Heb je bij Amazon FR ingelogd en een keer een order geplaatst/proberen te plaatsen? Misschien heb je Amazon Prime getriggered zonder het te weten? Na een maand wordt het namelijk omgezet in een abonnement.ArnoldSmiley schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 11:05:
Tweakers,
Op 9 Maart heb ik via Amazon.it met mijn CC een PS5 besteld en geleverd gekregen
Niks aan de hand verder, prima geregeld.
Nu wordt er op 8 April vanuit Amazon.fr een bedrag van 49,00 Euro afgeschreven, met omschrijving:
'Dir Market-Continuity' a 49,00 Euro.
ABN Amro CC service gebeld: Zij denken dat deze afschrijving verband houd met de PS5 bestelling.
Komt iemand dit bekend voor??
Maar Prime wordt per maand afgeschreven en dat is maar een paar euro, geen 5 tientjes toch? Bovendien staat Prime wel echt alszijnde een amazon-transactie op je afschrift.Elias2020 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 11:27:
[...]
Heb je bij Amazon FR ingelogd en een keer een order geplaatst/proberen te plaatsen? Misschien heb je Amazon Prime getriggered zonder het te weten? Na een maand wordt het namelijk omgezet in een abonnement.
Je hebt prime gelijk voor een jaar betaaldLordLynx schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 11:45:
[...]
Maar Prime wordt per maand afgeschreven en dat is maar een paar euro, geen 5 tientjes toch? Bovendien staat Prime wel echt alszijnde een amazon-transactie op je afschrift.
Mijn bestelling van 7 april bij amazone.es (standaard geen express /prime bestelling) is inmiddels beland in Frankrijk. Lijkt dus daadwerkelijk onderweg te zijn!
Check Google: https://www.google.nl/sea...-8&hl=nl-nl&client=safariArnoldSmiley schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 11:05:
Tweakers,
Op 9 Maart heb ik via Amazon.it met mijn CC een PS5 besteld en geleverd gekregen
Niks aan de hand verder, prima geregeld.
Nu wordt er op 8 April vanuit Amazon.fr een bedrag van 49,00 Euro afgeschreven, met omschrijving:
'Dir Market-Continuity' a 49,00 Euro.
ABN Amro CC service gebeld: Zij denken dat deze afschrijving verband houd met de PS5 bestelling.
Komt iemand dit bekend voor??
12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - 13,8kWh accu
Same here. Nog niet aangeleverd bij koerier. Dit zal wel in Duitsland of België gebeuren. Iig goed nieuws. Hij is inderdaad echt onderweg.Mexikola schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 14:08:
Mijn bestelling van 7 april bij amazone.es (standaard geen express /prime bestelling) is inmiddels beland in Frankrijk. Lijkt dus daadwerkelijk onderweg te zijn!
Ik wacht ook al heel lang bij game mania(besttelling 31 oktober) ]......... Met de bots geen geluk gehad elke keer amazon zegt tie tegen mij dat het niet mogelijk is en nedgame ga ik geen bundel doen die overpriced is.judith0475 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:08:
[...]
Haha ben een vrouw, maar magWacht je serieus al zolang? Pff. Waar kom je vandaan? Stuur me een berichtje dan kijk ik of ik iets voor je kan doen!

Inderdaad een Prime abo 😒Elias2020 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 11:27:
[...]
Heb je bij Amazon FR ingelogd en een keer een order geplaatst/proberen te plaatsen? Misschien heb je Amazon Prime getriggered zonder het te weten? Na een maand wordt het namelijk omgezet in een abonnement.
Raar man, PS5 uit Amazon.it en Prime via Amazon.fr
Geld al wel terug op de CC.
Dank je wel
Amazon es bestelling gepland voor woensdag komt vandaag
Normale verzending of Prime?
Mijne staat ook op woensdag en is nog ergens onderweg in Frankrijk

Normale verzendinggoofer_nieuw schreef op maandag 12 april 2021 @ 10:17:
Normale verzending of Prime?
Netjes.
Paar daagjes langer voor mij. Maar goed, die paar daagjes overleven we wel
Werkt je DHL t&t nog niet als je die handmatig opzoekt?goofer_nieuw schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:16:
Netjes.![]()
ZENDING IS AANGEMELD, MAAR NOG NIET ONTVANGEN DOOR DHL
Vandaar de aanname dat ik geduld moet hebben tot en met woensdag.
Vandaar de aanname dat ik geduld moet hebben tot en met woensdag.
[ Voor 8% gewijzigd door goofer_nieuw op 12-04-2021 11:47 ]
Waar in Frankrijk bevindt ie zich? Lauwin-Planque naar een distributiecentrum in Nederland wordt bijvoorbeeld in 1 dag afgerond met uitlevering de volgende dag, maar als je ver van Utrecht woont, zou dat nog een dag extra kunnen zijn.
Kleine update: Kon hem switchen naar een pick up point. Vanochtend stond er dat hij afgehaald was even schrikken maar toen ik langsging lag hij er nog! Na 2 x beschadigd terug bij sorteercentrum en 1 x “foutief” adres is het me gelukt!
Im outta here!
Im outta here!
En nu wel een doos zonder schade?ElMayo schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:34:
Kleine update: Kon hem switchen naar een pick up point. Vanochtend stond er dat hij afgehaald was even schrikken maar toen ik langsging lag hij er nog! Na 2 x beschadigd terug bij sorteercentrum en 1 x “foutief” adres is het me gelukt!
Im outta here!
Veel game plezier!
Satolas-et-Bonce, Isere. Vandaag aangekomen in inderdaad Lauwin-Planque, Hauts-de-France.Paprika schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:30:
Waar in Frankrijk bevindt ie zich? Lauwin-Planque naar een distributiecentrum in Nederland wordt bijvoorbeeld in 1 dag afgerond met uitlevering de volgende dag, maar als je ver van Utrecht woont, zou dat nog een dag extra kunnen zijn.
Wellicht is morgen dan nog een optie
[ Voor 5% gewijzigd door goofer_nieuw op 12-04-2021 13:39 ]
De vorige heb ik nooit binnen gehad en waren zelf beschadigd verklaard door DHL. Deze is in mint conditie binnengekomen los van dat de tape op de amazon doos half los zatPostman schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:33:
[...]
En nu wel een doos zonder schade?
Veel game plezier!
Heb dezelfde melding voor mijn pakket. Denk dat we echt pas woensdag aan de beurt zijn. Maar hoop met je mee dat ze morgen al komen.goofer_nieuw schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:38:
[...]
Satolas-et-Bonce, Isere. Vandaag aangekomen in inderdaad Lauwin-Planque, Hauts-de-France.
Wellicht is morgen dan nog een optie
In de meeste gevallen wordt wat in de loop van dag, avond en zelfs nacht uit Lauwin-Planque vertrekt de volgende dag nog door DHL geleverd.Mexikola schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:00:
[...]
Heb dezelfde melding voor mijn pakket. Denk dat we echt pas woensdag aan de beurt zijn. Maar hoop met je mee dat ze morgen al komen.
Ah k. Dacht dat het eerst nog naar Duitsland moest en van daaruit aan dhl werd aangeboden. Ga er dan maar vanuit dat jij gelijk hebt. (heb ik ook liever want wil graag mijn ps5je hehe)Maurice_1984 schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:35:
[...]
In de meeste gevallen wordt wat in de loop van dag, avond en zelfs nacht uit Lauwin-Planque vertrekt de volgende dag nog door DHL geleverd.
Update: ik heb hier besteld en dit is geen scam site. Ze hebben mij netjes terug betaald na het annuleren van mijn Digital ondanks dat ik eerst mn twijfels had.TylerMayhem schreef op zondag 4 april 2021 @ 07:53:
Only4Geeks lijkt Digital Editions te hebben.
https://only4geeks.be/col...e-wireless-controller-ps5
[ Voor 4% gewijzigd door krablander op 12-04-2021 17:22 ]
Hier zou ik nooit bestellen.krablander schreef op maandag 12 april 2021 @ 17:21:
[...]
Update: ik heb hier besteld en dit is geen scam site. Ze hebben mij netjes terug betaald na het annuleren van mijn Digital ondanks dat ik eerst mn twijfels had.
Je had gelijk. Net bericht van dhl dat ze vandaag tussen 17:30 en 21:30 voor de deur staan. (normale dhl tijd hier zitten einde route volgens mij) Dus nog even een geduld en dan vanavond lekker gamen.Maurice_1984 schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:35:
[...]
In de meeste gevallen wordt wat in de loop van dag, avond en zelfs nacht uit Lauwin-Planque vertrekt de volgende dag nog door DHL geleverd.
DHL heeft het pakket ontvangen en bevestigd levering vandaag. Lijkt dan toch nog te gaan gebeuren. Een dagje eerder dan geplandMaurice_1984 schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:35:
[...]
Zoon zal zo helemaal blij zijn als hij dit goede nieuws verneemd.
Gisteren eindelijk een sony oplaadstation op de kop kunnen tikken voor 30 euro. Wilde er principieel niet meer voor betalen.
Nu nog een PS5 voor een vriend van me. Dan is mijn Hunt over. (Tot nu toe twee kunnen bestellen)
Nu nog een PS5 voor een vriend van me. Dan is mijn Hunt over. (Tot nu toe twee kunnen bestellen)
Valt zo'n rit vanuit Frankrijk toch wel mee he.goofer_nieuw schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 07:53:
[...]
DHL heeft het pakket ontvangen en bevestigd levering vandaag. Lijkt dan toch nog te gaan gebeuren. Een dagje eerder dan gepland![]()
![]()
Zoon zal zo helemaal blij zijn als hij dit goede nieuws verneemd.
Waar?[m]engineer schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 08:34:
Gisteren eindelijk een sony oplaadstation op de kop kunnen tikken voor 30 euro. Wilde er principieel niet meer voor betalen.
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
Gamemania, afhalen in de winkel.rikadoo schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:20:
[...]
Waar?Ik ben ook opzoek naar deze oplader, maar ze zijn op dit moment overal uitverkocht en degene die ze nog hebben 70 euro, beetje te prijzig...
Ik ken ze van de fysieke winkels en de goeie klantenservice.Zou mij verbaast hebben als de site niet ok was, denk enkel een beetje optimistisch om nu al PS5's aan te bieden.krablander schreef op maandag 12 april 2021 @ 17:21:
[...]
Update: ik heb hier besteld en dit is geen scam site. Ze hebben mij netjes terug betaald na het annuleren van mijn Digital ondanks dat ik eerst mn twijfels had.
Hoe heette de fysieke winkel als ik vragen mag?TylerMayhem schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:51:
[...]
Ik ken ze van de fysieke winkels en de goeie klantenservice.Zou mij verbaast hebben als de site niet ok was, denk enkel een beetje optimistisch om nu al PS5's aan te bieden.
De site heeft geen adres, wel een geldig BTW nummer.
Aah oke, nou ik houd de boel lekker in de gaten en mochten ze ergens te koop zijn dan zie ik dat gauw genoeg via telegram melding
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
Zelfde naam, Only4Geeks, hebben onder andere in de Stadsfeestzaal in Antwerpen een winkel.krablander schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:54:
[...]
Hoe heette de fysieke winkel als ik vragen mag?
De site heeft geen adres, wel een geldig BTW nummer.
Erg stil wat betreft nieuwe voorraden. Bol is ondertussen ook al een tijd geleden.
Inderdaad het is precies alleen Amazon die nieuwe voorraad krijgt de laatste tijd.Ralluff schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 11:49:
Erg stil wat betreft nieuwe voorraden. Bol is ondertussen ook al een tijd geleden.
Benieuwd naar bvb Krefel, Gamemania, Mediamarkt BE, Carrefour, etc
Bol is gewoon aan het opsparen zodra ze 2000 stuks hebben gaat die verkoop in (denk ik)Ralluff schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 11:49:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik zit zo de laatste weken even terug te lezen maar ik zie enorme verschillen met wanneer besteld en wanneer geleverd.
2 weken geleden op 1 april heb ik mijn PS5 op kunnen halen bij mediamarkt groningen, 26 september al pre-ordered. Ik zie hier dat mensen hem 19 maart pas besteld hebben en ook 1 april hebben gekregen. Vraag me af of ze wel houden aan de FIFO methode aangaande pre-orders.
2 weken geleden op 1 april heb ik mijn PS5 op kunnen halen bij mediamarkt groningen, 26 september al pre-ordered. Ik zie hier dat mensen hem 19 maart pas besteld hebben en ook 1 april hebben gekregen. Vraag me af of ze wel houden aan de FIFO methode aangaande pre-orders.
Ik begin me ook af te vragen wanneer er een meer regelmatige voorraad gaat komen. Wil uiteraard de PS5 toevoegen aan de collectie PS1, PS2, PS3 en PS4, maar ik kom er simpelweg niet tussen.
Hoop echt dat dit wat genormaliseerd wordt met een een maand of twee.
Hoop echt dat dit wat genormaliseerd wordt met een een maand of twee.
Das een miljoen omzet dat ze achter de hand houden. Bol mag dan groot zijn, dat zullen ze toch niet doen denk ik.Onnodig stock opslaan is iets dat veel geld kost.Amaze86 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:02:
[...]
Bol is gewoon aan het opsparen zodra ze 2000 stuks hebben gaat die verkoop in (denk ik)
Inderdaad. Iedereen heeft wel voorraad gehad de afgelopen weken, maar Bol was stil. En is toch geen kleine speler.Amaze86 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:02:
[...]
Bol is gewoon aan het opsparen zodra ze 2000 stuks hebben gaat die verkoop in (denk ik)
veelal zijn dat geen pre orders. Zwager heeft een pre order geplaatst in november en kunnen ophalen bij de mediamarkt afgelopen week. Verschilt ook per filiaal denk ik. Ik zie vooral dat mensen via amazon veel geluk hebben met relatief snelle leveringen..slayerizer schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:26:
Ik zit zo de laatste weken even terug te lezen maar ik zie enorme verschillen met wanneer besteld en wanneer geleverd.
https://www.nu.nl/economi...-genomen-door-egypte.htmlDyna20 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:26:
[...]
Inderdaad. Iedereen heeft wel voorraad gehad de afgelopen weken, maar Bol was stil. En is toch geen kleine speler.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Yeah! Mijn ps5 is binnen vanuit het zonnige Spanje. Bestelling 7 april zonder express/prime. Ik ga lekker gamen! Succes met de jacht allemaal!
Zelfde hier.
Heren en dames. Nog veel succes en plezier met het hunten van een PS5
Heren en dames. Nog veel succes en plezier met het hunten van een PS5
Meer mensen wie in Spanje de PS5 besteld hebben, en waar de zending blijft hangen bij “Sabadell, Barcelona”?
Mijn order heeft sinds vrijdag deze warehouse al verlaten maar is nog nergens aangekomen daarna.
Mijn order heeft sinds vrijdag deze warehouse al verlaten maar is nog nergens aangekomen daarna.
Vreemd. Mijn PS5 heeft ook vrijdag Sabadell verlaten, maar is zaterdagochtend aangekomen in "Satolas-et-Bonce, Isere FR". En gisteren mocht ik hem zelf in ontvangst nemen.krablander schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:23:
Meer mensen wie in Spanje de PS5 besteld hebben, en waar de zending blijft hangen bij “Sabadell, Barcelona”?
Het lijkt erop alsof je pakketje is verloren door Amazon zelf.
Zojuist kunnen bestellen op Amazon. Bundel met Spiderman
Ik ook dezelfde bundel. Amazon.de, bezorgdatum za 17 april. FinallyRalluff schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:52:
Zojuist kunnen bestellen op Amazon. Bundel met Spiderman
Een hele grote drop volgens mij, nog steeds beschikbaar!reeging schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:52:
Amazon DE bundel nu online!
Aaaaand it's gone. Was idd een grote drop! Was ook een tijdje geleden volgens mij.
Nog beschikbaar amazon.de spiderman bundel.
staat er wel maar als ik hem wil bestellen zegt hij dat hij niet beschikbaar is..Amaze86 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:56:
Niet meer direct bij Amazon zover ik kan zien.Amaze86 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:56:
Verder viel me trouwens op dat PS5 Stock Bot een stuk eerder was dan PS5 Stock Alerts. Dus voor mensen die de eerste Telegram group niet hebben, zou ik die zeker toevoegen.
dit kan ik zeker aanraden. gewoon beide groepen toevoegen. de stock bot heeft ook vaker een update. helaas is het mij nog niet gelukt, net te laatkoku schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:57:
[...]
Niet meer direct bij Amazon zover ik kan zien.
Verder viel me trouwens op dat PS5 Stock Bot een stuk eerder was dan PS5 Stock Alerts. Dus voor mensen die de eerste Telegram group niet hebben, zou ik die zeker toevoegen.
nu digital edition
En opAmaze86 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 09:01:
nu digital edition

En nu de digital versie.
Ach, het is bij de disc versie wel de ultimate edition. Dus wat dat betreft: ja via marktplaats en V&A kost ie je €45, maar nu heb je wel een nieuwe PS5 op eigen naam staan qua factuur.
Ach, het is bij de disc versie wel de ultimate edition. Dus wat dat betreft: ja via marktplaats en V&A kost ie je €45, maar nu heb je wel een nieuwe PS5 op eigen naam staan qua factuur.
Ik denk dat de grootte van de drop wel meeviel, maar dat vooral de bots/scalpers hier minder op af zijn gekomen door de bundel.koku schreef op woensdag 14 april 2021 @ 08:55:
Aaaaand it's gone. Was idd een grote drop! Was ook een tijdje geleden volgens mij.
PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026
Dacht zelf nog dat ik te laat zou zijn. Moest nog mn pinpas en Rabo scanner pakken.
Hoe zit het bij Amazon, grote kans dat ze nog annuleren of ben je hier wel redelijk safe?
Vraag dit even na het Mediamarkt drama waarbij mn order geannuleerd werd.
Hoe zit het bij Amazon, grote kans dat ze nog annuleren of ben je hier wel redelijk safe?
Dat zou goed kunnen inderdaad. Voor mij was het perfect, Spider-Man zou ik sowieso hebben aangeschaft.RenoD87 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 09:02:
[...]
Ik denk dat de grootte van de drop wel meeviel, maar dat vooral de bots/scalpers hier minder op af zijn gekomen door de bundel.
Als je eenmaal echt aan het betalen bent dan ben je vrij zeker van een PS5. Ze reserveren er op dat moment wel 1.Ralluff schreef op woensdag 14 april 2021 @ 09:05:
Dacht zelf nog dat ik te laat zou zijn. Moest nog mn pinpas en Rabo scanner pakken.
zo de digital versie was echt wel snel weg.
Jou wel gelukt? Grats! Ik denk dat je inderdaad sneller kans hebt met bundels, jammer dat die er niet zoveel zijn. Ik zat even te twijfelen of ik de bundel wel zou nemen en daarom heb ik hem helaas gemist. 8;50 kreeg i kde melding binnen 8;54 kwam ik wel tot het kiezen van een adres en daarna kreeg ik een foutmeldingkoku schreef op woensdag 14 april 2021 @ 09:08:
[...]
Dat zou goed kunnen inderdaad. Voor mij was het perfect, Spider-Man zou ik sowieso hebben aangeschaft.
ach ja we wachten weer af
Ja, maar hiervoor ook vaak achter het net gevist. Ik zou de volgende keer gewoon het ding meteen in je winkelwagen stoppen en naar de betaalopties gaan, zodat ie gereserveerd wordt. Dan kan je op dat moment nog even rustig nadenken of je 'm wilt of niet. Zo ja, dan pas echt betalen.Tweakwondo schreef op woensdag 14 april 2021 @ 09:12:
[...]
Jou wel gelukt? Grats! Ik denk dat je inderdaad sneller kans hebt met bundels, jammer dat die er niet zoveel zijn. Ik zat even te twijfelen of ik de bundel wel zou nemen en daarom heb ik hem helaas gemist. 8;50 kreeg i kde melding binnen 8;54 kwam ik wel tot het kiezen van een adres en daarna kreeg ik een foutmelding![]()
Ja dat hoopte ik ook, gelukkig! Had om 8:50 de bevestiging via mail. Ben eens benieuwd of het gaat lukken. Ga tegenwoordig nergens meer vanuit voordat ik ‘m daadwerkelijk in mijn handen heb.jaspermeul schreef op woensdag 14 april 2021 @ 09:08:
[...]
Als je eenmaal echt aan het betalen bent dan ben je vrij zeker van een PS5. Ze reserveren er op dat moment wel 1.
Ja over het algemeen is bij Amazon 4 minuten wachten net iets te langTweakwondo schreef op woensdag 14 april 2021 @ 09:12:
[...]
Jou wel gelukt? Grats! Ik denk dat je inderdaad sneller kans hebt met bundels, jammer dat die er niet zoveel zijn. Ik zat even te twijfelen of ik de bundel wel zou nemen en daarom heb ik hem helaas gemist. 8;50 kreeg i kde melding binnen 8;54 kwam ik wel tot het kiezen van een adres en daarna kreeg ik een foutmelding![]()

Valt mij wel op dat er steeds een week tussen zit bij de drops van Amazon de laatste tijd. Prima tempotje zo.
14-4... Disc en Digital - .DE
7-4..... Disc - .ES en .FR
6-4..... Disc en Digital - .UK en .DE (uitzondering)
30-3....Disc en Digital- .IT en .UK
23-3... Disc en Digital - .FR en .NL
17-3... Disc en Digial - .DE
Goede tip! Ik ben pas een weekje aan het "hunten" dus het valt allemaal nog wel te overzien, alvast veel speel plezier toegewenstkoku schreef op woensdag 14 april 2021 @ 09:17:
[...]
Ja, maar hiervoor ook vaak achter het net gevist. Ik zou de volgende keer gewoon het ding meteen in je winkelwagen stoppen en naar de betaalopties gaan, zodat ie gereserveerd wordt. Dan kan je op dat moment nog even rustig nadenken of je 'm wilt of niet. Zo ja, dan pas echt betalen.
Hier lijkt het gelukt om de bundel te bestellen bij amazon.de met een rabo credit card, er is een reservering van 0 euro gedaan dus ik ben benieuwd hoe dit afloopt...
Yes, het lijkt hier ook te zijn gelukt, de Spider-Man bundel besteld en dit keer op safe gespeeld door met iDeal te betalen (aangezien de Spaanse order met CC-betaling mislukte en uiteindelijk is geannuleerd).
Bij mijn collega was het geld direct van zijn credit card afgeschreven. Heb je wel de betaling moeten goedkeuren? Ik heb zelf een ICS kaart en bij de Spaanse Amazon kreeg ik geen melding vanuit ICS om de betaling goed te keuren. Dit resulteerde wel in een reservering van 0,00 euro (die er overigens nog steeds is), maar een geannuleerde order wegens mislukte betaling(en).Gerwinnn schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:14:
Hier lijkt het gelukt om de bundel te bestellen bij amazon.de met een rabo credit card, er is een reservering van 0 euro gedaan dus ik ben benieuwd hoe dit afloopt...
Onderweg naar het werk kreeg ik de melding via Telegram dat hij op voorraad was bij Amazon.de met spiderman ultimate. Snel kunnen kopen terwijl ik voor een stoplicht stond 
Verwachting is dat hij zaterdag de 17e binnenkomt
Verwachting is dat hij zaterdag de 17e binnenkomt
Zo, door die telegram alerts is het mij ook gelukt om deze morgen de spiderman bundel te bestellen bij amazon.de. Deze zou op vrijdag geleverd worden.
Bedankt aan alle forumleden voor de tips, heb mijn zoontje gelukkig gemaakt vandaag!
Bedankt aan alle forumleden voor de tips, heb mijn zoontje gelukkig gemaakt vandaag!
Hier geen goedkeuring hoeven te geven, misschien maar even bellen met de rabobank in de hoop dat het daar ergens stil ligt.Satom schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:30:
Yes, het lijkt hier ook te zijn gelukt, de Spider-Man bundel besteld en dit keer op safe gespeeld door met iDeal te betalen (aangezien de Spaanse order met CC-betaling mislukte en uiteindelijk is geannuleerd).
[...]
Bij mijn collega was het geld direct van zijn credit card afgeschreven. Heb je wel de betaling moeten goedkeuren? Ik heb zelf een ICS kaart en bij de Spaanse Amazon kreeg ik geen melding vanuit ICS om de betaling goed te keuren. Dit resulteerde wel in een reservering van 0,00 euro (die er overigens nog steeds is), maar een geannuleerde order wegens mislukte betaling(en).
Zelfde probleem hier met ICS, overigens wel goedkeuring moeten geven voor het bedrag van 575. Contact opgenomen met Amazon en ICS en nog niet veel wijzer geworden. Duimen dan maar.Gerwinnn schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:47:
[...]
Hier geen goedkeuring hoeven te geven, misschien maar even bellen met de rabobank in de hoop dat het daar ergens stil ligt.
[ Voor 8% gewijzigd door Mvt1994 op 14-04-2021 11:23 ]
idem, rabobank verwees me naar amazon en andersom...Mvt1994 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:23:
[...]
Zelfde probleem hier met ICS, overigens wel goedkeuring moeten geven voor het bedrag van 575. Contact opgenomen met Amazon en ICS en nog niet veel wijzer geworden. Duimen dan maar.
lesje geleerd in iedergeval mocht de betaling niet goed gaan betaal ik in het vervolg maar met ideal.
[ Voor 18% gewijzigd door Gerwinnn op 14-04-2021 11:39 ]
heb exact dit vorige week ook 3x toe gehad - dan wel bij Bol. CC betaling, validatie met de random reader (.... zucht CC....) daarna terug op de BOL website. Paar uur later : helaas, betaling misluktGerwinnn schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:37:
[...]
idem, rabobank verwees me naar amazon en andersom...
lesje geleerd in iedergeval mocht de betaling niet goed gaan betaal ik in het vervolg maar met ideal.
Conclusie: GEEN CC afschrijving reservering? GEEN betaling....
12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - 13,8kWh accu
Je kan de manier van betalen in je order nog aanpassen naar Ideal en alsnog betalen volgens mij. Even doorklikken in je account naar de juiste pagina.Gerwinnn schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:37:
[...]
idem, rabobank verwees me naar amazon en andersom...
Ik wil geen boeman zijn, maar als ik jou was zou ik gelijk switchen van betaal methode. Ik heb vorige week ICS gebeld en die zeiden niets voor mij te kunnen betekenen.Gerwinnn schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:47:
[...]
Hier geen goedkeuring hoeven te geven, misschien maar even bellen met de rabobank in de hoop dat het daar ergens stil ligt.
Als je goedkeuring heb gegeven zou wel goed moeten gaan, zou je denken? Ergens heb ik het gevoel dat Amazon en CC's niet heel erg lekker werkt.Mvt1994 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:23:
[...]
Zelfde probleem hier met ICS, overigens wel goedkeuring moeten geven voor het bedrag van 575. Contact opgenomen met Amazon en ICS en nog niet veel wijzer geworden. Duimen dan maar.
Elias2020 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 12:53:
[...]
Je kan de manier van betalen in je order nog aanpassen naar Ideal en alsnog betalen volgens mij. Even doorklikken in je account naar de juiste pagina.
/f/image/6dCyADV6FZfSkofwrQXOmEqg.png?f=fotoalbum_large)
Bedankt voor de tip!
als ik de bestelling bekijk zie ik alleen bestelling annuleren of pakket traceren, ik ga er maar gewoon vanuit dat deze bestelling verloren gaat in dit geval

zorgt er in iedergeval voor dat het hunten spannend blijft.
Wacht morgen(vroeg) nog even af. Bij de Spaanse bestelling kon ik ook niet gelijk de betaalmethode aanpassen. Dat kon pas de ochtend erna (dus voor jou zal dat morgenvroeg zijn). Ik kreeg een e-mail met dat de betaling was mislukt (al hielp dat weinig voor mij, enige optie was CC of gift cards die je met CC moest kopen..)Gerwinnn schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:25:
[...]
[Afbeelding]
Bedankt voor de tip!
als ik de bestelling bekijk zie ik alleen bestelling annuleren of pakket traceren, ik ga er maar gewoon vanuit dat deze bestelling verloren gaat in dit geval
Het staat ergens onder account - betalingen of bestellingen - openstaande orders - betaalmethode aanpassen. Moet je vooraf wel je Ideal gegevens invullen als betaalmethode.Gerwinnn schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:25:
[...]
[Afbeelding]
Bedankt voor de tip!
bedankt voor de hoop we wachten dus nog even af.Satom schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:27:
[...]
Wacht morgen(vroeg) nog even af. Bij de Spaanse bestelling kon ik ook niet gelijk de betaalmethode aanpassen. Dat kon pas de ochtend erna (dus voor jou zal dat morgenvroeg zijn). Ik kreeg een e-mail met dat de betaling was mislukt (al hielp dat weinig voor mij, enige optie was CC of gift cards die je met CC moest kopen..)
Iedereen die misgreep met een geannuleerde bestelling bij Mediamarkt laatst; check je mail 
Zoals beloofd, hebben wij jou op onze unieke pre-orderlijst geplaatst. Op basis van het tijdstip van jouw bestelling op vrijdag 19-03-21 hebben wij nu een PlayStation 5-bundel voor jou op voorraad en kan jij vanaf zaterdag 24-04-2021 wél een trotse PlayStation 5-bezitter worden!
Hoe werkt het?
Het is alleen mogelijk om jouw PlayStation 5-bundel in de winkel te kopen en op te halen. Volg de onderstaande stappen en geef aan in welke MediaMarkt-winkel jij deze wilt ophalen.
Stap 1: Vul dit formulier uiterlijk zondag 18-04-2021 in. Wanneer jij het formulier niet op tijd invult, zullen wij iemand anders blij maken met een PlayStation 5-bundel;
Stap 2: Plan een afspraak in via onze afsprakenplanner, jouw PlayStation 5-bundel ligt vanaf zaterdag 24-04-2021 klaar in de door jou gekozen MediaMarkt-winkel;
Stap 3: Haal vanaf zaterdag 24-04-2021 jouw PlayStation 5-bundel in de door jou gekozen MediaMarkt-winkel op. Je kunt je in het door jou gekozen tijdvak melden bij de ingang van de winkel.
[ Voor 84% gewijzigd door 418O2 op 14-04-2021 13:42 ]
Ik heb hem ook gekregen. Vraag mij af of iemand anders hem op kan halen. Op het formulier moet je een naam invullen welke overeen moet komen met de naam op het ID van de persoon die hem op komt halen. Maar je moet ook het ordernummer opgeven en daar staat natuurlijk ook een naam op.418O2 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:39:
Iedereen die misgreep met een geannuleerde bestelling bij Mediamarkt laatst; check je mail
[...]
Mail gechecked, hier helaas niks..418O2 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:39:
[...]
van wanneer was je bestelling?
zie je wijziging... de 19e... mijn geannuleerde bestelling is van 1 april...
misschien in de volgende groep ben ik de gelukkige... en tot die tijd maar door hunten
[ Voor 24% gewijzigd door ColdStone op 14-04-2021 13:52 ]
Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.
Cannoli schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:45:
[...]
Ik heb hem ook gekregen. Vraag mij af of iemand anders hem op kan halen. Op het formulier moet je een naam invullen welke overeen moet komen met de naam op het ID van de persoon die hem op komt halen. Maar je moet ook het ordernummer opgeven en daar staat natuurlijk ook een naam op.
denk en hoop dat ze wel streng zijnDit is een persoonlijke uitnodiging, alleen met jouw bestelnummer van 19-03-2021 kom je in aanmerking voor één PlayStation 5-bundel. Wat heb je nodig om vanaf 24-04-2021 jouw PlayStation 5-bundel op te halen:
Geldig legitimatiebewijs;
Jouw bestelnummer van 19-03-2021;
Een afspraak.
Had jij besteld om op te halen of verzending naar een afleveradres? Ik heb ook een geannuleerde bestelling , met de belofte van op een lijst gezet te worden, maar ik heb (nog) geen mail ontvangen.418O2 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:39:
[...]
Nou ja, waarom zouden ze streng moeten zijn? Ik ben inmiddels voorzien en heb een zwakke gezondheid. Ga liever niet zelf naar de MediaMarkt. Heb genoeg vrienden die hem op willen halen. En de bundel moet ook gewoon in de winkel afgerekend worden. Dus voor scalpers lijkt het mij niet heel interessant om iemand anders te sturen.
Ik heb ook de mail van de Mediamarkt gekregen.
Besteld op 19 Maart, was 1 van de mensen die wel betaald hadden en een bestelbevestiging, die achteraf geannuleerd werd.
Meteen maar alles ingevuld en een afspraak gemaakt.
Volgende week Zaterdag kan ik hem afhalen!
edit: typfout
Besteld op 19 Maart, was 1 van de mensen die wel betaald hadden en een bestelbevestiging, die achteraf geannuleerd werd.
Meteen maar alles ingevuld en een afspraak gemaakt.
Volgende week Zaterdag kan ik hem afhalen!
edit: typfout
[ Voor 3% gewijzigd door ArniD op 14-04-2021 14:03 ]
Nu een bundel bij nedgame. kost je wel 799 incl 3 games en een controller..
edit uitverkocht
edit uitverkocht
[ Voor 11% gewijzigd door Tweakwondo op 14-04-2021 14:12 ]
19 maart ook buiten de boot gevallen.
Betaling 'toevallig' vorige week (al) teruggestort... pfff
Tot op heden geen mail ontvangen om alsnog een PS5 in de winkel af te komen halen.
Vreemde gang van zaken bij MM.
Tot op heden geen mail ontvangen om alsnog een PS5 in de winkel af te komen halen.
Info i.v.m Gamemania: de vraag gesteld wanneer ze hun website gaan aanpassen i.v.m de leveringen:
Dit zal hopelijk spoedig gebeuren. Uitlevering heeft nu tot ongeveer eind september / begin oktober plaatsgevonden. Dus je bent aardig in de buurt!
Fijne dag!
Ze doen het op basis van tijdstip, dus als je laat was is de kans aanwezig dat je bij een volgende lading aan de beurt bent.Bart0546 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:13:
19 maart ook buiten de boot gevallen.
Wanneer werd jouw bestelling toen geannuleerd? Ik kreeg een annulering op 19 maart om 20:53u. Nog geen mail, maar de annuleringsmail die ik ontving had het over eind juli. Als de batch nu voor degene zijn die eind april in het annuleringsbericht had staan kan ik stoppen met refreshen van de mail.418O2 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:39:
[...]
Oke, dan zal ik wel te laat zijn geweest 19-3.. balen (opnieuw).ArniD schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:28:
[...]
Ze doen het op basis van tijdstip, dus als je laat was is de kans aanwezig dat je bij een volgende lading aan de beurt bent.
mijn besteltijden van 19-3
10:58 bestelnummer
12:02 officiële bevestiging
18:40 annuleringsmail
Mijn bestelnummer had ik om 10:52Bart0546 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:39:
[...]
Oke, dan zal ik wel te laat zijn geweest 19-3.. balen (opnieuw).
mijn besteltijden van 19-3
10:58 bestelnummer
12:02 officiële bevestiging
18:40 annuleringsmail
de rest van de info heb ik nu niet bij de hand.
Ik baal als een stekker, eindelijk was het me gelukt.
Bedrag gereserveerd van CC, verzendbevestiging ontvangen met datum.
Kijk ik kwartier later op de gsm zie ik dat m´n bestelling geannuleerd is. What the f...
Neem contact met amazon, wat denk ik even efficient is als praten tegen een muur en hopen op een antwoord.
--> je bank is schuld zij hebben geannuleerd
Ik bel ING(DE) om te checken en aan te passen wat verkeerd is, vriendelijke medewerkster, checkt dubbelcheckt alles en zegt dat er niet verkeerd is. Ze wist ook te zeggen dat ze kon zien dat de bestelling van amazon uit geannuleerd is
. Really.....
Verbaasd me niet want de laatste tijd wat andere troep succesvol zonder enig probleem besteld. uuuuurrrrrrrggggghhhh.
Ik snap niet dat ze je dan niet op de lijst kunnen zetten, eventueel zonder datum, maar dat je toch bij de eerstvolgende zit..
Bedrag gereserveerd van CC, verzendbevestiging ontvangen met datum.
Kijk ik kwartier later op de gsm zie ik dat m´n bestelling geannuleerd is. What the f...
Neem contact met amazon, wat denk ik even efficient is als praten tegen een muur en hopen op een antwoord.
--> je bank is schuld zij hebben geannuleerd
Ik bel ING(DE) om te checken en aan te passen wat verkeerd is, vriendelijke medewerkster, checkt dubbelcheckt alles en zegt dat er niet verkeerd is. Ze wist ook te zeggen dat ze kon zien dat de bestelling van amazon uit geannuleerd is
Verbaasd me niet want de laatste tijd wat andere troep succesvol zonder enig probleem besteld. uuuuurrrrrrrggggghhhh.
Ik snap niet dat ze je dan niet op de lijst kunnen zetten, eventueel zonder datum, maar dat je toch bij de eerstvolgende zit..
Satom schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:21:
[...]
Ik wil geen boeman zijn, maar als ik jou was zou ik gelijk switchen van betaal methode. Ik heb vorige week ICS gebeld en die zeiden niets voor mij te kunnen betekenen.
[...]
Als je goedkeuring heb gegeven zou wel goed moeten gaan, zou je denken? Ergens heb ik het gevoel dat Amazon en CC's niet heel erg lekker werkt.
Heb nog nooit problemen met CC en amazon gehad.
Sinds 1 januari moet je helaas wel bevestigen via de app van de bank, maar daar gaat Amazon prima mee overweg.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |