Bij mij is inmiddels het volledige bedrag gereserveerd op m'n credit card bij de bestelling van vanmorgen (Amazon.de). Vanmorgen was het alleen een reservering van 0 euro. Ik ga er vanuit dat het goedkomt, heb nog nooit eerder problemen mee gehad bij Amazon.
Ik ook geen mail van MM gehad
Bestelbevestiging 10.54
Annulering 18.40
Blijft spannend op deze manier
Bestelbevestiging 10.54
Annulering 18.40

Drop bij Nedgame on 16:44u. Had hem in mijn mandje. Maar 799,- wil ik helemaal niet uitgeven, want twee spellen al liggen. Dus maar weer verwijderd.
Wachten op mijn GM reservering schiet ook niet op. Staat nog steeds als laatste update 11-3.
Heb er een hard hoofd in. Hoop dat ze niet failliet gaan of zo. 🙈
*zucht*
Wachten op mijn GM reservering schiet ook niet op. Staat nog steeds als laatste update 11-3.
*zucht*
Zeer binnenkort komt er een update4acesNL schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:29:
Drop bij Nedgame on 16:44u. Had hem in mijn mandje. Maar 799,- wil ik helemaal niet uitgeven, want twee spellen al liggen. Dus maar weer verwijderd.
*zucht*
https://twitter.com/gamem.../1382317083246129160?s=21
Heeft er toevallig iemand al een bevestiging van verzending ontvangen van Amazon DE?
Wat zat er allemaal in die bundel? 500 euro voor de PlayStation en wat heb je voor de overige 300 euro?4acesNL schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:29:
*zucht*
Die krijg je pas vrijdag.Ralluff schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:20:
Heeft er toevallig iemand al een bevestiging van verzending ontvangen van Amazon DE?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik had 10.53 en heb wel een mail gehad ook. Dus je zit in de buurt dan!Nomresh9811 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:02:
Ik ook geen mail van MM gehad
Bestelbevestiging 10.54
Annulering 18.40
Overigens ook de drop van de gelukt, maar heb al 2x eerder annuleringen gehad dus geloof het pas als die hier is.
[ Voor 16% gewijzigd door Radiating op 14-04-2021 21:12 ]
Een controller en 3 boxed games (Spiderman, LBP en die ene dark souls remaster oid). Ik vind het jammer dat ze niet gewoon verplichten er een game bij te doen, maar dat je zelf gewoon mag kiezen. Die controller is ook wel aardig, maar meteen 300 euro er bovenop, dan kan ik net zo goed op V&A gaan kijkenkoku schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:24:
[...]
Wat zat er allemaal in die bundel? 500 euro voor de PlayStation en wat heb je voor de overige 300 euro?
Deze wordt volgens de t&t van UPS morgen geleverd tussen 11.30u-15.30.Ralluff schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:20:
Volgens Amazon zou deze pas vrijdag geleverd worden.
De game die bij het pakket zat wordt trouwens door de Post geleverd bizar...
Edit: amazon zegt nu ook dat hij morgen aankomt... gaat best wel snel moet ik zeggen!
[ Voor 9% gewijzigd door MaartenD76 op 15-04-2021 01:04 ]
Inmiddels wel het bedrag van 575 gereserveerd op mijn credit card. Zou het dan toch?Mvt1994 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:23:
[...]
Zelfde probleem hier met ICS, overigens wel goedkeuring moeten geven voor het bedrag van 575. Contact opgenomen met Amazon en ICS en nog niet veel wijzer geworden. Duimen dan maar.
Vannacht rond 04:00 een e-mail gekregen met verzendbevestiging van Amazon DE. Ze sturen, in mijn geval, de bundel los van elkaar. Volgens Amazon kan ik de PS5 kan ik morgen al verwachten, een dag eerder(!) De game zal op zaterdag worden bezorgd.
Hier ook een verzendbevestiging, game en console worden inderdaad los van elkaar geleverd. In mijn geval krijg ik vandaag de game en staat de console nog op zaterdag.Satom schreef op donderdag 15 april 2021 @ 07:35:
Vannacht rond 04:00 een e-mail gekregen met verzendbevestiging van Amazon DE. Ze sturen, in mijn geval, de bundel los van elkaar. Volgens Amazon kan ik de PS5 kan ik morgen al verwachten, een dag eerder(!) De game zal op zaterdag worden bezorgd.
Dit heb ik ook! Wel als bundel verkopen, maar dan geen moeite doen om het ook echt samen in een doosje te sturen.Ralluff schreef op donderdag 15 april 2021 @ 07:43:
[...]
Hier ook een verzendbevestiging, game en console worden inderdaad los van elkaar geleverd. In mijn geval krijg ik vandaag de game en staat de console nog op zaterdag.
Benieuwd wat er gaat gebeuren als je PS5 ergens blijft hangen door wat voor reden dan ook. Zal je spel dus nog maar niet uit de seal halen.
Ik heb nog geen bevestiging van .de maar ik zie wel: Wordt bezorgd op zaterdag, Besteld op woensdag 14 april staan... Ik hou nog hoop dat het goedkomt

Hier hetzelfde. Game komt vanavond met DHL, de console zelf op zaterdag. Vroeg me ook al af wat er gebeurt als er iets misgaat en je de console uiteindelijk niet krijgt. Maar laten we daar maar niet vanuit gaanpelidee schreef op donderdag 15 april 2021 @ 08:02:
[...]
Dit heb ik ook! Wel als bundel verkopen, maar dan geen moeite doen om het ook echt samen in een doosje te sturen.![]()
Benieuwd wat er gaat gebeuren als je PS5 ergens blijft hangen door wat voor reden dan ook. Zal je spel dus nog maar niet uit de seal halen.
Dan log je in op je account, maak je een retourmelding, pak je de doos met Spiderman, plakt er een label op en geeft deze af bij DHL. Complexe situatie hoorkoku schreef op donderdag 15 april 2021 @ 08:43:
[...]
Hier hetzelfde. Game komt vanavond met DHL, de console zelf op zaterdag. Vroeg me ook al af wat er gebeurt als er iets misgaat en je de console uiteindelijk niet krijgt. Maar laten we daar maar niet vanuit gaan
Dan gaan ze net zo lang wachten tot je de ps5 ook retour stuurtPaprika schreef op donderdag 15 april 2021 @ 08:49:
[...]
Dan log je in op je account, maak je een retourmelding, pak je de doos met Spiderman, plakt er een label op en geeft deze af bij DHL. Complexe situatie hoor.
Dit. Betaald met ideal, nog geen verzending. Maar Amazon.de heeft een distributie in Nederland. Bij retourneren kunnen ze daar naar toe. Kan best snel gaan mocht ik morgen pas de verzendbevestiging krijgen.Pambo274 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 08:43:
Ik heb nog geen bevestiging van .de maar ik zie wel: Wordt bezorgd op zaterdag, Besteld op woensdag 14 april staan... Ik hou nog hoop dat het goedkomt
Ook een mail gehad van de Mediamarkt dat ik een afspraak kan maken voor die bundel maar ik voel er eigenlijk niks voor om 50 euro extra neer te leggen voor die headset die toch naar de kringloopwinkel/MP gaat.....
kan ik een tweaker heel blij maken (omg Rotterdam)?
Ben wel benieuwd wat de reden is om het los van elkaar te sturen. Zou zomaar kunnen dat ze de PS5 dan nog niet voor iedereen op voorraad hebben.pelidee schreef op donderdag 15 april 2021 @ 08:02:
[...]
Dit heb ik ook! Wel als bundel verkopen, maar dan geen moeite doen om het ook echt samen in een doosje te sturen.![]()
Amazon kennende... andere warehouses.Ralluff schreef op donderdag 15 april 2021 @ 11:04:
[...]
Ben wel benieuwd wat de reden is om het los van elkaar te sturen. Zou zomaar kunnen dat ze de PS5 dan nog niet voor iedereen op voorraad hebben.
Zo is er eerder ook wel eens een disc vanaf omgeving keulen gekomen en een digital van berlijn. Zelfde dag besteld.
*Offtopic* Of een leidingzoeker besteld op .nl vanuit een warehouse in italie

Niet als DHL aangeeft het pakket kwijt te zijn. Het scenario was dat het PS5 pakket verloren is geraakt, niet dat jij beide in huis hebt en Spiderman probeert te refundenkrablander schreef op donderdag 15 april 2021 @ 09:19:
[...]
Dan gaan ze net zo lang wachten tot je de ps5 ook retour stuurt
[ Voor 21% gewijzigd door Paprika op 15-04-2021 11:16 ]
Gisteren wonderbaarlijk ook via Amazon.DE kunnen bestellen. Telegram bot bericht kwam binnen terwijl ik op de telefoon aan het klooien was, doorgeklikt en voor ik het wist zat ik in de IDEAL betaalwindow..
Ben al 3 maanden bezig dus een aangename verassing.
Status staat nu overigens alleen op status "Besteld" maar nog geen verzending... Ik stond gepland voor Samstag 17 April. Zie dat meerdere die op zaterdag staan ook nog geen verzendbewijs hebben, ga er van uit dat wij morgen (vrijdag) daar een bericht over krijgen (whishful tinking!!)
Status staat nu overigens alleen op status "Besteld" maar nog geen verzending... Ik stond gepland voor Samstag 17 April. Zie dat meerdere die op zaterdag staan ook nog geen verzendbewijs hebben, ga er van uit dat wij morgen (vrijdag) daar een bericht over krijgen (whishful tinking!!)
Ja komt goed, van mij ook nog niet verzonden. Maar wel in verzendproces. Digital heeft wel al een T&T.cojones81 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 11:15:
Gisteren wonderbaarlijk ook via Amazon.DE kunnen bestellen. Telegram bot bericht kwam binnen terwijl ik op de telefoon aan het klooien was, doorgeklikt en voor ik het wist zat ik in de IDEAL betaalwindow..
Er staat wel bij mij ‘Wordt nu verzonden’. Geen idee of dit pas recent is aangepast, kan het wel nog steeds annuleren.
Ik heb hier wel interesse in..! :-)LordLynx schreef op donderdag 15 april 2021 @ 10:03:
Ook een mail gehad van de Mediamarkt dat ik een afspraak kan maken voor die bundel maar ik voel er eigenlijk niks voor om 50 euro extra neer te leggen voor die headset die toch naar de kringloopwinkel/MP gaat.....
Hier mailtje van Amazon binnen dat de PS5 is verzonden. Verwachte bezorgdatum nog steeds zaterdag a.s.
Ah top! Hoelaat had je de bevestiging van de bestelling ontvangen?koku schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:11:
Hier mailtje van Amazon binnen dat de PS5 is verzonden. Verwachte bezorgdatum nog steeds zaterdag a.s.
Kan iemand mij zeggen waarom nedgame een bundel samenstelt met 3 games voor 799 euro zogenaamd tegen handelaren? Op deze manier slaan ze er zelf ook een slaatje uit.
Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.
Je weet dat het een bedrijf is? Daarnaast zijn de prijzen zo gezakt op de tweedehandsmarkt dat het wel afschrikt.drernie schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:41:
Kan iemand mij zeggen waarom nedgame een bundel samenstelt met 3 games voor 799 euro zogenaamd tegen handelaren? Op deze manier slaan ze toch zelf ook een slaatje uit?
[ Voor 11% gewijzigd door NotSoSteady op 15-04-2021 14:56 ]
Hier ook, de mail 14u ontvangen.koku schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:11:
Ook de mail ontvangen. Check ik de track en trace code.. De Playstation 5 is al meegegeven en de bezorger is onderweg. Met bezorging op morgen. Spiderman wordt nog voorbereid voor verzending met aankomst op zaterdag.
'Pakket is overgedragen aan de transporteur en is onderweg' misschien wel bezorging vanavond?

[ Voor 19% gewijzigd door Joosie200 op 15-04-2021 14:58 ]
Dat was gisteren rond 08:51.Ralluff schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:29:
[...]
Ah top! Hoelaat had je de bevestiging van de bestelling ontvangen?
Volgens mij gaat het dan niet geleverd worden op volgorde van bestelling. Had zelf om 08:50 een bevestiging haha. Die van mij is nog niet verzonden. Ben benieuwd!
Hier ook net een mailtje met verzend bevestiging (14.45), staat nu op vrijdag in plaats van zaterdag. Besteld bij Amazon.de afgelopen woensdag.
Spiderman MM staat echter nog niet op verzonden maar zal waarschijnlijk vanuit andere vestiging komen (en boeit me eigenlijk ook niet zo veel of en wanneer die komt...)
Ik heb zowel de bundel als de digital besteld de 14e via Amazon DE (one-click).
Deze ochtend de track&trace voor het spel bij de bundel.
Zojuist de track&trace van beide consoles.
Deze ochtend de track&trace voor het spel bij de bundel.
Zojuist de track&trace van beide consoles.
En dat is het ook. Tegen handelaren is natuurlijk ook gewoon op te lossen met 1 per adres of zo.drernie schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:41:
Kan iemand mij zeggen waarom nedgame een bundel samenstelt met 3 games voor 799 euro zogenaamd tegen handelaren? Op deze manier slaan ze er zelf ook een slaatje uit.
Nu is het mooie upsell en meer omzet. Om die reden heb ik Nedgame niet meegenomen als optie toen ik in de race was voor een PS5. Maar goed, Nedgame is daarin het 'ergste'. Coolblue, Bol en Mediamarkt hebben die verplichte bundels natuurlijk ook enkel om de orderwaarde te verhogen.
Bol toch niet? Die hadden gewoon losse toch? Vraag me sowieso af wanneer die weer ergens mee komen, al anderhalve maand geleden......InterCC schreef op donderdag 15 april 2021 @ 15:28:
[...]
En dat is het ook. Tegen handelaren is natuurlijk ook gewoon op te lossen met 1 per adres of zo.
Nu is het mooie upsell en meer omzet. Om die reden heb ik Nedgame niet meegenomen als optie toen ik in de race was voor een PS5. Maar goed, Nedgame is daarin het 'ergste'. Coolblue, Bol en Mediamarkt hebben die verplichte bundels natuurlijk ook enkel om de orderwaarde te verhogen.
Ik dacht dat Bol ook de verplichte extra controller had, maar misschien zit ik er naast. Hopelijk, want het is vooral fijn als je gewoon zelf de keuze kunt maken.LordLynx schreef op donderdag 15 april 2021 @ 15:49:
[...]
Bol toch niet? Die hadden gewoon losse toch? Vraag me sowieso af wanneer die weer ergens mee komen, al anderhalve maand geleden......
Maak je meer kans op een bundel dan op een losse disc versie? Had de mogelijkheid om de spiderman bundel bij amazon te bestellen, maar zag daar vanaf.InterCC schreef op donderdag 15 april 2021 @ 15:28:
[...]
En dat is het ook. Tegen handelaren is natuurlijk ook gewoon op te lossen met 1 per adres of zo.
Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.
Naar wat ik gezien heb is het bij Amazon eerder uitzondering dan regel dat er een bundle is. Ik heb 'm bij Amazon besteld als enkel disk versie en zo zijn de PS5's daarna ook steeds uitgekomen. Het zijn vooral de andere winkels die het als bundle aanbieden.drernie schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:03:
[...]
Maak je meer kans op een bundel dan op een losse disc versie? Had de mogelijkheid om de spiderman bundel bij amazon te bestellen, maar zag daar vanaf.
Mail van Amazon ontvangen dat de game uit de bundel 1-2 dagen later aankomt dan verwacht. Over de PS5 zelf nog niks gehoord.
Ik heb hetzelfde. Vanochtend een mail dat het spel vandaag al zou komen. PS5 zelf staat nog op zaterdag. Nu net een mail dat het spel met 1 a 2 dagen vertraagd is. Wel apart dat ze spel en console apart sturen.Ralluff schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:53:
Mail van Amazon ontvangen dat de game uit de bundel 1-2 dagen later aankomt dan verwacht. Over de PS5 zelf nog niks gehoord.
Heb ook het mailtje van Amazon. Is eerder ook geweest en is het gewoon goed gekomen. Stond DHL ook in de avond op de stoep. Lijkt een geautomatiseerd mailtje wat nergens op slaat.
Hier ook, nog steeds open staan en elk contact met Wehkamp is... we hebben geen informatie. Afwachten is het enige.D0162 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:13:
Iemand al iets gehoord van Wehkamp...
Heb daar nog steeds wachten op goedkeuring staan
Deze morgen kwam de Post het spiderman game leveren. In de namiddag stonden ze hier al met PS5. Netjes van Amazon .de om deze zo snel te leveren!
Initieel stond er ook levering op zaterdag maar deze morgen kreeg ik bericht dat ze vandaag al langskwamen...
Initieel stond er ook levering op zaterdag maar deze morgen kreeg ik bericht dat ze vandaag al langskwamen...
Ik verwacht eigenlijk dat de mail met de vertraging over de console gaat. Ik krijg vanavond het spel (die is onderweg zegt DHL), en kreeg eerder vandaag bericht dat de ps5 ook onderweg (verwachting morgen). Dit staat overigens nog steeds zo bij amazon. Maar het ordernr is hetzelfde bij het spel en de console. Ben benieuwd, wacht het wel even af
ik ga de spiderman game weer terug sturen...kan gewoon.
[ Voor 4% gewijzigd door Michel242186 op 15-04-2021 17:17 ]
yep zie het ook, maat van me wil geen spidermanMichel242186 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:09:
ik ga de spiderman weer terug sturen...kan gewoon.
[ Voor 12% gewijzigd door Amaze86 op 15-04-2021 17:13 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
En dan krijg ik nu net een mail van DHL dat het vanavond wordt bezorgd. Helaas wel met de mededeling dat het door de brievenbus past. Dus dat zal niet de console zijnKookSpook schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:57:
[...]
Ik heb hetzelfde. Vanochtend een mail dat het spel vandaag al zou komen. PS5 zelf staat nog op zaterdag. Nu net een mail dat het spel met 1 a 2 dagen vertraagd is. Wel apart dat ze spel en console apart sturen.

Zou je denken, echter is bij mij de Playstation nog niet verzonden, enkel het spel.Radiating schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:08:
Ik verwacht eigenlijk dat de mail met de vertraging over de console gaat. Ik krijg vanavond het spel (die is onderweg zegt DHL), en kreeg eerder vandaag bericht dat de ps5 ook onderweg (verwachting morgen). Dit staat overigens nog steeds zo bij amazon. Maar het ordernr is hetzelfde bij het spel en de console. Ben benieuwd, wacht het wel even af
Hmm misschien een mail naar iedereen die een ps heeft besteld maar alleen bedoeld voor mensen die vandaag een t&t kregen oid? Dat die t&t onterecht verstuurd was oid want zou inderdaad zaterdag zijn en nu zeggen (zeiden) ze morgen.Ralluff schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:13:
[...]
Zou je denken, echter is bij mij de Playstation nog niet verzonden, enkel het spel.
Bij mij zijn ze ook al onderweg met de game, die gooien ze vanavond door de brievenbus. Vrees dus op vertraging van de console 😒
Uit de mail kan ik in ieder geval niet opmaken op welk onderdeel het van toepassing is, ze hebben hetzelfde ordernummer. We’ll see.
Uit de mail kan ik in ieder geval niet opmaken op welk onderdeel het van toepassing is, ze hebben hetzelfde ordernummer. We’ll see.
Ik weet bij Amazon niet anders dat je standaard op de dag van levering een mail krijgt met "sorry, vertraging" en dat het alsnog diezelfde dag geleverd wordt.
Laten we maar hopen dat het dat dan is. Game is inmiddels binnen, nu de console nog 😎Timothy3000 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:26:
Ik weet bij Amazon niet anders dat je standaard op de dag van levering een mail krijgt met "sorry, vertraging" en dat het alsnog diezelfde dag geleverd wordt.
1x pas gehad na meer dan 100 aankopen.Timothy3000 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:26:
ik krijg die mail ook regelmatig terwijl alles wel op tijd komt.
Dat is bijzonder. Ik krijg hem sinds een paar maanden letterlijk altijd.
Ik krijg hem bijna altijd als DHL laat op de dag komt. Als DHL rond het middaguur komt krijg ik hem niet.Timothy3000 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:26:
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Hmm we gaan het zien, het gaat weer via dormagen dus ben benieuwd of het nu wel gaat lukken xD
Hopen dat dit het is, dan zou het wel voor de game zijn inderdaad.Ik krijg hem bijna altijd als DHL laat op de dag komt. Als DHL rond het middaguur komt krijg ik hem niet.
[ Voor 51% gewijzigd door Radiating op 15-04-2021 19:45 ]
Ondanks de mail dat het later zou komen heb ik het spel gewoon ontvangen. Nu lekker gam….oh nee de console moet nog verzonden worden
Nou zowaar inderdaad ook laatst een mail gehad van Mediamarkt dat ik hem de 24e alsnog kan ophalen. Maar goed mijn vertrouwen naar Mediamarkt is echt tot onder nul gedaald dus ik moet het allemaal eerst nog maar eens zien.Charie schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 03:43:
Hier wil het niet echt meezitten. Twee keer een BCC PS5 geannuleerd zien worden, twee keer een MM PS5 geannuleerd zien worden.. (waarvan ik 1 x zelfs een Track en trace code kreeg, ja echt). Pakket nog een week in het systeem blijven staan van PostNL app met onbekend en toen ''geannuleerd door verzender''. Mediamarkt wil niet verklaren waarom ze hem hebben geannuleerd na aanmelden bij PostNL. Na veel contact geprobeerd te zoeken en veel kattige telefonisten van MM maar opgegeven omdat het alleen maar negatieve energie kost en ik dat met mijn chronische ziekte niet trek. Dat is het ook niet waard, in the end is het maar een spelcomputer en ga ik er ook weer niet dood van langer te wachten. Het is natuurlijk wel jammer. En ja bij Coolblue helaas ook geen geluk maar dat vind ik dan minder erg omdat dat naar mijn gevoel random gaat ipv dat je als een soort aapje achter je laptop/pc/mobiel op een website moet zitten en als een gek F5''en en hopen maar, en dan vaak nog absurde prijzen ook met verplichte bundels waar je niet om vraagt maar waar winkels sluw mee omgaan. Bij Coolblue heb je het tenminste niet in de hand, heeft ergens ook wel weer rust.
Helaas door mijn gezondheid vorig jaar niet in staat geweest ook maar bezig te zijn met een pre-order, al lees ik her en der dat sommige mensen die dat wel deden ook nog niet voorzien zijn.
Voor de rest met de bots (heb ze allemaal), stuk of 8-10 keer net te laat, in betaling en dan mis (zelfs als ik overal al ingelogd sta en mn betalingsgegevens (mits bij desbetreffende winkel mogelijk). Of op tijdstippen dat ik niet meteen kan reageren.
De lange adem hebben zullen we maar zeggen..
Moest trouwens in de mail een formulier invullen met gegevens en dat ik nog interesse had en filiaal Mediamarkt kiezen. Gedaan en kreeg toen ''bedankt voor het invullen'' etc... allemaal leuk natuurlijk maar ben ik de enige die daar geen bevestiging of wat dan ook in de mail van heeft ontvangen los van een bevestiging op dat formulier zelf? (ja van een winkelafspraak die ik erna heb gemaakt maar die staat los van dat formulier). Moet dan ook maar hopen dat dat goed is gegaan..
@ArniD
Ik krijg m'n order van Amazon DE vanavond geleverd, Track&Trace codes in de mail gehad. Game gisteren al in de brievenbus.
Hier ook de T&T binnen van de Playstation, levering staat op morgen.
Meteen kap openmaken en checken welke fan erin zit.magic45 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:15:
Ik krijg m'n order van Amazon DE vanavond geleverd, Track&Trace codes in de mail gehad. Game gisteren al in de brievenbus.
Welke had jij?Amaze86 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 09:39:
[...]
Meteen kap openmaken en checken welke fan erin zit.
Die voor me maat komt morgen binnen, zelf heb die 3e fan uit sony show case (stilste)
Zo spiderman heb ik teruggestuurd.
Kan je spiderman gewoon terugsturen dan? zien ze dat als los product?Amaze86 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:14:
[...]
Die voor me maat komt morgen binnen, zelf heb die 3e fan uit sony show case (stilste)
Zo spiderman heb ik teruggestuurd.
yep, als je op klantenservice klikt en daarna op retour. Dan zie je meteen dat ps5 en spiderman los van elkaar kan terugsturen.KookSpook schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:16:
[...]
Kan je spiderman gewoon terugsturen dan? zien ze dat als los product?
Ik heb ook geen bevestiging gehad ofzo. Ik ga ook geen afspraak maken tot ik hoor dat die er is, ik geloof er ook weinig van eigenlijk....Charie schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 02:35:
[...]
Nou zowaar inderdaad ook laatst een mail gehad van Mediamarkt dat ik hem de 24e alsnog kan ophalen. Maar goed mijn vertrouwen naar Mediamarkt is echt tot onder nul gedaald dus ik moet het allemaal eerst nog maar eens zien.
Moest trouwens in de mail een formulier invullen met gegevens en dat ik nog interesse had en filiaal Mediamarkt kiezen. Gedaan en kreeg toen ''bedankt voor het invullen'' etc... allemaal leuk natuurlijk maar ben ik de enige die daar geen bevestiging of wat dan ook in de mail van heeft ontvangen los van een bevestiging op dat formulier zelf? (ja van een winkelafspraak die ik erna heb gemaakt maar die staat los van dat formulier). Moet dan ook maar hopen dat dat goed is gegaan..
@ArniD
Ik kan nergens vinden wat je ervoor terug krijgt als je het spel terug stuurtAmaze86 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:18:
[...]
yep, als je op klantenservice klikt en daarna op retour. Dan zie je meteen dat ps5 en spiderman los van elkaar kan terugsturen.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Benieuwd of dat lukt inderdaad, ik zie wel het volgende als ik op retourneren klikcypher21 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:26:
[...]
Ik kan nergens vinden wat je ervoor terug krijgt als je het spel terug stuurt
/f/image/XLleLqTLqBWeeA10kbefLJal.png?f=fotoalbum_large)
Hmm. voor 57 ga ik die ook terug sturen.Mvt1994 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:33:
[...]
Benieuwd of dat lukt inderdaad, ik zie wel het volgende als ik op retourneren klik
[Afbeelding]
Heb de niet ultimate versie al uitgespeeld...
Remastered spidey is mooi meegenomen maar geen 57 waard
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Ben wel benieuwd of je die 57,81 terug krijgt want dan retourneer ik die ook mooi.Mvt1994 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:33:
[...]
Benieuwd of dat lukt inderdaad, ik zie wel het volgende als ik op retourneren klik
[Afbeelding]
Vraag me sowieso af hoe dat gaat met de ultimate editie zit die daarbij in of moet je die met een duitse PSN downloaden?
Net na de bestelling kon je niet annuleren. Toen kwam de melding nog dat het een bundel was. Nu kan je wel los terug sturen zie ik inderdaad.
Ik heb inderdaad ook geen bevestiging gehad.Charie schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 02:35:
[...]
Nou zowaar inderdaad ook laatst een mail gehad van Mediamarkt dat ik hem de 24e alsnog kan ophalen. Maar goed mijn vertrouwen naar Mediamarkt is echt tot onder nul gedaald dus ik moet het allemaal eerst nog maar eens zien.
@ArniD
Ga er gewoon uit dat het klopt, wel de lijst even opgeslagen als PDF, en die gaat mee de 24e.
Verder was dit mijn eerste keer dat ikeen PS5 via MM wou bestellen en vind het op deze manier netjes opgelost.
Maar als ik sommige verhalen hier lees over MM.
Ik heb er nog wel vertrouwen in
MM Eindhoven heeft hun online reserveringsformulier weer open gezet:
https://mmein1-crmt.online/aanvragen
Wederom voor een bundel:
Playstation 5 disc
Dualsense controller
Qware oplaadstation
Qware usb C kabel
Qware grip buttons
+ game naar keuze:
Spiderman
Valhalla
Fifa
Call of Duty
Demon Souls
https://mmein1-crmt.online/aanvragen
Wederom voor een bundel:
Playstation 5 disc
Dualsense controller
Qware oplaadstation
Qware usb C kabel
Qware grip buttons
+ game naar keuze:
Spiderman
Valhalla
Fifa
Call of Duty
Demon Souls
Uiteindelijk vannacht bericht gekregen dat de betaling mislukt is, vanochtend via iDeal betaald en de verwachte bezorg datum is dinsdag.
Nu hopen dat dhl niet raar doet.
Nu hopen dat dhl niet raar doet.
Ik heb de servicedesk eens gemaild met deze vraag. Jammer dat ze niet meer chatten, dat ging zo lekker rap!pelidee schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:02:
Net na de bestelling kon je niet annuleren. Toen kwam de melding nog dat het een bundel was. Nu kan je wel los terug sturen zie ik inderdaad.
Die games zijn gewoon hetzelfde. Het is alleen een andere print voor het boekje.TrueGamer schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:55:
[...]
Ben wel benieuwd of je die 57,81 terug krijgt want dan retourneer ik die ook mooi.
Vraag me sowieso af hoe dat gaat met de ultimate editie zit die daarbij in of moet je die met een duitse PSN downloaden?
Ben ook in blijde verwachting van de Amazon DU bundel (PS5 Disc + Spiderman). De game is hier al sinds gisteren, indien blijkt dat je hem inderdaad apart kan retourneren, brengt me dat nog aan het twijfelen.
De console zou morgen moeten toekomen. Pakje is al van Dormagen (DU) naar Lauwin-Planque (FR) gegaan en ook daar is hij al de deur uit. Bpost tracking (Vlaanderen).
Als ik het goed heb staat er op het schijfje enkel de Miles Morales game, de remastered spider-man game zal via een download code verlopen, en daarvoor zal je inderdaad een duitse PSN nodig hebben. Denk ik. Voor Miles Morales natuurlijk niet, PS5 games op disc zijn niet region-locked.
De console zou morgen moeten toekomen. Pakje is al van Dormagen (DU) naar Lauwin-Planque (FR) gegaan en ook daar is hij al de deur uit. Bpost tracking (Vlaanderen).
Als ik het goed heb staat er op het schijfje enkel de Miles Morales game, de remastered spider-man game zal via een download code verlopen, en daarvoor zal je inderdaad een duitse PSN nodig hebben. Denk ik. Voor Miles Morales natuurlijk niet, PS5 games op disc zijn niet region-locked.
[ Voor 34% gewijzigd door Galbert op 16-04-2021 12:36 ]
Download codes werkten voor andere Duitse games ook zonder problemen op een regulier account.Galbert schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:33:
Ben ook in blijde verwachting van de Amazon DU bundel (PS5 Disc + Spiderman). De game is hier al sinds gisteren, indien blijkt dat je hem inderdaad apart kan retourneren, brengt me dat nog aan het twijfelen.
Als ik het goed heb staat er op het schijfje enkel de Miles Morales game, de remastered spider-man game zal via een download code verlopen, en daarvoor zal je inderdaad een duitse PSN nodig hebben. Denk ik. Voor Miles Morales natuurlijk niet, de schijfjes zelf zijn in elke regio te spelen.
Aha, zoveel te beter !Paprika schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:36:
[...]
Download codes werkten voor andere Duitse games ook zonder problemen op een regulier account.
Dank dit wist ik niet dacht dat het gebonden zat aan Duitse PS store.Paprika schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:36:
[...]
Download codes werkten voor andere Duitse games ook zonder problemen op een regulier account.
Desondanks als je voor Spiderman 57,- terug krijgt gaat die retour.
Ben benieuwd of ik hem morgen krijg die van mij is vandaag vertrokken uit Schönefeld, Brandenburg DE?
Daar is een kans op. Komt die van jou ook met DHL? Die bezorgen ook op zaterdag avond.Michel242186 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:17:
Ben benieuwd of ik hem morgen krijg die van mij is vandaag vertrokken uit Schönefeld, Brandenburg DE?
Is trouwens het warehouse bij Berlijn. Die van mij stond op zaterdag, komt echter vanavond al. Dit is de route geweest. Kreeg pas heel laat vandaag de DHL bevestiging, als het een middag levering was geweest had hij het niet gered voor vandaag.
vrijdag 16 april
8:29
Pakket aangekomen bij transportdienst
donderdag 15 april
20:38
Je pakket heeft een Amazon-faciliteit verlaten
Schönefeld, Brandenburg DE
18:06
Je pakket is aangekomen bij een Amazon-faciliteit
Schoenefeld, Brandenburg DE
Volgens mij doet het linkje niet meer wat het eerst deed. Is het alweer op?Joosie200 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:15:
MM Eindhoven heeft hun online reserveringsformulier weer open gezet:
https://mmein1-crmt.online/
Wederom voor een bundel:
Playstation 5 disc
Dualsense controller
Qware oplaadstation
Qware usb C kabel
Qware grip buttons
+ game naar keuze:
Spiderman
Valhalla
Fifa
Call of Duty
Demon Souls
Ik las net: we nemen geen nieuwe reserveringen meer aan. Ze zullen vast gespamd zijn. Linkje stond sinds vanochtend open.Martinspire schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:41:
[...]
Volgens mij doet het linkje niet meer wat het eerst deed. Is het alweer op?
Helaas nemen wij op dit moment geen reserveringen meer aan. Probeer het op een later moment nog eens.
Met vriendelijke groet, MediaMarkt Eindhoven Centrum
[ Voor 21% gewijzigd door Joosie200 op 16-04-2021 14:54 ]
Zojuist van Mediamarkt Eindhoven centrum bericht gehad dat ik morgen de PS5 af kan komen halen. Er staat niks bij over eventuele bundels. Ik had eerder aangegeven alleen de PS5 te willen dus hopelijk geen bundel. Deze is voor een vriend, want ik had bij Bol al geluk. Dan zit de hunt erop. Succes allemaal!
En daar is het vertragingsmailtje:
Betekent gewoon dat DHL niet stipt om 17u30 gaat bezorgen maar ergens achterin de avond.aanvankelijk werd vandaag de levering van uw bestelling 305-1234567—8910 aangekondigd.
Helaas is er een vertraging in de bezorging. We verwachten dat de zending één tot twee werkdagen later aankomt.
Onze excuses voor deze vertraging. Het nakomen van onze leveringsbeloften is onze hoogste prioriteit en we doen er alles aan om ervoor te zorgen dat u uw zending zo snel mogelijk ontvangt.
Laten we het hopen want ik heb weinig vertrouwen in dhl 😜Joosie200 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 16:59:
En daar is het vertragingsmailtje:
[...]
Betekent gewoon dat DHL niet stipt om 17u30 gaat bezorgen maar ergens achterin de avond.
Voor wat het waard is, DHL werkt in Nederland best prima. Ik heb in ieder geval de afgelopen 5 jaar geen probleem gehad met ze. PostNL gaat bv vaker fout. Maar 9/10 keer is het gewoon dat een pakket nog niet binnen is terwijl dit wel zou moeten. Dat kun je ze niet echt kwalijk nemen. Of dan is divisie in een ander land gewoon ruk, maar ook daar kan DHL Nederland weinig aan doen. Ze komen hier nooit later dan gepland en als ze zeggen dat ze komen, dan staan ze ook echt voor de deur.Radiating schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 17:26:
[...]
Laten we het hopen want ik heb weinig vertrouwen in dhl 😜
OMG.
Zojuist mijn bestelling van Amazon.DE ontvangen. Betreft het pakket van eergisteren met Spider-Man. Zit er een DIGITAL in haha!!!
Verkeerde ps5 in de doos geduwd. Heb ze maar gemaild, maar nu zal ik wel naast het net vissen...
Zojuist mijn bestelling van Amazon.DE ontvangen. Betreft het pakket van eergisteren met Spider-Man. Zit er een DIGITAL in haha!!!
Verkeerde ps5 in de doos geduwd. Heb ze maar gemaild, maar nu zal ik wel naast het net vissen...
pfff dat is pech, terugsturen.
Wow dat zuigt...Heerlen1987 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 19:55:
OMG.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Jezus, dat is wel echt zuur! Hoop dat ze ‘m gewoon voor je kunnen omruilen.Heerlen1987 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 19:55:
OMG.
Ps5 is binnen (woensdag besteld)!!!
Erg weird weer van DHL... kreeg alleen een tijds slot te zien met melding: tussen 16:30 en 21:30 levering. Meer info zodra courier gaat rijden...
kwart over 5 de melding dat het vandaag niet ging lukken (per e-mail) en 5
Minuten later: uw pakket is bezorgd?? Thuis gekomen na werk stond er inderdaad een doos klaar!! Alleen Spider-Man mm moet nog binnen komen.
Maakt verder niet uit maar dat DHL zal ik nooit snappen...
Anyway: succes voor iedereen, ik ga aan de slag!
Erg weird weer van DHL... kreeg alleen een tijds slot te zien met melding: tussen 16:30 en 21:30 levering. Meer info zodra courier gaat rijden...
kwart over 5 de melding dat het vandaag niet ging lukken (per e-mail) en 5
Minuten later: uw pakket is bezorgd?? Thuis gekomen na werk stond er inderdaad een doos klaar!! Alleen Spider-Man mm moet nog binnen komen.
Maakt verder niet uit maar dat DHL zal ik nooit snappen...
Anyway: succes voor iedereen, ik ga aan de slag!
Hier de Amazon DE nog niet binnen, staat op levering: vandaag tussen 17:30 en 21:30. Zal dan vast morgen wel komen 
Wat zuur! Dit is de tweede geval waarvan ik het hoor, zijn de dozen zo goed als identiek (disc vs digital)?Heerlen1987 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 19:55:
OMG.
Wtf??? Onderstaande reactie op de bundel van Amazon.de ps5+Spider-Man. Kan iemand aub bevestigen dat dit klinkklare onzin is...?
Beste meneer,
Heel erg bedankt voor uw email!
In de mail geeft u aan dat u de Playstation 5 bundel met bestelnummer *** hebt ontvangen. Echter geeft u aan dat het spel een digitale versie is. Mijn oprechte excuses hiervoor! Ik begrijp dat dit vervelend is, helemaal omdat dit niet is wat u had verwacht.
Ik ben direct in mijn systeem gedoken om te kijken wat ik voor u kan doen!
Mijn systeem geeft aan dat het bij een bundel altijd zo is dat de content die je ontvangt digitaal is. Dit betekend dus dat u wel het juiste item hebt ontvangen.
Nou begrijp ik best dat dit misschien niet is wat u voor ogen had.
Mocht u toch de bundel niet willen houden, mag u deze altijd volledig retour sturen voor een terugbetaling.
Heel erg bedankt voor uw geduld en begrip.
Beste meneer,
Heel erg bedankt voor uw email!
In de mail geeft u aan dat u de Playstation 5 bundel met bestelnummer *** hebt ontvangen. Echter geeft u aan dat het spel een digitale versie is. Mijn oprechte excuses hiervoor! Ik begrijp dat dit vervelend is, helemaal omdat dit niet is wat u had verwacht.
Ik ben direct in mijn systeem gedoken om te kijken wat ik voor u kan doen!
Mijn systeem geeft aan dat het bij een bundel altijd zo is dat de content die je ontvangt digitaal is. Dit betekend dus dat u wel het juiste item hebt ontvangen.
Nou begrijp ik best dat dit misschien niet is wat u voor ogen had.
Mocht u toch de bundel niet willen houden, mag u deze altijd volledig retour sturen voor een terugbetaling.
Heel erg bedankt voor uw geduld en begrip.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |