LET OP! Verkoop door een 3rd party!NukaWorldNL schreef op zondag 31 juli 2022 @ 21:30:
Voor wie er veel te veel voor wil uitgeven. Hier kan je hem nog kopen:
https://www.bol.com/nl/nl...edition/9300000110078772/
NIET door Bol.com
LET OP! Verkoop door een 3rd party!NukaWorldNL schreef op zondag 31 juli 2022 @ 21:30:
Voor wie er veel te veel voor wil uitgeven. Hier kan je hem nog kopen:
https://www.bol.com/nl/nl...edition/9300000110078772/
Dat ook idd. Nee ik laat het lekker gaan.Sir_Lion schreef op zondag 31 juli 2022 @ 21:30:
[...]
LET OP! Verkoop door een 3rd party!
NIET door Bol.com
Ik hoor veel over Intertoys. Dat is een optie.G.Scholtens schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 08:16:
Gisteren bij nedgame net te laat. Zat te twijfelen.
Iemand nog tips waar ik nog kans maak?
Amazon een optie maar heb geen creditcard en geen prime. Dus kan alleen betalen via iDeal.
Lokale game manias nog een optie om te bellen?
Dus die gewoon allemaal afbellen? Zijn nogal wat denk ik in omstreken van 50km ongeveer 😅Sir_Lion schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 08:17:
[...]
Ik hoor veel over Intertoys. Dat is een optie.
Je moet er toch íéts voor over hebbenG.Scholtens schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 08:21:
[...]
Dus die gewoon allemaal afbellen? Zijn nogal wat denk ik in omstreken van 50km ongeveer 😅
Xbox Live: Springbok NL
jaG.Scholtens schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 09:32:
Hoe zit dat nu met Prime? Heb je voor elk land een apart prime abbonement nodig of niet?
Ik zou het doen!
Ja, er staat er één tussen met "Horizon New Dawn"Dyna20 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:55:
Er staan overigens een aantal PS5's in de Vraag en aanbod. Waar weinig tot geen extra winst opgemaakt wordt.
Misschien interessant voor een aantal hier.
Verwijderd
Men ziet steeds meer voorraad in de fysieke stores voor de normale prijzen en zijn bang dat ze met een extra playstation 5 opgescheept zullen zittenDyna20 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:55:
Er staan overigens een aantal PS5's in de Vraag en aanbod. Waar weinig tot geen extra winst opgemaakt wordt.
Misschien interessant voor een aantal hier.
Ja, zit net op marktplaats te kijken. Hoeveel Horizon pakketten er niet op staan. Lijkt wel of alles wat gedropt wordt 80 % op marktplaats komt. En prijzen worden steeds lager.Verwijderd schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 11:01:
[...]
Men ziet steeds meer voorraad in de fysieke stores voor de normale prijzen en zijn bang dat ze met een extra playstation 5 opgescheept zullen zitten
Ze staan voor 650,- en bundels worden ook verkocht voor een hogere prijs. Beetje jammer van bundels zouden zogenaamd scalpers afschrikken.elaho schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 14:24:
Ik denk ook dat de scalpers zich enorm verkijken en denken dat ze er nog grote winst op kunnen maken. Echter staan er meer dan 1700 ps5 op marktplaats en kom je je playstation zeer moeilijk kwijt tegen hogere prijs.
Steam ID: TheLastOttoman
Nee, de bundels zijn nooit geweest om scalpers af te schrikken. Door bundels te verkopen verkoopt de retailer simpelweg meer, het is een winstoptimalisatie (want op de console zelf verdienen ze ook niet heel veel). Het maakt voor de retailer niks uit of zij verkopen aan een gamer of een scalper.TheLastOttoman schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 16:00:
[...]
Ze staan voor 650,- en bundels worden ook verkocht voor een hogere prijs. Beetje jammer van bundels zouden zogenaamd scalpers afschrikken.
Wellicht is een ICS GO Card een optie?G.Scholtens schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 08:16:
geen creditcard
Verwijderd
Thanks voor de tip, heb mij ook maar eens ingeschreven op de PlayStation website.dawg schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 17:18:
[...]
Ik heb me zojuist geregistreerd bij Playstation voor een PS5. Ben benieuwd of ik 'uitverkoren'word.
Ik kon helaas niet kiezen tussen Disc en Digital maar ik hoop dat, wanneer ik gekozen word, ik een Digital kan aanschaffen. We zullen zien.
Thanks! Door je post ben ik bij Game Mania in Haarlem gaan kijken en daar hadden ze er (vanmorgen) nog een paar 👍🏼!sderooij schreef op zondag 31 juli 2022 @ 14:05:
Voor een ieder; ik was net in de Game mania Heerhugowaard, daar hebben ze een "aantal" ps5 disc versie bundels op voorraad :-) Ik hoef er geen een, maar misschien mensen hier wel ;-)
Succes!
Goed om te horen! Veel plezier er mee ;-)kai_the_one schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 18:15:
[...]
Thanks! Door je post ben ik bij Game Mania in Haarlem gaan kijken en daar hadden ze er (vanmorgen) nog een paar 👍🏼!
Bundels zijn inderdaad om meer te verkopen aangezien ze toch wel gekocht werden. Misschien in eerste instantie om scalpers af te schrikken.LeonM schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 16:30:
[...]
Nee, de bundels zijn nooit geweest om scalpers af te schrikken. Door bundels te verkopen verkoopt de retailer simpelweg meer, het is een winstoptimalisatie (want op de console zelf verdienen ze ook niet heel veel). Het maakt voor de retailer niks uit of zij verkopen aan een gamer of een scalper.
'Het is om scalpers af te schrikken' is een goed bedacht excuus wat retailers gebruiken, maar de realiteit is dat ze gewoon zelf meer kunnen omzetten met bundels.
Ik snap dat ze het doen, maar het is hierdoor zeer klantonvriendelijk geworden.
Eens. En laatste keer dat ik informeerde kon je bij GM ook een console kopen in combinatie met 2 games *naar keuze*. Dat vind ik een prima oplossing, want die games had ik toch wel gekocht, en dat scheelt een hoop e-waste.smirri schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 23:24:
[...]
Bundels zijn inderdaad om meer te verkopen aangezien ze toch wel gekocht werden. Misschien in eerste instantie om scalpers af te schrikken.
Wat ik wel mooi vind is dat de game mania iets probeert aan de scalpers te doen door ze een account aan te laten maken met gegevens. Je mag er maar 1 per account kopen. Het is niet veel maar beter dan de mediamarkt die ze met meerdere ps5’s tegelijk de deur uit liet gaan.
Helaas...elaho schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 22:28:
Morgen weer woensdag dus s’ochtens bol.com in de gaten houden of ze droppen voor diegene die nog op zoek zijn.Meestal vroeg half 8/8 uur.
Ik heb hem ook vorige maand besteld, maar nog geen mail gekregen over de fee.Mr.Mister schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 08:22:
Ik heb verleden maand een PS5 kunnen kopen bij amazon.co.uk.
En vandaag krijg ik een email dat ik de import fee terugkrijg.
Ikke blij dus.
Totdat ik een beetje verder lees dat het 0.21 € isi.p.v. de 100€ en een beetje euro.
Hebben anderen ook zo'n mail gekregen ?
NL, bestel er regelmatig met iDeal. Heb je per sé Prime nodig dan?G.Scholtens schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 10:47:
Bij welke Amazon kan je zonder prime en cc kopen?
Bij amazon.co.uk heb je niet altijd prime nodig (cc weet ik niet), maar dan moet je zelf weer een eu stekker regelen, en je betaald extra valuta btw (laatst voor een collega een disc+horizon fw bundel gekocht voor ong. €590, terwijl die bij de eu amazons €560 is. Nou kan het zijn dat je later wel wat valuta correctie terug krijgt, maar dat kan een half jaar duren.G.Scholtens schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 10:47:
Bij welke Amazon kan je zonder prime en cc kopen?
Wil je een ps5 kopen wel ja. Voor de rest van hun aanbod misschien niet. Soms gebeurt het wel dat ze de DIGI edition in Duitsland zonder prime aanbieden, maar meestal moet je bij .de/.fr/.es/.it voor de DISC edition wel prime hebben.Springbokkie schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 10:48:
[...]
NL, bestel er regelmatig met iDeal. Heb je per sé Prime nodig dan?
[ Voor 56% gewijzigd door Blisterin_Bull op 03-08-2022 10:55 ]
Ok, dat wist ik niet.
Dat is toch niet zo moeilijk. MP is overladen met PS5 consoles. Vraag is: heb jij een normaal prijs voor betaald?G.Scholtens schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 19:58:
Hier ook eindelijk een kunnen bemachtigen. Wel via marktplaats, maar nog in verzegelde doos en originele bon.
Eindelijk 🥂🍻🎊
Steam ID: TheLastOttoman
600 euro. Disk versie, in gesealde doos met factuur en horizon Forbidden west.TheLastOttoman schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 10:17:
[...]
Dat is toch niet zo moeilijk. MP is overladen met PS5 consoles. Vraag is: heb jij een normaal prijs voor betaald?
Dus 40€ boven MSRP.G.Scholtens schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 10:30:
[...]
600 euro. Disk versie, in gesealde doos met factuur en horizon Forbidden west.
Dus volgens mij prima prijs
40 vind ik nog wel redelijk (ben niet de koper overigens). 40 euro is het me wel waard om niet woensdagmorgen 7.30-8.30 te moeten opofferen om (misschien) een ps5 te kunnen kopen. Of mijn mailbox steeds checken op de invitatie mail van sony direct (die toch nooit komt)
Niet doen. Oplichters. Dus kijk uit wat je zegt en koop liever ergens anders!Vestendrie schreef op woensdag 13 april 2022 @ 18:31:
https://exciter.shop/prod...onsoles/sony-playstation/
Op deze link kun je ook veilig een PS5 aanschaffen. Wel 100 euro duurder dan de normale prijs, maar wel de goedkoopste optie die ik tegenkwam op internet. En ze kunnen het binnen een week leveren.
[ Voor 42% gewijzigd door Odeklontje op 05-08-2022 20:08 ]
Je quoteert een bericht van april 2022. De meeste hier zijn wel snugger genoeg om aan te nemen dat dit een fabeltje is. Gewoon de vuistregel hanteren; when it’s too good to be true, it’s too good to be true.Odeklontje schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 18:33:
[...]
Niet doen. Oplichters. Dus kijk uit wat je zegt en koop liever ergens anders!
Edit: Alle (positieve) reviews zijn hoogstwaarschijnlijk gekocht. Meerdere reacties van mensen die betaald hebben maar allemaal smoesjes krijgen en dat uiteindelijk hun PS5 niet komt en ook geen geld terug. Eigenaar zit zelf in de logistiek maar kan zelf niet leverenOm het nog mooier te maken dit ongeloofwaardige artikel van 'm (midden): "Maastrichtse start-up gaat olie verkopen en levens redden".
Edit2: Betaling loopt via PAY.nl . Vanaf 3 aangiftes blokkeren ze de rekening. Dus doen! Je kan via het Garantiefonds nog €150 ontvangen.
AVR-X1700H | 5x B&W M1 | SVS PC12 NSD-DSP | LG OLED 65C8
Maar kan zeker geen kwaad, als het over oplichters gaatkpnsvn schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 22:08:
[...]
Je quoteert een bericht van april 2022. De meeste hier zijn wel snugger genoeg om aan te nemen dat dit een fabeltje is. Gewoon de vuistregel hanteren; when it’s too good to be true, it’s too good to be true.
Ik zou het doen!
He ik ook! Was ooit eerder al ingeloot in april, toen ging de creditcard betaling fout en eindigde ik zonder PS5. Had me daarna voor de zekerheid wel opnieuw aangemeld.rammes schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 15:03:
krijg net deze mail van Playstation.com
we willen je hierbij graag de mogelijkheid bieden om een PS5-console te kopen!
EXCLUSIEVE TOEGANG OP:
09 August, 10:30 – 12:00 CEST
of zolang de voorraad strekt. Afhankelijk van beschikbaarheid.
Bericht gestuurdFishione schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 15:16:
Ik heb inderdaad ook dezelfde mail gekregen van Playstation. Echter had ik al een xbox series x gekocht. Moest er interesse zijn dan koop ik er wel een
Ik hoor het wel
[ Voor 27% gewijzigd door Sir_Lion op 08-08-2022 15:21 ]
Ik zou graag van dat aanbod gebruik willen makenFishione schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 15:16:
Ik heb inderdaad ook dezelfde mail gekregen van Playstation. Echter had ik al een xbox series x gekocht. Moest er interesse zijn dan koop ik er wel een
Ik hoor het wel
Dat gaat dus niet echt, van je moet inloggen op jouw eigen PSN.Riemer schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 17:12:
Ook ik heb een invite van Sony maar sinds vorige week via bol.com een ps5. Kan ik de uitnodiging aan iemand overdoen of lukt dat niet?
jahoi928 schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 18:24:
Ik heb ook zo’n mail, weten jullie zeker dat dit echt is?
[ Voor 19% gewijzigd door rammes op 08-08-2022 18:34 ]
Ik zou het doen!
Ik heb 'm ook gehad, maar er staat bij voor mij dat het morgen (dinsdag 9 aug) beschikbaar komt. Kan dus kloppen dat je nu nog niks kan bestellen.Riemer schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 17:12:
Ook ik heb een invite van Sony maar sinds vorige week via bol.com een ps5. Kan ik de uitnodiging aan iemand overdoen of lukt dat niet?
[ Voor 77% gewijzigd door Geronimous op 09-08-2022 03:04 ]
[ Voor 82% gewijzigd door Geronimous op 09-08-2022 03:05 ]
[ Voor 80% gewijzigd door Geronimous op 09-08-2022 03:05 ]
Nee, de laatste keer dat ik een mail kreeg waren er technische issues waardoor het bestellen niet goed lukte. Kreeg daarna een mail van Sony dat er nog een nieuw moment zal zijn, maar tot op heden geen nieuwe uitnodiging meer ontvangen.Beaudog schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 23:56:
als je zo.n mail heb gehad van sony ben dan zeker van een exemplaar ,
Same here, was uitgenodigd voor het event van 07.07.2022, echter vanwege technische problemen bij playstation geen PS5 kunnen bemachtigen.Bonjouri schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 08:30:
[...]
Nee, de laatste keer dat ik een mail kreeg waren er technische issues waardoor het bestellen niet goed lukte. Kreeg daarna een mail van Sony dat er nog een nieuw moment zal zijn, maar tot op heden geen nieuwe uitnodiging meer ontvangen.
PSN: SmokeInTheFaceNL
Fotogear -> Nikon D50 ★ Stukjes glas ★ Flitsert ★ Kleine snuisterijen
Bij mij ging hij van 1 uur naar 5 min en toen ineens was ik binnen. Heb er nu een kunnen bestellenDeshmir schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:35:
Om de verwachtingne wat te temperen:
De geschatte wachttijd bedraagt: 12 minuten
Bericht laatst bijgewerkt op: 10:33
PS5-consoles zijn nu beschikbaar, maar zijn niet gegarandeerd, zelfs niet als je in de wachtrij staat.
XBL / PSN: Larentix
PSN: mug_8pm
XBL / PSN: Larentix
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
Krijg je vanzelf een nieuwe link of moet je je weer inschrijven?Kid Buu schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:06:
Hier ook naast het net gevist, waardeloos. Al de tweede keer.
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
Verwijderd
Ach, zet die game op marktplaats voor een paar tientjes. Wat maakt jou dat toch uit als je op die manier, voor wellicht 2 tientjes meer, een PS5 kan bemachtigen. Ik had me daar al wel 100x over heen gezet als ik nu nog geen PS5 had gehad.RandyF schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:02:
Sony is echt waardeloos. Op 6 july heb ik een kans gehad en werkte het niet doordat de site het niet aankon en daarbovenop paypal niet accepteerde. Vervolgens heb ik een CC aangevraagd voor het event vandaagv om het daarmee te proberen en is de disc versie binnen 10 minuten uitverkocht.
Ik weiger een bundle variant te halen, waarvan ik het spel niet ga spelen. Sony bekijkt het, dan maar geen ps5 voor mij tot dat ze normaal beginnen te doen
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ben jij gek!? Horizon is de hele reden dat je een PS5 wilt! ;-)Hulleman schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:41:
[...]
Ach, zet die game op marktplaats voor een paar tientjes. Wat maakt jou dat toch uit als je op die manier, voor wellicht 2 tientjes meer, een PS5 kan bemachtigen. Ik had me daar al wel 100x over heen gezet als ik nu nog geen PS5 had gehad.
Het maakt wel degelijk uit. Die dingen zijn al duur genoeg. Voor dezelfde prijs kan ik een extra joystick aanschaffen of een zwarte PS5 cover.Hulleman schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:41:
[...]
Ach, zet die game op marktplaats voor een paar tientjes. Wat maakt jou dat toch uit als je op die manier, voor wellicht 2 tientjes meer, een PS5 kan bemachtigen. Ik had me daar al wel 100x over heen gezet als ik nu nog geen PS5 had gehad.
Ik ken bevestigen dat ze dat wel degelijk doenRagger schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 12:31:
Ik betwijfel of ze überhaupt consoles zonder game verkochten. Met en zonder disk waren meteen al weg.
Tsja, persoonlijk heb ik liever een disk versie dan een code versie. Ik heb de mijne nog niet ingewisseld, maar zodra ik de kans krijg om hem netjes te verkopen, haal ik de disk versie wel tzt. Eerst HZD nog uitspelenLeonM schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 12:44:
[...]
Ik ken bevestigen dat ze dat wel degelijk doen![]()
Al ben vervolgens wel zo braaf geweest om alsnog Horizon los er bij te bestellen
[ Voor 4% gewijzigd door jnk1986 op 09-08-2022 13:05 ]
Die game van € 60, verkoop je voor € 40 op marktplaats (of whatever die game moet kosten). Dan kost de PS5 je dus € 20 meer dan de adviesprijs. Prima toch.RandyF schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 12:17:
[...]
Het maakt wel degelijk uit. Die dingen zijn al duur genoeg. Voor dezelfde prijs kan ik een extra joystick aanschaffen of een zwarte PS5 cover.
Van die 60 euro extra word ik niet armer, maar het is aan de andere kant wel érg makkelijk verdienen voor sony op deze manier, dus doe ik het vanuit principe gewoon niet.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Inleveren bij de GM?LeonM schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:49:
[...]
Zonder dollen, het is een heel gave game om te spelen, en de graphics van de PS5 te ervaren. Als je 'm uitgespeeld hebt gewoon inleveren bij GM ofzo tegen een andere game.
[ Voor 17% gewijzigd door Hulleman op 09-08-2022 13:07 ]
Dit is een game die bij iedere bundle wordt aangeboden, dus de game is vrijwel niks meer waard. Op marktplaats is de goedkoopste 25 euro.Hulleman schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:05:
[...]
Die game van € 60, verkoop je voor € 40 op marktplaats (of whatever die game moet kosten). Dan kost de PS5 je dus € 20 meer dan de adviesprijs. Prima toch.
No offense, maar dan maak je het jezelf ook wel onnodig moeilijk.RandyF schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:21:
[...]
Dus zoals ik al zei gaat het niet om het geld, maar om het principe.
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq