het al volledig doorgevoerd was).
2 pallets van dezelfde bundel verkrijgbaar in Amsterdam MediaMarkt 13.15. Het is in de back to school sectieXTNS_09 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 16:42:
:strip_exif()/f/image/zAxd19Zuigro3kP1uciXjFda.jpg?f=fotoalbum_large)
Welke vestiging is dat in Amsterdam? Als ik vragen mag.
MediaMarkt Amsterdam CentrumDutchViking71 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 13:47:
Welke vestiging is dat in Amsterdam? Als ik vragen mag.
:strip_exif()/f/image/bCk1OEt9vMuu5rpqxj1Cccx9.jpg?f=fotoalbum_large)
MediaMarkt Den Bosch. Er staan er nog een stuk of 25.
Disk Horizon bundel met extra witte controller, Spider-Man, GTA V en QWare accesoirepakket voor €779.
Filiaalmanager gaf aan dat al deze bundels door hoofdkantoor worden samengesteld en dat ze daar geen aanpassingen in zullen gaan doen zo lang ze slecht leverbaar zijn. (Al is er dus genoeg leverbaar, maar in bundels).
[ Voor 25% gewijzigd door okEvans op 02-09-2022 16:45 ]
Mediamarkt Eindhoven Ekkersrijt zelfde verhaal, het is dus een keuze of je gaat voor bundel en nu meenemen of een andere route kiest, voor mij was het de directe beschikbaarheidokEvans schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 15:14:
[Afbeelding]
MediaMarkt Den Bosch. Er staan er nog een stuk of 25.
Disk Horizon bundel met extra witte controller, Spider-Man, GTA V en QWare accesoirepakket voor €779.
Filiaalmanager gaf aan dat al deze bundels door hoofdkantoor worden samengesteld en dat ze daar geen aanpassingen in zullen gaan doen zo lang ze slecht leverbaar zijn. (Wat ik belachelijk vind want er zijn er dus genoeg, maar allemaal met meuk in zo’n pakket).
Natuurlijk. De filiaalmanager draait mooi extra omzet op de spellen die anders al voor minder de deur uit gingen en die extra rommel erbij verkoopt normaal ook niet bijster en nu voor de volle mep. Gewoon boycotten die bende en dan worden de prijzen vanzelf normaal.okEvans schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 15:14:
Filiaalmanager gaf aan dat al deze bundels door hoofdkantoor worden samengesteld en dat ze daar geen aanpassingen in zullen gaan doen zo lang ze slecht leverbaar zijn. (Wat ik belachelijk vind want er zijn er dus genoeg, maar allemaal met meuk in zo’n pakket).
Ik snap de sentimenten, maar klagen over de inhoud van de bundels is niet de bedoeling in dit topic. Iedereen kan zelf stemmen met zijn portemonee. Waar principes normaal geld kosten is dat nu extra geduld. Houd de klaagzang daarom beperkt.
De topicwaarschuwing is nog altijd actueel.
De topicwaarschuwing is nog altijd actueel.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Game Mania Leiden had/heeft een zo'n 3 (eerder genoemde) spelenpakket op voorraad. (wel met de 50,- verhoging van Sony). Zelf laten liggen, maar misschien interessant voor iemand anders?
De situatie lijkt lichtjes te verbeteren. Je ziet nu al iets vaker in dit topic een geposte foto van een pallet ps5's, of een online drop bij bol/amazon die langer duurt dan 5 minuten.
Maar een zwaluw maakt de lente nog niet. Een paar pagina's terug las ik dat alles nu helemaal in orde is, beschikbaarheid voor iedereen. Er is nog steeds een groot aantal consumenten die niet online kopen. Die om wat voor reden dan ook de console liever fysiek kopen (voor de 'beleving' of jeugdsentiment), of die een console mee uit de winkel nemen in een impulsaankoop. Zichzelf overtuigend als ze de doos werkelijk kunnen zien en voelen.
Een console is toch vaak een luxe item die casual gekocht wordt om simpelweg spelletjes te spelen.
Denk ook aan de ouders en grootouders die zoiets kopen voor de kids. Die zitten echt niet op woensdagmorgen een console te snipen op bol of amazon.
Die kids gaan simpelweg moeten wachten tot de console gewoon fysiek op voorraad is.
Zelf heb ik me enkel ingeschreven op sony direct en amazon.de. Van sony direct wel een mailtje gehad, maar die week volledig gemist, sindsdien ben ik niet meer uitgenodigd vanuit sony. Amazon nog niets. Die drops vroeg in de ochtend heb ik niets aan, aangezien ik dan gewoon aan het werk ben en als volwassene niet even alles laat vallen om een ps5 te kunnen kopen.
Vaak denk ik er ook gewoon niet meer aan.
De winkelbundels die ik hier voorbij zie komen, heb ik niet al te veel problemen mee. Het vet is bijna van de soep met die bundelwinsten. 70 a 80 euro vaak? Enkel zou ik 'm niet meenemen omdat ik niets heb met HFW, en die game niet hoef. Tweedehands doorverkopen doe ik niet aan. Een bundel met returnal of GT7 zou ik al heel wat interessanter vinden. Of een voucher.
Secundair effect, ik heb via dit topic een merk leren kennen waar ik nog nooit eerder van gehoord (qware) en waar ik in de verste verte nooit meer iets van zou willen kopen, ook al maken ze de beste controller oplader op deze planeet
De hype voor de games die ik echt wou spelen is ook wat gaan liggen (gt7 bvb, en returnal komt binnenkort naar pc). Dus de drang is hier ook heel wat minder geworden. Ik zie het wel wat de komende maanden brengen.
Maar een zwaluw maakt de lente nog niet. Een paar pagina's terug las ik dat alles nu helemaal in orde is, beschikbaarheid voor iedereen. Er is nog steeds een groot aantal consumenten die niet online kopen. Die om wat voor reden dan ook de console liever fysiek kopen (voor de 'beleving' of jeugdsentiment), of die een console mee uit de winkel nemen in een impulsaankoop. Zichzelf overtuigend als ze de doos werkelijk kunnen zien en voelen.
Een console is toch vaak een luxe item die casual gekocht wordt om simpelweg spelletjes te spelen.
Denk ook aan de ouders en grootouders die zoiets kopen voor de kids. Die zitten echt niet op woensdagmorgen een console te snipen op bol of amazon.
Zelf heb ik me enkel ingeschreven op sony direct en amazon.de. Van sony direct wel een mailtje gehad, maar die week volledig gemist, sindsdien ben ik niet meer uitgenodigd vanuit sony. Amazon nog niets. Die drops vroeg in de ochtend heb ik niets aan, aangezien ik dan gewoon aan het werk ben en als volwassene niet even alles laat vallen om een ps5 te kunnen kopen.

De winkelbundels die ik hier voorbij zie komen, heb ik niet al te veel problemen mee. Het vet is bijna van de soep met die bundelwinsten. 70 a 80 euro vaak? Enkel zou ik 'm niet meenemen omdat ik niets heb met HFW, en die game niet hoef. Tweedehands doorverkopen doe ik niet aan. Een bundel met returnal of GT7 zou ik al heel wat interessanter vinden. Of een voucher.
Secundair effect, ik heb via dit topic een merk leren kennen waar ik nog nooit eerder van gehoord (qware) en waar ik in de verste verte nooit meer iets van zou willen kopen, ook al maken ze de beste controller oplader op deze planeet
De hype voor de games die ik echt wou spelen is ook wat gaan liggen (gt7 bvb, en returnal komt binnenkort naar pc). Dus de drang is hier ook heel wat minder geworden. Ik zie het wel wat de komende maanden brengen.
heb het pakket geweigerd, zag er niet uit, scheuren overal in de zendingsdoos xboxdoos ook ingedeukte hoeken,
zucht!! heb dhl 1 laatste kans gegeven, dacht trouwens dat bol.com met postnl pakketen verzend....
zucht!! heb dhl 1 laatste kans gegeven, dacht trouwens dat bol.com met postnl pakketen verzend....
Lekker dan! Zit je op je nieuwe console te wachten. Krijg je dit aan de deur!joey82 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 20:31:
heb het pakket geweigerd, zag er niet uit, scheuren overal in de zendingsdoos xboxdoos ook ingedeukte hoeken,
Exact dit. Ik was vanavond bij Mediamarkt Heerlen en ze hadden nog 1 bundel van de PS5 over, 780 euro inclusief allemaal meuk die ik niet hoef. Ik heb op het punt gestaan om de bundel mee te nemen maar uiteindelijk laten staan. De gedacht was dat ik het belachelijk vindt om 780 euro neer te tellen voor een console van 500 euro (ik ben even van de oude prijs uit gegaan) om er voor bijna 300 euro aan meuk bij te kopen wat ik helemaal niet wil hebben. Dan maar geen Playstation 5, ik zag de Xbox overigens wel gewoon voor 500 euro te koop is dus wellicht dat ik die dan maar ophaal...Christiaan.. schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 15:51:
[...]
Natuurlijk. De filiaalmanager draait mooi extra omzet op de spellen die anders al voor minder de deur uit gingen en die extra rommel erbij verkoopt normaal ook niet bijster en nu voor de volle mep. Gewoon boycotten die bende en dan worden de prijzen vanzelf normaal.
[ Voor 3% gewijzigd door Redax op 04-09-2022 22:21 ]
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
De bundel is weer in stock.JSTPS schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 00:20:
Uitverkocht.
[ Voor 4% gewijzigd door JSTPS op 04-09-2022 00:03 ]
Ligt het aan mij of zie ik nu veel vaker digital editions voorbijkomen? Ook in de bundels? Er staat me iets van bij dat in het begin de productie/levering ongeveer op 70/30% lag disc versus digital.
Misschien schroeven ze bij sony de productie van de DE op, om ook na de prijsverhoging nog genoeg sub 500 euro consoles te kunnen aanbieden. Misschien ook makkelijker te produceren (niet afhankelijk van een extra onderdeel). Zelf ben ik voorlopig nog niet echt 'klaar' om digital te gaan (schijfjes uitwisselen met familie, vooral van single player games, en goedkopere games)
Ik heb me twee keer ingekocht in het xbox ecosysteem door een xbox te kopen (in het verleden), heb het een kans gegeven, en ik kon er maar niet aan wennen. Dus terug verkocht. Ja, eenmaal in-game heb je gewoon de game voor je neus en maakt het niet uit. Maar ik heb al een giga library op PS, en 2 of max. 3 games in de xbox app/MS store.
Nu is gamepass wel een factor die je vroeger niet had, dus dat neemt die 'ik-heb-niets-te-gamen-bij-een-nieuwe-console' drempel wel weer weg. Misschien zou het deze keer wel beter gaan, maar ik wil het risico niet meer nemen.
PS is voor mij de enige optie. Dus afwachten maar.
Misschien schroeven ze bij sony de productie van de DE op, om ook na de prijsverhoging nog genoeg sub 500 euro consoles te kunnen aanbieden. Misschien ook makkelijker te produceren (niet afhankelijk van een extra onderdeel). Zelf ben ik voorlopig nog niet echt 'klaar' om digital te gaan (schijfjes uitwisselen met familie, vooral van single player games, en goedkopere games)
Dat zou ik dan weer niet kunnen. Ja, het zijn alle twee consoles die ongeveer even duur zijn, die spelletjes draaien,. Dus vanuit dat reductieve perspectief zijn ze inwisselbaar. Maar er hangen ook zoveel 'niet tastbare' externaliteiten aan vast. Persoonlijke voorkeur, exclusives, (jeugd-)sentiment, vorm van de controller, design van de console, eco-systemen, interfaces waar je al dan niet beter mee overweg kan.Redax schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 21:03:
[...]
Dan maar geen Playstation 5, ik zag de Xbox overigens wel gewoon voor 500 euro te koop is dus wellicht dat ik die dan maar ophaal.
Maar even ontopic: vermoedelijk heeft Heerlen nu geen voorraad meer.
Ik heb me twee keer ingekocht in het xbox ecosysteem door een xbox te kopen (in het verleden), heb het een kans gegeven, en ik kon er maar niet aan wennen. Dus terug verkocht. Ja, eenmaal in-game heb je gewoon de game voor je neus en maakt het niet uit. Maar ik heb al een giga library op PS, en 2 of max. 3 games in de xbox app/MS store.
Nu is gamepass wel een factor die je vroeger niet had, dus dat neemt die 'ik-heb-niets-te-gamen-bij-een-nieuwe-console' drempel wel weer weg. Misschien zou het deze keer wel beter gaan, maar ik wil het risico niet meer nemen.
PS is voor mij de enige optie. Dus afwachten maar.
Ik heb gisteren gebeld naar Game Mania in Leiden, daar hadden ze er toen nog een hoop op voorraad, dus meteen eentje opgehaald. Dan heb je de disk versie met eerder genoemde bundel, voor 710 euro.
Welke bundel was dat precies?FZ. schreef op zondag 4 september 2022 @ 11:28:
Ik heb gisteren gebeld naar Game Mania in Leiden, daar hadden ze er toen nog een hoop op voorraad, dus meteen eentje opgehaald. Dan heb je de disk versie met eerder genoemde bundel, voor 710 euro.
PS5 + Horizon code 610 euro (550+60)
Gran Turismo 7 80 euro
Destruction All stars 20 euro
Totaal dus 710 euro.
Horizon en GT7 wilde ik sowieso wel. Destruction All stars sprak me niet echt aan, maar die 20 euro had ik er wel voor over om een PS te kunnen kopen. Ik had nog gevraagd of ik hem kon ruilen voor een ander spel, maar dat kon helaas niet.
Mee eens.Redax schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 21:03:
[...]
Exact dit. Ik was vanavond bij Mediamarkt Heerlen en ze hadden nog 1 bundel van de PS5 over, 780 euro inclusief allemaal meuk die ik niet hoef. Ik heb op het punt gestaan om de bundel mee te nemen maar uiteindelijk laten staan. De gedacht was dat ik het belachelijk vindt om 780 euro neer te tellen voor een console van 500 euro (ik ben even van de oude prijs uit gegaan) om er voor bijna 300 euro aan meuk bij te kopen wat ik helemaal niet wil hebben. Dan maar geen Playstation 5, ik zag de Xbox overigens wel gewoon voor 500 euro te koop is dus wellicht dat ik die dan maar ophaal.
Maar even ontopic: vermoedelijk heeft Heerlen nu geen voorraad meer.
Al was het kwalitatief goede “meuk” zoals jij het noemt zou ik het nog niet doen maar zou het iig het overwegen waard zijn. Maar je krijgt er echt een zooi goedkope plastic rotzooi (QWARE (is in mijn optiek nog meer troep dan bijvoorbeeld Trust)) bij van een paar honderd euro.
Dubbele post, mag weg.
[ Voor 94% gewijzigd door Furrr op 04-09-2022 17:45 ]
met die stock alerts op telegram moet je ook echt geluk hebben,
het valt mij op dat de meeste meldingen ergens laat in de nacht komen of mega vroeg in de ochtend, is dit met een reden?
je moet vervolgens vliegensvlug zijn is mij ook opgevallen....
het valt mij op dat de meeste meldingen ergens laat in de nacht komen of mega vroeg in de ochtend, is dit met een reden?
je moet vervolgens vliegensvlug zijn is mij ook opgevallen....
Lijkt erop dat ze alle prijzen dan hebben aangepast. Ik heb twee weken geleden dezelfde bundel gehaald bij GM, op mijn bon staat:FZ. schreef op zondag 4 september 2022 @ 14:32:
[...]
PS5 + Horizon code 610 euro (550+60)
Gran Turismo 7 80 euro
Destruction All stars 20 euro
Totaal dus 710 euro.
635 euro totaal
Is dus niet alleen de console waarvan ze de prijs omhoog hebben gedaan.
Mediamarkt zwolle staan 4 ps5 bundels voor €779,99.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
wat een geldHulleman schreef op maandag 5 september 2022 @ 15:17:
Mediamarkt zwolle staan 4 ps5 bundels voor €779,99.

Ik dacht nog bij de release ik wacht een jaar of 2 want ik game toch nauwelijks meer en de schaarste is dan wel voorbij, dan tik ik er 1 op de kop voor 350-400 euro.
Nu zijn we bijna 2 jaar verder. Ik ben verhuisd dus er is een nieuwe 4K TV in huis gekomen, de PS4 wordt weer af en toe aangezet maar die benut die TV niet optimaal.
Dus ik dacht ik ga eens even kijken voor een PS5 om mijn PS4 backlog er op te spelen en wat blijkt ...... de adviesprijs is zelfs omhoog gegooid

Idd… stonden kale XSX’en. Heb er daar 1 van meegenomen

:strip_exif()/f/image/VOGfWVempFxu0jrex3qsvt1n.jpg?f=fotoalbum_large)
Zo, toch maar gehaald

Mn eerste xbox. Ff 20 jaar xbox gaming inhalen
Iemand tips wat voor mooie gamepass aanbiedingen en must plays?
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |