Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
edwinvdteems schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 13:57:
Bij mij nog steeds k.

“Inzending onder beoordeling
Wij zullen je gegevens controleren en binnen 24 uur contact met je opnemen.
Maak geen nieuwe Amazon-accounts aan totdat we je factuurgegevens hebben geverifieerd. Eventuele nieuwe bestellingen die je plaatst, kunnen worden vertraagd of geannuleerd.”

Zou dit zijn omdat dit mijn eerste bestelling überhaupt is bij Amazon?
Nee, hangt puur op de betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
[m]engineer schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 12:34:
Krijg net een mail van MediaMarkt ehv dat ik een bundel op kan komen halen.
Maar ik ben al voorzien.
Kan ik iemand anders er blij mee maken?
Welke MM van ehv?centrum of ekkersrijt?en kun je hem per direct afhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvdteems
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-09 19:33
pelidee schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 13:59:
[...]

Nee, hangt puur op de betaling.
Het is me even ontgaan; kan ik hier wat aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-05-2023
Markmaas schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:05:
[...]

Welke MM van ehv?centrum of ekkersrijt?en kun je hem per direct afhalen?
Centrum en ja, tussen 17:00 en 17:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
edwinvdteems schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:06:
[...]

Het is me even ontgaan; kan ik hier wat aan doen?
Durf ik ook niet te zeggen, er zijn hier meerdere mensen die problemen in het verleden hebben gehad met betalingen creditcard. Mijn ANWB Visa wordt altijd wel geslikt. Verificatie via de app op telefoon.

Sommige mensen hebben als oplossing cadeabonnen gekocht van bijvoorbeeld Amazon en gewoon met 500 euro aan cadeaubonnen betaald. De bonnen werden dan ook gekocht met dezelfde Creditcard. 8)7

Andere kunnen je vast op gang helpen wat dat betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megaties
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14-03-2022
Krijg nu net een mail van amazon NL dat mij ps5 ook verzonden is hij zou morgen binnen moeten komen ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerDrie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09 13:28
Mijn PS5 via Amazon NL komt vanavond binnen, daarbij nog een extra controller en de Spiderman game via de Mediamarkt. Ik ben er klaar voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
[m]engineer schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:07:
[...]

Centrum en ja, tussen 17:00 en 17:30
Net eindelijk mail van MM gehad en ze bevestigen dat ik hem kan ophalen komende zaterdag.
Had perongeluk 2x op verzenden gestuurd denk ik omdat ze het formulier 2x gehad hebben maar 1 is meer dan genoeg natuurlijk
Iemand meer die mail gehad van MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Markmaas schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:49:
[...]

Net eindelijk mail van MM gehad en ze bevestigen dat ik hem kan ophalen komende zaterdag.
Had perongeluk 2x op verzenden gestuurd denk ik omdat ze het formulier 2x gehad hebben maar 1 is meer dan genoeg natuurlijk
Nog niet helaas, komt hopelijk nog :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orbisvrin
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-09 13:15
[...]

Ik ook! Toch fijn om een bevestiging te hebben, ik ga hem dinsdag ophalen. Ik heb alleen nog steeds m'n geld niet terug van de geannuleerde bestelling, vind het wel lang duren. Morgen maar eens bellen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PenguinEmperor
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-09 19:41
Net gebeld door de Mediamarkt Amersfoort, dat de door mij gereserveerde PS5 binnen is. Dus nu heeft mijn broer straks ook een PS5. Dus mensen die begin maart hebben gereserveerd bij de MM Amersfoort kunnen ook een telefoontje verwachten, denk ik maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HDimac
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-01-2024

HDimac

Inderdaad.

[...]

Welke MM?

Ik hoop ook iets te horen van Arnhem. Heb voor zaterdag een afspraak om hem op te halen.

Gebukt is genomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

DarkSide

theres no place like ::1

Whoehoe.
net bericht gekregen. ipv zaterdag zou hij morgen avond moeten komen.

Gaat om de amazon.nl bestelling van 23 maart

[ Voor 23% gewijzigd door DarkSide op 30-03-2021 16:44 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sari-inc
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06:29
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GhSz5ppfQo50mq0DuTRGbP59SLs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wNsAxO7eKNReuXiQW2hqXJCY.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand ook dezelfde soort bestelling bij Mediamarkt? €620 betaald, staat nu op €615 in mijn bestellingen. Gebeld en gemaild, maar die €5,- krijg ik niet meer terug hoor 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JLC7
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14-01 06:46
pelidee schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 13:51:
[...]

Ja dat is je pakbon :) Zodra die verzonden is komt daar je factuur.

Hier zelf net een mailtje van amazon.it dat de Disc onderweg is met UPS. 8)
T&T staat ook in mijn account.

[Afbeelding]
Yay, nu ook hier een UPS T&T van mijn amazon.it bestelling van vanochtend. Verwachte aankomst: donderdag al! *O*

Enige waar ik mij nog zorgen over maak is dat ik noch een reservering noch een betaling op mijn AMEX zie :+

--- edit; leverdatum staat nu op 7 april (volgende week woensdag)---

[ Voor 4% gewijzigd door JLC7 op 30-03-2021 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjiefus
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-04-2022
sari-inc schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:45:
[Afbeelding]

Iemand ook dezelfde soort bestelling bij Mediamarkt? €620 betaald, staat nu op €615 in mijn bestellingen. Gebeld en gemaild, maar die €5,- krijg ik niet meer terug hoor 8)7
Mediamarkt heeft bij mij die 5 euro gewoon teruggestort, zonder dat ik daar zelf iets voor heb moeten doen. Betaald met ideal op vrijdag, woensdag erop stond de 5 euro op mijn rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sari-inc
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06:29
Sjiefus schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:49:
[...]

Mediamarkt heeft bij mij die 5 euro gewoon teruggestort, zonder dat ik daar zelf iets voor heb moeten doen. Betaald met ideal op vrijdag, woensdag erop stond de 5 euro op mijn rekening.
Ik kreeg als reactie dat het bundel gewoon €620 waard is en kan fluiten naar die 5 euro :F zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
JLC7 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:48:
[...]

Yay, nu ook hier een UPS T&T van mijn amazon.it bestelling van vanochtend. Verwachte aankomst: donderdag al! *O*

Enige waar ik mij nog zorgen over maak is dat ik noch een reservering noch een betaling op mijn AMEX zie :+
Nice, dat schrijven ze echt nog wel af ;)

Wow! Donderdag wel heel snel, overmorgen. Zie je dat binnen je UPS of binnen je Amazon?
Heb je een snelle (rapide) of standard verzending gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
PenguinEmperor schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:25:
Net gebeld door de Mediamarkt Amersfoort, dat de door mij gereserveerde PS5 binnen is. Dus nu heeft mijn broer straks ook een PS5. Dus mensen die begin maart hebben gereserveerd bij de MM Amersfoort kunnen ook een telefoontje verwachten, denk ik maar zo.
Nou, kom op MM - bel mij ook even :9~

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orbisvrin
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-09 13:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1PcqpoPt3LPI2eRB4SawFnMlJEU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/t5Ogb33E48nC5PzF57F2BTk2.png?f=user_large

Dit was de mail die ik van MM heb gekregen. Ik heb inderdaad het formulier twee keer opgestuurd omdat ik geen bevestiging binnen kreeg, en niet zozeer omdat ik er 2 wil.

Maar kan dus zijn dat alleen mensen die meerdere keren het formulier hebben ingevuld een mail krijgen, en dat bij iedereen die hem maar 1 keer heeft opgestuurd het stilletjes goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Orbisvrin schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 17:10:
[Afbeelding]

Dit was de mail die ik van MM heb gekregen. Ik heb inderdaad het formulier twee keer opgestuurd omdat ik geen bevestiging binnen kreeg, en niet zozeer omdat ik er 2 wil.

Maar kan dus zijn dat alleen mensen die meerdere keren het formulier hebben ingevuld een mail krijgen, en dat bij iedereen die hem maar 1 keer heeft opgestuurd het stilletjes goed gaat.
Zou goed kunnen ja :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JLC7
pelidee schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:57:
[...]

Nice, dat schrijven ze echt nog wel af ;)

Wow! Donderdag wel heel snel, overmorgen. Zie je dat binnen je UPS of binnen je Amazon?
Heb je een snelle (rapide) of standard verzending gekozen?
Boe, er staat nu In arrivo 7 aprile
Volgende week woensdag ;)

Is met standaard verzending

Vraag me nu af of de levertijd is herzien, of dat ik het verkeerd zag door mijn roze bril

[ Voor 29% gewijzigd door JLC7 op 30-03-2021 17:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pojter
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-07-2021
JLC7 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 17:16:
[...]

Vraag me nu af of de levertijd is herzien, of dat ik het verkeerd zag door mijn roze bril
7 april is ook mijn order van Amazon UK. Waarschijnlijk komt deze uit dezelfde batch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Hier is gister ook mijn Nedgame disk bundel binnen gekomen. Ben er gister al even mee aan de slag gegaan en het is zeker geen miskoop geweest. Echt een behoorlijk impressive apparaat blijft die PS5 ondanks dat ik een behoorlijke game pc heb. Voor degenen die hem binnenkort ook binnen krijgen; Astro's Playroom is een dikke aanrader om als een van de eerste games te checken. Demon's Souls ziet er trouwens ook echt prachtig uit zeg. Enige jammere is dat mijn monitor die 240hz ondersteunt (en via HDMI ook zeker hoger dan 60hz kan - gebruik hem via hdmi op mijn tweede pc op 144hz) niet op 120hz kan werken met de PS5. Heeft wel de juiste HDMI aansluiting maar het signaal dat de PS5 uitstuurt ondersteunt hij niet. Echt jammer. Hopelijk komt er nog een firmware update voor de PS5 dat ze meer van dit soort schermen gaan ondersteunen maar ik betwijfel het.

Blij dat ik deze hectiek eindelijk achter mij kan laten :) Wens iedereen veel succes met het hunten naar de PS5. De aanhouder wint! Hij is alle energie die het hunten kost in mijn optiek meer dan waard :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 16:21

UTADDICT

NERF

Playstation 5 net afgeleverd (disk, van de bestelronde van 23 maart). SUPER vet. De bot op Telegram is amazing.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvdteems
Grrr, Amazon IT. Heb een foto van m’n bankgegevens (mijn ING) toegestuurd, maar is kennelijk niet voldoende. Ze schrijven (vertaald):

“ dank u voor uw antwoord. We hebben de informatie die u ons heeft gegeven gecontroleerd, maar sinds uw antwoord kunnen we de betaling van uw bankrekening niet verifiëren.

Log opnieuw in op uw Amazon-account en volg de instructies op het scherm om uw betaling te verifiëren. We zullen uw informatie bekijken en binnen 24 uur antwoorden.

Zorg er bij het uploaden van een document voor dat uw naam, adres, betalingstype en transactie-informatie duidelijk zichtbaar zijn. Toon voor uw veiligheid alleen de laatste 4 cijfers van het nummer van de betaalmethode”

Iemand ervaring hiermee? Wat willen ze nu precies? Ik heb eerder proberen te betalen met CC, maar dat later aangepast naar incasso. Toen begon de ellende met een geblokkeerd account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:08
Hier nog steeds 0,0 gereserveerd door Amazon.IT, heel frustrerend. Gewoon maar afwachten dan denk ik?

ING gebeld en die zeiden dat ze de extra beveiliging er tussenuit zouden halen, maar dat heeft verder niets gedaan.

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:25
Besteld op 23e :>
Verzonden vanuit amsterdam ook
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/04bfbf7b06f8f12d1519784bee05c6fc.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
HDimac schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:26:
[...]

Welke MM?

Ik hoop ook iets te horen van Arnhem. Heb voor zaterdag een afspraak om hem op te halen.
Ekkersrijt son

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mainstay
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-08 10:32
MM heeft mij die 5€ ook netjes teruggestort. Echter nog geen T&T ontvangen of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-09 17:30
Mensen die de 13e besteld hebben bij mediamarkt, wellicht heb je geluk krijg je vandaag een mail met track tracé nummer. Uit mijn groepje gedupeerde heeft 1 de mail ontvangen vandaag.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:24
edwinvdteems schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 17:58:
Grrr, Amazon IT. Heb een foto van m’n bankgegevens (mijn ING) toegestuurd, maar is kennelijk niet voldoende. Ze schrijven (vertaald):

“ dank u voor uw antwoord. We hebben de informatie die u ons heeft gegeven gecontroleerd, maar sinds uw antwoord kunnen we de betaling van uw bankrekening niet verifiëren.

Log opnieuw in op uw Amazon-account en volg de instructies op het scherm om uw betaling te verifiëren. We zullen uw informatie bekijken en binnen 24 uur antwoorden.

Zorg er bij het uploaden van een document voor dat uw naam, adres, betalingstype en transactie-informatie duidelijk zichtbaar zijn. Toon voor uw veiligheid alleen de laatste 4 cijfers van het nummer van de betaalmethode”

Iemand ervaring hiermee? Wat willen ze nu precies? Ik heb eerder proberen te betalen met CC, maar dat later aangepast naar incasso. Toen begon de ellende met een geblokkeerd account.
Ik denk dat ze je betaling willen zien. Maar die heb je dus niet gedaan.
Betalen met incasso lukt niet bij andere Amazon dan DE of NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens291
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-12-2021
Dutchzilla schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 18:21:
Mensen die de 13e besteld hebben bij mediamarkt, wellicht heb je geluk krijg je vandaag een mail met track tracé nummer. Uit mijn groepje gedupeerde heeft 1 de mail ontvangen vandaag.
Bij mij is de order veranderd van "next day in behandeling" naar "in behandeling" gegaan. Misschien dat ze vanavond wel meer gaan uitleveren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger M
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 12:21
donnie1992 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 18:14:
Besteld op 23e :>
Verzonden vanuit amsterdam ook
[Afbeelding]
De mijne van 23 maart is net geleverd, veel succes allemaal nog met de hunt!

PSN: Tripp0r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonua
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16:34
Mijn Amazon IT bestelling is net verzonden. Komt met DHL (en staat op 8 April).

Voor de mensen die nog een console zoeken veel success. Ik ga duimen op een goede en snelle bezorging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRbn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:59
Mijn amazon.nl bestelling van 23/3 staat nog steeds op levering 9 april en "Wordt voorbereid voor verzending". Ik hoop stiekem dat hij sneller komt, aangezien er een drop was op amazon it :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvdteems
jaspermeul schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 18:31:
[...]

Ik denk dat ze je betaling willen zien. Maar die heb je dus niet gedaan.
Betalen met incasso lukt niet bij andere Amazon dan DE of NL.
Ik heb net de ING gebeld. Schijnt iets te maken te hebben met de PSD2 richtlijn. ??? Amazon schijnt z’n zaakjes niet op orde te hebben als de betaling niet lukt.. Zijn er mensen die het vanmorgen wel is gelukt met een ING CC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
edwinvdteems schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:18:
[...]

Ik heb net de ING gebeld. Schijnt iets te maken te hebben met de PSD2 richtlijn. ??? Amazon schijnt z’n zaakjes niet op orde te hebben als de betaling niet lukt.. Zijn er mensen die het vanmorgen wel is gelukt met een ING CC?
Bij mij staat er nog steeds een 0,0 reservering, vrees het ergste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvdteems
jordyyyys schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:42:
[...]

Bij mij staat er nog steeds een 0,0 reservering, vrees het ergste
Ik denk dat we moeten proberen op een andere manier te betalen. Met de CC gaat het hem niet worden vermoed ik.. Paypal zou bijvoorbeeld wel moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:26
edwinvdteems schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:49:
[...]

Ik denk dat we moeten proberen op een andere manier te betalen. Met de CC gaat het hem niet worden vermoed ik.. Paypal zou bijvoorbeeld wel moeten lukken.
Paypal gaat je niet lukken bij amazon...zou wel mooi zijn als die optie er was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JLC7
JLC7 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 17:16:
[...]

Oe... er mag misschien toch gehoopt worden! UPS zegt nu toch as donderdag! (Betreft Amazon it bestelling van vanochtend)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s0r0Y8S_QPxW0LrpU0yhmMtJpf8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iIFuzn7mWeQikReHWgBLWzw7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-09 06:47
Bij Amazon.nl vorige week ook een 0,0 reservering gehad.

Een paar dagen later werd de order in behandeling genomen (eerst stond er delivery pending) en een paar uur later de melding dat de creditcardgegevens niet zouden kloppen. Ik had 5 dagen de tijd om op een andere wijze te betalen.

Hoe het komt dat amazon mijn creditcard van de ING opeens niet goed genoeg meer vond weet ik ook niet. Een week daarvoor nog prima mee betaald bij diezelfde amazon.nl

Maar uiteindelijk is alles goedgekomen. Heb toen met Ideal betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvdteems
Qpido80 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:56:

Een paar dagen later werd de order in behandeling genomen (eerst stond er delivery pending) en een paar uur later de melding dat de creditcardgegevens niet zouden kloppen. Ik had 5 dagen de tijd om op een andere wijze te betalen.

Hoe het komt dat amazon mijn creditcard van de ING opeens niet goed genoeg meer vond weet ik ook niet. Een week daarvoor nog prima mee betaald bij diezelfde amazon.nl

Maar uiteindelijk is alles goedgekomen.
Hoe heb je uiteindelijk betaald dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
edwinvdteems schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:57:
[...]

Hoe heb je uiteindelijk betaald dan?
Met Ideal. Maar daar kreeg ik dus 5 dagen de tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

DarkSide

theres no place like ::1

Qpido80 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:56:

Maar uiteindelijk is alles goedgekomen. Heb toen met Ideal betaald.
Dat had ik ook.
Rare is dat ik dus een S3 bucket betaal bij amazon met dezelfde CC.
zonder issues.

omdat ik niet wou gokken of het goed ging komen met de CC en mogelijk dus de PS5 geannuleerd werd.
heb ik met ideal betaald.
Nu heb nog steeds de CC reservering staan.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvdteems
Qpido80 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:58:
[...]

Met Ideal. Maar daar kreeg ik dus 5 dagen de tijd voor.
Maargoed, IDeal kennen ze in Italië natuurlijk niet.. Toch?

In mijn Nederlandse Amazon omgeving lees ik trouwens dit. Geen idee wat ze nou eigenlijk willen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WTq-nOmfcKLIlwzT8umT8iebJWE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/XJcTFBTBDaKqroFz0nX63Ggh.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 48% gewijzigd door edwinvdteems op 30-03-2021 20:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-06 16:09
Mijn PS5 is net ook afgeleverd. Ik ben nu wat spellen aan het installeren en dan zo maar eens echt testen. Super blij mee! :) Zonder bot via Telegram was het nooit gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
edwinvdteems schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:00:
[...]

Maargoed, IDeal kennen ze in Italië natuurlijk niet.. Toch?
Maar er zullen toch nog andere mogelijkheden zijn hoop ik? Ik weet niet meer waar ik uit kon kiezen maar best een aantal opties.

Wellicht even met ze chatten? Dit ziet er shady uit. Lijkt wel phishing.

[ Voor 10% gewijzigd door Qpido80 op 30-03-2021 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvdteems
Qpido80 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:02:
[...]

Maar er zullen toch nog andere mogelijkheden zijn hoop ik? Ik weet niet meer waar ik uit kon kiezen maar best een aantal opties.
Alternatief zou dus zijn dat ik voor € 500 euro cadeaubonnen aan ga schaffen (dat kan kennelijk wel), om daar vervolgens mee te betalen?!

En over je shady opmerking; volgens mij is daar geen sprake van. Zit echt op Amazon.nl of .it. Net document geüpload om met ze in contact te komen (andere betaalmogelijkheden?) en nu dus weer afwachten. Met m’n account kan ik nu verder niks, want die is weer tijdelijk ge’freezed

[ Voor 26% gewijzigd door edwinvdteems op 30-03-2021 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InterCC
edwinvdteems schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 17:58:

Ze willen een afschrift zien van je betaalmethode. Heb je wel een afschrift van je CC gestuurd, want anders vergelijken ze bankrek. nr. met CC nummer en dat komt niet overeen. Misschien zit daar nog een oplossing in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S-RS
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14:09
Top, mijn PS5 disc van 23 maart is om 18:50 geleverd. Hij is nu wat games aan het installeren en daarna kunnen we los.

Aan een ieder die nog geen geluk heeft gehad of nog even moet wachten op de levering, succes! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juuldano
  • Laatst online: 16-06-2021
Bij mij ook zojuist geleverd vanuit amazon NL. Was in de groep die initieel datum onbekend had. Geweldig wat een apparaat! Helaas de drop van UK gemist omdat ik niet thuis was, dus een vriend moet nog even wachten. Vindt het zelf erg maar geeft aan dat hij al zo lang wacht, dus even langer kan ook nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvdteems
InterCC schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:08:
[...]

Ze willen een afschrift zien van je betaalmethode. Heb je wel een afschrift van je CC gestuurd, want anders vergelijken ze bankrek. nr. met CC nummer en dat komt niet overeen. Misschien zit daar nog een oplossing in?
Ik heb een screenshot gestuurd van mijn creditcard pagina (waarop de reservering van € + 0,00 is te zien) vanuit de ING app. Dat voldeed kennelijk niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
edwinvdteems schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:35:
[...]

Ik heb een screenshot gestuurd van mijn creditcard pagina (waarop de reservering van € + 0,00 is te zien) vanuit de ING app. Dat voldeed kennelijk niet..
Denk dat ze een echt afschrift in pdf willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvdteems
Verderf schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:36:
[...]

Denk dat ze een echt afschrift in pdf willen zien.
Maar en dan :) ? Volgens de ING kan er niet betaald worden vanwege die huppelepup richtlijn waaraan zij kennelijk niet voldoen. Zij zag namelijk in het systeem dat er twee pogingen waren gedaan om met mijn CC te betalen, maar die waren afgeketst vanwege dat P2D2 (ofzo).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:50
Mijn ps5 is nog niet geleverd door dhl vandaag. Ze hebben nog tot 21:30 maar de vorige was het ook zo en is tie beschadigd retour gegaan bij dhl dus ben benieuwd of het weer zo’n geval is. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
JLC7 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:54:
[...]

Oe... er mag misschien toch gehoopt worden! UPS zegt nu toch as donderdag! (Betreft Amazon it bestelling van vanochtend)

[Afbeelding]
Hier nu hetzelfde, onderweg uit Milaan. UPS denkt hem overmorgen hier te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edwinvdteems
Nou, de soap continues..

Hallo,

We hebben uw toegang tot dit account hersteld en eventuele lopende bestellingen verwerkt. U kunt de voortgang van uw bestellingen volgen in het gedeelte Uw account van onze website.

Bedankt voor uw geduld en onze excuses voor het eventuele ongemak. Wij zullen u per e-mail op de hoogte brengen wanneer wij uw bestellingen verzenden.

Onder ‘bestellingen’ zie ik echter niks staan 😬

En nog een mailtje binnen;

“ We hebben uw toegang tot dit account hersteld. U kunt zich nu weer aanmelden en bestellingen plaatsen.

Voor uw veiligheid hebben we de volgende bestelling geannuleerd toen we uw gegevens niet konden bevestigen:

-- Bestelnummer: 402-2784367-2117101”

Voor mijn eigen veiligheid, wtf..

[ Voor 27% gewijzigd door edwinvdteems op 30-03-2021 21:09 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:25
Wel erg veel familie en collega's bij vraag & aanbod zeg :+

Die van mij is iig binnen. En dat zo binnen een week na bestelling _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door donnie1992 op 30-03-2021 21:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik zit er ondertussen ook al op te spelen :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Robonnl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2024
Na 2 dagen hunten 1 kunnen bestellen en na 7 dagen al binnen! Iedereen succes met de hunt! Het zit er voor mij sneller op dan verwacht *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pDbBDAz0Tgq0ThaBAhe-qMbHJrk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DOWjcdxmnLEUK2WPa1vDwCGj.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
edwinvdteems schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:01:
Nou, de soap continues..

Hallo,

We hebben uw toegang tot dit account hersteld en eventuele lopende bestellingen verwerkt. U kunt de voortgang van uw bestellingen volgen in het gedeelte Uw account van onze website.

Bedankt voor uw geduld en onze excuses voor het eventuele ongemak. Wij zullen u per e-mail op de hoogte brengen wanneer wij uw bestellingen verzenden.

Onder ‘bestellingen’ zie ik echter niks staan 😬

En nog een mailtje binnen;

“ We hebben uw toegang tot dit account hersteld. U kunt zich nu weer aanmelden en bestellingen plaatsen.

Voor uw veiligheid hebben we de volgende bestelling geannuleerd toen we uw gegevens niet konden bevestigen:

-- Bestelnummer: 402-2784367-2117101”

Voor mijn eigen veiligheid, wtf..
Zuur man, hoop oprecht voor je dat je er snel weer doorheen bent bij een volgende drop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
Mijn amazon IT order staat dus nog steeds en op de CC is dus nog steeds maar 0,0 gereserveerd. Hoe rond amazon dit soort gevallen af? Of moet ik zelf annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvdteems
jordyyyys schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:17:
Mijn amazon IT order staat dus nog steeds en op de CC is dus nog steeds maar 0,0 gereserveerd. Hoe rond amazon dit soort gevallen af? Of moet ik zelf annuleren?
Ik vrees dat hoe het bij mij is gegaan, ook een voorbode voor jou gaat zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steelodude
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-02 09:59
Pfff wat een soap. Amazon NL bestelling... Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MdQFkj1m41remCRqqIzveSLfpI4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nmO2L1UZw2YH9kW6nkMG3Ow9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvdteems
steelodude schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:36:
Pfff wat een soap. Amazon NL bestelling... [Afbeelding]
Hehe, het is ook wel treurig allemaal hè.. Mag er niet om lachen natuurlijk, maar jezus wat een ellende zo af en toe..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-09 14:49
Vanavond opgehaald bij de Colruyt. Via dreamland net op tijd.

Succes allemaal!!

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robonnl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2024
Meen je niet! Wat een ellende..... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
"verloren" ja ja. Hoe kan je nou opeens een pakket van een paar kilo verliezen? Zuur man :(

[ Voor 6% gewijzigd door Verderf op 30-03-2021 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senterian
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 24-09 09:35
jordyyyys schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:17:
Had mail gestuurd. Zie antwoord. Ik hoop dat ik het nog een keer kan proberen. Ik heb nog een cc van abn die ik kan gebruiken.

We have tried to authorize the order payment ,however we faced decline issue with the card.

We are unable to determine why your credit card was declined. A charge can be declined for a variety of reasons, some of which may not be related to the validity of the card.

For this reason, we often make a second debit attempt. We encourage you to contact the issuer of your card. Some issuers may impose restrictions on electronic and Internet purchases.

Currently you order is pending verification,so once the system tries another authorization,you will receive an email with the updates and you might be requested to update the card.

Tho order status can not be reset manually ,but you can wait and you will manage to change the card later.

The verification conditions are implemented while the order status is between "confirmed" and "Management in progress". Orders are displayed as "confirmed" in "Your Account". An order cannot remain in "pending verification" for more than 24 hours.

We have introduced some improvements to the payment and authorization system to simplify your Amazon shopping experience.

As soon as you place an order, we ask your bank to authorize the full amount of the purchase. At this stage we did not manage to hold the payment.

So at this stage in case you still interested in having the article,you can place new order using different card or you can make sure that the on you used has sufficient balance.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terrie
  • Laatst online: 14:42

Terrie

Titelspecialist Tweakers Partners
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/77bd891sxXD7OdtQGK5sO0pFZ0A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qm8EWTyLRga8aa71pTjzGcSr.jpg?f=fotoalbum_large

Hij is hier ook binnen hoor!

Ik heb meteen COD warzone gedownload, maar dat verveelde vrij snel aangezien ik het ook op de computer heb.
Net wat God of War gespeeld en een klein stukje Horizon Zero Dawn. Op mijn Oled wel vrij mooi, maar ben nog niet extreem onder de indruk.

Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-09 10:49

danplo

The Force is strong with me

MisterMoon schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 12:23:
[...]

Update; even na gebeld nog, ze vertellen dat niemand die vandaag een afspraak had de playstation heeft kunnen ophalen. Ze claimen dat de levering geen ps5's betrof, terwijl ze dit wel dachten.

Dit maakt het nog ongeloofwaardiger imo, je weet toch wat je ontvangt? Heel bizar allemaal.

Oja, als iemand vandaag wel een ps5 afspraak in Nijmegen heeft afgehaald, laat het even weten >:)
Ik ben ook gisteren (dinsdag) gebeld door GM (Gamemania) dat ik woensdag (vandaag) niet mijn PS5 kan komen afhalen in Vlaardingen. Alleen bij mij zeiden ze dat ze mijn PS5 wel hebben staan, alleen er zijn problemen met hun systeem en kunnen de PS5 niet koppelen aan mijn account. Erg vaag verhaal allemaal. Ze zeggen dus allemaal andere redenen.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kcquipor
  • Laatst online: 16-09 02:27
danplo schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 02:37:
[...]

Ik ben ook gisteren (dinsdag) gebeld door GM (Gamemania) dat ik woensdag (vandaag) niet mijn PS5 kan komen afhalen in Vlaardingen. Alleen bij mij zeiden ze dat ze mijn PS5 wel hebben staan, alleen er zijn problemen met hun systeem en kunnen de PS5 niet koppelen aan mijn account. Erg vaag verhaal allemaal. Ze zeggen dus allemaal andere redenen.
Volgens Twitter hebben ze problemen met hun nieuwe kassa systeem die sinds vorige week actief is (https://twitter.com/gamem.../1376888585404755968?s=21).

Ik heb vorig jaar midden oktober besteld bij GM, dus ik veronderstel dat het wel bijna aan mij zal zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerlen1987
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 02-02 18:32
Verderf schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 23:42:
[...]

"verloren" ja ja. Hoe kan je nou opeens een pakket van een paar kilo verliezen? Zuur man :(
Dit was vorige week ook al bij iemand hier via DHL!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Kcquipor schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 03:03:
[...]

Volgens Twitter hebben ze problemen met hun nieuwe kassa systeem die sinds vorige week actief is (https://twitter.com/gamem.../1376888585404755968?s=21).

Ik heb vorig jaar midden oktober besteld bij GM, dus ik veronderstel dat het wel bijna aan mij zal zijn ?
Dit maakt al meer duidelijk voor de tweaker die gisteren 10 minuten van te voren werd afgebeld.
Hopelijk hebben ze dit snel op orde en kan iedereen zijn PS5 gaan ophalen :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-04-2024

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

pelidee schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 07:48:
[...]

Dit maakt al meer duidelijk voor de tweaker die gisteren 10 minuten van te voren werd afgebeld.
Hopelijk hebben ze dit snel op orde en kan iedereen zijn PS5 gaan ophalen :*)
Ik hoop het ook want op dit moment is mijn GM pre-order mn enigste hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• judith0475
  • Laatst online: 10-06-2022
Juuldano schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:25:
Bij mij ook zojuist geleverd vanuit amazon NL. Was in de groep die initieel datum onbekend had. Geweldig wat een apparaat! Helaas de drop van UK gemist omdat ik niet thuis was, dus een vriend moet nog even wachten. Vindt het zelf erg maar geeft aan dat hij al zo lang wacht, dus even langer kan ook nog wel.
Weet eigenlijk niet of het zo erg is dat je de UK drop gemist hebt. Ik heb die van UK wel te pakken gekregen, maar je betaald al 52€ extra belasting. Daarnaast wordt het spannend of ik nog eens 100€ extra invoerrechten moet betalen, dus weet helemaal niet of ik wel zo blij ben met de aankoop daar. Als hij niet zonder extra invoerbelasting langs de douane komt zet ik hem te koop, want vind 650€ wel erg gortig.

Gelukkig heb ik ook nog een reservering bij Dreamland in België staan voor aankomend weekend. De grens overkomen in het paasweekend wordt spannend, gezien de extra aangekondigde controles. Daarnaast is er bij Dreamland nog niks veranderd in mijn orderstatus, ook vreemd. Dus vooralsnog nog veel onzekerheid hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElMayo
judith0475 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:21:
[...]

Weet eigenlijk niet of het zo erg is dat je de UK drop gemist hebt. Ik heb die van UK wel te pakken gekregen, maar je betaald al 52€ extra belasting. Daarnaast wordt het spannend of ik nog eens 100€ extra invoerrechten moet betalen, dus weet helemaal niet of ik wel zo blij ben met de aankoop daar. Als hij niet zonder extra invoerbelasting langs de douane komt zet ik hem te koop, want vind 650€ wel erg gortig.

Gelukkig heb ik ook nog een reservering bij Dreamland in België staan voor aankomend weekend. De grens overkomen in het paasweekend wordt spannend, gezien de extra aangekondigde controles. Daarnaast is er bij Dreamland nog niks veranderd in mijn orderstatus, ook vreemd. Dus vooralsnog nog veel onzekerheid hier.
Je betaald niet meer dan dat je al betaald heb bij Amazon UK. Die 50 euro extra zit alles in verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
judith0475 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:21:
[...]

De prijs die je ziet bij Amazon daar zit alles al in. Het is echt die €50,- extra. :)

-EDIT-
@ElMayo Was me voor.
p.s. Is jouw PS5 nou nog geleverd met DHL? Was wat laat geworden zei je gisteren...

[ Voor 5% gewijzigd door pelidee op 31-03-2021 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

Zijn er meer mensen bij wie de Amazon NL bestelling van afgelopen week, vandaag zou moeten worden bezorgd? En hoe ziet jullie tracking eruit?

Misschien maak ik mij onterecht zorgen, maar de mijne lijkt er niet heel positief uit te zien. Hij lijkt een beetje tussen wal en schip te zijn gevallen.
Hij zou vandaag afgeleverd moeten worden, en ik heb ook een tracking. Echter is deze nogsteeds niet aangekomen bij DHL.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EhxGzkN4IYD-gfAe__UIpugLHPU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ckr7nh5KGLNm9jZ3cfseeHeq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MDLfPcBHv3gImJw9PqZjeqgTeWA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hGqzvqzWTRTZdSRD3mRVvQuD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XEcJkL17BJzX_TFGgk95dm85USQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BLeS0DzMycTuaPZPgFbRl50H.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
RenoD87 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:28:
Zijn er meer mensen bij wie de Amazon Nl bestelling van afgelopen week, vandaag zou moeten worden bezorgd? En hoe ziet jullie tracking eruit?

Misschien maak ik mij onterecht zorgen, maar de mijne lijkt er niet heel positief uit te zien. Hij lijkt een beetje tussen wal en schip te zijn gevallen.
Hij zou vandaag afgeleverd moeten worden, en ik heb ook den tracking. Echter is deze nogsteeds niet aangekomen bij DHL.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hier staan ze vanavond voor de deur, echter kwam deze wel uit het Depot bij Berlijn.
Heb een half uur geleden pas bevestiging van DHL, gok dat het ieder moment kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Terrie schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 00:36:
[Afbeelding]
Op mijn Oled wel vrij mooi, maar ben nog niet extreem onder de indruk.
Jij vindt God of War op 4K/60fps/oled niet indrukwekkend? -O-
Misschien komt het omdat ik de PS4 overgeslagen heb, maar ik vind het echt fantastisch eruit zien.
Zeker het begin stuk met die sneeuw levels.

Soundcloud

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElMayo
pelidee schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:28:
[...]

De prijs die je ziet bij Amazon daar zit alles al in. Het is echt die €50,- extra. :)

-EDIT-
@ElMayo Was me voor.
p.s. Is jouw PS5 nou nog geleverd met DHL? Was wat laat geworden zei je gisteren...
Nee hij is verplaats naar vandaag maar op 19 maart gebeurde precies hetzelfde met Amazon.de drop en zag ik in de middag dat hij beschadigd terug was gestuurd maar we gaan het zien :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 16:21

UTADDICT

NERF

Zijn er meer mensen bij wie de Amazon Nl bestelling van afgelopen week, vandaag zou moeten worden bezorgd? En hoe ziet jullie tracking eruit?

Hij zou vandaag afgeleverd moeten worden, en ik heb ook den tracking. Echter is deze nogsteeds niet aangekomen bij DHL.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Duurde bij mij ook vrij lang maar wel gisteren geleverd. Gezien alle andere leveringen van die drop zou ik me voor nu geen zorgen maken.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrie
  • Laatst online: 14:42

Terrie

Titelspecialist Tweakers Partners
kaos001 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:30:
[...]

Jij vindt God of War op 4K/60fps/oled niet indrukwekkend? -O-
Misschien komt het omdat ik de PS4 overgeslagen heb, maar ik vind het echt fantastisch eruit zien.
Zeker het begin stuk met die sneeuw levels.
Misschien moet ik er straks eens met een frisse blik naar kijken. 😬

Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan93
  • Laatst online: 30-09 11:27
Heb regelmatig dat er stock alerts voorbij komen op telegram, die vervolgens een minuut later worden verwijderd. Hebben anderen dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-09 21:44
Milan93 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:47:
Heb regelmatig dat er stock alerts voorbij komen op telegram, die vervolgens een minuut later worden verwijderd. Hebben anderen dit ook?
Jep, ik heb exact hetzelfde euvel. Ik vraag me af of de boel nog goed werkt? Ik zag net wel stock op ES trouwens alleen lijken ze niet in NL te leveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvdteems
Ik wilde hier net over beginnen idd! Kreeg net een melding van Amazon Spanje en dan open je Telegram zelf en dan zie je niks?! Ook op Amazon website zelf geen voorraad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaspermeul
Op de Spaanse Amazon is een externe aanbieder die er 1 heeft voor 499 dollar.
Er is dus stock en voor een normale prijs, daarom gaat de trigger af. Maar verschepen niet naar NL en vast nog wat andere redenen om later het bericht weer te verwijderen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WpIEDitCmfh3WazQjRSvxUzI7c8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fsymWBZ9JYR7hCTjXN69wkYy.png?f=user_large

[ Voor 16% gewijzigd door jaspermeul op 31-03-2021 08:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Triel
  • Laatst online: 09-01-2024
Gisteren rond 18:00 hebben ze hem dan geleverd het was een geweldige hunt zonder de stockbot was het niet gelukt maar ik ben nu ook een gelukkige en trotse ps5 eigenaar. Het is mijn 1ste want ik was altijd heel trouw aan XBOX. Meteen God of War geïnstalleerd en moet zeggen wat ziet dit er gaaf uit op mijn 4K tv. Erg mooie game, ik weet dit is een beetje offtopic maar bedankt voor de tip om deze game te spelen.

Voor de hunters die nog steeds zoekende zijn heel veel succes via de stockbot is het prima te doen, binnen 2 weken stond hij hier.

Succes met zoeken en Game on!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice_1984
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 14-09 10:32

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hier precies hetzelfde. De tijden en de plaatsen ook. Vroeg het mij ook al af. Het stelt mij gerust dat ik niet de enige ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:58
Maurice_1984 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:58:
[...]

Hier precies hetzelfde. De tijden en de plaatsen ook. Vroeg het mij ook al af. Het stelt mij gerust dat ik niet de enige ben.
De mijne is echt net 5 minuten terug veranderd van bezorging morgen naar onderweg voor bezorging vandaag.

Hopelijk voor jullie straks ook een positieve verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

ActualFantasy schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 09:01:
[...]

De mijne is echt net 5 minuten terug veranderd van bezorging morgen naar onderweg voor bezorging vandaag.

Hopelijk voor jullie straks ook een positieve verandering.
Op Amazon of bij DHL?

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:58
Op zowel Amazon, als bij Postnl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-09 00:25

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

ActualFantasy schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 09:04:
[...]

Op zowel Amazon, als bij Postnl.
Hopelijk hier ook straks. Zending ligt in Tilburg en is gesorteerd door PostNL. Morgen bezorging vooralsnog.

[ Voor 5% gewijzigd door Elias2020 op 31-03-2021 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMoon
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 27-11-2024
danplo schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 02:37:
[...]

Nadat ik mail had verstuurd aan de algemene klantenservice, is dit ook wat ze mij uiteindelijk vertelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• judith0475
  • Laatst online: 10-06-2022
ElMayo schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:24:
[...]

Je betaald niet meer dan dat je al betaald heb bij Amazon UK. Die 50 euro extra zit alles in verwerkt.
You sure? Ik lees op internet dat aankopen boven de 150€ van buiten de EU, belast worden met 21 procent btw, tenzij je pakketje erdoor glipt bij de douane..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
judith0475 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 09:29:
[...]

You sure? Ik lees op internet dat aankopen boven de 150€ van buiten de EU, belast worden met 21 procent btw, tenzij je pakketje erdoor glipt bij de douane..
Als je zijn bericht ook niet geloofd dan is er denk ik ook weinig wat je wel gaat overtuigen. Alles zit er al in verwerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InterCC
[...]

Normaliter klopt dat en vaak handelt de vervoerder de importbelasting af. Maarrr bij Amazon kan dat anders zijn. Zie ook https://www.amazon.co.uk/...l?nodeId=GVGNK597JQE4A423
en specifiek: "For certain destination countries, Amazon.co.uk will estimate and collect an import fees deposit during checkout. These funds will be used to pay import fees on your behalf to the appropriate authorities, when your package reaches the destination country. The estimated import fees deposit will be displayed in the order summary in the checkout."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 12:50
[...]

https://www.amazon.co.uk/...l?nodeId=GSF5MREL4MX7PTVG
jaspermeul schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 09:33:
[...]

Als je zijn bericht ook niet geloofd dan is er denk ik ook weinig wat je wel gaat overtuigen. Alles zit er al in verwerkt.
Nou dat mag ook wel iets minder hoor, niemand vermeld een bron of iets dergelijks. Snap dus ook dat mensen sceptisch zijn, want iedereen kan van alles roepen op het internet.

Edit: zie dat @InterCC ook al een goede bron vermelding heeft gedaan. Nog een aanvulling daarop: kijk dus bij betaling of die extra tax geïncasseerd word, kan zijn dat dit niet gebeurt en dan kun je inderdaad een naheffing verwachten.

[ Voor 13% gewijzigd door Postman op 31-03-2021 09:41 ]

Pagina: 1 ... 455 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord