ik heb nu ook 30-31 maart en amazon geeft status aan "voorbereiding voor verzending" dus zal wel goed komen neem ik aan?RenoD87 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:59:
Is er nou überhaupt iemand die al een PS5 heeft ontvangen vanuit Amazon NL van de bestellingen van 23 maart? Dan doel ik vooral op degene die als datum afgelopen vrijdag hadden.
Ik had geen datum en heb nu 30-31 Maart, maar als er vrijdag geen leveringen hebben plaatsgevonden, zegt dat ook niet veel natuurlijk.
Als je bij amazon.nl op "items annuleren" klikt en het volgende ziet staan:
WORDT BINNENKORT VERZONDEN. ANNULERING IS NIET GEGARANDEERD.
We maken deze bestelling klaar voor verzending. Als je items van deze bestelling wilt annuleren, kun je het Item annuleren-vakje selecteren naast de items en klikken op 'Annuleringsverzoek'. We doen ons best om de geselecteerde items te annuleren.
Dan zit je goed. De verzendbevestigingen zullen vandaag of morgen wel binnenkomen. Zou me niet al te veel zorgen maken.
WORDT BINNENKORT VERZONDEN. ANNULERING IS NIET GEGARANDEERD.
We maken deze bestelling klaar voor verzending. Als je items van deze bestelling wilt annuleren, kun je het Item annuleren-vakje selecteren naast de items en klikken op 'Annuleringsverzoek'. We doen ons best om de geselecteerde items te annuleren.
Dan zit je goed. De verzendbevestigingen zullen vandaag of morgen wel binnenkomen. Zou me niet al te veel zorgen maken.
Hier is de bestelling van 23 maart afgelopen donderdagavond geleverd. Volgens mij ook meerdere mensen gezien waarbij geleverd op donderdag/vrijdag.RenoD87 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:59:
Is er nou überhaupt iemand die al een PS5 heeft ontvangen vanuit Amazon NL van de bestellingen van 23 maart? Dan doel ik vooral op degene die als datum afgelopen vrijdag hadden.
Ik had geen datum en heb nu 30-31 Maart, maar als er vrijdag geen leveringen hebben plaatsgevonden, zegt dat ook niet veel natuurlijk.
Ik en vele die vrijdag hadden hebben nog geen nieuwe datum zover mij bekend. Mensen met onbekende lverdatum in het begin hebben 30-31 maart.RenoD87 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:59:
Mijn status ('vrijdag-groep'): Wordt voorbereid voor verzending. En bij pakket traceren is het dan 'bestelling ontvangen'.
Klopt; vrij teleurstellend, maar heb de stille hoop dat we deze week toch een PS5 krijgen 😊pelidee schreef op zondag 28 maart 2021 @ 21:04:
[...]
Ik en vele die vrijdag hadden hebben nog geen nieuwe datum zover mij bekend. Mensen met onbekende lverdatum in het begin hebben 30-31 maart.
Mijn status ('vrijdag-groep'): Wordt voorbereid voor verzending. En bij pakket traceren is het dan 'bestelling ontvangen'.
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
Ik zat ook in de vrijdag groep en vandaag nog steeds niks nieuws. Geen verwachtte bezorg datum!
Hier een kleine update. Nu is datum aangepast naar de 30ste en als je drukt op tracking. Dan staat er ook echt has been shipped.
Dat laatste stond er gister/vanmorgen nog niet
[ Voor 16% gewijzigd door prld op 28-03-2021 22:59 ]
Ja, kwamen donderdag al aan hier.RenoD87 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:59:
Die van mij staat nu op shipped met een aankomst op 31 maart! Nice 😀
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
Zojuist update ontvangen. Komt vandaag binnenprld schreef op zondag 28 maart 2021 @ 22:58:
Hier een kleine update. Nu is datum aangepast naar de 30ste en als je drukt op tracking. Dan staat er ook echt has been shipped.
Mijn bestelling van dinsdag 23 maart is ook verzonden. Ik hoorde bij de groep die gelijk de leverdatum van vrijdag 26 maart had, zowel in de bevestigingsmail als via de besteldetails. Dit veranderde die vrijdag naar leverdatum onbekend.
De T&T code bij DHL werkt ook, dus de verzending is ook al daadwerkelijk aangemeld
De T&T code bij DHL werkt ook, dus de verzending is ook al daadwerkelijk aangemeld
Hier ook vannacht de status verzonden gekregen met een DHL track and trace voor levering aanstaande woensdag.
Ow nice! En jij had tot vandaag ook leverdatum onbekend en werd je vanochtend verrast? Of was dit al eerder naar 30-31 veranderd?S-RS schreef op maandag 29 maart 2021 @ 07:37:
Mijn bestelling van dinsdag 23 maart is ook verzonden. Ik hoorde bij de groep die gelijk de leverdatum van vrijdag 26 maart had, zowel in de bevestigingsmail als via de besteldetails. Dit veranderde die vrijdag naar leverdatum onbekend.
Die van mij, met datum 30/31 maart, moet nog verzonden worden. Ik had iets anders besteld van Amazon.nl dat woensdag aankomt en dat is al verzonden. Neem dus aan dat die PS5 vandaag verzonden gaat worden.Terrie schreef op maandag 29 maart 2021 @ 07:30:
Die van mij staat nu op shipped met een aankomst op 31 maart! Nice 😀
Ik had inderdaad tot vandaag ook de leverdatum onbekend, vannacht om 04:02 heb ik de mail gekregen dat hij was verzonden. Gisteravond rond half 12 had ik Amazon nog gecheckt en toen had ik nog geen andere indicatie ontvangen. De status kan dus ineens omschieten naar verzondenHeerlen1987 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 07:49:
[...]
Ow nice! En jij had tot vandaag ook leverdatum onbekend en werd je vanochtend verrast? Of was dit al eerder naar 30-31 veranderd?
Dan hoor ik bij de groep die vrijdag als levertijd had, maar nu nog geen T&T code heeft. Bijzonder om te zien dat er verschillen zijn tussen mensen die al een levertijd hadden of geen levertijd en nu wel.S-RS schreef op maandag 29 maart 2021 @ 07:37:
+1, vannacht ook hier niks veranderd.Pjetor schreef op maandag 29 maart 2021 @ 07:57:
[...]
Dan hoor ik bij de groep die vrijdag als levertijd had, maar nu nog geen T&T code heeft. Bijzonder om te zien dat er verschillen zijn tussen mensen die al een levertijd hadden of geen levertijd en nu wel.
Volgens mij heeft dat te maken met welk distributiecenter aan iemand is toebedeeld..
Die van mij is gewoon de 24e geleverdRenoD87 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:59:
Hmm wel apart hoe het gaat daar dan, ik heb ook sinds zaterdag de melding dat hij dinsdag of woensdag komt maar is nog steeds niet verzonden. Dan zou ik vandaag toch wel een status verandering verwachten neem ik aan. Maar als ik de berichten hierboven zo lees is er geen pijl op te trekken.S-RS schreef op maandag 29 maart 2021 @ 07:57:
[...]
Ik had inderdaad tot vandaag ook de leverdatum onbekend, vannacht om 04:02 heb ik de mail gekregen dat hij was verzonden. Gisteravond rond half 12 had ik Amazon nog gecheckt en toen had ik nog geen andere indicatie ontvangen. De status kan dus ineens omschieten naar verzonden
De mijne is ook verzonden en zou er woensdag moeten zijn
PSN id: NL_SToRM
In mijn mail staat een T&T van DHL. Ik zat bij de vrijdag groep en de status update is pas vannacht geweest:)Triel schreef op maandag 29 maart 2021 @ 08:20:
[...]
Hmm wel apart hoe het gaat daar dan, ik heb ook sinds zaterdag de melding dat hij dinsdag of woensdag komt maar is nog steeds niet verzonden. Dan zou ik vandaag toch wel een status verandering verwachten neem ik aan. Maar als ik de berichten hierboven zo lees is er geen pijl op te trekken.
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
Damn, ik zit ook bjj de vrijdag groep met verlaat mail maar nog geen update hier jammergenoeg.Terrie schreef op maandag 29 maart 2021 @ 08:27:
[...]
In mijn mail staat een T&T van DHL. Ik zat bij de vrijdag groep en de status update is pas vannacht geweest:)
Vorige week dinsdag besteld bij Amazon, helaas ging er was mis met de betaling. Dus in de mail verwacht levermoment 26 maart, maar in account geen verwacht levermoment.
Zaterdag toch een mailtje met verwacht levermoment 30 maart met direct t&t. En nu vannacht mailtje van DHL dat ze vanavond voor de deur staan.
Zaterdag toch een mailtje met verwacht levermoment 30 maart met direct t&t. En nu vannacht mailtje van DHL dat ze vanavond voor de deur staan.
haha tja zo heeft ieder wel een uniek verhaal lijkt hetSancie11 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 08:53:
Vorige week dinsdag besteld bij Amazon, helaas ging er was mis met de betaling. Dus in de mail verwacht levermoment 26 maart, maar in account geen verwacht levermoment.

We gaan het zien, hopelijk hebben we aan het eind van deze week allemaal een PS5 voor diegene die hem dinsdag 23 maart bij Amazon besteld hebben.
Er zijn er hier wel veel die m daar besteld hebben op die dag
[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 29-03-2021 09:10 ]
PSN id: NL_SToRM
Ik heb nog steeds staan:
Aankomst 30 mrt - 31 mrt
Dus ik verwacht vandaag nog wel een verzend status anders klopt hun prognose niet haha... neem aan dat ze het niet zomaar voor de lol neerzetten.
Aankomst 30 mrt - 31 mrt
Dus ik verwacht vandaag nog wel een verzend status anders klopt hun prognose niet haha... neem aan dat ze het niet zomaar voor de lol neerzetten.
Niet uniek hoor, had exact hetzelfde verhaal. Kennelijk betaald met oude creditcard maar dat lukte niet. Een dag later betaald met ideal. Stond ook gewoon leverdatum vrijdag de 26ste maar ging al vanuit dat het niet doorging. Zaterdag ook melding van verstuurd en vanmorgen bericht dat het vandaag komtTriel schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:08:
[...]
haha tja zo heeft ieder wel een uniek verhaal lijkt het![]()
We gaan het zien, hopelijk hebben we aan het eind van deze week allemaal een PS5 voor diegene die hem dinsdag 23 maart bij Amazon besteld hebben.
Ja over het algemeen zijn Amazon drops wel een redelijk aantal. Blij om te zien dat heel veel mensen deze week eigenaar worden van een PS5SToRM666 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:09:
Er zijn er hier wel veel die m daar besteld hebben op die dag
Ja dat voortgangs balke staat er wel redelijk voor de lolTriel schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:12:
Ik heb nog steeds staan:
Aankomst 30 mrt - 31 mrt
[ Voor 36% gewijzigd door pelidee op 29-03-2021 09:14 ]
* offtopic, zie topicwaarschuwing *
[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 29-03-2021 12:44 ]
Idem hier. Vanmorgen bekeek ik hoopvol de verzendstatus, maar was er nog niets veranderd. Dat zou vanavond/vannacht moeten gebeuren want anders gaat het niet lukken..Triel schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:12:
Ik heb nog steeds staan:
Aankomst 30 mrt - 31 mrt
Hier vanochtend, tijdens het werk, ook de melding van Amazon dat de bestelling is verzonden. Staat nu ook op leverdatum woensdag, en de T&T werkt. Toch leuk zo een melding als je aan het werk bent.S-RS schreef op maandag 29 maart 2021 @ 07:37:
We wachten het weer af.
Grote verassing voor zoon als die woensdag aankomt. (hij weet nog niet eens dat hij besteld is).
Voor de andere allemaal succes.
Ik heb geen ps4 gehad dus nog genoeg backlog om in te halenTriel schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:15:
[...]
Kunnen we een new topic beginnen met Welk spel gaan we als eerste spelen haha.. iemand nog tips wat een goeie 1ste aanschaf is .. Walhalla? wil wel graag meteen de kracht eruit zien komen beetje zonde om dan minecraft op te spinnen op zo'n beest hahaha
Is er al: [PS5] PlayStation 5Triel schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:15:
[...]
Kunnen we een new topic beginnen met Welk spel gaan we als eerste spelen haha.. iemand nog tips wat een goeie 1ste aanschaf is .. Walhalla? wil wel graag meteen de kracht eruit zien komen beetje zonde om dan minecraft op te spinnen op zo'n beest hahaha
Thanks
Wat fijn dat veel mensen van de vrijdag groep toch bericht hebben gekregen!
Ik heb nog geen bericht, maar de reservering op m’n CC die gisteren was verdwenen is nu opeens terug: maar ook direct echt afgeschreven. Aangezien iemand had genoemd dat Amazon alleen afschrijft bij daadwerkelijk verzending, heb ik weer stille hoop!
Ik heb nog geen bericht, maar de reservering op m’n CC die gisteren was verdwenen is nu opeens terug: maar ook direct echt afgeschreven. Aangezien iemand had genoemd dat Amazon alleen afschrijft bij daadwerkelijk verzending, heb ik weer stille hoop!
Hier is de reservering ook omgezet naar een afschrijving. Dat is in Amazon termen vaak positief, nu nog binnen Amazon de veranderingen zichtbaar en we zijn alelmaal tevredenChiqi schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:45:
Wat fijn dat veel mensen van de vrijdag groep toch bericht hebben gekregen!
Ik ben van de initieel geen verzenddatum en nu 30-31 en bij mij is het nog een reservering. Daar is dus wel onderscheid in gemaakt en dat zou voor jullie dan (extra) positief moeten zijn. Hopelijk komt de PS5 dan vandaag of morgen bij jullie!pelidee schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:49:
[...]
Hier is de reservering ook omgezet naar een afschrijving. Dat is in Amazon termen vaak positief, nu nog binnen Amazon de veranderingen zichtbaar en we zijn alelmaal tevreden
Ook hier is de bestelling van vorige week dinsdag -zonder leverdatum- inmiddels veranderd naar een bestelling met een track and trace van DHL die woensdag geleverd moet gaan worden. Pakket is nog niet bij DHL maar dus al wel aangemeld.
Misschien durf ik vandaag zelfs wel een spel te kopen voor dat ding, hopelijk hoef ik daar niet zo lang op te wachten
Misschien durf ik vandaag zelfs wel een spel te kopen voor dat ding, hopelijk hoef ik daar niet zo lang op te wachten
Hier leverdatum 30 maart - 1 april (die heb ik nog niet gezien hier).
Is nog niet verzonden, benieuwd of die vandaag dan op de bus gaat.
Is nog niet verzonden, benieuwd of die vandaag dan op de bus gaat.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Zojuist van Nedgame.nl een verzendbevestiging gekregen voor een PS5 bundel waar "(levering eind maart)" aangegeven werd. Die leveren dus ook exact op tijd, helemaal aan het einde van maart
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Er is maar 1 spel. Demon's Souls.Triel schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:15:
[...]
Mijne was vorige week dinsdagavond al afgeschreven, maar nog niks te zien hier. Geen verandering, niks. Nog steeds van levering 26 maart naar in afwaching van gegaan.pelidee schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:49:
[...]
Hier is de reservering ook omgezet naar een afschrijving. Dat is in Amazon termen vaak positief, nu nog binnen Amazon de veranderingen zichtbaar en we zijn alelmaal tevreden
Hmm ik heb welliswaar geen leverdatum maar inmiddels wel een pakbon in mijn account staan onder de optie "factuur". Daar vind ik "besteloverzicht" en "1". En die 1 is blijkbaar een pakbon.
Op die pakbon vind ik een streepjescode en wat bestelgegevens en bovenaan:
Verzenddatum 26 maart. Dat was die afgelopen vrijdag die aan een stille dood gestorven is!
Weird
Verzenddatum 26 maart. Dat was die afgelopen vrijdag die aan een stille dood gestorven is!
Weird

Ik heb nu ook een pakbonHeerlen1987 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:08:
Hmm ik heb welliswaar geen leverdatum maar inmiddels wel een pakbon in mijn account staan onder de optie "factuur". Daar vind ik "besteloverzicht" en "1". En die 1 is blijkbaar een pakbon.
Weird
Affirmative...en: "Wordt nu verzonden"Decimal88.. schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:22:
[...]
Ik heb nu ook een pakbon. Verzenddatum staat op 27 maart, ben heel benieuwd wanneer ie dan binnen gaat komen. In ieder geval blij dat ze de vrijdag groep niet zijn vergeten.

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
Haha, Ergens hoop ik dat het nog even duurt. Ga deze bezigheidstherapie wel missen. Dit forum en de Amazon app zit inmiddels behoorlijk in mn muscle memory.
Op 19 Maart de Digital edition bundel besteld bij Nedgame.
Net email gekregen (eerste sinds bestelling): "Bestelde digitale producten geleverd" met daarin een cadeaubon van €70.
Weet niet of dit een goed of een slecht teken is...
Zou het kunnen dat ze op deze manier willen vermijden dat mensen hun bestelling nog annuleren?
Zijn er nog mensen met een soortgelijke email?
Net email gekregen (eerste sinds bestelling): "Bestelde digitale producten geleverd" met daarin een cadeaubon van €70.
Zou het kunnen dat ze op deze manier willen vermijden dat mensen hun bestelling nog annuleren?
Waarschijnlijk komt jou Playstation dan ook morgen of vandaag,PS5_ schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:52:
Ik heb inmiddels al een Postnl track en Trace (kun je vinden in jouw Nedgame account).
Vandaag ook een e-mail met daarin de T&T gekregen.
Nu hebben ze alleen jou digitale tegoed al geleverd.
Heerlen1987 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:28:
Haha, Ergens hoop ik dat het nog even duurt. Ga deze bezigheidstherapie wel missen. Dit forum en de Amazon app zit inmiddels behoorlijk in mn muscle memory.
Jeuh, ik heb nu ook een pakbon bij Amazon.
Hoor bij de 'vrijdag naar bestelling ontvangen' groep.
Hoor bij de 'vrijdag naar bestelling ontvangen' groep.
Oorspronkelijke bon was toch 130 euro ipv 70 euro?PS5_ schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:52:
Klopt, de rest zal nog wel komen hoop ik.Hamsterhein schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:14:
[...]
Oorspronkelijke bon was toch 130 euro ipv 70 euro?
Hehe eens. Al hoop ik wel dat ik binnenkort een T&T ontvangHeerlen1987 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:28:
ze hebben de prijs aangepast van de ps5 de naar 529 euro + 70 euro cadeaubon = 599 eurosjoerd374 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:19:
[...]
Hehe eens. Al hoop ik wel dat ik binnenkort een T&T ontvang. (staat bij mij nog op voorbereiden tot verzenden met geschatte datum 30 en 31 maart)
Zojuist een T&T van amazon.nl , besteld 23 maart.(toen er geen voorraad bleek te zijn) Morgen binnen :-)
edit: niet goed gelezen, woensdag binnen :-)
edit: niet goed gelezen, woensdag binnen :-)
[ Voor 18% gewijzigd door Purk9 op 29-03-2021 12:32 ]
En...verzonden! Komt woensdag aan. Zat bij de groep die tot vrijdag een leverdag op diezelfde dag zagen en vervolgens te horen kregen dat verzending op zich liet wachten tot er weer voorraad was.
Hier leverdatum 9 april, maar wel al status "Wordt voorbereid voor verzending" en reservatie op de mastercard. Ben benieuwd of hij vroeger komt...
Hier ook het bericht dat hij woensdag wordt afgeleverd. In hoeverre klopt dit? Hoe groot is de kans dat hij toch eventueel morgen al komt? Zou lullig zijn als ik niet thuis ben namelijkMuyz schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:25:
En...verzonden! Komt woensdag aan. Zat bij de groep die tot vrijdag een leverdag op diezelfde dag zagen en vervolgens te horen kregen dat verzending op zich liet wachten tot er weer voorraad was.
PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026
Ff via DHL volgen?!RenoD87 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:30:
[...]
Hier ook het bericht dat hij woensdag wordt afgeleverd. In hoeverre klopt dit? Hoe groot is de kans dat hij toch eventueel morgen al komt? Zou lullig zijn als ik niet thuis ben namelijk
Gedaan, maar daar is hij nog niet te vinden helaas.
PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026
Hier ook nog niet; zal in de loop van de dag wel verschijnen.RenoD87 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:32:
[...]
Gedaan, maar daar is hij nog niet te vinden helaas.
Hier ook inmiddels een verzendbevestiging ontvangen van amazon.nl. PS5 komt woensdag aan.
[ Voor 14% gewijzigd door MaZo op 29-03-2021 12:33 ]
congrats kerel!Ralph93 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:41:
Update:
Mijn PS5 van Nedgame is zojuist bezorgd [Afbeelding]![]()
🤔 Bijzonder...
23 mrt besteld en betaald ideal.
Vrijdag 2x Amazone telefonisch gesproken, en nu krijg ik woensdag 31 mrt pas meer informatie over leveren.
Vind dit erg treurig...
Bedoel de service desk is snel en correct maar kunnen geen uitspraak doen wanneer er een pakket de deur uit gaat of dat er misschien een Mediamarkt actie betreft...
Vrijdag 2x Amazone telefonisch gesproken, en nu krijg ik woensdag 31 mrt pas meer informatie over leveren.
Vind dit erg treurig...
Bedoel de service desk is snel en correct maar kunnen geen uitspraak doen wanneer er een pakket de deur uit gaat of dat er misschien een Mediamarkt actie betreft...
Amazon bestelling staat nu in het overzicht op "Wordt nu verzonden"
Nog geen mail of niks, maar daar is de status veranderd.
Ik had op dinsdag ook al gelijk datum voor afgelopen vrijdag gekregen, maar die dag kwam niks.
Nog geen mail of niks, maar daar is de status veranderd.
Ik had op dinsdag ook al gelijk datum voor afgelopen vrijdag gekregen, maar die dag kwam niks.
Vreemd idd. Ik had ook op 23ste besteld en pas volgende dag betaald. En de ps5 wordt vanavond bezorgd. terwijl de servicedesk niet kon zeggen wanneer geleverd werd.Tjeerd__ schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:43:
🤔 Bijzonder...
Vind dit erg treurig...
Nice! Mijne staat nog steeds op onbekende bezorgtijdRalph93 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:41:
Update:
Mijn PS5 van Nedgame is zojuist bezorgd [Afbeelding]![]()
Pas vanochtend de verzendbevestiging gekregen. Zou dan denk ik morgen bij mij komen, maar wel gek dat jij hem nu al hebt en rond dezelfde tijd alle informatie hebt gehad.
Veel plezier ermee!
Yes yes boysssss ik heb ook nu een status update gehad met verzonden. DHL Connect en Tracking-ID.
Woehoe het gaat gebeuren, dan toch lekker voor pasen een PS5 in huis.. dan zullen we die spiderman game ook maar aan gaan schaffen.. je moet iets he
))
Woehoe het gaat gebeuren, dan toch lekker voor pasen een PS5 in huis.. dan zullen we die spiderman game ook maar aan gaan schaffen.. je moet iets he
Bij mij stond die ook op onbekende bezorgtijd, ook vanochtend een mail, dus dan krijg jij hem waarschijnlijk ook vandaag ergens.dedonleon schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:55:
[...]
Nice! Mijne staat nog steeds op onbekende bezorgtijd![]()
Pas vanochtend de verzendbevestiging gekregen. Zou dan denk ik morgen bij mij komen, maar wel gek dat jij hem nu al hebt en rond dezelfde tijd alle informatie hebt gehad.
Veel plezier ermee!
Zojuist via Nedgame mijn PlayStation 5 Disc Bundel ontvangen.
Vreemd genoeg geeft PostNL nog steeds aan dat de bezorgtijd onbekend is.
Maar het pakketje staat gewoon echt voor mijn neus.
Wat betreft dat de levering eind maart zou zijn is dus ook echt zo gebleken.
Dus wie weet staat de bezorger ook vandaag bij jullie aan de deur.
Ralph93 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:57:
[...]
Bij mij stond die ook op onbekende bezorgtijd, ook vanochtend een mail, dus dan krijg jij hem waarschijnlijk ook vandaag ergens.
Dat verklaard een hoop! Nu moet ik de postbode in de gaten houden haha.Joeriu schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:59:
Zojuist via Nedgame mijn PlayStation 5 Disc Bundel ontvangen.
Weel vreemd dat er dus een soort storing aan de hand is met onze pakketten. Lijkt niet gescand te zijn bij het sorteerproces.
Iemand nog ergens geruchten gehoord over nieuwe drop? Of is het echt zo stil als het lijkt.
Mijn Amazon bestelling stond vanochtend ook opeens op "wordt verzonden" en enkele uren later kreeg ik een mail dat ik woensdag 31 maart de PS5 thuis heb. Voor ieder die ook een status heeft "Wordt verzonden" mogelijk krijg je dus later vandaag een mail met verlossende informatie
Ik zat in de twee weken later groep bij mediamarkt. Ik heb daar nu opeens twee bestellingen staan, het lijkt er op dat ze nu actief dingen aan het doen zijn daar.
[ Voor 6% gewijzigd door laurens291 op 29-03-2021 13:32 ]
Heb ik ook, bestelling van 19 maart.laurens291 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:31:
Ik zat in de twee weken later groep bij mediamarkt. Ik heb daar nu opeens twee bestellingen staan, het lijkt er op dat ze nu actief dingen aan het doen zijn daar.
Hier nog geen update verder over een datum. Nog steeds 'delivery date pending'. Wellicht heb ik de servicedesk toch echt iets te vaak lastig gevallen
. Ik sta permanent onderaan de lijst haha.
Het is inderdaad rustig op Telegram. Niets meer gehoord na die Amazon NL drop afgelopen week!Shaker74 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:26:
Iemand nog ergens geruchten gehoord over nieuwe drop? Of is het echt zo stil als het lijkt.
Was jullie bestelling niet geannuleerd dan? Ik zat ook bij de 19 maart groep waarbij de bestelling is geannuleerd en ik op 3 april kan ophalen, maar onder "Mij bestellingen" zie ik niks meer staan.
Mijn bestelling was niet geannuleerd. Werd gelijk gezegd dat deze voor pasen zou worden bezorgd.Orbisvrin schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:59:
[...]
Was jullie bestelling niet geannuleerd dan? Ik zat ook bij de 19 maart groep waarbij de bestelling is geannuleerd en ik op 3 april kan ophalen, maar onder "Mij bestellingen" zie ik niks meer staan.
Nee, ik zat bij een van de gelukkigen dat deze niet werd geannuleerd en ze ons beloven dat die deze week verzonden wordt, uiterlijk 5 april in huis (zeggen ze).Orbisvrin schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:59:
[...]
Haha, ik hou de DHL link ook goed in de gaten vandaag. Voor de zekerheid mijn afspraak op het werk van morgen alvast verplaatst naar donderdag zodat ik thuis kan werken, kan ik de deur thuis open doen als het nodig isRenoD87 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:30:
[...]
Hier ook het bericht dat hij woensdag wordt afgeleverd. In hoeverre klopt dit? Hoe groot is de kans dat hij toch eventueel morgen al komt? Zou lullig zijn als ik niet thuis ben namelijk
Al iemand van de "geen datum en sinds vrijdag 30-31 maart" groep die een verzendbevestiging heeft? Die van mij heeft de status "verzonden" nog niet bepaald.
Haha, heel herkenbaar. Morgen en overmorgen ben ik ook thuis aan het werk in de hoop om een pakketje aan te kunnen nemen.S-RS schreef op maandag 29 maart 2021 @ 14:20:
[...]
Haha, ik hou de DHL link ook goed in de gaten vandaag. Voor de zekerheid mijn afspraak op het werk van morgen alvast verplaatst naar donderdag zodat ik thuis kan werken, kan ik de deur thuis open doen als het nodig is
Hulde!!!!
Status nu verzonden.. komt 1 april..
Hope no joke ! 😁
Status nu verzonden.. komt 1 april..
Hope no joke ! 😁
Mijn Amazon bestelling van Dinsdag, die eerst zonder datum was heeft nu ook een T&T code en is ook bekend bij DHL, bezorg moment nog niet bekend, al zegt Amazon dat het woensdag zal zijn (Hoop uiteraard morgen al ) Maar heb er nu toch wel vertrouwen in dat die hier terecht gaat komen
Ja, sinds vanmorgen 4:00 de status 'onderweg'InterCC schreef op maandag 29 maart 2021 @ 14:20:
Al iemand van de "geen datum en sinds vrijdag 30-31 maart" groep die een verzendbevestiging heeft? Die van mij heeft de status "verzonden" nog niet bepaald.
:strip_exif()/f/image/jEkea2jXbcoFPzqGUeoABPaz.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 37% gewijzigd door cruel op 29-03-2021 14:25 ]
Mijn status sinds een paar minuten ook aangepast naar Verzonden, leverdatum 1 april.
SUPER excited dat dit gewoon gaat gebeuren haha! Ik hou van die Telegram-groep!
SUPER excited dat dit gewoon gaat gebeuren haha! Ik hou van die Telegram-groep!
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Thank God! Hier ook verzonden. Leverdatum donderdag a.s. 1 april. Hopen dat het geen grapje is
.
Ik ook, net een mail gekregen van Amazon nl met de mededeling dat het verzonden is. Hopelijk geen 1 april grap 
23 maart besteld met 26 maart levering (vrijdag) groep.

23 maart besteld met 26 maart levering (vrijdag) groep.
na een tijdje op "wordt nu verzonden" te hebben gestaan nu eindelijk de status "onderweg" 
geschatte bezorgdatum: 31 maart
nu toch wel heel blij dat ik de order niet geannuleerd heb nadat ik in eerste instantie op 23 maart achter het net leek te vissen.
geschatte bezorgdatum: 31 maart
nu toch wel heel blij dat ik de order niet geannuleerd heb nadat ik in eerste instantie op 23 maart achter het net leek te vissen.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Ik zat bij de groep van dinsdag besteld en afgelopen vrijdag zou die bezorgd worden.
Krijg net een mail dat die donderdag binnen gaat komen

Stop chasing the dream, you're already living it
Hier ook een verzendbevestiging binnen gekomen van Amazon. PS5 disc op dinsdag 23 maart besteld maar toen geen datum gekregen. Hij wordt nu woensdag 31 maart bezorgd, geduld is beloond.
Same!Qosmic schreef op maandag 29 maart 2021 @ 14:46:
Ik zat bij de groep van dinsdag besteld en afgelopen vrijdag zou die bezorgd worden.
Heb nu ook een verzendbevestiging van Amazon NL, leverdatum woensdag. Vorige week was er nog geen datum, dus goed nieuws nu!
Zijn er al mensen die dinsdag bij amazon besteld hadden die eerst geen datum hadden en sinds zaterdag staat dat hij dinsdag of woensdag komt die al een T&T hebben? Zie nu vooral mensen die hem vrijdag zouden krijgen en nu een T&T hebben. Zelf heb ik er nog geen
Volgens mij valt er nu een heel groot gat in die Telegram groep haha. Heel veel mensen is het volgens mij gelukt nu hier.. Die scalpers zitten dalijk met een sh#tload aan consoles...
Er zijn er weer veel onderweg top!
Hier nog 'wordt nu verzonden', kwestie van uren zou je dan zeggen voordat ik ook van de 'vrijdag-groep' een T&T krijg.
Hier nog 'wordt nu verzonden', kwestie van uren zou je dan zeggen voordat ik ook van de 'vrijdag-groep' een T&T krijg.
[ Voor 8% gewijzigd door pelidee op 29-03-2021 14:59 ]
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |