Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:26
judith0475 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 09:29:
[...]

You sure? Ik lees op internet dat aankopen boven de 150€ van buiten de EU, belast worden met 21 procent btw, tenzij je pakketje erdoor glipt bij de douane..
Dat is dan ook precies wat Amazon UK doet. Even een UK order van 18 maart als voorbeeld dan maar:
Item(s) Subtotal: GBP 299.99
Postage & Packing: GBP 6.46
-----
Total Before VAT: GBP 306.45
VAT: GBP 0.00
-----
Total: GBP 306.45
Import Fees Deposit GBP 64.35
-----
Grand Total: GBP 370.80
Payment Grand Total: EUR 441,87
299.99 GBP (pre-tax) is met de huidige koers zo'n 352 euro. Als je daar 21% belasting bij optelt zit je op een kleine 430 euro. De BTW en andere zaken dekken ze met de deposit die je dus doet voor de importfees. Al mijn UK orders hebben geen enkele naheffing gekregen, buiten het bedrag dat Amazon zelf al van te voren heeft gereserveerd en je betaalt dus ook geen belasting aan de UK.

De werkelijke bedragen verschillen overigens in het nadeel van de koper, omdat Amazon voor zichzelf het meest "gunstige" conversie moment neemt en daarnaast er nog een kleine shipping fee op plakt :+.

[ Voor 9% gewijzigd door Paprika op 31-03-2021 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 11:53
Vannacht toch nog mail en notificatie van de app ontvangen dat de amazon.nl ps5 verzonden is en net mail van DHL dat ze vanavond voor de deur staan. Nu de grote vraag..... ga ik een vriend blij maken of ga ik hem zelf houden....... heb de komende weken eigenlijk echt geen tijd om ervan te genieten maar het is wel een risico of ik er begin mei weer eentje op de kop kan tikken......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-06 16:09
LordLynx schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 10:23:
Vannacht toch nog mail en notificatie van de app ontvangen dat de amazon.nl ps5 verzonden is en net mail van DHL dat ze vanavond voor de deur staan. Nu de grote vraag..... ga ik een vriend blij maken of ga ik hem zelf houden....... heb de komende weken eigenlijk echt geen tijd om ervan te genieten maar het is wel een risico of ik er begin mei weer eentje op de kop kan tikken......
Als je 'm tzt toch zelf gaat gebruiken gewoon zelf houden, toch? Of je moet weer zin hebben in het proberen te krijgen, met pech aan een stomme bundel vastzitten en zo. Het is niet zo dat er over een paar maanden een betere PS5 te koop is, dus het zal niet zomaar devalueren of verouderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijz86
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 12-05-2021
Ik heb ook een PS5 besteld via Amazon NL , zal worden geleverd op 09/04 normaal.
Het rare is wel dat ik via de amazon app mijn bestelling niet kan zien.
Bij orders staat er dan , dat ik geen order heb staan? is dit normaal?
Als ik naar de site zelf ga , zie ik mijn order dan wel weer staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mikemkm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-07 11:06
Thijz86 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 11:34:
Ik heb ook een PS5 besteld via Amazon NL , zal worden geleverd op 09/04 normaal.
Het rare is wel dat ik via de amazon app mijn bestelling niet kan zien.
Bij orders staat er dan , dat ik geen order heb staan? is dit normaal?
Als ik naar de site zelf ga , zie ik mijn order dan wel weer staan.
Zit je wellicht in de App in .DE of .NL ?
Als je in de app in DE zit, dan zie je een NL bestelling niet volgens mij.
Je moet dan wisselen naar de juiste store

[ Voor 4% gewijzigd door Mikemkm op 31-03-2021 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:15
En zoals voorspelt twee keer binnen 10 dagen tijd (Amazon.de / Amazon.nl) pakket “beschadigd” geraakt bij DHL en retour naar afzender.. echt zuur dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 11:27
ElMayo schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 11:43:
En zoals voorspelt twee keer binnen 10 dagen tijd (Amazon.de / Amazon.nl) pakket “beschadigd” geraakt bij DHL en retour naar afzender.. echt zuur dit.
Ik zou daar echt DHL voor bellen, want dat zaakje stinkt?

Navragen of het twee keer dezelfde bezorger was, en na laten kijken of hij echt retour bij Amazon gekomen is.

Sowieso raar, want JIJ moet toch diegene zijn die het pakket controleerd op beschadigingen bij aflevering, niet DHL zelf?

[ Voor 12% gewijzigd door ActualFantasy op 31-03-2021 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
ActualFantasy schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 11:44:
[...]

Navragen of het twee keer dezelfde bezorger was, en na laten kijken of hij echt retour bij Amazon gekomen is.

Sowieso raar, want JIJ moet toch diegene zijn die het pakket controleerd op beschadigingen bij aflevering, niet DHL zelf?
DHL gaat zeggen wat ze vorige keer zeiden. Neem contact op met verkoper. Amazon bied me weer me geld terug aan waar ik niet zoveel mee opschiet. Echt balen dit wil echt niks meer met DHL te maken hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 11:27
ElMayo schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 11:48:
[...]

DHL gaat zeggen wat ze vorige keer zeiden. Neem contact op met verkoper. Amazon bied me weer me geld terug aan waar ik niet zoveel mee opschiet. Echt balen dit wil echt niks meer met DHL te maken hebben
Niet na twee keer zelfde geintje. Snap dat je niks met ze te maken wil hebben, maar wie bepaald die status van beschadigd? Is dat voordat ie bij DHL is of is dat net voor bezorging?

Echt hoor, ik zou gewoon elk nummer van DHL proberen wat je kan vinden tot je iemand vind die jou helpt.

Ook Amazon proberen, want die moeten twee keer dus betalen, maar krijgen waarschijnlijk geen PS terug.

[ Voor 7% gewijzigd door ActualFantasy op 31-03-2021 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-06 16:09
ActualFantasy schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 11:44:
[...]

Als het opzichtig stuk is doet de bezorgdienst dat soms al. Ik heb dat ook al eens gehad met een bestelling wijn. Daar was het schijnbaar vrij duidelijk dat een aantal flessen (zeer waarschijnlijk door lomp vervoer) stuk waren gegaan en die bezorging is voordat het mij bereikte retour gegaan.
Dat het twee keer gebeurd met een PS5 in de simpele doos waarin het zit (zoveel valt daaraan normaliter niet te beschadigen) is wel heel bijzonder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
InterCC schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 11:50:
[...]

Als het opzichtig stuk is doet de bezorgdienst dat soms al. Ik heb dat ook al eens gehad met een bestelling wijn. Daar was het schijnbaar vrij duidelijk dat een aantal flessen (zeer waarschijnlijk door lomp vervoer) stuk waren gegaan en die bezorging is voordat het mij bereikte retour gegaan.
Dat het twee keer gebeurd met een PS5 in de simpele doos waarin het zit (zoveel valt daaraan normaliter niet te beschadigen) is wel heel bijzonder...
Klopt, omdoos is echt precies het formaat ps5. Klein stukje ruimte die ze opvullen.
Als de doos beschadigd is moet ook de doos van de PS5 beschadigd zijn.

Zuur man, met je te doen.. pff.

Is de eerste doos ook daadwerkelijk retour aangekomen bij Amazon? Ik zou daar eens naar informeren bij ze. Wellicht dat dit gewoon 2x diefstal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
pelidee schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 11:53:
[...]

Klopt, omdoos is echt precies het formaat ps5. Klein stukje ruimte die ze opvullen.
Als de doos beschadigd is moet ook de doos van de PS5 beschadigd zijn.

Zuur man, met je te doen.. pff.

Is de eerste doos ook daadwerkelijk retour aangekomen bij Amazon? Ik zou daar eens naar informeren bij ze. Wellicht dat dit gewoon 2x diefstal is.
Geen idee of tie retour is aangekomen de vorige zie het allemaal ook niet meer zitten geen zin meer in ben het zat allemaal twee keer binnen 10 dagen tijd.. PFF :(

Edit: Heb een 5 euro tegoedbon gekregen om de pijn ze verzachten :+

[ Voor 5% gewijzigd door ElMayo op 31-03-2021 12:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• scarewitch
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-09 14:38
Na het vele mee lezen dan ook even mijn bevindingen om ook maar even te laten zien dat ze niet alleen maar positief zijn.
Afgelopen 23 maart Disc versie besteld bij Amazon NL. Pakketje stond voor gisteren om afgeleverd te worden.
18:35 stopt er een rode Opel Combo, naar mijn verwachting DHL bezorger. Trekt de achterklop van zijn auto open staat wat te rotzooien, doet snel de achterklep weer dicht stapt in en rijdt door.

Spannend denk ik. Was dat de PS5 of heb ik het mis?

22:31 Pakket bezorgd, aldus DHL. Ik denk het zal toch niet?

22:45 Amazon aan de lijn om te melden dat het pakket niet geleverd is terwijl DHL volgens website dit wel beweert.
Er wordt een onderzoek gestart. "Ja meneer in het ergste geval krijgt u uw geld terug, we maken het helaas vaker mee."

Dag PS5 ;w

En weer terug naar achter in de rij....

Ik geloof het pas als hij aangesloten en wel in de huiskamer staat!

Sterkte met de hunt allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Toch wel een klein beetje verdrietig van dit soort berichten. Ongelofelijk balen als je er heel de tijd naar uit zit te kijken en er komt niets. Hoop ellende waar je niet om vraagt.

DHL verwijst naar Amazon zeker?
En Amazon kan niks meer dan een onderzoek starten als ik jullie berichten zo lees?

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treganz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-08 20:07
Spedito! Gisteren bij Amazon.it besteld dus :)

https://i.imgur.com/rvlKnQD.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtrdg
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 16:45
En de bestelling is al verzonden van de amazon.it drop van gisteren 30 maart. verwacht 8 april

Van de 29maart-april MM staat die nog steeds stil. Al heb ik nu wel 2 bestellingen met dezelfde nummer in mijn bestellingen staan op hun website.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NIB0R
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:24
Dat kan nog spedito'er hoor. ;) Ik heb gister bij amazon it besteld en hij wordt morgen middag al op de deurmat bezorgd. 2 dagen. Zeer netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0619tje
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-04-2021
NIB0R schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:00:
[...]

Dat kan nog spedito'er hoor. ;) Ik heb gister bij amazon it besteld en hij wordt morgen middag al op de deurmat bezorgd. 2 dagen. Zeer netjes.
Inderdaad, ik kon 1 dags levering kiezen bij IT. Maar aangezien deze optie 23 euro kostte had ik het toch maar niet gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiB
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 05-06-2021

PiB

Ik heb een order van MM staan en die zou deze week verzonden worden. (de vóór 5 april mail)

Iemand al iets gehoord?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NIB0R
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:24
0619tje schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:04:
[...]

Inderdaad, ik kon 1 dags levering kiezen bij IT. Maar aangezien deze optie 23 euro kostte had ik het toch maar niet gedaan
Die optie ken ik niet. Ik heb voor rapido gekozen. Was maar 1 euro duurder dan normaal. Oorspronkelijk stond hij op 7 april. Sinds vanochtend zegt dpd opeens morgen.

Shipping cost:EUR 9.12

Status Date Location Activity
Future Event Delivery - -
Current Event On the Way 03/31/2021 3:30 A.M. Milano, Italy
Past Event Shipped 03/30/2021 6:44 P.M. Milano, Italy
Past Event Label Created 03/30/2021 4:43 P.M. Italy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:30
Meer mensen van wie hun mediamarkt bestelling van 13-3-2021 aangemeld is bij dhl? Ik lees er een aantal op Twitter. Die gister een mail hebben ontvangen dat het pakket is aangemeld.

Ik heb geen mail gezien en status in app nog steeds het zelfde als 18 dagen terug. Geen idee wat ze daar aan het doen zijn. Klantenservice hoef je niets te vragen.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiB

PiB

Dutchzilla schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:09:
Meer mensen van wie hun mediamarkt bestelling van 13-3-2021 aangemeld is bij dhl? Ik lees er een aantal op Twitter. Die gister een mail hebben ontvangen dat het pakket is aangemeld.

Ik heb geen mail gezien en status in app nog steeds het zelfde als 18 dagen terug. Geen idee wat ze daar aan het doen zijn. Klantenservice hoef je niets te vragen.
Mijn bestelling is van 19-3, ben nu met de klantenservice aan het chatten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynasoul
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 18-04-2023
Mijn status bij MM is veranderd van bestelling aangemaakt naar "Bezorging aangemaakt"
betreft misgelopen bestelling van 19-3
wordt nog spannend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiB

PiB

dynasoul schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:32:
Mijn status bij MM is veranderd van bestelling aangemaakt naar "Bezorging aangemaakt"
Ik heb opeens 2 bestellingen staan met hetzelfde ordernummer:
één bestelling aangemaakt
ander bezorging aangemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynasoul
PiB schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:34:
[...]

Ik heb opeens 2 bestellingen staan met hetzelfde ordernummer:
één bestelling aangemaakt
ander bezorging aangemaakt
ja heb ik ook, wel vreemd
laten we maar uitgaan van die met bezorging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiB

PiB

dynasoul schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:42:
[...]

ja heb ik ook, wel vreemd
laten we maar uitgaan van die met bezorging :)
Hopelijk

Mijn zoon is 5 april jarig, zou leuk zijn als hij er op tijd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynasoul
PiB schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:45:
[...]

Hopelijk

Mijn zoon is 5 april jarig, zou leuk zijn als hij er op tijd is
Hoop het van harte, zou een hele toffe verassing zijn dan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRbn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:59
Mensen hier met amazon.nl order met leverdatum 09/04 die al wat hebben zien veranderen? Ik had verwacht dat deze vroeger zou komen met de drop bij amazon it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .phoz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:27
iRbn schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:03:
Mensen hier met amazon.nl order met leverdatum 09/04 die al wat hebben zien veranderen? Ik had verwacht dat deze vroeger zou komen met de drop bij amazon it.
Nog altijd 9 april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Amazon/DHL gaat gelukkig ook vaak genoeg wel goed, die van mij is net binnen. Gelukkig geen beschadigingen of mysterieuze verdwijningen. Vorige week bij .nl besteld, aanvankelijk geen leverdatum, toen werd dat vandaag en dat is ze ook gewoon gelukt dus.

Dus weer iemand minder die mee hunt ;) Hij is nog niet aangesloten dus het kan nog een DOA zijn, dan meld ik me wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijz86
iRbn schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:03:
Ook nog altijd 9 april , ik had ook al wel wat beweging verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-05-2023
Dat is snel! De mijne staat nog op nader te bepalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

Jheroun schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:10:
Amazon/DHL gaat gelukkig ook vaak genoeg wel goed, die van mij is net binnen. Gelukkig geen beschadigingen of mysterieuze verdwijningen. Vorige week bij .nl besteld, aanvankelijk geen leverdatum, toen werd dat vandaag en dat is ze ook gewoon gelukt dus.

Dus weer iemand minder die mee hunt ;) Hij is nog niet aangesloten dus het kan nog een DOA zijn, dan meld ik me wel weer :)
Ik had dezelfde situatie als jij, echter lijkt die van mij nooit aan te zijn gekomen bij DHL.
Contact gezocht met Amazon, maar ik moet vangaag afwachten (logisch).
Mocht er niets bezorgd worden, wat niet gaat gebeuren, dan moet ik mij weer melden en gaan ze een onderzoek starten.

The hunt continues I guess...

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
PiB schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:15:
[...]

Mijn bestelling is van 19-3, ben nu met de klantenservice aan het chatten
En wat hebben ze gezegd? Ik heb nog geen zinnig woord uit een van die medewerkers gekregen. 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLC7
  • Laatst online: 14-01 06:46
Check de track and trace even op ups tracking!

Amazon.it denkt nog dat die van mij 9 apr bezorgd wordt. Maar UPS denkt morgen al voor de deur te staan! Is nu ergens tussen Milaan en NL denk ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HiAYvhUAypmuOkbDlWOpZ4ihpiY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E1qh3mUjnM00kfFDKDJHtcJ5.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door JLC7 op 31-03-2021 16:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjeerd__
  • Laatst online: 31-10-2023
Yesss !
Zou eerst morgenavond komen, maar is nu geleverd!
Nu de PS4Pro data overdracht aan het doen...
Merk gelijk dat er minder ruimte op de PS5 is.😅
Mooi ding!
Helemaal blij en Amazone netjes geregeld!
Met 50 min. GTA 5 knallen...
Mensen die hem ook vandaag ontvangen veel plezier alvast.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lj48ol8BHnwDOn0gRoFJ_FLsjJU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lboeoEKC65pDl0UxwkXoXCUI.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 38% gewijzigd door Tjeerd__ op 31-03-2021 16:30 . Reden: Kiek is "Wat een mooi ding!!" ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Treganz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-08 20:07
JLC7 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 16:19:
[...]

Check de track and trace even op ups tracking!

Amazon.it denkt nog dat die van mij 9 apr bezorgd wordt. Maar UPS denkt morgen al voor de deur te staan! Is nu ergens tussen Milaan en NL denk ik.
Bij mij nog niet helaas, maar wie weet komt dat nog!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iJjWgDkT6KmTSfd5nrr_AhVENQU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3Zxb1mJgDQKdOSBZExNTSDvS.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beppie007
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-06 23:26
Hier is ook de PS5 Disc versie gisterenavond rond 1900 uur aangekomen.
Was besteld bij Amazon.nl op de 23ste. Met als leverdatum vrijdag 26ste. Iets later maar alsnog helemaal aangekomen.
gisteravond heeft zoon hem opgestart en alles overgezet. Hij werkt prima.
Bedankt het forum hier, en de bot in Telegram.

Voor de andere. Succes (met de hunt of als die al onderweg is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiB

PiB

Dutchzilla schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:58:
[...]

En wat hebben ze gezegd? Ik heb nog geen zinnig woord uit een van die medewerkers gekregen. 😂
Doorgezet aar de backoffice, maar die hebben het druk, dus kan lang duren...
Voorlopig maar even afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
dynasoul schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:32:
Ik heb sinds het invullen van dat formulier en het inplannen van de datum verder nog niks gehoord.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megaties
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14-03-2022
Na lang wachten is mijn playstation 5 eindelijk bij mij. Na lang wachten is mijn nieuwe kompaan eindelijk bij mij. Ik heb genoten van deze hunt. Het was een mooi avontuur met veel vragen en zo weinig zekerheid. Maar gelukkig vond ik dit geweldige forum. Gelukkig vond ik deze geweldige mensen die mij hebben geholpen in de donkere onzekere tijden. Ik zal terwijl ik op een late avond aan het gamen ben denken aan deze mooie tijd. Ik zal denken aan al de mensen op dit forum die mij informatie hebben verstrekt. Aan al de mensen die mij hebben gesupport. Het heeft ook wel iets moois zo’n zoektocht, het zorgt ervoor dat je meer van je apparaat gaat houden. Je voelt de verbondenheid en twijfel van anderen. Ik hoop dat alle mensen die nog geen geluk hebben gehad ook snel een playstation 5 kunnen bemachtigen, maar zolang de zoektocht duurt raad ik jullie aan om ook te genieten van dit moment. Ik wil jullie bedanken en ik hoop jullie te zien bij een nieuwe zoektocht. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
PiB schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 16:41:
[...]

Doorgezet aar de backoffice, maar die hebben het druk, dus kan lang duren...
Voorlopig maar even afwachten!
Jij gaat niets horen, er staan 2 tickets uit bij mij. Een had binnen 48 beantwoord moeten zijn. Niets.
2e was officiële klacht, 7 dagen response tijd. Niets.

Shit bedrijf is het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-09 21:21

DarkSide

theres no place like ::1

Hier is DHL net langs geweest met de PS5.
Dinsdag 23e besteld op Amazon.nl
Vandaag geleverd.
Mooi op tijd voor mijn verjaardag.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-09 00:11
Wie hier had bij Amazon.it betaald met cadeaubonnen? Mijn beide CCs werken dus niet, heel fijn.. maar ze houden mijn order en dus ps5 nog steeds vast..

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:13
jordyyyys schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:13:
Wie hier had bij Amazon.it betaald met cadeaubonnen? Mijn beide CCs werken dus niet, heel fijn.. maar ze houden mijn order en dus ps5 nog steeds vast..
de mijn hangt nog steeds op SEPA betaling en ik kan niks veranderen..maar wel een melding dat er iets mis is met mijn betaling |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
edwinvdteems schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:05:
[...]

Alternatief zou dus zijn dat ik voor € 500 euro cadeaubonnen aan ga schaffen (dat kan kennelijk wel), om daar vervolgens mee te betalen?!

En over je shady opmerking; volgens mij is daar geen sprake van. Zit echt op Amazon.nl of .it. Net document geüpload om met ze in contact te komen (andere betaalmogelijkheden?) en nu dus weer afwachten. Met m’n account kan ik nu verder niks, want die is weer tijdelijk ge’freezed
Heb jij dit met de cadeaubonnen geprobeerd, zo ja heeft dit gewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
Michel242186 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:23:
[...]

de mijn hangt nog steeds op SEPA betaling en ik kan niks veranderen..maar wel een melding dat er iets mis is met mijn betaling |:(
Iemand in dit topic vertelde mij dat SEPA niet werkt voor de PS5 op amazon.it dus die gaat helaas niet werken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 20:13
jordyyyys schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:28:
[...]

Iemand in dit topic vertelde mij dat SEPA niet werkt voor de PS5 op amazon.it dus die gaat helaas niet werken denk ik.
ja dat weet ik maar kan het niet aanpassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-09 06:36
Yess. Zojuist T&T ontvangen van de op 19 maart bestelde PS 5 bundel bij Mediamarkt :*) Hij wordt morgenochtend geleverd als het goed is. Het lange wachten is haast voorbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvdteems
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19:33
Michel242186 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:29:
[...]

ja dat weet ik maar kan het niet aanpassen.
Zelfde probleem gehad. Kon ook niets aanpassen omdat ze me niet vertrouwde geloof ik. Uiteindelijk hebben ze maar besloten mijn order - voor mijn veiligheid - te annuleren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
  • Laatst online: 29-09 15:34
Inmiddels ongeveer twee weken verder na het MediaMarkt debacle.

Inmiddels nog stééds geen geld retour ontvangen.

Wel het formulier kunnen invullen voor het ophalen van een PS5 lokaal.

Helpdesk kan mij telefonisch niet helpen en ik zit verstrikt in een web van mails met medewerkers die allemaal beloftes doen maar vooral niks waarmaken...

Gek genoeg is mijn order omgezet van geannuleerd naar vertraagd. Daarnaast is er ook een nieuwe order aangemaakt met hetzelfde order nummer met de status: '' Klaar maken voor verzending''.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KLtjfiHF1eLSw5GW-nXMeMXQGo0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LSlwW83IQ0IxiOmTxs71a2UF.png?f=fotoalbum_large

Kortom. Ik snap er helemaal niks meer van. En MediaMarkt zelf ook niet... Nog anderen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noisyplate
  • Laatst online: 13-06 22:58
Een maand geleden de QR code van MM Eindhoven 2 maal ingevuld en vorige week en deze week 2 maal PlayStation 5 voor mijzelf en mijn broertje kunnen ophalen in Eindhoven.
Moet zeggen dat de communicatie met Eindhoven erg soepel verliep en wonderbaarlijk snel ging via het online formulier.

Een eerste instantie was ik hier wel een beetje huiverig voor, gezien het formulier er toch wat schade uitzag, maar gelukkig toch ingevuld.

Succes allemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-09 06:47
Bestelling van 23 maart bij Amazon.nl zojuist geleverd. Disc versie.

Voorlopig staat hij helaas nog op zolder totdat ik de nieuwe oled tv bij elkaar gespaard heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Amazon.nl net geleverd :)

Ik moet er wel eerlijk bij zeggen.. er zijn hier op het forum ook meldingen geweest van beschadigde dozen en daarom retour.

Uit ervaring kan ik zeggen dat deze doos slechter is dan eerdere levering. Het is een iets grotere doos en de opvulling minimaal. Doos kan flink ingedrukt worden en voelt gewoon van mindere kwaliteit. Zie ook het simpele stukje tape erop.

Blijft waardeloos zoals bij andere tweakers. Hopelijk is het voor jullie snel raak.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PsM_VM6izhapFLUeTEXv22NLS-U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nVJtkHtnmKiHDAHWO6zubvou.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PenguinEmperor
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-09 19:41
pelidee schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 20:15:
Amazon.nl net geleverd :)

Ik moet er wel eerlijk bij zeggen.. er zijn hier op het forum ook meldingen geweest van beschadigde dozen en daarom retour.

Uit ervaring kan ik zeggen dat deze doos slechter is dan eerdere levering. Het is een iets grotere doos en de opvulling minimaal. Doos kan flink ingedrukt worden en voelt gewoon van mindere kwaliteit. Zie ook het simpele stukje tape erop.

Blijft waardeloos zoals bij andere tweakers. Hopelijk is het voor jullie snel raak.
Het is me niet helemaal duidelijk. Begrijp ik je goed als ik opmaak dat je de doos retour hebt gestuurd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
PenguinEmperor schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 20:30:
[...]

Het is me niet helemaal duidelijk. Begrijp ik je goed als ik opmaak dat je de doos retour hebt gestuurd?
Nee dat niet, PS5 doos is intact. Maar er zijn hier tweakers geweest waarbij hun pakket is terug gestuurd (door de vervoerder) vanwege een beschadiging aan de verpakking.

Meer ter info, hoe de doos van mij er nu uitziet en mijn ervaring tegenover eerdere amazon leveringen. Echt mindere kwaliteit karton en inhoud doos kan makkelijk bekeken worden.

Kwalijke zaak dat spullen in zo'n matige verpakking verstuurd worden. Dat is mijn punt meer.

[ Voor 12% gewijzigd door pelidee op 31-03-2021 20:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lTDLl
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 26-09 16:35
Joetje079 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:30:
Yess. Zojuist T&T ontvangen van de op 19 maart bestelde PS 5 bundel bij Mediamarkt :*) Hij wordt morgenochtend geleverd als het goed is. Het lange wachten is haast voorbij :)
Hier ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orbisvrin
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-09 13:15
Ik heb eindelijk mijn geld terug van m'n geannuleerde MM bestelling (19 maart). Duurde wel erg lang maar het is er in ieder geval. Geeft me weer wat hoop dat het ophalen in de winkel straks ook goed gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laurens291
  • Laatst online: 29-12-2021
Joetje079 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:30:
Hier ook! Ze zijn gestart *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
  • Laatst online: 29-09 15:34
shadowkid053 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:39:

Helpdesk kan mij telefonisch niet helpen en ik zit verstrikt in een web van mails met medewerkers die allemaal beloftes doen maar vooral niks waarmaken...

Gek genoeg is mijn order omgezet van geannuleerd naar vertraagd. Daarnaast is er ook een nieuwe order aangemaakt met hetzelfde order nummer met de status: '' Klaar maken voor verzending''.

[Afbeelding]

Kortom. Ik snap er helemaal niks meer van. En MediaMarkt zelf ook niet... Nog anderen met dit probleem?
The plot thickens. Ontvang zojuist een tracking voor de PS5 bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-09 10:06
shadowkid053 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:39:

[Afbeelding]

Hier ook na 2 weken geen geld terug via PayPal. Medewerker via Facebook Messenger geeft aan dat de terugbetaling afgelopen vrijdag in gang is gezet en ik het bedrag binnen 3 dagen terug zou krijgen, maar nog steeds niets. De bestelling is uit mijn account verdwenen. Als het bedrag morgen nog niet teruggestort is, ga ik een claim via PayPal indienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mainstay
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-08 10:32
Zojuist een T&T van de Mediamarkt ontvangen.
Mijn PS5 wordt morgen door PostNL bezorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopkin
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16-09 21:01
Weet niet wat er aan de hand is, maar krijg de ps5 het winkelwagentje niet in. Mogelijk is dit gewoon een nieuwe pagina die ze online hebben gegooid zonder daadwerkelijke voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024
hopkin schreef op donderdag 1 april 2021 @ 00:18:
[...]

Weet niet wat er aan de hand is, maar krijg de ps5 het winkelwagentje niet in. Mogelijk is dit gewoon een nieuwe pagina die ze online hebben gegooid zonder daadwerkelijke voorraad?
Eerder een slechte 1 april grap als dat zo is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
hopkin schreef op donderdag 1 april 2021 @ 00:18:
[...]

Hij kwam 0:11 uur in de bot en was ~30 seconden te koop. Had hem in mijn winkelmandje maar moest nog inloggen. Daardoor duurde het te lang.

[ Voor 3% gewijzigd door Cannoli op 01-04-2021 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopkin
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16-09 21:01
Cannoli schreef op donderdag 1 april 2021 @ 00:21:
[...]

Hij kwam 0:11 uur in de bot en was ~30 seconden te koop. Had hem in mijn winkelmandje maar moest nog inloggen. Daardoor duurde het te lang.
Ah, helaas.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Charie
  • Laatst online: 27-10-2022
Hoe kan Mediamarkt het na hun debacle van laatst nou weer in hun hoofd halen nu een drop te doen met “binnen twee dagen leverbaar”. Dikke dikke middelvinger naar al die mensen die hun bestelling geannuleerd zagen worden met een mail dat ze nu op een wel “hele bijzondere pre-order” lijst staan met verwachting +/- juli. Echt schandalig. In het scenario dat het een 1 april grap is: even schandalig als je kijkt naar hoe ze alles aangepakt hebben. Als het een fout is: ook schandalig en huur eens een goede ICTer in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice_1984
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 14-09 10:32
RenoD87 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:39:
[...]

Ik had dezelfde situatie als jij, echter lijkt die van mij nooit aan te zijn gekomen bij DHL.
Contact gezocht met Amazon, maar ik moet vangaag afwachten (logisch).
Mocht er niets bezorgd worden, wat niet gaat gebeuren, dan moet ik mij weer melden en gaan ze een onderzoek starten.

The hunt continues I guess...
Volgens mij had ik dezelfde laatste update als jou. 3:29 Dormagen. Hier ook nu nog steeds niet ontvangen door DHL. Ik heb er ook niet erg veel vertrouwen meer in nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Maurice_1984 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 06:48:
[...]

Volgens mij had ik dezelfde laatste update als jou. 3:29 Dormagen. Hier ook nu nog steeds niet ontvangen door DHL. Ik heb er ook niet erg veel vertrouwen meer in nu.
Gisteren rond 8.30 bericht van DHL en gisterenavond geleverd. Mogelijk ben je gisteren niet mee gesorteerd en gaat hij vandaag mee. Hoop met je mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

Maurice_1984 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 06:48:
[...]

Klopt inderdaad. Ik heb nu de status "Wordt nu verwacht tussen 1 april en 6 april" op Amazon....

DHL geeft nogsteeds aan niets te hebben ontvangen.

[ Voor 6% gewijzigd door RenoD87 op 01-04-2021 07:28 ]

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
RenoD87 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 07:27:
[...]

Klopt inderdaad. Ik heb nu de status "Wordt nu verwacht tussen 1 april en 6 april" op Amazon....

Niet van Amazon uitgaan.
De Amazon datum moet je van uit gaan in het begin van je order. Zodra je een T&T hebt van de vervoerder die volgen.

Heel vaak is er beweging in de nacht/begin ochtend. Voor de leveringen de volgende dsg/avond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iRbn
Mijn bestelling op Amazon.nl met leverdatum 9 april is zojuist gewijzigd van “wordt voorbereid voor verzending” naar “wordt nu verzonden”. Spannend!

Edit: Er is nu ook een pakbon te vinden op de bestelling. Mogelijks betekent dat dat die vandaag de deur uit gaat?

[ Voor 27% gewijzigd door iRbn op 01-04-2021 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice_1984
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 14-09 10:32
RenoD87 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 07:27:
[...]

Ik heb vanmorgen maar een mail gestuurd. Ze geven aan vertraagd maar niet zoek. Gezien er meerderen zijn ga ik daar nu maar van uit. Ik heb het niet eerder meegemaakt bij Amazon maar we wachten het af. Vervelend is het wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:34
Maurice_1984 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 08:14:
[...]

Ik heb vanmorgen maar een mail gestuurd. Ze geven aan vertraagd maar niet zoek. Gezien er meerderen zijn ga ik daar nu maar van uit. Ik heb het niet eerder meegemaakt bij Amazon maar we wachten het af. Vervelend is het wel.
Zowel een vriend als een collega hebben exact hetzelfde. Moeten nog wel komen lijkt me anders zijn ze echt behoorlijk wat kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiating
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 14-12-2021
nico445 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 08:17:
[...]

Zowel een vriend als een collega hebben exact hetzelfde. Moeten nog wel komen lijkt me anders zijn ze echt behoorlijk wat kwijt.
Ik heb het inderdaad ook. Amazon zegt af wachten maar dat ze er vanuit gaan dat die nog komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRbn
iRbn schreef op donderdag 1 april 2021 @ 07:37:
Mijn bestelling op Amazon.nl met leverdatum 9 april is zojuist gewijzigd van “wordt voorbereid voor verzending” naar “wordt nu verzonden”. Spannend!

Edit: Er is nu ook een pakbon te vinden op de bestelling. Mogelijks betekent dat dat die vandaag de deur uit gaat?
En de verzendbevestiging is binnen + T&T. Leverdatum staat op woensdag maar ik verwacht het vroeger. Nog mensen die hun bestelling met leverdatum 9/04 op amazon NL zien bewegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
iRbn schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:07:
[...]

En de verzendbevestiging is binnen + T&T. Leverdatum staat op woensdag maar ik verwacht het vroeger. Nog mensen die hun bestelling met leverdatum 9/04 op amazon NL zien bewegen?
Weet niet of vervoerders etc doorrijden met Pasen? Leveren niet lijkt me. Maar misschien transport binnen Amazon nog wel. Zal voor nu ook nog wel meespelen bij sommige leveringen die normaal wel eerder konden komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijz86
iRbn schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:07:
[...]

Mijn bestelling is nu ook verplaatst van 09/04 naar 07/04.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRbn
pelidee schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:10:
[...]

Weet niet of vervoerders etc doorrijden met Pasen? Leveren niet lijkt me. Maar misschien transport binnen Amazon nog wel. Zal voor nu ook nog wel meespelen bij sommige leveringen die normaal wel eerder konden komen.
Goed punt inderdaad. De track & trace is er eentje van bpost (levering in belgie), dus ik vermoed dat de ps5 al in de buurt is :-). Ik hou het in elk geval in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 10:26
Markmaas schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:11:
[...]

Ik heb precies hetzelfde als jou dus het zou kunnen zijn dat je het "alleen" maar af hoeft te halen in de winkel zelf.
Ben benieuwd of ik het zaterdag daadwerkelijk heb dus tot die tijd in spanning blijven wachten helaas.
Ter info: ik heb zojuist (eindelijk) mijn geld teruggestort gekregen (!)

Het vage is dan weer wél dat MediaMarkt Den Bosch aangeeft dat ze geen idee hebben of er PS5 bundels beschikbaar zijn vanaf as. zaterdag 3 april :') ... terwijl de mail aangeeft:

"Op basis van het tijdstip van jouw bestelling op vrijdag 19-03-21 hebben wij nu een PlayStation 5-bundel voor jou op voorraad en kan jij vanaf zaterdag 03-04-2021 wél een trotse PlayStation 5-bezitter worden!"

Dus ehh...

" Play the violent strings of my symphony "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijz86
iRbn schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:11:
[...]

Goed punt inderdaad. De track & trace is er eentje van bpost (levering in belgie), dus ik vermoed dat de ps5 al in de buurt is :-). Ik hou het in elk geval in de gaten.
Als ik de T&T ingeef bij Bpost , kan hij nog wel niets terug vinden bij Bpost.
Bij jouw wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRbn
Thijz86 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:26:
[...]

Als ik de T&T ingeef bij Bpost , kan hij nog wel niets terug vinden bij Bpost.
Bij jouw wel?
Hier ook nog niets inderdaad, mogelijks verandert dat wel in de loop van vandaag. Ik hoop stilletjes dat hij er nog voor het paasweekend is :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijz86
iRbn schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:27:
[...]

Hier ook nog niets inderdaad, mogelijks verandert dat wel in de loop van vandaag. Ik hoop stilletjes dat hij er nog voor het paasweekend is :-).
Da hoop ik ook :) Alleen niet op zaterdag want ik laat het op het werk leveren en dan is er niemand hier :P .
Of kan je bij Bpost nog het leveringsadres wijzigen als ik de juiste datum weet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markmaas
  • Laatst online: 10-08 15:28
Symphony-X schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:20:
[...]

Ter info: ik heb zojuist (eindelijk) mijn geld teruggestort gekregen (!)

Het vage is dan weer wél dat MediaMarkt Den Bosch aangeeft dat ze geen idee hebben of er PS5 bundels beschikbaar zijn vanaf as. zaterdag 3 april :') ... terwijl de mail aangeeft:

"Op basis van het tijdstip van jouw bestelling op vrijdag 19-03-21 hebben wij nu een PlayStation 5-bundel voor jou op voorraad en kan jij vanaf zaterdag 03-04-2021 wél een trotse PlayStation 5-bezitter worden!"

Dus ehh...
Ah ok ik heb ook me geld terug gekregen dus ik zit in hetzelfde bootje ;)
Ik heb winkelafspraak op ekkersrijt meteen als ie opengaat om 10 uur dus ben benieuwd of ik hem dan heb.
Over 2 dagen weten we het dus afwachten maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mainstay
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-08 10:32
Mijn PS5 is zojuist binnengekomen.
MM heeft in mijn geval dus wel netjes geleverd.

Succes voor de Tweakers die nog zoekende of ontvangende zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robbert_vl
  • Laatst online: 25-10-2021
Enige updates rond game mania?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Rawnar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 16:07

Mr. Rawnar

Upgraden kan altijd

Mainstay schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:00:
Mijn PS5 is zojuist binnengekomen.
MM heeft in mijn geval dus wel netjes geleverd.

Succes voor de Tweakers die nog zoekende of ontvangende zijn.
Op 23 maart een mail van MM waarin ze aangaven in week 13 weer voorraad te krijgen en ik wat zou horen als hij onderweg is. Tot op heden nog niks meer van MM gehoord over mijn bestelling. Ik had trouwens wel aangegeven de bestelling graag op de te halen in de winkel.

Sinds de begin van deze week heb ik net als shadowkid053 twee entries van dezelfde bestelling in mijn bestelling staan. Een voor naar de lokale MM, die je niet kan annuleren en een zonder een MM bestemming die ik wel kan annuleren. Beetje onduidelijk of ze het nou naar mijn huis adres gaan sturen of naar de lokale MM.

AMD Ryzen 9 5900x; Gigabyte B550 Aorus Pro V2; G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC; Sapphire Pulse Radeon RX 7900 GRE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Daar was weer een MediaMarkt drop.
Zover ik kon zien Breda, Amersfoort, Bergen op Zoom en Doetinchem voorraad in de winkel.
Kon tot aan het betaal scherm doorklikken naar Breda, dus leek echt op voorraad.

Afgebroken weer, daar de interesse in de bundel er niet is. Maar zou dit nou echt weer nieuwe voorraad zijn? Apart wel daar er nog heeeeel veel mensen wachten op naleveringen.

Maar zou wel weer een geval verschil in online en winkel verkoop zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basjvw
  • Laatst online: 04-07 12:07
Ik kreeg net een melding van MM en kon er alleen voor kiezen om hem op te halen in mijn woonplaats Doetinchem, bezorgen kon niet want er was geen voorraad. :/ Ben benieuwd of ik hem daadwerkelijk straks kan ophalen, maar verwacht het niet. ;(

[ Voor 6% gewijzigd door Basjvw op 01-04-2021 11:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heerlen1987
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 02-02 18:32
Beste mensen,

Die van mij Amazon.nl is gisteren binnengekomen. Een dag eerder dan aanvankelijk gepland!!!!!

Succes allemaal met de jacht!

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexikola
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:08
Wow. Zo te zien was ik net op tijd met die mediamarkt drop. Heb mail bevestiging binnen en zie een reservering op mijn credit card. Levertijd 1/3 dagen. Morgen zou leuk zijn voor het paasweekend! :9

Hoop dat deze door gaat en niet geannuleerd wordt.

Mijn dank aan de makers van de PS5 stock alerts! _/-\o_ Denk ook mazzel dat andere bot geen melding gaf want die hadden vannacht wat problemen met mediamarkt las ik.

Voor de rest goeie jacht iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijz86
* offtopic *

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 01-04-2021 12:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JLC7
  • Laatst online: 14-01 06:46
Zijn er ook anderen hier die vanochtend vroeg in de rick roll zijn getrapt van één van de stockbots?

Ik kreeg volgens mij rond 09:00 een melding dat er voorraadwas bij MM (dat was dus nog ruim voor "de echte" melding van de MM drop) . Op de link geclicked die op rick roll uit kwam. Moest er wel om lachen. goeie 1 april grap.

Kan zijn dat de makers van de bot het waren of media markt zelf ;). Kan het niet meer terug kijken want bericht is inmiddels verwijderd uit telegram.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elias1990
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 28-05-2022
Mijn amazon.nl ps5 disc edition is gisteren goed en wel aangekomen met PostNL. Heel veel succes lads!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Mexikola schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:46:
Wow. Zo te zien was ik net op tijd met die mediamarkt drop. Heb mail bevestiging binnen en zie een reservering op mijn credit card. Levertijd 1/3 dagen. Morgen zou leuk zijn voor het paasweekend! :9

Hoop dat deze door gaat en niet geannuleerd wordt.

Mijn dank aan de makers van de PS5 stock alerts! _/-\o_ Denk ook mazzel dat andere bot geen melding gaf want die hadden vannacht wat problemen met mediamarkt las ik.

Voor de rest goeie jacht iedereen!
Helaas leert de ervaring dat dit niks betekend ;)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexikola
Verderf schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:12:
[...]

Helaas leert de ervaring dat dit niks betekend ;)
Helaas mee eens maar heb goeie hoop. (wat moet je anders) Maar heb voor de zekerheid ook maar met creditcard betaald is het verzekerd.

Wel gek is dat ik opsturen heb geselecteerd en in bevestiging staat ook melding dat ik bericht krijg zodat vervoerder onderweg is. Maar op kassabon bij bestellling staat afhalen in Amersfoort. :? Ook geen ramp kan ik zo even heen rijden maar wel apart.

Ach rustig bericht afwachten maar. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wiz_Kid
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:49
JLC7 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:53:
Zijn er ook anderen hier die vanochtend vroeg in de rick roll zijn getrapt van één van de stockbots?

Ik kreeg volgens mij rond 09:00 een melding dat er voorraadwas bij MM (dat was dus nog ruim voor "de echte" melding van de MM drop) . Op de link geclicked die op rick roll uit kwam. Moest er wel om lachen. goeie 1 april grap.

Kan zijn dat de makers van de bot het waren of media markt zelf ;). Kan het niet meer terug kijken want bericht is inmiddels verwijderd uit telegram.
Ik kan je verzekeren dat het een actie was van de beheerders van de groep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Mexikola schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:18:
[...]

Helaas mee eens maar heb goeie hoop. (wat moet je anders) Maar heb voor de zekerheid ook maar met creditcard betaald is het verzekerd.

Wel gek is dat ik opsturen heb geselecteerd en in bevestiging staat ook melding dat ik bericht krijg zodat vervoerder onderweg is. Maar op kassabon bij bestellling staat afhalen in Amersfoort. :? Ook geen ramp kan ik zo even heen rijden maar wel apart.

Ach rustig bericht afwachten maar. :P
Ik zit nog steeds met smacht te wachten tot ik een soort bevestiging krijg dat ik dan ook echt vanaf zaterdag mijn PS5 mag ophalen -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexikola
Verderf schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:35:
[...]

Ik zit nog steeds met smacht te wachten tot ik een soort bevestiging krijg dat ik dan ook echt vanaf zaterdag mijn PS5 mag ophalen -O-
Nouja hoop dat we dan beide snel bericht krijgen! Keek historie beetje terug maar jij zat in de malaise met de laatste grote drop toch? Wel apart dat er nieuwe bestellingen geplaatst kunnen worden terwijl ze blijkbaar van vorige nog niet alles afgerond hebben. Misschien hebben ze jou en andere aan lijntje gehouden tot deze levering?

Bestel status ziet alles er normaal uit dus ga er van uit dat ik hem spoedig mag ophalen/ontvangen. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EqxLbwa-Bh-uqcq3MkQPkyX9z7w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wZE4CHJM6GACnA1QKuO9fD4j.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 456 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord