Ik krijg constant dat de transactie is mislukt.
Had ik ook, blijven proberen, bij poging nummer 12 ofzo pas lukte het inloggen.Cyclonic schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 11:37:
[...]
Hoe kom je aangemeld dan? want als ik op aanmelden druk krijg ik ook telkens die onderhoudsmelding
HTTP ERROR 404 Not Found
URI: /nl-nl/ps5-secured.html
STATUS: 404
SERVLET: org.apache.felix.http.base.internal.dispatch.DispatcherServlet-48ca7999
Edit: o..na 6 x refreshen weer TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR
We voeren momenteel onderhoud uit en we doen er alles aan dit zo snel mogelijk af te ronden. Probeer het later opnieuw. (ook op inlogpagina)
SERVLET: org.apache.felix.http.base.internal.dispatch.DispatcherServlet-48ca7999
Edit: o..na 6 x refreshen weer TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR
We voeren momenteel onderhoud uit en we doen er alles aan dit zo snel mogelijk af te ronden. Probeer het later opnieuw. (ook op inlogpagina)
[ Voor 36% gewijzigd door kr1z op 07-07-2022 11:44 ]
Dat krijg je als je bank de 3d secure verificatie weigert. De ING deed dat dus bij mij, een creditcard van de rabobank werkte wel.graunie schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 11:41:
Ik krijg constant dat de transactie is mislukt.
PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760
Ik ook en in de wachtrij met de link kom ik al helemaal niet meer. Ik ben er klaar mee. Waardeloos geregeld dit weer.Cyclonic schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 11:37:
[...]
Hoe kom je aangemeld dan? want als ik op aanmelden druk krijg ik ook telkens die onderhoudsmelding
Ik ookkr1z schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 11:42:
HTTP ERROR 404 Not Found
Heb hetzelfde gedaan wat anderen aangemerkt hebben. Stond nu al een hele tijd vast op de "queue", ben ingelogt op de Playstation website en kon toen desondanks direct een PS5 bestellen. Betalen was nog wat lastig met foutmeldingen maar het is me toch gelukt.
Uhh dus zoals velen hier vie de directe link wel in de webshop beland en kunnen kopen... Maar ik zie dat ik weer nog een kan afrekenen.... Dat klopt toch niet?
Welke directe link?SammT schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 11:43:
Uhh dus zoals velen hier vie de directe link wel in de webshop beland en kunnen kopen... Maar ik zie dat ik weer nog een kan afrekenen.... Dat klopt toch niet?
https://direct.playstatio...zon-forbidden-west-bundle
Gebruikte ik, wel de gewone disc-versie gekozen.
Ik kom niet ingelogd, krijg die onderhouds crap hele tijd bij aanmelden, en via de que zegt die dat het niet meer uniek isDRidder schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 11:45:
[...]
https://direct.playstatio...zon-forbidden-west-bundle
Gebruikte ik, wel de gewone disc-versie gekozen.

en nu krijg ik :
"Je unieke wachtrij-URL is momenteel in gebruik.
Als je hebt geprobeerd de URL te openen vanuit een nieuwe browser of een ander apparaat, ga dan terug naar de oorspronkelijke browser/het oorspronkelijke apparaat waarmee je de URL hebt geopend om je ervaring te vervolgen."
... terwijl ik op het zelfde apparaat en zelfde browser en het zelfde tabblad zit.
Ik begin het zelfde gevoel te krijgen wat ik zou krijgen als ik een dure bundel zou kopen of een van een scammer ,, dus ik kap d`r mee voor vandaag
succes voor de rest
"Je unieke wachtrij-URL is momenteel in gebruik.
Als je hebt geprobeerd de URL te openen vanuit een nieuwe browser of een ander apparaat, ga dan terug naar de oorspronkelijke browser/het oorspronkelijke apparaat waarmee je de URL hebt geopend om je ervaring te vervolgen."
... terwijl ik op het zelfde apparaat en zelfde browser en het zelfde tabblad zit.
Ik begin het zelfde gevoel te krijgen wat ik zou krijgen als ik een dure bundel zou kopen of een van een scammer ,, dus ik kap d`r mee voor vandaag
succes voor de rest
[ Voor 3% gewijzigd door kr1z op 07-07-2022 11:49 ]
Ja klote, blijven proberenCyclonic schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 11:46:
[...]
Ik kom niet ingelogd, krijg die onderhouds crap hele tijd bij aanmelden, en via de que zegt die dat het niet meer uniek is

Probeer in te loggen op direct.playstation terwijl je op de link clickt die je in de mail hebt gekregen. Daardoor kon ik direct via de webshop een PS5 bestellen.Cyclonic schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 11:46:
[...]
Ik kom niet ingelogd, krijg die onderhouds crap hele tijd bij aanmelden, en via de que zegt die dat het niet meer uniek is
Neeeeeeeeeeeeeeee was er in, moest ik CC toevoegen, weer crash omdat die je dan weer opnieuw gaat aanmelen omfg

Is mij nu ook gelukt op deze manier. Was even bang dat het bij betalen weer mis ging omdat de site daar bleef hangen en vervolgens weer een onderhoudspagina toonde. Maar toen kwam de bevestigingsmail.SunriseBGN schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 11:29:
[...]
Betaald en bevestigingsmail gekregen![]()
Kwam de 1e keer via de queue niet in de winkel, de onderhoudsmelding.
Ook via de directe link de PS5 in mijn winkelwagen kunnen plaatsen. Kreeg na het afrekenen de melding terug dat er onderhoud aan de hand is, maar kreeg netjes een bevestiging via mail dat de PS5 besteld werd.
Mij ook gelukt nu via die directe link!
Nou dat word geen playstation, om 10:30 (van 10:30-12:00 de kans om een ps5 te kopen). Vervolgens ingelogd en een wachtrij van 2 minuten.
Zodra de wachtrij voorbij was, een onderhouds melding die nog steeds niet voorbij is.
Wat een amateuristische bedoeling is dit.
Zodra de wachtrij voorbij was, een onderhouds melding die nog steeds niet voorbij is.
Wat een amateuristische bedoeling is dit.
Ik krijg nu onderhoudsmelding en betaalbevstiging via de mail. Ik ga er maazr vanuit dat ik hem heb.
Even afwachten maar
Even afwachten maar
Lol ik was er ook doorheen, maar werd er weer uitgegooid voordat ik kon betalen.

Hier inmiddels ook gelukt via direct. direct.playstation.com en die wachtrijlink.
Wel snel m'n ouders moeten bellen om hun rabo cc te gebruiken want met mijn ING cc lukte het inderdaad niet.
Wel snel m'n ouders moeten bellen om hun rabo cc te gebruiken want met mijn ING cc lukte het inderdaad niet.
Ik had al het gevoel dat dit kon gebeuren. Heb daarom vannacht vantevoren al een CC toegevoegd aan mijn account om tijd te besparen.Cyclonic schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 11:49:
Neeeeeeeeeeeeeeee was er in, moest ik CC toevoegen, weer crash omdat die je dan weer opnieuw gaat aanmelen omfg![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt een console alleen kopen met de uitnodiging die rechtstreeks van PlayStation is verzonden.
Krijg ik nu wtf maar als ik de link open krijg ik:
Je unieke wachtrij-URL is momenteel in gebruik.
Als je hebt geprobeerd de URL te openen vanuit een nieuwe browser of een ander apparaat, ga dan terug naar de oorspronkelijke browser/het oorspronkelijke apparaat waarmee je de URL hebt geopend om je ervaring te vervolgen.
Als je hebt geprobeerd de URL te openen vanuit een nieuwe browser of een ander apparaat, ga dan terug naar de oorspronkelijke browser/het oorspronkelijke apparaat waarmee je de URL hebt geopend om je ervaring te vervolgen.
Ik krijg precies hetzelfde hier iddCyclonic schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 11:55:
Je kunt een console alleen kopen met de uitnodiging die rechtstreeks van PlayStation is verzonden.
De enige manier blijkbaar om op dit moment een PS5 te kopen is om opnieuw op de link te gaan, dan inloggen op een tweede tab op direct.playstation en dan kijken of je bij de webshop een PS5 kunt bestellen.Cyclonic schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 11:55:
Ze hebben het echt niet goed geregeld. Success.
Geef het op wat is dit toch weer slecht hou het lekker bij xbox series X
Blijft dat de URL al in gebruik is inderdaad, en heb echt alles letterlijk in het winkelmandje, cc allesApos schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 11:56:
[...]
Ik krijg precies hetzelfde hier iddHopeloos dit
Ik heb die ook gehad. Blijven proberen I guessCyclonic schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 12:01:
[...]
Blijft dat de URL al in gebruik is inderdaad, en heb echt alles letterlijk in het winkelmandje, cc alles

Krijg je die melding als je probeert af te rekenen?Cyclonic schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 12:01:
[...]
Blijft dat de URL al in gebruik is inderdaad, en heb echt alles letterlijk in het winkelmandje, cc alles
Mij ook gelukt met de hier gedeelde truuk, net voor 12 uur. Mijn dank is groot!
Het is nu later dan 12:00 dus ik hoop dat het jullie nog lukt om een PS5 te bestellen. Is gewoon totaal de schuld van Sony dat ze hun shit niet bij elkaar hebben. Ze sturen een beperkt aantal uitnodigingen en dan kunnen ze niet eens zorgen dat de website fatsoenlijk werkt om de drukte te weerstaan.
Ik heb de oplossing gevonden voor de mensen die krijgen dat de link niet meer werkt
Ga naar history en zoek het moment dat je werd doorverzonden open die URL link en dan reken af via de direct link.
Na veel stress en irritatie toch gelukt
Thx aan iedereen voor de hulp, hoop dat ik ook andere kan helpen met deze info
Ga naar history en zoek het moment dat je werd doorverzonden open die URL link en dan reken af via de direct link.
Na veel stress en irritatie toch gelukt
Nice, nu in spanning afwachten op de verzendbevestiging. Ben inmiddels zo negatief dat ik dat ook wel mis zie gaanCyclonic schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 12:05:
Ik heb de oplossing gevonden voor de mensen die krijgen dat de link niet meer werkt
Na veel stress en irritatie toch gelukt![]()
Wat ik begrepen heb is distributie center van Sony van Europe, Einhoven of Tilburg? Dus voor ons hollanders moet dat toch wel snel gaan danDRidder schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 12:08:
[...]
Nice, nu in spanning afwachten op de verzendbevestiging. Ben inmiddels zo negatief dat ik dat ook wel mis zie gaan
Hier nu uiteindelijk ook gelukt, na heel veel refreshen / opnieuw proberen. Zojuist ook de bevestiging ontvangen per mail.
man man man. Draait deze bende op dezelfde rammelende server als PSN?
Eerst via de pc na de 'ik ben geen robot plaatje' een scherm met alleen de vijf gekleurde consoles. Hetzelfde in een andere browser. Op de telefoon met chrome wel gelukt om in de wachtrij te komen om na de gong op een onderhoudspagina te komen. Alle bovenstaande trucjes hebben helaas niet mogen baten. Zelfs het inloggen in de normale sony store en een console toevoegen en creditcard koppelen koste al meerdere pogingen.
De volgende keer maar niet hopen dat het lukt.
Eerst via de pc na de 'ik ben geen robot plaatje' een scherm met alleen de vijf gekleurde consoles. Hetzelfde in een andere browser. Op de telefoon met chrome wel gelukt om in de wachtrij te komen om na de gong op een onderhoudspagina te komen. Alle bovenstaande trucjes hebben helaas niet mogen baten. Zelfs het inloggen in de normale sony store en een console toevoegen en creditcard koppelen koste al meerdere pogingen.
De volgende keer maar niet hopen dat het lukt.
Mooi dat het nog gelukt is. Hierbij na de zoveelste refresh nu de melding dat de console niet meer op voorraad is helaas.Apos schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 12:16:
Hier nu uiteindelijk ook gelukt, na heel veel refreshen / opnieuw proberen. Zojuist ook de bevestiging ontvangen per mail.
Ik kon op een gegeven moment op verder klikken, maar toen weer een foutmelding. Ik ben er wel een beetje klaar mee. Ik heb al een Xbox Series X en een goede gaming laptop, dus ik heb verder niets te klagen. Het zou ook een beetje overkill zijn. Koop de games wel wat later op de PC. Hopelijk hebben de mensen die nog geen XSX of goede PC hebben er wel één kunnen bemachtigen.
ik koop wel een Xbox, ben helemaal klaar met
sony.
sony.
[ Voor 4% gewijzigd door Karelde6e op 07-07-2022 12:30 ]
Ja, grappig dat sommige van ons alleen maar een PS5 konden bestellen door misbruik te maken van een omweg in het systeem. Maar goed, nu hoef ik niet meer elke dag te kijken naar PS5 voorraad op webshops.CerandoX.nl schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 12:25:
Ik kon op een gegeven moment op verder klikken, maar toen weer een foutmelding. Ik ben er wel een beetje klaar mee. Ik heb al een Xbox Series X en een goede gaming laptop, dus ik heb verder niets te klagen. Het zou ook een beetje overkill zijn. Koop de games wel wat later op de PC. Hopelijk hebben de mensen die nog geen XSX of goede PC hebben er wel één kunnen bemachtigen.
Die site was zo gaar he, continue die foutmelding en out of service bladiebla. Ik dacht, laat ik een keer uitloggen en inloggen misschien helpt dat. Maar ik kwam steeds niet door dat proces, want ONDERHOUD.... Nu nadat alles is uitverkocht en de site weer redelijk normaal werkt, kon ik uitloggen. Dus ik log net weer in, en wat zie ik.... er zit een console bundel in mijn winkelmandje. Nou meteen proberen af te rekenen dus..... en wat denk je? NIET OP VOORRAAD....
man man man wat een drama dit
Probeer de versie eens zonder Horizon, ik heb ook de gewone disc versie gepakt.peakaboo schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 12:32:
Die site was zo gaar he, continue die foutmelding en out of service bladiebla. Ik dacht, laat ik een keer uitloggen en inloggen misschien helpt dat. Maar ik kwam steeds niet door dat proces, want ONDERHOUD.... Nu nadat alles is uitverkocht en de site weer redelijk normaal werkt, kon ik uitloggen. Dus ik log net weer in, en wat zie ik.... er zit een console bundel in mijn winkelmandje. Nou meteen proberen af te rekenen dus..... en wat denk je? NIET OP VOORRAAD....![]()
![]()
man man man wat een drama dit
Dat probeerde ik al de hele tijd, maar deze zit dus ook in mijn mandje. Kan het alleen niet afrekenen omdat er geen voorraad meer is. Het blijft wel staan....Cyclonic schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 12:52:
[...]
Probeer de versie eens zonder Horizon, ik heb ook de gewone disc versie gepakt.
Denk dat de tips hieronder overigens zeker gewerkt hadden bij mij, gezien de succesjes bij andere
[ Voor 37% gewijzigd door peakaboo op 07-07-2022 12:59 ]
Ik hoop voor iedereen die wel heeft weten te bestellen dat het ook werkelijk gelukt is.
Op de queue-pagina hebben ze een bericht toegevoegd:
Op de queue-pagina hebben ze een bericht toegevoegd:
Het evenement is nu afgelopen en al onze PS5-consoles zijn gereserveerd.
We werken er continu aan om in de toekomst meer PS5-consoles beschikbaar te maken.
PS5-consoles komen vandaag niet meer op voorraad, maar we hebben nog steeds accessoires en games beschikbaar.
Bericht laatst bijgewerkt op: 12:15
Vanwege technische problemen zijn PS5-consoles vandaag helaas niet beschikbaar. We werken er hard aan om in de toekomst meer PS5-consoles beschikbaar te maken. Bedankt voor je begrip en geduld.
Was bij mij ook zo, maar staat nu op niet meer voorradig..peakaboo schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 12:54:
[...]
Dat probeerde ik al de hele tijd, maar deze zit dus ook in mijn mandje. Kan het alleen niet afrekenen omdat er geen voorraad meer is. Het blijft wel staan....
Wat een gedoe, maar weer wachten op de volgende kans.
PS5 User ;-) ...
Krijgen de genen die de "uitverkocht" melding kregen , nou weer een uitnodiging?
Of moet je weer opnieuw registreren?
Of juist niet weer registreren om te voorkomen dat je dan weer achteraan de rij komt?
Of moet je weer opnieuw registreren?
Of juist niet weer registreren om te voorkomen dat je dan weer achteraan de rij komt?
[ Voor 3% gewijzigd door kr1z op 07-07-2022 13:07 ]
Ik neem aan dat je gewoon weer moet wachten op een nieuwe uitnodiging per mail. Dus niet opnieuw registreren.kr1z schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 13:06:
Krijgen de genen die de "uitverkocht" melding kregen , nou weer een uitnodiging?
Of moet je weer registreren?
Of juist niet weer registreren om te voorkomen dat je weer achteraan de rij komt?
Ok , lijkt me het meest logisch idd, but then again ... er leek me wel meer logisch vandaag ;-)Terajo schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 13:07:
[...]
Ik neem aan dat je gewoon weer moet wachten op een nieuwe uitnodiging per mail. Dus niet opnieuw registreren.
Ik heb me in december ooit ingeschreven, daarna elke keer dat ik me inschreef nooit meer een bevestiging gehad in mijn mail.
Ik vond je reactie toch wel interessant dus ik ben ook op Amazon UK gaan kijken. De goedkoopste die ik zie is echter 570 pond. Wel een flink verschil. Doe ik iets verkeerd?Kapitein Merijn schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 19:38:
[...]
Als je de refund krijgt betaal je zelfs minder dan de kale disc prijs.
Maar als je liever niet bij het grote boze Amazon besteld dan word het een ander verhaal ja.
@DCNY
Vooral geduld hebben over het algemeen. Als er geen kosten zijn gemaakt voor het invoeren krijg je de geschatte kosten (import fees deposit) terug. Als dat niet verwerkt is binnen 180 dagen na aankoop krijg je ze altijd terug.
[Afbeelding]
Amazon werkt net als bol.com met derde partijen die kunnen verkopen op hun site. Je moet dus enorm opletten dat je geen tweedehands koopt of enorm hoge verzendkosten betaalt of gewoon wordt opgelicht en een lege doos krijgt opgestuurd.Willie1503 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 14:07:
[...]
Ik vond je reactie toch wel interessant dus ik ben ook op Amazon UK gaan kijken. De goedkoopste die ik zie is echter 570 pond. Wel een flink verschil. Doe ik iets verkeerd?
Overigens waarom ik eigenlijk nooit meer bij bol.com wat koop. Het is totaal niet overzichtelijk bij wie je nu eigenlijk koopt.
Ah ik snap het. Krijg je vanuit Amazon dan niet een bepaalde garantie als je uiteindelijk een lege doos krijgt bijvoorbeeld? Het is tenslotte een bij hun aangesloten verkoper.mareck1 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 14:15:
[...]
Amazon werkt net als bol.com met derde partijen die kunnen verkopen op hun site. Je moet dus enorm opletten dat je geen tweedehands koopt of enorm hoge verzendkosten betaalt of gewoon wordt opgelicht en een lege doos krijgt opgestuurd.
Overigens waarom ik eigenlijk nooit meer bij bol.com wat koop. Het is totaal niet overzichtelijk bij wie je nu eigenlijk koopt.
Weet ik eigenlijk niet. Ik ga er wel van uit dat ze het zullen vergoeden ja. Maar als ze moeilijk gaan doen: hoe bewijs je dat je een baksteen hebt ontvangen ipv het product?Willie1503 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 14:23:
[...]
Ah ik snap het. Krijg je vanuit Amazon dan niet een bepaalde garantie als je uiteindelijk een lege doos krijgt bijvoorbeeld? Het is tenslotte een bij hun aangesloten verkoper.
Was gisteren heel de dag beschikbaar maar nu niet meer helaas.Willie1503 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 14:07:
[...]
Ik vond je reactie toch wel interessant dus ik ben ook op Amazon UK gaan kijken. De goedkoopste die ik zie is echter 570 pond. Wel een flink verschil. Doe ik iets verkeerd?
Inderdaad even opletten dat er bij staat: Sold bij Amazon. Meestal zie je het ook wel aan de prijs van het artikel en de verzendkosten.
In tegenstelling tot wat eerder gezegd is hier is mijn ervaring dat je vrijwel altijd de import fees terug krijgt. Slechts een enkele keer niet terug gekregen.
Je kan natuurlijk pech hebben maar als je betaald in ponden en met bijvoorbeeld Revolut dan valt het leed wel te overzien.
Alles beter dan die verschikkelijke bundels van Mediamarkt

[ Voor 12% gewijzigd door Kapitein Merijn op 07-07-2022 14:54 ]
Untappd: Kapitein_Merijn
Worst case: filmpje maken van openen, maar in het algemeen ligt de bewijslast bij de verkoper om aan te tonen dat hij/zij het juiste verstuurd heeft.mareck1 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 14:28:
[...]
Weet ik eigenlijk niet. Ik ga er wel van uit dat ze het zullen vergoeden ja. Maar als ze moeilijk gaan doen: hoe bewijs je dat je een baksteen hebt ontvangen ipv het product?
Hoeveel verschil maakt het betalen in GBP tov EUR?Kapitein Merijn schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 14:52:
[...]
Was gisteren heel de dag beschikbaar maar nu niet meer helaas.
Inderdaad even opletten dat er bij staat: Sold bij Amazon. Meestal zie je het ook wel aan de prijs van het artikel en de verzendkosten.
In tegenstelling tot wat eerder gezegd is hier is mijn ervaring dat je vrijwel altijd de import fees terug krijgt. Slechts een enkele keer niet terug gekregen.
Je kan natuurlijk pech hebben maar als je betaald in ponden en met bijvoorbeeld Revolut dan valt het leed wel te overzien.
Alles beter dan die verschikkelijke bundels van Mediamarkt
Dus even voor mij.
Ik heb kunnen bestellen en daarvan een bevestiging gehad. Geld staat op de VISA nog gereserveerd. Ik kan mijn order nog niet checken via de order-lookup link in mijn bevestigingsmail
Nu gewoon afwachten
Ik heb kunnen bestellen en daarvan een bevestiging gehad. Geld staat op de VISA nog gereserveerd. Ik kan mijn order nog niet checken via de order-lookup link in mijn bevestigingsmail
Nu gewoon afwachten
Ziet er naar uit dat alles geannuleerd is en men een nu dag gaat aanwijzen…….
Beste jwouter,
Wegens technische problemen is het voor vandaag geplande event helaas geannuleerd.
Zodra deze problemen zijn opgelost, nodigen we je graag opnieuw uit voor een exclusief event waarmee je kans maakt op de aanschaf van een PlayStation®5-console. Hou je inbox in de gaten!
Het PlayStation®-team
Beste jwouter,
Wegens technische problemen is het voor vandaag geplande event helaas geannuleerd.
Zodra deze problemen zijn opgelost, nodigen we je graag opnieuw uit voor een exclusief event waarmee je kans maakt op de aanschaf van een PlayStation®5-console. Hou je inbox in de gaten!
Het PlayStation®-team
Die kreeg ik dus ook binnen, maar ik heb niet eens mn bestelling kunnen voltooien. Naja lets see..jwouter1 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 18:35:
Ziet er naar uit dat alles geannuleerd is en men een nu dag gaat aanwijzen…….
Beste jwouter,
Het PlayStation®-team
Weet iemand hoe die invoerrechten terugbetaling loopt in België? Krijg je daar dan bericht van via Amazon? Of wordt dat geld gewoon gestort (zou niet weten hoe ze mijn rekeningnr hebben)?
Je hebt toch ergens mee betaald? Daar kunnen ze ook weer geld terugstorten.lapino schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 19:18:
Weet iemand hoe die invoerrechten terugbetaling loopt in België? Krijg je daar dan bericht van via Amazon? Of wordt dat geld gewoon gestort (zou niet weten hoe ze mijn rekeningnr hebben)?
Ik heb trouwens gister ook in de UK besteld. Ik was er klaar mee. Ik wil graag in m’n vakantie eindelijk weer eens lekker gamen. Ik keek inmiddels ook al op marktplaats, maar ik gun het die figuren niet, dus ik ben al lang blij dat ik hem via een officieel kanaal heb kunnen aanschaffen. Die meerprijs maakt me dus niet eens zoveel uit, maar geld terug zou leuk zijn.
[ Voor 33% gewijzigd door ZeromaNoiS op 07-07-2022 20:58 ]
Wat een PR-gedraaikont, bah. ‘Geannuleerd’. Maar vooral geen excuses maken aan iedereeen die gemaild is voor dit speciale event en wiens tijd en energie verspild is vandaag. Hierboven in het forum staan diverse posts van mensen die evt. met trucjes, blijven refreshen, opslaan van urls of apart laden van de playstation store (net) wel konden bestellen. Worden de bestellingen van die mensen allemaal ge-annuleerd? Ik betwijfel het.
In de wachtrij kon en heeft Sony diverse live meldingen en updates geplaatst. Als men het event zoals geschreven in de e-mail die we kregen echt geannuleerd had, hadden ze bij het constateren van de technische problemen daar direct een melding voor iedereen kunnen plaatsen en de wachtrij en verkoop tijdens het event kunnen afbreken. Alles heeft tot het geplande einde doorgelopen. En dan 6-7 uur LATER na afloop ontvangen we deze e-mail met 'geannuleerd'.
Moelijk woord Sony, 'Sorry'. Scheel maar 2 letters met jullie bedrijfsnaam.
In de wachtrij kon en heeft Sony diverse live meldingen en updates geplaatst. Als men het event zoals geschreven in de e-mail die we kregen echt geannuleerd had, hadden ze bij het constateren van de technische problemen daar direct een melding voor iedereen kunnen plaatsen en de wachtrij en verkoop tijdens het event kunnen afbreken. Alles heeft tot het geplande einde doorgelopen. En dan 6-7 uur LATER na afloop ontvangen we deze e-mail met 'geannuleerd'.
:strip_exif()/f/image/F0wFGtfFnkUXfSShPn1sdAWV.jpg?f=fotoalbum_large)
Vreemd inderdaad, lijkt erop dat ze het met terugwerkende kracht willen "annuleren" om zichzelf alvast in te dekken.fredvd schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 21:24:
Wat een PR-gedraaikont, bah. ‘Geannuleerd’. Maar vooral geen excuses maken aan iedereeen die gemaild is voor dit speciale event en wiens tijd en energie verspild is vandaag. Hierboven in het forum staan diverse posts van mensen die evt. met trucjes, blijven refreshen, opslaan van urls of apart laden van de playstation store (net) wel konden bestellen. Worden de bestellingen van die mensen allemaal ge-annuleerd? Ik betwijfel het.
[Afbeelding]
Had jij wel besteld?
Bij mij staat de bestelling, gedaan tijdens het event op verzending voorbereiden.
Lijkt mij niet dat deze geannuleerd wordt, hoop ik.
Lijkt mij niet dat deze geannuleerd wordt, hoop ik.
Geen mail gekregen, hoop echt niet dat ze mijn bestelling gaan, annuleren want ga dit niet nog eens doen, dat overleven mijn toetsenbord en beeldscherm niet.
Bij mij staat de betaling ook nog op pending. Overigens gaat de order lookup link in de mail voor mij steeds naar de Engelse site die dus niet werkt, als je zelf de NL url invoert (https://direct.playstation.com/nl-nl/order-lookup) dan kan je wel je order vinden. Hij staat ook in je account.maartend schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 18:22:
Geld staat op de VISA nog gereserveerd. Ik kan mijn order nog niet checken via de order-lookup link in mijn bevestigingsmail
Volgens de bevestigingsmail zou verzending dezelfde dag zijn maar dat is tot nu toe niet gebeurd ("zending voorbereiden"), echter die mail over annulering van het event heb ik ook niet gekregen dus ik neem aan dat ze deze wel gaan leveren.
Voor degenen die de PS5/Horizon bundle op Amazon UK besteld hebben: De guaranteed delivery date staat in de order confirmation op 19 juli, maar in Amazon's systeem op 14 juli. Toch weer even een stukkie eerder.
Bij mij ook verzonden, verwachte leverdatum 11 juli. Op mijn creditcard staat het bedrag overigens nog als gereserveerd, dus dat is kennelijk geen probleem.
e:
e:
Ja dit moest ik ook zelf uitvinden, echt heel slecht dat het in de mail lijkt alsof je op een Nederlandse URL klikt maar dat er een Britse achter hangt. Handmatig wisselen naar de Nederlandse site lost het inderdaad op.Tyran37 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 10:06:
Overigens gaat de order lookup link in de mail voor mij steeds naar de Engelse site die dus niet werkt, als je zelf de NL url invoert (https://direct.playstation.com/nl-nl/order-lookup) dan kan je wel je order vinden. Hij staat ook in je account
[ Voor 65% gewijzigd door The Martian op 08-07-2022 10:53 ]
Kon je de bestelling maar ophalen, zie dat het in HEIJEN is, net een klein uurtje rijden 😬
Heeft iemand hier de aanschaf via PayPal gedaan? Ik heb geen credit card meer (gebruikte hem nooit meer, kostte alleen maar geld) en vraag me af hoeveel tijd het kost om geld te storten op een PayPal account via I-deal en dan vanuit PayPal te betalen aan PS Direct. Ik zal wel weer paranoïde zijn maar ik wil zo kort mogelijk geld op dat PayPal account hebben staan.
Paypal was niet mogelijk als betaalmethode, enkel credit card (en zelfs dat wilde nog niet lukkenYggdrazzil schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 11:15:
Heeft iemand hier de aanschaf via PayPal gedaan? Ik heb geen credit card meer (gebruikte hem nooit meer, kostte alleen maar geld) en vraag me af hoeveel tijd het kost om geld te storten op een PayPal account via I-deal en dan vanuit PayPal te betalen aan PS Direct. Ik zal wel weer paranoïde zijn maar ik wil zo kort mogelijk geld op dat PayPal account hebben staan.
Hoop dat ze die wel activeren, anders heb ik ook een probleem. Heb ook geen creditcard, lang geleden opgezegd.Yggdrazzil schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 11:15:
PS5 User ;-) ...
Verwijderd
Liep net even de Intertoys Hilversum in: twee PS5 disk bundels. Met o.a. een extra controller en Horizon Forbidden West voor €720.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2022 12:13 ]
mooie afzettersprijzen nog steedsVerwijderd schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 11:51:
Liep net even de Intertoys Hilversum in: twee PS5 disk bundels. Met o.a een extra controller en Horizon Forbidden West voor €720.
Ik heb hiervoor de gratis versie van Revolut gebruikt. Daarmee kan je een eenmalige virtuele cc aanmaken, transactie moet je goedkeuren in de app en dan vervalt de cc ook meteen. Wordt tot nu toe overal geaccepteerd en kost dus niks.supernova schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 11:34:
[...]Heb ook geen creditcard, lang geleden opgezegd.
Intertoys Deventer heeft ook weer voorraad. PS5 disc + Grand Turismo + HFBW & extra controller. 720,- euries.
Denk dat het aanbod voorlopig nog laag en de vraag hoog blijft waardoor dit "normale" prijzen zijn?
Extra controller eraf a 60,- is 660,- (voor een ps5 van 500 + 2 spellen). Of mag ik zo niet rekenen?
Denk dat het aanbod voorlopig nog laag en de vraag hoog blijft waardoor dit "normale" prijzen zijn?
Extra controller eraf a 60,- is 660,- (voor een ps5 van 500 + 2 spellen). Of mag ik zo niet rekenen?
Bijna goed. Als je op hun site kijkt zie je dat ze voor controller, HFW en GT7 alle 3 €75,- rekenen. Dus met die 720 krijg je zelfs nog 5 euro korting van zeTwixterr schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 13:19:
Intertoys Deventer heeft ook weer voorraad. PS5 disc + Grand Turismo + HFBW & extra controller. 720,- euries.
Nope GT bij mediamarkt nu zelfs maar 55 en special edition 💀TrueGamer schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 13:57:
[...]
Bijna goed. Als je op hun site kijkt zie je dat ze voor controller, HFW en GT7 alle 3 €75,- rekenen. Dus met die 720 krijg je zelfs nog 5 euro korting van ze
Gebruik je hiervoor het gratis account ?Tyran37 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 12:14:
[...]
Ik heb hiervoor de gratis versie van Revolut gebruikt. Daarmee kan je een eenmalige virtuele cc aanmaken, transactie moet je goedkeuren in de app en dan vervalt de cc ook meteen. Wordt tot nu toe overal geaccepteerd en kost dus niks.
PS5 User ;-) ...
Zou fijn zijn. Waar zie je dit staan? Bij mij staat er 18 juli bij de orders..mixaaah schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 10:35:
Voor degenen die de PS5/Horizon bundle op Amazon UK besteld hebben: De guaranteed delivery date staat in de order confirmation op 19 juli, maar in Amazon's systeem op 14 juli. Toch weer even een stukkie eerder.
Oh had ik er wel even bij mogen vermelden inderdaad. Heb contact opgenomen met hun klantenservice!KcsmM schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:59:
[...]
Zou fijn zijn. Waar zie je dit staan? Bij mij staat er 18 juli bij de orders..
Ik heb eergister die bundel besteld bij Amazon.co.uk en die is vandaag al bezorgd.mixaaah schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 10:35:
OefRobvG schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:07:
[...]
Ik heb eergister die bundel besteld bij Amazon.co.uk en die is vandaag al bezorgd.
Lucky you, hier staat ie nog op preparing shipment.RobvG schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:07:
[...]
Ik heb eergister die bundel besteld bij Amazon.co.uk en die is vandaag al bezorgd.
Is jouw pakket vanuit Engeland verzonden of vanuit een ander warehouse? Mijn pakket is namelijk al een paar dagen in Engeland zelf aan het rondzwerven als ik naar de tracking informatie kijk.RobvG schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:07:
[...]
Mijn PS5 was verzonden met UPS en de eerste update was:Schweino schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:38:
[...]
Is jouw pakket vanuit Engeland verzonden of vanuit een ander warehouse? Mijn pakket is namelijk al een paar dagen in Engeland zelf aan het rondzwerven als ik naar de tracking informatie kijk.
Parcel arrived at a carrier facility
Hellaby, GB
Je zou verwachten dat alles wat er op dat moment besteld wordt en als bestemming NL heeft als batch er uit gaat. Maar zo werkt dat kennelijk niet.RobvG schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 19:17:
[...]
Mijn PS5 was verzonden met UPS en de eerste update was:
Parcel arrived at a carrier facility
Hellaby, GB
De mijne was vrijdag in NL Eindhoven, nu in Rotterdam, en maandag als het goed is bij mij.
Ik ben op zoek naar een digital edition van de PS5 zonder games en accessoires. Klopt het dat eigenlijk de enige kans om deze te bemachtigen via PlayStation zelf is?
En qua betalingsmethoden lees ik dat je alleen met creditcard kan betalen. Deze heb ik niet, maar ik heb wel een Debit card. Heeft iemand ervaringen of dit ook geaccepteerd wordt?
En qua betalingsmethoden lees ik dat je alleen met creditcard kan betalen. Deze heb ik niet, maar ik heb wel een Debit card. Heeft iemand ervaringen of dit ook geaccepteerd wordt?
Debit card wordt als het goed is ook geaccepteerd van wat ik kan zien. Op dit moment lijkt het wel moeilijk om een losse console te bemachtigen. Bundels zijn praktisch altijd wat je op dit moment kunt vinden in retail winkels.Mahone schreef op zondag 10 juli 2022 @ 11:26:
Ik ben op zoek naar een digital edition van de PS5 zonder games en accessoires. Klopt het dat eigenlijk de enige kans om deze te bemachtigen via PlayStation zelf is?
Heeft iemand een linkje van de playstation chat groep (in Telegram) . Ik had die verwijderd voor de vakantie maar kan em nu niet terugvinden.
Ik zou het doen!
Die staan volgens mij in de topic startrammes schreef op zondag 10 juli 2022 @ 20:14:
Heeft iemand een linkje van de playstation chat groep (in Telegram) . Ik had die verwijderd voor de vakantie maar kan em nu niet terugvinden.
nee helaas niet, daar staan alleen de voorraad bots
Ik zou het doen!
https://t.me/+WRunZ7ZcUsWJPXGXrammes schreef op maandag 11 juli 2022 @ 08:58:
[...]
nee helaas niet, daar staan alleen de voorraad bots
Jul 11, 2022 23:59 (Expected) Delivered
Jul 11, 2022 07:03 Out for delivery EINDHOVEN
Leuk bezorg window....
blok van 4 uur was wel welkom, nu kan ik hele dag thuis zitten
Leuk bezorg window....

Ja, zelfde hier. Vindt het heel vervelend als er geen specifieke tijd wordt weergegeven. Zal wel komen in een paar uurtjes maar toch.Cyclonic schreef op maandag 11 juli 2022 @ 12:49:
Jul 11, 2022 23:59 (Expected) Delivered
Leuk bezorg window....blok van 4 uur was wel welkom, nu kan ik hele dag thuis zitten
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |