[ Voor 40% gewijzigd door Blisterin_Bull op 01-11-2022 20:33 ]
https://www.nedgame.nl/pl...alsense-rood-/7399213496/
Beetje jammer dat er een rode dual sense in de package zit..
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
En het is een pre order.Salv schreef op woensdag 2 november 2022 @ 10:13:
Nedgame heeft weer een bundel beschikbaar met een levering voor eind deze maand;
https://www.nedgame.nl/pl...alsense-rood-/7399213496/
Beetje jammer dat er een rode dual sense in de package zit..
Haha wie gelooft dit?:
"Gezien de schaarste van de PlayStation 5 console bieden wij tijdelijk bundels aan om handelaren te weren. De artikelen in deze bundel staan vast en zijn niet te ruilen / wisselen. Maximaal 1 bundel per klant. De PlayStation 5 consoles worden niet los verkocht."
handelaren weren is vrij makkelijk, ze registreren toch al alle gegevens van klanten.
Laat de klanten betalen voor een pre-order, check vervolgens de Naam, Bankrekening, Telefoonnummer, Adres, etc.
Als ook maar 1 van deze gegevens al voorkomen in een eerdere PS5 bestelling dan gaat deze stilletjes in de backorder en wordt die alleen uitgeleverd als er ruim voldoende voorraad is.
De klant krijgt echter niet te horen dat die in de backorder is, maar is de handelaar ondertussen wel zijn geld kwijt. Na een paar weken gaat het vanzelf kriebelen en annuleren ze de bestelling.
Ik denk dat het vrij moeilijk is om een unieke combinatie van adres en bankrek te vinden om er een handel van op te zetten.
Zo krijgen de echte consumenten voorrang, en neemt vanzelf de vraag op marktplaats af en nemen ook de handelaren af.
Maar goed, waarom zou je genoegen nemen met 50 euro winst, als je ook 200 euro winst kan maken door er rotzooi bij te verkopen
[ Voor 52% gewijzigd door genc007 op 02-11-2022 11:27 ]
Jij denkt echt dat ze daar zin en moeite voor willen doen? Ze verkopen binnen 5 minuten uit, met extra marge door spellen en accessoires. Uiteindelijk komt het de winkels alleen maar goed uit.genc007 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 11:21:
[...]
Haha wie gelooft dit?:
"Gezien de schaarste van de PlayStation 5 console bieden wij tijdelijk bundels aan om handelaren te weren. De artikelen in deze bundel staan vast en zijn niet te ruilen / wisselen. Maximaal 1 bundel per klant. De PlayStation 5 consoles worden niet los verkocht."
handelaren weren is vrij makkelijk, ze registreren toch al alle gegevens van klanten.
Laat de klanten betalen voor een pre-order, check vervolgens de Naam, Bankrekening, Telefoonnummer, Adres, etc.
Als ook maar 1 van deze gegevens al voorkomen in een eerdere PS5 bestelling dan gaat deze stilletjes in de backorder en wordt die alleen uitgeleverd als er ruim voldoende voorraad is.
De klant krijgt echter niet te horen dat die in de backorder is, maar is de handelaar ondertussen wel zijn geld kwijt. Na een paar weken gaat het vanzelf kriebelen en annuleren ze de bestelling.
Ik denk dat het vrij moeilijk is om een unieke combinatie van adres en bankrek te vinden om er een handel van op te zetten.
Zo krijgen de echte consumenten voorrang, en neemt vanzelf de vraag op marktplaats af en nemen ook de handelaren af.
Maar goed, waarom zou je genoegen nemen met 50 euro winst, als je ook 200 euro winst kan maken door er rotzooi bij te verkopen
Volgens mij is een simpele check op uniek credit card nummer of bankkaart nummer al voldoende. Geen idee of je daar mee die virtuele credit cards kan weren, maar misschien kan je wel zien uit welk land ze komen.genc007 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 11:21:
[...]
Haha wie gelooft dit?:
Dus 1 ps5 per account/creditcard/bankkaart. En daarmee leg je al het meeste scalpen stil
Waarom zou je als winkel dit willen? Je verkoopt ze toch in no time uit...Amos_x schreef op woensdag 2 november 2022 @ 11:36:
[...]
Volgens mij is een simpele check op uniek credit card nummer of bankkaart nummer al voldoende. Geen idee of je daar mee die virtuele credit cards kan weren, maar misschien kan je wel zien uit welk land ze komen.
Dus 1 ps5 per account/creditcard/bankkaart. En daarmee leg je al het meeste scalpen stil
Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|
Ik zou komende dinsdag-woensdag-donderdag de fysieke winkels goed in de gaten houden.Extreme smell schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 09:43:
Weinig activiteit deze week helaas…
Ragnarök is coming
Dat dacht ik ook met de release van MW2SirWInsalot schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:49:
[...]
Ik zou komende dinsdag-woensdag-donderdag de fysieke winkels goed in de gaten houden.
Ragnarök is coming
omdat ze zelf beweren dat ze de bundels maken "om scalpers tegen te gaan" ;-)..Christiaan.. schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 10:37:
[...]
Waarom zou je als winkel dit willen? Je verkoopt ze toch in no time uit...
genc007 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:47:
[...]
omdat ze zelf beweren dat ze de bundels maken "om scalpers tegen te gaan" ;-)
Hangt er natuurlijk af waar, wanneer en bij welke winkel je langsgaat. Grote kans dat je gewoon een bundel kunt aanschaffen als je op 9 november een willekeurige Gamemania in de Randstad in de ochtend binnenloopt.Extreme smell schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:38:
[...]
Dat dacht ik ook met de release van MW2
Net 1 besteld
(Alweer weg zo te zien)
[ Voor 4% gewijzigd door koreem op 04-11-2022 14:36 ]
Zijn er nog als je prime-lid bentkoreem schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 14:34:
https://www.amazon.co.uk/...%2Cvideogames%2C97&sr=1-2
Net 1 besteld
(Alweer weg zo te zien)
Edit: en nu niet meer
Verwijderd
Ik ben hierbij dus wel benieuwd hoe het zit met de voucher die er bij zit, is deze wel gewoon in NL te activeren?koreem schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 14:34:
https://www.amazon.co.uk/...%2Cvideogames%2C97&sr=1-2
Net 1 besteld
(Alweer weg zo te zien)
Het netsnoer geloof ik wel, daar kun je gewoon een andere voor hergebruiken of een nieuwe bestellen, maar zo'n game zou toch wel zonde zijn als die niet werkt of alleen werkt op een UK account.
“Komt binnenkort” staat er bij, maar volgens mij kunnen ze nu al een uitverkocht sticker op plakken
De MW2 bundel is zelfs nooit online gekomengenc007 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 16:39:
God of war bundel is toegevoegd aan playstation direct.
“Komt binnenkort” staat er bij, maar volgens mij kunnen ze nu al een uitverkocht sticker op plakken
https://www.nl.fnac.be/PL...TE-GOW-RAGNAROK/a17503475
ik probeer hem te bestellen hier, maar bij het afrekenen, wanneer ik 'pays' aanklik (Pays-Bas neem ik aan) dan geeft ie de melding 'dit veld is verplicht'. Als ik Luxemburg selecteer, werkt t wel. Enig idee?Woodsy schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 08:05:
De God of War bundel staat nog open bij Fnac als pre-order.
https://www.nl.fnac.be/PL...TE-GOW-RAGNAROK/a17503475
Ik kon deze gewoon bestellen maar Fnac (BE) levert alleen in België en Luxemburg.LennartVork schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 10:09:
[...]
ik probeer hem te bestellen hier, maar bij het afrekenen, wanneer ik 'pays' aanklik (Pays-Bas neem ik aan) dan geeft ie de melding 'dit veld is verplicht'. Als ik Luxemburg selecteer, werkt t wel. Enig idee?
Vraag is nu of die effectief geleverd zal worden
"Je bestelling is geannuleerd. Onze excuses voor het ongemak.. Maar geen zorgen, het wordt niet in rekening gebracht voor dit product. "
Sow hey, 900 euro! Het moet niet gekker worden.Verwijderd schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 12:10:
Ook de Blokker verkoopt (Partner) de PlayStation 5, kwam vanmorgen binnen via Telegram![]()
[Afbeelding]
PSN : Geraedus

Welke channel?Verwijderd schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 12:10:
Ook de Blokker verkoopt (Partner) de PlayStation 5, kwam vanmorgen binnen via Telegram![]()
[Afbeelding]
Verwijderd
Ondertussen is de prijs verhoogd naar 919 euro, blijkbaar genoeg mensen die hem zo graag wilden dat ze graag 300 euro voor Fifa betalen.
En zelf verkopen ze hem voor 844: https://www.accessmarket....on-5-disc-edition-fifa-23
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2022 11:52 ]
Eigenlijk moeten we met zn allen de hele winkel leegkopen, 29 dagen wachten, en dan allemaal tegelijk terugbrengen.Verwijderd schreef op zondag 6 november 2022 @ 11:50:
[...]
Ondertussen is de prijs verhoogd naar 919 euro, blijkbaar genoeg mensen die hem zo graag wilden dat ze graag 300 euro voor Fifa betalen.
En zelf verkopen ze hem voor 844: https://www.accessmarket....on-5-disc-edition-fifa-23
En dan elke keer weer herhalen, dan zien we wel hoe sterk hun cashflow is :-)
En dan is in die tussentijd de winkel verdwenen, zit jij met een hele dure ps5....
Mag hopen dat blokker/bol/amazon garant staan, aangezien het via hun platform gaat.jongetje schreef op zondag 6 november 2022 @ 15:07:
[...]
En dan is in die tussentijd de winkel verdwenen, zit jij met een hele dure ps5....
En inmiddels staat de prijs op €1380! Zijn er serieus gamers die dit ervoor over hebben? het is veel meer dan mijn huur inmiddels.Verwijderd schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 12:10:
[Afbeelding]
Wel vreemd dat ze de prijs van de PS5 blijven verhogen. Daar kan je er twee van op Markplaats kopen haha.
Edit: Zijn wederverkopers zo te zien. Wist niet dat Blokker daar ook aan deed.
[ Voor 14% gewijzigd door Dyna20 op 07-11-2022 11:58 ]
komt neer op 782E? Niet echt goedkoopIceBlue schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 19:29:
Hier in Dubai staan ze overal in voorraad. Zelfs bij de Carrefour. [Afbeelding]
[Afbeelding]
PSN ID: Svennie-NL
In verhouding met de expat salarissen daar een schijntje natuurlijk. Sowieso is de middle east voor een aantal erg specifieke dingen erg duur gezien het gebrek aan concurrentie (en monopolies) bij invoer van dit soort dingen. En net als hier kunnen ze het er gewoon voor krijgen.
same! Volgens mij paar maanden ingeschreven nu denk ik (of vergeten en 2 jaar geleden gedaan hoor).Zhadum schreef op maandag 7 november 2022 @ 15:17:
Ik heb een uitnodiging voor morgen om 10:30.
Oh, je hebt geluk. Ik wacht al meer dan een jaarthijszor schreef op maandag 7 november 2022 @ 15:20:
[...]
same! Volgens mij paar maanden ingeschreven nu denk ik (of vergeten en 2 jaar geleden gedaan hoor).

Kijk vooral zelf s'ochtends even, zo heb ik hem ook kunnen kopen.karan812 schreef op maandag 7 november 2022 @ 15:24:
[...]
Oh, je hebt geluk. Ik wacht al meer dan een jaar
Het is niet altijd nodig een invite te hebben blijkbaar
same, 3 weken geleden ofzo ingeschreven!Zhadum schreef op maandag 7 november 2022 @ 15:17:
Lijkt erop dat er een flinke voorraad binnen is gekomen
check even je spam folder en je psn email (ik was vergeten dat ik op mijn 2e email mijn acount had gemaakt)
[ Voor 17% gewijzigd door genc007 op 07-11-2022 16:11 ]
https://www.onlinekabelsh...hte-stekker-zwart-3-meterAlwayshappyz schreef op maandag 7 november 2022 @ 16:15:
Ik heb zelf een uitnodiging gekregen van Amazon UK. Heeft er iemand toevallig een linkje voor de aparte kabel die ik er dan bij moet bestellen?
Sony websites zijn gewoon brak, je kan daar vanalles doen met de juiste URL.kneusteun schreef op maandag 7 november 2022 @ 15:26:
[...]
Kijk vooral zelf s'ochtends even, zo heb ik hem ook kunnen kopen.
@iedereen die morgen in de rij staat:
- log nu al eens in als je je al sinds lang niet meer ingelogd hebt op de site. Hoewel ik vaak via de console was ingelogd (ps4) werd ineens op de site m'n account geblokkeerd
Stress...
(al jaren trouw klant met actief account en veel games gekocht). Ik heb het wachtwoord aangepast, maar wel lastig als dat gebeurt net voor de queue open gaat.
- het minste problemen heb je met een creditcard. Indien je ze hebt, voeg ze nu al toe!
- voeg nu ook al correcte adresgegevens toe indien je dit nog niet hebt gedaan of indien de informatie niet meer klopt
- schakel plugins uit.
Dit in combinatie met de brakke sony sites moet je zo weinig mogelijk heen en weer gaan op die opeenvolgende popups. "Terug" om nog iets aan te passen of in te vullen, en het kan mis gaan. Bespaar je die frustratie
Good luck!
Of viel dit in het verleden tegen?
Persoonlijk stond ik toen nog geen 3 minuten in de wachtrij (dat was tussen klikken op link en bestelling afronden), daar waar dat bij vorige drops 1 uur + kon zijn blijkbaar.
Maar er valt weinig over te zeggen, gewoon proberen.
Het is wel fijn om te weten dat je gewoon de afviesprijs betaalt bij sony zelf (zo heb ik het het liefst) en niet via een slimey scalper deal (particulier of via shop-scalping)
Heb er namelijk al een gekocht vorige maand, maar vroeg me af of ik voor me andere zoon er ook een kon bestellen?
Denk niet dat er nog invites worden uitgegeven voor morgen.erictw81 schreef op maandag 7 november 2022 @ 16:50:
Weet iemand of het mogelijk is er nog een te bestellen met een ander PSN-ID maar wel op het zelfde adres?
Heb er namelijk al een gekocht vorige maand, maar vroeg me af of ik voor me andere zoon er ook een kon bestellen?
Daarnaast staat wel in de voorwaarden 1 ps per huishouden
Lijkt me ook sterk, heb me 2,5 week geleden ingeschreven en heb geen e-mail gehadgenc007 schreef op maandag 7 november 2022 @ 17:09:
[...]
Denk niet dat er nog invites worden uitgegeven voor morgen.
Daarnaast staat wel in de voorwaarden 1 ps per huishouden
Bedankt!
Is hier iemand anders die hem recent uit Engeland gehaald heeft? De prijs vind ik prima, omgerekend 550, maar moet ik ook rekening houden met invoer kosten? Geen idee hoe streng die controle is? Bestel vaak films bij Amazon UK en heb nog nooit een verrassing gehad achteraf, maar grotere kans bij zo’n groot apparaat gok ik?
Edit. Never mind. Al gevonden. Amazon verwerkt de invoer kosten al in de prijs
[ Voor 6% gewijzigd door Alwayshappyz op 07-11-2022 17:31 ]
Idd en stort na afloop deze kosten ook weer terug als deze niet nodig blijken te zijn.Alwayshappyz schreef op maandag 7 november 2022 @ 17:28:
[...]
Ik zie dat je het antwoord al hebt gevonden, maar reageer toch even. Je betaalt inderdaad een 'deposit' bij het (pre-)orderen, daarmee worden eventuele invoerkosten gedekt. Mochten er uiteindelijk geen (of minder) invoerkosten worden berekend, dan krijg je het geld maximaal een half jaar later (deels) terug. Heb zelf eind vorige week op Amazon UK de disc version + ragnarök besteldAlwayshappyz schreef op maandag 7 november 2022 @ 17:28:
[...]
Bedankt!
Is hier iemand anders die hem recent uit Engeland gehaald heeft? De prijs vind ik prima, omgerekend 550, maar moet ik ook rekening houden met invoer kosten? Geen idee hoe streng die controle is? Bestel vaak films bij Amazon UK en heb nog nooit een verrassing gehad achteraf, maar grotere kans bij zo’n groot apparaat gok ik?
[ Voor 4% gewijzigd door Max_72 op 07-11-2022 17:34 ]
ik heb ook een uitnodiging.Zhadum schreef op maandag 7 november 2022 @ 15:17:
email@email.playstation.com is dit email adres betrouwbaar? ik denk het wel toch... aangezien alle reclame etc van playstation via daar komt
Betaal je niet een combinatie van btw+invoer bij UK bestellingen?Alwayshappyz schreef op maandag 7 november 2022 @ 17:28:
[...]
Bedankt!
Lijkt me sterk dat je bij Uk Kunt kopen voor zelfde geld als hier?
Verwijderd
Invoerkosten op spelcomputers is 0%, dus je betaalt btw (21%) en inklaringskosten van de vervoerder (volgens mij rond de 10 euro).genc007 schreef op maandag 7 november 2022 @ 18:12:
[...]
Betaal je niet een combinatie van btw+invoer bij UK bestellingen?
Lijkt me sterk dat je bij Uk Kunt kopen voor zelfde geld als hier?
Je betaalt echter niet de 20% VAT in het VK, dus vandaar dat het op ongeveer dezelfde prijs neerkomt.
Natuurlijk moet je daar nog bij rekenen dat je misschien conversiekosten hebt, ik vond de wisselkoers van Amazon best goed maar perfect zal het niet zijn. Daarnaast moet je zelf een netsnoer hebben of er los eentje kopen.
Ik heb hem zelf ook besteld in het VK, enige waar ik nog een beetje over twijfel is met het oog op garantie. Ik heb geen idee hoe eenvoudig dat gaat, zeker als je iets terug moet sturen.
Edit: blijkbaar betaal je alleen inklaringskosten als de btw nog niet verrekend is, dus in dit geval betaal je die ook niet
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2022 18:30 ]
Nice! Wanneer had je jezelf ingeschreven op de wachtlijst?Sleehond schreef op maandag 7 november 2022 @ 19:13:
Vanmiddag ontvangen… ben benieuwd!
[Afbeelding]
Op welke URL kan men dan in de wachtrij staan? Heb me wel ingeschreven maar geen mail ontvangen (nog niet iig)kneusteun schreef op maandag 7 november 2022 @ 15:26:
[...]
Kijk vooral zelf s'ochtends even, zo heb ik hem ook kunnen kopen.
Poeh ik denk toch wel 2/3 maand terug ofzo?mattdice schreef op maandag 7 november 2022 @ 20:18:
[...]
Nice! Wanneer had je jezelf ingeschreven op de wachtlijst?
Die URL “mogen” we niet delen…ariafarmani schreef op maandag 7 november 2022 @ 20:23:
[...]
Op welke URL kan men dan in de wachtrij staan? Heb me wel ingeschreven maar geen mail ontvangen (nog niet iig)
Maar de situatie is wel overdreven.
Op Marktplaats en vraag/aanbod hier gaan ze over de 750 heen.
Heb om een invite gevraagd op amazon.co.uk, mezelf ingeschreven op de website van Sony en bij bol.com en coolblue.nl aangegeven dat ze me "op de hoogte" houden en een mailtje sturen zodra deze beschikbaar is.
Zijn er nog andere websites die iets van een wachtrij hanteren?
Anders kijk jezelf even op de website?Baken schreef op maandag 7 november 2022 @ 20:48:
Wat kost een ps5 digital edition via sony zelf? Heb ook een uitnodiging voor morgen.
Of zullen wij dit voor je doen? 😘
Ik heb precies hetzelfde (en dan ook nog de nieuwe A Plague's TaleMastaG schreef op maandag 7 november 2022 @ 20:36:
Ik wilde dus een PS5 kopen voor de nieuwe God of War en wellicht daarna Horizon Forbidden West.
Maar de situatie is wel overdreven.
Op Marktplaats en vraag/aanbod hier gaan ze over de 750 heen.
Heb om een invite gevraagd op amazon.co.uk, mezelf ingeschreven op de website van Sony en bij bol.com en coolblue.nl aangegeven dat ze me "op de hoogte" houden en een mailtje sturen zodra deze beschikbaar is.
Zijn er nog andere websites die iets van een wachtrij hanteren?
Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC
Ik heb me lang geleden bij Sony geregistreerd en heb de uitnodiging nog steeds niet ontvangen. Het zou niet zo moeilijk moeten zijn. Ik ga volgende maand naar het VK en haal het daar op. Het is op veel plaatsen op voorraad.Gerwin89 schreef op maandag 7 november 2022 @ 21:05:
[...]
Ik heb precies hetzelfde (en dan ook nog de nieuwe A Plague's Tale). Bizar dat je hem na 2 jaar (!) nog niet normaal kan kopen bij een willekeurige webwinkel of bij Sony zelf.
Misschien gewoon eens op de gok langs gaan.
Ik heb zojuist gekeken maar kan op playstation.com niks vinden over prijzenrefused81 schreef op maandag 7 november 2022 @ 21:03:
[...]
Anders kijk jezelf even op de website?
Of zullen wij dit voor je doen? 😘

https://direct.playstatio...od-of-war-ragnarok-bundleNakedDutchy schreef op maandag 7 november 2022 @ 21:22:
[...]
Ik heb zojuist gekeken maar kan op playstation.com niks vinden over prijzen
450 digital edition met geen bundles. 550 voor de disk editie (en 620 for the God of War bundel).NakedDutchy schreef op maandag 7 november 2022 @ 21:22:
[...]
Ik heb zojuist gekeken maar kan op playstation.com niks vinden over prijzen
Kan dat zo snel gaan, ik had niet verwacht dit jaar nog aan de beurt te komen, heb me vorige week ingeschreven, ben benieuwd. Weet iemand of iedereen een mail krijgt of dat dat van andere zaken afhangt. Hoe lang je lid bent bv, hoe actief je bent? Ik ben al lang lid van PS maar heb mijn PS4 al een jaar geleden verkocht en ben dus al een dik jaar niet actief. Als dat soort zaken meetellen dan kan ik nog wel even wachten ben ik bang.genc007 schreef op maandag 7 november 2022 @ 16:06:
[...]
same, 3 weken geleden ofzo ingeschreven!
Lijkt erop dat er een flinke voorraad binnen is gekomen
check even je spam folder en je psn email (ik was vergeten dat ik op mijn 2e email mijn acount had gemaakt)
@MastaG Thx, ook bij amazon ingeschreven
De bundel bij Blokker is fink in prijs verlaagd, nu nog maar 959

Wat kosten ze daar? Schijnen ze ook lekker op te verdienenMastaG schreef op maandag 7 november 2022 @ 21:22:
Ja ik heb me ook laten vertellen dat sommige fysieke shops als Mediamarkt zo nu en dan wat consoles in de schappen gooien.
Misschien gewoon eens op de gok langs gaan.
[ Voor 22% gewijzigd door Svennie op 08-11-2022 08:05 ]
Ik zit klaar!Verwijderd schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 09:08:
Ik sta klaar!
Nog iets minder dan een uurtje, ben benieuwd. Een digitale versie zonder bundel is voor mij dan instant buy. Hoef geen bundel met een game die ik zelf niet kan kiezen. Disc versie ook niet meer belangrijk voor mij, digitaal is helemaal prima.
Vraagje: stel het lukt mij straks om er 1 te bemachtigen. Hoe lang is dan de levert/verzendtijd?
Wellicht een vraag aan de mensen die dat dus vorige keer gelukt is?
Verwijderd
Volgensmij is dat 1 week, neem niet de express levering heeft geen nut blijkbaar. Ik zie geen digitale versie's beschikbaar?Sleehond schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 09:42:
[...]
Ik zit klaar!
Nog iets minder dan een uurtje, ben benieuwd. Een digitale versie zonder bundel is voor mij dan instant buy. Hoef geen bundel met een game die ik zelf niet kan kiezen. Disc versie ook niet meer belangrijk voor mij, digitaal is helemaal prima.
Vraagje: stel het lukt mij straks om er 1 te bemachtigen. Hoe lang is dan de levert/verzendtijd?
Wellicht een vraag aan de mensen die dat dus vorige keer gelukt is?
https://direct.playstatio...od-of-war-ragnarok-bundle
:strip_exif()/f/image/PKcl4tca9t0fSzlW84ksCv4B.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 57% gewijzigd door ariafarmani op 08-11-2022 10:02 ]
Verwijderd
Heb je de volledige HTML voormij?ariafarmani schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 09:54:
Je kan alvast de html code aanpassen en de toevoegen aan winkelmand knop unhiden, maar ik weet niet of dat zin heeft... Je kan wel een soort van request sturen, maar de winkelwagen breekt als ik dat nu doe
[Afbeelding]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| <div class="button-placeholder"> <div itemscope="" itemtype="http://schema.org/Offer"> <link itemprop="availability" href="https://schema.org/OutOfStock"> </div> <div class="out-stock-wrpr js-out-stock-wrpr"> <p class="sony-text-body-1 hide">Niet op voorraad</p> </div> <div class="low-stock-wrpr js-low-stock-wrpr hide"> <p class="sony-text-body-1">Beperkte voorraad</p> </div> <div class="out-stock-wrpr js-coming-soon-wrpr hide"> <p class="sony-text-body-1">Komt binnenkort</p> </div> <div class="out-stock-wrpr js-login-to-purchase hide"> <p class="sony-text-body-1">Meld je aan om te kopen</p> </div> <div class="out-stock-wrpr js-currently-unavailable-wrpr hide"> <p class="sony-text-body-1">Momenteel niet beschikbaar</p> </div> <button data-en-label="Add to Cart" class="btn transparent-orange-button js-analyitics-tag add-to-cart" data-asset-name="" data-module-name="hero" data-event-name="key_action_click" data-product-code="9449393-BX" data-quantity="1" type="button" data-parent-category="CONSOLES" aria-label="Toevoegen aan wagentje"> Toevoegen aan wagentje <span class="icon"></span> </button> </div> |
Dit is de button-placeholder
“Als je voor de starttijd van het event op de link klikt, of als de link op meerdere apparaten wordt gebruikt, dan word je mogelijk door het bestelsysteem uitgesloten van deelname aan het event.”ariafarmani schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 09:54:
Je kan alvast de html code aanpassen en de toevoegen aan winkelmand knop unhiden, maar ik weet niet of dat zin heeft... Je kan wel een soort van request sturen, maar de winkelwagen breekt als ik dat nu doe
[Afbeelding]
En als je geen gebruik maakt van je invite, wordt je daarna nog een keer uitgenodigd? Ik las dat Sony je tot 4 keer kan uitnodigen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ok, goed dat je het zegt. Ik ga weer gewoon braaf wachtengenc007 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 10:09:
[...]
“Als je voor de starttijd van het event op de link klikt, of als de link op meerdere apparaten wordt gebruikt, dan word je mogelijk door het bestelsysteem uitgesloten van deelname aan het event.”
Oh mhm, ik heb de link circa 20 minuten geleden aangeklikt en heb de pagina nu gewoon opstaan in een tabblad. Zou ik dan serieus al de pineut kunnen zijn en mag je pas echt 10:30 erop klikken...?!genc007 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 10:09:
[...]
“Als je voor de starttijd van het event op de link klikt, of als de link op meerdere apparaten wordt gebruikt, dan word je mogelijk door het bestelsysteem uitgesloten van deelname aan het event.”

Ja, en ik ben door Sony aangewezen om de invites van de valsspelers in te nemen, dus graag zie ik je invitelink in mijn inbox verschijnenSleehond schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 10:23:
[...]
Oh mhm, ik heb de link circa 20 minuten geleden aangeklikt en heb de pagina nu gewoon opstaan in een tabblad. Zou ik dan serieus al de pineut kunnen zijn en mag je pas echt 10:30 erop klikken...?!
ik denk niet dat 1x klikken serieuze gevolgen gaat hebben, maar als je gaat zitten klooien in de links e.d. dan neem je imo onnodige risico.
Als je ergens in het eerste half uur inlogt zal je vast wel een set kunnen bemachtigen.
Wellicht moet je dan voor een bundel die je niet wilt maar hetzijzo.
Voor diegenen die 0 risico willen nemen, log intussen lavast in op PS direct, Paypal, verander je bestel adres, etc.
dan kan je straks binnen 20 seconden besteld en betaald hebben
[ Voor 34% gewijzigd door genc007 op 08-11-2022 10:28 ]
ik sta in de wachtrij om te bestellen momenteel...Verwijderd schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 10:30:
Nog steeds niet op voorraad?
wachten op de gong blijkbaar.
waarschijnlijk willen ze niet dat iedereen in 1x inlogt haha
Edit: De geschatte wachttijd bedraagt: meer dan een uur
WTF
[ Voor 10% gewijzigd door genc007 op 08-11-2022 10:31 ]
Verwijderd
Vandaargenc007 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 10:30:
[...]
ik sta in de wachtrij om te bestellen momenteel...
wachten op de gong blijkbaar.
waarschijnlijk willen ze niet dat iedereen in 1x inlogt haha
zie ik nu staan...
Hier ook....Sleehond schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 10:31:
"de geschatte wachttijd bedraagt meer dan een uur"
zie ik nu staan...
stp - PSN ID: stp_4
Dat kan ineens heel snel gaan, dus niet denken dat je intussen wel even weg kunt van de pcSleehond schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 10:31:
"de geschatte wachttijd bedraagt meer dan een uur"
zie ik nu staan...
Oh ja, zet je adblocker uit want er is een verwijzing naar een popup bij de instructies

[ Voor 22% gewijzigd door genc007 op 08-11-2022 10:35 ]
Bij mij staat ie nog op 'niet op voorraad'. Maar ik heb dan ook geen officiele link ontvangen. 2 keer eerder al wel, maar toen liep alles helemaal vast en was ik te laat.genc007 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 10:34:
je kan inmiddels al wel de consoles toevoegen aan je winkelwagen, maar bij het bestellen krijg je dan een error dat je alleen kan bestellen met een officiele invite.
Ja, same. Ik denk niet dat 't gaat lukken zonder inviteR3V3RZ schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 10:35:
[...]
Bij mij staat ie nog op 'niet op voorraad'. Maar ik heb dan ook geen officiele link ontvangen. 2 keer eerder al wel, maar toen liep alles helemaal vast en was ik te laat.
stp - PSN ID: stp_4
Ook een invite email gehad. Kon hem ook pas bestellen toen ik aan de beurt was. Eerder al geprobeerd maar lukte niet. Dus kan alleen via invite link als je aan de beurt bent.
[ Voor 85% gewijzigd door jay56 op 08-11-2022 10:40 ]
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |