Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Mexikola schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:55:
[...]

Nouja hoop dat we dan beide snel bericht krijgen! Keek historie beetje terug maar jij zat in de malaise met de laatste grote drop toch? Wel apart dat er nieuwe bestellingen geplaatst kunnen worden terwijl ze blijkbaar van vorige nog niet alles afgerond hebben. Misschien hebben ze jou en andere aan lijntje gehouden tot deze levering?

Bestel status ziet alles er normaal uit dus ga er van uit dat ik hem spoedig mag ophalen/ontvangen. :)

[Afbeelding]
Bij mij hadden ze de hele order geannuleerd dus ik zie er niks meer van in mijn account.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StePri
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 12:48
Ik heb net mijn geld teruggekregen van de MediaMarkt van de order van 19-3. Duurde iets langer dan 3 werkdagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 19:19
Hier net een Mediamarkt bestelling ontvangen. Ook ik heb op 19-3 een PS5 bundel gekocht.

Vervolgens werd deze bestelling geannuleerd. Ik heb echter nooit geld terug gezien :P
Wel het mailtje ontvangen met het verzoek om een winkel afspraak te maken. Dan kon ik de console ophalen bij de servicebalie. Dus: zo gezegd, zo gedaan.

Wordt er opeens zonet een PS5 combo set geleverd van Mediamarkt? 8)7

En nu dan? Kan ik er straks nog een ophalen in de winkel? :P

Oh, en ik heb in mijn bestelbevestiging toch echt de console + 1 extra controller + een accessoireset twv €50 van Qware staan.
In mijn pakket zat inderdaad de PS5 en een extra Dualsense. Maar enkel een Qware koptelefoon twv de helft, ipv het accessoire pakket. Op de site is het ook heel flauw aangepast, alsof ik de koptelefoon had besteld. Dat is simpelweg niet waar.

Ja ja, je moet allang blij zijn dat je je console binnen hebt misschien, tegen non-scalper prijzen. Heb sowieso weinig interesse in die accessoires. Maar eigenlijk hebben ze gewoon een ander product geleverd dan dat ik besteld heb, twv €25 minder.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-09 00:11
Twee dagen, 2 credit cards en meerdere Amazon chats in het Italiaans (thank god voor Chrome vertaling) later, heb ik met mijn CC wel Amazon saldo kunnen aanschaffen op amazon.it.

Het is nu wachten tot de CC betaling voor de PS5 weer geweigerd word, en dan kan ik afrekenen met mijn saldo. Wat een gedoe.

Grazie Amazon!

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Richh schreef op donderdag 1 april 2021 @ 13:14:
Hier net een Mediamarkt bestelling ontvangen. Ook ik heb op 19-3 een PS5 bundel gekocht.

Vervolgens werd deze bestelling geannuleerd. Ik heb echter nooit geld terug gezien :P
Wel het mailtje ontvangen met het verzoek om een winkel afspraak te maken. Dan kon ik de console ophalen bij de servicebalie. Dus: zo gezegd, zo gedaan.

Oh, en ik heb in mijn bestelbevestiging toch echt de console + 1 extra controller + een accessoireset twv €50 van Qware staan.
In mijn pakket zat inderdaad de PS5 en een extra Dualsense. Maar enkel een Qware koptelefoon twv de helft, ipv het accessoire pakket. Op de site is het ook heel flauw aangepast, alsof ik de koptelefoon had besteld. Dat is simpelweg niet waar.

Ja ja, je moet allang blij zijn dat je je console binnen hebt misschien, tegen non-scalper prijzen. Heb sowieso weinig interesse in die accessoires. Maar eigenlijk hebben ze gewoon een ander product geleverd dan dat ik besteld heb, twv €25 minder.
Die losse Qware headset is een duurdere variant dan degene die in het accessoires pakket zit.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Richh schreef op donderdag 1 april 2021 @ 13:14:

Ja zaakjes zijn niet op orde daar. Gaan er bij veel wel mee weg komen maar als je zo met je klanten omgaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 19:19
Verderf schreef op donderdag 1 april 2021 @ 13:23:
[...]

Die losse Qware headset is een duurdere variant dan degene die in het accessoires pakket zit.
Ja, ik zie dat ze daar nu €50 voor vragen, wat in principe even duur is als dat €50 accessoirepakket....

Toch is het simpelweg iets anders dan ik besteld had. Overigens gooit de telefonische helpdesk doodleuk de hoorn op de haak nadat je 25 minuten in de wacht staat.
Buiten dit probleem vind ik het ook weer wat als ik een tijdslot van de lokale Mediamarkt in bezit houd terwijl ik mijn bestelling al heb. Overigens kan je je lokale Mediamarkt dus ook niet bereiken :/

Wat een ontiegelijke ballentent is het toch ook 7(8)7

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shadowkid053
  • Laatst online: 29-09 15:34
Richh schreef op donderdag 1 april 2021 @ 13:30:
[...]

Ja, ik zie dat ze daar nu €50 voor vragen, wat in principe even duur is als dat €50 accessoirepakket....

Toch is het simpelweg iets anders dan ik besteld had. Overigens gooit de telefonische helpdesk doodleuk de hoorn op de haak nadat je 25 minuten in de wacht staat.
Buiten dit probleem vind ik het ook weer wat als ik een tijdslot van de lokale Mediamarkt in bezit houd terwijl ik mijn bestelling al heb. Overigens kan je je lokale Mediamarkt dus ook niet bereiken :/

Wat een ontiegelijke ballentent is het toch ook 7(8)7
Op de site staat duidelijk vermeld dat je de tijdsloten niet kan aanpassen of verwijderen. Deze komt te vervallen. Ook heel vaag allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JLC7
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14-01 06:46
Rapido rapido!

Bestelling van Amazon.it van afgelopen dinsdag net geleverd. Erg blij mee!

Enige wat me opvalt is dat het lijkt dat de doos eerder open is geweest. Er zitten nieuwe doorzichtige ronde plakkertjes op de doos. Die zijn geplakt over oude plakkers die doorgesneden zijn.

Met ps5 lijkt verder niets geks, ook rest nog netjes ingepakt. Na het werk maar even aansluiten en “even” proberen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/42ZiKO-XOITde-jHZYoz-GdGXF8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W7VfDk3cJuyjlux9V7HGyb04.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvdteems
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-09 20:55
Mexikola schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:46:
Wow. Zo te zien was ik net op tijd met die mediamarkt drop. Heb mail bevestiging binnen en zie een reservering op mijn credit card. Levertijd 1/3 dagen. Morgen zou leuk zijn voor het paasweekend! :9

Hoop dat deze door gaat en niet geannuleerd wordt.

Mijn dank aan de makers van de PS5 stock alerts! _/-\o_ Denk ook mazzel dat andere bot geen melding gaf want die hadden vannacht wat problemen met mediamarkt las ik.

Voor de rest goeie jacht iedereen!
Huh, waarom heb ik geen melding van deze drop gehad van de PSX bot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
edwinvdteems schreef op donderdag 1 april 2021 @ 13:44:
[...]

Huh, waarom heb ik geen melding van deze drop gehad van de PSX bot?
Die heeft die zeker wel gegeven! Alleen is die teruggetrokken toen bleek dat er toch geen stock was. Uiteindelijk was er wel stock voor de snelle klikker. Vervolgens werd de pagina meermaals aangepast waardoor de bot het opmerkte als stock. Hierop is in de bot MM uitgezet voor zover ik begrijp.

[ Voor 5% gewijzigd door shadowkid053 op 01-04-2021 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormcagy
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 19-09 09:59
Dat mag via V&A, niet via het forum. Zie ook de Topic Warning

[ Voor 84% gewijzigd door BM op 01-04-2021 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-09 09:40
Annulering MM binnen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:46
.

[ Voor 99% gewijzigd door ElMayo op 01-04-2021 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormcagy
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 19-09 09:59
-

[ Voor 100% gewijzigd door Stormcagy op 01-04-2021 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0619tje
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-04-2021
Annulering van wat precies??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
0619tje schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:15:
[...]

Annulering van wat precies??
Ik denk van de ''drop'' van vanochtend 00:09 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-09 09:40
Yes, van order van vanmorgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024
JLC7 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 13:39:
Rapido rapido!

Bestelling van Amazon.it van afgelopen dinsdag net geleverd. Erg blij mee!

Enige wat me opvalt is dat het lijkt dat de doos eerder open is geweest. Er zitten nieuwe doorzichtige ronde plakkertjes op de doos. Die zijn geplakt over oude plakkers die doorgesneden zijn.

Met ps5 lijkt verder niets geks, ook rest nog netjes ingepakt. Na het werk maar even aansluiten en “even” proberen

[Afbeelding]
Dit had ik met een ps VR headset. Alles was keurig nieuw behalve die dubbele sticker op de doos.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PnDVh-dhaEab1vgpdU5-j7xnYf0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CkPbjTyElhtFPWaay9RIxLVZ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door krablander op 01-04-2021 15:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lTDLl
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 26-09 16:35
Zojuist de ps5 bundel van mediamarkt (19-3) ontvangen in goede staat. _/-\o_
Thanks voor de bots en succes met de hunt voor degene die nog zoekende zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kcquipor
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 16-09 02:27
Het is inderdaad verdacht stil rond game mania.

Hun website is ook laatst ge-up-date op 11 maart.... 3 weken geleden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacquesDoekjes
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:01
Vraagje: ik volg de diverse telegram bots, maar het lijkt alsof er (in Nederland) alleen maar bundels voorbij komen. Is er de afgelopen tijd wel eens een pure digital edition voorbij gekomen zonder extra’s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacobsT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-09 12:48
Vorige week via aankoper van een bekende keten er eentje kunnen bemachtigen. Ze gingen er een hele zooi online gooien maar hij kon mij meteen eentje reserveren nog voor ze online verschenen. Mooi meegenomen.

Zonet hem gaan ophalen. Had tijdje via telegram geprobeerd maar die bots kopen alles zo snel op en ik weiger om deel te nemen aan scalping. Veel succes iedereen!

Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:54
Michel242186 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:23:
[...]

de mijn hangt nog steeds op SEPA betaling en ik kan niks veranderen..maar wel een melding dat er iets mis is met mijn betaling |:(
en mijn order is gewoon verzonden...haha SEPA kan dus wel op amazon.it... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikemkm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-07 11:06
JacquesDoekjes schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:32:
Vraagje: ik volg de diverse telegram bots, maar het lijkt alsof er (in Nederland) alleen maar bundels voorbij komen. Is er de afgelopen tijd wel eens een pure digital edition voorbij gekomen zonder extra’s?
Ik heb een Digital gekocht bij Amazon.de (Amazon heeft geen bundels in verkoop)
Deze via iDeal betaald.
gaat helemaal prima

[ Voor 4% gewijzigd door Mikemkm op 01-04-2021 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacquesDoekjes
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:01
Mikemkm schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:39:
[...]

Ik heb een Digital gekocht bij Amazon.de (Amazon heeft geen bundels in verkoop)
Deze via iDeal betaald.
gaat helemaal prima
Dankje! Nog tijdje wachten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0619tje
Ahh oke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-04-2024

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Kcquipor schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:12:
[...]

Het is inderdaad verdacht stil rond game mania.

Hun website is ook laatst ge-up-date op 11 maart.... 3 weken geleden dus.
Laatste wat hier gemeld is waren de uitgestelde ophalingen vanwege de issues met hun nieuwe kassasysteem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kcquipor
  • Laatst online: 16-09 02:27
TylerMayhem schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:06:
[...]

Laatste wat hier gemeld is waren de uitgestelde ophalingen vanwege de issues met hun nieuwe kassasysteem.
Die problemen zouden van de baan zijn als ik het zo lees op Twitter.

Maar het is raar dat Gamemania als speciaal zaak zo weinig leveringen krijgt te opzichte van Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiating
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 14-12-2021
Meerdere mensen trouwens die gisteren hun order van Amazon.nl zouden ontvangen, maar die vast zit ergens na Amazon en voor DHL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice_1984
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 14-09 10:32
Radiating schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:36:
Meerdere mensen trouwens die gisteren hun order van Amazon.nl zouden ontvangen, maar die vast zit ergens na Amazon en voor DHL?
klopt hier ook. Vanmorgen schreven meerdere erover. 3:29 Dormagen is de laatste update. Daarna geen update mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majid1979
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11-09 16:15
Mocht vandaag mn bestelling van 29-9 ophalen bij game mania maar die belde dat niet doorging omdat hun kassasysteem eruit lag nieuwe afspraak voor dinsdag 6 april beetje balen wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikGLD
  • Laatst online: 04-07-2022
majid1979 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:48:
Mocht vandaag mn bestelling van 29-9 ophalen bij game mania maar die belde dat niet doorging omdat hun kassasysteem eruit lag nieuwe afspraak voor dinsdag 6 april beetje balen wel
Hier hetzelfde, ben vanmiddag gebeld over mijn pre order van 25-09, kon em ophalen tussen 16:00 en 17:00.

Gelukkig een nieuwe afspraak kunnen maken voor morgenochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralluff
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-09 22:19
Zijn er meer mensen die nog steeds wachten op de terugbetaling van Mediamarkt, van 19-03?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
JacobsT schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:33:
Vorige week via aankoper van een bekende keten er eentje kunnen bemachtigen. Ze gingen er een hele zooi online gooien maar hij kon mij meteen eentje reserveren nog voor ze online verschenen. Mooi meegenomen.

Zonet hem gaan ophalen. Had tijdje via telegram geprobeerd maar die bots kopen alles zo snel op en ik weiger om deel te nemen aan scalping. Veel succes iedereen!
Welke keten hebben we het over? Ik wacht nog op de Wehkamp. Ik hoop toch niet dat het op die manier gaat O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens291
  • Laatst online: 29-12-2021
Hier is ook de mediamarkt bestelling binnen van 19-03. 8)

Ik wil de eigenaren van de psx-sense bot bedanken, Dikke knuffel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijz86
  • Laatst online: 12-05-2021
iRbn schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:27:
[...]

Hier ook nog niets inderdaad, mogelijks verandert dat wel in de loop van vandaag. Ik hoop stilletjes dat hij er nog voor het paasweekend is :-).
Al iets veranderd bij u ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekt
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 29-07-2021
Helaas hetzelfde probleem hier, ben benieuwd hoe dit afloopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRbn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:53
Thijz86 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:18:
[...]

Helaas... Ik vermoed dat de trackingcode "geactiveerd" wordt als het pakket opgehaald wordt bij amazon deze avond/nacht. Althans dat hoop ik :-).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:05
ErikGLD schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:56:
[...]

Hier hetzelfde, ben vanmiddag gebeld over mijn pre order van 25-09, kon em ophalen tussen 16:00 en 17:00.

Langzaam maar zeker komt mijn 09-11 in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacobsT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-09 12:48
pelidee schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:01:
[...]

Welke keten hebben we het over? Ik wacht nog op de Wehkamp. Ik hoop toch niet dat het op die manier gaat O-)
Neen deze is het niet. Je bent safe ;-)

Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 10:26
Ralluff schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:59:
Zijn er meer mensen die nog steeds wachten op de terugbetaling van Mediamarkt, van 19-03?
Vanaf vandaag niet meer. CC duurde langer begreep ik. Ik had via iDeal betaald.

" Play the violent strings of my symphony "

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:51
krablander schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:05:
[...]

Dit had ik met een ps VR headset. Alles was keurig nieuw behalve die dubbele sticker op de doos.

[Afbeelding]
Zou dit niet gewoon QC kunnen zijn? Want dat kan je natuurlijk pas uitvoeren als het proces helemaal doorlopen is en om dan de doos weg te moeten gooien is misschien ook wel overdreven. Dan kan ik op zich nog wel een nieuw stickertje begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

Yes hier ook.. Vannacht wordt spannend :)

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralluff
  • Laatst online: 26-09 22:19
Symphony-X schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:57:
[...]

Vanaf vandaag niet meer. CC duurde langer begreep ik. Ik had via iDeal betaald.
Ik met Paypal maar nog niks ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Laatst online: 10-08 15:28
Vandaag terug gehad dus bijna 2 weken geduurd maja beter laat dan nooit
Ook nog telefoontje gehad van MM ekkersrijt dat hij klaarligt en kan ophalen zaterdagochtend bij pickup point :)
Kan niet meer misgaan zou je zeggen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juuldano
  • Laatst online: 16-06-2021
Dualsense charging station is op voorraad bij Coolblue. Weet niet of dit iets speciaals is maar leek out of stock te zijn voor een tijd.

[ Voor 9% gewijzigd door Juuldano op 01-04-2021 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Markmaas schreef op donderdag 1 april 2021 @ 19:13:
[...]

Vandaag terug gehad dus bijna 2 weken geduurd maja beter laat dan nooit
Ook nog telefoontje gehad van MM ekkersrijt dat hij klaarligt en kan ophalen zaterdagochtend bij pickup point :)
Kan niet meer misgaan zou je zeggen :9~
Ah dus ze bellen je als hij klaar ligt?
was de bestelling bij jou ook weg uit je account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 10:26
Verderf schreef op donderdag 1 april 2021 @ 19:21:
[...]

Ik ben er zelf achteraan gegaan via het whatsapp nummer van het MM filiaal naar keuze. Dan kan er meteen een pickup afspraak ingepland worden via medewerker.

" Play the violent strings of my symphony "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Symphony-X schreef op donderdag 1 april 2021 @ 19:36:
[...]

Ik ben er zelf achteraan gegaan via het whatsapp nummer van het MM filiaal naar keuze. Dan kan er meteen een pickup afspraak ingepland worden via medewerker.
Nice! ga ik dat ook proberen!

Edit: bummer, Amersfoort heeft geen Whatsapp.

[ Voor 7% gewijzigd door Verderf op 01-04-2021 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexikola
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-09 15:13
Bah. Hier ook annulering binnen en op pre order lijst geplaatst. zucht...
Dus maar weer verder jagen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• judith0475
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-06-2022
Zijn hier meerdere mensen die bij Dreamland besteld hebben afgelopen zaterdag? Ik heb als afhaaldatum overmorgen gekozen, maar er is nog steeds niets met mijn bestelstatus gebeurd. Deze staat nog steeds op "bestelling geregistreerd". Iemand enig idee of dit normaal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Laatst online: 10-08 15:28
Verderf schreef op donderdag 1 april 2021 @ 19:21:
[...]

Jep ze bellen je maar je moet wel winkelafspraak maken en bij zetten dat je ps5 bundel komt ophalen.
Ik heb zonder account besteld dus kon dat niet bijhouden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Verderf
Markmaas schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:18:
[...]

Jep ze bellen je maar je moet wel winkelafspraak maken en bij zetten dat je ps5 bundel komt ophalen.
Ik heb zonder account besteld dus kon dat niet bijhouden
Dat heb ik gelukkig al gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
Ik kan morgen mijn ''Geannuleerde'' Playstation ophalen bij een lokale mediamarkt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Rawnar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 16:07

Mr. Rawnar

Upgraden kan altijd

Rond drie uur mailtje dat mijn bestelling klaar ligt bij de MM. En dat ik hem kan ophalen op de afgesproken tijdvak. Nooit een tijdvak afgesproken, dus de lokale MM gebeld. Was niet zo druk daar en kon de bestelling meteen ophalen. :)

Mijn zoektocht voor de PS5 is ten einde. Nu nog een nieuwe videokaart.

AMD Ryzen 9 5900x; Gigabyte B550 Aorus Pro V2; G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC; Sapphire Pulse Radeon RX 7900 GRE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iRbn
Thijz86 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:18:
[...]

Er zit leven in :-) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vamigBkYJhSNzHeVMSqYQcdI3Zc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IoBLo0s7lKL8Wy3SSbGMEA51.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijz86
Bij mij helaas nog niets veranderd 😭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-09 10:06
Hier ook nog steeds geen terugbetaling. Vandaag half uur aan de telefoon gehangen, eindelijk medewerker aan de lijn. Zet hij mij in de wacht om het een en ander uit te zoeken, wordt de verbinding opeens verbroken :( . Hierna wederom via Messenger contact proberen te zoeken maar daar wordt niet gereageerd. Heb een geschil gestart via PayPal, ik geef ze enkele dagen om te reageren en daarna zet ik het geschil om in een claim. Wat een boutwinkel is dat, spijt dat ik daar 2 weken terug nog 1499 heb neergelegd voor een tv (was dezelfde prijs bij verschillende winkels). Service is echt 0,0.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Senterian
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 24-09 09:35
Zojuist mijn bestelling bij amazon.it van een paar dagen geleden 'opnieuw' kunnen betalen via ING credit card. Kreeg nu wel de popup voor bevestiging in app en geld is afgeschreven van mijn credit card. Dus het lijkt nu goed te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smashit
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-09 20:14
Thijz86 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:33:
[...]

Bij mij helaas nog niets veranderd 😭
Hier ook niet helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijz86
Zal wel veranderd zijn tegen morgenvroeg , hopelijk ..... 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Radiating
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 14-12-2021
Ben benieuwd, vanuit dormagen is die bij vele anderen ‘zoek’. Ik verwacht niet dat wij hem nog krijgen maar volg het wel even. Hopelijk gaat het bij jullie goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice_1984
Radiating schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 07:13:
Ben benieuwd, vanuit dormagen is die bij vele anderen ‘zoek’. Ik verwacht niet dat wij hem nog krijgen maar volg het wel even. Hopelijk gaat het bij jullie goed!
Gisteren met Amazon gemaild. Die zegt vertraagd maar niet zoek. Er zijn er wel heel wat in hetzelfde schuitje. Ik vind het wel erg vervelend. Normaal gesproken is Amazon altijd op tijd. In dit geval krijg je niet eens een mail met de rede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRbn
Maurice_1984 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 07:38:
[...]

Gisteren met Amazon gemaild. Die zegt vertraagd maar niet zoek. Er zijn er wel heel wat in hetzelfde schuitje. Ik vind het wel erg vervelend. Normaal gesproken is Amazon altijd op tijd. In dit geval krijg je niet eens een mail met de rede.
Spannend... de mijne zou gisteren aangekomen zijn in Dormagen. Sindsdien geen beweging meer. Hij staat echter op levering 09/04 dus op zich nog niets zorgwekkend daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice_1984
iRbn schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 08:00:
[...]

Spannend... de mijne zou gisteren aangekomen zijn in Dormagen. Sindsdien geen beweging meer. Hij staat echter op levering 09/04 dus op zich nog niets zorgwekkend daar.
Er zijn er hier een aantal waarvan het verlaten van Dormagen op 30/03 om 3:29 uur de laatste update is en sindsdien geen update meer krijgen. Niet van Amazon maar ook niet van DHL. Erg vreemd is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijz86
iRbn schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 08:00:
[...]

Mijne is nog niets veranderd en staat nog altijd op levering 7 april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:29
Vind het toch wel triest. Het is inmiddels april en nog altijd geen uitzicht op een normale bevoorrading.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thijz86
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 08:21:
Vind het toch wel triest. Het is inmiddels april en nog altijd geen uitzicht op een normale bevoorrading.
Zal dadelijk nog eens livechatten , kijken wat ze zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRbn
Thijz86 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 08:09:
[...]

Mijne is nog niets veranderd en staat nog altijd op levering 7 april
Hier ook 07/04 inderdaad, exuses.

Hou ons op de hoogte wat Amazon nog weet te vertellen aub :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRbn
Maurice_1984 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 08:04:
[...]

Er zijn er hier een aantal waarvan het verlaten van Dormagen op 30/03 om 3:29 uur de laatste update is en sindsdien geen update meer krijgen. Niet van Amazon maar ook niet van DHL. Erg vreemd is het wel.
Erg vreemd inderdaad. En staat bij jou wel al een DHL T&T bij de bestelling of nog niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smashit
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-09 20:14
iRbn schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 08:44:
[...]

Erg vreemd inderdaad. En staat bij jou wel al een DHL T&T bij de bestelling of nog niets?
Hier zelfde situatie (laatste update 3:29 30-3), Wel een DHL T&T maar bij DHL de status:
ZENDING IS AANGEMELD, MAAR NOG NIET ONTVANGEN DOOR DHL

Eerste keer, dat ik dit probleem met Amazon ervaar en ondertussen toch al behoorlijk wat besteld daar.
Maar ik ga er vanuit dat het goed gaat komen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thijz86
iRbn schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 08:41:
[...]

Hier ook 07/04 inderdaad, exuses.

Hou ons op de hoogte wat Amazon nog weet te vertellen aub :*)
Uitleg van Amazon :

Goedemorgen ik ben Serenity. Bedankt dat je contact op hebt genomen met de klantenservice van Amazon.nl.
Hoe kan ik u helpen?
S08:57
Goedemorgen , kan u eens nakijken voor de bestelling van de PS5 waar deze juist zou zitten ? Er staat in leverdatum van 07/04 maar ik hoor van vele anderen dat eens het pakket in Dormagen is , dan het gewoon zoek geraakt?
08:58
Serenity | Klantenservice
nee hoor hier is geen probleem, Geschatte leverdatum: woensdag 7 april 2021
deze ontvangt u op deze datum.
pakket is onderweg.

Wat je er van moet geloven natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRbn
Thijz86 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 09:01:
[...]

Uitleg van Amazon :

Goedemorgen ik ben Serenity. Bedankt dat je contact op hebt genomen met de klantenservice van Amazon.nl.
Hoe kan ik u helpen?
S08:57
Goedemorgen , kan u eens nakijken voor de bestelling van de PS5 waar deze juist zou zitten ? Er staat in leverdatum van 07/04 maar ik hoor van vele anderen dat eens het pakket in Dormagen is , dan het gewoon zoek geraakt?
08:58
nee hoor hier is geen probleem, Geschatte leverdatum: woensdag 7 april 2021
deze ontvangt u op deze datum.
pakket is onderweg.

Wat je er van moet geloven natuurlijk :P
Ze maken het extra spannend >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijz86
iRbn schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 09:01:
[...]

Ze maken het extra spannend >:)
das echt!
Ik denk wel dat zij daar totaal niets van afweten en gewoon aflezen zoals ons dat er 7 april staat :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thijz86
Thijz86 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 09:06:
[...]

das echt!
Ik denk wel dat zij daar totaal niets van afweten en gewoon aflezen zoals ons dat er 7 april staat :p
nog uitleg :

Weet u wanneer ik een Track and trace mag ontvangen van de bestelling?
09:04
323212505100010401698030
bpost
S09:04
jep die had ik gevonden maar als ik deze code ingeef bij Bpost kunnen ze niets terugvinden
even kijken
S09:06
misschien omdat het pakket nog niet bij bpost is aangekomen?
09:06

02.04.2021
10:05:13
1 day
The track code is added to the database for monitoring.
Probably, the parcel has not been shipped.
deze is nog niet bij bpost aangekomen en daar aangemeld
maar is in process :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jordyyyys
Na vier dagen gedoe met amazon.it is het met mijn CC toch gelukt om cadeaubonnen aan te schaffen via amazon.it en zo de bestelling deze ochtend betaald te hebben! Nu wachten op de verzendbevestiging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRbn
Thijz86 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 09:08:
[...]

nog uitleg :

Weet u wanneer ik een Track and trace mag ontvangen van de bestelling?
323212505100010401698030
bpost
S09:04
jep die had ik gevonden maar als ik deze code ingeef bij Bpost kunnen ze niets terugvinden
even kijken
misschien omdat het pakket nog niet bij bpost is aangekomen?
09:06

02.04.2021
10:05:13
1 day
The track code is added to the database for monitoring.
Probably, the parcel has not been shipped.
deze is nog niet bij bpost aangekomen en daar aangemeld
maar is in process :)
Ik denk inderdaad dat die bpost code pas actief wordt als het pakket in België is. we zullen het zeker weten over enkele dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
iRbn schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 09:12:
[...]

Ik denk inderdaad dat die bpost code pas actief wordt als het pakket in België is. we zullen het zeker weten over enkele dagen...
Ja dat klopt. Zodra het pakket van Amazon intern transport naar de uiteindelijke vervoerder is krijg je daar alle info te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice_1984
smashit schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 08:57:
[...]

Hier zelfde situatie (laatste update 3:29 30-3), Wel een DHL T&T maar bij DHL de status:
ZENDING IS AANGEMELD, MAAR NOG NIET ONTVANGEN DOOR DHL

Eerste keer, dat ik dit probleem met Amazon ervaar en ondertussen toch al behoorlijk wat besteld daar.
Maar ik ga er vanuit dat het goed gaat komen :)
Dit is ook mijn eerste keer dat een zending bij Amazon écht vertraagd is. Het feit dat er meerdere zijn geeft me wat vertrouwen dat het nog wel goed komt. Mocht het wel gejat zijn heeft diegene het wel meteen rigoureus aangepakt. In dat geval zullen we ergens volgende week ons geld wel terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikGLD
  • Laatst online: 04-07-2022
ErikGLD schreef op donderdag 1 april 2021 @ 16:56:
[...]

Ook vandaag weer hetzelfde bericht, mijn ps5 is gegijzeld door de gamemania tot ze hun eigen zaken op orde hebben.

laatste x dat ik iets bij de Gamemania haal

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
Sowieso gaat het, als je pakket vanuit of via Duitsland komt in de afgelopen dagen gewoon nog even duren. In Duitsland is alles vandaag dicht, UPS gisteren ook voor een groot gedeelte in Duitsland gesloten.

Pakketten van Amazon.it gaan via Duitsland dus liggen daar nu te wachten tot alles weer open gaat dinsdag. Zullen woensdag dus bezorgd worden.

Zelfde scenario voor pakketten van DHL die nu nog in Duitsland liggen ivm Goede vrijdag/2e Paasdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 10:54
Tim14ww schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 10:10:
Sowieso gaat het, als je pakket vanuit of via Duitsland komt in de afgelopen dagen gewoon nog even duren. In Duitsland is alles vandaag dicht, UPS gisteren ook voor een groot gedeelte in Duitsland gesloten.

Pakketten van Amazon.it gaan via Duitsland dus liggen daar nu te wachten tot alles weer open gaat dinsdag. Zullen woensdag dus bezorgd worden.

Zelfde scenario voor pakketten van DHL die nu nog in Duitsland liggen ivm Goede vrijdag/2e Paasdag.
oke tnx voor de heads up...er liggen twee pakketen van mij in duitsland waaronder een ps5 vond het al vreemd dat er niks gebeurde. Is het vandaag al een feestdag een duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
Michel242186 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 10:15:
[...]

oke tnx voor de heads up...er liggen twee pakketen van mij in duitsland waaronder een ps5 vond het al vreemd dat er niks gebeurde. Is het vandaag al een feestdag een duitsland?
Yes, en veel bedrijven waren gisteren ook al dicht of op een erg laag pitje.

[ Voor 3% gewijzigd door Tim14ww op 02-04-2021 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRbn
Tim14ww schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 10:10:

Interessant, ik wist niet dat vandaag ook al een feestdag was. Dan denk ik dat we de ps5 inderdaad niet voor dinsdag moeten verwachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder
  • Laatst online: 11-06-2023
iRbn schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 10:42:
[...]

Interessant, ik wist niet dat vandaag ook al een feestdag was. Dan denk ik dat we de ps5 inderdaad niet voor dinsdag moeten verwachten.
Ik wens je een "goede" vrijdag.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iRbn
Kalder schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 10:46:
[...]

Ik wens je een "goede" vrijdag.
>:) Vansgelijke!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice_1984
Ik denk dat grote distributiecentra van Amazon en het Europees transport gewoon door gaan hoor. Je kunt immers op dit moment veel producten op Amazon DE en NL gewoon bestellen voor een levering van morgen. Ik denk ook dat de veelal arbeidsimmigranten bij Amazon gewoon liever doorwerken dan een verplichte vrije dag te genieten. En de veelal oost Europese vrachtwagenchauffeurs zullen ook wel gewoon door rijden. Ik geloof niet Amazon zo royaal is door de boel een lang weekend op slot te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
Maurice_1984 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 10:52:
Ik denk dat grote distributiecentra van Amazon en het Europees transport gewoon door gaan hoor. Je kunt immers op dit moment veel producten op Amazon DE en NL gewoon bestellen voor een levering van morgen. Ik denk ook dat de veelal arbeidsimmigranten bij Amazon gewoon liever doorwerken dan een verplichte vrije dag te genieten. En de veelal oost Europese vrachtwagenchauffeurs zullen ook wel gewoon door rijden. Ik geloof niet Amazon zo royaal is door de boel een lang weekend op slot te gooien.
Dit denk ik dus ook, het zijn immers geen kleine fabrieken / spelers op de markt. Ik denk dat de bezorgdiensten gewoon door rijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lonua
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
In Duitsland mogen vrachtwagens niet de weg op op zondag of feestdagen (enkele uitzonderingen daargelaten). Dus ik vermoed dat Amazon niets kan verplaatsen tussen hun magazijnen. Misschien dat er morgen (zaterdag) nog wat gaan gebeuren. Maar anders is het wachten op dinsdag.

Source: https://www.anwb.nl/vakan...informatie/verkeersregels

[ Voor 12% gewijzigd door Lonua op 02-04-2021 11:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tim14ww
Maurice_1984 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 10:52:
In Duitsland zijn bedrijven verplicht te sluiten / niet de weg op te gaan op goede vrijdag en (eerste en) tweede paasdag. Alles wat uit / via Duitsland komt gaat tot dinsdag dus gewoon blijven liggen waar het nu ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Geprobeert de MM in Amersfoort te bellen maar dan kom je helaas bij de algemene klanten service uit.

Ze kon me wel vertellen dat er playstation klaar lagen maar niet dat specifiek mijn naam erbij stond, iets over dat het anders geregeld is.

Mocht wel een afspraak voor vandaag maken om hem op te halen en dat ik mij geen zorgen hoef te maken maar ze snapte het wel haha.

Fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro0F
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15-09 11:52
MM had me gebeld dat mijn ps5 klaar lag, ben hem vandaag gaan halen maar daar zijden ze dat ze hem niet hadden..

Ik heb hun gezegd dat het ze me mogen halen van de lijst, ik doe geen zaken met een bedrijf dat 10 keer hun bestelling anulleren en dan weer opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
Hoe snel hebben de mensen die op Amazon.it besteld, hun PS5 kunnen ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 11:27
jordyyyys schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 12:22:
De eerste duurde 6 dagen.

Deze (die ik al een een mede tweaker beloofd heb) staat gepland voor 7 April. Volgens tracking was ie gisterenavond in Duitsland.

La spedizione è arrivata alla filiale del corriere
Herne-Boernig, DE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordyyyys
ActualFantasy schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 12:26:
[...]

De eerste duurde 6 dagen.

Deze (die ik al een een mede tweaker beloofd heb) staat gepland voor 7 April. Volgens tracking was ie gisterenavond in Duitsland.

La spedizione è arrivata alla filiale del corriere
Herne-Boernig, DE
Top, ik zag net na wat zoeken dat @JLC7 hem na twee dagen al had ontvangen. Dat geeft mij goede hoop, wacht nog steeds op de verzendbevestiging maar ben nu al enthousiast! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 11:27
jordyyyys schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 12:28:
[...]

Top, ik zag net na wat zoeken dat @JLC7 hem na twee dagen al had ontvangen. Dat geeft mij goede hoop, wacht nog steeds op de verzendbevestiging maar ben nu al enthousiast! 8)7
Ik heb gewoon standaard verzending gekozen. Volgensmij hadden een aantal anderen hier gekozen voor snelle levering.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JLC7
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14-01 06:46
jordyyyys schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 12:28:
[...]

Mijn levering binnen 2 dagen was met standaard verzending!
Dus voor de volledigheid voor iedereen die ook UPS constant zit te refreshen. Bij mij was het;
  • Di 09:00 besteld
  • Di rest van de ochtend lopen klooien met opnieuw valideren van betaalmethode. Uiteindelijk via AMEX gelukt
  • Di einde middag ergens een soort pakbon kunnen downloaden op amazon.it. Zie JLC7 in "[ZT] [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden"
  • Di laat in de avond bericht dat hij wordt verstuurd en T&T in Amazon en UPS te zien. Verwachte aankomst op amazon.it toen nog 7 april maar UPS gaf al 1 april aan
  • Wo ochtend eindelijk afschrijving op AMEX + bericht dat hij daadwerkelijk vanuit Milaan onderweg was
  • Wo laat in de avond op UPS te zien dat hij in magazijn in Duitsland Herne-Bornig lag
  • Do ochtend te zien dat hij in Utrecht was. Toen gaf ook Amazon.it aan dat hij diezelfde dag geleverd zou worden
  • Do rond 13:30 bij mij thuis geleverd
Ik ga dit topic onvolgen. Dank allen voor de inzicht en engagement. Hulde aan de bot makers. Veel succes allen met de hunt!

[ Voor 6% gewijzigd door JLC7 op 02-04-2021 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0619tje
Ook ik kreeg een belletje van mm dat mijn ‘je mag hem ophalen’’ je order is gecanceled’ binnen is, en dat ik eentje mag ophalen. Ik haal hem morgen pas op, maar toch prima geregeld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:48
jordyyyys schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 12:22:
Ze kwamen gisteren al binnen :)

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Pagina: 1 ... 457 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord