Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 08:22
Hulleman schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:06:
[...]

Inleveren bij de GM? _O- :') Voor een praktisch nieuwe game krijg je € 10, die zijn voor € 1 minder dan de nieuwprijs verkopen.... neuh GM krijgt helemaal niks.
Die keuze is aan jezelf natuurlijk. Ik ben het met je eens dat je niet veel krijgt voor het inleveren van een game bij GM, maar dat zie ik als trade-off voor het gemak. GM neemt de game altijd in, no questions asked. Ja, op Marktplaats kan je er meestal meer voor krijgen, maar persoonlijk vind ik dat mijn tijd (en de irritaties) niet waard om te proberen te verkopen op MP.

En zeker in het geval van Horizon (de meest gebundelde game voor de PS5), is het momenteel een kleine kans dat je 'm überhaupt voor een reëel bedrag verkocht krijgt op Marktplaats. Er staan er honderden te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smouser
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 23-02-2023
Ragger schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 12:31:
Eindelijk gelukt, rechtstreeks bij Sony. Wel een ingewikkeld gedoe: site plat, opnieuw inloggen, opnieuw naw-gegevens invoeren. Toen betalen: twee credit cards geweigerd, na minutenlang geklooi en stress. Gelukkig accepteerden ze de PayPal wel. Pfff.

Ik betwijfel of ze überhaupt consoles zonder game verkochten. Met en zonder disk waren meteen al weg.
Jazeker wel, mij het is het vanochtend eindelijk gelukt om een disk versie te bestellen.

Ik dacht nog voor het inloggen, wellicht toch voor de bundel gaan met de gedachte dat die waarschijnlijk wel minder populair zou zijn. Gelukkig niet gedaan ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
LeonM schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:49:
[...]

Als je 'm uitgespeeld hebt gewoon inleveren bij GM ofzo tegen een andere game.
Die HFW-bundel is toch met een voucher? Hoe ga je een digitale game inleveren?

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonM
Springbokkie schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 16:39:
[...]

Die HFW-bundel is toch met een voucher? Hoe ga je een digitale game inleveren?
Excuus, ik ging er vanuit dat de HFW-bundel een disk edition was met de game als disk in de doos, my bad. Ik heb zelf de retail disk edition (dus niet gebundeld) gekocht, en Horizon er los op disk bij besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harmjanr
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-05-2024
Gister bij PlayStation Direct een digitale editie met HFB bundle kunnen bemachtigen, eindelijk!

Ik heb ook expresslevering aangevinkt, waarbij ze in de bevestigingsmail aangeven dat de bestelling dezelfde dag verzonden wordt. Echter nog geen verzendbericht ontvangen. Anderen wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdm-
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 18:32
harmjanr schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 08:53:
Gister bij PlayStation Direct een digitale editie met HFB bundle kunnen bemachtigen, eindelijk!

Ik heb ook expresslevering aangevinkt, waarbij ze in de bevestigingsmail aangeven dat de bestelling dezelfde dag verzonden wordt. Echter nog geen verzendbericht ontvangen. Anderen wel?
Ik heb dezelfde bundel besteld, geen expresslevering aangevinkt. Gistermiddag rond 16:00 verzendbevestiging en tracking link via een tussenpartij met UPS. Aflevering staat gepland voor vandaag, en het pakket is nu in Eindhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:26
harmjanr schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 08:53:

Ik heb de Horizon bundle en een extra controller besteld, maar nog geen verzendbevestiging gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smouser
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 23-02-2023
rvdm- schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 08:55:
[...]

Ik heb dezelfde bundel besteld, geen expresslevering aangevinkt. Gistermiddag rond 16:00 verzendbevestiging en tracking link via een tussenpartij met UPS. Aflevering staat gepland voor vandaag, en het pakket is nu in Eindhoven.
Bij mij hetzelfde, ook geen expreslevering aangevinkt en gistermiddag om 15:57 de verzendbevestiging en een tracking link van UPS ontvangen. Pakket is nu in Utrecht vermoed ik, de uitlevering lijkt vandaag te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Speedlover
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 09:15
Hier helaas alleen nog bestel mail. Maar geen verzend mail. Had ook voor standaard levering gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larentix
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-07-2024
Gistermiddag rond 16:00 uur netjes een verzendbevestiging gekregen, met standard delivery. Zojuist stond UPS al voor de deur. Zou wel een naaistreek zijn als het met express langer duurt! :/

XBL / PSN: Larentix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Larentix schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 11:21:
Zou wel een naaistreek zijn als het met express langer duurt! :/
Dat doen ze express :+

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LeonM
Hmm, dit is heel frappant.

Ik heb een order bevestiging van Sony, maar geen verzendbevestiging. Ik klikte op de link om de order status te bekijken, maar na de login bij PSN kreeg ik melding dat mijn account geblokkeerd was, en ik een password reset moest doen. (No worries, URL gechecked enzo, was geen phishing).

Na password reset kon ik weer inloggen, 2FA was ook nog netjes geactiveerd. Echter, zie ik onder mijn account bij PSN, bij 'mijn bestellingen' helemaal niks staan?

Als ik bij de generieke order status pagina van Sony (https://direct.playstation.com/nl-nl/order-lookup​) mijn ordernummer en e-mailadres invul kan hij ook niks meer vinden?

Kunnen andere mensen die de bevestiging hebben gehad eens kijken of zij hun bestelling wel kunnen zien?

Edit: dit lijkt een storing, want ik kan mijn order nu wel weer zien in de 'order-lookup' pagina van Sony. Maar (nog) niet in het besteloverzicht van mijn PSN account. Status staat op 'preparing order', dus zal vast goed komen. Bedankt voor de reacties!

Edit 2: zojuist verzendbevestiging gekregen

Edit 3: bestelling is nu ook verschenen in mijn PSN account. Bevestigd mijn vermoeden van een bug/storing. Console zal morgen (donderdag) geleverd worden.

[ Voor 23% gewijzigd door LeonM op 10-08-2022 23:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:00
LeonM schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 11:53:

Ik heb een order bevestiging van Sony, maar geen verzendbevestiging. Ik klikte op de link om de order status te bekijken, maar na de login bij PSN kreeg ik melding dat mijn account geblokkeerd was, en ik een password reset moest doen. (No worries, URL gechecked enzo, was geen phishing).

Na password reset kon ik weer inloggen, 2FA was ook nog netjes geactiveerd. Echter, zie ik onder mijn account bij PSN, bij 'mijn bestellingen' helemaal niks staan?

Als ik bij de generieke order status pagina van Sony (https://direct.playstation.com/nl-nl/order-lookup​) mijn ordernummer en e-mailadres invul kan hij ook niks meer vinden?

Kunnen andere mensen die de bevestiging hebben gehad eens kijken of zij hun bestelling wel kunnen zien?
Als ik jou was zou ik direct contact opnemen met Playstation. Er is op de website een online assistant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brasi
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 14:19
LeonM schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 11:53:

Je zou even je landinstellingen kunnen checken. Als die op een ander land staat, laat die je bestelling niet zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• justtanya
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 16-08-2022
zojuist verzendbevestiging ontvangen (niet voor expreslevering gekozen) can't wait!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:47
Deshmir schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:35:
Om de verwachtingne wat te temperen:

De geschatte wachttijd bedraagt: 12 minuten

Bericht laatst bijgewerkt op: 10:33

PS5-consoles zijn nu beschikbaar, maar zijn niet gegarandeerd, zelfs niet als je in de wachtrij staat.
1048 besteld, vandaag de tracking en komt vrijdag binnen.
Komt bij Arvato uit Heijen (grote dozenschuiver) vandaan en middels UPS.
Gewoon de goedkope optie gekozen, maar 3 dagen is nog altijd sneller dan de aangegeven 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• linovb
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 31-07 14:56
Ook gisteren besteld, status zojuist veranderd in "Verzending Voorbereiden" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmjanr
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-05-2024
Inmiddels is mijn bestelling ook onderweg, morgen geleverd met UPS.

Express of normale levering maakt kennelijk niks uit..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren om 10:51 de bevestigingsmail van de Disc edition Horizon bundle ontvangen. Bijbetaald voor expreslevering (Ik heb geen PS Plus). Status staat nog steeds op "Bestelling Verwerken". |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polyphemus
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 15:04:
Gisteren om 10:51 de bevestigingsmail van de Disc edition Horizon bundle ontvangen. Bijbetaald voor expreslevering (Ik heb geen PS Plus). Status staat nog steeds op "Bestelling Verwerken". |:(
Hier ook :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• THM0
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:13
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 15:04:
Ik had de bevestigingsmail voor de bundel ook om 10.51, met standaardverzending. Ergens in het afgelopen uur is de status veranderd van ‘bestelling verwerken’ naar ‘verzending voorbereiden’. Maar nog geen mail over verzending gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Polyphemus
THM0 schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 16:08:
[...]

Ik had de bevestigingsmail voor de bundel ook om 10.51, met standaardverzending. Ergens in het afgelopen uur is de status veranderd van ‘bestelling verwerken’ naar ‘verzending voorbereiden’. Maar nog geen mail over verzending gehad.
Ze werken denk ik via het last-in-first-out-principe :P Ik had de bevestigingsmail om 10:40 en het is nog oorverdovend stil O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• linovb
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 31-07 14:56
Dinsdag besteld, morgen wordt de ps5 geleverd (standaard levering)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LeonM
Verzenden is en blijft frustrerend...

UPS gaf vanochtend om 4 uur status update 'out for delivery', en om 09:28 'ID check failed' (zonder uitleg wat dat betekend).

Kort daarna kwam er een email van Sony, dat het verzenden vertraagd is, en dat ze waarschijnlijk de beloofde 5 dagen levertijd (dinsdag besteld) niet gaan halen. Ik vermoed dat dat betekend dat het pakket retour afzender is gegaan.

edit:: net toch ineens afgeleverd 8) blijft duidelijk moeilijk voor bezorgdiensten om accurate meldingen te geven voor een pakket. Happy hunting everybody, mijn werkdag is voorbij denk ik ;)

[ Voor 23% gewijzigd door LeonM op 11-08-2022 12:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robskuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-09 20:47
Dinsdag om kwart voor 10 besteld bij sony en woensdag om 09:41 al afgeleverd met de standaard levering _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justtanya
  • Laatst online: 16-08-2022
ook dinsdag om 10.45 besteld, en vandaag om 12.00 geleverd!
Eindelijk na zolang wachten om er 1 op de kop te tikken (tegen een normale prijs) zo blij!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Mediamarkt heeft weer ps5’s, maar alleen als bundel. Ik dacht dat koppelverkoop niet mocht. De bundel kost 729 euro en bevat een extra controller, horizon, miles moralis en een crappy accessories pakketje. Flinke extra winst voor ze op deze manier.

39

Verwijderd

Eergisteren de bevestigingmail ontvangen om 10:51, met expresslevering besteld.

Zojuist (16:06) een verzendbevestiging ontvangen. De track&trace link (tracking.arvato-scm.net/sap/) lijkt echter nog niet te werken. Geen idee of expresslevering dan ook via UPS gaat. Waarschijnlijk wel. We shall see.

Er is wel een casus te maken met de klantenservice over het feit dat ik hiervoor bijbetaald heb. Zeker als anderen met standaardverzending de console al hebben ontvangen. Echter eerst even afwachten.

• THM0
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 16:27:

Zojuist (16:06) een verzendbevestiging ontvangen. De track&trace link (tracking.arvato-scm.net/sap/) lijkt echter nog niet te werken. Geen idee of expresslevering dan ook via UPS gaat. Waarschijnlijk wel. We shall see.

Er is wel een casus te maken met de klantenservice over het feit dat ik hiervoor bijbetaald heb. Zeker als anderen met standaardverzending de console al hebben ontvangen. Echter eerst even afwachten.
Hier ook de verzendmail binnen (om 16:06). Bestellingsbevestiging had ik op dezelfde tijd. Ik heb besteld met standaardverzending. Tracking link doet het bij mij wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjuuls92
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 00:57
Fietsbel schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 16:17:
Mediamarkt heeft weer ps5’s, maar alleen als bundel. Ik dacht dat koppelverkoop niet mocht. De bundel kost 729 euro en bevat een extra controller, horizon, miles moralis en een crappy accessories pakketje. Flinke extra winst voor ze op deze manier.
Ze zijn zelf de scapelers...

• Mister_Slavko
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-09 09:37
Alleen in een fysieke winkel of ook online?

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
In Hengelo (ov) diverse ps5’s te koop. Stuk of 10 nogAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c6eT4TQg6J3M-iRw7lXcIKsiDCg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1dYuR7DANfrsZ18prDs3dCe4.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 77% gewijzigd door Masch op 11-08-2022 17:18 ]

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:30
Ik wil wat anders zeggen maar getverdemme...
Ps5 Hzd bundel vanmiddag geleverd... Maak doos zojuist open...ps5 eruit..... Ratelen er losse onderdelen in de ps5.
Waarschijnlijk tijdens transport het een en ander intern afgebroken.... Mag dus retour.
Ze geven wel aan dat ik na verwerking van retour een privé uitnodiging ga krijgen voor een andere ps5 (dat moet zich nog maar bewijzen :-))

Het is dat het nog mooi weer is maar de feestvreugde was van korte duur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Mediamarkt heeft weer ps5’s, maar alleen als bundel. Ik dacht dat koppelverkoop niet mocht.
Heb je de afgelopen 2 duizend pagina's gemist over dit onderwerp?

• rvhadam
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 17:45
Mediamarkt qruqius heeft disk bundel voorraad. Zojuist 1 opgehaald.
Nog een hele pallet

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

jongetje schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 17:34:
[...]

Heb je de afgelopen 2 duizend pagina's gemist over dit onderwerp?
Toevallig wel ja… , aangezien ik een ps5 had bij de release en een week geleden is mn ps5 gestolen dus tja

39

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:39
Ik vind het raar dat Sony dat allemaal toestaat.

Straks krijg je dat je geen tv meer kan kopen zonder een crappy dvd-speler en soundbar erbij te halen

• Sjuuls92
Ik was toevallig in de buurt bij de mm in Zwolle, maar daar is geen nieuwe voorraad bekend.

• Sjuuls92
Sjuuls92 schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 18:42:
Ik was toevallig in de buurt bij de mm in Zwolle, maar helaas is er geen nieuwe voorraad bekend.

• THM0
BarôZZa schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 18:24:
[...]

Ik vind het raar dat Sony dat allemaal toestaat.

Straks krijg je dat je geen tv meer kan kopen zonder een crappy dvd-speler en soundbar erbij te halen
Sony wordt ook bepaald niet slechter van al die extra controllers, accessoires en games die over de toonbank gaan…
Winsten komen daar vandaan. Niet uit de console zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
  • Nu online
Fietsbel schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 17:48:
[...]

Toevallig wel ja… , aangezien ik een ps5 had bij de release en een week geleden is mn ps5 gestolen dus tja
Het mooie van dit forum is dat je terug kunt lezen en zoeken.

Maar balen dat deze (en vast nog meer spullen) gestolen zijn. Valt dat nog te blokkeren door Sony dat deze niet meer online kan?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Polyphemus
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 16:27:

In die mail staat een 1Z-code, als je die in de UPS-app of op de site invoert, krijg je meer info.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05:55
Ben net terug van Game Mania Nieuwendijk in Amsterdam.
Heeft genoeg Playstation 5 op voorraad.
Bundel met 3 spellen . :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 14:46
Beaudog schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 12:45:
welke games?

vaak zitten er games bij die ik niet leuks vind....

tot nu toe weiger ik nog steeds om een verplichte bundel te kopen ipv gewoon een losse console....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
joey82 schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:20:
[...]

welke games?

vaak zitten er games bij die ik niet leuks vind....

tot nu toe weiger ik nog steeds om een verplichte bundel te kopen ipv gewoon een losse console....
New horizon Gran turismo en eentje die je kan downloaden.
Ik heb het nog niet uitgepakt ...eerst even ruimte maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Beaudog schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:27:
[...]

new horizon zou dan voor mij de enige game zijn die ik zou spelen,

maar eerlijk gezegd wil ik een digital ps5 en daar zit vaak crap bij wat ik niet wil zoals een headset/controller/lader....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAMsterdam
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 11:53
Beaudog schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 12:45:
Bedankt voor de tip. Zojuist bij het filiaal aan de Ceintuurbaan ook eentje kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Beaudog schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:27:
[...]

wat koste de bundel eigenlijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IAMsterdam
  • Laatst online: 17-09 11:53
joey82 schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 13:36:
[...]

wat koste de bundel eigenlijk?
635 euro totaal

560 voor de PS5 Horizon bundel (game via een digitale code)
60 voor Gran Turismo 7 (disc)
15 voor Destruction AllStars (disc)

Wat mij betreft qua bundel best netjes. De disc games keurig geseald dus die kan je evt. eenvoudig doorverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
IAMsterdam schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 12:08:
[...]

Bedankt voor de tip. Zojuist bij het filiaal aan de Ceintuurbaan ook eentje kunnen kopen.
Mooi dat je hem hebt.
Ik had de zelfde dag gebeld met Game Mania op de Ceintuurbaan.
Maar toen hadden ze hem nog niet

[ Voor 3% gewijzigd door Beaudog op 13-08-2022 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joey82 schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:29:
[...]

new horizon zou dan voor mij de enige game zijn die ik zou spelen,

maar eerlijk gezegd wil ik een digital ps5 en daar zit vaak crap bij wat ik niet wil zoals een headset/controller/lader....
Tja, dan ben je nog wel even aan het zoeken vrees ik. Uiteindelijk had ik, met dank aan het eerder genoemde Telegram kanaal, met 3 weken een PS5. Had eerder gekund als ik verder wilde rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 16:51:
[...]

Tja, dan ben je nog wel even aan het zoeken vrees ik. Uiteindelijk had ik, met dank aan het eerder genoemde Telegram kanaal, met 3 weken een PS5. Had eerder gekund als ik verder wilde rijden.
dat is waar maar ik blijf graag bij mijn principes dat ik niet ga betalen voor iets wat ik niet wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joey82 schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 16:59:
[...]

dat is waar maar ik blijf graag bij mijn principes dat ik niet ga betalen voor iets wat ik niet wil :)
Ook dat is een kostenafweging. Ik heb precies hetzelfde maar mijn tijd is ook geld waard. En de zoektocht naar een losse console is duurder in tijd dan de games in geld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• killerbee1958
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 13:47
joey82 schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 16:59:
[...]

Hier nog zo iemand hoor.
Ook mijn principe is dat ik het verdom om voor een nutteloze bundel te betalen.
Wacht inmiddels al vanaf launch op de mogelijkheid om een ps5 disc met extra controller te kopen maar kon er nog niet tussen komen.

Maakt ook niet uit, want echte exclusives voor de PS5 die ik perse wil spelen zijn er toch nog nog niet.

En dat mijn tijd geld kost maakt bij principes niets uit. Dat is dan maar zo. Op enig moment ga ik of bij Sony of bij Bol wel een ps5 disc zonder onnodige onzin kunnen bestellen.

Tot die tijd doet mijn PS4 pro het uitstekend (Horizon FW heerlijk op die PS4 kunnen spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 09:37:
[...]

Ook dat is een kostenafweging. Ik heb precies hetzelfde maar mijn tijd is ook geld waard. En de zoektocht naar een losse console is duurder in tijd dan de games in geld.
niet echt, er zitten spullen bij wat ik niet gebruik en games die ik niet speel, waren het games die ik wel leuk vond etc dan had het mij niks geboeid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
weet iemand of de inschrijving bij sony is gesloten?

ik ben al ingelogd maar krijg steeds te zien dat ik moet inloggen om te kunnen registreren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 12:02
joey82 schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 16:14:

ik ben al ingelogd maar krijg steeds te zien dat ik moet inloggen om te kunnen registreren....
Hier hetzelfde probleem

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Enver595
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-06-2024
Van een Sony insider te horen gekregen dat vanaf medio volgende week de PS5(zonder bundel) volop verkrijgbaar zal zijn. Is natuurlijk ook niet zo gek gezien de grote aantallen die nu bij bekende aanbieders beschikbaar zijn. Die proberen nu van de schijn schaarste misbruik te maken door meuk te bundelen. Ik wacht nog even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Enver595 schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 18:27:
Van een Sony insider te horen gekregen dat vanaf medio volgende week de PS5(zonder bundel) volop verkrijgbaar zal zijn. Is natuurlijk ook niet zo gek gezien de grote aantallen die nu bij bekende aanbieders beschikbaar zijn. Die proberen nu van de schijn schaarste misbruik te maken door meuk te bundelen. Ik wacht nog even
dat zou wat zijn zeg :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjuuls92
Bundel horizon forbidden west inclusief gt7 vind ik geen meuk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Zo goed kunnen, de Evergreen is een paar dagen geleden in de Rotterdamse haven aangekomen.
Daar passen een hoop PS5's in :)

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 16:22

..Christiaan..

..zwll..

Sjuuls92 schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 19:19:
[...]

Bundel horizon forbidden west inclusief gt7 vind ik geen meuk.
Behalve als je die al hebt omdat je die op de releasedatum graag wilde spelen..... :). Bovendien is die game voor € 45,- al te koop.

[ Voor 8% gewijzigd door ..Christiaan.. op 16-08-2022 07:30 ]

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dyna20
  • Laatst online: 18-09 19:22
Ben benieuwd.

Zou wel fijn zijn als het voorraad probleem eindelijk opgelost is. En dat de bundelverkoop ook klaar is.

Dan wordt het sale op Marktplaats. Kan je een nieuwe PS5 scoren onder de 500 euro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joey82
Dyna20 schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 08:34:
[...]

Ben benieuwd.

Zou wel fijn zijn als het voorraad probleem eindelijk opgelost is. En dat de bundelverkoop ook klaar is.

Dan wordt het sale op Marktplaats. Kan je een nieuwe PS5 scoren onder de 500 euro.
eerlijk gezegd hoop ik een beetje dat de scalpers er mee blijven zitten, zal ze leren....

maar dat is valse hoop denk ik....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ExiZTeNcE
joey82 schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 16:14:

Hij doet het weer d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:19
Al ruim een half uur te koop bij Bol als bundel met Horizon:
https://www.bol.com/nl/nl...-F1I8A_0_1.2.ProductImage

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasten
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 07-09 23:03

sebasten

⚡️

Iemand een idee of MediaMarkt vestigingen nog voorraad hebben?, vind de GameMania bundel aardig aan de prijs voor wat je krijgt namelijk (disk/GT7/Destruction Allstars voor 635)

[ Voor 48% gewijzigd door sebasten op 17-08-2022 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enver595
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-06-2024
De beschikbaarheid is vandaag best toegenomen, bijvoorbeeld bij Amazon DE en FR. Dus het klopt denk ik wel dat vanaf volgende week er nog grotere beschikbaarheid zal zijn. Mediamarkt en andere bundelaars doen er goed aan om de PS5 bundels los te verkopen want weinig gamers nog die de extra € 150 gaat uitgeven voor spul wat ie wellicht niet nodig heeft.
Enig voordeel van bijvoorbeeld MM is dat je 2 jaar garantie krijgt i.p.v. standaard 1 jaar garantie als je het koopt bij GM of Sony.

[ Voor 44% gewijzigd door Enver595 op 17-08-2022 10:57 . Reden: toevoegingen en correctie ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dyna20
  • Laatst online: 18-09 19:22
Enver595 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 10:52:
[...]

De beschikbaarheid is vandaag best toegenomen, bijvoorbeeld bij Amazon DE en FR. Dus het klopt denk ik wel dat vanaf volgende week er nog grotere beschikbaarheid zal zijn. Mediamarkt en andere bundelaars doen er goed aan om de PS5 bundels los te verkopen want weinig gamers nog die de extra € 150 gaat uitgeven voor spul wat ie wellicht niet nodig heeft.
Enig voordeel van bijvoorbeeld MM is dat je 2 jaar garantie krijgt i.p.v. standaard 1 jaar garantie als je het koopt bij GM of Sony.
2 jaar garantie valt wel te claimen hoor, de winkel kan na een jaar echt niet mee weg komen dat ze je geen garantie meer kunnen geven. In Nederland is dat wel goed geregeld voor de consument. Zakelijk is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0bb3rt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-09 19:55
Masch schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 17:13:
In Hengelo (ov) diverse ps5’s te koop. Stuk of 10 nog[Afbeelding]
Deze zelfde bundel was van het weekend nog aanwezig bij Mediamarkt in Hoorn (NH).
Maps locatie
Zaterdag ochtend waren er circa 25 (-1) pakketten aanwezig.

[ Voor 17% gewijzigd door R0bb3rt op 17-08-2022 11:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ExiZTeNcE
sebasten schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 09:50:
Iemand een idee of MediaMarkt vestigingen nog voorraad hebben?, vind de GameMania bundel aardig aan de prijs voor wat je krijgt namelijk (disk/GT7/Destruction Allstars voor 635)
Die bundel bij game mania met hfw en gt7 (pakketprijs + gt 7 kom je op 635) is een stuk normaler geprijsd dan die bundel van de mediamarkt voor 729 (of je moet toevallig net die games willen hebben en die brakke accessoire set. Zag ergens ook een bundel voorbij komen die op 8 zoveel zat..).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nuck
  • Laatst online: 08-05 21:18
Hoe betrouwbaar is deze insider? Zou mooi zijn maar het voelt TE mooi moet ik eerlijk zeggen.
sebasten schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 09:50:
Mattie werkt bij MediaMarkt in Rotterdam, bundels voor 809 euro en er staan er staan er sinds gister nog meer dan 30. Wel echt gestoord om een bundel neer te zetten voor die prijs, dat dit legaal is in Nederland verbaasd me dan ook.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• joey82
Nuck schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 16:08:
[...]

[...]

MediaMarkt in Rotterdam, bundels voor 809 euro
mensen die dit kopen houden het ook wel een beetje in stand dat deze bundels worden aangeboden/verkocht....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 19:56
Jup, snel besteld en komt morgen binnen :)

• jo.
  • Laatst online: 23-08 12:11

jo.

iemand een idee of deze website betrouwbaar is?

vind niets dat hij niet betrouwbaar is maar omgekeerd dan ook weer niet. kvk nr bestaat maar het adres is een gewoon huis.

zogezegd 18 st. beschikbaar

Edit: site niet betrouwbaar: url dan ook helemaal weg

[ Voor 25% gewijzigd door BM op 19-08-2022 10:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jongetje
  • Nu online
@jo. Als iets te mooi is om waar te zijn...
(Gouden regel, werkt altijd).

Als je van je geld af wilt kun je het ook naar mij overmaken, ik stuur je dan ook gegarandeerd niets op.

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:56
jongetje schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 17:50:
@jo. Als iets te mooi is om waar te zijn...
(Gouden regel, werkt altijd).

Als je van je geld af wilt kun je het ook naar mij overmaken, ik stuur je dan ook gegarandeerd niets op.
Zo dacht ik ook, kan ook geen reviews ofzo vinden.
Maar het is wel mogelijk om via creditcard of zelfs achteraf via klarna te betalen, dat zou wel zekerheid geven toch?

Louzy#2475

• jongetje
  • Nu online
@louzy82 Je kunt daar alleen met ideal en bank overschrijving betalen dus dan ben je je geld gewoon kwijt.

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Dyna20 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 11:06:
[...]

2 jaar garantie valt wel te claimen hoor, de winkel kan na een jaar echt niet mee weg komen dat ze je geen garantie meer kunnen geven. In Nederland is dat wel goed geregeld voor de consument. Zakelijk is een ander verhaal.
Volgens mij heb jij nog nooit wat via de Gamemania gedaan.... Geloof me die 2 jaar is daar NIET heilig.
Hier een Ps5 met Rest Modus green screen bug, Gamemania gaat niet akkoord met garantie na overschrijden van 1 jaar.

[ Voor 11% gewijzigd door lordloeder op 18-08-2022 18:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 00:58
jo. schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 17:46:

vind niets dat hij niet betrouwbaar is maar omgekeerd dan ook weer niet. kvk nr bestaat maar het adres is een gewoon huis.

*weg*
Toevallig jouw website met je nieuwe tweakers account;)?

[ Voor 11% gewijzigd door BM op 19-08-2022 10:51 ]

• ExiZTeNcE
lordloeder schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 18:38:
[...]

Volgens mij heb jij nog nooit wat via de Gamemania gedaan.... Geloof me die 2 jaar is daar NIET heilig.
Gelukkig staat game mania niet boven de wet.. maargoed recht hebben en recht krijgen zijn 2 verschillende dingen natuurlijk

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
ExiZTeNcE schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 18:40:
[...]

Gelukkig staat game mania niet boven de wet.. maargoed recht hebben en recht krijgen zijn 2 verschillende dingen natuurlijk
Jah ..dat is dus ook de reden dat ik me voorgenomen heb daar nooit meer iets te kopen.

Back on topic: Sony zal heus voor het komende kwartaal de leveringen beter op orde gaan hebben. Daarnaast zijn er toch al behoorlijk wat units geleverd. De tip om niet direct voor de bundels te gaan (als je de game niet wilt), zou ik zeker rekening mee houden. Of verkoop de game door?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 07:22
Elke onbekende retailmarkt die nu ineens voorraad PS5 heeft is per definitie onbetrouwbaar. Als bol, coolblue, en zelfs sony zelf maar mondjesmaat kunnen leveren ga je me niet vertellen dat zo'n gare onbekende website 20 ongebundelde PS5's ergens in een magazijn heeft liggen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
jo. schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 17:46:

DAar is helemaal niks betrouwbaar aan. KVK nummer is van een ander bedrijf. Volgens de algemene voorwaarden zijn gevestigd in dubai. Ze zeggen al sinds 2011 actief te zijn maar de website is net een maand geleden geregistreerd. Alle registratieinformatie is prive gezet, wat je als bedrijf ook normaal niet doet. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Zelden zoveel rode vlaggen in 1 website gezien. Als je hier besteld ben je je geld gegarandeerd kwijt.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Freyaldo
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 15:24
De website claimed paypal en creditcard te accepteren, uiteindelijk niet gedaan, maar vraag me af hoeveel kopzorgen ik eventueel gehad zou hebben.

Naast het feit dat je cc-gegevens aan zo'n persoon geven (als diegene het kan inzien) het laatste is wat je wil.

• mareck1
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 22:03
ElMayo schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 18:39:
[...]

Toevallig jouw website met je nieuwe tweakers account;)?
Hoezo verdacht ja.

De website gebruikt trouwens een rekeningnummer in GB en Stripe voor CC betalingen, ondanks dat ze aangeven ideal enzo gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Paar PS5 disk bundel op pallet nu bij MediaMarkt Alphen aan den Rijn

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uwyZrYlNGMVAAbXZ3KD_ELB6w4g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FsyTSWhis6mCMIjAtLdEio40.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 73% gewijzigd door joblamie op 19-08-2022 10:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Laatst online: 18-09 15:19
joblamie schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:20:
Paar PS5 disk bundel op pallet nu bij MediaMarkt Alphen aan den Rijn

[Afbeelding]
Een extra controller en game is best oké in een bundel. Wat echt weggegooid geld is, zijn die brakke non-Sony accessoires die ze bundelen. Troep.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Hulleman schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:45:
[...]

Een extra controller en game is best oké in een bundel. Wat echt weggegooid geld is, zijn die brakke non-Sony accessoires die ze bundelen. Troep.
Helemaal mee eens, maar er zijn natuurlijk genoeg mensen die dit geld maar al te graag weggooien om daarmee alsnog over een PS5 te kunnen beschikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eranum
  • Laatst online: 21:13

Eranum

geek!

Bedankt nog voor de tip. Kunnen bestellen en zojuist geleverd. De zoektocht eindelijk tot een einde gekomen. :)

tää on taas niin tätä

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wezgunz
  • Laatst online: 29-08-2022
Nuck schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 16:08:
[...]

Hoe betrouwbaar is deze insider? Zou mooi zijn maar het voelt TE mooi moet ik eerlijk zeggen.

[...]

Mattie werkt bij MediaMarkt in Rotterdam, bundels voor 809 euro en er staan er staan er sinds gister nog meer dan 30. Wel echt gestoord om een bundel neer te zetten voor die prijs, dat dit legaal is in Nederland verbaasd me dan ook.
[quote]Nuck schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 16:08:
[...]

Goedemorgen Nuck welke vestiging is dit in Rotterdam? En hebben ze deze bundels nog?
Bedankt voor je reactie!

Iemand anders nog nieuwe voorraad gespot in omgeving Rotterdam - Gouda etc?

Heb in Alphen er gister 3 gehaald met de kinderen, probeer er echter enkel nog eentje zelf te scoren ergens. @joblamie Bedankt voor de tip de kinderen zijn erg blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuck
  • Laatst online: 08-05 21:18
Wezgunz schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 09:39:
[...]

[quote]Nuck schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 16:08:
[...]

Goedemorgen Nuck welke vestiging is dit in Rotterdam? En hebben ze deze bundels nog?
Bedankt voor je reactie!

Iemand anders nog nieuwe voorraad gespot in omgeving Rotterdam - Gouda etc?

Heb in Alphen er gister 3 gehaald met de kinderen, probeer er echter enkel nog eentje zelf te scoren ergens. @joblamie Bedankt voor de tip de kinderen zijn erg blij!
Watermanweg en of ze nog hebben, gok van wel aangezien ze er zoveel hadden 3 dagen terug.
Kan je ook ééntje voor mij mee nemen of niet? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ExiZTeNcE
Maandag m’n ps5 ophalen bij GM zuidplein :-) gisteren m’n XSX gebracht als inruil, dus 1 apart gezet voor me.
Geen idee of ze nog meer voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 19:15
Iemand nog een tip of er ergens momenteel in Apeldoorn een voorraad aanwezig is van de PS5 ?

Benieuwd of iemand een tipje heeft, alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:27
Sleehond schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 13:44:
Iemand nog een tip of er ergens momenteel in Apeldoorn een voorraad aanwezig is van de PS5 ?

Benieuwd of iemand een tipje heeft, alvast bedankt!
Waarschijnlijk bij Mediamarkt voor 730 euro en misschien Gamemania voor rond de 650.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
JSTPS schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 14:28:
[...]

Waarschijnlijk bij Mediamarkt voor 730 euro en misschien Gamemania voor rond de 650.
Misschien een vraag van een leek, maar hoe kan dat dik 80euro verschillen? Vind ik best wat namelijk….

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSTPS
Sleehond schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 14:31:
[...]

Misschien een vraag van een leek, maar hoe kan dat dik 80euro verschillen? Vind ik best wat namelijk….
Bij MediaMarkt moet je een spel en een extra controller erbij kopen, bij Gamemania alleen het spel. Waarschijnlijk zijn het wel Horizon bundels, dus in de doos zelf zit ook al een spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
JSTPS schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 14:34:
[...]

Bij MediaMarkt moet je twee spellen en een extra controller erbij kopen, bij Gamemania één spel. Waarschijnlijk zijn het wel Horizon bundels, dus in de doos zelf zit ook al een spel.
Ah check, helder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AS1998
  • Laatst online: 30-08-2022
Iemand ergens in de buurt van Breda een voorraad van de PS5 gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSTPS
AS1998 schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 14:56:
Iemand ergens in de buurt van Breda een voorraad van de PS5 gezien?
Hetzelfde als bij Apeldoorn. Waarschijnlijk bij MediaMarkt en misschien bij Gamemania.
Pagina: 1 ... 527 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord