Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakErwin
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21-05 22:45
Zojuist de mijne kunnen scoren bij Mediamarkt in Assen. Helaas wel de bundel, maar het is niet anders.

Ze hadden er 37 binnen gekregen, dus zal bij andere Mediamarkten ook wel goed komen deze week. Succes! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan6ma
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 04-11-2022
Mediamarkt Duiven had vanavond ook een hoop bundels staan, gok rond de 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renn77
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 20-10-2022
Net de ps5 met FIFA 23, Uncharted e.a. gehaald bij de Mediamarkt in Amsterdam Osdorp. Ze hadden nog een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:58

Spotmatic

Ken sent me

Vanavond bij Mediamarkt Zwolle geweest. Precies 0 exemplaren hebben ze daar. :(

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 20:18
RandyF schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 10:18:
[...]

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en ze hebben bevestigd dat mijn bestelling is geannuleerd door een "interne fout". Daarnaast moet ik aan hun gaan bewijzen dat er kosten in rekening zijn gebracht 😅

Nu hebben ze een nieuwe datum en tijdslot gestuurd wanneer ik de ps5 volgens hun moet kunnen bestellen. Wat een klinkklare onzin.

Als "gebaar van frustratie" heb ik een waardebon van 19,99 ontvangen. Ze kunnen op zn zachtst gezegd de pot op daar bij sony
Bij mij hetzelfde, alleen geen waardebon, niet genoeg geklaagd. Twijfel inmiddels helemaal of ik er wel 1 ga bestellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• genc007
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-01 21:27
RobvG schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:04:
[...]

Hij lijkt hier weer bestelbaar.
deze setjes lijken op marktplaats onder de verkoopprijs te gaan haha.
geen enkel bod boven de 750

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

genc007 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:11:
[...]

deze setjes lijken op marktplaats onder de verkoopprijs te gaan haha.
geen enkel bod boven de 750
Daar zal (voorlopig) geen verandering in komen, waar MP advertenties tot 2 jaar terug zo 10 tot 30 keer favoriet stonden staan ze nu na een week hoogstens nog 4 keer favoriet.

Kwestie van vraag (klein) en aanbod (groot) waarvan de rek er nu echt wel uit is...

Iemand die heel graag een PlayStation 5 wil hebben heeft er inmiddels eentje, dat je daar wat moeite voor moet doen is voor iedereen gelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 19:54
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:44:
[...]

Daar zal (voorlopig) geen verandering in komen, waar MP advertenties tot 2 jaar terug zo 10 tot 30 keer favoriet stonden staan ze nu na een week hoogstens nog 4 keer favoriet.

Kwestie van vraag (klein) en aanbod (groot) waarvan de rek er nu echt wel uit is...

Iemand die heel graag een PlayStation 5 wil hebben heeft er inmiddels eentje, dat je daar wat moeite voor moet doen is voor iedereen gelijk.
Net even gekeken 1850 advertenties. Is wel aardig wat. En er lijkt wel redelijk voorraad te zijn nu qua drops. De vraag is, is er dalijk genoeg voorraad tijdens de feestdagen. Dan begint het bij de meeste toch te kriebelen. Is er genoeg voorraad kan het zo uitverkoop worden op Marktplaats.

En je hebt ook de komst van het nieuwe model begin volgend jaar. Lijkt me dat die ook snel in productie gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay56
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-06 21:25
jay56 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 08:47:
Via playstation.uk nu beschikbaar. Ik kan alleen geen ander afleverland aangeven als UK.
Wellicht voor iemand daar met familie of een doorstuur service, ik sla hem over.
https://direct.playstatio...oles/playstation5-console
Op playstation.uk nog steeds te bestellen. Daar is of voldoende voorraad of weinig vraag :S
Te hopen dat dit in NL/Europa ook snel het geval is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:43
Zapato schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 06:53:
Vraag aan de mensen die vorige week een PS5 Fifa23 bundel hebben gekocht. Zaten daar 1 of 2 vouchercodes bij voor Fifa? In een unboxing video zag ik namelijk een vouchercode voor Ultimate team, en die zat er bij mij niet bij.
Ik had hier een melding van gemaakt bij Playstation en vandaag alsnog de code per mail ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
Ik heb er helaas geen een kunnen vinden in Den Haag. Maar gelukkig wel eentje kunnen scoren online bij de Media Markt (pack met FIFA, Uncharted, extra controller, accessoire pakket).

Ik denk alleen niet dat ik 'm ga houden, omdat ik eigenlijk teveel game op de PC en de koop niet helemaal goed kan praten naar mezelf. Luxe-probleem, I guess :) ...

Maar van vrienden begrijp ik dat ook zij niet echt iets gemakkelijk kunnen vinden in de Randstad. Maar op basis van de reacties hier, heb ik het idee dat ze juist weer goed verkrijgbaar moeten zijn. Of heb ik het verkeerd en is het de kleine sample size die een verkeerde indruk wekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaab123
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 02-09 23:35
Ik zie dat er een nieuwe bundel beschikbaar is op playstation direct (de mw2 bundel). Echter staat erbij dat de release datum 28 oktober is.

Heeft het zin om die dag de hele dag de site in de gaten te houden om 'm te bestellen? Ik heb zelf nog nooit een uitnodiging op mijn psn-account gehad en ik vraag mij af of je een uitnodiging nodig hebt om de nieuwe bundel te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flaab123 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:21:
Ik zie dat er een nieuwe bundel beschikbaar is op playstation direct (de mw2 bundel). Echter staat erbij dat de release datum 28 oktober is.

Heeft het zin om die dag de hele dag de site in de gaten te houden om 'm te bestellen? Ik heb zelf nog nooit een uitnodiging op mijn psn-account gehad en ik vraag mij af of je een uitnodiging nodig hebt om de nieuwe bundel te bestellen.
De FIFA 2023 heeft ook een paar uur bestelbaar gestaan, mits voldoende voorraad zal dit ook zo zijn met de MW bundel, dus denk ik dat er (vooraf) geen uitnodiging komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmalonl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-07-2023
Klopt het dat de ps5 voor €450 bij amazone.de te bestellen is? Wel veel 5 ster reviews. Heb maar 1 besteld ik ben benieuwd 🤨

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online
elmalonl schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 01:33:
Klopt het dat de ps5 voor €450 bij amazone.de te bestellen is? Wel veel 5 ster reviews. Heb maar 1 besteld ik ben benieuwd 🤨
Heel goed opletten of het verkocht wordt door amazon zelf een niet een derde partij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 12:24
Sir_Lion schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 06:39:
[...]

Heel goed opletten of het verkocht wordt door amazon zelf een niet een derde partij.
Het is een derde partij (subtel). Voor mij valt het in de categorie ‘te mooi om waar te zijn’, omdat de PS5 niet gebundeld en onder de adviesverkoopprijs wordt verkocht. Ik sla even over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Nu online
rclahsen schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 06:42:
[...]

Het is een derde partij (subtel). Voor mij valt het in de categorie ‘te mooi om waar te zijn’, omdat de PS5 niet gebundeld en onder de adviesverkoopprijs wordt verkocht. Ik sla even over.
Ja duidelijk scam dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
En dat durft Amazon dan ook nog als persoonlijke aanbeveling te sturen:
Plays-Tation PS-5 Disc-Edition Konsole: 16 GB RAM, 825 GB SSD Gaming-Konsole
von uplay

Preis: 450,00 €
Verkauf und Versand durch subtel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• genc007
MartijnS72 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 10:24:

[...]
Je krijgt een plays-tation en geen playstation ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elmalonl
  • Laatst online: 06-07-2023
Had een paar reactie gelezen op Amazon dat de verkoper op het laatste moment de prijzen omhoog doet dus van €450 opeens naar €800 dan krijg je de kans om te annuleren of toch kopen. Die €450 is dan denk ik een soort van pre order. Wel vaag dat het door Amazon ook nog eens wordt aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigi
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 19-11-2022
MartijnS72 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 10:24:

[...]
Dit is allemaal geautomatiseerd waar de scammers blijkbaar erg goed gebruik van maken. Met een grote enterprise als Amazon is dit natuurlijk ook niet altijd te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb toch gewoon besteld bij Subtel via Amazon. Amazon staat verder garant mocht er wat zijn, dus een hele grote buil zou je je er niet aan moeten vallen. We gaan het zien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:08

rammes

koekebakker 1e klas

fredkroket schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 13:16:
Ik heb toch gewoon besteld bij Subtel via Amazon. Amazon staat verder garant mocht er wat zijn, dus een hele grote buil zou je je er niet aan moeten vallen. We gaan het zien.
Dan had ik er nog eerder 1 via markplaats gekocht.

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:43
rammes schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 13:27:
[...]

Dan had ik er nog eerder 1 via markplaats gekocht.
Daar staan er geen voor 450 euro en is het garantie tot de voordeur. Dat zou ik dus nooit doen. Een derden partij op Amazon ook niet, maar marktplaats helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camperduck
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10-09 08:21
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 17:04:
[...]
De FIFA 2023 heeft ook een paar uur bestelbaar gestaan, mits voldoende voorraad zal dit ook zo zijn met de MW bundel, dus denk ik dat er (vooraf) geen uitnodiging komt.
Moet je dan tot in de nacht wakker blijven of is het ergens overdag dat deze beschikbaar komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Camperduck schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 15:06:
[...]

Moet je dan tot in de nacht wakker blijven of is het ergens overdag dat deze beschikbaar komt?
Geen idee, zet je wekker en ga klaar zitten met een kan sterke koffie ;)

Merk wel dat de PlayStation 5 zowel kaal als met accessoires pakket (online) steeds vaker beschikbaar komt.

Al met al zal het niet zo’n vaart lopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ASJDV
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-02 09:33
https://www.mediamarkt.nl...cessoiresset-1739593.html

Deze is ook al een tijd beschikbaar, zo ongeveer een week nu. Het is dat ik geen FIFA speel en die accessoireset niet nodig heb, anders had ik deze allang besteld. Ik wacht nog even tot een bundel met een game die ik wel wil of een kale PS5 disc edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahmudov
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 25-05 10:22
Delete

[ Voor 93% gewijzigd door Mahmudov op 26-10-2022 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 13:06
Je kan er wel vanuit gaan dat dit geen zuivere koffie is. When its good to be true...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:58
Dan vragen ze om buiten Amazon om te betalen en ben je je geld kwijt. Derde verkopers op Amazon die een PlayStation 5 verkopen zijn of oplichters, of hij moet €800+ kosten.

Gewoon bij MediaMarkt, Amazon zelf (sold & shipped by Amazon) of een andere bekende winkel kopen. Desnoods bel je Intertoys en laat je jezelf op de lijst zetten. Binnen twee maandjes zal je een belletje krijgen. Zal wel een bundel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-09 22:09
https://www.amazon.de/dp/...ge=nl_NL&ref_=as_li_ss_tl

Is 619 niet wat duur voor een ‘normale’ bundel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Nu online
Dat is nu normale prijs. 550 voor disk PS5 en 70 voor spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:28

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

550+70 (release adviesprijs van GT). Bij bundels betaal je altijd de hoofdprijs (adviesprijs) van de spellen/accessoires toen ze nieuw uitgebracht waren en niet de huidige dagprijs.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mareck1
  • Laatst online: 08-09 22:03
Mocht je toch een doos krijgen (maar hoogst waarschijnlijk krijg je nooit wat) zou ik het openen filmen.

Kan zijn dat je een doos bakstenen krijgt of een defecte die ooit door iemand retour is gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03
Op playstation direct is de bundle met MW veranderd van binnenkort beschikbaar naar niet op voorraad

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurp01
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-12-2022
Jasphur schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 18:19:
Op playstation direct is de bundle met MW veranderd van binnenkort beschikbaar naar niet op voorraad
Hoe gaat het normaal met die bundels. Is het rond 12 op F5 drukken en hopen dat hij beschikbaar is?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
hurp01 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:00:
[...]

Hoe gaat het normaal met die bundels. Is het rond 12 op F5 drukken en hopen dat hij beschikbaar is?
Your guess is as good as mine. Geen idee. Daarnaast zou het zo maar kunnen dat het niet perse de 28ste wordt maar gewoon ergens vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
mareck1 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 12:15:
[...]

Mocht je toch een doos krijgen (maar hoogst waarschijnlijk krijg je nooit wat) zou ik het openen filmen.

Kan zijn dat je een doos bakstenen krijgt of een defecte die ooit door iemand retour is gedaan.
Vanmiddag bericht van Amazon gehad dat ze hem hebben geannuleerd. Geld is ook alweer retour op de creditcard.

Overigens hoef ik niet per se een PS5, heb er voor anderen al meerdere gescoord. Voor dit geld had ik hem echter best willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurp01
Jasphur schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:18:
[...]

Your guess is as good as mine. Geen idee. Daarnaast zou het zo maar kunnen dat het niet perse de 28ste wordt maar gewoon ergens vanavond.
Ik had weinig geluk om 12 😭.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camperduck
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10-09 08:21
hurp01 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 08:43:
[...]

Was het niet beschikbaar of? Staat nu niet beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurp01
Camperduck schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 08:45:
[...]

Was het niet beschikbaar of? Staat nu niet beschikbaar
Niet op voorraad. Maar dat stond er ook al om 11 uur

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Laatst online: 16-09 19:54
hurp01 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 08:43:
[...]

Denk dat je even geduld moet hebben. Fifa bundel kwam ook week later pas uit als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwinnn
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-09 20:25
Gisteren voor een collega een PS5 bundel op amazon.de weten te scoren, vanochtend in de mail netjes bericht dat ze verzonden zijn.

nu heb ik 2 aparte tracking id's, blijkbaar hebben ze de controller en fifa los verzonden van de console.
Iemand ervaring met het terugsturen van een gedeelte van de bundel?

in de mails zijn het nu 2 losse bedragen, dat zou toch leuk zijn om dan 127 euro terug te krijgen en niet opgezadeld te zitten met een extra game en controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Gerwinnn schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 09:53:
Gisteren voor een collega een PS5 bundel op amazon.de weten te scoren, vanochtend in de mail netjes bericht dat ze verzonden zijn.

nu heb ik 2 aparte tracking id's, blijkbaar hebben ze de controller en fifa los verzonden van de console.
Iemand ervaring met het terugsturen van een gedeelte van de bundel?

in de mails zijn het nu 2 losse bedragen, dat zou toch leuk zijn om dan 127 euro terug te krijgen en niet opgezadeld te zitten met een extra game en controller.
ik had hem gister ook besteld en geprobeerd de game en controller te annuleren maar dat lukt niet, ze zien het als 1 bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwinnn
Slux schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 09:56:
[...]

ik had hem gister ook besteld en geprobeerd de game en controller te annuleren maar dat lukt niet, ze zien het als 1 bundel.
Ah jammer, had toch leuk geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Gerwinnn schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 09:58:
[...]

Ah jammer, had toch leuk geweest.
Hmm blijkbaar kan ik hem nu wel annuleren 8)
Status is nu
PS5 levering zondag
Game met controller geannuleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwinnn
Slux schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 10:01:
[...]

Hmm blijkbaar kan ik hem nu wel annuleren 8)
Status is nu
PS5 levering zondag
Game met controller geannuleerd
Ik ga een poging doen, ben heel benieuwd of dit gaat werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurp01
Gerwinnn schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 10:03:
[...]

Had je de aanbieding via telegram doorgekregen?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerwinnn
hurp01 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 10:30:
[...]

Had je de aanbieding via telegram doorgekregen?
Yes, ps5 dealbytes kanaal zo heb ik mijn eigen PS ook gescoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyF
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 27-07 23:44
jay56 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 10:30:
[...]

Wanneer is die datum en tijdslot als ik vragen mag? Wellicht biedt dit ook mogelijkheden voor mij en anderen? :)
De datum is vandaag en het tijdslot van 13:00 tot 18:00.

Ik heb net besteld. Wees er snel bij :)

[ Voor 9% gewijzigd door RandyF op 28-10-2022 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigi
Ah damn...al "niet op voorraad" :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurp01
Gigi schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 13:16:
Idd. Gaat lekker. Ik wil de MW versie maar die is ook niet te krijgen 😵‍💫

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RandyF
Gigi schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 13:16:
Ik heb het even getest.

Als ik niet ben ingelogd staat er "geen voorraad" en wanneer ik ben ingelogd staat er "plaats in winkelmand"

Misschien ff inloggen en anders is dit bedoelt voor een specifieke groep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigi
RandyF schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 13:19:
[...]

Ik heb het even getest.

Als ik niet ben ingelogd staat er "geen voorraad" en wanneer ik ben ingelogd staat er "plaats in winkelmand"

Bedankt! Het lijkt inderdaad voor een specifieke groep te zijn bedoeld. Hopelijk straks ook open voor de groep waar ik in zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurp01
RandyF schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 13:19:
[...]

Ik heb het even getest.

Ben benieuwd bij welke groep ik hoor 🙂

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vndk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 14:42
Nogmaals geregistreerd, ingelogd en helaas niets meer op voorraad.
Maar weer afwachten .... :F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RandyF
hurp01 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 13:23:
[...]

Ben benieuwd bij welke groep ik hoor 🙂
Ik had vorige maand een bestelling geplaatst die door hun intern is geannuleerd.

Daarom hebben ze mij(en waarsch wat anderen) deze mogelijkheid geboden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jay56
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-06 21:25
RandyF schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 13:07:
[...]

De datum is vandaag en het tijdslot van 13:00 tot 18:00.

Ik heb net besteld. Wees er snel bij :)

Helaas te laat. Ook na inloggen niet beschikbaar. Dan maar weer een paar weken wachten op een volgende kans ;w
Zo een bundel van al die andere shops hoef ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvanderpale
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-01-2023
Mediamarkt Den Bosch heeft een aardige voorraad met bundels staan voor 759,-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lvrijn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-07 23:16
Jasphur schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:18:
[...]

Op de Uk site van PlayStation Direct, was de bundel al bestelbaar geweest, toen niet meer en sinds vandaag zijn alle disc versies leverbaar (dus los of als bundel) ook de MW versie. Dus wanneer zullen wij volgen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
lvrijn schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 01:13:
[...]

Op de Uk site van PlayStation Direct, was de bundel al bestelbaar geweest, toen niet meer en sinds vandaag zijn alle disc versies leverbaar (dus los of als bundel) ook de MW versie. Dus wanneer zullen wij volgen dan?
Dat zou wel tof zijn. De meeste bundles vind ik maar niks dus een losse console is dan prima! Vandaag de site maar wat meer in de gaten houden. Scheelt dat ik geen haast heb en het voorlopig nog wel volhoud zonder PS5 :)

[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 29-10-2022 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurp01
Mediamarkt bied op dit moment playstations aan. Het zijn bundels

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 13:23
hurp01 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 09:13:
Mediamarkt bied op dit moment playstations aan. Het zijn bundels
Staan er hier een paar inderdaad
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YdPQj5POKLZfdqsKjcQVs1AAqC8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Spt80vfNJ6BkFYfGQfc79Wjs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stp_4
  • Laatst online: 17-09 20:25
mca2 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 13:09:
[...]

Staan er hier een paar inderdaad
[Afbeelding]
Inmiddels in meeste winkels weer uitverkocht. Vind het persoonlijk wel een mega slechte bundel. Hopelijk snel een losse of met recenter spel verkrijgbaar.

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:14
stp_4 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 09:08:
[...]

Inmiddels in meeste winkels weer uitverkocht. Vind het persoonlijk wel een mega slechte bundel. Hopelijk snel een losse of met recenter spel verkrijgbaar.
Ik heb het daarom voor nu ook opgegeven door die bundels. Er zitten dan vaak 16+ en 18+ spellen bij terwijl de console voor mijn kinderen is. Die gaan echt nog geen call of duty oid spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Gerwinnn schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 10:03:
[...]

Vandaag geleverd zonder fifa en controller, kreeg ook netjes een mailtje van amazon dat ik het terug gestort krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Zitten er trouwens nog nadelen aan als je er eentje haalt uit de UK tegenwoordig? Aparte kabel nodig, maar los daarvan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Nu online
Alwayshappyz schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 11:48:
Zitten er trouwens nog nadelen aan als je er eentje haalt uit de UK tegenwoordig? Aparte kabel nodig, maar los daarvan?
Importkosten, conversiekosten, en evt verzendkosten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hurp01
Ik heb afgelopen zaterdag een ps5 weten te scoren. Dank voor alle tips in dit forum.

Uiteindelijk is het me gelukt door via Telegram er eentje te bemachtigen. Aanrader dus voor degene die er graag nog eentje willen scoren.

thx allemaal

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
jongetje schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 09:28:
[...]

Ik heb het daarom voor nu ook opgegeven door die bundels. Er zitten dan vaak 16+ en 18+ spellen bij terwijl de console voor mijn kinderen is. Die gaan echt nog geen call of duty oid spelen...
Je bent niet verplicht de game te houden ;)
Dus je zou kunnen overwegen die dan los te verkopen.

Ik zou het eerder snappen als je het niet koopt omdat je dergelijke praktijken bij de MM niet wil ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 21:48
hurp01 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 08:23:
Ik heb afgelopen zaterdag een ps5 weten te scoren. Dank voor alle tips in dit forum.

Uiteindelijk is het me gelukt door via Telegram er eentje te bemachtigen. Aanrader dus voor degene die er graag nog eentje willen scoren.

thx allemaal
Welke telegram groep. Heb alleen die van mediamarkt en amazone voorbij zien komen. Mm niet interessant met oude spellen en amazon ik heb geen duitse prime

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hurp01
jarsiv schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 08:59:
[...]

Welke telegram groep. Heb alleen die van mediamarkt en amazone voorbij zien komen. Mm niet interessant met oude spellen en amazon ik heb geen duitse prime
Ik heb de Media Markt versie gekocht. Niet de beste games maar dat heb ik even voor lief genomen. Je zal dus hetzelfde Telegram bericht gehad hebben als ik

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squawk
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Afgelopen vrijdag liep ik toevallig langs een MediaMarkt. Mijn laatste spelcomputer was een Playstation 3 en echt geïnteresseerd in de Playstation 5 was ik tot een paar dagen geleden niet. Overal lees ik dat er serieuze leveringsproblemen zijn en veel scalpers de markt verzieken. Daar heb ik geen zin in. Tegelijkertijd hebben spellen als CoD MW2, Hogwarts Legacy en de remake van Final Fantasy VII wel mijn interesse gewekt.

Nieuwsgierig naar de beschikbaarheid van de Playstation 5 Disc, ben ik naar binnen gelopen om toch even te kijken wat het actuele aanbod was. Er stonden een stuk of 12 dozen op een pallet. Klaar om direct mee te nemen. Dat is interessant, misschien toch maar kopen! :9~

Helaas bleken het allemaal bundels met CoD Vanguard, Horizon en Uncharted voor 759 euro te zijn. Voor mij persoonlijk geen interessante deal. (Dit topic kende ik nog niet, anders had ik de beschikbaarheid direct doorgegeven.)

Ik ben naar een verkoper gelopen om te vragen of hij op korte termijn ook losse Playstations verwacht. "Natuurlijk niet, je bent bij de MediaMarkt!", reageert de snotneus direct. "Maak je een grap?", vroeg ik nog voor de zekerheid. Zijn antwoord was resoluut: "Nee, je bent bij de MediaMarkt. Wij verkopen altijd alleen maar bundels. Wij gaan geen losse Playstations verkopen."

Aangezien ik geen vaste klant van de MediaMarkt ben en ook al meer dan 10 jaar geen spelcomputer heb gekocht, was ik daarvan niet op de hoogte. Klopt het wat deze jongen zei en verkoopt de MediaMarkt inderdaad helemaal nooit losse Playstations? Zo ja, dan hoef ik mij daar in elk geval niet op te focussen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Nu online
Squawk schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 09:42:

Aangezien ik geen vaste klant van de MediaMarkt ben en ook al meer dan 10 jaar geen spelcomputer heb gekocht, was ik daarvan niet op de hoogte. Klopt het wat deze jongen zei en verkoopt de MediaMarkt inderdaad helemaal nooit losse Playstations? Zo ja, dan hoef ik mij daar in elk geval niet op te focussen. :)
Tot dusver wel. Maar sluit niet uit dat het over 5 jaar ofzo wel los verkopen. Voorlopig verwacht ik er geen verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spides89
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 22:31

Ik heb in het verleden zowel de ps3 als de ps4 pro "los" gekocht. Dus dit deden ze in het verleden zeker wel,
Maar omdat ze nu kunnen aanbieden wat ze willen, en er natuurlijk het meeste wordt verdiend op bundels. Zul je dit voorlopig helaas niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Laatst online: 17-09 18:08
Sir_Lion schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 09:44:
[...]

Tot dusver wel. Maar sluit niet uit dat het over 5 jaar ofzo wel los verkopen. Voorlopig verwacht ik er geen verandering.
Ik verwacht dat ook MM losse PlayStations gaat verkopen, zodra er voldoende aanbod komt van die dingen. Voor nu worden ze die bundels relatief snel en makkelijk kwijt voor zover ik het meekrijg. Zo lang dat het geval is zullen ze waarschijnlijk alleen bundels blijven aanbieden, want die extra winst pakken ze natuurlijk graag mee. Zodra het wat makkelijker wordt om losse PS5s, of een van de Sony bundels met één game erbij, bij andere winkels te krijgen, zal MM mee moeten gaan en ook gewoon losse consoles aanbieden, want als ze op dat moment nog alleen bundels aanbieden worden ze ze niet meer kwijt. De laatste tijd lijkt het wat beter te gaan met leveringen vanuit Sony, maar nog lang niet zo goed dat MM met z'n bundels blijft zitten, dus ik verwacht dat ze de komende tijd inderdaad alleen bundels blijven verkopen. Dat die knul impliceert dat MM altijd alle consoles alleen als bundel aanbiedt is natuurlijk onzin, volgens mij kun je bijvoorbeeld op dit moment gewoon binnenwandelen en een losse Switch kopen, want daar zijn geen tekorten van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:13
Afgelopen vrijdag liep ik toevallig langs een MediaMarkt. Mijn laatste spelcomputer was een Playstation 3 en echt geïnteresseerd in de Playstation 5 was ik tot een paar dagen geleden niet. Overal lees ik dat er serieuze leveringsproblemen zijn en veel scalpers de markt verzieken. Daar heb ik geen zin in. Tegelijkertijd hebben spellen als CoD MW2, Hogwarts Legacy en de remake van Final Fantasy VII wel mijn interesse gewekt.

Nieuwsgierig naar de beschikbaarheid van de Playstation 5 Disc, ben ik naar binnen gelopen om toch even te kijken wat het actuele aanbod was. Er stonden een stuk of 12 dozen op een pallet. Klaar om direct mee te nemen. Dat is interessant, misschien toch maar kopen! :9~

Helaas bleken het allemaal bundels met CoD Vanguard, Horizon en Uncharted voor 759 euro te zijn. Voor mij persoonlijk geen interessante deal. (Dit topic kende ik nog niet, anders had ik de beschikbaarheid direct doorgegeven.)

Ik ben naar een verkoper gelopen om te vragen of hij op korte termijn ook losse Playstations verwacht. "Natuurlijk niet, je bent bij de MediaMarkt!", reageert de snotneus direct. "Maak je een grap?", vroeg ik nog voor de zekerheid. Zijn antwoord was resoluut: "Nee, je bent bij de MediaMarkt. Wij verkopen altijd alleen maar bundels. Wij gaan geen losse Playstations verkopen."

Ze hebben de eerste ongeveer drie batches PlayStation 5's los verkocht voor de normale prijs, daarna zijn ze met bundels begonnen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja nooit denk ik sowieso niet, maar op dit moment wel. Door de schaarste is het voor MM een perfecte manier om oude games en Aliexpress accessoires te dumpen voor de adviesprijs, terwijl dat anders gewoon spullen zijn die niet worden verkocht. Niet voor niks dat Vanguard er bij zit, een game die dezelfde dag voor 9 euro werd verkocht, vrijwel niemand zou die game nu los voor de adviesprijs kopen behalve als ze wel moeten.

Als er een moment komt waarop de bundels niet meteen uitverkopen, dan kun je er vergif op innemen dat ze echt wel los te koop zijn. Dan is zo'n bundel met oude games en troep namelijk een makkelijke manier om klanten naar de concurrent te sturen.
Zo'n verkoopmedewerker in de winkel heeft daar denk ik ook heel weinig op in te brengen, die krijgt gewoon een memo waar in staat 'nee PS5 verkopen we niet los' en moet daar mee werken.

Dit is overigens niet heel uniek aan MM hoor, eigenlijk bijna alle winkels verkopen op het moment alleen bundels. Hogere marge en simpelweg hogere omzet, en mensen kopen het toch wel want het is óf een bundel óf helemaal niet. Jammer, maar helaas de situatie zoals het nu is.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2022 10:03 . Reden: dubbele zin ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024

Op zich geen 'slechte' deal, als je gewoon rekening houdt met de MSRP van alle games. 550 voor console + 3 x 65 euro voor de games is ongeveer 750 euro. Bij dat soort bundels moet je het er gewoon bijnemen helaas. (en dus niet redeneren in bol.com of amazon prijzen voor dezelfde games, die nu wel ongeveer aan 45-50 moeten staan. CoD blijft ook erg lang heel duur, ook voor de oudere games). Dus opzich betaal je maar een goede 30-40 euro er bij. Mocht ik nog op zoek zijn en die games ook willen, zou ik een dergelijk pakket zeker overwegen om van de hele heisa af te zijn.

Helaas zou ik in dat geval ook nee moeten zeggen, omdat geen enkele van de drie games me interesseert. :+ Die CoD zeker niet, uncharted al te vaak gespeeld, en horizon nog minder...
Waarom zou je een jonge knul geloven die daar max. 1 jaar werkt of zo? Zat 'ie in 2005 ook consoles te verkopen dan? Je weet toch zelf ook wel dat dit onzin moet zijn? De laatste twee jaar is de situatie uitzonderlijk, dus daar wordt door veel partijen ernstig misbruik van gemaakt. Zoals hierboven al gezegd, "de situatie is wat ze is...". Maar als je de laatste tien jaar om het even welke electronica boer was binnengewandeld had je gewoon ps3, ps4, xbox, switch, wii en dergelijke los kunnen zien, en meenemen. Dan gaat 1 retailer dat echt niet anders doen, want dan krijg je gewoon niets verkocht. Simpele concurrentie...

Hopelijk gaat het binnenkort beter. Ik geniet met volle teugen van m'n ps5 die ik bij de laatste (officiele *) direct heb gekocht, een tweetal maand geleden.

* blijkbaar is de website brak gebouwd, waardoor je op random momenten, zonder queue en uitnodiging toch ook gewoon geluk kan hebben, en een ps5 in je mandje duwen... Sony en hun websites... :+ :O Wel zuur voor zij die gewoon via een inschrijving op hun uitnodiging wachten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Squawk
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Bedankt allemaal voor de bevestiging van wat ik eigenlijk al wist: vertrouw de medewerkers van die grote winkelketen met rode letters nooit. :)

Mocht ik binnenkort nog Playstations tegenkomen dan zal ik dat hier met jullie delen.

[ Voor 23% gewijzigd door Squawk op 31-10-2022 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers een bundel bij MM te bestellen (online only volgens mij):
https://www.mediamarkt.nl...are&utm_campaign=appshare

Bundel met Fifa 23, Uncharted en zo'n controller meukpakket. Wel 769, worden steeds duurder de bundels van de MM ;) edit: Ik zie nu dat er ook een tweede controller bij zit, dat verklaart de prijs wel.

edit 2: En alweer uitverkocht. Misschien dat ze wat retouren of geannuleerde orders hadden van vrijdag/zaterdag en die kwijt wilden.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2022 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spides89 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 09:52:
[...]

Ik heb in het verleden zowel de ps3 als de ps4 pro "los" gekocht. Dus dit deden ze in het verleden zeker wel,
Maar omdat ze nu kunnen aanbieden wat ze willen, en er natuurlijk het meeste wordt verdiend op bundels. Zul je dit voorlopig helaas niet zien.
offtopic:
Dat is bij de MediaMarkt ook niet wereldvreemd, bijverdiensten komen o.a uit “Ik ben voorzien van een screen-protector” of “Ik ben startklaar gemaakt”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
Heeft iemand ervaring met leveringen door bol.com?
Ik heb maanden, zoniet een jaar geleden mezelf gelist, maar tot op heden nooit wat gehoord.

Edit: even mijn mail nagekeken, ik sta sinds maart 2021 op de lijst(!)

[ Voor 20% gewijzigd door Extreme smell op 31-10-2022 11:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

De "herinner mij/laat mij weten wanneer er voorraad is" functies heb je niets aan bij Bol en Coolblue. Zij krijgen eens in de maand of iets langer een lading binnen, welke vaak heel vroeg op de ochtend (meestal tussen 7:45 en 8 uur) te bestellen is, en dan uiteraard binnen 5 minuten uitverkocht is.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
Blisterin_Bull schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 12:03:
De "herinner mij/laat mij weten wanneer er voorraad is" functies heb je niets aan bij Bol en Coolblue. Zij krijgen eens in de maand of iets langer een lading binnen, welke vaak heel vroeg op de ochtend (meestal tussen 7:45 en 8 uur) te bestellen is, en dan uiteraard binnen 5 minuten uitverkocht is.
Leuk dat ze dit ook even vermelden. Op hun FAQ over dit onderwerp staat dat je op volgorde van via het eerst op die knop heeft gedrukt wordt benaderd over nieuwe voorraad…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat is gewoon hoe het normaliter werkt ja, en dat ze het handmatig uitgeschakeld hebben voor de PS5 afgelopen 2 jaar, zonder te tekst op de site aan te passen, omdat er om de paar maanden nieuwe bundels uitgebracht worden.

Beste oplossing blijft nog altijd om in de bekende telegram stock notifier kanalen te gaan, en de bol/coolblue apps voorgeïnstalleerd en ingelogd te zijn. Zowieso is de trend de afgelopen tijd dat wat er geleverd wordt voor 90% bundels zijn, maar nog altijd beter dan de advies-hoofdprijs voor ouwe meuk te betalen bij MM.

Systeem specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extreme smell
Blisterin_Bull schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 12:33:
Dat is gewoon hoe het normaliter werkt ja, en dat ze het handmatig uitgeschakeld hebben voor de PS5 afgelopen 2 jaar, zonder te tekst op de site aan te passen, omdat er om de paar maanden nieuwe bundels uitgebracht worden.

Beste oplossing blijft nog altijd om in de bekende telegram stock notifier kanalen te gaan, en de bol/coolblue apps voorgeïnstalleerd en ingelogd te zijn. Zowieso is de trend de afgelopen tijd dat wat er geleverd wordt voor 90% bundels zijn, maar nog altijd beter dan de advies-hoofdprijs voor ouwe meuk te betalen bij MM.
Die kanalen zat ik al in. MM zie ik niet als optie omdat daar echt meuk meegeleverd wordt. Een bundel met 1 of 2 (recente) games vind ik prima. Dit zag ik nog wel bij Amazon voorbij komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Als je familie of goeie vrienden/kennis in Engeland hebt, kun je bij Sony zelf bestellen via hun UK website. Ze hebben de nieuwe Modern Warfare 2 bundel en Fifa bundel gewoon al een week op voorraad. Weet niet of een goedkope vliegticket beter is als import-kosten als je vrienden het door sturen;

https://direct.playstatio...-modern-warfare-ii-bundle

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 10:47:
Voor de liefhebbers een bundel bij MM te bestellen (online only volgens mij):
https://www.mediamarkt.nl...are&utm_campaign=appshare

Bundel met Fifa 23, Uncharted en zo'n controller meukpakket. Wel 769, worden steeds duurder de bundels van de MM ;) edit: Ik zie nu dat er ook een tweede controller bij zit, dat verklaart de prijs wel.

edit 2: En alweer uitverkocht. Misschien dat ze wat retouren of geannuleerde orders hadden van vrijdag/zaterdag en die kwijt wilden.
Ik was toevallig in de winkel van Den Bosch waar een voorraad van deze dozen stonden, na wat wikken en wegen ( wil eigenlijk geen disk versie meerprijs voor bluray / disk mij niet waard ) toch maar besloten om het pakket te halen. Op het moment dat ik terug liep stonden medewerkers de dozen op te stapelen in een rolcontainer en mocht ik er geen pakken omdat deze voor de online reserveringen waren.. :X :o Een manager erbij halen had geen nut want dit was juist in opdracht van die persoon, die medewerkers daar af en toe.. 8)7

Nou de MM zal ik voorlopig dus maar ontwijken en gewoon wachten op een amazon / bol / PS direct drop

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Salv schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:49:
[...]

Ik was toevallig in de winkel van Den Bosch waar een voorraad van deze dozen stonden, na wat wikken en wegen ( wil eigenlijk geen disk versie meerprijs voor bluray / disk mij niet waard ) toch maar besloten om het pakket te halen. Op het moment dat ik terug liep stonden medewerkers de dozen op te stapelen in een rolcontainer en mocht ik er geen pakken omdat deze voor de online reserveringen waren.. :X :o Een manager erbij halen had geen nut want dit was juist in opdracht van die persoon, die medewerkers daar af en toe.. 8)7

Nou de MM zal ik voorlopig dus maar ontwijken en gewoon wachten op een amazon / bol / PS direct drop
Goed om te horen dat in de winkel de 'bundel met veel marge zooi methode' al stukken minder werkt en ze ze online verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Jumpman schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:59:
[...]

Goed om te horen dat in de winkel de 'bundel met veel marge zooi methode' al stukken minder werkt en ze ze online verkopen.
Online verkopen ze dezelfde bundel hoor.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jumpman
Amos_x schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 14:00:
[...]

Online verkopen ze dezelfde bundel hoor.
Snap ik en daar werkt het nog, in de winkel blijven ze al een stuk langer staan. Is een goed teken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• genc007
Jumpman schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:59:
[...]

Ook op marktplaats blijven deze bundels gewoon staan en zijn de biedingen mager en onder de aankoopprijs veelal.

Ik gok dat er over 2-3 weken een flink aantal bundels retour winkel gaan komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 16:01
Salv schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:49:
[...]

Ben net in de MM DB geweest en daar stond niks.

Wel raar, iedereen klaagt dat het leven zo duur is geworden maar Ps5’s zijn nog steeds uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
GrooV schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 16:17:
[...]

Ben net in de MM DB geweest en daar stond niks.

Wel raar, iedereen klaagt dat het leven zo duur is geworden maar Ps5’s zijn nog steeds uitverkocht
Dat kan kloppen, inmiddels is de bundel ook niet meer bij de winkel afhaal te selecteren, dus zullen na aankondiging van voorraad uiteraard allemaal weer weg zijn.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 20:37
Modbreak:Offtopic speculatie over een PS5 Pro verplaatst naar het PS5 topic

[ Voor 12% gewijzigd door Geronimous op 31-10-2022 21:32 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Geronimous schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 16:32:
[modbreak]Offtopic speculatie over een PS5 Pro verplaatst.[/modbreak]
Waar is dat naar toe verplaatst? Ben wel benieuwd namelijk.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien niet directe beschikbaarheid, maar het valt me op dat ze op Coolblue een nieuwe bundel hebben toegevoegd (een 'streamer' bundel) en ook wat prijzen aan het aanpassen zijn. De signalen duiden wel op het feit dat er binnenkort wat nieuwe voorraad bij Coolblue aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraakmand
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08:19
Verwijderd schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 13:49:
Misschien niet directe beschikbaarheid, maar het valt me op dat ze op Coolblue een nieuwe bundel hebben toegevoegd (een 'streamer' bundel) en ook wat prijzen aan het aanpassen zijn. De signalen duiden wel op het feit dat er binnenkort wat nieuwe voorraad bij Coolblue aankomt.
Link?
Pagina: 1 ... 533 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord