It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
1000 euro is een beeeetje gortig.blackshelve schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 10:51:
actievandedag heeft stock...
https://www.actievandedag...ieding/sony-playstation-5

Is dit niet gewoon misleiding en dus verbodenblackshelve schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 10:51:
actievandedag heeft stock...
https://www.actievandedag...ieding/sony-playstation-5
Zelfde geldt voor slajeslag... die roept adviesprijs 1200 euro... uhuh gaat daar ook voor 800 euro weg..
dan zijn scalpers nog goedkoper..
Beide gevallen gewoon negeren want is belachelijk qua prijs en acties...
Ben eigenlijk wel benieuwd wat er gebeurd als je dit soort gevallen meld als klacht bij ACM ofzo..
[ Voor 11% gewijzigd door ColdStone op 07-05-2021 11:26 ]
Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.
Niks? Want wie verbiedt jou iets te verkopen voor een bepaalde prijs?ColdStone schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 11:25:
[...]
Zelfde geldt voor slajeslag... die roept adviesprijs 1200 euro... uhuh gaat daar ook voor 800 euro weg..
dan zijn scalpers nog goedkoper..
Beide gevallen gewoon negeren want is belachelijk qua prijs en acties...
Ben eigenlijk wel benieuwd wat er gebeurd als je dit soort gevallen meld als klacht bij ACM ofzo..
Zo diep zit ik hier niet in...Kaasje123 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 11:35:
[...]
Niks? Want wie verbiedt jou iets te verkopen voor een bepaalde prijs?
Je mag elke prijs vragen die je wilt, dit is niet verboden.
Maar je mag geen foute adviesprijs vermelden dat is wel strafbaar, onder het mom van misleiding
https://www.consumentenbond.nl/online-kopen/adviesprijzen
"
Toezichthouder Autoriteit Consument en Markt (ACM) heeft hiervoor een richtlijn opgesteld. Daarin staat dat een ‘van-voorprijs’ of doorgestreepte prijs zonder toelichting alleen mag als het product in de afgelopen 3 maanden daadwerkelijk is verkocht voor die prijs.
"
hier zit wel een euvel.. want de PS5 ging in het begin bij slajeslag enzo wel degelijk weg voor 1400 euro plus.. (welke idioot dat dan betaald wil ik niet eens weten.)
[ Voor 36% gewijzigd door ColdStone op 07-05-2021 11:41 ]
Zou mooi zijn, is toch al een tijd geledenAmaze86 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 10:36:
[...]
Tussen 10 en 17 mei komt een grote amazon PS5 drop...volgens de geruchten.

[ Voor 14% gewijzigd door Twozen op 08-05-2021 09:44 ]
Je krijgt geen bevestiging van telefonische bestellingen bij Dreamland, alleen een sms & mail als je pakket er is. De helft is geleverd vorige zaterdag en de andere helft nu dinsdag. Als ze je gezegd hebben dat ze hem besteld hebben, zal je dinsdag je PS5 kunnen afhalen van het moment dat je je bericht gehad hebt.Twozen schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 09:01:
Is er iemand die bevestiging heeft gekregen naar aanleiding van de telefonische bestelling bij Dreamland?
Klinkt een beetje als de klok en de klepel. Het enige waar het verband mee zou kunnen hebben, zijn de geruchten dat Sony, gebaseerd op de wereldwijde productie problemen met semiconductors, bezig is een nieuw model van de PS5 te maken. Eentje waarin minder externe afhankelijkheden zitten en waarmee men het productie proces kan optimaliseren. Op die manier wil Sony tegemoet komen aan de huidige productie problemen. Niet zozeer omdat er problemen met de hardware zijn. Men wil een antwoord hebben op de productie problemen waar ze nu mee geplaagd worden zodat ze een meer gestroomlijnde lopende band hebben die meer PS5's kan produceren.freddy0519 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:23:
Eergisteren langsgeweest in de MediaMarkt in Eke (BE). Om eens te luisteren of ik op de pre-order lijst kan terecht komen. Wist de verkoper mij te vertellen dat er volgens hem productiefouten zijn ontdekt door Sony en daardoor de leveringen op stop zijn gezet. Sony wil eerst deze problemen wegwerken alvorens er nieuwe leveringen plaatsvinden. Ze konden mij ook niet op de pre-order lijst plaatsen (niet mogelijk). Of dit verhaal klopt heb ik geen idee, maar ik drop het hier even.
Nee pas in 2022 weerdsonnaville schreef op maandag 10 mei 2021 @ 17:36:
Werken de telegram bots nog?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Meest recente post is anders van 28/4, daarvoor van 14/4. Lijkt me sterk dat Amazon geen voorraad heeft gehad in die periode.
telegram is meestal te laat laatste tijd, discord is the way.dsonnaville schreef op maandag 10 mei 2021 @ 18:11:
[...]
Meest recente post is anders van 28/4, daarvoor van 14/4. Lijkt me sterk dat Amazon geen voorraad heeft gehad in die periode.
Welke Discord servers/kanalen? Kan je meer info delen?Amaze86 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 18:39:
[...]
telegram is meestal te laat laatste tijd, discord is the way.
Toch is het zodsonnaville schreef op maandag 10 mei 2021 @ 18:11:
[...]
vergeet je niet de wehkamp API te checken
Ze hebben toch een klantenservice die antwoord kan geven of ze voorraad hebben?Michel242186 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 20:30:
[...]
vergeet je niet de wehkamp API te checken
Ik ben nieuw op dit forum en vroeg me af of iemand mijn vraag (ongeveer) kan beantwoorden. Ik heb vorig jaar november bij Gamemania een Ps5 gereserveerd. Uiteraard nog niks gehoord. Weet iemand hoe ver ze zijn met de reserveringen? Hebben de mensen van juli 2020 er al een? September 2020?
Door dat te weten hoop ik een beetje in te kunnen schatten hoe lang ik nog moet wachten.
Bedankt!
Hoi,Bimimans schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:09:
Hoi!
Ik ben nieuw op dit forum en vroeg me af of iemand mijn vraag (ongeveer) kan beantwoorden. Ik heb vorig jaar november bij Gamemania een Ps5 gereserveerd. Uiteraard nog niks gehoord. Weet iemand hoe ver ze zijn met de reserveringen? Hebben de mensen van juli 2020 er al een? September 2020?
Door dat te weten hoop ik een beetje in te kunnen schatten hoe lang ik nog moet wachten.
Bedankt!
Ik heb mijn PS5 van Game Mania ontvangen. Ik had begin november de bestelling geplaatst. Dus ik denk dat je binnenkort aan de beurt bent.
Volgens mij zijn er wel kleine regionale verschillen.
Hey, ik heb een pre order 31 oktober 2020 geplaats en ik heb hem nog niet ontvangen en ik heb game mania ook gebeld die van alphen aan den rijn die heeft mij verteld dat er nog helemaal geen november levering is geweestBimimans schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:09:
Hoi!
Bedankt!
Je kunt op deze pagina zien hoever ze ongeveer zijn met uitleveren: https://www.gamemania.nl/nl/info/ps5-reserverenBimimans schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:09:
Hoi!
Bedankt!
Daar was in elk geval deel 1 op Amazon.itAmaze86 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 10:36:
[...]
Tussen 10 en 17 mei komt een grote amazon PS5 drop...volgens de geruchten.
Inmiddels ook al weer uitverkocht. Toch niet te doen dit, echt binnen paar minuten wegMaTr1x schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:32:
Drop is nu, zojuist eentje voor mijn broer gekocht
Volgens mij niet hoor, ik kreeg m in ieder geval niet te pakken en was er direct bijNIB0R schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:32:
[...]
Was? Is! Hij is nog steeds te koop. Is een grote drop zo te zien.
Nja, hopen op de volgende amazon
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Ik klikte om 9:30, toen was het al niet meer leverbaarG.Scholtens schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:36:
[...]
Inmiddels ook al weer uitverkocht. Toch niet te doen dit, echt binnen paar minuten weg
Hij was al beschikbaar om 09:24, dus dat is niet zo heel gekNetsrek schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:43:
[...]
Ik klikte om 9:30, toen was het al niet meer leverbaar
Hopelijk komt hij snel en wordt hij niet nog geannuleerd.
09:25 besteld
Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
De console komt Dinsdag binnen als het goed is met rapida / snelle verzending.
[ Voor 68% gewijzigd door BM op 12-05-2021 12:54 ]
Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.
Zou top zijn. Ik sta momenteel op geen een wachtlijst. Zou het liefst op een lijst staan bij bol/amazon en zeker weten dat ik ooit aan de beurt kom. In plaats van elke dag rondkijken.drernie schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:11:
Na een chat met amazon de begrijp ik dat ze met voorbestellingen gaan werken van 1 apparaat per account
Per type, per drop, per land?drernie schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:11:
Na een chat met amazon de begrijp ik dat ze met voorbestellingen gaan werken van 1 apparaat per account
Ik denk niet dat ze makkelijk alle landen samen kunnen zien. Het zijn al soort van losse accounts dat.
Per drop kon je altijd al maar 1 per type in bestelling hebben staan.
Verwijderd
Große Schönheitsfehler an der Ober- oder Vorderseite oder an den Seiten des Artikels. Der Artikel wird in der Originalverpackung zugestellt Die Verpackung wird beschädigt sein.
Jup. Zeker nu je ziet dat er maar 3 drops waren afgelopen maand en ik denk dat er niet meer dan 1000 consoles te vinden waren. Maar elke shop is gestopt met inschrijven. Vind het wel wat raar.GasProblem schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:33:
[...]
Zou top zijn. Ik sta momenteel op geen een wachtlijst. Zou het liefst op een lijst staan bij bol/amazon en zeker weten dat ik ooit aan de beurt kom. In plaats van elke dag rondkijken.
Hu? Ik heb geen melding gehad van telegram...Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:26:
Amazon PlayStation 5 disc editie kwam zojuist voorbij via Telegram en soms moet je ook even goed opletten vóór je het artikel in je kar kiepert… De prijs was al iets lager en na enig doorklikken kwam ik de volgende tekst tegen.
Große Schönheitsfehler an der Ober- oder Vorderseite oder an den Seiten des Artikels. Der Artikel wird in der Originalverpackung zugestellt Die Verpackung wird beschädigt sein.
Thanks voor de heads up!
Die melding kwam in deze:killer_eagle schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:27:
[...]
Hu? Ik heb geen melding gehad van telegram...
Thanks voor de heads up!
https://pa.function.workers.dev/tg/console
Thx voor de info!!JSTPS schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:54:
[...]
Die melding kwam in deze:
https://pa.function.workers.dev/tg/console
Nog eentje bij voor de hunt 😁
Is die van jou al verzonden?MaTr1x schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:32:
Drop is nu, zojuist eentje voor mijn broer gekocht
Bij mij gebeurd er verder weinig nog
Hier ook nog weinig (normale verzending, geen express). Ik verwacht maandag verzending en dan 19 of 20 in huis.ZicoDon schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 10:47:
[...]
Is die van jou al verzonden?
Alles van Apple
Neen, er gebeurt nog weinig.ZicoDon schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 10:47:
[...]
Is die van jou al verzonden?
Toeval of niet maar hij is zojuist verzonden
js hier ook maar hij geeft donderdag aan...haha zal wel wat eerder zijn.
Voor diegene die opzoek zijn naar een digital Edition, er is nog voorraad!
[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 15-05-2021 08:16 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Verderf op 14-05-2021 23:49 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 15-05-2021 08:17 ]
"Alle reserveringen uitgeleverd.Naes1992 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:44:
Ik ben eerder een lurker en post amper, maar ik liep zojuist de Game Mania in Leiden binnen voor Mass Effect en ik liep naar buiten met een PS5 Digital Edition. Ik weet niet precies hoeveel voorraad er is en je kan de console enkel aanschaffen i.c.m. een tweede controller en oplaadstation voor 483 EUR.
Neem contact op met de winkel voor de actuele voorraadstatus."
Dat is mooi, heb nog een tegoedbon liggen die tot september geldig is. Wil de disc edition maar nu heb ik tenminste een backup plan.
[ Voor 43% gewijzigd door Jimmyvw op 17-05-2021 12:34 ]
Ik was de dag erna aan het eind van de ochtend even langs geweest bij de GM Leiden. Volgens de medewerker stonden er in de ochtend meerdere mensen voor de deur te wachten voordat hij open ging en werd hij platgebeldNaes1992 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:44:
Ik ben eerder een lurker en post amper, maar ik liep zojuist de Game Mania in Leiden binnen voor Mass Effect en ik liep naar buiten met een PS5 Digital Edition. Ik weet niet precies hoeveel voorraad er is en je kan de console enkel aanschaffen i.c.m. een tweede controller en oplaadstation voor 483 EUR.
Ze waren dus alweer uitverkocht. Goeie tip verder.
Iemand van tweakers hier had gelijk 5 stuks meegenomen zal wel daar aan gelegen hebbenjepperdeprep-- schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:12:
[...]
Ik was de dag erna aan het eind van de ochtend even langs geweest bij de GM Leiden. Volgens de medewerker stonden er in de ochtend meerdere mensen voor de deur te wachten voordat hij open ging en werd hij platgebeld![]()
Ze waren dus alweer uitverkocht. Goeie tip verder.
[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 17-05-2021 17:29 ]
Ik gaf een tip, niks offtopic.Furrr schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:36:
[mbr]* offtopic *[/mbr]
Het wordt steeds treuriger hier op Tweakers.
Mods als jij vergallen het hier nog het hardst en weerhouden mij ervan een betaalde account te nemen…
Logica is ver te zoeken..
[ Voor 24% gewijzigd door Furrr op 17-05-2021 18:01 ]
Dit topic gaat over de beschikbaarheid van de PS5. Al het andere is offtopic, TV's, PS5 games, Xbox, you name it, offtopic.Furrr schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:53:
[...]
Ik gaf een tip, niks offtopic.
Het wordt steeds treuriger hier op Tweakers.
Mods als jij vergallen het hier nog het hardst en weerhouden mij ervan een betaalde account te nemen…
Logica is ver te zoeken..
Dit is het enige wat ik hierover in dit topic ga zeggen, voor vragen en/of opmerkingen over moderatie kun je terecht in: Feedback op moderatie binnen Spielerij
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dat was 1 gebruikte digitallHybridl schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:01:
Jammer. Net de levering gemist op Nedgame.
Verwijderd
Was een tweedehands exemplaar. Slechts één stuk, dus weinig kans.lHybridl schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:01:
was slechts 1 device (Digital edition - tweede hands) voor zover ik zo snel zag in ieder geval..lHybridl schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:01:
en toch bleek de site overbelast..
Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.
Had ook gehoopt op meer drops, zeker na de geruchten van amazon...drernie schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 13:57:
het is de laatste tijd wel erg stil qua drops......
Bij coolblue en bol blijft het oorverdovend stil. Ik hoop op snel weer drops!!
Bron: https://www.express.co.uk...o-stock-drops-dates-times
[ Voor 3% gewijzigd door SynergY op 18-05-2021 14:53 ]
hoe het zit tegenwoordig met de invoer uit de UK ivm de brexit?SynergY schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:53:
Morgen waarschijnlijk tussen 9 en 10 uur een grote drop van disc en digital op Amazon UK.
Bron: https://www.express.co.uk...o-stock-drops-dates-times
Amazon UK berekent je de kosten al vooraf. Dus wat je hen betaald is het volledige bedrag. En dat betekent voor een disc zo'n €560 en digital €450.drernie schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:57:
[...]
hoe het zit tegenwoordig met de invoer uit de UK ivm de brexit?
Dit zijn nog altijd veel betere prijzen dan Marktplaats, dus ik ga ervoor.
Regelt Amazon allemaal voor je. Je zal uiteindelijk redelijk het zelfde betalen als hier in de EU.drernie schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:57:
[...]
hoe het zit tegenwoordig met de invoer uit de UK ivm de brexit?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Nee, is een UK stekker. Dus even een c7 kabel bijbestellen.drernie schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:34:
krijg je er wel een bruikbare stekker bij?
Ja, het is alleen niet de juiste stekker voor onze stopcontactendrernie schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:34:
krijg je er wel een bruikbare stekker bij?
Dat gezegd hebbende kost een c7 kabeltje een paar euro:
https://www.bol.com/nl/s/...ltSearchContext=media_all
Nope, dat is dezelfde stekker als wij hier hebbendrernie schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:46:
dat zal dan ook waarschijnlijk het geval zijn bij ps5's uit Italië
Dan ben ik misschien in de war met spanjedrernie schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:53:
ik meen mij toch te herinneren dat ik tijdens mijn Italië vakantie een verloopstekkertje nodig had

Maar eigenlijk weet je het antwoord dus al?
In Italie kan op sommige stopcontacten de aarde pin op een afwijkende plek zitten. (Type L)drernie schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:53:
ik meen mij toch te herinneren dat ik tijdens mijn Italië vakantie een verloopstekkertje nodig had
Maar over het algemeen zijn de meeste apparaten daar gewoon voorzien van een Type F stekker welke wij in NL ook hebben.
[ Voor 14% gewijzigd door Meekoh op 18-05-2021 15:59 ]
Computer says no
Niet correct, de ps5 van Amazon heeft gewoon de standaard stekkerdrernie schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:46:
dat zal dan ook waarschijnlijk het geval zijn bij ps5's uit Italië
12-05 besteld via Amazon Italie.
Succes nog allemaal!
ja hier ookZicoDon schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:39:
Zojuist mijn PS5 ontvangen.
12-05 besteld via Amazon Italie.
Succes nog allemaal!

Betaal je de invoekosten dan bij levering? Of rechtstreeks bij bestelling?Hupske schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:58:
[...]
Regelt Amazon allemaal voor je. Je zal uiteindelijk redelijk het zelfde betalen als hier in de EU.
Gebeurd allemaal automatisch al bij je bestelling. Dus je hoeft straks alleen maar op bestelling plaatsen te klikken met de juiste linkkiller_eagle schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:57:
[...]
Betaal je de invoekosten dan bij levering? Of rechtstreeks bij bestelling?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
ze hadden er kennelijk nog een paar overJoosie200 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:15:
MM Eindhoven heeft hun online reserveringsformulier weer open gezet:
https://mmein1-crmt.online/aanvragen
Wederom voor een bundel:
Playstation 5 disc
Dualsense controller
Qware oplaadstation
Qware usb C kabel
Qware grip buttons
+ game naar keuze:
Spiderman
Valhalla
Fifa
Call of Duty
Demon Souls
stonden gewoon op een pallet in de MM
eentje meegenomen vorige week
maar geen game naar keuze..
Was even stressen want kwam niet ingelogd in mijn account.
Edit: ze waren even niet leverbaar, nu wel weer, zie reacties hier beneden
[ Voor 20% gewijzigd door SpeciesXX op 19-05-2021 07:56 ]
Yes, is mij zojuist ook gelukt om 1 te bestellen. Vol verwachting.SpeciesXX schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:54:
Zojuist eentje kunnen bestellen bij Bol.com verwachte leverdatum 21 mei. Ben benieuwd.
Bezorgdatum 21 mei..
Ben heel benieuwd.
Wel vreemd dat het zo gaat, zou verwachten dat bol.com een mailtje stuurt naar de mensen die op de "hou me op de hoogte"-knop hebben gedrukt.
Veel plezier ermee voor de gelukkigen!
[ Voor 63% gewijzigd door chillierelk op 19-05-2021 08:00 ]
Beetje telegram gebruiken en het is zo makkelijk om aan een ps5 te komen.
En..... wegSpeciesXX schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:54:
Zojuist eentje kunnen bestellen bij Bol.com verwachte leverdatum 21 mei. Ben benieuwd.
Edit: ze waren even niet leverbaar, nu wel weer, zie reacties hier beneden
Kreeg ik ook, na nogmaals klikken kon ik wel bestellen en betalen, levering 21 mei.chillierelk schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:56:
Klikte meteen op de telegram link, maar kreeg helaas "je winkelwagen is leeg"
Even wachten tot de verzend vestiging er is vorige keer kreeg ik bij bol in de middag een annulering.
Zwager hopelijk blij maken van t weekend!
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
hopelijk annuleren ze niet!! geld is al van de rekening verdwenen
Fingers crossed!
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
oh wow, dit had ik graag gehad (tenminste dat hij naar de app ging)chillierelk schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:56:
Klikte meteen op de telegram link, maar kreeg helaas "je winkelwagen is leeg", misschien omdat hij automatisch doorschakelde naar de bol.com app?
Wel vreemd dat het zo gaat, zou verwachten dat bol.com een mailtje stuurt naar de mensen die op de "hou me op de hoogte"-knop hebben gedrukt.
Veel plezier ermee voor de gelukkigen!
ik klikte de link maar die ging naar de safari browser en behalve de app heb ik niks ingelogd (altijd incognito browser) en met een lang wachtwoord was inloggen er ook niet bij..
Helaas dus gemist..tegen de tijd dat ik de pc aan had was hij al uitverkocht uiteraard.
In ieder geval gefeliciteerd aan de mensen die hem wel hebben kunnen kopen!
Maar vooralsnog staat er 21mei
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |