Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-09 21:19
Hier ook prijs bij bol.. hopelijk komt binnen 👌

07:51 bevestiging binnen

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024
Vorige keer bij bol waren er meerdere kleine drops achterelkaar met een tussentijd van +-15 minuten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Hier ook gelukt om een te bestellen. In de Bol app staat 21 mei, maar in de mail die ik heb ontvangen staat dan weer geen datum, alleen zodra hij beschikbaar is. Mail is van 7.52.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Outlaw schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:34:
Hier ook gelukt om een te bestellen. In de Bol app staat 21 mei, maar in de mail die ik heb ontvangen staat dan weer geen datum, alleen zodra hij beschikbaar is. Mail is van 7.52.
Ik denk dat je hem morgen krijgt. Mijn bestelling van 4 december zou ook op 8 december worden geleverd, maar kreeg hem de volgende dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 11:56
cORT3X schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:57:
[...]

refresh en hij staat er weer hoor
De link uit Telegram begon met uitverkocht een paar seconden na mijn pushbericht, maar een paar keer F5 en hij stond er toch. Zo snel mogelijk bestelling afgerond, en daarna even in de gaten gehouden. Het wisselde continu tussen beschikbaar en uitverkocht, en zes minuten na mijn bestellingbleef hij echt op uitverkocht staan.

Niet verwacht dat de Telegram berichten nut zouden hebben! Ik heb niet gevolgd of Bol je bij te weinig voorraad in de queue zet of annuleert, hoop het eerste natuurlijk.

Daarna maar eens kijken wat we met de Pro aanmoeten.. Heb zelfs nog twee maanden garantie zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prld
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:01
Hier ook een bij bol kunnen scoren via de telegram groep. Hopelijk nu we levering. Zat bij de eerste levering dit jaar van Bol met een annulering wegens te veel bestellen in algemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
prld schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:31:
Hier ook een bij bol kunnen scoren via de telegram groep. Hopelijk nu we levering. Zat bij de eerste levering dit jaar van Bol met een annulering wegens te veel bestellen in algemeen
De mailtjes van houd mij op de hoogte en geen voorraad meer gaan er nu ook uit zag ik. Ben ook aangeschreven, maar zie geen annulering vooralsnog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prld
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:01
The Outlaw schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:35:
[...]

De mailtjes van houd mij op de hoogte en geen voorraad meer gaan er nu ook uit zag ik. Ben ook aangeschreven, maar zie geen annulering vooralsnog..
Hier ook op aangemeld maar nog nooit en mailtje ontvangen vanuit Bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdStone
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14:39

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

prld schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:36:
[...]

Hier ook op aangemeld maar nog nooit en mailtje ontvangen vanuit Bol.
same here.. en sta al lang op die lijst terwijl mijn zwager sinds kort 'houd me op de hoogte' aan heeft en die kreeg wel een voorraad is op mailtje...

Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ColdStone

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Amazon.co.uk heeft nu digital editions.. (ik krijg hem echter niet in het mandje... constant errors)

https://www.amazon.co.uk/dp/B08H97NYGP en op..

[ Voor 23% gewijzigd door ColdStone op 19-05-2021 10:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
The Outlaw schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:35:
[...]

Kreeg het zelfde mailtje zojuist.
Maar vooralsnog ook geen annulering.

Denk dat de bestelling en dit mailtje los van elkaar staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09 20:11
airwolf83 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:59:
[...]

Kreeg het zelfde mailtje zojuist.
Maar vooralsnog ook geen annulering.

Denk dat de bestelling en dit mailtje los van elkaar staan
Ik kreeg ook ditzelfde mailtje (bestellen is mij overigens niet gelukt).
Ze mailen op volgorde van aanmelden (dat er voorraad is) maar ik denk dat dat hele systeem weinig zin heeft, de bots zijn je altijd een paar stappen voor.

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:53
Ook eindelijk eentje bij bol.com kunnen bestellen (had een bak aan cadeaubonnen dus wilde er graag eentje hier), nu hopen dat die niet geannuleerd wordt zoals begin april......

Ik heb het mailtje ook gehad maar ik denk dat een beperkt aantal mensen op de 'houd mij op de hoogte' lijst gemailed zijn voordat die online kwam maar met alle bots zijn die mailinglists volgens mij compleet kansloos. Het ziet er niet naar uit dat die mail iets met de bestelling te maken heeft (hoop ik).

[ Voor 46% gewijzigd door LordLynx op 19-05-2021 10:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sonic99h
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-04 20:58
ColdStone schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:55:
Amazon.co.uk heeft nu digital editions.. (ik krijg hem echter niet in het mandje... constant errors)

https://www.amazon.co.uk/dp/B08H97NYGP en op..
De Disc edition kwam ietsjes later ook live op amazon uk. Ik ben er somehow doorheen gekomen en wist er eentje te bestellen. Nu hopen dat die daadwerkelijk ook aankomt dinsdag a.s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdStone

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Sonic99h schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 10:30:
[...]

De Disc edition kwam ietsjes later ook live op amazon uk. Ik ben er somehow doorheen gekomen en wist er eentje te bestellen. Nu hopen dat die daadwerkelijk ook aankomt dinsdag a.s.
ik zag het inderdaad ik kreeg daar dezelfde foutmelding, geen idee waarom..
Was een niets zeggende default error message en werd teruggestuurd naar de mainpage

[ Voor 10% gewijzigd door ColdStone op 19-05-2021 10:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:11

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

ik volg dit topic al een tijdje; vanmorgen nadat de Bol.com levering er doorheen was en die dus had gemist heb ik me ook maar even bij de telegram alerts aangemeld en zodoende op de 1 of andere manier een disc edition bij amazon UK bemachtigd.

_/-\o_ Met dank aan dit topic (daar las ik gisteren dat Amazon een drop zou doen) en die mooie alert!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-09 15:09
ik krijg dus 2 uur later pas een mail van bol omdat ik een tijdje geleden op de interesse knop had gedrukt met het excuus dat de vraag groter was dan het aanbod. In een chat gaf een medewerker aan dat ze eerst een mail hadden gestuurd en later publieke bestellingen aannamen. Beetje rare gang van zaken.

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
drernie schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 10:56:
ik krijg dus 2 uur later pas een mail van bol omdat ik een tijdje geleden op de interesse knop had gedrukt met het excuus dat de vraag groter was dan het aanbod. In een chat gaf een medewerker aan dat ze eerst een mail hadden gestuurd en later publieke bestellingen aannamen. Beetje rare gang van zaken.
hier exact het zelfde, heb er wel een kunnen bestellen om 7.51
kreeg om 9.10 de mail "Update over de Playstation 5"

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart0546
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 20:34
En dan ook nog met droge ogen beweren in de mail: "Je kunt erop vertrouwen dat we eerlijk te werk gaan." ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg dus 2 uur later pas een mail van bol omdat ik een tijdje geleden op de interesse knop had gedrukt met het excuus dat de vraag groter was dan het aanbod.
Hallo Gerard,

We zien dat je op de ''breng mij op de hoogte'' knop* hebt geklikt voor de nieuwe PlayStation 5. :Y Helaas is de vraag naar de PlayStation groter dan de voorraad die we van Sony hebben gekregen. -O-

Daarom hebben we ervoor gekozen iedereen die op de ‘’breng mij op de hoogte’’ knop heeft geklikt, op volgorde van aanmelding te informeren over de nieuwe voorraad. Inmiddels zijn we helaas weer door de voorraad heen. We begrijpen dat dit een teleurstelling voor je is. :'(

Zodra we weer een nieuwe voorraad aan PlayStations krijgen, laten we dit aan de eerstvolgenden in de wachtrij weten. *O* We snappen dat je benieuwd bent naar je plek in de wachtrij. :Y Helaas kunnen we je hier geen antwoord op geven. -O- Ook de klantenservice heeft hier geen zicht op en kan je geen informatie geven over je plek in de wachtrij. :+ Je kunt erop vertrouwen dat we eerlijk te werk gaan. ;w

We hopen snel weer meer voorraad te krijgen. :z

Met vriendelijke groet,

Klantenservice bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 08:10
Bart0546 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:06:
[...]

En dan ook nog met droge ogen beweren in de mail: "Je kunt erop vertrouwen dat we eerlijk te werk gaan." ;w
Ja moeten ze niet doen. Dan hadden ze beter preorders met aanbetaling moeten doen. Ik snap ze wel als je eerst iedereen een mail gaat sturen die hou mij op de hoogte knop had. Dan is het maar afwachten hoeveel er daadwerkelijk er 1 gaan kopen. Veel zijn al voorzien. Nu komen ze online en binnen 2 minuten is alles weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-09 21:21
Ik heb een bak aan Media Markt bonnen liggen en wil dus per se bij de Media Markt bestellen. Ik kijk hier af en toe mee maar er zit volgens mij weinig verbetering in.

Denk dat ik anno 2022 vast wel een keertje een PS5 heb staan thuis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Vlassie1980 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:11:
Ik heb een bak aan Media Markt bonnen liggen en wil dus per se bij de Media Markt bestellen. Ik kijk hier af en toe mee maar er zit volgens mij weinig verbetering in.

Denk dat ik anno 2022 vast wel een keertje een PS5 heb staan thuis :+
Gok van wel, Coolblue zal binnenkort ook wel wat binnenkrijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart0546
  • Laatst online: 15-09 20:34
Dyna20 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:09:
[...]

Ja moeten ze niet doen. Dan hadden ze beter preorders met aanbetaling moeten doen. Ik snap ze wel als je eerst iedereen een mail gaat sturen die hou mij op de hoogte knop had. Dan is het maar afwachten hoeveel er daadwerkelijk er 1 gaan kopen. Veel zijn al voorzien. Nu komen ze online en binnen 2 minuten is alles weg.
Geef die mensen desnoods (hooguit) een dag de tijd.
Daarnaast is het met de PS5 niet zo, dat ze bang moeten zijn om met voorraden te blijven zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdStone

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Bart0546 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:29:
[...]

Geef die mensen desnoods (hooguit) een dag de tijd.
Daarnaast is het met de PS5 niet zo, dat ze bang moeten zijn om met voorraden te blijven zitten.
dit systeem is gewoon dom.. schrijf dan een paar aan dat ze er bij kunnen ofzo...
ik durf te stellen dat er niemand was die naar aanleiding van de mail heeft gekocht.
na 5 min was alles al weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
ColdStone schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:32:
[...]

dit systeem is gewoon dom.. schrijf dan een paar aan dat ze er bij kunnen ofzo...
ik durf te stellen dat er niemand was die naar aanleiding van de mail heeft gekocht.
na 5 min was alles al weg...
Vanuit het bedrijf gedacht kan je het ze ook weer niet kwalijk nemen.
Om te beginnen is het een 'houd mij op de hoogte' mail, geen pre-order.
Die mails worden geautomatiseerd verstuurd, ook voor producten waar je inmiddels geen interesse meer in hebt of allang ergens anders gekocht hebt.
Dus die mails zijn voor Bol geen enkele garantie op een verkoop van dat product. En daarom wordt dat product gewoon (en weer geautomatiseerd) te koop gezet.

Het kan natuurlijk nog steeds dat Bol bij 1000 nieuwe units ook precies 1000 mails er uit stuurt, maar dat kan alleen iemand binnen Bol bevestigen (en die zal dat waarschijnlijk niet mogen).

Bij een normaal product dat er even niet is zullen er om te beginnen geen duizenden aanmeldingen zijn voor die mail, en is de nieuwe voorraad normaal gesproken voldoende om iedereen te voorzien.

Nou Bol, kom maar op met die korting >:)

[ Voor 29% gewijzigd door WaterFire op 19-05-2021 13:48 . Reden: eea toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Laatst online: 23-09 19:40
Uch deze drops gebeuren altijd wanneer ik aan het werk ben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdStone

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

WaterFire schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 13:06:
[...]

Vanuit het bedrijf gedacht kan je het ze ook weer niet kwalijk nemen.
Om te beginnen is het een 'houd mij op de hoogte' mail, geen pre-order.
Die mails worden geautomatiseerd verstuurd, ook voor producten waar je inmiddels geen interesse meer in hebt of allang ergens anders gekocht hebt.
Dus die mails zijn voor Bol geen enkele garantie op een verkoop van dat product. En daarom wordt dat product gewoon (en weer geautomatiseerd) te koop gezet.

Het kan natuurlijk nog steeds dat Bol bij 1000 nieuwe units ook precies 1000 mails er uit stuurt, maar dat kan alleen iemand binnen Bol bevestigen (en die zal dat waarschijnlijk niet mogen).

Bij een normaal product dat er even niet is zullen er om te beginnen geen duizenden aanmeldingen zijn voor die mail, en is de nieuwe voorraad normaal gesproken voldoende om iedereen te voorzien.

Nou Bol, kom maar op met die korting >:)
Vanuit het bedrijf snap ik hem wel. En uiteraard is de houd mij op de hoogte geen pre-order of iets dergelijks, maar ze sturen die mails wel gefaseerd op basis van inschrijving, terwijl de drop zo snel weg is dat het niets toevoegt. (of ze moeten het dus doen om te zien welke animo erop af komt oid) Ze hadden dus in mijn optiek de 'orginele' houd mij op de hoogte kunnen aanhouden want hun huidige aanpassing voegt niks toe (enige wat ik me kan voorstellen is dat het is om de load richting de site wat te doseren, maar voor een dusdanig grote partij vermoed ik dat het niet heel relevant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killer_eagle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 02-09 11:19
Iemand al meer nieuws gekregen van Bol over hun bestelling?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TechFox
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:17
killer_eagle schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:02:
Iemand al meer nieuws gekregen van Bol over hun bestelling?
Ik heb in de ochtend een bestelling geplaatst maar staat nog steeds op vrijdag levering.
Er is niet veel veranderd aan de status dan wat er sinds vanochtend staat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Daniel San
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-08 14:56
TechFox schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:07:
[...]

Ik heb in de ochtend een bestelling geplaatst maar staat nog steeds op vrijdag levering.
Er is niet veel veranderd aan de status dan wat er sinds vanochtend staat.
Voor mij geldt hetzelfde. In dit geval lijkt me dat goed nieuws.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TechFox
Daniel San schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:29:
[...]

Laten we het hopen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• killer_eagle
Fingers crossed voor iedereen he! 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cylanes
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-04 10:07
Daniel San schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:29:
[...]

Inderdaad, voor mij ook nog geen verandering. Geen nieuws is goed nieuws.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bartallstar
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:48
Verzendbevestiging gehad van BOL! :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jacen
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-02-2023
Bij mijn bol.com bestelling staat er nu een factuur en een (nog niet werkende ) track&trace code :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• killer_eagle
jacen schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:47:
Bij mijn bol.com bestelling staat er nu een factuur en een (nog niet werkende ) track&trace code :)
Hier ook maar nog geen mail bevestiging!
maar whoohooo!! *O* *O* :9B

Ondertussen wel een mail gekregen -> bestelling 7:50

[ Voor 9% gewijzigd door killer_eagle op 20-05-2021 10:04 . Reden: bijkomende info gekregen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:30
Bartallstar schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:46:
Welk tijdstip had je besteld? 7:51 hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechFox
ElMayo schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:57:
[...]

Ik heb ook nog niks, zelfde tijd als jij besteld.
Even afwachten denk ik…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartallstar
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:48
ElMayo schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:57:
[...]

Ik had 7:51 besteld ook.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TechFox
Inmiddels een factuur en track and trace gekregen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• airwolf83
Hier ook een track and trace gekregen.
Gisteren besteld om 7:51.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cylanes
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-04 10:07
Bartallstar schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:46:
Yes hier ook verzendbevestiging, om 7.51 besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel San
Helaas nog geen verzendbevestiging gehad. Begin hem al een beetje te knijpen nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechFox
Daniel San schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:57:
Helaas nog geen verzendbevestiging gehad. Begin hem al een beetje te knijpen nu...
Hoe laat heb je bestelling gedaan?

Kijk ook even in je bol.com bestelling overzicht. Misschien zie je daar wat staan. Kreeg de e-mail ook uurtje later ofzo. Zag het als eerste in me bol.com overzicht.

[ Voor 27% gewijzigd door TechFox op 20-05-2021 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel San
TechFox schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:58:
[...]

Hoe laat is je bestelling gedaan?
7:52 staat er in mijn email. Misschien een minuutje te laat. Wellicht dat het nog komt als ze het op tijd affwerken, maar vrees dat ik misschien net op of over het randje was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechFox
Daniel San schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:00:
[...]

7:52 staat er in mijn email. Misschien een minuutje te laat. Wellicht dat het nog komt als ze het op tijd affwerken, maar vrees dat ik misschien net op of over het randje was.
Kijk ook even in je bol.com bestelling overzicht. Misschien zie je daar wat staan. Kreeg de e-mail ook uurtje later ofzo. Zag het als eerste in me bol.com overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18:23
[...]

Dan was hij allang geannuleerd geweest. Als hij nu als bestelling erin staat (gereserveerd of niet, maakt niet uit) dan zul je hem 98% gewoon morgen binnenkrijgen.

Geen reden om in spanning te zitten iig.

[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 20-05-2021 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel San
TechFox schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:01:
[...]

Ik heb daar nog geen update gezien. Hij staat wel nog steeds voor morgen gepland, maar geen factuur of verzendinfo. Nog maar even in spanning ziiten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka

gratis_vodka

voor degenen die via Amazon een order konden inschieten ziet het er ook goed uit; ik heb een verzend mail met tracking code ontvangen inmiddels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zackimi
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 04-10-2021
Daniel San schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:03:
[...]

Ik heb daar nog geen update gezien. Hij staat wel nog steeds voor morgen gepland, maar geen factuur of verzendinfo. Nog maar even in spanning ziiten dus.
Mijn bestelling was ook om 7:52 voltooid. De tijden van de verzendmails lopen nogal uiteen. Ik kreeg de verzendbevestiging vandaag om 10:31. Inderdaad maar even afwachten, waarschijnlijk is alles gewoon in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdStone

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

gratis_vodka schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:13:
voor degenen die via Amazon een order konden inschieten ziet het er ook goed uit; ik heb een verzend mail met tracking code ontvangen inmiddels
amazon, bedoel je de amazon uk drop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
[...]

Zelfde tijd besteld. Hier ook nog helemaal niets. Status staat nog steeds op morgen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:39
Je kan zelfs vanavond laat nog een mail krijgen met T&T en komt die gewoon morgenvroeg.
Heb ik ook gehad namelijk bij de vorige bestelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nu ook track&trace binnen.
Bestelling Bol van 7:52.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheDarkForce
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 11:34
Ik heb inmiddels ook de verzendbevestiging van Bol.com met Track&Trace.

PSN: ExtremeGreen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daniel San
Inmiddels ook een Track ^Trace van Bol.com. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TechFox
Daniel San schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 13:41:
Inmiddels ook een Track ^Trace van Bol.com. :D
Top :) , ben benieuwd trouwens hoeveel bestellingen er zijn gedaan bij bol.com en hoeveel ze erop voorraad hadden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Duurt te lang
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 25-10-2024
Ook inmiddels leverbevestiging gehad. Gisteren om 07:53 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka

gratis_vodka

ColdStone schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:43:
[...]

amazon, bedoel je de amazon uk drop?
sorry, die van de UK inderdaad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WaterFire

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NtFinshd
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 26-09 08:26
WaterFire schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 14:49:
Same here! Bestelling 07:52 gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
TechFox schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 13:43:
[...]

Top :) , ben benieuwd trouwens hoeveel bestellingen er zijn gedaan bij bol.com en hoeveel ze erop voorraad hadden.
Op foto's 24 op een pallet.. rond de 24 pallets in een container (snelle Google), afgerond 600 stuks. Zouden ze 'een' container krijgen of meerdere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeanXeL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-08 11:35
OK, fine, ik ben het flink wachten op voldoende voorraad (of gewoon normale pre-orders opnieuw) grondig beu, kom hier met al die trackers en Telegram bots! Veel plezier aan allen die ondertussen al een console hebben kunnen bemachtigen, en bedankt om uit de rij te gaan :P

Wat zijn de huidige verwachtingen voor morgen of volgende week? Nog Coolblue, of een van de andere Europese Amazons?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

DeanXeL schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:22:
OK, fine, ik ben het flink wachten op voldoende voorraad (of gewoon normale pre-orders opnieuw) grondig beu, kom hier met al die trackers en Telegram bots! Veel plezier aan allen die ondertussen al een console hebben kunnen bemachtigen, en bedankt om uit de rij te gaan :P

Wat zijn de huidige verwachtingen voor morgen of volgende week? Nog Coolblue, of een van de andere Europese Amazons?
Alstu:
https://t.me/beneluxstockcheckerPS5
https://t.me/ps5voorraad
https://t.me/PSXStockBot

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
Hier ook zending van Bol.com onderweg. Besteld woensdag om 07:51 uur.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
En de PS5 is binnen.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 15:43
Ik snap niks meer van mijn telegram. Krijg nooit push melding als er weer nieuwe stock is. Moet echt de app openen en dan zie ik pas als ik iets gemist heb.

Welke optie in telegram moet ik aan hebben?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Idem.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/026vDPIiJxd3s2Ngbw1pqaV9twg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TnZgW6jhonsKtDcq8Z8UWstc.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2021 12:29 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• airwolf83
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ITjg_dcitnwBmvXXl_rtHd0vG90=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pCyK6SDLabpnfPbc2pM79fWA.jpg?f=fotoalbum_large

Yes, hij is binnen.
Ging vorige week er nog vanuit hem pas ergens in 2022 te kunnen krijgen omdat ik niet constant lette op de telegram meldingen en ook geen tijd had om gelijk op een melding te reagere maar eergisteren keek ik precies op het tijdstip dat de melding kwam en gelijk besteld toen. Nu eerst gaan werken en hem morgen eens aansluiten.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Zackimi
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 04-10-2021
Yes! En op mijn verjaardag nog wel. ^-^

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/40vy2GC5t0Rs-dIIQ2miqWmXNFQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Boi5n0XAxtRamvhPfRlnaeAP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• killer_eagle
Hier is hij ook net toegekomen! 😁
Hij is nu bezig aan de gegevens overdracht van PS4 naar 5.

Succes aan de anderen met de hunt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:15
En eerste wat je doet is je ps5 openmaken om te zien welke fan je hebt :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
Amaze86 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:43:
Je kan het ook horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechFox
Amaze86 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:43:
Hoezo heb ik wat gemist? Alleen dat er sticker / label tegenaan kan zitten wat herrie kan geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:15
TechFox schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:51:
[...]

Hoezo heb ik wat gemist? Alleen dat er sticker / label tegenaan kan zitten wat herrie kan geven.
Er zijn 3 verschillende in de omloop, stilste is die met 23 blades uit sony teardown video.
https://www.google.nl/amp...-louder-how-to-check/amp/

[ Voor 16% gewijzigd door Amaze86 op 21-05-2021 17:02 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WaterFire
Gisteren stond postnl op de minuut op tijd voor de deur. Complimenten daar.
PS4 pro daarna in tien minuten verkocht via MP. Blijkbaar toch te weinig voor gevraagd 😉.

Fan ga ik niet naar kijken, raak ik alleen maar teleurgesteld van als ik geen 23 fans tel. Terwijl er waarschijnlijk helemaal niets aan de hand is.

Laadtijden tov ps4 ongeveer door de helft.
En die joystick demo.. Ik ben fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
WaterFire schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 07:39:
PS4 pro daarna in tien minuten verkocht via MP. Blijkbaar toch te weinig voor gevraagd 😉.
Het verbaasde mij ook hoe snel mijn oude PS4 Pro straaljager verkocht was, zelfs met in de advertentie vermeld dat hij veel lawaai maakt.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
Er is dus een vrije voorraad bij bol.com geweest?

Ik heb 03-03-2021 een mail gehad dat ik op de wachtlijst sta en benaderd zou worden, maar heb niks ontvangen, en zie dat toch aardig wat mensen iets hebben ontvangen uit een vrije voorraad? Waarom is dan die wachtlijst zou je denken 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r7aiiYNtlfVT42ovb9y0WYFDfhE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1EuSSvFpRzD6VOf9UXzUlqZL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Reem0nN schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:33:
Er is dus een vrije voorraad bij bol.com geweest?

Ik heb 03-03-2021 een mail gehad dat ik op de wachtlijst sta en benaderd zou worden, maar heb niks ontvangen, en zie dat toch aardig wat mensen iets hebben ontvangen uit een vrije voorraad? Waarom is dan die wachtlijst zou je denken 8)7

[Afbeelding]
Er is geen wachtlijst voor pre-orders. Er is een wachtlijst om een informerend mailtje te krijgen wanneer er nieuwe voorraad is voor vrije verkoop. Maar daar heb je in de praktijk vrij weinig aan, omdat er bij nieuwe voorraad ook een notificatie afgaat in de vele Telegram/Discord groepen. En die zijn veelal veel sneller dan de Bol notificatiemail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdStone

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Amaze86 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:00:
[...]

Er zijn 3 verschillende in de omloop, stilste is die met 23 blades uit sony teardown video.
https://www.google.nl/amp...-louder-how-to-check/amp/
Misschien enigszins offtopic, maar stel je hebt niet de stilste versie, wat dan?
Maanden geprobeerd een Ps5 te bemachtigen (heb er nog niet eens 1) en dan stuur je hem terug?
Of moet je dan zelf de fan gaan vervangen of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBAasDOGG
  • Laatst online: 13-08 23:02
ColdStone schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:02:
[...]

Misschien enigszins offtopic, maar stel je hebt niet de stilste versie, wat dan?
Maanden geprobeerd een Ps5 te bemachtigen (heb er nog niet eens 1) en dan stuur je hem terug?
Of moet je dan zelf de fan gaan vervangen of iets dergelijks?
Ik had het 4 keer moeten doorverkopen totdat ik de Fan C (stille variant had). Het verschil hoor je echt, dus ik vind dat Sony dit beter had moeten aanpakken. Fan A is ook prima trouwens, maar B wil je niet hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:35

Quakie

quakelen

Kan je fan niet los bestellen !?

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordLynx
NBAasDOGG schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:29:
[...]

Ik had het 4 keer moeten doorverkopen totdat ik de Fan C (stille variant had). Het verschil hoor je echt, dus ik vind dat Sony dit beter had moeten aanpakken. Fan A is ook prima trouwens, maar B wil je niet hebben!
En je moet hem echt openmaken om te zien welke fan je hebt? Geen modelnummer zoals met de stillere ps4pro?

Ontopic:

Net mijn PS5 van bol.com opgehaald bij mijn pa (daar laten afleveren omdat ik op locatie werkte vrijdag), eindelijk mijn bonnen op kunnen maken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBAasDOGG
LordLynx schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 12:05:
[...]

En je moet hem echt openmaken om te zien welke fan je hebt? Geen modelnummer zoals met de stillere ps4pro?

Ontopic:

Net mijn PS5 van bol.com opgehaald bij mijn pa (daar laten afleveren omdat ik op locatie werkte vrijdag), eindelijk mijn bonnen op kunnen maken :9
Je kan het helaas niet zien aan de model nummer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
NBAasDOGG schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:29:
[...]

Of je koopt gewoon een digital, Muisstil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBAasDOGG
robzzzzzzzz schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:24:
[...]

Of je koopt gewoon een digital, Muisstil
Ook een digital heeft een fan, slimmerik ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

NBAasDOGG schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:07:
[...]

Ook een digital heeft een fan, slimmerik ;)
Ja en die is ondanks de fan, muisstil :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:36
Het bespreken van de verschillende ventilatoren mag in het PS5 Problemen topic of in het algemene PS5 topic...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

In zijn algemeenheid: zodra de bestelling in je winkelmandje ligt, is die dan al van jou (gereserveerd voor x aantal minuten zodat je op je gemak de betaling kan doorlopen), of pas nadat je betaald hebt? Hoe is dat technisch geregeld op de achtergrond bij webwinkels? Verschilt dat per webwinkel, helpt het als je al ingelogd bent en je bestelling in een “ingelogd” winkelmandje komt? Ik lees hier dat de bestellingen soms zelfs geannuleerd worden nadat je betaald hebt. Is er geen systeem dat op de achtergrond ervoor kan zorgen dat je niet kan “overbestellen”? Zijn er tweakers hier die dit soort aankoopprocessen bouwen/onderhouden?

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Syndz
  • Laatst online: 20:11
sl1200 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 10:02:
In zijn algemeenheid: zodra de bestelling in je winkelmandje ligt, is die dan al van jou (gereserveerd voor x aantal minuten zodat je op je gemak de betaling kan doorlopen), of pas nadat je betaald hebt? Hoe is dat technisch geregeld op de achtergrond bij webwinkels? Verschilt dat per webwinkel, helpt het als je al ingelogd bent en je bestelling in een “ingelogd” winkelmandje komt? Ik lees hier dat de bestellingen soms zelfs geannuleerd worden nadat je betaald hebt. Is er geen systeem dat op de achtergrond ervoor kan zorgen dat je niet kan “overbestellen”? Zijn er tweakers hier die dit soort aankoopprocessen bouwen/onderhouden?
Het verschilt in ieder geval per webwinkel. Standaard is een product in een webwinkel nooit voor jou gereserveerd. Er zijn webshops die dit wel hebben, maar dat hebben ze dan speciaal gebouwd. Denk bijv. aan ticketsystemen e.d..

Je kunt er dus pas vanuit gaan dat nadat je je bestelling hebt afgerond deze van jou is.

Dan heb je inderdaad nog dat er wel dat er eens bestellingen geannuleerd worden. Of er een systeem gebouwd zou kunnen worden om te controleren tegen teveel bestellingen: Vast wel, maar afhankelijk van de techniek van de webshop mogelijk niet eenvoudig.

Een voorbeeld wat ik kan bedenken waarom dit mis gaat is enorme drukte op een webshop. Doordat het druk is hebben verschillende services binnen in zo'n webshop meer tijd nodig om met elkaar te communiceren. Het is zelden (of eigenlijk bij dit soort grote shops nooit) dat het voorraad systeem en de webshop eenzelfde systeem is.
Op het moment dat je een bestelling plaatst gaat er een verzoek naar het voorraad systeem om te vragen of er nog voorraad is, maar als het heel druk is op de webshop en veel potentiële kopers doen dat verzoek tegelijkertijd dan kan dat verkeerde resultaten opleveren. Zeker als door de drukte het voorraad systeem langer nodig heeft om te reageren op het verzoek.

Er zijn ongetwijfeld nog meer situaties en redenen. Het is vast mogelijk om zoiets te bouwen, maar uiteindelijk is het doel van de webshop gewoon verkopen en het annuleren van orders is vervelend, maar komt eigenlijk alleen maar voor bij drukte. Het is dus een afweging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordLynx
sl1200 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 10:02:
Ik heb hier niet heel veel kennis van maar ik kan me voorstellen dat wanneer een webshop slechtst 1 keer in de 5 jaar een product heeft wat zo gewild is dat het elke keer binnen een paar minuten uitverkocht is zodra ze het online zetten (en dus soms ook teveel besteld wordt of nog net voor je neus weggekaapt wordt als het in je mandje zit maar nog niet betaald is)) ze niet een compleet systeem gaan implementeren om zulke overbestellingen af te vangen. Ticketsites bijvoorbeeld hebben dit regelmatig dus die hebben zulke systemen wel, inclusief reserveringen wanneer iets in je mandje zit......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninaomi
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 15:45
Welke prijs gaan ze nu weg op bol als er voorraad is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBAasDOGG
Ninaomi schreef op maandag 24 mei 2021 @ 09:25:
MSRP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-09 16:51
Ninaomi schreef op maandag 24 mei 2021 @ 09:25:
499,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiFiKabelNodig
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 03-05-2022
* offtopic *

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 24-05-2021 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-09 23:21
Inmiddels al 1.5 maand bezig met het zoeken , op het begin der zoektocht kreeg ik geregeld 1 a 3 meldingen per week binnen op de telegram groepen. De afgelopen 3 weken heb ik maar 2 meldingen gehad en helaas hoe snel ik ook was waren ze al uitverkocht.

is er nog een ander manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-09 23:21
knip

[ Voor 98% gewijzigd door Tweakwondo op 24-05-2021 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Tweakwondo schreef op maandag 24 mei 2021 @ 19:35:
Inmiddels al 1.5 maand bezig met het zoeken , op het begin der zoektocht kreeg ik geregeld 1 a 3 meldingen per week binnen op de telegram groepen. De afgelopen 3 weken heb ik maar 2 meldingen gehad en helaas hoe snel ik ook was waren ze al uitverkocht.

Wellicht kun je nog winkels inlopen en vragen of je op de pre-order lijst kan. Maar houd er dan rekening mee dat het heel lang nog kan duren. Advies zou toch zijn om te zorgen dat de notificaties aanstaan op de Telegram bots. En vooraf alles al te hebben ingevuld met 1-Click. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krablander
Tweakwondo schreef op maandag 24 mei 2021 @ 19:35:

De laatste drops van Amazon DE, FR en ES zijn alweer een tijdje geleden.
Houdt morgen en overmorgen de bot goed in de gaten tussen 8:45 en 10:30 voor een potentiële Amazon drop.
Pagina: 1 ... 466 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord