https://t.me/ps5voorraad
https://t.me/PSXStockBot
Deze is inclusief XboxX, weet eerlijk gezegd niet of deze nog actief is.
https://t.me/fsclprsps5xbx
Installeer Telegram, App op je mobiel en eventueel desktop versie.
Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.
Thx allendunthon schreef op donderdag 22 april 2021 @ 09:40:
[...]
Join deze groepen:
en voor accessoires:
https://t.me/ps5accessoire
En focus je vooral op die van PSX. Die eerste is vrijwel altijd een minuut later. Dan zijn je kansen verkeken. De moderators in de chat lijken zich vooral te willen focussen op het bannen van personen die kritiek hebben. Voor de dagelijkse portie gezonde irritatie lees ik zo nu en dan mee.dunthon schreef op donderdag 22 april 2021 @ 09:40:
[...]
Join deze groepen:
en voor accessoires:
Zojuist weer een amazon linkje. Je klikt erop (beiden, want waarom niet). De directe laat al een foutmelding zien en die ander al dat er geen voorraad is.pelidee schreef op woensdag 21 april 2021 @ 12:44:
[...]
Dan heb ik een andere ervaring als jou. De 3 bekende telegram groepen gejoined. Overal op elke amazon site one click buy aan en credit card gekoppeld. Als mijn telefoon afgaat, doorklikken en is zo gebeurd.
Maar goed, heb een kantoorbaan, dus zit er kort op. Als je na een minuut of 2 pas je telegram kan zien houdt het op. Daarom zijn er ook veel familieleden en vrienden al blij gemaakt die deze optie ook niet hebben.
[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 22-04-2021 11:07 ]
Dat lijkt meer van de laatste drie weken te zijn. Daarvoor waren er nog behoorlijk veel drops via Amazon en kort daarvoor nog Bol, Coolblue en MM. Twee maanden is wat overtrokken.Martinspire schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:06:
[...]
Ook als ik in dit topic kijk hoeveel man een bestelling heeft kunnen plaatsen deze laatste 2 maanden, dan is dat echt niet veel meer.
Oh zeker. Ik heb voorheen ook wel eens geklikt en getwijfelt, maar de laatste weken krijg ik al geen winkelwagentje meer te zien. Ik denk dus dat er een stuk minder beschikbaar zijn nu dan eerst. En Nederlandse shops heb ik al zeker 2 maanden niet meer voorbij zien komen, behalve nedgame met hun debiele bundels.InterCC schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:11:
[...]
Dat lijkt meer van de laatste drie weken te zijn. Daarvoor waren er nog behoorlijk veel drops via Amazon en kort daarvoor nog Bol, Coolblue en MM. Twee maanden is wat overtrokken.
Hopelijk komt er snel weer meer voorraad los!
CB, MM en BOL werken volgens mij ook eerst hun inschrijvingen weg... mogelijk zien we die dus ook niet voorbij komen. Bij amazon lijkt het vooral om retours te gaan... (tenminste die indruk heb ik..)Martinspire schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:14:
[...]
Oh zeker. Ik heb voorheen ook wel eens geklikt en getwijfelt, maar de laatste weken krijg ik al geen winkelwagentje meer te zien. Ik denk dus dat er een stuk minder beschikbaar zijn nu dan eerst. En Nederlandse shops heb ik al zeker 2 maanden niet meer voorbij zien komen, behalve nedgame met hun debiele bundels.
Verwijderd
Dat kan ik met je delen, want kijk maar eens naar de prijzen.dunthon schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:33:
[...]
Bij amazon lijkt het vooral om retours te gaan... (tenminste die indruk heb ik..)
[ Voor 108% gewijzigd door pelidee op 22-04-2021 12:14 ]
Jup, laatste 2 maanden juist veel meer drops bij Amazon (en in totaal). Deze heeft iemand anders in elkaar gezet. Zag hem voorbij komen in de Telegram Chat van de PS5 stock bot.InterCC schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:11:
[...]
Dat lijkt meer van de laatste drie weken te zijn. Daarvoor waren er nog behoorlijk veel drops via Amazon en kort daarvoor nog Bol, Coolblue en MM. Twee maanden is wat overtrokken.
Hopelijk komt er snel weer meer voorraad los!
Mooi lijstje..pelidee schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:25:
[...]
Jup, laatste 2 maanden juist veel meer drops bij Amazon (en in totaal). Deze heeft iemand anders in elkaar gezet. Zag hem voorbij komen in de Telegram Chat van de PS5 stock bot.
[Afbeelding]
Beste gamer,
Helaas moeten we jou mededelen dat de PlayStation 5-bundel is uitverkocht. Hierdoor hebben we jouw bestelling moeten annuleren en bieden daarvoor onze excuses aan. We zorgen ervoor dat het geld binnen 5 werkdagen op jouw rekening wordt teruggestort.
Je staat op onze pre-orderlijst
Omdat wij weten hoe graag je deze PlayStation 5-bundel wilt, kom jij op onze pre-orderlijst te staan. Wanneer wij weer nieuwe voorraad van deze Sony-console krijgen, zorgen wij ervoor dat jij als eerste de mogelijkheid krijgt om alsnog de PlayStation 5 in jouw favoriete MediaMarkt-winkel op te halen.
Wanneer kan ik dan eindelijk gamen?
Wij verwachten dat jij uiterlijk in juli je vrienden kunt uitdagen op jouw PlayStation 5. Tot die tijd zal je dus nog even op je oude console de battle aan moeten gaan.
Wij zullen je informeren wanneer we voor jou weer een PlayStation 5 op voorraad hebben.
Met vriendelijke groet,
Jouw MediaMarkt-team
Wacht even kijken hoor.iruy schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:56:
Is het al bekend vanaf wanneer ongeveer de PS5 'gewoon' in de winkel zal liggen ?
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Nope. Laatste inschattingen waren dat het wel tot Kerst 2021 kon duren.. Maar wie weet hoe het zit met aanlevering van componenten en of het sneller zal zijn of misschien nog langer duurt.iruy schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:56:
Is het al bekend vanaf wanneer ongeveer de PS5 'gewoon' in de winkel zal liggen ?
Nee. Maar gelet op het huidige volume en de frequentie van de drops in combinatie met de wereldwijde chip issues op alle omgevingen zou het mij verbazen als je er nog voor Q4 een paar gaat zien.iruy schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:56:
als pre-orders minimaal dit geven.. "Wij verwachten dat jij uiterlijk in juli je vrienden kunt uitdagen op jouw PlayStation 5. "iruy schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:56:
Mja klopt, maar ik vind het jammer dat je bij CB/MM/Bol niet ook nog even jezelf aan de lijst kunt toevoegen (alle inschrijvingen zijn dicht). Ik snap het, ze leggen ze liever in de winkel, maar in principe maakt het toch niet uit hoe die dingen de winkel uit vliegen?dunthon schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:33:
[...]
CB, MM en BOL werken volgens mij ook eerst hun inschrijvingen weg... mogelijk zien we die dus ook niet voorbij komen. Bij amazon lijkt het vooral om retours te gaan... (tenminste die indruk heb ik..)
Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.
that makes two of usdrernie schreef op donderdag 22 april 2021 @ 14:14:
heb inmiddels spijt dat ik vorige week de spiderman bundel bij amazon niet gekocht heb omdat ik de disc versie zonder spel wilde hebben (niet wetende dat je dus het spel kon terugsturen).
Nou ik ben bang dat het echt nog heel lang gaat duren voor je een PS5 uit een schap in de winkel kan halen.iruy schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:56:
Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.
Poeh. Tegen die tijd ben ik toe aan mijn 2e PS5. Hoop dat ie het nog zo lang volhoudtDonverdi073 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 14:29:
[...]
Nou ik ben bang dat het echt nog heel lang gaat duren voor je een PS5 uit een schap in de winkel kan halen.
De chip maker spreekt van een tekort tot tenminste half 2022.
[ Voor 124% gewijzigd door robzzzzzzzz op 22-04-2021 20:50 ]
Een troost, ik had ‘m wel besteld. Volgens DHL is het wel bij mij bezorgd, maar ik heb nooit iets ontvangen. Na wat te hebben gebeld met Amazon, heb ik vanmiddag een mail gekregen dat ik de verzendkosten terug krijg. Uhm, ik heb helemaal geen console ontvangen?!drernie schreef op donderdag 22 april 2021 @ 14:14:
heb inmiddels spijt dat ik vorige week de spiderman bundel bij amazon niet gekocht heb omdat ik de disc versie zonder spel wilde hebben (niet wetende dat je dus het spel kon terugsturen).
Dat is ook erg raar, normaal zijn bundels ook niet in delen terug te sturen omdat je gewoon 1 bedrag oo je factuur hebt staan....drernie schreef op donderdag 22 april 2021 @ 14:14:
[ Voor 82% gewijzigd door Geronimous op 24-04-2021 15:30 ]
[ Voor 47% gewijzigd door drernie op 23-04-2021 15:30 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 24-04-2021 15:23 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 24-04-2021 15:22 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 24-04-2021 15:57 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 24-04-2021 15:57 ]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
[ Voor 83% gewijzigd door Geronimous op 24-04-2021 16:25 ]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
[ Voor 16% gewijzigd door 418O2 op 24-04-2021 17:31 ]
Antwoord op mijn eigen vraag: Iemand anders kan hem ophalen. Zwager heeft de PS5 bundel bij de MediaMarkt opgehaald. Hij had het formulier ingevuld met zijn gegevens en mijn ordernummer en dat was voldoende. Hij hoefde niets te laten zien in de winkel. (Had voor de zekerheid een print van de orderbevesting meegegeven.)Cannoli schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:45:
[...]
Ik heb hem ook gekregen. Vraag mij af of iemand anders hem op kan halen. Op het formulier moet je een naam invullen welke overeen moet komen met de naam op het ID van de persoon die hem op komt halen. Maar je moet ook het ordernummer opgeven en daar staat natuurlijk ook een naam op.
[ Voor 13% gewijzigd door Cannoli op 24-04-2021 21:37 ]
Yep, hier ook. 2 controllers, en een prima headsetje erbij. Vandaag gehaald, en t snort meteen als een tierelier!ArniD schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 12:05:
Ik heb zojuist de Playstation 5 bundel opgehaald van de Mediamarkt!
Ik was 1 van de mensen die bij de Mediamarkt had besteld tijdje terug en vervolgens de order geannuleerd werd.
Daardoor werd ik op een preorder lijst gezet en kreeg ik vorige week een mail dat ik heb vanaf vandaag op kon halen.
Bijbehorend formulier ingevuld.
Dus ik ben een blij mens, vandaag maar ff aansluiten!
Verwijderd
De digitale editie, ik heb hem ook, stil en zeer moeilijk aan te komen.robzzzzzzzz schreef op maandag 26 april 2021 @ 18:13:
[Afbeelding]
T Was een lange zit, happy hunting😁
Heb je een bron waar ik dat kan terugvinden?drernie schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 08:50:
Werken de telegram hroepen nog? Vanmorgen en vorige week zou amazon.de voorraad hebben gehad maar ik heb geen bericht gehad.
Wie zegt dat de geruchten kloppen? Vooralsnog heeft niemand hier er eentje gescoord in de laatste 2 weken? Niet via Amazon althansdrernie schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 08:50:
Werken de telegram hroepen nog? Vanmorgen en vorige week zou amazon.de voorraad hebben gehad maar ik heb geen bericht gehad.
https://ps5voorraadchecker.id.nl/krablander schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 09:10:
[...]
Heb je een bron waar ik dat kan terugvinden?
Op basis van het tijdstip zou ik zeggen dat het een retourtje is geweest. Doorgaans dropt Amazon rond een uur of 9.
Dus dit is eigenlijk de enige manier om nieuwe voorraden op tijd te spotten? Ik loop al maanden manueel webshops aan te klikken maar ben het echt gigantisch beu. Heeft iemand nog andere opties, Telegram of iets?
Dit meen je toch niet?Blackboard schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 10:57:
[...]
Dus dit is eigenlijk de enige manier om nieuwe voorraden op tijd te spotten? Ik loop al maanden manueel webshops aan te klikken maar ben het echt gigantisch beu. Heeft iemand nog andere opties, Telegram of iets?
Installeer Telegram, App op je mobiel en eventueel desktop versie.Blackboard schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 10:57:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door ColdStone op 27-04-2021 11:01 ]
Je bent een held, heb even lopen zoeken in het topic maar vooralsnog niet gevonden. Bedankt!dunthon schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 11:00:
[...]
Join deze groepen:
en voor accessoires:
Eventueel kun je ook de PS5-voorraadchecker in de gaten houden:
https://ps5voorraadchecker.id.nl/
Ja ik meen het toch echt hahaha, heel erg naïef met de gedachten dat de tekorten niet zó lang zouden aanhouden. In December dacht ik nog dat dit gewoon launch problemen waren met een hoge vraag maar ja, ook met de hele GPU tekorten is dat natuurlijk extreem naief gebleken. En fin, hopelijk gaat het nu sneller met de zoektocht dankzij @dunthonDit meen je toch niet?
Er zal maan-den telegram groepen, o.a. vanuit Tweakers, die actief zijn hiervoor. Dat is ook ongeveer 9999x aangegeven in dit forum.
Als je vanuit de app opent, moet je even bij je instellingen zetten dat die in je browser opent. Elke amazon website een keer inloggen en 1 click order aanzetten. Dan als die online komt, dan kan je zo een PS5 bestellen. Al was April wel heel erg schaars.dunthon schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 11:00:
[...]
Join deze groepen:
en voor accessoires:
Eventueel kun je ook de PS5-voorraadchecker in de gaten houden:
https://ps5voorraadchecker.id.nl/
[ Voor 17% gewijzigd door drernie op 27-04-2021 17:21 ]
Een 2de handse die meer dan 600 euro koste.drernie schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:21:
Vanmiddag zou amazon.de weer wat op voorraad hebben gehad, weer geen melding gehad.
[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 29-04-2021 11:32 ]
[ Voor 55% gewijzigd door Geronimous op 29-04-2021 11:46 . Reden: quote weggehaald ]
Al doende leert men, al draaiende keert men.
Komt omdat hij niet door Amazon zelf verkocht werd, maar door een derde partij op Amazon.ZjieB schreef op woensdag 28 april 2021 @ 19:51:
Vandaag waren er PS5’s beschikbaar via amazon.de. Via 1 van de bots kreeg ik een alert. Het ellendige was dat ik de melding kreeg dat er niet naar Nederland verzonden zou worden. Eerder was het land waar je woonde geen probleem.
Enkel digitaal.ZjieB schreef op woensdag 28 april 2021 @ 19:51:
Vandaag waren er PS5’s beschikbaar via amazon.de. Via 1 van de bots kreeg ik een alert. Het ellendige was dat ik de melding kreeg dat er niet naar Nederland verzonden zou worden. Eerder was het land waar je woonde geen probleem.
Klinkt als een lulverhaal van een verkoper die eens wat (verkeerd) gehoord heeft, maar we gaan het zien. Blijft muf dat je niet alsnog op de lijst kan, want het maakt toch niet uit of die dan volgende week of volgend kwartaal geleverd wordt? Ik bedoel, als je dat als MM gewoon duidelijk maakt, lijkt me dat verder prima.freddy0519 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:23:
Eergisteren langsgeweest in de MediaMarkt in Eke (BE). Om eens te luisteren of ik op de pre-order lijst kan terecht komen. Wist de verkoper mij te vertellen dat er volgens hem productiefouten zijn ontdekt door Sony en daardoor de leveringen op stop zijn gezet. Sony wil eerst deze problemen wegwerken alvorens er nieuwe leveringen plaatsvinden. Ze konden mij ook niet op de pre-order lijst plaatsen (niet mogelijk). Of dit verhaal klopt heb ik geen idee, maar ik drop het hier even.
Idd echt weer zo een verkoper die intressant wil doenMartinspire schreef op donderdag 29 april 2021 @ 10:33:
[...]
Klinkt als een lulverhaal van een verkoper die eens wat (verkeerd) gehoord heeft, maar we gaan het zien. Blijft muf dat je niet alsnog op de lijst kan, want het maakt toch niet uit of die dan volgende week of volgend kwartaal geleverd wordt? Ik bedoel, als je dat als MM gewoon duidelijk maakt, lijkt me dat verder prima.
Na mij weten ging dit om een Amazon Warehouse deal, Als nieuw.
lijkt me een retourtje oid geen algemene drop in ieder geval.Reem0nN schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 15:01:
[...]
Na mij weten ging dit om een Amazon Warehouse deal, Als nieuw.
Lijkt mij dat het dan geen vals alarm is toch?
[ Voor 4% gewijzigd door ColdStone op 30-04-2021 15:09 ]
Klopt ging om een retour, dat zijn vaak de Amazon Warehouse deals, en het bedrag was 472 euro, enkel de doos was opengemaakt en beschadigd, inhoud was als nieuw.ColdStone schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 15:08:
[...]
lijkt me een retourtje oid geen algemene drop in ieder geval.
ook het bedrag wijkt af..
Alles van Apple
Waar heb je die gehaald? Ik vind het bijzonder moeilijk om er eentje te vinden en heb nochtans diverse notificaties aanliggen om voorraden op te volgen...
Het is behoorlijk stil inderdaad. Zou bijna een deze dagen wat verwachten, maar blijft speculeren...reeging schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:52:
De laatste weken is het erg rustig qua drops en beschikbaarheid.
Ben bang dat je nog even geduld moet hebben
Bol.com heeft toch geen preorder lijst? Mijn bestelling begin april werd geannuleerd door een probleem met de creditcard en er werd mij verteld dat er niks mogelijk was met lijsten ofzo..... gerucht wat ik las is dat ze ze opsparen om in een keer een flinke lading online te kunnen zetten maar ik zou dat wel vreemd vinden.....ColdStone schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:55:
[...]
Het is behoorlijk stil inderdaad. Zou bijna een deze dagen wat verwachten, maar blijft speculeren...
Ben wel benieuwd of partijen wel voorraad hebben gekregen maar eerst de pre-order lijst afwerken ipv het op de site aan te bieden.. viel me op dat bol bijvoorbeeld wel een lading accessoires weer had binnen gekregen. ik kan me dus best voorstellen dat er ook Playstations zijn binnengekomen en verstrekt..
Iemand toevallig iets gehoord?
Op een aantal buitenlandse website las ik dat Amazon uiterlijk 17 mei nieuwe stock verwacht, maar in hoeverre dat ook voor NL/DE geldt is voor mij onduidelijk…
Alles van Apple
https://gamersnet.nl/5500...on-5-in-huis-tips-tricks/LordLynx schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 10:28:
[...]
Bol.com heeft toch geen preorder lijst? Mijn bestelling begin april werd geannuleerd door een probleem met de creditcard en er werd mij verteld dat er niks mogelijk was met lijsten ofzo..... gerucht wat ik las is dat ze ze opsparen om in een keer een flinke lading online te kunnen zetten maar ik zou dat wel vreemd vinden.....
had ik inderdaad ook gelezen en ook ergens dat MM pas in juli weer losse verkoop verwacht..Menno1234 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 10:31:
[...]
Op een aantal buitenlandse website las ik dat Amazon uiterlijk 17 mei nieuwe stock verwacht, maar in hoeverre dat ook voor NL/DE geldt is voor mij onduidelijk…
Ik had m 29 november 2020 bij MM Tilburg gereserveerd en kon hem 26 April ophalengibsonneke schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:12:
[...]
Waar heb je die gehaald? Ik vind het bijzonder moeilijk om er eentje te vinden en heb nochtans diverse notificaties aanliggen om voorraden op te volgen...
[ Voor 14% gewijzigd door robzzzzzzzz op 04-05-2021 12:36 ]
Ergens heb je daar natuurlijk helemaal gelijk. Echter denk dat ook veel mensen, net zoals ik, nog een originele PS4 hadden/hebben. Daarmee heb je alsnog een upgrade doordat je de games met PS4 Pro settings kan spelen.Dyna20 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:57:
Dit is wel de meest extreme te kort ooit geloof ik van een nieuwe console. Bijna al een half jaar uit en nog geen winkelvoorraad.
En grappige is, iedereen wilt een PS5, maar zeg nou eerlijk hoeveel goede games zijn er nu daadwerkelijk?
Best grappig hoe dat werkt in een menselijk brein. Je wilt hem graag hebben, om er daarna achter te komen dat je wel heel veel PS4 games speelt op je nieuwe PS5.
dit wordt mijn eerste console, zonde om nu een PS4 te nemenDyna20 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:57:
Dit is wel de meest extreme te kort ooit geloof ik van een nieuwe console. Bijna al een half jaar uit en nog geen winkelvoorraad.
En grappige is, iedereen wilt een PS5, maar zeg nou eerlijk hoeveel goede games zijn er nu daadwerkelijk?
Best grappig hoe dat werkt in een menselijk brein. Je wilt hem graag hebben, om er daarna achter te komen dat je wel heel veel PS4 games speelt op je nieuwe PS5.
Zou GM het op nationaal niveau afhandelen of per regio? Heb hem zelf op release dag geplaatsmaxxie85 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:16:
[...]
Ergens heb je daar natuurlijk helemaal gelijk. Echter denk dat ook veel mensen, net zoals ik, nog een originele PS4 hadden/hebben. Daarmee heb je alsnog een upgrade doordat je de games met PS4 Pro settings kan spelen.
On topic, ik ben gebeld door GM dat ik mijn bestelling mag afhalen. Pre order geplaatst begin november.
Dat zou wel merkwaardig zijn. Opslag kost geld en ze verdienen er niets meer mee door dat te doen. Het zou ook bijzonder zijn dat alle grote partijen ineens dezelfde werkwijze aanhouden. Het zou natuurlijk kunnen, maar ik vermoed dat minder leveringen door Sony aannemelijker is.LordLynx schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 10:28:
[...]
Bol.com heeft toch geen preorder lijst? Mijn bestelling begin april werd geannuleerd door een probleem met de creditcard en er werd mij verteld dat er niks mogelijk was met lijsten ofzo..... gerucht wat ik las is dat ze ze opsparen om in een keer een flinke lading online te kunnen zetten maar ik zou dat wel vreemd vinden.....
maxxie85 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:16:
[...]
Ik zit op 31 oktober heb nog geen belletje gekregen, waar zit jou game mania waar jij gepreorderd hebt?
Ergens heb je daar natuurlijk helemaal gelijk. Echter denk dat ook veel mensen, net zoals ik, nog een originele PS4 hadden/hebben. Daarmee heb je alsnog een upgrade doordat je de games met PS4 Pro settings kan spelen.
On topic, ik ben gebeld door GM dat ik mijn bestelling mag afhalen. Pre order geplaatst begin november.
Ik had mijn pre-order in Groningen geplaatst. Ik was aan de beurt omdat iemand anders hem niet kwam ophalen. Je moet hem namelijk in 3 dagen halen anders ben je hem ook al weer kwijt.
Aangezien ik een PS4 Launch Day console had, heb ik er enorm veel profijt van. Bij bijna elke game steeg de console praktisch op en de nieuwere speelde buggy. Zelfs FIFA had ie al moeite mee.Dyna20 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:57:
Verwijderd
Sontplein?maxxie85 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 08:14:
[...]
Ik had mijn pre-order in Groningen geplaatst. Ik was aan de beurt omdat iemand anders hem niet kwam ophalen. Je moet hem namelijk in 3 dagen halen anders ben je hem ook al weer kwijt.
Klopt heb de mijne al sinds release maar de meeste games zijn toch wel PS4Dyna20 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:57:
als je gewoon aardig belt en een goed gesprek hebt krijg je wel 2 weken hoor.maxxie85 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 08:14:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door robzzzzzzzz op 05-05-2021 18:36 ]
Klopt, maar t ziet er een klap frisser uit, en je controller is een stuk prettiger. Plus je moet m toch hebben als je een PS4 bezit.Dyna20 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:57:
[ Voor 17% gewijzigd door Anthony op 06-05-2021 15:43 ]
Hoelang zouden ze op de website komen denken jullie?Anthony schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 15:42:
Bij Dreamland België is de PS5 weer beschikbaar. Disk edition + extra controller. Enkel telefonisch/ of in de winkel bestelbaar, pas vanaf morgen op de website! 500 stuks.. dus snel zijn is de boodschap..
(Productnummer 125024, dat helpt de dame/ heer aan de telefoon om te bestellen)
Net de dame van de klantenservice aan de telefoon gehad van Dreamland. De volledige levering van 500 stuks is al uitverkocht.Anthony schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 15:42:
Bij Dreamland België is de PS5 weer beschikbaar. Disk edition + extra controller. Enkel telefonisch/ of in de winkel bestelbaar, pas vanaf morgen op de website! 500 stuks.. dus snel zijn is de boodschap..
(Productnummer 125024, dat helpt de dame/ heer aan de telefoon om te bestellen)
Say what!!??..Crazy-monkey4 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 17:40:
[...]
Net de dame van de klantenservice aan de telefoon gehad van Dreamland. De volledige levering van 500 stuks is al uitverkocht.
Als je snel bent.. (en wakker) dan staan er nu een paar beschikbaar op de Dreamland website!
UitverkochtAnthony schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 05:05:
[...]
Als je snel bent.. (en wakker) dan staan er nu een paar beschikbaar op de Dreamland website!
https://www.dreamland.be/...alsense-controller-125024
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq