Die van mij is een uurtje geleden bezorgd, ook vanuit Eindhoven. Ik woon in Tilburg, dus dat duurde niet lang. Ik ga 'm nu uitproberen. Have fun!coob schreef op maandag 19 september 2022 @ 08:11:
[...]
Die van mij is inmiddels in Eindhoven.
Zal dus morgen of overmorgen wel bezorgd worden.
Ik heb een Samsung 980 pro m2 ssd 2tb met heatsink besteld.
Nu 220€ op Amazon.de.
Welke versie is het?robnini schreef op maandag 19 september 2022 @ 13:52:
[...]
Die van mij is een uurtje geleden bezorgd, ook vanuit Eindhoven. Ik woon in Tilburg, dus dat duurde niet lang. Ik ga 'm nu uitproberen. Have fun!
Verwijderd
Als het goed is krijgen de meeste in dit thread de 1116 variant binnen, 1200 is denk ik nog niet verkrijgbaar in de EU.
Tussen de controllers zou ook verschil zitten.Zo is het oudere model ,dat op een 1 eindigt gevoeliger voor 'stick drift'.De current modellen eidigen op 1A. Kun je zien op achterkant van de controller.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2022 @ 15:05:
[...]
Als het goed is krijgen de meeste in dit thread de 1116 variant binnen, 1200 is denk ik nog niet verkrijgbaar in de EU.
En de console 1116 of 12?coob schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 22:22:
Die van mij is ook binnen vanuit de uk.
Controller is idd versie 1A.
- Offtopic -
[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 25-09-2022 13:31 ]
Ik zou het doen!
- Offtopic -
[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 25-09-2022 13:32 ]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
- Offtopic -
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 25-09-2022 13:32 ]
- Offtopic -
[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 25-09-2022 13:32 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
- Offtopic -
[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 25-09-2022 13:32 ]
- Offtopic -
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 25-09-2022 13:32 ]
- Offtopic -
[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 25-09-2022 13:32 ]
Net eindelijk een PS5 bemachtigd via Amazon UK. M'n tweede alweer, nadat het launchmodel er de brui aan had gegeven. Nu heb ik nog wel de stoomkabel van m'n oude PS5 liggen. Beetje suffe vraag, maar kan ik deze zonder risico op een Engelse PS5 gebruiken? Of is dat tricky en de enige optie om er toch een verloopstekkertje tussen te plaatsen?
Je kunt gewoon dezelfde kabel gebruiken. Het is een C7 kabel.elmarvocado schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:09:
Net eindelijk een PS5 bemachtigd via Amazon UK. M'n tweede alweer, nadat het launchmodel er de brui aan had gegeven. Nu heb ik nog wel de stoomkabel van m'n oude PS5 liggen. Beetje suffe vraag, maar kan ik deze zonder risico op een Engelse PS5 gebruiken? Of is dat tricky en de enige optie om er toch een verloopstekkertje tussen te plaatsen?
Heb je hiervoor bij de bezorging nog invoerkosten moeten betalen eigenlijk? Wel interessant om te weten, mocht hij via Amazon UK binnenkort weer beschikbaar zin.elmarvocado schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:09:
Amazon houdt idd een deposit á 94 euro vast voor de mogelijke importkosten. Dit verrekenen ze vervolgens achteraf met de daadwerkelijke kosten. Volgens mij komt dit uit op 11% van de productwaarde. Mocht dit bij binnenkomst in NL dus worden doorberekend dan zal dit je toch al gauw zo'n 50 euro extra kosten. Zeker goed dus om vooraf te bepalen of je die meerprijs wilt ophoesten.okEvans schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:25:
[...]
Heb je hiervoor bij de bezorging nog invoerkosten moeten betalen eigenlijk? Wel interessant om te weten, mocht hij via Amazon UK binnenkort weer beschikbaar zin.
Ik heb hem ook besteld maar bij mij was het 94GBP import fees.elmarvocado schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:58:
[...]
Amazon houdt idd een deposit á 94 euro vast voor de mogelijke importkosten. Dit verrekenen ze vervolgens achteraf met de daadwerkelijke kosten. Volgens mij komt dit uit op 11% van de productwaarde. Mocht dit bij binnenkomst in NL dus worden doorberekend dan zal dit je toch al gauw zo'n 50 euro extra kosten. Zeker goed dus om vooraf te bepalen of je die meerprijs wilt ophoesten.
Die 50 euro extra, komt dit dan bovenop die 94 GBP waarover je het hebt?
Je hebt gelijk. Die bedragen zijn in GBP. Maar wel een borg, en niet de final importkosten. Amazon reserveert gewoon alvast een bedrag waar dat uit betaald gaat worden. Wat waarschijnlijk ca 50 GBP zal zijn, waarna je van Amazon 44 GBP terugkrijgt. Tenminste, daar hopen we dan maar opFlameDB schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 15:48:
[...]
Ik heb hem ook besteld maar bij mij was het 94GBP import fees.
Die 50 euro extra, komt dit dan bovenop die 94GBP waarover je het hebt?
Even nagevraagd. De douane geeft aan dat je 0% invoerrechten betaalt als je deze online besteld buiten de EU.FlameDB schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 15:48:
[...]
Ik heb hem ook besteld maar bij mij was het 94GBP import fees.
Die 50 euro extra, komt dit dan bovenop die 94 GBP waarover je het hebt?
Hoe zit het eigenlijk met betalen via maestro debit op amazon UK? Heeft iemand daar ervaring mee? Ik was deze keer net te laat met bestellen, maar ik zag bij betalingsmogelijkheden alleen credit en debit cards staan, en dan stond er specifiek ook nog dat de debit card van maestro UK issued moest zijn. Alleen ik kon wel mijn gegevens invullen dus ik weet nu niet of ik er wel of niet mee kan betalen de volgende keer dat er weer een beschikbaar komt...
Vergeet de BTW niet van 21%okEvans schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 16:12:
[...]
Even nagevraagd. De douane geeft aan dat je 0% invoerrechten betaalt als je deze online besteld buiten de EU.
Je betaalt 21% BTW over de aanschafprijs + verzendkosten als de douane je pakket er uit vist dus die 94 pond klopt.elmarvocado schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 16:09:
[...]
Je hebt gelijk. Die bedragen zijn in GBP. Maar wel een borg, en niet de final importkosten. Amazon reserveert gewoon alvast een bedrag waar dat uit betaald gaat worden. Wat waarschijnlijk ca 50 GBP zal zijn, waarna je van Amazon 44 GBP terugkrijgt. Tenminste, daar hopen we dan maar op
Maar betaal je die niet dmv VAT die je bij Amazon afdraagt?
Klopt. Er komen geen extra kosten bovenop de prijs die je aan Amazon betaalt.okEvans schreef op zondag 25 september 2022 @ 13:07:
[...]
Mooie bundel inderdaad, ben wel benieuwd welke revisie van de Playstation dit is.
PSN : Geraedus
Verwijderd
Ik heb nog geen 1200 series in NL gezien, duss wellicht de oudere versie.Geraedus schreef op maandag 26 september 2022 @ 08:59:
[...]
Mooie bundel inderdaad, ben wel benieuwd welke revisie van de Playstation dit is.
Vandaag eindelijk een PS5 bemachtigd (woon in het buitenland), model 1116A
de FIFA23 bundel, wordt vrijdag geleverd.
Nog geen 1200, maar al lang blij dat ik er weer een heb, nadat ik mijn vorige gekocht had...
de FIFA23 bundel, wordt vrijdag geleverd.
Nog geen 1200, maar al lang blij dat ik er weer een heb, nadat ik mijn vorige gekocht had...
MacBook Pro M4 iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra Apple Watch Ultra
God of War Ragnarok PS5 Dualsense cobtroller te reserveren bij bol.com
https://www.bol.com/nl/nl...paign=CPS&utm_content=txl
https://www.bol.com/nl/nl...paign=CPS&utm_content=txl
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Het scheelt geloof ik iets van 10 watt. En omdat de warmte zich concentreert op een kleiner oppervlak, en het koelblok ook kleiner is dan in de eerste PS5 maakt het dus erg weinig uit en zul je er niks van merken.MCFS schreef op zondag 25 september 2022 @ 20:24:
De revisie heeft dus wel degelijk nut!
https://wccftech.com/sony...lvr.it&utm_medium=twitter
(Als voorbeeld kun je de nieuwe AMD cpu's nemen; kleiner procedé waardoor de warmteafvoer lastiger is)
Wachten op deze revisie is dus eigenlijk onzinnig en echt de moeite niet waard.
Ja, dat is ook wat ik schreef. Je draagt 21% btw af (94 pond) als voorschot aan Amazon en niet 50 pond zoals anderen schrevenokEvans schreef op zondag 25 september 2022 @ 13:07:
[...]
Voor de mensen die het ervoor over hebben voor €799 op nedgame te bestellen. https://www.nedgame.nl/pl...ualsense-wit-/9619871427/
Weet iemand hoe dit precies zit? Afgelopen dinsdag was er een PS5 bundel met Fifa voor een hogere prijs. Deze zou "prijs garantie" hebben, ook volgens LaagstAlerts, dus ik was blij dat ik er eentje had voor m'n broer. Maar nu kreeg ik vandaag bericht dat hij verzonden is en de prijs is nog steeds extreem hoog. Ik snap dat als het vanuit de UK moet komen dat je wat meer betaald maar nu bijna 250 euro meer?!
Overzichtje van de kosten:
Die import fees zou nog een soort van reservering kunnen zijn, maar de basisprijs van de PS5 bundle is al een stuk hoger (zo'n dik 80 euro). Dus dat is heel vreemd.
Order Summary | |
Item(s) Subtotal: | £634.29 |
Postage & Packing: | £16.68 |
Total Before VAT: | £650.97 |
VAT: | £0.00 |
Total: | £650.97 |
Import Fees Deposit: | £136.70 |
Grand Total: | £787.67 |
Die import fees zou nog een soort van reservering kunnen zijn, maar de basisprijs van de PS5 bundle is al een stuk hoger (zo'n dik 80 euro). Dus dat is heel vreemd.
PS5 basisprijs is £550, Spel is £75 wss, hoewel £85 meer overeen zou komen.BadWampa schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:49:
Weet iemand hoe dit precies zit? Afgelopen dinsdag was er een PS5 bundel met Fifa voor een hogere prijs. Deze zou "prijs garantie" hebben, ook volgens LaagstAlerts, dus ik was blij dat ik er eentje had voor m'n broer. Maar nu kreeg ik vandaag bericht dat hij verzonden is en de prijs is nog steeds extreem hoog. Ik snap dat als het vanuit de UK moet komen dat je wat meer betaald maar nu bijna 250 euro meer?!
Order Summary Item(s) Subtotal: £634.29 Postage & Packing: £16.68 Total Before VAT: £650.97 VAT: £0.00 Total: £650.97 Import Fees Deposit: £136.70 Grand Total: £787.67
Dan kom je uit op die £635 (afgerond).
Dus dan kom je er wel. Toch veel aan importkosten imo.
Heb je em niet per ongeluk in alle haast via een derde partij gekocht? Kijk eens in je account bij je ordergeschiedenis en controleer of Amazon.co.uk wel de seller is.BadWampa schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:49:
Order Summary Item(s) Subtotal: £634.29 Postage & Packing: £16.68 Total Before VAT: £650.97 VAT: £0.00 Total: £650.97 Import Fees Deposit: £136.70 Grand Total: £787.67
Ik had em namelijk ook besteld en bij mij was het GBP 552.84 (Console 449.99 + wat verzendkosten (standard shipping) en uit mn hoofd 95 GBP aan import fees (net zoals vele andere Tweakers dat in het verleden hadden, blader maar wat terug)).
Nee, dat klopt niet. Basisprijs van de PS5 disc was voor de prijsverhoging GBP 449.99 en na de prijsverhoging GBP 479.99. Daarnaast ging het om een PS5 + Fifa 23 bundle en die heeft een adviesprijs van GBP 539.99.Sir_Lion schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:52:
[...]
PS5 basisprijs is £550, Spel is £75 wss, hoewel £85 meer overeen zou komen.
Dan kom je uit op die £635 (afgerond).
Dus dan kom je er wel. Toch veel aan importkosten imo.
[ Voor 4% gewijzigd door Yellowneck op 30-09-2022 15:15 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Verschillende Dreamland vestigingen hebben redelijk wat voorraad binnen gekregen. Ben er net eentje gaan halen.Misschien interessant voor de Belgen hier of de Nederlanders die dichtbij de grens wonen. PS5 bundel met Fifa23. Je moet er wel een extra controller en laadstation bijkopen. Totaal kwam uit op 718 euro. Is de 1200 serie.
[ Voor 4% gewijzigd door fruitsla2800 op 30-09-2022 22:34 ]
PSN : Fruitsla379
De importkosten krijg je achteraf terug omdat je over de PS5 geen invoerrechten betaalt. Maar let maar goed op de verzending. Ik zou ‘m gisteren krijgen maar mijn pakket via Amazon is dus kwijt en ze weten niet waar hij is. Misschien slecht, maar ik vrees voor de acties van een medewerker die graag een PS5 wilde.BadWampa schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:49:
Weet iemand waarom de prijzen zo veel hoger zijn dan de reguliere verkoopprijs? Ik vind het jammer dat de prijzen ver boven de 400-500€ zitten.
Vooral nu er geen nieuwe ps4 pro meer te koop is
Zitten ze niet echt hoor. Overigens is de nieuwe standaardprijs sowieso 50 euro hoger. Daar is een tijdje geleden berichtgeving over geweest.soundcloud schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 10:00:
Weet iemand waarom de prijzen zo veel hoger zijn dan de reguliere verkoopprijs? Ik vind het jammer dat de prijzen ver boven de 400-500€ zitten.
Verder verkopen veel plekken hem gewoon als bundel met een hoop games en ander spul erbij. Die verschijningsvorm is 'om scalpers tegen te werken', maar irriteert de gewone mens ook nogal. Daar zie je wel dat er op de bundel meer marge gemaakt wordt dan de som der delen.
Zijn alle Fifa23 bundels van de 1200 serie, of is dat omdat deze uit België zijn?fruitsla2800 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 22:34:
Verschillende Dreamland vestigingen hebben redelijk wat voorraad binnen gekregen. Ben er net eentje gaan halen.Misschien interessant voor de Belgen hier of de Nederlanders die dichtbij de grens wonen. PS5 bundel met Fifa23. Je moet er wel een extra controller en laadstation bijkopen. Totaal kwam uit op 718 euro. Is de 1200 serie.
Ik ben niet zeker maar ik denk dat deze allemaal 1200 serie zijn. Als je gaat kijken op de site van Playstation Direct kan je inzoomen op de doos en zie je dat het een 1200 serie is, ook bij de MW2 bundel is dit zo.T8356 schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 13:11:
[...]
Zijn alle Fifa23 bundels van de 1200 serie, of is dat omdat deze uit België zijn?
PSN : Fruitsla379
Bedankt voor de reactie. Nee hij is echt bij Amazon zelf gekocht, geen reseller ofzo. Ik heb na m'n bericht nog contact gehad met de helpdesk van Amazon en die gaf aan dat ik het pakket zou kunnen weigeren wanneer hij geleverd wordt. Dan zou ik m'n aankoopbedrag als refund krijgen...
Dat even laten bezinken en vandaag weer eens gekeken en nu zag ik ineens dat er een refund van £184.30 op de order zit. Al met al blijft het bedrag nog wel hoger dan bij anderen maar ik denk dat ik hem maar gewoon hou. Betaald m'n broer maar iets meer en wie weet komt er nog iets terug van de importkosten?
Dat even laten bezinken en vandaag weer eens gekeken en nu zag ik ineens dat er een refund van £184.30 op de order zit. Al met al blijft het bedrag nog wel hoger dan bij anderen maar ik denk dat ik hem maar gewoon hou. Betaald m'n broer maar iets meer en wie weet komt er nog iets terug van de importkosten?
Ah kijk, dan hebben ze het wel goed gecorrigeerd. Uiteindelijk ga je hetzelfde betalen als de rest hier.BadWampa schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 16:43:
Bedankt voor de reactie. Nee hij is echt bij Amazon zelf gekocht, geen reseller ofzo. Ik heb na m'n bericht nog contact gehad met de helpdesk van Amazon en die gaf aan dat ik het pakket zou kunnen weigeren wanneer hij geleverd wordt. Dan zou ik m'n aankoopbedrag als refund krijgen...
Want jij hebt 634.29 GBP betaald voor de console zelf. Die hebben ze gecorrigeerd met die -184.30 GBP = 449.99 GBP, hetzelfde als op mijn orderbevestiging en die van andere Tweakers.
Alleen is je import fees voorschot (GBP 136.70) wel iets hoger idd, maar dat komt omdat die is berekend op basis van de oorspronkelijke orderbedrag die fout was bij jou; 634.29 + 16.68 shipping = 650.97 GBP. Daarvan hebben ze 21% gepakt (de verwachte af te dragen BTW) = 650.97 * 0.21 = 136.70 GBP. Maargoed, dit is een deposit/voorschot. Dus dat dan krijg je gewoon een deel terug (136.70 - ~95GBP = ong. 41 GBP waarschijnlijk).
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Fifa bundel bij Game Mania was de 1200, en staat nu naast mefruitsla2800 schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 14:12:
[...]
Ik ben niet zeker maar ik denk dat deze allemaal 1200 serie zijn. Als je gaat kijken op de site van Playstation Direct kan je inzoomen op de doos en zie je dat het een 1200 serie is, ook bij de MW2 bundel is dit zo.
Dat klopt niet wat je schrijft. Je betaalt gewoon 21% BTW over de aanschafprijs+ verzendkosten. Je krijgt de import fee deposit in principe niet terug, tenzij de douane je pakket er niet uit heeft gehaald en dus geen BTW heeft berekend.okEvans schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 09:48:
[...]
De importkosten krijg je achteraf terug omdat je over de PS5 geen invoerrechten betaalt. Maar let maar goed op de verzending. Ik zou ‘m gisteren krijgen maar mijn pakket via Amazon is dus kwijt en ze weten niet waar hij is. Misschien slecht, maar ik vrees voor de acties van een medewerker die graag een PS5 wilde.
Dit weekend gebeld door de lokale Intertoys omdat zij nieuwe PS5 voorraad binnen hadden.
Inmiddels had ik al via Sony zelf een PS5 gekocht, maar mooi om te zien dat de consoles toch langzaam binnendruppelen.
Inmiddels had ik al via Sony zelf een PS5 gekocht, maar mooi om te zien dat de consoles toch langzaam binnendruppelen.
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Ik vind het nog steeds een dramatische situatie. Ik heb er nu sinds drie weken ook 1 staan (via sony direct) maar heb letterlijk nog nooit een doos in een winkel gezien.DaWaN schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 08:55:
Dit weekend gebeld door de lokale Intertoys omdat zij nieuwe PS5 voorraad binnen hadden.
Straks komt eindejaar er weer aan, korte dagen, mensen die willen gamen. Als ze tegen dan de productie niet op peil hebben, wordt het voor het tweede eindejaar op rij weer een complete puinhoop.
Mensen, laat je niet gek maken door dat serienummer geneuzel. 1116, 1118, 1200, whatever. Het maakt echt geen zier uit. Het is weer typisch een tweaker dingetje om daarover zo hard door te bomen en dat 'belangrijk' te vinden. Het maakt voor de eindgebruiker helemaal niets uit.
Wat verandert onder de motorkap, daar hebben echt enkel SOC-engineers in witte jassen en ultra-nerds een boodschap aan. Het is een console, het ding staat op je meubel en draait games, en zo moet je dat apparaat ook benaderen, en niet als een pc. Dat is nu eenmaal het idee met consoles, "specs don't matter". Gegarandeerd games spelen op 'een' doos. Launch PS5's werken ook nog gewoon.
Voor zover het te volgen is, is er al twee keer wat gewicht van de koeler geschaafd (optimalisaties). Ga je elke dag de ps5 verplaatsen?). En de SOC is van 7 naar 6 nm (of 6 naar 5) gegaan. Dit is allesbehalve nieuwswaardig, en helemaal niet te vergelijken met de gewone phat->slim transities. Hier spaar je max. 10 Watt mee uit, merk je helemaal niets van.
Ik weet niet eens welke serial nummer ik heb, omdat ik de voet er al heb opgevezen en te lui ben om 'm er terug af te halen om te kijken
Als die fees inderdaad zo verrekend worden dan is het zeker nog een prima prijs. Dus denk dat ik hem gewoon ga aannemen wanneer hij geleverd wordt dus.Yellowneck schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 19:17:
[...]
Ah kijk, dan hebben ze het wel goed gecorrigeerd. Uiteindelijk ga je hetzelfde betalen als de rest hier.
Want jij hebt 634.29 GBP betaald voor de console zelf. Die hebben ze gecorrigeerd met die -184.30 GBP = 449.99 GBP, hetzelfde als op mijn orderbevestiging en die van andere Tweakers.
Alleen is je import fees voorschot (GBP 136.70) wel iets hoger idd, maar dat komt omdat die is berekend op basis van de oorspronkelijke orderbedrag die fout was bij jou; 634.29 + 16.68 shipping = 650.97 GBP. Daarvan hebben ze 21% gepakt (de verwachte af te dragen BTW) = 650.97 * 0.21 = 136.70 GBP. Maargoed, dit is een deposit/voorschot. Dus dat dan krijg je gewoon een deel terug (136.70 - ~95GBP = ong. 41 GBP waarschijnlijk).
Te laat gezien dat er in dreamland terug beschikbaar waren. Deze ochtend gaan kijken in dreamland Lochristi en Gent, en uiteraard al terug uitverkocht.
Mediamarkt zal hopelijk binnenkort ook wel een drop hebben.
Zijn er hier mensen die hun PS5 bij Amazon UK hebben besteld & uiteindelijk nog wat geld van de import fees deposit hebben teruggekregen? In mijn geval is er 95 GBP gerekend, zou natuurlijk mooi als daar nog wat van terugkomt. 
Ben ook wel benieuwd of ik ergens zelf kan checken wat de uiteindelijke invoerrechten waren.
Ben ook wel benieuwd of ik ergens zelf kan checken wat de uiteindelijke invoerrechten waren.
[ Voor 17% gewijzigd door Sjoerd611 op 03-10-2022 13:18 ]
Ben nogal nieuw in de zoektocht naar een PS5. Is het bij de mediamarkt ergens inschrijven of gewoon binnenlopen en hopen dat ze hebben liggen?nOOb 001 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 12:33:
Te laat gezien dat er in dreamland terug beschikbaar waren. Deze ochtend gaan kijken in dreamland Lochristi en Gent, en uiteraard al terug uitverkocht.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Deze namiddag gebeld met Dreamland Roeselare, daar zijn er nog een aantal op voorraad.
Heb net de bundel met Fifa23 opgehaald voor 619 EUR (model 1216A)
Bij de Mediamarkt zullen ze vaak wel wat voorraad hebben. Het probleem daar is dat ze overpriced shit bundels hebben.Jasphur schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 13:18:
[...]
Ben nogal nieuw in de zoektocht naar een PS5. Is het bij de mediamarkt ergens inschrijven of gewoon binnenlopen en hopen dat ze hebben liggen?
Aangezien er voor de Xbox nog niet echt next gen games voor uit zijn die ik leuk vindt, ben ik maar op zoek naar een PS5, maar waar kan je nou het beste de laatste PS5 kopen en wat zijn gangbare prijzen ?
Aantal topics terug gelezen maar kom er niet helemaal uit.
Digital: 450 EuroSlux schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 14:07:
Aangezien er voor de Xbox nog niet echt next gen games voor uit zijn die ik leuk vindt, ben ik maar op zoek naar een PS5, maar waar kan je nou het beste de laatste PS5 kopen en wat zijn gangbare prijzen ?
Disc: 550 Euro
Bundels gaan tot wel 800 Euro door al het spul wat erbij zit, en ja dat is helaas nu even gangbaar. Losse consoles kun je het beste inschrijven bij PlayStation zelf, of hopen dat in de komende Q4-Q1 er eindelijk weer genoeg drops komen dat ze los worden verkocht.
Verder dit topic gewoon volgen (zet dat vinkje bovenin even aan), zodat je op de hoogte wordt gehouden van reacties. Want mensen geven hier wel een gilletje als ze hem ergens te koop zien staan, in wat voor vorm dan ook.
[ Voor 13% gewijzigd door Prx op 04-10-2022 14:12 ]
Is dat disc of digital? Indien disc geen verkeerde bundel. 550 voor de console en 70 voor de game. Lijkt me gewoon de gangbare prijs (nog los van het feit dat je de game op amazon en dergelijke vaak goedkoper kan vinden). Dit is MSRP+MSRP = bundel prijsGDEF schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 15:51:
Deze namiddag gebeld met Dreamland Roeselare, daar zijn er nog een aantal op voorraad.
Verder inderdaad dit topic in de gaten houden. Als sony direct nog eens queue open zet, komt hier meestal wel iemand vragen hoe het allemaal werkt, en heb je ineens een kleine boost in reacties.
Ik heb de mijne ook zo te pakken gekregen, ook al had ik mezelf al sinds januari ingeschreven bij sony direct. Door de activiteit in dit topic ben ik nog eens uit nieuwsgierigheid expliciet door mijn mailbox gegaan en heb ik de uitnodiging gevonden. (mails van sony en consoorten worden bij mij automatisch gearchiveerd). Anders was ik er nooit achter gekomen!
De PS5 disc versie inderdaad, inclusief de FIFA game.
Ik kreeg de optie ook voor een losse console, al dan niet met een andere game erbij (kleine selectie beschikbaar). Iets lager in prijs. Details hebben me ontgaan gezien 'k specifiek die Fifa bundel wou.
Ik kreeg de optie ook voor een losse console, al dan niet met een andere game erbij (kleine selectie beschikbaar). Iets lager in prijs. Details hebben me ontgaan gezien 'k specifiek die Fifa bundel wou.
Zie ook door wie het verkocht wordt:Slux schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 16:29:
Dit kan bijna niet toch ?
https://www.amazon.de/-/n...refix=%2Caps%2C161&sr=8-2
:fill(white):strip_exif()/f/image/w46jY1XUTvdxwM9KgWIIWOqx.png?f=user_large)
Nee.Slux schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 16:29:
Dit kan bijna niet toch ?
https://www.amazon.de/-/n...refix=%2Caps%2C161&sr=8-2
Verzonden en verkocht door derde partij. Een lading positieve reviews bij de seller die allemaal op dezelfde dag (1 oktober) geplaatst zijn. Stinkt van alle kanten.
Telegram kanalen. Zie eerste post. Die kanalen hebben ook chats, zo heb ik mijne bij gamemania kunnen kopenSlux schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 14:07:
Bol.com stuurt emails uit aan mensen die op de hoogte van een PS5 levering wilde blijven. Ik kreeg er 1 om 07:47. Niet te bestellen zo lijkt het. Alweer op wellicht….
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Hij is nu te bestellen! Net gedaanHulleman schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 07:53:
Bol.com stuurt emails uit aan mensen die op de hoogte van een PS5 levering wilde blijven. Ik kreeg er 1 om 07:47. Niet te bestellen zo lijkt het. Alweer op wellicht….
Edit: uitverkocht.
[ Voor 5% gewijzigd door Kidjuh op 05-10-2022 08:01 ]
PSN: Kidjuh
Ah, was ik waarschijnlijk te vroeg (stond binnen 10min) en nu te laat. Achja, gelukkig heb ik er al 1. Veel plezier ermee.Kidjuh schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 08:00:
[...]
Hij is nu te bestellen! Net gedaan
Edit: uitverkocht.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik kreeg ook om 7:47 een mailtje van bol.com, bleek de bundel met Fifa 23 te zijn (zonder additionele accessoires e.d., fijn!). Om 7:56 in mijn mandje gedaan en betaald. Ben benieuwd wanneer die binnen komt, bij de bestelling stond 7 oktober maar in de bestelbevestiging stond dat het een reservering betreft
FIFA bundel bij Intertoys Den Bosch (Vestiging Helftheuvel)
[ Voor 25% gewijzigd door okEvans op 05-10-2022 16:20 ]
Ok... degene voor wie hij was bedoeld heeft "niet zo veel met Fifa..".BadWampa schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 09:22:
[...]
Als die fees inderdaad zo verrekend worden dan is het zeker nog een prima prijs. Dus denk dat ik hem gewoon ga aannemen wanneer hij geleverd wordt dus.
Dus voor ik hem retour ga sturen dacht ik dat misschien hier iemand hem wilt hebben voor de kostprijs.
Stuur me maar een pm bij interesse
Gister na lang wachten de PS5 op kunnen halen bij de lokale Intertoys.
Bij de inschrijving was mij alleen niet verteld dat het om bundels ging, wat wel wat zuur was.
Playstation 5 (FIFA bundel) met extra controller (zwart) en laad station van Sony.
Tevens de game GT7 erbij.
Maar na wat overleg bij de kassa mocht ik voor GT7 een andere game uitzoeken.
Al met al toch wel tevreden met de hele boel zo.
Bij de inschrijving was mij alleen niet verteld dat het om bundels ging, wat wel wat zuur was.
Playstation 5 (FIFA bundel) met extra controller (zwart) en laad station van Sony.
Heb je misschien een linkje waar je hem kan reserveren bij intertoys ?Graveheart schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 17:10:
Gister na lang wachten de PS5 op kunnen halen bij de lokale Intertoys.
Helaas niet, ben een maand of 6 geleden binnen gelopen.Slux schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 17:21:
[...]
Heb je misschien een linkje waar je hem kan reserveren bij intertoys ?
M'n naam, telefoon en email werden oldschool in een schriftje geschreven.
Heb zojuist bij de sony direct site een kale ps5 disc zonder bundel kunnen bestellen. Ik keek random op de site en zag dat ik het in mijn winkelmandje kon plaatsen. Het loont dus om het iedere dag in de gaten te houden.
Blij dat ik niet naar de reacties heb geluisterd om een troep bundel aan te schaffen met spullen die ik niet wil hebben.
Blij dat ik niet naar de reacties heb geluisterd om een troep bundel aan te schaffen met spullen die ik niet wil hebben.
Heb hem net inderdaad ook kunnen bestellen. Eens zien hoe dit gaat lopen. Dank!RandyF schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 08:19:
Heb zojuist bij de sony direct site een kale ps5 disc zonder bundel kunnen bestellen. Ik keek random op de site en zag dat ik het in mijn winkelmandje kon plaatsen. Het loont dus om het iedere dag in de gaten te houden.
Ik heb mijn pakket via UPS gekregen en heb hen gebeld dat ik bewijs wilde hebben van afrekening van de BTW bij de douane. Die heb en ze mij vervolgens gemaild. Helaas is het volledige bedrag afgetikt in mijn geval dus ik krijg niets terug.Sjoerd611 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 13:16:
Zijn er hier mensen die hun PS5 bij Amazon UK hebben besteld & uiteindelijk nog wat geld van de import fees deposit hebben teruggekregen? In mijn geval is er 95 GBP gerekend, zou natuurlijk mooi als daar nog wat van terugkomt.
ik kan hem inderdaad in mijn winkelmandje plaatsen maar vervolgens niet bestellen omdat ik geen uitnodiging heb gekregenRandyF schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 08:19:
Lol, ik had 'm in mijn winkelmand maar moest mijn adres nog invoeren. Toen ik dat had gedaan kreeg ik de melding dat de winkelmand was aangepast en het artikel niet meer op voorraad was. Oh well... we wachten weer rustig afstijnec1 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 09:16:
[...]
ik kan hem inderdaad in mijn winkelmandje plaatsen maar vervolgens niet bestellen omdat ik geen uitnodiging heb gekregen
Ik heb zelf ook geen uitnodiging gehad, maar kon wel bestellenstijnec1 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 09:16:
[...]
ik kan hem inderdaad in mijn winkelmandje plaatsen maar vervolgens niet bestellen omdat ik geen uitnodiging heb gekregen
ik krijg de melding: je kunt een console alleen kopen met de uitnodiging die rechtstreeks van playstation is verzonden" zodra ik op bevestiging van bestelling druk
Een paar maanden terug heb ik zo'n uitnodiging gehad. Wellicht als je je registreert bij sony kom je er wel doorheenFlghter1982 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 09:27:
ik krijg de melding: je kunt een console alleen kopen met de uitnodiging die rechtstreeks van playstation is verzonden" zodra ik op bevestiging van bestelling druk
Ik krijg alleen de melding dat ik kan registreren. Terwijl ik dat heb gedaan. Heb geprobeerd met de oude invite mail erop te komen, maar die blijft hangen bij een queue-it captcha pagina. Via incognito poging gewaagd, maar krijg nu de melding 'niet op voorraad'.RandyF schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 09:32:
[...]
Een paar maanden terug heb ik zo'n uitnodiging gehad. Wellicht als je je registreert bij sony kom je er wel doorheen
[ Voor 9% gewijzigd door kpnsvn op 06-10-2022 09:46 ]
AVR-X1700H | 5x B&W M1 | SVS PC12 NSD-DSP | LG OLED 65C8
https://direct.playstatio...oles/playstation5-consolekpnsvn schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 09:43:
[...]
Ik krijg alleen de melding dat ik kan registreren. Terwijl ik dat heb gedaan. Heb geprobeerd met de oude invite mail erop te komen, maar die blijft hangen bij een queue-it captcha pagina. Via incognito poging gewaagd, maar krijg nu de melding 'niet op voorraad'.
Ik zou zeggen, iedere ochtend even kijken of er wat beschikbaar is
Dat heb ik ook gedaan, en 13 september kunnen bestellen, maar hij staat nog steeds op bestelling voorbereidenRandyF schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 10:16:
[...]
https://direct.playstatio...oles/playstation5-console
Dus het is geen garantie dat ze ook direct kunnen leveren.
Net nog een weten te bestellen!RandyF schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 10:16:
[...]
https://direct.playstatio...oles/playstation5-console
Wel vaag dat je soms wel en soms niet een invite nodig hebt....
Ik had wel een invite, maar bij blijft bij mij hangen met naar het winkelwagentje gaan..
Update: op mobiel op de link uit de mail geklikt. Gelijk erdoorheen en de bundel met Fifa kunnen bestellen
Update: op mobiel op de link uit de mail geklikt. Gelijk erdoorheen en de bundel met Fifa kunnen bestellen
[ Voor 38% gewijzigd door justin-l op 06-10-2022 10:59 ]
Na 8 minuten na opening van de wachtrij (10:38 dus) toegang tot Playstation Direct: geen voorraad!
Toch iedereen vanochtend zonder uitnodiging al kunnen bestellen?
Of is er weer iets ander technisch niet in orde, want het winkelwagentje werkt ook niet met artikelen die wel op voorraad zouden moeten zijn: "Er is iets fout gegaan."
Goed gedaan, Sony...
Toch iedereen vanochtend zonder uitnodiging al kunnen bestellen?
Of is er weer iets ander technisch niet in orde, want het winkelwagentje werkt ook niet met artikelen die wel op voorraad zouden moeten zijn: "Er is iets fout gegaan."
Goed gedaan, Sony...
Gisteren uitnodiging gekregen en vanochtend uurtje van te voren (9.30) in de wachtrij plaatsgenomen. Deze gaf om 10.30 (de tijd van de uitnodiging) dat ik nog een uur moest wachten
. Gelukkig ging het sneller en de kale versie met disk, een controller en een lader besteld. Je kan alleen met Paypal of Credit Card betalen! Tipje, log ruim van te voren in, ik denk dat je dan eerder in de wachtrij staat

Te laat met de tipmwiltjer schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 10:57:
Gisteren uitnodiging gekregen en vanochtend uurtje van te voren (9.30) in de wachtrij plaatsgenomen. Deze gaf om 10.30 (de tijd van de uitnodiging) dat ik nog een uur moest wachten. Gelukkig ging het sneller en de kale versie met disk, een controller en een lader besteld. Je kan alleen met Paypal of Credit Card betalen! Tipje, log ruim van te voren in, ik denk dat je dan eerder in de wachtrij staat
Klopt, ik wilde eerst de bestelling afmaken. Morgen weer een dag.
Ik had precies hetzelfde, nu helaas net te laat het op kunnen lossen en toen was alles al uitverkocht....justin-l schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 10:55:
Ik had wel een invite, maar bij blijft bij mij hangen met naar het winkelwagentje gaan..
Weet iemand toevallig of je vaker uitgenodigd wordt als je je hebt ingeschreven voor playstation direct en niks hebt gekocht? Of moet je dan weer opnieuw aanmelden bij playstation direct?
Te laat voor de kale versie.
Versie met fifa interesseert mij niet
next time
Versie met fifa interesseert mij niet
next time
Hier ook te laat voor de kale versie.
Mocht om 10.38 uit de wachtrij, maar was al te laat.
De Fifa versie zegt mij niets.
Mocht om 10.38 uit de wachtrij, maar was al te laat.
De Fifa versie zegt mij niets.
Hoe lang is de shipping meestal van de sony site zelf? 5 dagen of is het vaak wel wat vlotter?
Door gewoon op die link te klikken en was die er dus? Dat is mazzelkneusteun schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 10:54:
[...]
Net nog een weten te bestellen!![]()
Wel vaag dat je soms wel en soms niet een invite nodig hebt....
Zojuist via de link weten te bestellen heb een bestel nummer en alles en via paypal betaald. Nu hopen dat het goed gaat. Heb de fifa bundel kunnen kopen. Ben wel Eenig zins sceptisch of het wel doorgaat heb namelijk geen link of via een uitnodiging dit gedaan ververste gewoon random de pagina en kon hem aanschaffen.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |