Ik heb net ook nog een bundel kunnen bemachtigen! Er zijn er volgens mij weer een paar beschikbaar via playstation direct dus als je nog een bundel met fifa wilt zou ik snel kijken
De PS5 disk + fifa bundel is bij PSdirect nu in stock. Alleen hun winkelwagen gedeelte ligt plat (ik gok door overbelasting).
Volgens mij ups maar pin mij er niet op vast.Dyna20 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 13:08:
Met welk bedrijf verzend PS direct?
Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|
Zojuist besteld. Thanks.Jipieee schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 12:46:
Ik heb net ook nog een bundel kunnen bemachtigen! Er zijn er volgens mij weer een paar beschikbaar via playstation direct dus als je nog een bundel met fifa wilt zou ik snel kijken
Gefeliciteerd. Binnenkort heb je veel game plezier. Vooral Astro Gameroom uitproberen die je gratis erbij krijgt.
Echt Top!
PSN : Geraedus
Dan is de pro uit en is er een mooi excuus om die te kopenjoey82 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 14:51:
hebben mensen er geen moeite mee dat ze via sony zelf maar 1 jaar garantie krijgen?
ik wil het wel graag een ps5 maar het houd mij wel tegen....
ja precies, dat is eigenlijk, recht hebben is niet het zelfde als recht krijgen, spreek helaas uit ervaring mbt andere elektronica....Sir_Lion schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 15:07:
[...]
Maar je hebt niet te maken met fabrieksgarantie. Je hebt te maken met verkopersgarantie. Maw, je hebt te maken met conformiteit (ook wel bekend als wettelijke garantie).
hoe moeilijk/coulant is sony eigenlijk als een console kapot gaat na bijvoorbeeld 18 maanden?
het is nu wel gelukt!stijnec1 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 09:16:
[...]
ik kan hem inderdaad in mijn winkelmandje plaatsen maar vervolgens niet bestellen omdat ik geen uitnodiging heb gekregen
Ook hier de FIFA 23 bundel kunnen bemachtigen. De 'kale versie' was helaas niet op voorraad.RandyF schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 10:16:
[...]
https://direct.playstatio...oles/playstation5-console
Ik zou zeggen, iedere ochtend even kijken of er wat beschikbaar is
AVR-X1700H | 5x B&W M1 | SVS PC12 NSD-DSP | LG OLED 65C8
Lukt mij ook om de fifa bundel te bestellen via de playstation direct store. Echter wil hem toch maar niet want ik weet dat ik fifa toch niet ga spelen, dus ik gun hem een ander. Maar mn winkelwagentje is stuk dus kan hem niet meer verwijderen. Hopelijk straks wel weer
Edit: in een andere browser is het gelukt. Nu wachten tot bijvoorbeeld de horizon bundel wr weer is.
Zal die winkel eens wat vaker in de gaten houden.
Edit: in een andere browser is het gelukt. Nu wachten tot bijvoorbeeld de horizon bundel wr weer is.
[ Voor 17% gewijzigd door Jasphur op 06-10-2022 18:08 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Zo te lezen heeft Sony wel aardig wat voorraad gehad. Is bijna heel de dag te bestellen geweest. Leuk voor degene die er eindelijk 1 te pakken heeft.Jasphur schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 18:00:
Lukt mij ook om de fifa bundel te bestellen via de playstation direct store. Echter wil hem toch maar niet want ik weet dat ik fifa toch niet ga spelen, dus ik gun hem een ander. Maar mn winkelwagentje is stuk dus kan hem niet meer verwijderen. Hopelijk straks wel weer![]()
Bol.com is in ieder geval lekker snel met leveren. Woensdag besteld en vandaag komt die al binnen
Ik kan de console niet vinden op bol?Blik1984 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:53:
Bol.com is in ieder geval lekker snel met leveren. Woensdag besteld en vandaag komt die al binnen
Omdat het al uitverkocht is.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
wat zijn de ervaringen mbt leadtijd als je bij playstation direct besteld? Heb extra betaald voor express delivery, maar tot nu toe is er nog geenw wijziging in de status van de bestelling
Ik heb gisteren ook de fifa bundel kunnen bemachtigen. Heb met gewone verzending gedaan. Bij mij staat de status nog op ‘bestelling verwerken’.
Die is altijd in no-time uitverkocht. Denk dat ze maar mondjesmaat voorraad krijgen vanuit Sony. Ik vind bol.com wel fijn omdat ze je niet een poot uitdraaien met allemaal additionele games en accessoires die ik niet nodig heb.
Ik heb die van mij gisteren besteld (standaard verzending) en vanochtend een mailtje ontvangen dat hij onderweg is.stijnec1 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:07:
[...]
wat zijn de ervaringen mbt leadtijd als je bij playstation direct besteld? Heb extra betaald voor express delivery, maar tot nu toe is er nog geenw wijziging in de status van de bestelling
Zonde! In tegenstelling tot de horizon bundle is fifa een spel wat je vrij makkelijk kan doorverkopen op marktplaats voor een tientje goedkoperJasphur schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 18:00:
Lukt mij ook om de fifa bundel te bestellen via de playstation direct store. Echter wil hem toch maar niet want ik weet dat ik fifa toch niet ga spelen, dus ik gun hem een ander. Maar mn winkelwagentje is stuk dus kan hem niet meer verwijderen. Hopelijk straks wel weer![]()
Ok ik heb zojuist een status update van playstation in mijn mail, met de boodschap dat hij was verzonden, en met de desbetreffende tracking informatie. Hij is verzonden met UPS, en de verwachte lever datum is 10 oct.stijnec1 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:07:
[...]
Heb voor normale levering gekozen, maar dat kwam meer omdat ik in me enthousiasme was vergeten express aan te tikken

lekker dan, ik heb gekozen voor express levering, en daar 11 euro extra voor betaald, bestelling staat nog steeds op " in verwerking"
Het is hier en daar al vaker in dit topic voorgekomen dat je eerder langer aan het wachten bent dan dat je pakketje eerder komt.stijnec1 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:51:
lekker dan, ik heb gekozen voor express levering, en daar 11 euro extra voor betaald, bestelling staat nog steeds op " in verwerking"
Ik heb zojuist bericht gekregen dat hij onderweg is! Heb voor de normale verzending gekozen. De tracking link is nog niet online. Ben benieuwd, hopelijk geen gekke dingen en wordt hij gewoon netjes bezorgd!
Edit : hij staat nu voor levering 10 oktober
Edit : hij staat nu voor levering 10 oktober
[ Voor 10% gewijzigd door MissMarloes op 07-10-2022 16:12 ]
Donderdag besteld, hier ook "Express" verzending gekozen, zie inmiddels dat hij in Eindhoven is. Ik heb stiekeme hoop dat hij toch nog morgen bezorgd gaat worden.... Zal echter wel maandag worden.
Toch fijn dat ik extra betaald heb voor die, kuch kuch, snelle, kuch kuch verzending.
Toch fijn dat ik extra betaald heb voor die, kuch kuch, snelle, kuch kuch verzending.

Wat waren de daadwerkelijke BTW kosten volgens UPS? Ik heb dit nog eens nagevraagd bij Amazon. Blijkbaar regelen ze wel een refund wanneer je teveel importkosten hebt betaald, echter is dit pas na 180 dagen.Schweino schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 08:45:
[...]
Ik heb mijn pakket via UPS gekregen en heb hen gebeld dat ik bewijs wilde hebben van afrekening van de BTW bij de douane. Die heb en ze mij vervolgens gemaild. Helaas is het volledige bedrag afgetikt in mijn geval dus ik krijg niets terug.
Vandaag de bol.com catalogus in de bus gekregen. Op pagina 182 staat de PS5 met de melding dat dat ding schaars is en je de site in de gaten moet houden.
Via de app kon ik de console niet vinden maar via de qr-code in de catalogus kun je direct naar het product navigeren en je inschrijven voor een update email als de ps5 weer beschikbaar is.
Doe met deze info wat je wilt
Edit: kan natuurlijk ook nu gewoon de link delen
Via de app kon ik de console niet vinden maar via de qr-code in de catalogus kun je direct naar het product navigeren en je inschrijven voor een update email als de ps5 weer beschikbaar is.
Doe met deze info wat je wilt
Edit: kan natuurlijk ook nu gewoon de link delen
[ Voor 14% gewijzigd door Jasphur op 08-10-2022 10:56 ]
Ik heb hem ook donderdag besteld. Met Paypal betaald. Volgens Paypal wacht hij nog steeds op autorisatie..MissMarloes schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:10:
Ik heb gisteren ook de fifa bundel kunnen bemachtigen. Heb met gewone verzending gedaan. Bij mij staat de status nog op ‘bestelling verwerken’.
Donderdag besteld, maandagochtend wordt hij (als het goed is) geleverd. Gewoon standaard levering.stijnec1 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:07:
[...]
Sjoerd611 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 23:05:
[...]
Wat waren de daadwerkelijke BTW kosten volgens UPS? Ik heb dit nog eens nagevraagd bij Amazon. Blijkbaar regelen ze wel een refund wanneer je teveel importkosten hebt betaald, echter is dit pas na 180 dagen.
:strip_exif()/f/image/bmNoxzQKd1l1R2m2Uo5bZ2io.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb je een bundel of de kale ps5? Bij mij(kale versie) staat er nog steeds verzending voorbereidenokEvans schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 13:17:
[...]
Donderdag besteld, maandagochtend wordt hij (als het goed is) geleverd. Gewoon standaard levering.
Bij mij de bundle. Donderdag besteld en morgen leveren.RandyF schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 09:46:
[...]
Heb je een bundel of de kale ps5? Bij mij(kale versie) staat er nog steeds verzending voorbereiden
Altijd lastig voor sommige fabrikanten die ook ineens zelf gaan verkopen, wat zijn de lokale regels/wetten van een land.
2Jaar moet kinderspel zijn, zelfs voor Nederlanders, en ik twijfel of een rechter ook denkt dat zo'n console maar 2 jaar mee hoort te gaan. (ipv 5jaar of zo iets)
Uiteindelijk heb je wel de recht, maar je moet er misschien (heel veel) moeite voor doen. (Indien Sony na de 13/25 de maan moeilijk doet.)
2Jaar moet kinderspel zijn, zelfs voor Nederlanders, en ik twijfel of een rechter ook denkt dat zo'n console maar 2 jaar mee hoort te gaan. (ipv 5jaar of zo iets)
Uiteindelijk heb je wel de recht, maar je moet er misschien (heel veel) moeite voor doen. (Indien Sony na de 13/25 de maan moeilijk doet.)
Dit ziet er iets te fishy uit, daarom dus maar preventief weg gehaald.
[ Voor 86% gewijzigd door Gropah op 09-10-2022 22:01 ]
Net zo legit als je nieuwe account van vandaag
Trap er niet in mensen!
[ Voor 34% gewijzigd door Gropah op 09-10-2022 22:02 ]
Ik wou alleen helpen hahah sorry, ik heb hem er zelf ook besteld net. Zal het wel laten weten!ElMayo schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 21:31:
[...]
Net zo legit als je nieuwe account van vandaag
Trap er niet in mensen!
Sorry maar links naar malafide sites worden niet echt gewaardeerd hier. Het is in relatie met je nieuwe account erg verdacht gedrag, en ik hoop dat niemand zijn geld uitgeeft op die website. Wees gewaarschuwd mensen!!Kolluk schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 21:38:
[...]
Ik wou alleen helpen hahah sorry, ik heb hem er zelf ook besteld net. Zal het wel laten weten!
Aah oke begrijpelijk! Excuses dan in ieder geval, was goed bedoeld namelijk.erictw81 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 21:54:
[...]
Sorry maar links naar malafide sites worden niet echt gewaardeerd hier. Het is in relatie met je nieuwe account erg verdacht gedrag, en ik hoop dat niemand zijn geld uitgeeft op die website. Wees gewaarschuwd mensen!!
Donderdag de FIFA 23 bundel (disc edition) besteld via PlayStation Direct, maar helaas nog geen statusupdate. Sony zelf is niet de snelste?
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Niet een track en trace gehad?! die kreeg ik vrijdag al namelijk. Was wel voor een standaard disc version.Schizo007nl schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 07:02:
Donderdag de FIFA 23 bundel (disc edition) besteld via PlayStation Direct, maar helaas nog geen statusupdate. Sony zelf is niet de snelste?
Edit: standaard shipping
[ Voor 3% gewijzigd door kneusteun op 10-10-2022 09:03 ]
same here, en dat met express verzending!Schizo007nl schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 07:02:
Same here, ik ga ze denk ik opbellen en die 3 euro terugclaimen. Puur vanuit principe.stijnec1 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 08:50:
[...]
same here, en dat met express verzending!
Bestellingen die zijn geplaatst vóór 16:00 CET (van maandag tot en met vrijdag), worden op dezelfde dag verzonden. Bestellingen die zijn geplaatst na 16:00 CET, worden de volgende werkdag verzonden.
Hij is donderdagmiddag besteld voor 16:00. We gaan de 2e werkdag in en nog steeds geen update.
AVR-X1700H | 5x B&W M1 | SVS PC12 NSD-DSP | LG OLED 65C8
Als je een betere UPS afleverwindow wil zien. Dan kun je het wat nummer invoeren op UPS:
UPS Track
Heb zelf de FIFA versie met expres levering besteld. Echter gezien Sony was dit de 10 euro extra niet waard. Tijd om het geld terug te vragen.
UPS Track
Heb zelf de FIFA versie met expres levering besteld. Echter gezien Sony was dit de 10 euro extra niet waard. Tijd om het geld terug te vragen.
heb gebeld op 0207095025 het nummer wat op de site staat, het enige wat men mij daar kan vertellen is dat zij niet kunnen helpen en dat je maar op de site naar de chatfunctie moet gaan, die chatfunctie stuurt je dan door naar de orderstatus op ps direct dus daar heb je helemaal niks aan. Als iemand een telefoonnummer heeft graag, want ik wil ook graag mijn 11 euro terug
Heb de mijne binnen. De UPS man vertelde mij dat de dozen allemaal als “standaard” verstuurd worden. Op het moment dat je “UPS Saver” op je label hebt staan, dan is het een normale verzending en geen Express. Express verzending zou Express op het label moeten hebben.stijnec1 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 12:30:
heb gebeld op 0207095025 het nummer wat op de site staat, het enige wat men mij daar kan vertellen is dat zij niet kunnen helpen en dat je maar op de site naar de chatfunctie moet gaan, die chatfunctie stuurt je dan door naar de orderstatus op ps direct dus daar heb je helemaal niks aan. Als iemand een telefoonnummer heeft graag, want ik wil ook graag mijn 11 euro terug
Ik heb ook de mijne binnen gehad met normale verzending.BeautyPhoeniX schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 13:54:
[...]
Heb de mijne binnen. De UPS man vertelde mij dat de dozen allemaal als “standaard” verstuurd worden. Op het moment dat je “UPS Saver” op je label hebt staan, dan is het een normale verzending en geen Express. Express verzending zou Express op het label moeten hebben.
Die van mij is ook zojuist geleverd, ook via standaard verzending.
is het pakketje wel een beetje netjes afgeleverd? ik bedoel geen gescheurde doos etc??tlpeter schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 13:55:
[...]
Ik heb ook de mijne binnen gehad met normale verzending.
Iemand ervaring met Kidznu.nl? Schijnt daar op voorraad te zijn, maar heb er nog geen goed gevoel bij.
Bij mij wordt de website geblockeerd door de filter van mijn bedrijf. Hij geeft aan: Reason: Category 'Newly Registered Websites' denied by WebBlocker policy 'Default-WebBlocker'.
Big NO NO dus
Big NO NO dus
[ Voor 5% gewijzigd door m00n op 10-10-2022 17:30 ]
Jazeker er zat zelfs iets meer papier in de omdoos zodat de PS5 doos extra veilig vervoerd werd. Zojuist aangesloten en draait als een zonnetje. Ben blij dat ik hem eindelijk heb naar lang wachten en zoeken!joey82 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 17:09:
[...]
is het pakketje wel een beetje netjes afgeleverd? ik bedoel geen gescheurde doos etc??
Is scamjan6ma schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 17:22:
Iemand ervaring met Kidznu.nl? Schijnt daar op voorraad te zijn, maar heb er nog geen goed gevoel bij.
Er is praktisch in heel nederland geen active vooraad aangaande webshops. Waar is die wel op vooraad sommige winkels bv Gamemania, Media markt maar ver boven de vraagprijs omdat ze hem als bundel met allemaal meuk aanbieden.jan6ma schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 17:22:
Gebruik hiervoor de topicreport.
[ Voor 18% gewijzigd door Geronimous op 10-10-2022 22:45 ]
KVK nummer gecontroleerd en het komt wel overeen met het bedrijfsnaam. Maar bij twijfel "niet" doenjan6ma schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 17:22:
Check, dank voor de snelle reacties, ik laat hem liggen.
@erictw81 account aangemaakt in 2017, ben alleen niet veel actief op het forum ✌️
@erictw81 account aangemaakt in 2017, ben alleen niet veel actief op het forum ✌️
Ik zou een geldig Kvk nummer niet zozeer mee laten wegen in dit geval. Maar als je je geld geld kwijt wilt kan je het nog beter aan mij geven. Een Kvk nummer dat correspondeert is helaas geen reden dat het geen scam kan zijn.Geraedus schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 17:37:
[...]
KVK nummer gecontroleerd en het komt wel overeen met het bedrijfsnaam. Maar bij twijfel "niet" doen
Daarmee ben ik volledig mee eens.erictw81 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 17:42:
[...]
Ik zou een geldig Kvk nummer niet zozeer mee laten wegen in dit geval. Maar als je je geld geld kwijt wilt kan je het nog beter aan mij geven. Een Kvk nummer dat correspondeert is helaas geen reden dat het geen scam kan zijn.
De doos waar de ps5 die inzat was niet best, erg dun en dus gescheurd. De ps5 doos was niks mis mee.joey82 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 17:09:
[...]
is het pakketje wel een beetje netjes afgeleverd? ik bedoel geen gescheurde doos etc??
UPS, vanochtend de verzendbevestiging gekregenDyna20 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 13:08:
Met welk bedrijf verzend PS direct?
Heb je al contact met ze opgenomen? Lijkt me dat er iets niet goed gaat als andere hem al ontvangen hebben.RandyF schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:56:
Bij jullie gaat het snel zeg! Sinds donderdag staat het bij mij op verzending voorbereiden...
Ik stond ook sinds donderdag op voorbereiden en opeens is de reservering in mijn creditcard overzicht verdwenen. Lekker dan.
Hier same, kwam gister binnen (met normale shipping, dus vaag dat mensen met dure optie nog wachten) Maar het zat wel karig ingepakt, ik zou hem zelf zo niet durven versturen.tlpeter schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 17:51:
[...]
De doos waar de ps5 die inzat was niet best, erg dun en dus gescheurd. De ps5 doos was niks mis mee.
Net zoals met de meeste dingen in het leven: Twijfel je? Doe het niet.jan6ma schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 17:22:
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Hier ook al binnen, maar ik had geen mail gehad dat hij verzonden werd..
En ineens was daar de PS5, donderdag besteld.. tot aan gistermiddag geen informatie gehad en toen ineens een bericht van UPS voor een levering vanuit Arvato Benelux BV.
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Vraag aan de mensen die vorige week een PS5 Fifa23 bundel hebben gekocht. Zaten daar 1 of 2 vouchercodes bij voor Fifa? In een unboxing video zag ik namelijk een vouchercode voor Ultimate team, en die zat er bij mij niet bij.
Er zat bij mij één voucher bij voor het spel zelf.Zapato schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 06:53:
Vraag aan de mensen die vorige week een PS5 Fifa23 bundel hebben gekocht. Zaten daar 1 of 2 vouchercodes bij voor Fifa? In een unboxing video zag ik namelijk een vouchercode voor Ultimate team, en die zat er bij mij niet bij.
Dit is afhankelijk van het land waar de playstation vandaan komt omdat fut als gokken gezien wordt/kan worden gezien.Zapato schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 06:53:
Anoniem: 1837468
Er staat een advertentie op MP, je zou eens een berichtje kunnen sturen van hoe of wat.Zapato schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 06:53:
Het staat zelfs op de bestelpagina van psdirect.Anoniem: 1837468 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 12:12:
[...]
Er staat een advertentie op MP, je zou eens een berichtje kunnen sturen van hoe of wat.
Dit zit er in de doos
PlayStation 5-console – EA SPORTS FIFA 23-bundel bevat:
PlayStation 5-console
DualSense™ draadloze controller
HDMI®-kabel
AC-netsnoer
USB-kabel
Documentatie
ASTRO's PLAYROOM (vooraf geïnstalleerde game)*
Voucher voor de volledige game EA SPORTS™ FIFA 23**
Voucher voor EA SPORTS™ FIFA 23 Ultimate Team™**
Ik heb gechat met ze en er is een case aangemaakt.
Bij mij zat er gewoon 1 voucher in met de volledige game, ultimate team inclusief dus.Zapato schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 06:53:
PSN : Fruitsla379
Dat heb ik eergister gedaan. Heb nog geen reactie van sony en de status van de bestelling staat nog steeds op verzending voorbereiden.Dyna20 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:03:
[...]
Heb je al contact met ze opgenomen? Lijkt me dat er iets niet goed gaat als andere hem al ontvangen hebben.
Ik zit in hetzelfde schuitje, alleen dan vanaf 13 september al. Moet wel zeggen dat ik pas vorige week via chat contact op heb genomen. En er is een support case aangemaakt, en ik heb 2 mailtjes gehad dat ze eraan werken en ze me nog niet zijn vergetenRandyF schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:11:
[...]
Dat heb ik eergister gedaan. Heb nog geen reactie van sony en de status van de bestelling staat nog steeds op verzending voorbereiden.

Hmmm dan kan het dus nog een tijd gaan duren voordat het binnen komtSiErRa schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:19:
[...]
Ik zit in hetzelfde schuitje, alleen dan vanaf 13 september al. Moet wel zeggen dat ik pas vorige week via chat contact op heb genomen. En er is een support case aangemaakt, en ik heb 2 mailtjes gehad dat ze eraan werken en ze me nog niet zijn vergeten
Mijn PS5 Fifa23 bundel kwam uit Engeland, maar daar zaten inderdaad 2 vouchers in. Eentje voor de game & eentje voor FUT.Zapato schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 06:53:
Scam... verwijderd.
Heb zelf (nog) niet besteld.
Heb zelf (nog) niet besteld.
[ Voor 43% gewijzigd door Zhadum op 17-10-2022 14:36 ]
Is scam
[ Voor 16% gewijzigd door BM op 17-10-2022 14:39 ]
Top, dankjewel. Dan haal ik het weg.
Twanofzo schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:55:
Damn, grote drop bij Coolblue zojuist!
:fill(white):strip_exif()/f/image/fTLS8fi23xz8ESlEk10CcAS3.png?f=user_large)
En allemaal al weer uitverkocht ofzo
Zag dat ze Horizon pack voor oude prijs verkochten. Met extra controller voor 629 euro.Sir_Lion schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:57:
[...]
[Afbeelding]
En allemaal al weer uitverkocht ofzo
- Offtopic -
[ Voor 88% gewijzigd door Geronimous op 19-10-2022 00:52 ]
Edit: nvt, Sony voorziet geen factuur voor consumenten...
[ Voor 75% gewijzigd door kneusteun op 18-10-2022 13:21 ]
Klopt, je hebt geen factuur voor garantie, omdat garantie via PlayStation zelf gaat en het dus gewoon in je PS account staatkneusteun schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 13:07:
Edit: nvt, Sony voorziet geen factuur voor consumenten...
Dat snap ik, maar vaag dat je gewoon helemaal geen bon kan krijgen.Twanofzo schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 13:26:
[...]
Klopt, je hebt geen factuur voor garantie, omdat garantie via PlayStation zelf gaat en het dus gewoon in je PS account staat
Hun antwoord is dat zakelijk niet verkocht wordt, maar dan vraag ik mij af hoe ze dat controleren bij bijvoorbeeld twitch/youtube streamers
Dat is helemaal geen onzin, dan heb je gewoon geluk gehad. De PS5 is nog steeds heel lastig te verkrijgen.kneusteun schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 12:05:
[...]
Onzin.
Ik wou ding op maandag hebben en op dinsdag ochtend had ik er een besteld.
Gewoon Sony in de gaten houden en eventueel wat shops bellen...
Bijna elke woensdag heeft Game-Mania wel nieuwe stock. Ik denk dat het er vooral aan ligt waar je woont, grotere steden is sneller uitverkocht en kleinere steden hebben langer staan. Maar ik deel de mening als je lokale winkels belt (Game-Mania etc) heb je er zo een dan wel in een bundel maar who cares als je al bijna 2 jaar wacht. Mensen zijn teveel online aan het kijken
[ Voor 9% gewijzigd door sebasten op 18-10-2022 19:57 ]
Ik was verschillende keren bij gamemania geweest en nooit 1 kunnen krijgen, ze wouden mij ook niet op een lijst zetten.sebasten schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 19:56:
Bijna elke woensdag heeft Game-Mania wel nieuwe stock. Ik denk dat het er vooral aan ligt waar je woont, grotere steden is sneller uitverkocht en kleinere steden hebben langer staan. Maar ik deel de mening als je lokale winkels belt (Game-Mania etc) heb je er zo een dan wel in een bundel maar who cares als je al bijna 2 jaar wacht. Mensen zijn teveel online aan het kijken
Via playstation.uk nu beschikbaar. Ik kan alleen geen ander afleverland aangeven als UK.
Wellicht voor iemand daar met familie of een doorstuur service, ik sla hem over.
Wellicht voor iemand daar met familie of een doorstuur service, ik sla hem over.
tjah, sinds de brexit heeft het geen nut meer om te borderlinxen..jay56 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 08:47:
Via playstation.uk nu beschikbaar. Ik kan alleen geen ander afleverland aangeven als UK.
Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en ze hebben bevestigd dat mijn bestelling is geannuleerd door een "interne fout". Daarnaast moet ik aan hun gaan bewijzen dat er kosten in rekening zijn gebracht 😅SiErRa schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:19:
[...]
Ik zit in hetzelfde schuitje, alleen dan vanaf 13 september al. Moet wel zeggen dat ik pas vorige week via chat contact op heb genomen. En er is een support case aangemaakt, en ik heb 2 mailtjes gehad dat ze eraan werken en ze me nog niet zijn vergeten
Nu hebben ze een nieuwe datum en tijdslot gestuurd wanneer ik de ps5 volgens hun moet kunnen bestellen. Wat een klinkklare onzin.
Als "gebaar van frustratie" heb ik een waardebon van 19,99 ontvangen. Ze kunnen op zn zachtst gezegd de pot op daar bij sony
Wanneer is die datum en tijdslot als ik vragen mag? Wellicht biedt dit ook mogelijkheden voor mij en anderen?RandyF schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 10:18:
[...]
Nu hebben ze een nieuwe datum en tijdslot gestuurd wanneer ik de ps5 volgens hun moet kunnen bestellen. Wat een klinkklare onzin.
Uitverkocht. Denk ook veel scalpers bezig zijn.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Kijk eens voor de grap op marktplaats; dagelijks tientallen tot honderden nieuwe advertenties met gesealde PlayStations met vraagprijzen ver boven de adviesprijs. Bizar dat het 2 jaar na dato nog steeds zo erg is..Xtr3me4me schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 12:06:
[...]
Uitverkocht. Denk ook veel scalpers bezig zijn.
tjah, wiens schuld is dit?R3V3RZ schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 12:55:
[...]
Kijk eens voor de grap op marktplaats; dagelijks tientallen tot honderden nieuwe advertenties met gesealde PlayStations met vraagprijzen ver boven de adviesprijs. Bizar dat het 2 jaar na dato nog steeds zo erg is..
de ongeduldige consument :-)
ik heb vroeger ook wel een gescalped met iPhones, maar toen moest je hele circus via Borderlinx opzetten of zelf rijden naar duitsland/frankrijk etc.
Met de ps5 is gewoon de hele dag overal meldingen volgen om te bestellen en vervolgens voor x1.5 op marktplaats flikkeren.
Deels eens; als niemand meer zou betalen dan de vraagprijs zou het niet lonen om te scalpen. Maar omdat de scalpers alles opkopen is er geen aanbod, maar de vraag vanuit de 'domme' consument blijft. Dus je kunt de consument wel de schuld geven, maar de scalpers zijn de werkelijke oorzaak imo.genc007 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 14:57:
[...]
tjah, wiens schuld is dit?
de ongeduldige consument :-)
ik heb vroeger ook wel een gescalped met iPhones, maar toen moest je hele circus via Borderlinx opzetten of zelf rijden naar duitsland/frankrijk etc.
Met de ps5 is gewoon de hele dag overal meldingen volgen om te bestellen en vervolgens voor x1.5 op marktplaats flikkeren.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |