Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edwinvdteems
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23:36
JLC7 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:17:
Shit, krijg net mailtje van amazon.it dat er probleem is met mijn betaalmethode en dat ik deze opnieuw moest bevestigen. Maar snel gedaan maar hoop niet dat er nu kink in de kabel zit.

Iemand anders dit gehad, evt bij vorige bestellingen?

Mede hunters; blijf uw inbox checken!
Heb ik dus ook :) Ach ja, 2e keer poging, kan er wel om glimlachen. Twee mailtjes gehad, nadat ik nog een keer had betaald via CC niks meer gehoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 23:41

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Wat je ook doet als het niet gelukt is: koop geen giftcards via Dundle! Je account wordt geblokkeerd en order gecancelled. Kost een hoop tijd om je giftcardsaldo terug te krijgen.

Via Amazon je giftcardsaldo opwaarderen met een cc en dan betalen kan wel werken. Mits er tegen die tijd nog genoeg ps5's zijn. Maar ik ken ook verhalen dat je account dan ook geblokt kan worden.

Amazon vindt het verdacht als je op een nieuwe account ineens zoveel giftcardsaldo toevoegd.

Ik zat een maand met 505 Euro giftcard saldo op amazon italie. Je krijgt bij amazon Italie maar 1x een 3d code om met cc te betalen, als er 0,00 gereserveerd is kan je ervan uitgaan dat het niet gelukt is.

[ Voor 45% gewijzigd door Elias2020 op 30-03-2021 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
hier ook problemen met betalen creditcard heb hem nu ook op automatische incasso staan en dat werkt wel voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
MaZo schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:17:
[...]
De voorraad digital was wel heel erg snel weg. Niet alle bots hadden door dat er voorraad was.
Klopt, alleen die van PS5 Stock Alerts ging af.
Daarom gewoon meerdere joinen en kijken welke je kan pakken. Bij de Disc versie was die van PSX Sense weer veel sneller. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLC7
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14-01 06:46
Elias2020 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:21:
Wat je ook doet als het niet gelukt is: koop geen giftcards via Dundle! Je account wordt geblokkeerd en order gecancelled. Kost een hoop tijd om je giftcardsaldo terug te krijgen.

Via Amazon je giftcardsaldo opwaarderen met een cc en dan betalen kan wel werken. Mits er tegen die tijd nog genoeg ps5's zijn. Maar ik ken ook verhalen dat je account dan ook geblokt kan worden.

Amazon vindt het verdacht als je op een nieuwe account ineens zoveel giftcardsaldo toevoegd.

Ik zat een maand met 505 Euro giftcard saldo op amazon italie. Je krijgt bij amazon Italie maar 1x een 3d code om met cc te betalen, als er 0,00 gereserveerd is kan je ervan uitgaan dat het niet gelukt is.
Ik blijf problemen houden met mijn ING Mastercard creditcard. Heb iets van 4x opnieuw moeten bevestigen oid. Heb nu inderdaad SEPA geprobeerd. Kijken hoelang hij dat accepteert. Fingers crossed.

Anders heb ik nog AMEX van werk die ik kan (en mag) gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Nu online
JLC7 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:29:
[...]

Ik blijf problemen houden met mijn ING Mastercard creditcard. Heb iets van 4x opnieuw moeten bevestigen oid. Heb nu inderdaad SEPA geprobeerd. Kijken hoelang hij dat accepteert. Fingers crossed.

Anders heb ik nog AMEX van werk die ik kan (en mag) gebruiken
ik heb precies hetzelfde met ING mastercard...er komt geen bevestiging in de app...dacht dat de problemen voorbij waren zucht...ga het nu ook met SEPA proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelledenkik
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-02 14:17
Hier ook problemen met de ING creditcard, hij stuurt je niet door naar de app en geeft aan dat alles ok is. Vervolgens de melding dat je opnieuw moet verifieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Amazon.co.uk digital drop

-EDIT-
En weer weg :)

-EDIT2-

En ook een DISC drop die al gelijk weer weg lijkt.
De PSX Sense bot reageert iig niet op .co.uk.

[ Voor 86% gewijzigd door pelidee op 30-03-2021 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralluff
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:02
pelidee schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:35:
Amazon.co.uk digital drop

-EDIT-
En weer weg :)
Waar kreeg je die melding? Zit in de groep van Sense maar die gaf geen melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01:07
Als ik mijn betaalmethode wijzig naar incasso krijg ik eerst dit scherm te zien

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pKz0-25f1EbiiUUSBWgKekLGgUI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OXd68IcNstUnKW3rpfz5EVoG.png?f=fotoalbum_large

Vervolgens moet ik drie minuten later weer mijn betalingsmethode wijzigen.. Heb achter het net gevist neem ik aan hé?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Ralluff schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:39:
[...]

Waar kreeg je die melding? Zit in de groep van Sense maar die gaf geen melding.
PS5 Stock Alers: https://t.me/ps5voorraad

Die is over het algemeen minder snel, nu als je op gelijk kopen klikt bij zowel de digtial als de disc was hij al weg.

[ Voor 19% gewijzigd door pelidee op 30-03-2021 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-09 21:44
PS5 Disc Edition bij Amazon UK (krijg hem zelf niet gekocht.. wat een verassing)

https://www.amazon.co.uk/...ge=en_GB&ref_=as_li_ss_tl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Evernote schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:41:
PS5 Disc Edition bij Amazon UK (krijg hem zelf niet gekocht.. wat een verassing)

https://www.amazon.co.uk/...ge=en_GB&ref_=as_li_ss_tl
Was al weg toen uberhaupt de melding kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralluff
pelidee schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:40:
[...]

PS5 Stock Alers: https://t.me/ps5voorraad

Die is over het algemeen minder snel, nu als je op gelijk kopen klikt bij zowel de digtial als de disc was hij al weg.
Bedankt! Na Italië nu ook UK, dus wellicht volgt DE/NL ook nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankLucas
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-10-2021
pelidee schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:43:
[...]

Was al weg toen uberhaupt de melding kwam.
Nee hoor ik heb er 1. Moet alleen 80 pond import fees betalen dus ga ook weel cancellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Ralluff schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:44:
[...]

Bedankt! Na Italië nu ook UK, dus wellicht volgt DE/NL ook nog.
Mogelijk DE, maar NL is vorige week nog gedropt. Nederland en Duitsland zijn zelfde opslag. Amazon zit nog niet in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvdteems
Krijg net een melding van Amazon IT dat er ongebruikelijke activiteiten op mijn account zijn ontdekt. ? Dit nadat ik CC had aangepast naar machtiging. Order geannuleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
Ik geef het op, met automatische incasso geeft IT aan dat die nog niet betaald is..

Kan ik het beste de bestelling verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basjvw
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 04-07 12:07
Is de PS5 in je winkelmand hebben voldoende of moet je ook echt zo snel mogelijk afrekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralluff
pelidee schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:45:
[...]

Mogelijk DE, maar NL is vorige week nog gedropt. Nederland en Duitsland zijn zelfde opslag. Amazon zit nog niet in Nederland.
Ah oke, dat wist ik niet! Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLC7
jordyyyys schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:46:
Ik geef het op, met automatische incasso geeft IT aan dat die nog niet betaald is..

Kan ik het beste de bestelling verwijderen?
Oeps, heb nu zowel order op .it als .co.uk O-) . .co.uk is wel €47 duurder dan .it

Bij mij werkt op .IT zowel SEPA als ING Creditcard niet.
Op .co.uk kreeg ik ook foutmelding over ING creditcard

Ik heb nu AMEX op .IT (lijkt hij vooralsnog te slikken, maar nog geen reservering op amex)
En vooralsnog ING Mastercard op .co.uk. Even kijken of hij dat daar wel slikt.

[ Voor 3% gewijzigd door JLC7 op 30-03-2021 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Is de PS5 bij co.uk nog wel interessant? Ik bedoel toen ik hem in mijn mandje had en wou afrekenen kwam er zo`n 50 euro aan import fees etc bij. Ik heb hem niet doorgezet.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMarcFR
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 30-09 11:00
Ik krijg de ene keer wel een melding van Telegram, de andere keer weer niet (iPhone)

Iemand daar nog tips voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
rikadoo schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:50:
Is de PS5 bij co.uk nog wel interessant? Ik bedoel toen ik hem in mijn mandje had en wou afrekenen kwam er zo`n 50 euro aan import fees etc bij. Ik heb hem niet doorgezet.
Ja/Nee, is voor iedereen anders natuurlijk. Wil jij er niet meer aan uitgeven Nee. Ben je bereid het extra te betalen omdat je er graag een wil, Ja.

Duurder is het wel, ding dat zeker is ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boelmeister
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 28-08-2024
rikadoo schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:50:
Denk dat persoonljik is of iemand die import fees het waard vind. Ik persoonlijk vind het zonde, kan je ook game voor halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-06 16:09
Boelmeister schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:51:
[...]

Denk dat persoonljik is of iemand die import fees het waard vind. Ik persoonlijk vind het zonde, kan je ook game voor halen.
En er moet een andere stekker aan de PS5 (of lelijke adapter), want die Engelse aansluiting gaat echt niet passen. :)
Maar goed, als het niet wat gelukt er ergens één te bestellen zou ik met liefde iets meer betalen en de stekker vervangen voor een UK variant. Het ligt er net aan of er überhaupt een alternatief is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edwinvdteems
Zijn er nog meer lui geblokkeerd door die Italiaanse maffia ;) ? Ze vragen bij mij om kopie ID

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordyyyys
Zal het dan toch (Amazon.it)? Dit staat nu al 10 minuten zonder dat ik de betalingsmethode weer zou moeten wijzigen. (Automatische incasso gekozen).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c6evYVLyb3Fm74ftOxgQoH1KTs4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hJZzJIXYV0e7D1zjxJKnZgQz.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLC7
Zijn er mensen die zonder problemen bij .it hebben besteld? Of zouden ze als Wraak voor de "zuinige 4 houding" van ons Wopke Hoekstra gewoon alle orders uit NL blokkeren? ;)

Hier blijft AMEX nog geaccepteerd op .it, maar nog geen reservering op de kaart zelf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-10 01:14
JLC7 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:48:
[...]

Oeps, heb nu zowel order op .it als .co.uk O-) . .co.uk is wel €47 duurder dan .it

Bij mij werkt op .IT zowel SEPA als ING Creditcard niet.
Op .co.uk kreeg ik ook foutmelding over ING creditcard

Ik heb nu AMEX op .IT (lijkt hij vooralsnog te slikken, maar nog geen reservering op amex)
En vooralsnog ING Mastercard op .co.uk. Even kijken of hij dat daar wel slikt.
ING lijkt de betaling te blokkeren. Ik kom net uit een belletje met de ING, er waren meer mensen die gebeld hebben over dit euvel. Over 10 minuten mag ik het nog een keer proberen te betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boelmeister
InterCC schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:53:
[...]

En er moet een andere stekker aan de PS5 (of lelijke adapter), want die Engelse aansluiting gaat echt niet passen. :)
Maar goed, als het niet wat gelukt er ergens één te bestellen zou ik met liefde iets meer betalen en de stekker vervangen voor een UK variant. Het ligt er net aan of er überhaupt een alternatief is.
Die stekker vind ik dan stuk minder erg, je kan ook je stekker van ps4 gebruiken of anders kost de stekker 3 euro max..

Als het echt nergens lukt, ja dan misschien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-09 13:04
ConZito schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:59:
[...]

ING lijkt de betaling te blokkeren. Ik kom net uit een belletje met de ING, er waren meer mensen die gebeld hebben over dit euvel. Over 10 minuten mag ik het nog een keer proberen te betalen :)
ING betaald de blokkering omdat jij het niet in je app verifieert wat de bedoeling is, dat is tegenwoordig verplicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lonua
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01-10 16:34
JLC7 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:58:
Zijn er mensen die zonder problemen bij .it hebben besteld? Of zouden ze als Wraak voor de "zuinige 4 houding" van ons Wopke Hoekstra gewoon alle orders uit NL blokkeren? ;)

Hier blijft AMEX nog geaccepteerd op .it, maar nog geen reservering op de kaart zelf
Ik heb zonder issues kunnen bestellen met een ICS Visa card. Staat nu als reservering op mijn creditcard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ConZito
Rzarect0r schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:00:
[...]

ING betaald de blokkering omdat jij het niet in je app verifieert wat de bedoeling is, dat is tegenwoordig verplicht.
Klopt en dat challenge wordt niet getriggert door Amazon.it, maar met een belletje los je dat dus op voor die betaling mocht je er tegenaan lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
SEPA via ABN Amro moet ik toch weer opnieuw bevestigen iedere keer. Heeft het nu uberhaupt wel nog zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Laatst online: 04:30
jordyyyys schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:01:
SEPA via ABN Amro moet ik toch weer opnieuw bevestigen iedere keer. Heeft het nu uberhaupt wel nog zin?
Je kan niet met SEPA betalen. Alleen met creditcard. SEPA werkt niet voor de PS5 bij Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
jaspermeul schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:03:
[...]

Je kan niet met SEPA betalen. Alleen met creditcard. SEPA werkt niet voor de PS5 bij Amazon.
Maar hoe lang heb ik nog om de betaling met een CC te doen? Mijn vrouw is aan het werk en die heeft een CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewoutje
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-09 06:57
Ik heb vanmorgen bij amazon.it kunnen bestellen, echter staat mijn order hierop: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lOxU8gHIQVYejKpTf3r_KbiDbks=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TWLanh73OIr972lXNA7lQ1VN.jpg?f=fotoalbum_large

Moet ik mij zorgen maken? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-09 13:04
ConZito schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:01:
[...]

Klopt en dat challenge wordt niet getriggert door Amazon.it, maar met een belletje los je dat dus op voor die betaling mocht je er tegenaan lopen :)
Klopt, ligt er alleen net aan wie je spreekt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-09 07:45
Ewoutje schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:04:
Ik heb vanmorgen bij amazon.it kunnen bestellen, echter staat mijn order hierop: [Afbeelding]

jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
jordyyyys schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:04:
[...]

Maar hoe lang heb ik nog om de betaling met een CC te doen? Mijn vrouw is aan het werk en die heeft een CC.
Kan waarschijnlijk later vandaag nog wel of zelfs morgen. Mogelijk schuift je leverdatum wel op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik heb vanmorgen bij amazon.it kunnen bestellen, echter staat mijn order hierop: [Afbeelding]

nee, had ik vorige week bij amazon.nl ook. Duurt alleen iets langer.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonua
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01-10 16:34
[...]

Dat zal dan waarschijnlijk tussen Amazon en ING zitten, want ICS geeft wel de challenge via de App voor betalingen bij Amazon. Alleen is de implementatie wat minder goed (geen standaard poll van de status, maar handmatig door op een knop te drukken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
Lonua schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:08:
[...]

Dat zal dan waarschijnlijk tussen Amazon en ING zitten, want ICS geeft wel de challenge via de App voor betalingen bij Amazon. Alleen is de implementatie wat minder goed (geen standaard poll van de status, maar handmatig door op een knop te drukken).
Het is opvallend dat het per Amazon land verschillend is. In Frankrijk kreeg ik hem wel netjes voor m'n kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InterCC
Amazon.nl update.

Amazon geeft nog aan dat de PS5 het Duitse depot heeft verlaten en verder niets. DHL stuurt echter een mail dat het ontvangen is en ik vanavond de bestelling mag verwachten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
InterCC schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:10:
Amazon.nl update.

Amazon geeft nog aan dat de PS5 het Duitse depot heeft verlaten en verder niets. DHL stuurt echter een mail dat het ontvangen is en ik vanavond de bestelling mag verwachten :)
Krijg net een update van DHL dat ze hier vanavond al voor de deur staan.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InterCC

Dat had ik vorige week dinsdag bij Amazon.nl en die status bleef meerdere dagen. Vanavond wordt de PS5 bezorgd. Gewoon even geduld en dan lijkt het allemaal wel goed te komen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ConZito
[...]

Nou, dat was of bullshit of het duurt langer. Ik had daar niet zo heel erg zin in om op te wachten, dus ik heb hem met m'n zakelijk ABN rekening/credticard betaald. Dan krijg je wel netjes een scherm om de securecode en challenge response in te voeren.

M.a.w. de ING blijft gewoon een prutsbank :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvdteems
Ik volg het even niet! Ik zit idd bij de ING. Aanvankelijk betaald met CC. Later aangepast in machtiging. Toen melding account geblokkeerd. Als ik straks thuis ben even ID uploaden, maar hoe kan in dan alsnog met een CC van de ING betalen dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelledenkik
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-02 14:17
Met betrekking tot de problemen met betalingen met een ING creditcard. Ik kom net met ING van de telefoon af, het is een storing bij de betalingen bij Amazon zelf en ING kan er schijnbaar niets aan doen. Simpelweg later nogmaals proberen zou moeten werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaspermeul
Jelledenkik schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:24:
Met betrekking tot de problemen met betalingen met een ING creditcard. Ik kom net met ING van de telefoon af, het is een storing bij de betalingen bij Amazon zelf en ING kan er schijnbaar niets aan doen. Simpelweg later nogmaals proberen zou moeten werken.
Amazon heeft die storing dan regelmatig sinds de invoering ervan op 1 januari. En ook alleen maar met ING.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rundfunk28
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23:01
Ook hier zojuist bevestiging gekregen dat bestelling van amazon.nl vanavond aankomt. Daarnaast ook bestelling kunnen plaatsen bij Amazon.it (discversie). En nee ben geen scalper maar haal voor collega's. Merk dat ik de hunt net zo leuk vind als de console zelf :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senterian
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 24-09 09:35
Bij mij is inmiddels de rode melding al een kwartiertje weg. Heb nu 3x een 0 bedrag staan in mijn creditcardoverzicht van ING. Ik check vandaag wel af en toe mijn status en zie wel wat er gebeurt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Triel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-01-2024
En ook hier inmiddels de bevestiging dat ze vanavond bij mij op de stoep staan met een PS5 woehoe!!!
Wordt een mooie dag mannen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:17
Begin wel een beetje sceptisch over de amazon.nl bestelling van afgelopen week, bezorging morgen om 20h maar nog niet verzonden. Weet dat het kan maar betwijfel of die gaat komen...... .it naast gegrepen vanochtend helaas * offtopic *

[ Voor 31% gewijzigd door Geronimous op 30-03-2021 17:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
* offtopic *

[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 30-03-2021 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
Nu de betaling gedaan met de mastercard van de vrouw, deze is van de ING. Moet ik nu nog iets doen voor de bestelling bevestigd kan worden? Of moet ik gewoon wachten. (Van de amazon IT drop vanmorgen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-09 14:49
Bij Dreamland is hij gisteren gesprongen naar: 'in behandeling' Ben zeer benieuwd of de levertermijn van morgen gehaald gaat worden.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 10:26
Markmaas schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 07:48:
[...]

Raar zeg dat ze zeggen dat je daar moet betalen ik heb ingepland staan dat ik afhaal in Eindhoven(ekkersrijt)maar over een betaling daar kan ik niks terug vinden.
Ik heb net gebeld naar het landelijk nr. van Mediamarkt en ik adviseer je hetzelfde te doen.. bij mij staat alles namelijk "onduidelijk geadministreerd", waardoor niemand precies kan zeggen hoe het nu zit; wel of geen terugbetaling ingezet, geen communicatie naar vestiging in Den Bosch enz. Ze gaan het nu uitzoeken (zeggen ze) en ik krijg telefonisch of per mail te horen wat er nu allemaal aan de hand is & hoe verder.

Ik haal de PS5 niet op voordat ik weet hoe het zit, want Den Bosch verwacht van mij om gewoon 620euro af te tikken, terwijl ik dus nog altijd wacht op de terugbetaling vanuit MM |:( Wat een gezeik allemaal.

" Play the violent strings of my symphony "

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:09

ap3nr0ts

hoi

Rundfunk28 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:27:
Ook hier zojuist bevestiging gekregen dat bestelling van amazon.nl vanavond aankomt. Daarnaast ook bestelling kunnen plaatsen bij Amazon.it (discversie). En nee ben geen scalper maar haal voor collega's. Merk dat ik de hunt net zo leuk vind als de console zelf :p
Same. :) Toevallig vorige week ook raak bij Amazon.nl. Je wordt bij collega's vanzelf "degene die toch aan PlayStation kan komen", en dan vind ik het niet erg om er af en toe weer eentje aan mijn deur te hebben. :P Het is niet alsof thuiswerken verder zo spannend is.

Edit: same als in dat ik tot ik denk gisteren ook levertijd onbekend had en die collega had gezegd het te laten weten zodra hij er zelf eentje had gevonden. Maar nu ben ik alsnog eerder dan hem, en komt-ie volgens mij vanavond (collega dan ook, gok ik). :+

[ Voor 16% gewijzigd door ap3nr0ts op 30-03-2021 11:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rikadoo
  • Niet online
Betaling via ING werkt weer op amazon.it. Ik heb de melding in de app gekregen en nu wel succesvol kunnen bevestigen.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12th
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 28-05-2024
Iemand die toevallig weet wat de afmetingen zijn van het volledige pakket? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:30
12th schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 11:40:
Iemand die toevallig weet wat de afmetingen zijn van het volledige pakket? :9
Ligt eraan welk pakket :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12th
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 28-05-2024
JSTPS schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 11:42:
[...]

Ligt eraan welk pakket :Y)
Fair enough.xD
Losse ps5. Komt vandaag vanaf amazon binnen.

Maar dat ding komt dus op het verkeerde adres binnen. Kwam daar zondag pas achter....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
12th schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 11:44:
[...]

Fair enough.xD

Maar dat ding komt dus op het verkeerde adres binnen. Kwam daar zondag pas achter....
Net iets groter als de PS5 zelf. Zit in een omdoos. In de lengte iets meer ruimte .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwitWit
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22-03-2022
Voor de liefhebbers. Bij Amazon Spanje is de PlayStation headset nu 79.99 (plus een beetje verzendkosten )

https://www.amazon.es/gp/...878P/?tag=peppercom0f9-21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterMoon
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 27-11-2024
Wat een bizarre gang van zaken bij GM nijmegen.

Preorder disk op 23 september. Hierover VORIGE week gebeld en de afspraak op 30 maart (vandaag) gemaakt om deze af te halen tussen 12:00 en 13:00.

11:50 gaat de telefoon; “Ja sorry hij is er toch niet”

Wat is dit voor een achterlijke gang van zaken? Je kan toch niet op de dag zelf, en al helemaal niet 10 minuten van te voren, de afspraak cancellen.

Daar gaat je vrije dag.

Heb sterk het vermoeden dat ze hem gewoon aan iemand anders hebben doorgespeeld, maargoed dat zullen we nooit weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
MisterMoon schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 12:05:

Preorder disk op 23 september. Hierover VORIGE week gebeld en de afspraak op 30 maart (vandaag) gemaakt om deze af te halen tussen 12:00 en 13:00.

Wat is dit voor een achterlijke gang van zaken? Je kan toch niet op de dag zelf, en al helemaal niet 10 minuten van te voren, de afspraak cancellen.

Daar gaat je vrije dag.

Heb sterk het vermoeden dat ze hem gewoon aan iemand anders hebben doorgespeeld, maargoed dat zullen we nooit weten.
Triest, die heeft er inderdaad gewoon gestaan en is naar een andere eigenaar.
Ik zal als ik jou was toch even langsgaan en om opheldering vragen, je hebt tenslotte toch een afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel

Daar gaat je vrije dag.

pff da's zuur zeg.... er gebeuren genoeg corrupte dingen in de game winkels als zowel bij de mediamarkt.. ken ook verhalen van mensen die doordat ze mensen kennne bovenaan de lijst ineens gezet zijn.. slaat nergens op maar het gebeurt helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Laatst online: 19:30
12th schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 11:44:
[...]

Fair enough.xD

Oooh, dacht dat je het misschien over iets anders had 8).

Hoogte 43cm, diepte 17.5, breedte 47.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
Helemaal top, net ook mijn extra controller en accessoire set binnen gekregen via Bol.com
Het zonnetje schijnt... wat een mooie dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMoon
Triel schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 12:15:
Helemaal top, net ook mijn extra controller en accessoire set binnen gekregen via Bol.com
Gelukkig bij jou wel goed! Veel plezier vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:31
Triel schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 12:15:
Genoeg reden om de PS uit te laten staan en lekker te genieten van de zon. Beetje Vitamine D.
Maar ik snap je wel als je toch je PS gaat spelen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrie
  • Laatst online: 01-10 14:42

Terrie

Titelspecialist Tweakers Partners
HaskoF schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 12:16:
[...]

Genoeg reden om de PS uit te laten staan en lekker te genieten van de zon. Beetje Vitamine D.
Maar ik snap je wel als je toch je PS gaat spelen haha
Zolang het zonnetje aanwezig is blijft de PS5 toch echt uit, vooral nu ik de gehele dag thuis werk achter de computer. Nederland kennende komen er nog zat slechte dagen :+

Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Triel
Ja thanks, gelukkig bij heel veel mensen hier op het forum, dan doel ik op de Amazon.nl drop van 23ste....
Ik zat eerst bij de mediamarkt ellende en toen kwam gelukkig Amazon nog. Maar vandaag weer veel hoop voor de Amazon IT drop!! succes voor diegene die het daar wederom gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsli
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06 09:44
Senterian schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:31:
Bij mij is inmiddels de rode melding al een kwartiertje weg. Heb nu 3x een 0 bedrag staan in mijn creditcardoverzicht van ING. Ik check vandaag wel af en toe mijn status en zie wel wat er gebeurt.
Ik Moest ook apart bevestigen. Die nul is een check van Amazon om te kijken of credit card echt bestaat, zijn reserveringen die niet worden afgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
Terrie schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 12:18:
[...]

Zolang het zonnetje aanwezig is blijft de PS5 toch echt uit, vooral nu ik de gehele dag thuis werk achter de computer. Nederland kennende komen er nog zat slechte dagen :+
haha ja ik werk ook vanuit thuis de hele dag op het zoldertje.. straks effe chillen buiten in de tuin.. maar hij komt ook pas vanavond dus nog wel effe om hem uit te proberen... maar eens heren.. het zonnetje is zeker lekker en vitamine D is gezond. Komt goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMoon

Daar gaat je vrije dag.

Update; even na gebeld nog, ze vertellen dat niemand die vandaag een afspraak had de playstation heeft kunnen ophalen. Ze claimen dat de levering geen ps5's betrof, terwijl ze dit wel dachten.

Dit maakt het nog ongeloofwaardiger imo, je weet toch wat je ontvangt? Heel bizar allemaal.

Oja, als iemand vandaag wel een ps5 afspraak in Nijmegen heeft afgehaald, laat het even weten >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
MisterMoon schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 12:23:
[...]

Update; even na gebeld nog, ze vertellen dat niemand die vandaag een afspraak had de playstation heeft kunnen ophalen. Ze claimen dat de levering geen ps5's betrof, terwijl ze dit wel dachten.

Dit maakt het nog ongeloofwaardiger imo, je weet toch wat je ontvangt? Heel bizar allemaal.

Oja, als iemand vandaag wel een ps5 afspraak in Nijmegen heeft afgehaald, laat het even weten >:)
Dan weten ze dat ook wel eerder als 10 minuten van te voren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pojter
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-07-2021
Zojuist van mijn bestelling op Amazon UK de melding gekregen dat 7 april mijn ps5 binnenkomt. Nu maar hopen dat hij niet vast staat in het Suez kanaal :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [m]engineer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-05-2023
Krijg net een mail van MediaMarkt ehv dat ik een bundel op kan komen halen.
Maar ik ben al voorzien.
Kan ik iemand anders er blij mee maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-10 14:17
[m]engineer schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 12:34:
Krijg net een mail van MediaMarkt ehv dat ik een bundel op kan komen halen.
Maar ik ben al voorzien.
Kan ik iemand anders er blij mee maken?
Fijn dat je dit zo doet,,, Zo maak je iemand er heel blij mee.

[ Voor 10% gewijzigd door Shaker74 op 30-03-2021 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
Na de cc gekoppeld te hebben aan mijn bestelling van vanmorgen op Amazon.IT geeft die nu weer aan dat ik de betalingscontrole opnieuw moet uitvoeren.

Kan dit er aan liggen dat het een ING creditcard is? Zo ja, wat zijn de stappen die ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:09
pojter schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 12:31:
Zojuist van mijn bestelling op Amazon UK de melding gekregen dat 7 april mijn ps5 binnenkomt. Nu maar hopen dat hij niet vast staat in het Suez kanaal :)
Die PlayStations zijn al in Europa op het moment dat Amazon ze online zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
jordyyyys schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 12:39:
Na de cc gekoppeld te hebben aan mijn bestelling van vanmorgen op Amazon.IT geeft die nu weer aan dat ik de betalingscontrole opnieuw moet uitvoeren.

Kan dit er aan liggen dat het een ING creditcard is? Zo ja, wat zijn de stappen die ik moet doen?
Overigens is er wel een 0,0 afschrijving gedaan door Amazon.it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtrdg
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 16:45
jordyyyys schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 12:39:

Dit heb ik ook. Ik gebruik Rabobank en moest via overige betaalverzoeken in mijn app het goedkeuren. Het bedrag staat nu ook gereserveerd, Echter komt deze betalingcontrole bericht terug als ik het product selecteer op amazon.it. Levering 2-9 april. Ik wacht even af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Nu online
jordyyyys schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 12:48:
[...]

Overigens is er wel een 0,0 afschrijving gedaan door Amazon.it
ja heb ik ook..maar mijn betaling gewijzigd naar SEPA en daar staat hij nog op..geen idee of het gaat lukken...maar mijn creditcard van ING gaf ook problemen wat je nog kan doen is naar ING zelf bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quxan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-10 14:51
Vanochtend mijn PS5 (gewone) opgehaald bij Dreamland. Paar dagen geleden besteld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MisterJ0J0
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-07 16:11
Ben ik in alle haast vergeten om een huisnummer in te vullen? Jazekerr!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4nB9MyAEYNa2PJDrFJNrcQlY9iI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4DnhNVuHbfcWQCYRPnz0SbrV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Oei, dat is wel balen dan :X

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InterCC
MisterJ0J0 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 13:07:

[Afbeelding]
Nee.. Dat is echt super kl*te!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boelmeister

[Afbeelding]
nee dat meen je! K*t man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 13:19
Ben ik in alle haast vergeten om geen huisnummer in te vullen? Jazekerr!

[Afbeelding]
haha sorry maar ik moest hier toch best hard om lachen, des al niet te min, erg kut voor je !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
Da's klote... al helemaal respect dat je het zo open deelt met ons want aan de ene kant is het best grappig maar voor je zelf vind ik het wel echt shit man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10 17:46

spaceboy

Op grote hoogte

[Afbeelding]
Wow. En nu? Is daar nog iets aan te veranderen? Al contact gehad met Amazon?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
spaceboy schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 13:39:
[...]

Wow. En nu? Is daar nog iets aan te veranderen? Al contact gehad met Amazon?
Is hier bij mensen al eerder gebeurt, pakket gaat retour, is niets meer aan te doen.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 16:21

UTADDICT

NERF

[Afbeelding]
NEEEEEEEEE :X |:(

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JLC7
Ik kan op amazon.it iets nieuws downloaden. Ik heb google chrome de pagina naar engels laten vertalen
Onder Orderdetails --> Invoice/Reciept kan ik nu een "Copy of order confirmation or invoice 1" downloaden.

Als ik dat doe krijg ik een Italiaanse PDF met barcodes. Lijkt een verzendbewijs al te zijn! Als ik een paar zinnen door google translate krijg, wordt het;

aankoopbon
datum van verzending 30 maart 2021
Met deze verzending is uw bestelling afgerond
bewaar deze bon om assistentie en garantie aan te vragen
u kunt de status van uw bestelling online bekijken of wijzigen door naar de sectie te gaan [...]

De kneiter; zou hij nu dan al richting DHL gaan? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
JLC7 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 13:49:
Ik kan op amazon.it iets nieuws downloaden. Ik heb google chrome de pagina naar engels laten vertalen
Onder Orderdetails --> Invoice/Reciept kan ik nu een "Copy of order confirmation or invoice 1" downloaden.

Als ik dat doe krijg ik een Italiaanse PDF met barcodes. Lijkt een verzendbewijs al te zijn! Als ik een paar zinnen door google translate krijg, wordt het;

aankoopbon
datum van verzending 30 maart 2021
Met deze verzending is uw bestelling afgerond
bewaar deze bon om assistentie en garantie aan te vragen
u kunt de status van uw bestelling online bekijken of wijzigen door naar de sectie te gaan [...]

De kneiter; zou hij nu dan al richting DHL gaan? :9
Ja dat is je pakbon :) Zodra die verzonden is komt daar je factuur.

Hier zelf net een mailtje van amazon.it dat de Disc onderweg is met UPS. 8)
T&T staat ook in mijn account.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mL1k4pAfAxqnnl4-T38ZG0my8wE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QnwbEC5ZEPRO6qQ4THfhH27v.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door pelidee op 30-03-2021 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvdteems
Bij mij nog steeds k.

“Inzending onder beoordeling
Wij zullen je gegevens controleren en binnen 24 uur contact met je opnemen.
Maak geen nieuwe Amazon-accounts aan totdat we je factuurgegevens hebben geverifieerd. Eventuele nieuwe bestellingen die je plaatst, kunnen worden vertraagd of geannuleerd.”

Zou dit zijn omdat dit mijn eerste bestelling überhaupt is bij Amazon?
Pagina: 1 ... 454 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord