Zojuist datum gekregen amazon NL!
30 en 31 maart. Het is even afwachten!
Maar goed nieuws voor iedereen.
[ Voor 64% gewijzigd door LordFather op 27-03-2021 00:22 ]
[ Voor 64% gewijzigd door LordFather op 27-03-2021 00:22 ]
Had jij een datum voor vandaag of was hij altijd al onbekend?LordFather schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 00:21:
Maar goed nieuws voor iedereen.[Afbeelding]
Hij was onbekendElMayo schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 00:22:
[...]
Had jij een datum voor vandaag of was hij altijd al onbekend?
Oke thanks voor de info. Ik had levering voor vandaag eigenlijk. Datum staat nog op onbekend maar status is wel veranderd naar preparing for dispatch
Het gaat om de disc versieBeppie007 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 00:34:
Wat betreft de amazon NL. Welke versie van de ps5 hebben jullie besteld.
Goed om te lezen dat er iig beweging is. Hier nog niet, stond voor levering gisteren. Wachten het nog even af.
hier idem en nu ook een reservering op mijn creditcard 😁LordFather schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 00:21:
[ Voor 15% gewijzigd door Yucko op 27-03-2021 04:23 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Wel vaag dat de mensen die wel een datum hadden nu geen datum hebben maar wel voorbereiden op verzendingYucko schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 04:21:
[...]
hier idem en nu ook een reservering op mijn creditcard 😁
ben blij dat ik de bestelling niet geannuleerd heb nadat ik eerst buiten de boot leek te vallen.
Ik ook!LordFather schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 00:21:
Same here. Eerst onbekend, nu 30-31 maart.LordFather schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 00:21:
[ Voor 62% gewijzigd door [m]engineer op 27-03-2021 07:12 ]
[ Voor 13% gewijzigd door krablander op 27-03-2021 07:19 ]
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026
[ Voor 21% gewijzigd door Pogodemonkey op 27-03-2021 08:00 ]
Mail.Heerlen1987 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 08:04:
Krijg je dat net via mail binnen? Of is dat vannacht ineens stilzwijgend veranderd in je account?
[ Voor 29% gewijzigd door UTADDICT op 27-03-2021 08:07 ]
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Same here. Lijkt wel alsof mensen die aanvankelijk direct betaald hadden, plus bezorgdatum hadden nu achteraan staan!Reem0nN schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 08:50:
Hier geen status verandering, en nog steeds in afwachting van bezorgdatum..
Betaling via iDeal, had eerst een levertijd van vrijdagavond om 20:00.
Denk eerder dat jullie vandaag of morgen ook gewoon een update krijgen. We hebben wel meer gezien dat emails & updates in batches gaan over de laatste dagen.Heerlen1987 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 08:58:
[...]
Same here. Lijkt wel alsof mensen die aanvankelijk direct betaald hadden, plus bezorgdatum hadden nu achteraan staan!
PSN id: NL_SToRM
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Hier ook pas 31/3 maar de Colruyt hier in Veurne is pas terug open op 31/3 dus ik geloof er een beetje inKuhr89 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 09:29:
We gaan t meemaken. Vanochtend besteld bij Dreamland om op te halen. Niks betaald dus nergens aan vast....
31 maart zou de dag zijn haha.
Ja dat denk ik ook. Verdorie voor ons. Maar ze gaven aan dat ze veel stock kregen dus hoop dat we vandaag ook een mailtje krijgen.Heerlen1987 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 08:58:
[...]
Same here. Lijkt wel alsof mensen die aanvankelijk direct betaald hadden, plus bezorgdatum hadden nu achteraan staan!
Als je ze lastig valt via de chat dan gaan ze je bestelling vertragen. Niet expres, maar omdat er dan naar de bestelling gekeken wordt en er handelingen mee gedaan worden, sta je niet meer vooraan in de rij.technoaddict schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 09:59:
Mijn amazon bestelling staat nog op "je krijgt een mail zodra een geschatte bezorgtijd bekend is" ofzo iets. Gisteren zeiden ze in de chat dat ik het pakket vandaag zou krijgen. Hahah wat een grap.
Als dat klopt kan ik m’n bestelling wel vergeten voor de zomerGW1992 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:10:
[...]
Als je ze lastig valt via de chat dan gaan ze je bestelling vertragen. Niet expres, maar omdat er dan naar de bestelling gekeken wordt en er handelingen mee gedaan worden, sta je niet meer vooraan in de rij.
Eerlijk! Dat gevoel is bij mij wel ontstaan. De hunt was leuk. Het krijgen al helemaal. Maar daarna toch wel weer snel over naar de orde van de dag. En soms dagen gehad waarbij ik de console niet eens aan hebt gehadTerrie schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:28:
[Afbeelding]
Zal het toch bijna gebeuren?
Moet wel oppassen dat de hunt straks niet leuker is dan de PS5 daadwerkelijk hebben.. Iemand nog iets anders om te hunten?![]()
RTX kaarten. Die hunt is nog veel spannender en uitdagender dan de ps5 hunt.Terrie schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:28:
[Afbeelding]
Zal het toch bijna gebeuren?
Moet wel oppassen dat de hunt straks niet leuker is dan de PS5 daadwerkelijk hebben.. Iemand nog iets anders om te hunten?![]()
Of festival tickets zodra het zeker is dat alles door kan gaan.krablander schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:35:
[...]
RTX kaarten. Die hunt is nog veel spannender en uitdagender dan de ps5 hunt.
Ja, maar bij festival tickets heb ik het gevoel dat je jezelf echt blij loopt te maken met een dooie mus.GW1992 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:42:
[...]
Of festival tickets zodra het zeker is dat alles door kan gaan.
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
Hebben we daar ook een bot voor?krablander schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:35:
[...]
RTX kaarten. Die hunt is nog veel spannender en uitdagender dan de ps5 hunt.
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
[ Voor 10% gewijzigd door .phoz op 27-03-2021 10:54 ]
Sinds het bestellen op dinsdag al in de mail en op de site dat hij gisteren zou worden geleverd. Sinds gisterenochtend wachtend op een bericht met een nieuwe datum. En, creditcard is ook al het bedrag gereserveerd sinds dinsdag.Chiqi schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 11:23:
Zijn er mensen die via Amazon eerst als datum gisteren hadden staan, die nu een nieuwe datum hebben? Of hebben jullie ook allemaal nog ‘wordt voorbereid voor verzending’ zonder datum?
Zelfde hier. Van Vrijdag naar geen datum... en nu wordt voorbereid voor verzending. Mag toch hopen dat de mensen die eerst vrijdag hadden (dus eerder besteld) ook gewoon uitgeleverd gaan worden. Anders wordt het een 'Wehkampje'... 😅Chiqi schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 11:23:
Zijn er mensen die via Amazon eerst als datum gisteren hadden staan, die nu een nieuwe datum hebben? Of hebben jullie ook allemaal nog ‘wordt voorbereid voor verzending’ zonder datum?
De telegram groepen, en dan op tijd er bij zijn.MaartenD76 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 12:11:
Zo frustrerend! Deze morgen had dreamland ze in de aanbieding, weeral net te laat om er eentje te bestellen!
Mijn zoon van 10 is beginnen sparen van zodra de ps5 werd voorgesteld, heeft sinds kerst eindelijk zijn €500 bij elkaar maar moet hem iedere keer opnieuw ontgoochelen:( buiten mediamarkt, alternate, bol.com, coolblue,... nog andere zaken de moeite om dagelijks te checken?
Heb die app geïnstalleerd, welke groep moet ik dan gaan opzoeken?pelidee schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 12:12:
[...]
De telegram groepen, en dan op tijd er bij zijn.
Voor jou en uiteraard alle meelezers. Ik zou deze groepen adviseren:MaartenD76 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 12:20:
[...]
Heb die app geïnstalleerd, welke groep moet ik dan gaan opzoeken?
Bedankt allen, ze staan geïnstalleerd, nu afwachten tot ik een berichtje krijg, spannend:)Heerlen1987 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 12:50:
https://t.me/fsclprsps5stockalert
Deze werkt ook prima.
Waarop baseer je dat die mensen eerder hebben besteld?
Collega's die ook besteld hebben, maar nadat ik hem bevestigd had in de mail. Scheelt weliswaar 1 minuut bij beide, maar goed.Smid98 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 13:00:
[...]
Waarop baseer je dat die mensen eerder hebben besteld?
Het is inderdaad wel bijzonder. Ik ging van geen datum naar levering a.s. woensdag. Dit is de eerste concrete indicatie die ik heb. Dat zou niet voor jou morgen komen inderdaad.pelidee schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:29:
[...]
Collega's die ook besteld hebben, maar nadat ik hem bevestigd had in de mail. Scheelt weliswaar 1 minuut bij beide, maar goed.
Plus dat als je bij amazon een datum heb, je ook al voor mensen zit die geen datum hebben. Dat is tot nu toe overal zo geweest, de, it, fr, es...
Ja dit had ik ook vanaf het moment dat ik bestelde dinsdag ochtend maar vanochtend om half 5 is de status veranderd in verwachte leverdatum as. dinsdag of woensdag.Reem0nN schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 13:25:
Bij iemand anders ook toevallig dit soort statussen van Amazon.nl?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik begrijp niet helemaal hoe Amazon hier precies te werk gaat.
Verder wacht ik gewoon geduldig af hoor, maar ben gewoon benieuwd hoe het bij sommige andere mede tweakers dit is.
[ Voor 11% gewijzigd door Qosmic op 27-03-2021 15:18 ]
Stop chasing the dream, you're already living it
Ik had de hele week vrijdag, maar sinds gisteren onbekend en heb ook nog geen update of nieuwe datum!Elias2020 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:12:
Ik denk (hoop) dat de mensen die eerst vrijdag leverdatum hadden vandaag een t en t krijgen. Voorbereiden op zenden staat er tenslotte bij.
Ik ook. Maar bij details bestelling staat voorbereiding verzenden erbij.Qosmic schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:17:
Nou ik had ook leverdatum afgelopen vrijdag, en ik heb staan: bezorgdatum in afwachting en We sturen je een e-mail wanneer we een geschatte bezorgdatum hebben.
Edit; dus niks voorbereiden op zenden
[ Voor 8% gewijzigd door Elias2020 op 27-03-2021 15:29 ]
Klopt, je hebt gelijk. Daar staat het bij mij inderdaad ook erbij.Elias2020 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:19:
[...]
Ik ook. Maar bij details bestelling staat voorbereiding verzenden erbij.
Edit: je kan nog een niveau verder klikken vanaf scherm waar jij bent.
Stop chasing the dream, you're already living it
Bedankt,Elias2020 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:19:
[...]
Ik ook. Maar bij details bestelling staat voorbereiding verzenden erbij.
Edit: je kan nog een niveau verder klikken vanaf scherm waar jij bent.
De mail wordt nu verzondenReem0nN schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:56:
Blijf het toch wel knap vinden dat Amazon het nu aan het verzenden is, terwijl ze nog even een e-mail sturen als het item beschikbaar is?
[Afbeelding]
Wat valt er nu te verzenden als er geen item beschikbaar is dan?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Volgens mij was het compleet random, mensen die minuten eerder een bestelbevestiging hadden kregen levertijd onbekend en die latere bestellingen 26 maart.....pelidee schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 12:08:
[...]
Zelfde hier. Van Vrijdag naar geen datum... en nu wordt voorbereid voor verzending. Mag toch hopen dat de mensen die eerst vrijdag hadden (dus eerder besteld) ook gewoon uitgeleverd gaan worden. Anders wordt het een 'Wehkampje'... 😅
In mijn geval heel snel erbij, telegram gaat af, klikken op de computer, bestellen en met cc gelijk door. Binnen 45 seconden alles wel afgerond.LordLynx schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 19:15:
[...]
Volgens mij was het compleet random, mensen die minuten eerder een bestelbevestiging hadden kregen levertijd onbekend en die latere bestellingen 26 maart.....
[ Voor 12% gewijzigd door pelidee op 27-03-2021 19:37 ]
No worries!Juuldano schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 20:16:
Ik heb er redelijk vertrouwen in bij Amazon. Ook voor degene die nu geen datum hebben. Bij mij is de datum ook van onbekend naar 30/31 maart veranderd. Maar ik geloof het pas echt wanneer ik een T&T heb..
We gaan het meemaken.
Uit welke warehouse wordt jouw bestelling verzonden? Barcelona toevallig?prld schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:17:
Ook op dinsdag besteld en had geen datum ontvangen tot vanochtend. Nu staat er dit in de app
[Afbeelding]
Was via amazon.nl besteld en is nu in cologne, DEkrablander schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:26:
[...]
Uit welke warehouse wordt jouw bestelling verzonden? Barcelona toevallig?
Op zondag? sinds vandaag?dedonleon schreef op zondag 28 maart 2021 @ 11:16:
Hier meer mensen wiens Nedgame bundel status in 'verzonden' is veranderd?
Ik kan enkel nog niet zien wat de status verder is. Bezorgtijd is onbekend.
Maar wel fijn om dit nu te zien na een maand wachten en de volle pond al te hebben betaald.
Gisteren was mijn status al veranderd.Ralph93 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 13:16:
[...]
Op zondag? sinds vandaag?
Mijn status staat nog op betaald, maar die datum van uiterlijk 31 maart staat er nogsteeds bij de productpagina.
Ik had exact hetzelfde en na volgen van de groepen op telegram de eerste melding (Amazon) raak. Daarna had ik nog een Xbox series x kunnen bestellen bij de Mediamarkt, want daar was ik op tijd bij (laten gaan, want PS5 stond toen al als backorder bij Amazon en die heeft de voorkeur).Maekoda schreef op zondag 28 maart 2021 @ 14:06:
Ik ben jaloers jongens! Na lang twijfelen toch maar overstag, maar het is gewoon nog steeds niet te doen haha
Enige wat er bij mij is veranderd is dat nu ook de reservering op m’n CC verdwenen is haha, wordt er niet beter op!Heerlen1987 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 15:56:
Hier nog steeds geen verandering Amazon NL
[ Voor 11% gewijzigd door Ralph93 op 28-03-2021 17:33 ]
Ai... ik heb even gekeken en de CC reservering staat bij mij nog wel. Hopelijk wordt die van jou aankomende week wel gewoon verzonden!Chiqi schreef op zondag 28 maart 2021 @ 16:08:
[...]
Enige wat er bij mij is veranderd is dat nu ook de reservering op m’n CC verdwenen is haha, wordt er niet beter op!
Ik zie nog steeds geen info bij mijn track & trace. Jij?Ralph93 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:27:
Mijn order voor de Disk bundel bij nedgame is zojuist ook verzonden
Afgelopen week besteld.
Zou ik hem dan morgen krijgen?
Track en Trace code ook bekend
Doe ik, Alleen dat er nog geen tijd bekend is. qua afstand had ik hem eigenlijk ook wel op kennen halen haha, daar fietste ik notebene vroeger wel eens langs vanwaar die verzondon wordtdedonleon schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:34:
[...]
Ik zie nog steeds geen info bij mijn track & trace. Jij?
Denk dat de verzending is aangemaakt, maar nog niet bij PostNL ligt.
Denk dat we op dinsdag moeten rekenen. Laat het me weten als je meer informatie hebt svp!
Haha! Ik had het adres ook gegoogeld en zag in de verte huizen waardoor ik dacht 'als je daar woont kan je hem zo ff ophalen'.Ralph93 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:41:
[...]
Doe ik, Alleen dat er nog geen tijd bekend is. qua afstand had ik hem eigenlijk ook wel op kennen halen haha, daar fietste ik notebene vroeger wel eens langs vanwaar die verzondon wordt
ja snap ik, ik heb ook echt geluk gehad hiermee want heb alleen afgelopen week gekeken voor een ps5, eerder niet. Kwam er eerst steeds niet door en uiteindelijk toch beet gepakt, ik zag de betaalpagina en dachtdedonleon schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:44:
[...]
Haha! Ik had het adres ook gegoogeld en zag in de verte huizen waardoor ik dacht 'als je daar woont kan je hem zo ff ophalen'.
Ik heb ook de melding dat er geen tijd/datum bekend is. Hoop dat dit morgen veranderd. Kan echt niet wachten tot die hunt voorbij is. Helemaal klaar mee.
Die van mij staat inmiddels op "Ontvangen door PostNL" Dus wellicht toch morgen miscchienRalph93 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:41:
[...]
Doe ik, Alleen dat er nog geen tijd bekend is. qua afstand had ik hem eigenlijk ook wel op kennen halen haha, daar fietste ik notebene vroeger wel eens langs vanwaar die verzondon wordt
Bij mij ook ontvangen door PostNL! Verder niet duidelijk een datum. Misschien morgen!Ralph93 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:24:
[...]
Die van mij staat inmiddels op "Ontvangen door PostNL" Dus wellicht toch morgen miscchien
PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq