Is dit Amazon of PSDirect? Mijn Amazon order is nog steeds niet gedispatched
Mijne staat al sinds vrijdag op dispatching now. Zal wel goedkomen 🙂mixaaah schreef op maandag 11 juli 2022 @ 14:09:
Is dit Amazon of PSDirect? Mijn Amazon order is nog steeds niet gedispatched
Hier hetzelfde, gelukkig iig iemand thuis bij mij vandaag.Cyclonic schreef op maandag 11 juli 2022 @ 12:49:
Jul 11, 2022 23:59 (Expected) Delivered
Jul 11, 2022 07:03 Out for delivery EINDHOVEN
Leuk bezorg window....blok van 4 uur was wel welkom, nu kan ik hele dag thuis zitten
Mijne is inmiddels ontvangen omstreeks 13:00.

Woensdag de Forbidden West disk bundle besteld bij amazon.co.uk en net op maandag al aangekomen. Behoorlijk wat sneller dan wat aangegeven werd bij bestellen: aankomende zaterdag.fonias schreef op maandag 11 juli 2022 @ 14:57:
[...]
Hier hetzelfde, gelukkig iig iemand thuis bij mij vandaag.
Mijne is inmiddels ontvangen omstreeks 13:00.
Enige jammere is dat Forbidden West niet de disk versie is maar een code. 100 GB download dus dat duurt nog wel even.
Code verkopen en de disk halen?mareck1 schreef op maandag 11 juli 2022 @ 15:31:
[...]
Woensdag de Forbidden West disk bundle besteld bij amazon.co.uk en net op maandag al aangekomen. Behoorlijk wat sneller dan wat aangegeven werd bij bestellen: aankomende zaterdag.
Enige jammere is dat Forbidden West niet de disk versie is maar een code. 100 GB download dus dat duurt nog wel even.
Kan je de disk later altijd nog weer verkopen.
Haha goed idee.kneusteun schreef op maandag 11 juli 2022 @ 15:37:
[...]
Code verkopen en de disk halen?
Kan je de disk later altijd nog weer verkopen.
Maar heb in mijn enthousiasme natuurlijk direct die code verzilvert
Domme pakket service van UPS. Blijkbaar aflevering gemist, ben gewoon de hele dag thuis. Niemand heeft ook aangebeld of een briefje in de bus gedaan. Dus dat wordt weer wachten tot morgen. Heb wel contact opgenomen en er is nog een kans dat ze nogmaals komen voor 7 uur, maar ben niet echt hoopvol.
Ach ja.
Ach ja.
Iemand die een ps5 horizon west digital bundle van de mediamarkt wil overnemen? Kan er 1 afhalen bij de mediamarkt maar is niet meer nodig!
Hallo,Boinkie schreef op maandag 11 juli 2022 @ 17:24:
Iemand die een ps5 horizon west digital bundle van de mediamarkt wil overnemen? Kan er 1 afhalen bij de mediamarkt maar is niet meer nodig!
Welke regio?
Zijn er al mensen die hun import-fees terug hebben ontvangen bij de bestelling van de PS5 Disc. Horizon Bundle onlangs bij Amazon.co.uk?
Nee, maar ik verwacht het ook niet echt aangezien er een exportcheck staat in de tracering.Bonjouri schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 11:21:
Zijn er al mensen die hun import-fees terug hebben ontvangen bij de bestelling van de PS5 Disc. Horizon Bundle onlangs bij Amazon.co.uk?
Vrees er ook voor, dit staat er bij mij :
Saturday, 25 June
1:12 AM
Initiated customs clearance process
Mouscron, BE
Friday, 24 June
5:58 PM
Rochester, GB
Saturday, 25 June
Mouscron, BE
Friday, 24 June
Rochester, GB
Ik heb precies hetzelfde probleem hier.Terajo schreef op maandag 11 juli 2022 @ 17:06:
Domme pakket service van UPS. Blijkbaar aflevering gemist, ben gewoon de hele dag thuis. Niemand heeft ook aangebeld of een briefje in de bus gedaan. Dus dat wordt weer wachten tot morgen. Heb wel contact opgenomen en er is nog een kans dat ze nogmaals komen voor 7 uur, maar ben niet echt hoopvol.
Ach ja.
Mijn bestelling geplaatst bij Amazon.co.uk, vervolgens netjes te horen gekregen dat deze onderweg was naar mijn huis. Op het moment dat er bij mij iemand thuis was is er in mijn post app gezet dat ze geprobeert hebben het pakketje af te leveren en niemand open deed..
Ik heb hierna dus mijn aflever adres aangepast naar een UPS punt, krijg ik zojuist een bericht dat mijn verzending is geanuleerd in verband met een ''defect'' aan mijn pakket.. Lijkt er op dat het toch niet allemaal zo goed gaat bij die leveringen. Gebeld met Amazon, en deze vermelden dat ze niet kunnen achterhalen wat er met mijn pakket gebeurd is. Nu krijg ik mijn geld terug en moet ik maar weer gaan zoeken naar een andere PS5.
Die verwacht ik niet meer terug eigenlijk. Mijn ps5 is vanmorgen om 10:00 al geleverd 🕺Bonjouri schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 11:21:
Amazon checkt achteraf of er importtarief betaald is, dus dat er geleverd is zegt nog niks.De Rikster schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 18:33:
[...]
Die verwacht ik niet meer terug eigenlijk. Mijn ps5 is vanmorgen om 10:00 al geleverd 🕺
Die staat er bij mij niet tussen. Heb alleen 1 update genaamd clearance process completed. Pakket ligt nu in Eindhoven dus ziet er naar uit dat ik morgen met Forbidden West aan de slag kan!lapino schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 16:57:
Vrees er ook voor, dit staat er bij mij :
Saturday, 25 June
Mouscron, BE
Friday, 24 June
Rochester, GB
Is er bij jouw zending in de UPS tracking informatie iets terug te vinden over douane of inklaring? Zie ook de posts hierboven.Ram-G-maN schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 15:17:
[...]
Bestelling geplaatst op 21 juni en mijn pakket ontvangen via UPS. Dus lang geen 180 dagen hoeven wachten op mijn BTW-teruggave.
Ben benieuwd of uit de tracking info af te leiden is of er wel of geen importheffing is afgedragen door UPS.
Klopt, alleen staat er in mijn tracking: "initiated customs clearance process" dus vandaar dat ik het niet terug verwacht.Nephalem schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 00:30:
[...]
Amazon checkt achteraf of er importtarief betaald is, dus dat er geleverd is zegt nog niks.
De PlayStation op 6 Juli besteld bij Amazon UK en als goed is wordt deze vandaag geleverd.
De bezorgtijd van UPS is alleen wel erg ruim
"Geschatte aflevering
Woensdag, Juli 13 voor het einde van de dag"
De bezorgtijd van UPS is alleen wel erg ruim
"Geschatte aflevering
-knip- geen ongefundeerde beschuldigingen
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 14-07-2022 15:54 ]
Is dat niet hoe Amazon het aangeeft op hun site?D026 schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 09:15:
De PlayStation op 6 Juli besteld bij Amazon UK en als goed is wordt deze vandaag geleverd.
De bezorgtijd van UPS is alleen wel erg ruim![]()
"Geschatte aflevering
Met de tracking code kun je bij UPS zelf wellicht meer details zien.
Deze info komt van de site van UPS. Amazon geeft nu zelf 20.00 aan als levertijd.dutchgio schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 09:20:
[...]
Is dat niet hoe Amazon het aangeeft op hun site?
Met de tracking code kun je bij UPS zelf wellicht meer details zien.
Er stond in dat hij op 5 juli was aangekomen op Eindhoven en dat die op 6 juli een "Import Scan" had en anderhalf uur later had hij Eindhoven al verlaten voor Utrecht. Ik hoop dat je er wat aan hebt.Schweino schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 01:22:
[...]
Is er bij jouw zending in de UPS tracking informatie iets terug te vinden over douane of inklaring? Zie ook de posts hierboven.
Ben benieuwd of uit de tracking info af te leiden is of er wel of geen importheffing is afgedragen door UPS.
Dank. Idem dito hier dus fingers crossed dat ik mijn voorschot ook terug krijg.Ram-G-maN schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 10:15:
[...]
Er stond in dat hij op 5 juli was aangekomen op Eindhoven en dat die op 6 juli een "Import Scan" had en anderhalf uur later had hij Eindhoven al verlaten voor Utrecht. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Mijn Playstation heb ik direct via Sony besteld. UPS blijkt heel slecht te zijn in Nederland, erger dan Post NL of DHL. Dinsdag werdt mijn pakket ook met een dag zonder tekst of uitleg uitgesteld naar vandaag. Maar goed, heb er al contact over gehad met Sony en ik vertrouw er op dat ik vandaag toch echt mijn bestelling krijg.Nugatsu schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:26:
[...]
Ik heb precies hetzelfde probleem hier.
Mijn bestelling geplaatst bij Amazon.co.uk, vervolgens netjes te horen gekregen dat deze onderweg was naar mijn huis. Op het moment dat er bij mij iemand thuis was is er in mijn post app gezet dat ze geprobeert hebben het pakketje af te leveren en niemand open deed..
Ik heb hierna dus mijn aflever adres aangepast naar een UPS punt, krijg ik zojuist een bericht dat mijn verzending is geanuleerd in verband met een ''defect'' aan mijn pakket.. Lijkt er op dat het toch niet allemaal zo goed gaat bij die leveringen. Gebeld met Amazon, en deze vermelden dat ze niet kunnen achterhalen wat er met mijn pakket gebeurd is. Nu krijg ik mijn geld terug en moet ik maar weer gaan zoeken naar een andere PS5.![]()
Dat lijkt me een standaardtijd, want bij mij geeft ie tzelfde aanD026 schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 09:30:
[...]
Deze info komt van de site van UPS. Amazon geeft nu zelf 20.00 aan als levertijd.
EDIT: Binnen rond half 4
[ Voor 4% gewijzigd door mixaaah op 13-07-2022 15:47 ]
Wat een incompetentie bij UPS. Maandag was ik thuis, koerier beweert dat ik niet thuis ben. Ook niet aangebeld. Dinsdag wordt mijn pakket zonder tekst of uitleg uitgesteld naar Woensdag. Vandaag zit ik de hele dag voor het raam, komt alweer niemand opdagen en krijg doodleuk aan het einde van de middag alweer "niet thuis."
UPS bel je op, krijg je iemand aan de lijn die je moeilijk verstaat en waar je dus niet weet wat nu de bedoeling is. Inmiddels contact gehad met Sony. Totaal geen vertrouwen meer in dat bedrijf. Echt veel ellende dit.
UPS bel je op, krijg je iemand aan de lijn die je moeilijk verstaat en waar je dus niet weet wat nu de bedoeling is. Inmiddels contact gehad met Sony. Totaal geen vertrouwen meer in dat bedrijf. Echt veel ellende dit.
is deze winkel betrouwbaar? het is op voorraad
exciter. shop/product/sony-playstation-5-825gb-disc-edition-white-eu/
exciter. shop/product/sony-playstation-5-825gb-disc-edition-white-eu/
[ Voor 3% gewijzigd door Geronimous op 14-07-2022 15:50 . Reden: link verwijderd ]
Ik zou eerst de moeite nemen om een zoekmachine als google te gebruiken...lgermani schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 14:07:
https://exciter.shop/prod...gb-disc-edition-white-eu/
Dan lijkt mij het antwoord al behoorlijk duidelijk.
Dit zegt genoeglgermani schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 14:07:
https://exciter.shop/prod...gb-disc-edition-white-eu/
https://nl.trustpilot.com/review/exciter.shop
Elke winkel met dagenlang voorraad kun je per definitie op dit moment niet vertrouwen. Als de grote bedrijven als Amazon, coolblue, intertoys ed. Al mondjes maat leveringen krijgen. Waarom zou een onbekende website dan dagenlang bestellingen kunnen uitleveren?
Ik had me eind Januari ingeschreven voor directe aankoop bij Sony.
Voor het eerst een mail gehad op 7 juli voor een event op 8 juli. Dat event was dan uitgesteld wegens problemen.
Daarna weer een mail gehad op 12 juli voor een event vandaag van 16.00 tot 20.00. Dit heb ik helaas volledig gemist en daar ben ik nu te laat voor.
Was dat m'n enige kans? Als je niet ingaat op de link/uitnodiging krijg je dan nooit meer een mail van sony? Op naar de volgende? Zou wel zuur zijn.
Had er eerlijk gezegd niet meer op gehoopt want heb me 6 maand geleden ingeschreven. Ik zocht er niet meer specifiek op in m'n mailbox...
Voor het eerst een mail gehad op 7 juli voor een event op 8 juli. Dat event was dan uitgesteld wegens problemen.
Daarna weer een mail gehad op 12 juli voor een event vandaag van 16.00 tot 20.00. Dit heb ik helaas volledig gemist en daar ben ik nu te laat voor.
Was dat m'n enige kans? Als je niet ingaat op de link/uitnodiging krijg je dan nooit meer een mail van sony? Op naar de volgende? Zou wel zuur zijn.
Had er eerlijk gezegd niet meer op gehoopt want heb me 6 maand geleden ingeschreven. Ik zocht er niet meer specifiek op in m'n mailbox...
Ik denk dat je die vraag het best bij Sony kunt neerleggen.Amos_x schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 21:22:
Dit topic dient toch om ervaringen uit te wisselen? Gezien het onderwerp zeker on-topic, en gezien het aantal gebruikers hier die ook via de sony route gegaan zijn, heeft iemand er misschien al mee te maken gehad.Nephalem schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:51:
[...]
Ik denk dat je die vraag het best bij Sony kunt neerleggen.
Zoveel interesseert het me ook niet om allerhande vraag-formulieren in te vullen bij sony om hierop een antwoord te vinden. Ik heb sowieso een hekel aan contact met logge monolitische mega-ondernemingen waar alles waarschijnlijk gerobotiseerd is aan de helpdesk zijde
On topic zeer zeker, maar niemand hier zal je met zekerheid kunnen vertellen of jouw lootje nog in de bokaal zit so to speak.Amos_x schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 13:11:
[...]
Dit topic dient toch om ervaringen uit te wisselen? Gezien het onderwerp zeker on-topic, en gezien het aantal gebruikers hier die ook via de sony route gegaan zijn, heeft iemand er misschien al mee te maken gehad.
Zoveel interesseert het me ook niet om allerhande vraag-formulieren in te vullen bij sony om hierop een antwoord te vinden. Ik heb sowieso een hekel aan contact met logge monolitische mega-ondernemingen waar alles waarschijnlijk gerobotiseerd is aan de helpdesk zijde
Dat is ook waar.Nephalem schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 13:15:
[...]
On topic zeer zeker, maar niemand hier zal je met zekerheid kunnen vertellen of jouw lootje nog in de bokaal zit so to speak.
Ach ja, ik zal het zo goed als mogelijk in de gaten houden, voor zover ik het niet vergeet of gewoon geen tijd heb. Ik had een rule staan die playstation mails automatisch archiveerde (store, aankopen, nieuws, ...) en daar kwam die mail ook onder. Vandaar had ik de mail niet meteen opgemerkt.
Sowieso allemaal toch wel een niet erg "frictieloze" of aangename manier om iets aan te kopen...
Helemaal mee eens. Mis de dagen dat je gewoon een winkel of webshop kon bezoeken en het product dat je wilde hebben gewoon kon aanschaffenAmos_x schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 13:24:
[...]
Dat is ook waar.
Ach ja, ik zal het zo goed als mogelijk in de gaten houden, voor zover ik het niet vergeet of gewoon geen tijd heb. Ik had een rule staan die playstation mails automatisch archiveerde (store, aankopen, nieuws, ...) en daar kwam die mail ook onder. Vandaar had ik de mail niet meteen opgemerkt.
Sowieso allemaal toch wel een niet erg "frictieloze" of aangename manier om iets aan te kopen...
Verwijderd
De digitale PS5 worden die nog wel in bundels verkocht bij Media Markt, zie alleen de disc versie namelijk?
Vanuit eigen ervaring, paar weken/maanden geleden kreeg ik een uitnodiging. Helaas later achtergekomen maar was het moment al voorbij.Amos_x schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 13:24:
[...]
Dat is ook waar.
In de tussentijd tot aan nu geen nieuwe uitnodiging gehad. Kan gewoon pech zijn natuurlijk en dat ik niet meer opnieuw ben ingeloot.
Gezien ik er nu 1 heb, niet meer nodig gelukkig.
Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3
Je kunt weer opnieuw geselecteerd worden.Amos_x schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 21:22:
Bij mijn eerste keer ging er van alles mis met de creditcard dus ik was te laat en voor de afgelaste ronde van 7 juli had ik weer een uitnodiging gekregen.
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Mijn PS5 Horizon Forbidden West bundel halverwege vorige week geleverd vanuit Amazon.co.uk, verwacht de importfees niet meer terug eerlijk gezegd
Jongen dat kan 180 dagen durenBonjouri schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 11:17:
Mijn PS5 Horizon Forbidden West bundel halverwege vorige week geleverd vanuit Amazon.co.uk, verwacht de importfees niet meer terug eerlijk gezegd
Hier ook in Januari aangemeld en 7 April een uitnodiging gehad van Sony.Amos_x schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 16:57:
@Kez @Weerz , bedankt, ik zal het wel meemaken. Zal misschien ook even tijdelijk de sony mail uit m'n rules halen. Ik rapporteer hier terug indien ik weer iets zou ontvangen
En ook ik had problemen met mijn Creditcard (geblokt omdat ik het te vaak verkeerd gedaan had blijkbaar door Lag in het systeem).
Ik heb daarna nooit meer een uitnodiging gehad.(maar ook geen haast)
Maar weet vrij zeker dat er op de Sony pagina stond dat je weer uitgekozen kunt worden, Maar geen idee of dat achter in de rij is of als het een random selectie is.
https://www.amazon.de/Son...0&ref_=ci_mcx_mr_hp_atf_m
Een PS5 disc edition voor € 480,-. Te mooi om waar te zijn?
niet voor mij, ik heb er al eentje
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
externe verkoper, dus vooral op blijven letten.Major_ton schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 20:00:
https://www.amazon.de/Son...0&ref_=ci_mcx_mr_hp_atf_m
Vanaf nu ben ik ook op zoek naar een PS5. Het doel is er één te bemachtigen voor de release van de nieuwe god of war. Ben benieuwd of het gaat lukken
Don't walk on the grass, smoke it.
Toen ik begon met zoeken had ik er een na 2 weken tijd, maar dat is al een jaar geleden.germanaaizer schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 13:09:
Vanaf nu ben ik ook op zoek naar een PS5. Het doel is er één te bemachtigen voor de release van de nieuwe god of war. Ben benieuwd of het gaat lukken
Vraag me af hoelang het nu duurt.
Dat hangt er van af wat je accepteert. Nedgame heeft een bundel voor 799 euro met games en accesoires bijna dagelijks beschikbaar. Wil je alleen de console, dan is de Amazon bundel met horizon forbidden west de beste optie. Die is toch ook regelmatig beschikbaar.germanaaizer schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 13:09:
Horizon bundel of een bundel met games en headset van Mediamarkt of Nedgame is vrij simpel te doen momenteel. Als je perse een 'kale' console wil zul je goed op de alerts moeten letten en heel snel reageren want die zijn zeldzamer en in een vloek en zucht uitverkocht.germanaaizer schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 13:09:
Had zelf binnen paar dagen een Horizon FW bundel binnen via Amazon.
[ Voor 6% gewijzigd door Nephalem op 23-07-2022 23:58 ]
Eerder had ik gelezen dat Intertoys 'm soms heeft. Ik belde twee filialen op en kon bij eentje, op loopafstand van mijn werkadres, ophalen. Zij adverteren niet dus vaak hebben zij wel een paar.germanaaizer schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 13:09:
Steam ID: TheLastOttoman
Digital en Disc + HFW bundle zijn na ruim een half uur nog steeds op voorraad bij Amazon UK
Heb de voorraad een tijdje niet gevolgd dus moest ff triple checken of het echt was.
Heb het ook gezien. Maar vanuit UK komen er dan waarschijnlijk nog douanekosten bij vermoed ik.Frank schreef op maandag 25 juli 2022 @ 11:20:
Digital en Disc + HFW bundle zijn na ruim een half uur nog steeds op voorraad bij Amazon UKHeb de voorraad een tijdje niet gevolgd dus moest ff triple checken of het echt was.
Ik woon in Belgie, maar de dichtsbijzijnde intertoys is niet zo ver weg, is ook nog een optie die ik kan overwegen.TheLastOttoman schreef op maandag 25 juli 2022 @ 10:19:
[...]
Eerder had ik gelezen dat Intertoys 'm soms heeft. Ik belde twee filialen op en kon bij eentje, op loopafstand van mijn werkadres, ophalen. Zij adverteren niet dus vaak hebben zij wel een paar.
Ik zag dat bij de vorige leverbaarheif op Amazon UK er €103,44 bijkomende kosten waren voor Import Fees Deposit. Die staan er nu niet bij als je afrekent. Was in GBP 495€ kwijt voor de PS5 digital NHW bundel, ipv €605 bij de vorige Amazon voorraad (niet gekocht).germanaaizer schreef op maandag 25 juli 2022 @ 11:44:
[...]
Heb het ook gezien. Maar vanuit UK komen er dan waarschijnlijk nog douanekosten bij vermoed ik.
[...]
Ik woon in Belgie, maar de dichtsbijzijnde intertoys is niet zo ver weg, is ook nog een optie die ik kan overwegen.
Kan Amazon er achteraf nog terug vorderen? Of factureert de douane door?
American Express vraagbaak
Dan heb je niet goed gekeken want het staat er altijd bij. En 495 GBP zit je al aardig dicht in de buurt van 605 euro (582)Stinger_Ventura schreef op maandag 25 juli 2022 @ 12:05:
[...]
Ik zag dat bij de vorige leverbaarheif op Amazon UK er €103,44 bijkomende kosten waren voor Import Fees Deposit. Die staan er nu niet bij als je afrekent. Was in GBP 495€ kwijt voor de PS5 digital NHW bundel, ipv €605 bij de vorige Amazon voorraad (niet gekocht).
Staat er bij mij nog steeds bij:Stinger_Ventura schreef op maandag 25 juli 2022 @ 12:05:
[...]
Ik zag dat bij de vorige leverbaarheif op Amazon UK er €103,44 bijkomende kosten waren voor Import Fees Deposit. Die staan er nu niet bij als je afrekent. Was in GBP 495€ kwijt voor de PS5 digital NHW bundel, ipv €605 bij de vorige Amazon voorraad (niet gekocht).
:strip_exif()/f/image/gbk2MlNuyDYrG7xhcwlecLXX.jpg?f=fotoalbum_large)
Amazon zal achteraf niet vorderen, dat gebeurt dan door het postbedrijf wat je pakket aflevert.
IMarks schreef op maandag 25 juli 2022 @ 12:12:
[...]
Dan heb je niet goed gekeken want het staat er altijd bij. En 495 GBP zit je al aardig dicht in de buurt van 605 euro (582)
:strip_exif()/f/image/AbuX7fQp9PjNf4aRGQKrnVD2.jpg?f=fotoalbum_small)
Waar heb ik dat dan gemist? Staat ook niet in mijn order bevestiging?
EDIT; Ja gemist! Zit er al in, alleen totaalprijs is een stuk lager dan de vorige NHW bundel? Waar dit het verschil in?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iZPVlACHZEGELioIRziJMaT4.jpg?f=user_large)
[ Voor 69% gewijzigd door Stinger_Ventura op 25-07-2022 12:57 ]
American Express vraagbaak
Een paar dagen geleden was ik op Instanbul Airport voor een tussenstop, het wemelt daar van de Sony PlayStation 5's in winkels op het vliegveld. De prijzen die ik zag waren €999,00 pf €1099,00 voor een Sony PlayStation 5 Disc variant, de Digital was iets goedkoper.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Meteen een paar meegenomen zekerJumpman schreef op maandag 25 juli 2022 @ 12:58:
Een paar dagen geleden was ik op Instanbul Airport voor een tussenstop, het wemelt daar van de Sony PlayStation 5's in winkels op het vliegveld. De prijzen die ik zag waren €999,00 pf €1099,00 voor een Sony PlayStation 5 Disc variant, de Digital was iets goedkoper.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Verklaard gelijk waarom het daar nog wemelt van de PS5'sJumpman schreef op maandag 25 juli 2022 @ 12:58:
[ Voor 3% gewijzigd door ShadowBumble op 25-07-2022 13:42 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Dit is de digitale versie. Die is altijd goedkoper dan de disc versie toch?Stinger_Ventura schreef op maandag 25 juli 2022 @ 12:52:
[...]
[Afbeelding]
Waar heb ik dat dan gemist? Staat ook niet in mijn order bevestiging?
EDIT; Ja gemist! Zit er al in, alleen totaalprijs is een stuk lager dan de vorige NHW bundel? Waar dit het verschil in?
[Afbeelding]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
En alweer uitverkocht.
Nog bedankt voor de melding, want ik heb er 1 weten te snaggen
GefeliciteerdSir_Lion schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 08:13:
[...]
En alweer uitverkocht.
Bij mij leek het ook goed te gaan: 120 euro aan cadeaubonnen en creditcard betaling. Toen ik terug kwam op de webpagina na bestelling een foutmelding. Geen orderbevestiging en ook op mijn cc staat niets gereserveerd. Nu met Bol.com op de chat om mijn bon-tegoed terug te krijgen.....
Dat is wat mindertslh schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 10:05:
[...]
GefeliciteerdIk had minder geluk.
Bij mij leek het ook goed te gaan: 120 euro aan cadeaubonnen en creditcard betaling. Toen ik terug kwam op de webpagina na bestelling een foutmelding. Geen orderbevestiging en ook op mijn cc staat niets gereserveerd. Nu met Bol.com op de chat om mijn bon-tegoed terug te krijgen.....
Succes met het terughalen van de tegoedbonnen.
Let wel op! Je krijgt een UK stekker, dus zal je zelf een andere stekker moeten aanschaffen, Plus importkosten.tslh schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 10:30:
https://www.amazon.co.uk/gp/product/B08H95Y452
£449.99 Available by invitation
Thanks voor additionele info. Ikzelf ben huiverig om in de UK te bestellen, dus zal het niet gaan doen, maar wellicht interessant voor anderenSir_Lion schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 10:31:
[...]
Let wel op! Je krijgt een UK stekker, dus zal je zelf een andere stekker moeten aanschaffen, Plus importkosten.
Met kortingsbonnen betalen op het einde van de drop is bijna niet te doen (zeker voorgaande drops niet).tslh schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 10:05:
[...]
GefeliciteerdIk had minder geluk.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Bonnen koppel je bij Bol van te voren aan je account, het bedrag wordt dan automatisch van het totaal afgetrokken.Jumpman schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 10:34:
[...]
Met kortingsbonnen betalen op het einde van de drop is bijna niet te doen (zeker voorgaande drops niet).
Als je ze tijdens het bestellen nog wilt koppelen, dan ben je inderdaad te laat.
Hrt is mij ook gelukt en heb ook bevestiging gekregen van bol.com, nu nog spannend wanneer het geleverd wordt. Ik begreep a.s. vrijdag...Sir_Lion schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 08:13:
[...]
En alweer uitverkocht.
Ja, perfect voor het weekend.Z0di4k schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 11:41:
[...]
Hrt is mij ook gelukt en heb ook bevestiging gekregen van bol.com, nu nog spannend wanneer het geleverd wordt. Ik begreep a.s. vrijdag...
Ontving net een PostNL T&T van bol.com. Lijkt dus goed te gaan!
Mijne ook net ontvangen. Morgen middag zou die er moeten zijnBramsko schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 09:41:
Ontving net een PostNL T&T van bol.com. Lijkt dus goed te gaan!
Ik heb meegedaan. Maar of het gaat lukken, is nog een andere zaak...elaho schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 19:28:
Zijn er nog mensen die hebben mee gedaan aan de Coolblue loting? Morgen de uitslag.
[ Voor 59% gewijzigd door germanaaizer op 28-07-2022 19:41 ]
Is dit om hem te winnen, of om de kans op kopen?
Kans om hem te kopenSir_Lion schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 19:40:
Is dit om hem te winnen, of om de kans op kopen?
Als het goed is komt de mijne morgen binnen, dus ik heb er niet veel aan
Hello, helaas niet ingeloot bij CoolBlue, kreeg net bericht, 😭😭😭.
Maar bij deze een oproep, mocht je ingeloot zijn maar alsnog niet willen kopen dan neem ik het graag van je over. Ik woon/werk in Amstelveen. Als bonus kan je een week lang gratis de lekkerste koffie van de Zuidas bij me halen, of bij een andere vestiging van Doppio, regel ik wel even.
Maar bij deze een oproep, mocht je ingeloot zijn maar alsnog niet willen kopen dan neem ik het graag van je over. Ik woon/werk in Amstelveen. Als bonus kan je een week lang gratis de lekkerste koffie van de Zuidas bij me halen, of bij een andere vestiging van Doppio, regel ik wel even.
Ik ben ook niet uitgeloot helaas, dus ik houd mij aanbevolen.
Xbox Live: Springbok NL
Je bedoeld dat je niet ingeloot bentSpringbokkie schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 09:57:
Ik ben ook niet uitgeloot helaas, dus ik houd mij aanbevolen.
Hmm, ja, dan ben ik wel uitgeloot
Zonder haast weer verder, hoop er één te hebben voor mijn verjaardag (over 5 weken) zonder scalper-spekking.
Xbox Live: Springbok NL
Hier ook niet ingeloot. Jammer, maar helaas. Maar er komt er vast nog wel 1'tje uit de bus.
Hier zojuist de mijne binnen gekregen!
Wauw, wat een systeem. Vooral die controller zit zoveel fijner.
Wauw, wat een systeem. Vooral die controller zit zoveel fijner.
Hier ook ingeloot voor dezelfde bundel.Bramsko schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 14:21:
Kreeg vanmorgen al mail van Coolblue!Had er net een via Bol.com. Kan er een vriend blij mee maken.
[Afbeelding]
Ik heb 'm ook eindelijk binnen via bol (weigerde scalpers te benaderen en wilde kopen van officiele verkoper) na 1,5 jaar en kan ik dit topic verlaten. Heb ik 'm uiteindelijk toch via de bekende telegram groepen weten te bemachtigen. Succes allen.Sir_Lion schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 19:42:
[...]
Als het goed is komt de mijne morgen binnen, dus ik heb er niet veel aan
Ik heb de mijne via dit topic bemachtigdZ0di4k schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 20:49:
[...]
Ik heb 'm ook eindelijk binnen via bol (weigerde scalpers te benaderen en wilde kopen van officiele verkoper) na 1,5 jaar en kan ik dit topic verlaten. Heb ik 'm uiteindelijk toch via de bekende telegram groepen weten te bemachtigen. Succes allen.
wat was de prijs?Bramsko schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 14:21:
Kreeg vanmorgen al mail van Coolblue!Had er net een via Bol.com. Kan er een vriend blij mee maken.
[Afbeelding]
Vandaag 2 gamemania gebeld. 1e had geen voorraad maar bij de 2e kon ik er 1 ophalen. De Horizon Bundel met spel Dying light 2 voor 626 euro. Ik kon ook battlefield kiezen maar Dying light 2 leek mij betere game. Ze vertelde me dat ze er vrijdag 40 hadden binnen gekregen en op 2 na allemaal al verkocht.
Met Battlefield was je iets goedkoper uit. Dan is die bundel 600 euro. Aangezien ik beide games (nog Dying Light, nog BF) niet echt op mijn verlanglijst had staan, heb ik maar voor de goedkoopste bundel gekozen en dus de bundel met BF.elaho schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 15:24:
Vandaag 2 gamemania gebeld. 1e had geen voorraad maar bij de 2e kon ik er 1 ophalen. De Horizon Bundel met spel Dying light 2 voor 626 euro. Ik kon ook battlefield kiezen maar Dying light 2 leek mij betere game. Ze vertelde me dat ze er vrijdag 40 hadden binnen gekregen en op 2 na allemaal al verkocht.
Ik had veel negatieve reviews over battlefield gelezen dus vandaar dat ik voor dying light 2 heb gekozen.
Voor een ieder; ik was net in de Game mania Heerhugowaard, daar hebben ze een "aantal" ps5 disc versie bundels op voorraad :-) Ik hoef er geen een, maar misschien mensen hier wel ;-)
Succes!
Succes!
Thanks maat heb er eentje gescoord daar!sderooij schreef op zondag 31 juli 2022 @ 14:05:
Voor een ieder; ik was net in de Game mania Heerhugowaard, daar hebben ze een "aantal" ps5 disc versie bundels op voorraad :-) Ik hoef er geen een, maar misschien mensen hier wel ;-)
Succes!
Topper! Ik heb er ook eentje kunnen bemachtigen. Wordt wel een ritje ff plannen, but all worth it! Enorm bedankt.sderooij schreef op zondag 31 juli 2022 @ 14:05:
Succes!
AVR-X1700H | 5x B&W M1 | SVS PC12 NSD-DSP | LG OLED 65C8
haha geweldig om te horen! Veel plezier ;-)kpnsvn schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:59:
[...]
Topper! Ik heb er ook eentje kunnen bemachtigen. Wordt wel een ritje ff plannen, but all worth it! Enorm bedankt.
Voor wie er veel te veel voor wil uitgeven. Hier kan je hem nog kopen:
https://www.bol.com/nl/nl...edition/9300000110078772/
https://www.bol.com/nl/nl...edition/9300000110078772/
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |