Squawk schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 09:42:
Helaas bleken het allemaal bundels met CoD Vanguard, Horizon en Uncharted voor 759 euro te zijn. Voor mij persoonlijk geen interessante deal. (Dit topic kende ik nog niet, anders had ik de beschikbaarheid direct doorgegeven.)
Op zich geen 'slechte' deal, als je gewoon rekening houdt met de MSRP van alle games. 550 voor console + 3 x 65 euro voor de games is ongeveer 750 euro. Bij dat soort bundels moet je het er gewoon bijnemen helaas. (en dus niet redeneren in bol.com of amazon prijzen voor dezelfde games, die nu wel ongeveer aan 45-50 moeten staan. CoD blijft ook erg lang heel duur, ook voor de oudere games). Dus opzich betaal je maar een goede 30-40 euro er bij. Mocht ik nog op zoek zijn en die games ook willen, zou ik een dergelijk pakket zeker overwegen om van de hele heisa af te zijn.
Helaas zou ik in dat geval ook nee moeten zeggen, omdat geen enkele van de drie games me interesseert.

Die CoD zeker niet, uncharted al te vaak gespeeld, en horizon nog minder...
Aangezien ik geen vaste klant van de MediaMarkt ben en ook al meer dan 10 jaar geen spelcomputer heb gekocht, was ik daarvan niet op de hoogte.
Klopt het wat deze jongen zei en verkoopt de MediaMarkt inderdaad helemaal nooit losse Playstations? Zo ja, dan hoef ik mij daar in elk geval niet op te focussen. 
Waarom zou je een jonge knul geloven die daar max. 1 jaar werkt of zo? Zat 'ie in 2005 ook consoles te verkopen dan? Je weet toch zelf ook wel dat dit onzin moet zijn? De laatste twee jaar is de situatie uitzonderlijk, dus daar wordt door veel partijen ernstig misbruik van gemaakt. Zoals hierboven al gezegd, "de situatie is wat ze is...". Maar als je de laatste tien jaar om het even welke electronica boer was binnengewandeld had je gewoon ps3, ps4, xbox, switch, wii en dergelijke los kunnen zien, en meenemen. Dan gaat 1 retailer dat echt niet anders doen, want dan krijg je gewoon niets verkocht. Simpele concurrentie...
Hopelijk gaat het binnenkort beter. Ik geniet met volle teugen van m'n ps5 die ik bij de laatste (officiele *) direct heb gekocht, een tweetal maand geleden.
* blijkbaar is de website brak gebouwd, waardoor je op random momenten, zonder queue en uitnodiging toch ook gewoon geluk kan hebben, en een ps5 in je mandje duwen... Sony en hun websites...

Wel zuur voor zij die gewoon via een inschrijving op hun uitnodiging wachten...