Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-09 23:21
Heerlen1987 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 22:47:
Wtf??? Onderstaande reactie op de bundel van Amazon.de ps5+Spider-Man. Kan iemand aub bevestigen dat dit klinkklare onzin is...?

Beste meneer,

Heel erg bedankt voor uw email!

In de mail geeft u aan dat u de Playstation 5 bundel met bestelnummer *** hebt ontvangen. Echter geeft u aan dat het spel een digitale versie is. Mijn oprechte excuses hiervoor! Ik begrijp dat dit vervelend is, helemaal omdat dit niet is wat u had verwacht.

Ik ben direct in mijn systeem gedoken om te kijken wat ik voor u kan doen!

Mijn systeem geeft aan dat het bij een bundel altijd zo is dat de content die je ontvangt digitaal is. Dit betekend dus dat u wel het juiste item hebt ontvangen.

Nou begrijp ik best dat dit misschien niet is wat u voor ogen had.

Mocht u toch de bundel niet willen houden, mag u deze altijd volledig retour sturen voor een terugbetaling.

Heel erg bedankt voor uw geduld en begrip.
correct me if im wrong maar de game zelf is toch juist niet digitaal? 8)7

toch maar terug mailen... ik denk niet dat diegene het goed heeft begrepen, mocht het helemaal niets worden heb je natuurlijk de recht om de koop te ontbinden, zuur is het wel. succes !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-09 21:37
Heerlen1987 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 22:47:
Wtf??? Onderstaande reactie op de bundel van Amazon.de ps5+Spider-Man. Kan iemand aub bevestigen dat dit klinkklare onzin is...?

Beste meneer,

Heel erg bedankt voor uw email!

In de mail geeft u aan dat u de Playstation 5 bundel met bestelnummer *** hebt ontvangen. Echter geeft u aan dat het spel een digitale versie is. Mijn oprechte excuses hiervoor! Ik begrijp dat dit vervelend is, helemaal omdat dit niet is wat u had verwacht.

Ik ben direct in mijn systeem gedoken om te kijken wat ik voor u kan doen!

Mijn systeem geeft aan dat het bij een bundel altijd zo is dat de content die je ontvangt digitaal is. Dit betekend dus dat u wel het juiste item hebt ontvangen.

Nou begrijp ik best dat dit misschien niet is wat u voor ogen had.

Mocht u toch de bundel niet willen houden, mag u deze altijd volledig retour sturen voor een terugbetaling.

Heel erg bedankt voor uw geduld en begrip.
Ze gewoon even bellen. Je wordt dan teruggebeld door een Nederlandse medewerker. Denk dat je dan sneller geholpen bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heerlen1987
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 02-02 18:32
Timothy3000 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:28:
[...]

Ze gewoon even bellen. Je wordt dan teruggebeld door een Nederlandse medewerker. Denk dat je dan sneller geholpen bent.
Ja dat probeerde ik maar via de app moet ik mijn telefoonnummer achterlaten en daar staat geen NL netnummer bij omdat het via .de is. Ik kan dus mijn telefoonnummer niet invoeren.

Ik heb gisteren terug gemaild en vanochtend wederom een mail ontvangen met correctie dat inderdaad de CONSOLE digitaal is en dat schijnt zo te horen. Dat de game disc versie is daarvan snapt ze dat het vreemd is gezien mij digitale console, maar in de store kan ik daar via een code mee verder......... ze claimt dus echt dat mijn bundel met digital is.

Edit: net gebeld, en eindelijk iemand die de fout erkent. Retour label wordt aangemaakt, maar uiteraard geen ps5 disc meer beschikbaar. Balen! Het is weliswaar voor een vriend, maar dat maakt deze administratie en met geld over en weer schuiven niet beter haha.

[ Voor 14% gewijzigd door Heerlen1987 op 17-04-2021 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-09 20:30
Heerlen1987 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 07:44:
[...]

Ja dat probeerde ik maar via de app moet ik mijn telefoonnummer achterlaten en daar staat geen NL netnummer bij omdat het via .de is. Ik kan dus mijn telefoonnummer niet invoeren.

Ik heb gisteren terug gemaild en vanochtend wederom een mail ontvangen met correctie dat inderdaad de CONSOLE digitaal is en dat schijnt zo te horen. Dat de game disc versie is daarvan snapt ze dat het vreemd is gezien mij digitale console, maar in de store kan ik daar via een code mee verder......... ze claimt dus echt dat mijn bundel met digital is.

Edit: net gebeld, en eindelijk iemand die de fout erkent. Retour label wordt aangemaakt, maar uiteraard geen ps5 disc meer beschikbaar. Balen! Het is weliswaar voor een vriend, maar dat maakt deze administratie en met geld over en weer schuiven niet beter haha.
Kan hij niet overgenomen worden? Scheelt je tijd.. een neef is nog opzoek en dan maakt digital niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 20:06

CyberDonky

DealBytes

ElMayo schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 11:57:
[...]

Kan hij niet overgenomen worden? Scheelt je tijd.. een neef is nog opzoek en dan maakt digital niet uit
En uiteindelijk ben je dan de sjaak zodra je beroep gaat doen op je garantie. Dan zeggen ze, je hebt geen DISC. Je wilt gewoon hetgeen hebben waarvoor je hebt betaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
CyberDonky schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 11:59:
[...]

En uiteindelijk ben je dan de sjaak zodra je beroep gaat doen op je garantie. Dan zeggen ze, je hebt geen DISC. Je wilt gewoon hetgeen hebben waarvoor je hebt betaald..
True! Heb nu pas door wat er gebeurd is. hij wacht maar lekker haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-09 23:21
ElMayo schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 11:57:
[...]

ik wil net zeggen, wil er best een normale prijs voor betalen maar dan zoals @cyberdonky aangeeft kan dit wel een hoop gezeik leveren mbt garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:44

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ben zonet wat spullen wezen ophalen bij mijn lokale Mediamarkt en heb meteen kunnen vragen hoe het zit met de levering van de digitale PS5 versies. Ik had vorig jaar zowel de disc als een digitale PS5 besteld, waarvan ik de Disc-versie al in februari heb kunnen ophalen.

Men kon bevestigen dat er van de digitale versies zeer weinig geleverd zijn en de wachtlijst daarvoor dus i.i.g. bij mijn vestiging nog terugloopt tot vorig jaar. Dit dus ter info! :)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:16
Zie de laatste dagen veel ps5 aanbieding op facebook terecht komen.
Zoals Mediamarkt nl en loti-winkel.nl.

Edit: vergeet bij te vermelden dat deze nep zijn natuurlijk.

[ Voor 23% gewijzigd door Evertt op 17-04-2021 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:59

Satom

Verzamel ervaringen

Iedereen zijn PS5 bundel van afgelopen woensdag al binnen? Voor de 2de dag op rij is de chauffeur nog niet onderweg. Gisteren had ie tussen 18 en 21:30 bezorgd moeten worden en vandaag had ie tussen 10 en 15 bezorgd moeten worden (volgens verwachting). Ook DHL klantenservice gaf aan dat ie inderdaad op de lijst stond voor vandaag om te worden geleverd. Ben benieuwd of het spel wel nog word geleverd vandaag (volgens verwachting). Begin er een hard hoofd in te krijgen :X

[ Voor 6% gewijzigd door Satom op 17-04-2021 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Evertt schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:08:
Zie de laatste dagen veel ps5 aanbieding op facebook terecht komen.
Zoals Mediamarkt nl en loti-winkel.nl.
Mediamartk. Die ads zijn nep. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ralluff
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-09 22:19
Zojuist de console ontvangen van Amazon DE. Veel succes iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-09 18:15
Ralluff schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 16:26:
Zojuist de console ontvangen van Amazon DE. Veel succes iedereen!
Had je een mail gehad van dhl voor vandaag?

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0NNi384
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-09 20:33
Gister de console met spiderman ontvangen van Amazon DE. Veel succes allemaal!!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-09 11:40
pelidee schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:24:
[...]

Daar is een kans op. Komt die van jou ook met DHL? Die bezorgen ook op zaterdag avond.

Is trouwens het warehouse bij Berlijn. Die van mij stond op zaterdag, komt echter vanavond al. Dit is de route geweest. Kreeg pas heel laat vandaag de DHL bevestiging, als het een middag levering was geweest had hij het niet gered voor vandaag.

vrijdag 16 april
8:29
Pakket aangekomen bij transportdienst
donderdag 15 april
20:38
Je pakket heeft een Amazon-faciliteit verlaten
Schönefeld, Brandenburg DE
18:06
Je pakket is aangekomen bij een Amazon-faciliteit
Schoenefeld, Brandenburg DE
dit klopte helemaal heb hem net binnen gekregen _/-\o_

dit was ook 1 van amazon.de...spiderman game weer terug gestuurd.

[ Voor 4% gewijzigd door Michel242186 op 17-04-2021 18:59 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-09 17:57

koku

Tnet Devver
PS5 vandaag binnengekomen, ben blij dat het eindelijk gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 15:43
Hoe kan je binnen enkele weken toch aan een ps5 komen? Als het überhaupt al mogelijk is.
Wil mijn ps4 verkopen en lijkt me nu betere tijd dan wanneer de ps5 vollop leverbaar is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

G.Scholtens schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:02:
Hoe kan je binnen enkele weken toch aan een ps5 komen? Als het überhaupt al mogelijk is.
Wil mijn ps4 verkopen en lijkt me nu betere tijd dan wanneer de ps5 vollop leverbaar is.
De telegram groepen volgen en geluk hebben. De mijne heb ik toen via BCC bemachtigd, kreeg melding in de telegram groep, naar de website gegaan, betaald met Apple Pay (scheelde wat handelingen) en de volgende dag was ik Astro's Playroom aan het spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 25-09 15:43
dr.lowtune schreef op maandag 19 april 2021 @ 09:10:
[...]

De telegram groepen volgen en geluk hebben. De mijne heb ik toen via BCC bemachtigd, kreeg melding in de telegram groep, naar de website gegaan, betaald met Apple Pay (scheelde wat handelingen) en de volgende dag was ik Astro's Playroom aan het spelen :P
Weet je zo welke telegram groepen of staan ze ergens vermeld? Snap best dat ik binnen een week geen ps5 heb. Maar als ik de ps4 verkoop heb ik vast wel geld voor de ps5 zeg maar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• InterCC
  • Laatst online: 03-06 16:09
G.Scholtens schreef op maandag 19 april 2021 @ 09:47:
[...]

Weet je zo welke telegram groepen of staan ze ergens vermeld? Snap best dat ik binnen een week geen ps5 heb. Maar als ik de ps4 verkoop heb ik vast wel geld voor de ps5 zeg maar.
Probeer deze eens:
https://t.me/ps5voorraad
https://t.me/PSXStockBot

Overigens heb je met wat geluk wel met een week een PS5. Na veel frustratie heb ik ook de telegram groepen gebruikt en ongeveer 1,5 weer later had ik thuis een PS5 (via Amazon.nl).

[ Voor 19% gewijzigd door InterCC op 19-04-2021 10:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• msnguy
  • Laatst online: 16-01 11:25
G.Scholtens schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:02:
Het is mij inmiddels 3x binnen een week gelukt:
Eerste PS5 (Digital) via Amazon.nl. Digital vond ik echter helemaal niks na wat rondsurfen in de PS store en tegen inkoopprijs verkocht hier op V&A.
Tweede PS5 (Disk) ongeveer een week later via Amazon.es. Deze heb ik nu in bezit.
Derde PS5 via pre-order bij Media Markt. Deze is naar een vriendin van mij gegaan.

Het is dus wel mogelijk. Bij de Amazon drops in de bot gewoon niet denken maar meteen doen. Bij de andere drops goed naar de prijs kijken en wat je er precies bij moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralluff
  • Laatst online: 26-09 22:19
Amaze86 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 16:38:
[...]

Had je een mail gehad van dhl voor vandaag?
Yes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Amazon DE bundel: het begint wel echt op een dramaserie te lijken, de 3de dag op rij (zondag niet meegeteld) dat de zending vandaag geleverd zal worden. Vanochtend eerst contact met de klantenservice van DHL gehad en die gaven aan dat er niets aan de hand is en dat het op de planning staat om vandaag te worden bezorgd. Goed, vervolgens is de status van de zending zojuist binnen 7 minuten van "opnieuw gelabeld" naar "bezorgd" gegaan.. maar uhm, geen pakket ontvangen, geen briefje op de deurmat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InterCC
Satom schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:14:
Amazon DE bundel: het begint wel echt op een dramaserie te lijken, de 3de dag op rij (zondag niet meegeteld) dat de zending vandaag geleverd zal worden. Vanochtend eerst contact met de klantenservice van DHL gehad en die gaven aan dat er niets aan de hand is en dat het op de planning staat om vandaag te worden bezorgd. Goed, vervolgens is de status van de zending zojuist binnen 7 minuten van "opnieuw gelabeld" naar "bezorgd" gegaan.. maar uhm, geen pakket ontvangen, geen briefje op de deurmat :?
Dat kan een goed teken zijn bij DHL. Ik heb dat een aantal keren gehad en dat komt het pakketje later op de dag. Per ongeluk de verkeerde gescand of zo. Het is niet onrealistisch dat het vandaag alsnog komt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
Hier net binnen ipv zaterdag 20.00 uur, compleet en al

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Purk9
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-12-2024
Vanmorgen ook een disc-versie mogen ophalen in Eindhoven :-) _/-\o_ :)

[ Voor 8% gewijzigd door Purk9 op 19-04-2021 14:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kcquipor
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 16-09 02:27
Gamemania pagina is net ge-update.
https://www.gamemania.be/nl/info/ps5-reserveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple__vince
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-04-2023
Worft zo dan maar eens bellen, ik ben nog van september en niks gehoord :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

InterCC schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:28:
[...]

Dat kan een goed teken zijn bij DHL. Ik heb dat een aantal keren gehad en dat komt het pakketje later op de dag. Per ongeluk de verkeerde gescand of zo. Het is niet onrealistisch dat het vandaag alsnog komt!
Dank voor de hoop! Zit hier te ijsberen voor het raam, maar helaas nog geen bezorger gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Amaze86 schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:42:
[...]

Hier net binnen ipv zaterdag 20.00 uur, compleet en al
De stilste fan zit erin, maat is blij haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InterCC
Satom schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:07:
[...]
Dank voor de hoop! Zit hier te ijsberen voor het raam, maar helaas nog geen bezorger gezien
Ik heb na zo'n melding van DHL (bezorgd aangegeven, maar niet bezorgd) al eens contact opgenomen met de webshop na een paar uur. Die hebben toen meteen een nieuwe verzending aangemaakt. Daarna kwam DHL toch en kon ik dus een retourzending gaan aanmaken. Ik ben toch altijd blij als het via PostNL verzonden wordt, want met DHL heb ik niet echt heel fijne ervaringen. Hopelijk komt je PS5 vandaag wel gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic45
  • Laatst online: 19-06 13:37
Heeft iemand een ervaring met die retour van de Spiderman bij de AmazonDE bundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
magic45 schreef op maandag 19 april 2021 @ 17:57:
Heeft iemand een ervaring met die retour van de Spiderman bij de AmazonDE bundel?
ja heb hem retour gestuurd en mijn geld al terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic45
Michel242186 schreef op maandag 19 april 2021 @ 17:58:
[...]

ja heb hem retour gestuurd en mijn geld al terug.
Cool! Kreeg je de €50 van de aanbieding of de 57€ van regulier?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Michel242186
magic45 schreef op maandag 19 april 2021 @ 17:59:
[...]

Cool! Kreeg je de €50 van de aanbieding of de 57€ van regulier?
ik heb 60,53 retour gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• triple__vince
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-04-2023
triple__vince schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:16:
[...]

Wordt zo dan maar eens bellen, ik ben nog van september en niks gehoord :(
Contact gehad met de vestiging in Eindhoven, zij lopen achter op het landelijke niveau. Zij hebben de pre-orders van 2 winkels die dicht zijn gegaan erbij gekregen. Duurt dus iets langer als je daar je order hebt lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Had ook via Amazon DE een PS5 besteld (voor een maat van me, ik heb er zelf al een)... Nou, zeg het maar:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EsrJSRmH4pGvtPS4AKPbAaroGyE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/iBXwcFbWExOF8tV2f0p1lFyz.png?f=user_large

Ik zeg: gestolen. Ik kreeg gisteren namelijk een supervaag telefoontje van een onbekend nummer van PostNL (huh) dat mijn pakketje bij de buren was afgeleverd. Was echter een jong ventje met zeer buitenlands accent (excuses voor de generalisatie) die weigerde zijn naam te geven...

*zucht*

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Michel242186 schreef op maandag 19 april 2021 @ 18:01:
[...]

Ja dit dus. Ik heb een vriend blij gemaakt met de PS5. Maar ik ga niet zoveel betalen voor Spinnenmans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

InterCC schreef op maandag 19 april 2021 @ 17:33:
[...]

Ik heb na zo'n melding van DHL (bezorgd aangegeven, maar niet bezorgd) al eens contact opgenomen met de webshop na een paar uur. Die hebben toen meteen een nieuwe verzending aangemaakt. Daarna kwam DHL toch en kon ik dus een retourzending gaan aanmaken. Ik ben toch altijd blij als het via PostNL verzonden wordt, want met DHL heb ik niet echt heel fijne ervaringen. Hopelijk komt je PS5 vandaag wel gewoon!
Thanks! Ik heb helaas nog niets binnen en ook al even contact opgenomen met Amazon (zowel via mail als telefonisch). Ze gaven aan dat het in behandeling wordt genomen (door een andere afdeling). Binnen 48 uur zal ik reactie moeten hebben.. afwachten dus, wie weet is er nog een avond levering..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kcquipor
triple__vince schreef op maandag 19 april 2021 @ 18:06:
[...]

Contact gehad met de vestiging in Eindhoven, zij lopen achter op het landelijke niveau. Zij hebben de pre-orders van 2 winkels die dicht zijn gegaan erbij gekregen. Duurt dus iets langer als je daar je order hebt lopen.
Ah dat is enorm jammer !
Hier aan het wachten in België , hopelijk binnenkort nieuwe lading !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElMayo
Snappie88 schreef op maandag 19 april 2021 @ 18:33:
Had ook via Amazon DE een PS5 besteld (voor een maat van me, ik heb er zelf al een)... Nou, zeg het maar:

[Afbeelding]

Ik zeg: gestolen. Ik kreeg gisteren namelijk een supervaag telefoontje van een onbekend nummer van PostNL (huh) dat mijn pakketje bij de buren was afgeleverd. Was echter een jong ventje met zeer buitenlands accent (excuses voor de generalisatie) die weigerde zijn naam te geven...

*zucht*
DHL:)

Is me ook twee keer overkomen dat tie “beschadigd” is geraakt bij hun en retour is gegaan naar afzender binnen 10 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024
Mijn Amazon ES PS5 van 2 weken geleden hangt nog steeds ergens tussen Barcelona en Frankrijk binnen het netwerk van Amazon.
Geen enkele update nadat het pakket vertrokken is uit Sabadell warehouse.
Iemand iets vergelijkbaars meegemaakt?

Hoe groot is de kans dat dit nog goed gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr.lowtune schreef op maandag 19 april 2021 @ 09:10:
[...]

[...]betaald met Apple Pay (scheelde wat handelingen)
_/-\o_ :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
krablander schreef op maandag 19 april 2021 @ 20:19:
Mijn Amazon ES PS5 van 2 weken geleden hangt nog steeds ergens tussen Barcelona en Frankrijk binnen het netwerk van Amazon.
Geen enkele update nadat het pakket vertrokken is uit Sabadell warehouse.
Iemand iets vergelijkbaars meegemaakt?

Hoe groot is de kans dat dit nog goed gaat komen?
Hoelang zit hij daar al vast? Ook echt die 2 weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
pelidee schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 07:45:
[...]

Hoelang zit hij daar al vast? Ook echt die 2 weken?
Sinds 9 april.
Bestelling is op 7 april geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

krablander schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 09:04:
[...]

Sinds 9 april.
Bestelling is op 7 april geplaatst.
Heb zelf een soortgelijke situatie gehad, alleen dan vanuit Duitsland. Pakket had Amazon verlaten maar nooit aangekomen bij DHL. Wat er met het pakket is gebeurd zal ik nooit weten, maar ik heb wel een vermoeden :+
Helaas vrees ik dus het ergste voor je.

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 11:53
Heeft er iemand eigenlijk iets van een bevestiging gekregen van hun bestelling van hun geannuleerde orders die opgehaald konden worden bij Mediamarkt? Ik heb helemaal niks gekregen nadat ik het formulier ingevuld heb.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic45
Michel242186 schreef op maandag 19 april 2021 @ 18:01:
[...]

Thanks voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerlen1987
InterCC schreef op maandag 19 april 2021 @ 17:33:
[...]

Apart, dus voor jou hadden ze nog een PS5 ergens liggen? Ik heb per ongeluk de digital gezonden gekregen ipv de Disc versie, en helaas wordt er niets nageleverd...

Heb alles maar retour gezonden en nu in afwachting van nieuwe drop ergens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InterCC
Heerlen1987 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 11:44:
[...]

Apart, dus voor jou hadden ze nog een PS5 ergens liggen? Ik heb per ongeluk de digital gezonden gekregen ipv de Disc versie, en helaas wordt er niets nageleverd...

Heb alles maar retour gezonden en nu in afwachting van nieuwe drop ergens!
Nee, dit betrof een ervaring met DHL, maar niet de PS5 via Amazon. Ik ben gewoon geen fan van DHL omdat er vaak gewoon gezeur is, dit was één van de voorbeelden. In mijn ervaring hoef je ook geen gebruik te maken van de "laat het pakketje ergens achter" optie, want ze kijken er niet eens naar en brengen het bij de buren of nemen het weer mee.

Hopelijk voor jou kan je wel snel de disk bestellen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder
  • Laatst online: 11-06-2023
Volgens mij ben je veel eerder aan de beurt als je bij mediamarkt jezelf in laat schrijven.
GM verkoopt al sinds 2019 pre-orders dus vrij logisch dat ze de langste lijsten hebben en daarbij krijgen ze ook niet de grootste leveringen.

Zie net dat je bij GM geen reservering meer kunt plaatsen, dat zegt wel wat over hoe lang hun lijst wel niet moet zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Kalder op 20-04-2021 12:38 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-04-2024

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Kalder schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:36:
[...]

Volgens mij ben je veel eerder aan de beurt als je bij mediamarkt jezelf in laat schrijven.
GM verkoopt al sinds 2019 pre-orders dus vrij logisch dat ze de langste lijsten hebben en daarbij krijgen ze ook niet de grootste leveringen.

Zie net dat je bij GM geen reservering meer kunt plaatsen, dat zegt wel wat over hoe lang hun lijst wel niet moet zijn.
Probleem is dat MM ook al maanden geen nieuwe reserveringen aanpakt (degene waar ik al maanden probeer teminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Laatst online: 11-06-2023
TylerMayhem schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:41:
[...]

Probleem is dat MM ook al maanden geen nieuwe reserveringen aanpakt (degene waar ik al maanden probeer teminste)
Oh, ja dat is dan wel klote, al geprobeerd het lokale nummer van het filiaal te bellen? (Meestal wel te vinden op google maps als je naar mediamarkt zoekt)

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArniD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-09 15:35
Als ik dit allemaal zo lees over de bezorgingen van de pakketbezorgers ben ik blij dat ik hem gewoon kan ophalen in een winkel.
Al zou hij daar ook nog "kwijt" kunnen zijn natuurlijk.
De kans acht ik in ieder geval een stuk kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Kalder schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:50:
[...]

Oh, ja dat is dan wel klote, al geprobeerd het lokale nummer van het filiaal te bellen? (Meestal wel te vinden op google maps als je naar mediamarkt zoekt)
Al vele malen binnengewandeld maar al sinds December hetzelfde antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Snappie88 schreef op maandag 19 april 2021 @ 18:33:

[Afbeelding]

*zucht*
Wat een gedoe zeg! Neem aan dat voor jou geld terug krijgen niet zo moeilijk is? Die van mij is echter "bezorgd" :| hopen dat ik nu niet hoef gaan bewijzen dat ik het echt niet heb ontvangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kcquipor
Kalder schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:50:
[...]

Probleem in België alvast is dat alle lokale nummers van MM allemaal geforward zijn naar hun centrale klantendienst direct, je kan niet meer bellen naar het filiaal zelf :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Kcquipor schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:40:
[...]

Probleem in België alvast is dat alle lokale nummers van MM allemaal geforward zijn naar hun centrale klantendienst direct, je kan niet meer bellen naar het filiaal zelf :(
Blij dat ik dit nog niet geprobeerd had dan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• krablander
RenoD87 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 09:44:
[...]

Heb zelf een soortgelijke situatie gehad, alleen dan vanuit Duitsland. Pakket had Amazon verlaten maar nooit aangekomen bij DHL. Wat er met het pakket is gebeurd zal ik nooit weten, maar ik heb wel een vermoeden :+
Helaas vrees ik dus het ergste voor je.
Ik krijg bijna het idee dat er systematisch PlayStations verdwijnen bij Amazon en DHL.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
Ah fijn eindelijk gister bericht van MM Tilburg dat de digital klaarstaat.... Het was een lange zit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-09 20:54
krablander schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:22:
[...]

Ik krijg bijna het idee dat er systematisch PlayStations verdwijnen bij Amazon en DHL.
Niet alleen Playstations. Precies hetzelfde scenario hier met een bestelde e-reader bij Amazon. Staat op 14e verzonden, maar DHL heeft nog niets gekregen volgens tracking code. Als ie donderdag er nog niet is moet ik mij vrijdag melden bij Amazon. Ze weten zelf helemaal niets. Ja, hij is de 14e gescand. Verder weten ze niet waar hij is of wat er mee is gebeurd. Super vaag allemaal. Die e-reader gaat er niet komen hoogstwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerlen1987
Ik verwacht eigenlijk wel weer een Amazon drop deze ochtend, nietwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenoD87

RenoD87

Arnhem

Heerlen1987 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 08:39:
Ik verwacht eigenlijk wel weer een Amazon drop deze ochtend, nietwaar?
Ik zit er ook helemaal klaar voor. Inmiddels "alweer" een week geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerlen1987
RenoD87 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 08:55:
[...]

Jep, vorige week dinsdag. Volgens het patroon zou het dan vandaag moeten gebeuren rond de klok van 09:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Satom schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:34:
[...]
Wat een gedoe zeg! Neem aan dat voor jou geld terug krijgen niet zo moeilijk is? Die van mij is echter "bezorgd" :| hopen dat ik nu niet hoef gaan bewijzen dat ik het echt niet heb ontvangen
Ik denk het. Zo maar nog een keertje bellen met beide partijen. Ik heb gelukkig zowel voor als achter camera's hangen dus weet 100% zeker dat er geen bezorgpogingen zijn gedaan.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerlen1987
Ik heb maandag mijn PS5 teruggestuurd naar Amazon. Hoop heel erg dat hij niet verdwijnt want lees nu dat retourzendingen op mijn aansprakelijkheid zijn...
DHL heeft al sinds gisteren geen update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Heerlen1987 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:31:
Ik heb maandag mijn PS5 teruggestuurd naar Amazon. Hoop heel erg dat hij niet verdwijnt want lees nu dat retourzendingen op mijn aansprakelijkheid zijn...
DHL heeft al sinds gisteren geen update...
Als je hem met credit card besteld hebt ben je via je cc ook nog verzekerd als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerlen1987
Timothy3000 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:32:
[...]

Als je hem met credit card besteld hebt ben je via je cc ook nog verzekerd als het goed is.
Ja dat klopt, maar ik vraag mij af of de verzekering niet stopt zodra het pakket gewoon bezorgd is. Amazon heeft de PS5 (welliswaar verkeerde) geleverd. Nu heb ik het pakket teruggestuurd, en lees ik achteraf dat dit op mijn verantwoordelijkheid is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-08 22:38

freddy0519

It hurts when IP

RenoD87 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 08:55:
[...]

Volgens de https://ps5voorraadchecker.id.nl/ was er een op gisterenavond voor Amazon.de, of heb je het over Amazon.nl?

Al doende leert men, al draaiende keert men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenoD87

RenoD87

Arnhem

freddy0519 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:34:
[...]

Volgens de https://ps5voorraadchecker.id.nl/ was er een op gisterenavond voor Amazon.de, of heb je het over Amazon.nl?
Voor zover ik weet is er gister niets op voorraad geweest bij Amazon.de
Geen enkele bot is daarop afgegaan, en ook hier lees ik er niets over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-08 22:38

freddy0519

It hurts when IP

RenoD87 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:36:
[...]

Voor zover ik weet is er gister niets op voorraad geweest bij Amazon.de
Geen enkele bot is daarop afgegaan, en ook hier lees ik er niets over.
Kan ook een foutje zijn in die tracker tool, heb het zelf ook niet zien passeren.

Al doende leert men, al draaiende keert men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reeging
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09 17:30
Heerlen1987 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:33:
[...]

Ja dat klopt, maar ik vraag mij af of de verzekering niet stopt zodra het pakket gewoon bezorgd is. Amazon heeft de PS5 (welliswaar verkeerde) geleverd. Nu heb ik het pakket teruggestuurd, en lees ik achteraf dat dit op mijn verantwoordelijkheid is...
Dit is toch niet anders als jouw retour zending bij andere online shops?

Daarnaast is amazon een stuk coulanter als de gemiddelde shop als het gaat om retour zendingen dus komt links of rechtsom vast goed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:48
Er was inderdaad 1 exemplaar op voorraad bij Amazon.de, maar die was geretourneerd en beschadigd. Deze werd gemeld in de ConsoleAlert Telegram groep, maar zelf laten schieten. Ik wacht nog wel wat langer op een geheel nieuw exemplaar.

[ Voor 22% gewijzigd door EDIT op 21-04-2021 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerlen1987
EDIT schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:39:
Er was inderdaad 1 exemplaar op voorraad bij Amazon.de, maar die was geretourneerd en beschadigd. Deze werd gemeld in de ConsoleAlert Telegram groep, maar zelf laten schieten. Ik wacht nog wel wat langer op een geheel nieuw exemplaar.
Hey dat is misschien die van mij!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDIT schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:39:
Ik zag er 2 voorbij komen en inderdaad eerst even goed kijken of het om een retour exemplaar gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heerlen1987
reeging schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:38:
[...]

Dit is toch niet anders als jouw retour zending bij andere online shops?

Daarnaast is amazon een stuk coulanter als de gemiddelde shop als het gaat om retour zendingen dus komt links of rechtsom vast goed!
Dat klopt, dat is inderdaad niet anders bij een willekeurige online bestelling. Ik heb daar echter nooit bij stilgestaan bij een willekeurige retourzending van een paar euro. Nu wel, gezien het aantal PS5 consoles dat "verdwijnt" en het kostenplaatje dat eraan hangt.

Hoop dat het goedkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Net een Amazon.es drop van digital+controller.
Direct geklikt, was al weg.

Ging af in de PS5 Stock Alerts en niet in de PSX.
Meestal is de PSX eerder, dus dat is zonde.

[ Voor 74% gewijzigd door pelidee op 21-04-2021 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenoD87

RenoD87

Arnhem

pelidee schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:50:

Op de productpagina staat ook een Disc edition + extra controller.
Wellicht dat deze zo ook online komt.

Het lijkt er iig wel op dat ook Amazon nu is afgestapt van losse verkoop van de consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 24-09 19:33
Disc is ook al gedropt. Hebben de bots omzeild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
RenoD87 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:55:
[...]

Op de productpagina staat ook een Disc edition + extra controller.
Wellicht dat deze zo ook online komt.

Het lijkt er iig wel op dat ook Amazon nu is afgestapt van losse verkoop van de consoles.
Ja zonde wel. Als je eigen verkoop achterblijft gooi je hem maar bij een console, die gaan toch wel weg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Kan de discversie niet vinden op de site.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RenoD87

RenoD87

Arnhem

Timothy3000 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:58:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tIaGg_Ob-qG6S4gh-jNhXimJ9fc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/y4URAPsELX3u7rnadowQaWeQ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Timothy3000 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:58:
Zelfde link als de digtal, dan heb je daar ook de disc + controller.
Maar hierboven wordt al gezegd dat die gedropt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dNyw
pelidee schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:59:
[...]

Zelfde link als de digtal, dan heb je daar ook de disc + controller.
Maar hierboven wordt al gezegd dat die gedropt is.
Ja is ook al geweest, hoef je niet meer te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
dNyw schreef op woensdag 21 april 2021 @ 10:00:
[...]

Ja is ook al geweest, hoef je niet meer te proberen.
Apart wel dan, PS5 Stock Alerts heeft op Twitter staan dat ze 'Amazon Associate' zijn. Waarom dan wel afgaan op een digital en niet op een disc O-).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dNyw
pelidee schreef op woensdag 21 april 2021 @ 10:03:
[...]

Apart wel dan, PS5 Stock Alerts heeft op Twitter staan dat ze 'Amazon Associate' zijn. Waarom dan wel afgaan op een digital en niet op een disc O-).
Amazon word steeds slimmer ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiFiKabelNodig
  • Laatst online: 03-05-2022
Slimme Amazon. Maar deze verandering wordt wel meegenomen in de PSX bot gok ik zo. I.m.o. zijn hun de meest accurate bot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 15:37
Pulse 3D nu te koop bij bol en CB

[ Voor 11% gewijzigd door Shaker74 op 21-04-2021 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

WiFiKabelNodig schreef op woensdag 21 april 2021 @ 10:48:
Slimme Amazon. Maar deze verandering wordt wel meegenomen in de PSX bot gok ik zo. I.m.o. zijn hun de meest accurate bot ;)
Lijkt mij ook. Zie ook een bundel met Demon's Souls en Cyberpunk.

Hoe is het trouwens afgelopen met het retourneren van de games van een bundel?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiFiKabelNodig
Decennia schreef op woensdag 21 april 2021 @ 10:55:
[...]

Lijkt mij ook. Zie ook een bundel met Demon's Souls en Cyberpunk.

Hoe is het trouwens afgelopen met het retourneren van de games van een bundel?
Die bundels zijn niet van Amazon zelf aan de prijzen te zien. 1000 euro voor een PS5 met Cyberpunk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiFiKabelNodig
Shaker74 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 10:53:
Pulse 3D nu te koop bij bol en CB
Iemand een link voor de accessoires bot voor me?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

WiFiKabelNodig schreef op woensdag 21 april 2021 @ 10:58:
[...]

Die bundels zijn niet van Amazon zelf aan de prijzen te zien. 1000 euro voor een PS5 met Cyberpunk?
Koopje :+

De bot: https://t.me/ps5accessoire

Gegroet!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kcquipor
Zojuist mijn ps5 mogen ophalen in Gamemania Eeklo :D besteld op 13/10/2020

Succes nog aan iedereen die er 1 zoekt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:07

Martinspire

Awesomeness

Mja ik heb niet het idee dat het makkelijker is geworden er 1 te bemachtigen. Die bots zijn nu erg snel. Bovendien ben ik zelf meer geïnteresseerd om er 1 in Nederland aan te schaffen. Die van Amazon zijn toch wel in 2 seconden weg. Al zit ik ook niet op een bundel van 800 euro te wachten met fysieke games die ik ofwel niet speel ofwel liever digitaal heb. Sowieso heb ik liever de digital ipv disk, maar die gaan erg snel de laatste tijd. Extra controller vind ik nog wel prima.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 21 april 2021 @ 11:33:
[...]

Mja ik heb niet het idee dat het makkelijker is geworden er 1 te bemachtigen. Die bots zijn nu erg snel. Bovendien ben ik zelf meer geïnteresseerd om er 1 in Nederland aan te schaffen. Die van Amazon zijn toch wel in 2 seconden weg. Al zit ik ook niet op een bundel van 800 euro te wachten met fysieke games die ik ofwel niet speel ofwel liever digitaal heb. Sowieso heb ik liever de digital ipv disk, maar die gaan erg snel de laatste tijd. Extra controller vind ik nog wel prima.
Normaal is Amazon geen enkel probleem zodra de bots afgaan, maar ieder zijn eigen voorkeur waar die vandaan moet komen natuurlijk.

In Nederland zelf is er gewoon heel weinig beweging momenteel. Zeker voor de 'vrije verkoop'. De mediamarkt en nedgame bundels zijn ook zeker niet aan mij (of mijn familieleden/vrienden) besteed. :+

[ Voor 5% gewijzigd door pelidee op 21-04-2021 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 11:53
Martinspire schreef op woensdag 21 april 2021 @ 11:33:
[...]

Ik denk als je er echt 1 in Nederland wilt dat je jezelf wel heel erg beperkt, volgens mij is er al meer dan een maand geen losse console aangeboden bij nederlandse winkels.....

Zelf wacht ik ook nog steeds op bol.com maar dat is vooral omdat ik belachelijk veel cadeaubonnen van die toko heb (mijn vriendin en ik zijn beide lid van enquetepanels die beloningen in bol.com bonnen uitkeren en zeker met al die videointerviews gaat dat erg hard op het moment). Helaas is dat ook alweer anderhalve maand geleden dat zij iets online gooiden......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:07

Martinspire

Awesomeness

pelidee schreef op woensdag 21 april 2021 @ 11:42:
[...]

Normaal is Amazon geen enkel probleem zodra de bots afgaan, maar ieder zijn eigen voorkeur waar die vandaan moet komen natuurlijk.
Ik heb anders al een aantal keren geklikt, maar er zit nooit wat in mn winkelwagentje en ik krijg ook vaak errors. Dus nee, "geen enkel probleem" is totale onzin. Het is nog steeds meer geluk dan wijsheid en al die bots hebben het gewoon veel lastiger gemaakt.

En al die bundels die overal verschijnen, maakt het ook allemaal niet handig, de kans dat je wat koopt wat je niet wilt, is groot.
In Nederland zelf is er gewoon heel weinig beweging momenteel. Zeker voor de 'vrije verkoop'. De mediamarkt en nedgame bundels zijn ook zeker niet aan mij (of mijn familieleden/vrienden) besteed. :+
Mja ik vraag me af waarom er in Nederland zo gigantisch weinig wordt aangeleverd, zeker als je ziet dat Amazon er vrijwel elke zoveel dagen weer een rits uit gooit. Al heb ik het idee dat het er wel steeds minder zijn. Je kunt nog zo snel reageren, maar vrijwel elke keer is het al uitverkocht voor je goed en wel de pagina geladen hebt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 21 april 2021 @ 12:32:
[...]
Ik heb anders al een aantal keren geklikt, maar er zit nooit wat in mn winkelwagentje en ik krijg ook vaak errors. Dus nee, "geen enkel probleem" is totale onzin. Het is nog steeds meer geluk dan wijsheid en al die bots hebben het gewoon veel lastiger gemaakt.

En al die bundels die overal verschijnen, maakt het ook allemaal niet handig, de kans dat je wat koopt wat je niet wilt, is groot.

[...]

Mja ik vraag me af waarom er in Nederland zo gigantisch weinig wordt aangeleverd, zeker als je ziet dat Amazon er vrijwel elke zoveel dagen weer een rits uit gooit. Al heb ik het idee dat het er wel steeds minder zijn. Je kunt nog zo snel reageren, maar vrijwel elke keer is het al uitverkocht voor je goed en wel de pagina geladen hebt.
Dan heb ik een andere ervaring als jou. De 3 bekende telegram groepen gejoined. Overal op elke amazon site one click buy aan en credit card gekoppeld. Als mijn telefoon afgaat, doorklikken en is zo gebeurd.

Maar goed, heb een kantoorbaan, dus zit er kort op. Als je na een minuut of 2 pas je telegram kan zien houdt het op. Daarom zijn er ook veel familieleden en vrienden al blij gemaakt die deze optie ook niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander

Zijn er mensen hier die 1 konden bemachtigen van de ES drop gister?

Er gaan screenshots rond van bevestigde orders van deze bundel.

[ Voor 8% gewijzigd door krablander op 22-04-2021 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiFiKabelNodig
pelidee schreef op woensdag 21 april 2021 @ 12:44:
[...]

Dan heb ik een andere ervaring als jou. De 3 bekende telegram groepen gejoined. Overal op elke amazon site one click buy aan en credit card gekoppeld. Als mijn telefoon afgaat, doorklikken en is zo gebeurd.

Maar goed, heb een kantoorbaan, dus zit er kort op. Als je na een minuut of 2 pas je telegram kan zien houdt het op. Daarom zijn er ook veel familieleden en vrienden al blij gemaakt die deze optie ook niet hebben.
Welke 3 bots? Heb je linkje?
Pagina: 1 ... 463 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord