Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

Megaties schreef op maandag 29 maart 2021 @ 14:56:
Zijn er al mensen die dinsdag bij amazon besteld hadden die eerst geen datum hadden en sinds zaterdag staat dat hij dinsdag of woensdag komt die al een T&T hebben? Zie nu vooral mensen die hem vrijdag zouden krijgen en nu een T&T hebben. Zelf heb ik er nog geen
Ja hiero!

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerlen1987
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 02-02 18:32
pelidee schreef op maandag 29 maart 2021 @ 14:58:
Er zijn er weer veel onderweg top! :*)
Hier nog 'wordt nu verzonden', kwestie van uren zou je dan zeggen voordat ik ook van de 'vrijdag-groep' een T&T krijg.
Ik ben van de vrijdag groep, en heb net de status verzonden gekregen en ook al een T&T. Kan hem alleen nog niet vinden op PostNL dus daar nog niet binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiqi
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 20-05-2023
pelidee schreef op maandag 29 maart 2021 @ 14:58:
Er zijn er weer veel onderweg top! :*)
Hier nog 'wordt nu verzonden', kwestie van uren zou je dan zeggen voordat ik ook van de 'vrijdag-groep' een T&T krijg.
Verwacht het wel! Heb zelf net ook een T&T gekregen, verwachte leverdatum donderdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Heerlen1987 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:00:
[...]

Ik ben van de vrijdag groep, en heb net de status verzonden gekregen en ook al een T&T. Kan hem alleen nog niet vinden op PostNL dus daar nog niet binnen.
Klopt, grote kans dat deze vanavond het PostNL proces in gaat en morgen bij je is.

Lijkt me trouwens best wel eens leuk om een achter de schermen video te zien van al die consoles over de band, gesorteerd vanuit Amazon. :+

[ Voor 16% gewijzigd door pelidee op 29-03-2021 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerd374
  • Laatst online: 21-01 21:23
Net ook T&T gekregen gelukkig :). paar uur daarvoor de pakbon gekregen in mijn Amazon omgeving. Mensen die nog geen T&T hebben kunnen even checken of ze daar als iets hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaties
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14-03-2022
sjoerd374 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:01:
Net ook T&T gekregen gelukkig :). paar uur daarvoor de pakbon gekregen in mijn Amazon omgeving. Mensen die nog geen T&T hebben kunnen even checken of ze daar als iets hebben :)
Waar kan ik deze vinden bij de bestelgegevens of staan ze ergens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-01-2024
Megaties schreef op maandag 29 maart 2021 @ 14:56:
Zijn er al mensen die dinsdag bij amazon besteld hadden die eerst geen datum hadden en sinds zaterdag staat dat hij dinsdag of woensdag komt die al een T&T hebben? Zie nu vooral mensen die hem vrijdag zouden krijgen en nu een T&T hebben. Zelf heb ik er nog geen
Ja ik ben een van die gelukkigen.. :) heb DHL trackind ID en het is verzonden. Volgens Amazon zou het woensdag moeten komen maar ik hoop stiekem al op morgen. Zou mooi zijn haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
pelidee schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:01:
[...]

Klopt, grote kans dat deze vanavond het PostNL proces in gaat en morgen bij je is.

Lijkt me trouwens best wel eens leuk om een achter de schermen video te zien van al die consoles over de band, gesorteerd vanuit Amazon. :+
PostNL?

HIer wordt ie met DHL verstuurd.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heerlen1987
Megaties schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:03:
[...]

Bij bestelgegevens op dat blauwe knopje "factuur" klikken op de website. En dan vind je 2 keuzes: "Besteloverzicht" en volgens mij "1". Dat 1-tje is dan je pakbon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
[...]

Track and Trace zie je onder 'Pakket Traceren'.
Pakbon zie je als je op je bestellingen pagina zit rechtsboven in bij Factuur. Waarschijnlijk staat daar Besteloverzicht en 1. 1 is in dit geval je Pakbon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerlen1987
cypher21 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:05:
[...]

PostNL?

HIer wordt ie met DHL verstuurd.
Ja, hier via PostNL helaas...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjoerd374
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n7Hyy0nY3uQuf-jUyClscenxcMg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/iy7orEwjJ0DxgIgQEZ0vmeAP.png?f=user_large

dus onder factuur zit een uitklapmenu dan. en dan heb je daar een bestand genaamd "1". Tis niet iets wat al dagen vantevoren er staat. Bij mij kwam die vandaag opeens er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-09 18:42

Yucko

One clown to rule them all !

@Heerlen1987
raar, hier idd ook een DHL T&T.
Wist niet eens dat Amazon via PostNL deed versturen :?

Heeft iig niets met je locatie te maken, zit nl. ook in Limbabwe :P

[ Voor 33% gewijzigd door Yucko op 29-03-2021 15:08 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decimal88..
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 31-03-2024
Heerlen1987 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:06:
[...]

Ja, hier via PostNL helaas...
Yes hier ook postNL, is dat een probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerlen1987
Yucko schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:07:
raar, hier idd ook een DHL T&T.
Wist niet eens dat Amazon via PostNL deed versturen :?
Zal wel aan de regio liggen. Mijn Digital versie kwam via Amazon.DE ook met PostNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-09 18:42

Yucko

One clown to rule them all !

Heerlen1987 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:08:
[...]

Zal wel aan de regio liggen. Mijn Digital versie kwam via Amazon.DE ook met PostNL
Had je deze dan niet via Amazon NL besteld :?

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-06 16:09
sjoerd374 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:01:
Ik heb ongeveer een half uur geleden de pakbon 'gekregen' en hoop dat zometeen de verzendstatus bijgewerkt wordt naar verzonden en ik de mail ontvang. :) Nog even afwachten. Hoe idioot het ook is, dit brengt gewoon wat positieve spanning mee. En dat voor de aankoop van een console.. maar goed, wel een prima gevoel eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerlen1987
Decimal88.. schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:08:
[...]

Yes hier ook postNL, is dat een probleem?
Ach ik heb zelf nooit problemen gehad met PostNL, los van pakketjes die te laat komen. Hoor er wel eens wat minder goede geluiden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Heerlen1987 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:08:
[...]

hier via amazon tot dusver alles van DHL gekregen.

Zal dan idd wel aan de regio liggen.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerlen1987
Yucko schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:09:
[...]

Had je deze dan niet via Amazon NL besteld :?
Nein. Deze had ik 2 weken geleden via amazon.de besteld. Maar weer verkocht want wil toch een disc versie |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaties
pelidee schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:05:
[...]

Pakbon zie je als je op je bestellingen pagina zit rechtsboven in bij Factuur. Waarschijnlijk staat daar Besteloverzicht en 1. 1 is in dit geval je Pakbon.
Ja zie het nu bij mij staat alleen besteloverzicht dus ben bang dat er nog geen pakbon is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05:47
mijn amazon is ook verzonden zal wel woensdag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerd374
InterCC schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:09:
[...]

Ik heb ongeveer een half uur geleden de pakbon 'gekregen' en hoop dat zometeen de verzendstatus bijgewerkt wordt naar verzonden en ik de mail ontvang. :) Nog even afwachten. Hoe idioot het ook is, dit brengt gewoon wat positieve spanning mee. En dat voor de aankoop van een console.. maar goed, wel een prima gevoel eigenlijk.
Haha, geeft toch het gevoel dat je in meer of mindere mate "het onmogelijke" hebt bereikt :P. Maar eens dit hoort niet zo moeilijk te zijn. Maar ach, geeft toch wat afleiding in deze thuiswerktijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purk9
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-12-2024
S-RS schreef op maandag 29 maart 2021 @ 14:20:
[...]

Haha, ik hou de DHL link ook goed in de gaten vandaag. Voor de zekerheid mijn afspraak op het werk van morgen alvast verplaatst naar donderdag zodat ik thuis kan werken, kan ik de deur thuis open doen als het nodig is :+
Ik zou de afspraak naar volgende week zetten, eerste weekje gamen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
pelidee schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:05:
Ik heb alleen een factuur en geen pakbon.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
SToRM666 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:54:
[...]

Ik heb alleen een factuur en geen pakbon.
Ja, die van jou is verzonden toch? Zit je iig goed.
Weet ook niet of die pakbon er later weer uit gaat, of dat dat mogelijk alleen voor de 'vrijdag' groep is? Dat er daar logistiek wat fout is gegaan.
Op mijn pakbon staat namelijk wel verstuurd op 26 maart, die heb ik hier ook eerder voorbij zien komen :?
Iig nog geen verzendbevestiging hier.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/azn67Xdoj57QRlUgIfPhFKPkDfw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zExU4vHlo6Sxjo6WR9YiQLcU.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerlen1987
Volgens mij wordt een pakbon pas aangemaakt als hij verzonden wordt. Geen pakbon zou dus betekenen nog niet verzonden.
Maarrrrr ik heb geen logistiek gestudeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire1971
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-03-2024
Heerlen1987 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:09:
Volgens mij wordt een pakbon pas aangemaakt als hij verzonden wordt. Geen pakbon zou dus betekenen nog niet verzonden.
Maarrrrr ik heb geen logistiek gestudeerd :)
Mijn pakbon is al weer weg. Daar staat nu een factuur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InterCC
Yeah. Ik heb zojuist de mail en statusupdate gehad. Duurde wat langer dan bij andere mensen, maar het is ervan gekomen. Verwachte aankomst is woensdag via DHL.
Eerst dus die aanpassing bij factuur met de "1" en daaronder de pakbon en grofweg een uur later het vervolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerlen1987
icefire1971 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:11:
[...]

Mijn pakbon is al weer weg. Daar staat nu een factuur.
Ah, een factuur wordt volgens mij al helemaal alleen maar gemaakt als hij de deur uit is. Dan zou het dus goed moeten zijn.
Maarrrrrrrrr... ik heb geen logistiek gestudeerd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaki-1101
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-06-2021
Hier ook nog steeds geen reactie van Amazon. Volgens de oude situatie had ik hem afgelopen vrijdag moeten ontvangen. Nog maar even afwachten helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
pelidee schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:07:
[...]

Weet ook niet of die pakbon er later weer uit gaat, of dat dat mogelijk alleen voor de 'vrijdag' groep is? Dat er daar logistiek wat fout is gegaan.
Op mijn pakbon staat namelijk wel verstuurd op 26 maart, die heb ik hier ook eerder voorbij zien komen :?

[Afbeelding]
Hmm... zo een heb ik nog niet gezien, maar ik verwacht m op woensdag toch te kunnen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Mijn bestelling komt uiteindelijk via DHL en ik zie dat Amazon hem nu in zelf in Keulen heeft. Wellicht dat de voorraad die in NL was via PostNL wordt gedaan? Of DHL kon het even niet meer aan en PostNL is een uitwijk om die hoek van hun magazijn snel leeg te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwitWit
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22-03-2022
pelidee schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:07:
[...]

[Afbeelding]
Bij mij staat er 27 maart en stond wordt op voorbereid voor verzending, toen weer een stap terug en staat nu al de hele dag op Wordt Verzonden (nadat ik contact had opgenomen met de chat). Was toegewezen aan een Warehouse ergens in het buitenland, maar nog niet verzonden. De medewerker zei dat ze een intern berichtje zou sturen, nu is de status aangepast. Ben benieuwd of morgenochtend de PS5 echt verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04:30
Jheroun schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:44:
Mijn bestelling komt uiteindelijk via DHL en ik zie dat Amazon hem nu in zelf in Keulen heeft. Wellicht dat de voorraad die in NL was via PostNL wordt gedaan? Of DHL kon het even niet meer aan en PostNL is een uitwijk om die hoek van hun magazijn snel leeg te krijgen ;)
Er is nooit voorraad in NL geweest. Was altijd uit ergens bij Amazon en die zitten niet in Nederland. Welke vervoerder hangt gewoon van het moment af. Soms via dhl, soms via PostNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meneerdeman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 13:59

meneerdeman

Mister The Man

Iemand al iets gehoord van de MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLC7
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14-01 06:46
Heerlen1987 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:52:
[...]

Het is inderdaad rustig op Telegram. Niets meer gehoord na die Amazon NL drop afgelopen week!
Goede kans dat dat komt door de blokkade in Suez kanaal lijkt me. Gelukkig vandaag weer vrij.

Eindelijk weer hoop voor de “orderlozen” onder ons. Hopelijk hoef ik niet elke keer al kwijlend naar al die berichten hier te kijken van mensen die hem binnenkort binnen krijgen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InterCC
meneerdeman schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:31:
Familie heeft bij de MM een bestelling geplaatst en daar geen update. Hij zij letterlijk dat hij gebeld heeft, ze aangeven deze week een lichting te verwachten, maar verder niets konden zeggen.

Verder weet ik ook niet, want de MM bestelling heb ik gemist en daarna voor Amazon gegaan.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• dedonleon
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 26-04-2021
Mijn Nedgame Disk bundel is er ook! Eindelijk. Klaar met die zoektocht. Succes allemaal!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IyKDKRa1EK5VXjGaVSHD6kQ7SZs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g1k1JFCrWIfrhEobe6j23JRY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 10:26
Hebben jullie je geld al terug van Mediamarkt na het “bestel-fiasco” van 19 maart? Ik heb betaald met IDeal maar nog steeds niets terug.

Hiernaast kan ik vanaf as zaterdag een ps5 bundel ophalen.. maar heb m’n geld nog niet terug, terwijl het binnen 3 werkdagen teruggestort zou zijn.

" Play the violent strings of my symphony "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prld
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-10 17:07
Symphony-X schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:06:
Hebben jullie je geld al terug van Mediamarkt na het “bestel-fiasco” van 19 maart? Ik heb betaald met IDeal maar nog steeds niets terug.

Hiernaast kan ik vanaf as zaterdag een ps5 bundel ophalen.. maar heb m’n geld nog niet terug, terwijl het binnen 3 werkdagen teruggestort zou zijn.
Waarom zou je je geld terugkrijgen als je een bundle kan afhalen? Dan heb heb je toch gewoon betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Laatst online: 10-08 15:28

Ik heb precies hetzelfde als jou dus het zou kunnen zijn dat je het "alleen" maar af hoeft te halen in de winkel zelf.
Ben benieuwd of ik het zaterdag daadwerkelijk heb dus tot die tijd in spanning blijven wachten helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwitWit

Heb zelf geannuleerd en mijn PayPal betaling binnen enkele dagen terug gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Weinig beweging vandaag... wordt nu verzonden.
Geen T&T te bespeuren nog.

Zal toch niet 🤣🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwitWit
pelidee schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:45:

Zal toch niet 🤣🤔
Gemiddeld 1 update per dag en meestal in de ochtend, dus als je morgen wakker wordt is er een kans dat je een email hebt (of de status in ieder geval is aangepast).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadpoolunicorn
  • Laatst online: 26-11-2023
meneerdeman schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:31:
Ik heb nog een pre-order lopen bij MM. Die is van voor de bundel (voor 13 maart). Vandaag nog contact gehad maar werd er niet wijzer uit. Het was allemaal erg lastig en ze konden ondanks dat mensen van de bundel op 19 maart al een datum hebben gekregen, niet zeggen of ik hem dus deze week ook mag verwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-09 07:39
Ik heb me aangemeld om zaterdag een bundel op te halen bij de MM (na fiasco van vorige week waarbij mijn bestelling werd geannuleerd). Denk dat ik me na ontvangst van de Amazon bestelling woensdag maar afmeld...blijft er weer een over voor een ander.

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InterCC
pelidee schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:45:

Zal toch niet 🤣🤔
Update van T&T is vaak rond (meestal na) middennacht. :) Nog even geduld voor updaten van de verzendstatus dus. En dan afwachten waar het vandaan moet komen of het morgen of overmorgen wordt dat het aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InterCC
Muyz schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:58:
Ik heb me aangemeld om zaterdag een bundel op te halen bij de MM (na fiasco van vorige week waarbij mijn bestelling werd geannuleerd). Denk dat ik me na ontvangst van de Amazon bestelling woensdag maar afmeld...blijft er weer een over voor een ander.
Afhankelijk van wat je wilt heb je bij die MM bundel ook niet de extra meuk van dat accessoirespakket. Ik ben blij dat ik voor een 'normale' PS5 kon gaan via Amazon en niet de verplichte upsell van websites die er mooi gebruik van maken om extra spul te slijten (ik zou het gedaan hebben als Amazon niet kon, maar ideaal vond ik het niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-09 07:39
InterCC schreef op maandag 29 maart 2021 @ 21:11:
[...]
Afhankelijk van wat je wilt heb je bij die MM bundel ook niet de extra meuk van dat accessoirespakket. Ik ben blij dat ik voor een 'normale' PS5 kon gaan via Amazon en niet de verplichte upsell van websites die er mooi gebruik van maken om extra spul te slijten (ik zou het gedaan hebben als Amazon niet kon, maar ideaal vond ik het niet).
Klopt; een extra controller heb ik bij bol gehaald. Die headset van 49 is complete onzin wmb.

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symphony-X
  • Laatst online: 07-09 10:26
prld schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:07:
[...]

Waarom zou je je geld terugkrijgen als je een bundle kan afhalen? Dan heb heb je toch gewoon betaald?
En @markmaas: dat dacht ik dus ook, maar Mediamarkt Den Bosch (waar ik em wil ophalen) gaf aan dat ik “gewoon moet betalen” bij ophalen vd bundel. Aangezien de terugbetaling al ingezet zou zijn..

" Play the violent strings of my symphony "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Symphony-X schreef op maandag 29 maart 2021 @ 22:05:
[...]

En @markmaas: dat dacht ik dus ook, maar Mediamarkt Den Bosch (waar ik em wil ophalen) gaf aan dat ik “gewoon moet betalen” bij ophalen vd bundel. Aangezien de terugbetaling al ingezet zou zijn..
Apart, ik heb inderdaad netjes mijn geld terug gehad. Zaterdag kan ik hem helaas niet ophalen dus dat gaat dinsdag worden vanwege pasen -O-

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-10 15:50
Wel grappig om te zien dat me PS5 onderweg is en dat ik nu een mail krijg van de klantenservice van amazonNL dat ze navraag hebben gedaan en ik me PS5 op 26 april kan verwachten :)

[ Voor 3% gewijzigd door ElMayo op 29-03-2021 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robonnl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2024
[...]

Wtf is dat voor iets achterlijks dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-09 17:30
Deadpoolunicorn schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:53:
[...]

Ik heb nog een pre-order lopen bij MM. Die is van voor de bundel (voor 13 maart). Vandaag nog contact gehad maar werd er niet wijzer uit. Het was allemaal erg lastig en ze konden ondanks dat mensen van de bundel op 19 maart al een datum hebben gekregen, niet zeggen of ik hem dus deze week ook mag verwachten.
Wij krijgen niets deze week. Geloof me, ook deze week zien we mensen van de 19e die net te laat waren, hun ps5 ontvangen. Maar wij groep 13e niets.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maekoda
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-09 13:27
Muyz schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:58:
Ik kom die ander wel bij je ophalen O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robonnl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2024
Zie zojuist in de mail dat mijn PS5 van Amazon (23 maart) is verzonden en morgen/overmorgen zou moeten aankomen *O* *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 16:21

UTADDICT

NERF

Volgens Amazon zou mijn disk versie op 1 april worden geleverd, maar krijg net een email van DHL dat ze vanavond al voor de deur staan!!!

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaties
Ik heb nu ook een statusverandering dat hij wordt voorbereid voor verzending

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SToRM666
Hier nog geen status verandering bij DHL :(

Edit: zojuist het bericht gekregen dat ze vanavond voor de deur staan! :D

[ Voor 47% gewijzigd door SToRM666 op 30-03-2021 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Laatst online: 10-08 15:28
[...]

Raar zeg dat ze zeggen dat je daar moet betalen ik heb ingepland staan dat ik afhaal in Eindhoven(ekkersrijt)maar over een betaling daar kan ik niks terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-10 14:42

Terrie

Titelspecialist Tweakers Partners
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gpcm9NwsO0mX8LZgPjc7-mEgjUo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hlLwPku2c23ht9nCtLLY7Q6b.png?f=fotoalbum_large

Het gaat gebeuren! Ik ben zelf niet thuis, maar even iemand anders vragen om te playstation sitten :F

Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-01-2024
Zelfde hier. Amazon.nl wordt vanavond bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InterCC
Hier is het wel aangemeld, maar nog niet ontvangen door DHL met in Amazon als laatste status:
23:24 Je pakket heeft een Amazon-faciliteit verlaten - Dormagen, NW DE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• einz
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06:46
InterCC schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 08:11:
Hier is het wel aangemeld, maar nog niet ontvangen door DHL met in Amazon als laatste status:
Hoewel die van mij een paar uur eerder dezelfde Amazon faciliteit heeft verlaten heb ik dezelfde status, zal dus wel morgen worden. Prima allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerlen1987
InterCC schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 08:11:
Same here. Bij m’n vorige Amazon bestelling had ik hem dan morgen in huis... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mldn
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-09 20:29
" Nog niet verzonden
Geschatte bezorgdatum:

dinsdag 30 maart 2021 - donderdag 1 april 2021 "

Meerdere mensen die dit hebben? 😖

[ Voor 55% gewijzigd door Mldn op 30-03-2021 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:24

DarkSide

theres no place like ::1

Zou hem vandaag of morgen krijgen.
Maar krijg net mailtje van Amazon dat de nieuw verwachte datum 3 april is.

ook besteld op de 23e.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prld
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-10 17:07
Hier gister ontvangen👍 En vanmorgen geinstalleerd. Misa happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purk9
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-12-2024
Terrie schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 07:57:
[Afbeelding]

Het gaat gebeuren! Ik ben zelf niet thuis, maar even iemand anders vragen om te playstation sitten :F
Deze melding kreeg ik vanmorgen ook *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-09 13:14
Terrie schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 07:57:
[Afbeelding]

Wat zijn de status updates bij Amazon bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Uiteindelijk hier ook een verzendbewijs van Amazon.nl.
Vrijdag 2 April.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrie

Terrie

M3lvinG schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 08:53:
[...]

Wat zijn de status updates bij Amazon bij jou?
Vaak op het moment dat hij aan de transporteur is overgedragen kloppen Amazon zijn meldingen niet meer. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/72MFm18XNlJOXzdiw6e8lLWcpvg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/q8Hn9QYmnKi1dHBbY464eDDm.png?f=fotoalbum_large

Zie hier, op Amazon niks verandert maar DHL is er van overtuigd vanavond voor de deur te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Nu online
Voor ieder die een verzendmail van Amazon heeft:

Je niet te druk maken als er later vandaag een mail volgt met excuses voor de vertraging. De bestelling komt dan gewoon vandaag. Ze sturen dat excuusmailtje vrijwel standaard op de dag van verzending en er is hier iig nog nooit wat later geweest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
Stockbot Amazon IT net gepost voor diegene die hem nog niet besteld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InterCC
Amazon Italië heeft nu voorraad volgens de stock bot

ok, iemand anders was al eerder met aangeven. :)

[ Voor 32% gewijzigd door InterCC op 30-03-2021 09:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:11
amazon.it nu

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerlen1987
Haha ik ga hem maar niet weer bestellen op IT. Creditcard afschrijving volgt komende week. Niet handig als er meteen €1000 vanaf gaat :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edwinvdteems
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23:36
Gelukt! Dacht eigenlijk wel dat ik te laat zou zijn, maar niet dus :) Onleesbaar Italiaanse mailtje gekregen van Amazon, maar volgens mij is het goed gegaan (‘Grazi’) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Nu online
Ik moet de betaling nu opnieuw doorvoeren, ik heb geen creditcard maar kan wel een sepa kiezen. Werkt dit ook?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Triel
Grazi klinkt goed!! in ieder geval bedankt voor je geld zullen ze zeggen hahah ... nah komt goed :) en grats
man.

Ik verwacht de mijne vandaag in ontvangst te nemen... wordt een mooi paas weekend zo _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marsli
  • Laatst online: 08-06 09:44
Is mij ook gelukt. Wie zegt dat alleen maar lurken op zo een forum geen nut heeft :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JLC7
Bam 09:00 stockbot melding. 09:02 "conferma ordine" binnen!

Dank aan allen die die stockbots onderhouden! _/-\o_

Overigens was prijs 495.89 met 10e verzendkosten. Acceptabel.
Verwachte levertijd tussen 2 en 9 april.

Muahahahha nu kan ik eindelijk met iedereen hier mee spammen als er wel of niet een zin is veranderd in mijn orderstatus 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Senterian
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 24-09 09:35
Hier ook gelukt. Eerste poging via de bots en gelijk raak. Thx hier voor de Telegram links en uiteraard de beheerders van de bots!!!

[ Voor 19% gewijzigd door Senterian op 30-03-2021 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
De hunt was stiekem toch wel leuk hahaha zal het missen maar over tig jaar zijn we weer terug hier voor de PS6... zal nog wel een keer spammen als hij daadwerkelijk gearriveerd is maar dan zal Trielletje rustig zijn hier. :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralluff
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:02
Kwam er doorheen maar had geen idee waar ik op moest drukken. Kreeg de site niet vertaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Ralluff schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:09:
Kwam er doorheen maar had geen idee waar ik op moest drukken. Kreeg de site niet vertaald.
Gebruik Google Chrome, die heeft een vertaalfunctie.

p.s. Digital kwam ook net op .IT.

[ Voor 6% gewijzigd door pelidee op 30-03-2021 09:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-09 22:34
Digi kunnen scoren idd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-09 13:14
Terrie schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:00:
[...]

Vaak op het moment dat hij aan de transporteur is overgedragen kloppen Amazon zijn meldingen niet meer. [Afbeelding]

Zie hier, op Amazon niks verandert maar DHL is er van overtuigd vanavond voor de deur te staan.
Ik heb vergelijkbare tijden, maar helaas nog geen bericht van DHL dat ze voor mijn deur staan vanavond. Even in de gaten houden dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralluff
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:02
pelidee schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:11:
[...]

Gebruik Google Chrome, die heeft een vertaalfunctie.

p.s. Digital kwam ook net op .IT.
Thanks!

[ Voor 6% gewijzigd door Ralluff op 30-03-2021 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Weer een disc kunnen scoren via Amazon.it. Heb liever de digital voor eigen gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Nu online
Oké, ik heb een probleem.

Ik heb er een kunnen bestellen maar blijkbaar werkt automatische incasso niet...
Nu heb ik geen creditcard, hoelang zou ik dit nog kunnen aanpassen via een vriend met creditcard?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrie

Terrie

Shit, wilde voor mijn collega een disc scoren, maar de bot gaf geen melding bij mij |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-05-2023
MaZo schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:15:
Weer een disc kunnen scoren via Amazon.it. Heb liever de digital voor eigen gebruik.
Ik ook, deze voor een vriend van me. Die van mij van Amazon NL is gisteren avond binnen gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvdteems
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23:36
Kreeg gelijk bevestiging in het Italiaans. Betaling was niet gelukt. Opnieuw geprobeerd, geen idee of het nu wel gelukt is :) Op mijn creditcard staat een reservering, maar van “+ € 0,00”.. Afwachten maar geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0619tje
  • Laatst online: 15-04-2021
Heb heel vroeg een disc kunnen bestellen op de ps5 stockbot.

Ik kon zelfs 1 dagslevering aanklikken! Maar eenmaal op geklikt kostte het €22 extra... en dat vind ik m niet waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLC7
Shit, krijg net mailtje van amazon.it dat er probleem is met mijn betaalmethode en dat ik deze opnieuw moest bevestigen. Maar snel gedaan maar hoop niet dat er nu kink in de kabel zit.

Iemand anders dit gehad, evt bij vorige bestellingen?

Mede hunters; blijf uw inbox checken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
[m]engineer schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:16:
[...]

Ik ook, deze voor een vriend van me. Die van mij van Amazon NL is gisteren avond binnen gekomen!
De voorraad digital was wel heel erg snel weg. Niet alle bots hadden door dat er voorraad was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0619tje
  • Laatst online: 15-04-2021
jordyyyys schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:15:
Oké, ik heb een probleem.

Ik heb er een kunnen bestellen maar blijkbaar werkt automatische incasso niet...
Nu heb ik geen creditcard, hoelang zou ik dit nog kunnen aanpassen via een vriend met creditcard?
Dat gaat problemen leveren met jouw maat zn kaart en jouw naam op je account..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-09 21:44
Was er hier vrijwel alweer meteen bij maar het lukt gewoon niet op Amazon, zelfs met 'nu kopen' kwam ik er niet doorheen.. ik hoop dat er nog wat drops volgen bij andere webshops.

IT, FR, DE, NL ik heb ze inmiddels allemaal gehad maar altijd naast de pot gepist.
Pagina: 1 ... 453 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord