Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lonua
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:26
knny schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 13:03:
[...]

Ze kwamen gisteren al binnen :)
Niet helemaal. Mijne ligt nog in DE. (Standaard verzending via een interne Amazon route).

Iedereen heeft als data 2 tot 9 april gekregen in het begin. Verder is het afhankelijk van wat Amazon kiest aan verzending. Behalve de keuze tussen standaard, snel of expres verzending heb je er geen invloed op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
JLC7 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 12:44:
[...]

Mijn levering binnen 2 dagen was met standaard verzending!
Dus voor de volledigheid voor iedereen die ook UPS constant zit te refreshen. Bij mij was het;
  • Di 09:00 besteld
  • Di rest van de ochtend lopen klooien met opnieuw valideren van betaalmethode. Uiteindelijk via AMEX gelukt
  • Di einde middag ergens een soort pakbon kunnen downloaden op amazon.it. Zie JLC7 in "[ZT] [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden"
  • Di laat in de avond bericht dat hij wordt verstuurd en T&T in Amazon en UPS te zien. Verwachte aankomst op amazon.it toen nog 7 april maar UPS gaf al 1 april aan
  • Wo ochtend eindelijk afschrijving op AMEX + bericht dat hij daadwerkelijk vanuit Milaan onderweg was
  • Wo laat in de avond op UPS te zien dat hij in magazijn in Duitsland Herne-Bornig lag
  • Do ochtend te zien dat hij in Utrecht was. Toen gaf ook Amazon.it aan dat hij diezelfde dag geleverd zou worden
  • Do rond 13:30 bij mij thuis geleverd
Ik ga dit topic onvolgen. Dank allen voor de inzicht en engagement. Hulde aan de bot makers. Veel succes allen met de hunt!
Zowel Disc als Digital ook op deze manier binnen gehad. Was wel 'rapide'... 1,50 extra per bestelling. Normaal is dit flink meer en laat ik het ook standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Ro0F schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 11:48:
MM had me gebeld dat mijn ps5 klaar lag, ben hem vandaag gaan halen maar daar zijden ze dat ze hem niet hadden..

Ik heb hun gezegd dat het ze me mogen halen van de lijst, ik doe geen zaken met een bedrijf dat 10 keer hun bestelling anulleren en dan weer opstarten.
Ik kreeg te horen dat ze die vanaf morgen pas mogen uitgeven.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Verderf schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 13:43:
[...]

Klopt zeiden ze tegen mij ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro0F
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15-09 11:52
Verderf schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 13:43:
[...]

Jup, dit zeiden ze eerst ook eerder deze week. Echter moest ik volgens de dame aan de telefoon er vandaag omgaan. En toen ik er was hadden ze er geen? Ik weet het ook niet meer haha.
Maakt mij niet zoveel uit, ik zal er niet dood van gaan om nog even extra te wachten. Maar ik ga hem zeker niet via MM bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexikola
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-09 15:13
Ro0F schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 11:48:
MM had me gebeld dat mijn ps5 klaar lag, ben hem vandaag gaan halen maar daar zijden ze dat ze hem niet hadden..

Ik heb hun gezegd dat het ze me mogen halen van de lijst, ik doe geen zaken met een bedrijf dat 10 keer hun bestelling anulleren en dan weer opstarten.
Kan me voorstellen dat je er een keer klaar mee bent. Vind hun systemen ook ondermaats. Mijn bestelling geannuleerd. Nouja balen maar ze zetten me op de pre-oder lijst. ok is dan maar zo. Maar wel de betaling op creditcard door laten gaan. Hoe moeilijk is het bij annuleren van hun kant om gewoon de reservering op cc op te zeggen.

Het is allemaal geen ramp en komt ook wel goed maar dit met alle signalen in dit topic zouden ze er goed aan doen is wat te investeren in hun webshop denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bureauwlamp
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21-11-2024
Vanochtend de mail dat mijn PS5 door DHL geretourneerd wordt naar afzender (Amazon)... Omdat zij 3x niet konden leveren in afgesproken window en ik hem daardoor niet aan kon nemen.

/rage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijz86
  • Laatst online: 12-05-2021
iRbn schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 09:12:
[...]

Ik denk inderdaad dat die bpost code pas actief wordt als het pakket in België is. we zullen het zeker weten over enkele dagen...
Nog verandering bij u ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaki-1101
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-06-2021
Bureauwlamp schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 15:00:
Vanochtend de mail dat mijn PS5 door DHL geretourneerd wordt naar afzender (Amazon)... Omdat zij 3x niet konden leveren in afgesproken window en ik hem daardoor niet aan kon nemen.

/rage
Door dit soort gevallen laat ik hem afleveren bij een DHL punt, meestal houden ze zich niet aan de afgesproken tijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 10:26
Pff nou eindelijk heb ik de ps5 disc edition! Vandaag kunnen ophalen bij Mediamarkt met 2e controller en headset.

Wat een gedoe alles bij elkaar! 😅

Succes allemaal met de hunt verder, het komt goed!

" Play the violent strings of my symphony "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRbn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 17:05
Nope...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

Hallo Reno, mijn naam is Juliette waar kan ik je meehelpen?
J16:03

Hi, ik wil graag weten wat de status van mijn bestelling is. Het betreft een PS5 welke op 29 maart al is aangemeld bij DHL en het Amazon magazijn heeft verlaten. Echter geeft DHL aan deze nogsteeds niet ontvangen te hebben.
16:04

Juliette | Klantenservice
ik ga even voor je kijken een ogenblik
Het klopt idd dat je pakket het magazijn heeft verlaten, ik kan alleen niet zien van uit welk magazijn (land) dit is. Dus het is inderdaad zo dat het nog onderweg is en daarom nog niet bij DHL is afgegeven voor verdere transport
J16:07

Het is vanuit Duitsland voor zover ik dat wel kan zien.

3:29
Je pakket heeft een Amazon-faciliteit verlaten
Dormagen, NW DE
16:08

31 maart is de geschatte leverdatum.
En zodra DHL het pakket ontvangt vanuit Duitsland dan zal dit ook via de track&trace te zien zijn
Mocht je na 7 april nog niets hebben ontvangen neem dan contact met ons op.
J16:11

Dit werd mij 31 maart ook gezegd, om opnieuw contact op te nemen, maar daar ben ik nu eerlijk gezegd wel een beetje klaar mee. Ik ben inmiddels 500 euro lichter, met nog geen enkele zekerheid dat ik een PS5 ga ontvangen. De dingen die mij nu verteld worden heb ik zelf ook kunnen achterhalen. Maar het lijkt mij toch raar dat een zending vanuit Duitsland zolang onderweg is, en nergens te zien is waar deze zich nu precies bevindt?

16:13
Je pakket is dus onderweg vanuit Duitsland en nog niet bij DHL afgeleverd. Zodra het op 7 april niet wordt geleverd krijg je je geld terug. Daar hoef je geen zorgen om te maken
J16:16

Oke prima

Zoooo klaar hiermee..... :(

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gerder
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 07:13

Gerder

Gerder

Mijn broer werkt voor een bedrijf wat een dienst levert aan bol.com. Hij kon mij vertellen dat er zeker 2 volle pallets PS5's in het magazijn stonden. Wat dit verder betekend weet ik natuurlijk niet, maar wilde het toch even melden. Wellicht biedt dit hoop voor sommige tweakers.

EDIT: het ging om Disk Editions

[ Voor 9% gewijzigd door Gerder op 02-04-2021 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0619tje
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-04-2021
Markmaas schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 14:02:
[...]

Klopt zeiden ze tegen mij ook
Ik mocht ook vandaag om 16:00 komen om hem op te halen. Maar heb geen tijd vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01:53
Interessant om te zien dat aangeboden PS5's via vraag & aanbod en mp behoorlijk in prijs is gedaald in voordeel van eventuele kopers die niet kunnen wachten.

Er is vanuit Sony dus behoorlijk geleverd de afgelopen periode en dit zal vast ook toenemen denk ik of juist weer een periode van geen leveringen kan ook zoals het geval was in januari en februari vooral.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majid1979
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11-09 16:15
ErikGLD schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 10:02:
[...]

Ook vandaag weer hetzelfde bericht, mijn ps5 is gegijzeld door de gamemania tot ze hun eigen zaken op orde hebben.

laatste x dat ik iets bij de Gamemania haal
Bij mij hadden ze gelijk gezegd dinsdag pas. (Of als ze eerder bellen) .Maar vind wel vreemd eigelijk storing in kassasysteem dat zo lang moet duren. De bestelling is van september okee daar kunnen ze mischien niet veel aan doen maar wel aan hoe ze dit oplossen. Waarom niet uitleveren contant afrekenen bonnetje komt later wel. Voor mij ook laatste keer dat ik daar iets haal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
0619tje schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 17:07:
[...]

Ik mocht ook vandaag om 16:00 komen om hem op te halen. Maar heb geen tijd vandaag
Hier ook! vriendelijke meneer bij de MM maakte een uitzondering omdat ik morgen niet kon.
en ik anders tot dinsdag moest wachten.

Top MM! _/-\o_

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bureauwlamp
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21-11-2024
Yaki-1101 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 15:15:
[...]

Door dit soort gevallen laat ik hem afleveren bij een DHL punt, meestal houden ze zich niet aan de afgesproken tijd :(
Pff ja ik dacht dat 't nog mijn laatste optie was, maar blijkbaar telden ze mijn initiele verandering (hij zou eerste keer al op een kuttijd leveren dus ik veranderde het al gelijk) ook al als een gemiste levering... Teller stond dus 1 levering eerder op 3. Echt, wat een gigantisch gezeik met DHL altijd.

Hoe krom is het dat je beter op een servicepunt kunt laten bezorgen omdat de bezorgdienst niet in staat is om het normaal bij jou te krijgen?! Echt bizar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadpoolunicorn
  • Laatst online: 26-11-2023
Hier eindelijk de ps5 binnen. Eindelijk de upgrade van ps2 naar ps5! Ik had een pre order lopen van voor 19 maart. Misschien helpt dit de mensen die ook bij MM een order hadden lopen van bijvoorbeeld 13 maart.

Voor de mensen die nog op zoek zijn heel veel succes met jullie zoektocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:34

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Zitten er Tweakers bij die een digitale versie kunnen ophalen of pas hebben opgehaald bij de M.M.?
Ben nog steeds niet gebeld voor mijn digitale versie besteld en gedeeltelijk aanbetaald op 1 december vorig jaar. :'(

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 12:50
Bureauwlamp schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 18:20:
[...]

Pff ja ik dacht dat 't nog mijn laatste optie was, maar blijkbaar telden ze mijn initiele verandering (hij zou eerste keer al op een kuttijd leveren dus ik veranderde het al gelijk) ook al als een gemiste levering... Teller stond dus 1 levering eerder op 3. Echt, wat een gigantisch gezeik met DHL altijd.

Hoe krom is het dat je beter op een servicepunt kunt laten bezorgen omdat de bezorgdienst niet in staat is om het normaal bij jou te krijgen?! Echt bizar.
Dit heb ik ook meegemaakt met een levering van Amazon Duitsland. Die forceren schijnbaar zelf dat DHL er anders mee omgaat en het gaat daar echt snel retour. Deze keer was het wel bezorgd bij een servicepunt, maar door vakantie en feestdagen lukte het niet het pakket af te halen. Heeft er nog geen 2 weken geleden en ging toen al terug, volgens de medewerker van het servicepunt en ook klantenservice van DHL omdat de verzender had aangegeven dit maximaal 14 dagen daar te laten liggen, ongeacht weekend of feestdagen. En standaard is 15 werkdagen.
Wat dat betreft krijg je bij die giga bedrijven toch echt waar je voor betaald...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-09 12:27
Nou naar menig gezeik is de ps5 van broer gister aangemeld door de mediamarkt bij dhl. Was ook gebeld of ze de bestelling mochten opsplitsen. Aangezien de extra controller en doos met Rommel niet op voorraad waren.

Akkoord stuur de ps5 maar op, en later de extra dingen. Dat zou vandaag gebeuren. Geen idee waarom dat niet dinsdag al gebeurd is, net als de andere 13e orders? Maar goed, vandaag zou het meegaan met de de dhl. Maar is dus weer niet mee gegaan.
Wat een k*t bedrijf is dat mediamarkt.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 16:07

danplo

The Force is strong with me

ErikGLD schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 10:02:
[...]

Ook vandaag weer hetzelfde bericht, mijn ps5 is gegijzeld door de gamemania tot ze hun eigen zaken op orde hebben.

laatste x dat ik iets bij de Gamemania haal
Voor mij ook precies het zelfde, ook nog steeds wachten tot ze hun systeem op orde hebben. Als ik dadelijk de PS5 heb gekregen kom ik nooit meer naar de Game Mania, wat een afgang hoe het daar eraan toe gaat. Ook nog steeds met een levering bezig van vorig jaar september bezig waar andere winkels al lang leveren aan mensen die dit jaar besteld hebben. Triest bedrijf met een grootheidswaanzin die hun nu zoveel negatieve reacties oplevert waar ze nog lang last van gaan hebben.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Dutchzilla schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 19:15:
Nou naar menig gezeik is de ps5 van broer gister aangemeld door de mediamarkt bij dhl. Was ook gebeld of ze de bestelling mochten opsplitsen. Aangezien de extra controller en doos met Rommel niet op voorraad waren.

Akkoord stuur de ps5 maar op, en later de extra dingen. Dat zou vandaag gebeuren. Geen idee waarom dat niet dinsdag al gebeurd is, net als de andere 13e orders? Maar goed, vandaag zou het meegaan met de de dhl. Maar is dus weer niet mee gegaan.
Wat een k*t bedrijf is dat mediamarkt.
Is een klassieke manier om te verbloemen dat ze geen voorraad hebben. En jij je geld niet terug gaat eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRbn
Toch nog wat beweging gezien.

Amazon:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T4eL2-H4p6wcOQ2A12Ayng5iA-c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DbfUWcuS7cKHhLnc4BwIONOa.jpg?f=fotoalbum_large

Bpost:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h93g1dAOkB82toiRTeunraWjNzI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/afMwW30hvJJfBxteVbWyCdHe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thijz86
  • Laatst online: 12-05-2021
Bij mij is het nu ook aangepast naar Dormagen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Radiating
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 14-12-2021
iRbn schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 08:36:
[...]

Toch nog wat beweging gezien.

Amazon:
[Afbeelding]

Bpost:
[Afbeelding]
Hmm ben benieuwd of dit ook onze leveringen triggert die sinds 30-3 in deze status zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:15
Er staan best veel PlayStations op marktplaats moet ik zeggen. Helaas alsnog voor hoge bedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024
Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 11:11:
Er staan best veel PlayStations op marktplaats moet ik zeggen. Helaas alsnog voor hoge bedragen.
€550 moet lukken met onderhandelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 11:11:
Een PlayStation 5 bemachtigen is met de telegram groep en de Amazon drops niet echt moeilijk meer. De tijd dat je er echt lekker op verdiende is wel over. Nu is het tientjes werk alleen dat hebben de meeste verkopers nog niet helemaal door.

Is met sneakers ook altijd zo, de prijs op MP blijft het langst hoog.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 03-04-2021 11:29 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice_1984
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 14-09 10:32
Radiating schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 10:01:
[...]

Hmm ben benieuwd of dit ook onze leveringen triggert die sinds 30-3 in deze status zitten...
jij ook Dormagen 3:29 uur als laatste update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
krablander schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 11:13:
[...]

€550 moet lukken met onderhandelen
Hm ik zie bij allemaal wel minstens € 650 als laagste bod helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiating
  • Laatst online: 14-12-2021
Maurice_1984 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 11:19:
[...]

jij ook Dormagen 3:29 uur als laatste update?
Ja nog steeds inderdaad..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pojter
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-07-2021
Krijg opeens een mail dat mijn bestelling van Amazon UK vandaag wordt geleverd ipv woensdag 7 april. Vorige week woensdag eindelijk kunnen bestellen. Mijn dag kan niet meer stuk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchzilla
danplo schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 19:34:
[...]

Voor mij ook precies het zelfde, ook nog steeds wachten tot ze hun systeem op orde hebben. Als ik dadelijk de PS5 heb gekregen kom ik nooit meer naar de Game Mania, wat een afgang hoe het daar eraan toe gaat. Ook nog steeds met een levering bezig van vorig jaar september bezig waar andere winkels al lang leveren aan mensen die dit jaar besteld hebben. Triest bedrijf met een grootheidswaanzin die hun nu zoveel negatieve reacties oplevert waar ze nog lang last van gaan hebben.
Gamemania heeft gewoon geen geld om groot in te kopen. Al die ps5’s en Xboxen moeten vooraf betaald worden. Dus niet 14 tot 60 dagen naar aflevering zoals veel grote groothandels hanteren.

Het loopt daar achter de schermen al tijden niet lekker. En zal mij niet verbazen als de stekker er over niet al te lange tijd uit gaat. Nedgame zou dan misschien wat willen winkels overnemen. Of er komt een doorstart. Maar echt lekker loopt het niet daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giacomo93
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13-11-2023
Zijn er meer mensen waar die hier blijft steken? Komt van Amazon UK btw. Zit daar nu sinds 1 april.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6d3Z2hLVoCYJ004_ifxLR3zHAYw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mmWcr0oSm7dEatSWY8EIzc38.png?f=user_large

[ Voor 4% gewijzigd door Giacomo93 op 03-04-2021 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-09 20:25
Giacomo93 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 15:00:
Zijn er meer mensen waar die hier blijft steken? Komt van Amazon UK btw. Zit daar nu sinds 1 april.

[Afbeelding]
Zo te zien ligt hij bij de douane. Je zal binnenkort wel een brief van PostNL ontvangen om de invoerkosten te betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-09 07:42
wPlayNL schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 15:03:
[...]

Zo te zien ligt hij bij de douane. Je zal binnenkort wel een brief van PostNL ontvangen om de invoerkosten te betalen.
Hoe kom je hier nou bij? Invoerkosten worden al bij de prijs opgeteld. Staat er netjes bij vermeld op de invoice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Giacomo93
ElMayo schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 15:26:
[...]

Hoe kom je hier nou bij? Invoerkosten worden al bij de prijs opgeteld. Staat er netjes bij vermeld op de invoice.
Precies dit, zat allemaal bij de prijs inbegrepen.

Het is alleen beetje verontrustend dat anderen die op dezelfde dag een order hebben gedaan hier al langs zijn, sommigen zelfs vandaag al bezorging krijgen. Heeft mijn pakketje gewoon de pech dat ie wordt achtergehouden voor een steekproef o.i.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-09 20:25
Excuus. Wist niet dat amazon al van voren invoerkosten berekend. Dan zou een steekproef inderdaad kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giacomo93
wPlayNL schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 15:34:
Excuus. Wist niet dat amazon al van voren invoerkosten berekend. Dan zou een steekproef inderdaad kunnen.
Haha ben niet boos. Zo'n steekproef kan best oplopen qua duur toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwitWit
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22-03-2022

[Afbeelding]
Ja dat kan wel een paar dagen duren. Helaas. Brexit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09 13:27

Martinspire

Awesomeness

Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 11:53:
[...]

Hm ik zie bij allemaal wel minstens € 650 als laagste bod helaas.
Digital edition zie ik nog wel eens voor 550 aangeboden, maarja dan zit je er dus ook gewoon 150 euro bovenop.

Ben zelf nog steeds op zoek naar een DE. Heb toch alles digitaal, dus dat maakt me weinig uit en vind het model ook iets mooier. De vraag naar dat ding lijkt ook iets kleiner te zijn, maar nog steeds is er nergens echt met regelmaat iets op voorraad.

Ik wil niet iets bij Amazon bestellen (principekwestie), maar de rest is ook teveel aan het aanmodderen om een beetje betrouwbaar een bestelling te kunnen plaatsen.

Als iemand nog een tip heeft waar ik dan het best in de rij kan staan, graag.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 03-04-2021 17:47 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Martinspire schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 17:46:
[...]

Digital edition zie ik nog wel eens voor 550 aangeboden, maarja dan zit je er dus ook gewoon 150 euro bovenop.

Ben zelf nog steeds op zoek naar een DE. Heb toch alles digitaal, dus dat maakt me weinig uit en vind het model ook iets mooier. De vraag naar dat ding lijkt ook iets kleiner te zijn, maar nog steeds is er nergens echt met regelmaat iets op voorraad.

Ik wil niet iets bij Amazon bestellen (principekwestie), maar de rest is ook teveel aan het aanmodderen om een beetje betrouwbaar een bestelling te kunnen plaatsen.

Als iemand nog een tip heeft waar ik dan het best in de rij kan staan, graag.
Je principes aan de kant en Amazon 😉
Komen ze vaak zat langs (en dat lukt ook wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• judith0475
  • Laatst online: 10-06-2022

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RBmKAJD2l1IdRsJj_mB9-yj8sTo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B5yhVEqq3c8fBYOy4dez1nG8.jpg?f=fotoalbum_large

Mijne heeft een nog vreemdere route. Gaat eerst nog even naar Frankrijk :')

Gelukkig vandaag wel al mijn andere bestelling (PS5 Disc) bij Dreamland in België kunnen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0619tje

[Afbeelding]
Ik zit op de zelfde SLOOMboot

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vCQflK33fXdWjdGSioKcPyo_sgo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8kJSSkKYAVFD0BPnHKSpxzLf.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0619tje
judith0475 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 22:56:
[...]

[Afbeelding]

Mijne heeft een nog vreemdere route. Gaat eerst nog even naar Frankrijk :')

Gelukkig vandaag wel al mijn andere bestelling (PS5 Disc) bij Dreamland in België kunnen ophalen.
Is niet raar hoor, mijn vorige is ook via frankrijk gegaan. Ook is er een route via duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-04-2024

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Only4Geeks lijkt Digital Editions te hebben.

https://only4geeks.be/col...e-wireless-controller-ps5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ook de andere versies, maar nooit gehoord van die webwinkel. Kan er ook heel weinig over vinden online qua trustpilot reviews.

[ Voor 8% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 04-04-2021 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-04-2024

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Ik ken ze van hun fysieke winkels. Tot nu toe altijd positieve ervaringen maar dit is de eerste keer dat ik zie dat ze ook consoles doen dus ik ben voorzichtig. De Disk versie (die ik wil) is een pre order dus maar niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
Gaat om een pre-order.
Ik heb hem zonet laten annuleren.
Ze reageren wel snel via messenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giacomo93
Ah ik ben dus niet alleen! Wel frappant dat we exact dezelfde tijden hebben vanaf het customs gebeuren haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0619tje
Giacomo93 schreef op zondag 4 april 2021 @ 09:04:
[...]

Ah ik ben dus niet alleen! Wel frappant dat we exact dezelfde tijden hebben vanaf het customs gebeuren haha
Jah 😂 hoop dat t nog een beetje gaat opschieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giacomo93
0619tje schreef op zondag 4 april 2021 @ 09:06:
[...]

Jah 😂 hoop dat t nog een beetje gaat opschieten
Haha ja ik ook! De meesten hebben hun Amazon UK gisteren al ontvangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:38

[Afbeelding]
Zowel 2 april als 5 april zijn officiële feestdagen in de UK. Ze noemen dat daar een "bank holiday", oftewel de banken zijn op die dag historisch dicht en daarom werken andere bedrijven ook niet, want er werden vroeger dan toch geen betaling afgehandeld. Dat je pakketje op 1 april nog veel updates kreeg en sindsdien stil blijft liggen is dus helemaal niet gek. Als ie één dag eerder bij de douane had gelegen, had je hem waarschijnlijk gisteren in huis gehad.

[ Voor 6% gewijzigd door Paprika op 04-04-2021 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Hoe werkt dat met garanties als je de PS5 uit buitenland laat komen? Heb een DE via marktplaats gekocht voor 500. Factuur is van amazon spanje. Kan als er wat mis is neem ik aan gewoon bij Sony terecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0619tje
Paprika schreef op zondag 4 april 2021 @ 10:38:
[...]

Zowel 2 april als 5 april zijn officiële feestdagen in de UK. Ze noemen dat daar een "bank holiday", oftewel de banken zijn op die dag historisch dicht en daarom werken andere bedrijven ook niet, want er werden vroeger dan toch geen betaling afgehandeld. Dat je pakketje op 1 april nog veel updates kreeg en sindsdien stil blijft liggen is dus helemaal niet gek. Als ie één dag eerder bij de douane had gelegen, had je hem waarschijnlijk gisteren in huis gehad.
Ehm,,, ze liggen toch overduidelijk in belgie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
0619tje schreef op zondag 4 april 2021 @ 11:01:
[...]

Ehm,,, ze liggen toch overduidelijk in belgie ;)
En jij denkt dat daar geen contact plaats gaat vinden met niet-Belgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Teknix1982 schreef op zondag 4 april 2021 @ 10:58:
Hoe werkt dat met garanties als je de PS5 uit buitenland laat komen? Heb een DE via marktplaats gekocht voor 500. Factuur is van amazon spanje. Kan als er wat mis is neem ik aan gewoon bij Sony terecht?
Als je contact opneemt met Amazon met het ordernummer ga je gewoon een verzendlabel ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giacomo93
Paprika schreef op zondag 4 april 2021 @ 10:38:
[...]

Bedankt voor deze geruststellende uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0619tje
Paprika schreef op zondag 4 april 2021 @ 11:05:
[...]

En jij denkt dat daar geen contact plaats gaat vinden met niet-Belgen?
Nouja, ze liggen niet meer in de UK dus die UK specifieke feestdagen geld niet daar neem ik aan, aangezien ze al in belgie zijn :) en de duane in belgie dat blijven belgen toch

Maar hier hebben we goede vrijdag gehad, en vandaag en morgen is het pasen. Dus zullen nu in iedergeval moeten wachten

[ Voor 4% gewijzigd door 0619tje op 04-04-2021 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
0619tje schreef op zondag 4 april 2021 @ 12:14:
[...]

Nouja, ze liggen niet meer in de UK dus die UK specifieke feestdagen geld niet daar neem ik aan, aangezien ze al in belgie zijn :) en de duane in belgie dat blijven belgen toch

Maar hier hebben we goede vrijdag gehad, en vandaag en morgen is het pasen. Dus zullen nu in iedergeval moeten wachten
Een dergelijke shipment bevindt zich nu in "niemandsland". Die terugkoppeling is cruciaal voor een import proces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRIPLEStuff
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-06 16:26
Mijn bestelling bij Gamemania was op 2 december. Heb ik daar nu wel spijt van.

Een vriend van mij heeft hem onlangs doodleuk besteld bij Dreamland en had em onmiddellijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

TRIPLEStuff schreef op zondag 4 april 2021 @ 16:18:
Mijn bestelling bij Gamemania was op 2 december. Heb ik daar nu wel spijt van.

Een vriend van mij heeft hem onlangs doodleuk besteld bij Dreamland en had em onmiddellijk.
Begrijp ik helemaal. Ik wacht ook nog steeds op mijn PS5 (pre-order 22 sept) die ik vorige week kon ophalen, maar opeens niet doorging, omdat hun betaal systeem niet zou werken. Nu zijn we 1 week verder en het is nog steeds dood stil bij Game Mania. Je word niet meer even gebeld en op de hoogte gebracht. Morgen maar weer eens bellen. Schandalige service.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
danplo schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:21:
[...]

Begrijp ik helemaal. Ik wacht ook nog steeds op mijn PS5 (pre-order 22 sept) die ik vorige week kon ophalen, maar opeens niet doorging, omdat hun betaal systeem niet zou werken. Nu zijn we 1 week verder en het is nog steeds dood stil bij Game Mania. Je word niet meer even gebeld en op de hoogte gebracht. Morgen maar weer eens bellen. Schandalige service.
Kon je niet contant afrekenen bij de game mania?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:09
Het is inderdaad verdacht stil de laatste maand bij GM. Voorheen kreeg je nog wel wat updates via mail en zo. Maar nu helemaal niets. Ook geen site update sinds 11-3. Dat men de PS5 niet kan ophalen ook door problemen geeft ook geen vertrouwen. Heb hem verder nergens in de (pre) order staan. Beetje stom wel.

PlayStation 5. The console that never was. 🙈😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

krablander schreef op zondag 4 april 2021 @ 18:10:
[...]

Kon je niet contant afrekenen bij de game mania?
Ik heb de console al maanden geleden betaald, maar dan nog kon ik hem niet op komen halen. Ze zeggen problemen te hebben met hun betaal systeem en hierdoor kunnen ze niet zien of iemand nu wel of niet al een PS5 van hen hebben gekregen. Alleen belachelijk dat dit probleem al 1 week aanhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_vl
  • Laatst online: 25-10-2021
4acesNL schreef op zondag 4 april 2021 @ 18:49:
Het is inderdaad verdacht stil de laatste maand bij GM. Voorheen kreeg je nog wel wat updates via mail en zo. Maar nu helemaal niets. Ook geen site update sinds 11-3. Dat men de PS5 niet kan ophalen ook door problemen geeft ook geen vertrouwen. Heb hem verder nergens in de (pre) order staan. Beetje stom wel.

PlayStation 5. The console that never was. 🙈😅
Echt een verschrikking ik heb eind oktober gepreorder ik dacht februari ajoh laaste maandje wachten en het enigste wat geleverd is sinds dien is midden september, wat een ellende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-09 00:11
Mijn bestelling van dinsdag (Amazon.it) donderdag betaald, nog geen verzendbevestiging ontvangen. Zal hopelijk met goede vrijdag en pasen te maken hebben. Hopelijk voor volgend weekend wel binnen!

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• damkoning
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-08 20:33
jordyyyys schreef op zondag 4 april 2021 @ 20:51:
Mijn bestelling van dinsdag (Amazon.it) donderdag betaald, nog geen verzendbevestiging ontvangen. Zal hopelijk met goede vrijdag en pasen te maken hebben. Hopelijk voor volgend weekend wel binnen!
Ik heb hem ook besteld bij amazon.it. Na een hoop moeite met bestellen, accepteerde de creditcard niet, uiteindelijk betaald met gift card die ik wel kon aanschaffen met creditcard. Dibsdag besteld. Vrijdag betaald. Status nog op niet verzonden maar wel leverdatum op aankomende vrijdag......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice_1984
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 14-09 10:32
damkoning schreef op maandag 5 april 2021 @ 09:07:
[...]

Ik heb hem ook besteld bij amazon.it. Na een hoop moeite met bestellen, accepteerde de creditcard niet, uiteindelijk betaald met gift card die ik wel kon aanschaffen met creditcard. Dibsdag besteld. Vrijdag betaald. Status nog op niet verzonden maar wel leverdatum op aankomende vrijdag......
Amazon IT kan heel snel gaan. Ik heb dinsdagochtend de disk editie besteld. Woensdag verzonden en zaterdagmiddag is huis. De bestelling die ik via Amazon NL echter heb gedaan is afgelopen maandag verzonden en nog altijd onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• judith0475
Mijn bestelling van Amazon UK ligt nog steeds in Frankrijk en heeft al 2 dagen geen update gehad. Zal wel met Pasen te maken hebben gok ik zo. Meer mensen die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
die van mijn broer kwam zaterdag onverwachts binnen, echter alleen nu even wachten op controller 2 en doosje rommel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martien90
  • Laatst online: 24-04-2021
Goededag

Wie weet wanneer en nieuwe lading van ps5 binnen komt in Nederland en waar

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• beezjeh
Martien90 schreef op maandag 5 april 2021 @ 11:14:
Goededag

Vanavond om 20.00uur online bij alle winkels om 2e paasdag te vieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martien90
  • Laatst online: 24-04-2021
Welke winkels

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-06 16:09
Gast. Zijn dit echt je eerste twee posts op een forum? Toon even een heel klein beetje initiatief en lees beetje beetje door in dit topic of gebruik anders de zoekfunctie. Dat de eerste reactie op jouw post sarcastisch is zou al voldoende moeten zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRbn
Martien90 schreef op maandag 5 april 2021 @ 11:14:
Goededag

Dat weet niemand vrees ik. De Telegram bots volgen is de boodschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
Was niet serieus!

Niemand weet wanneer plots een voorraad beschikbaar komt, enige kans is via de Telegram groepen maar hier vergt wel snelheid van handelen om succes te boeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik wacht wel gewoon af. Snelheid lukt me toch niet. Domste keus ooit om mijn PlayStation 5 te verkopen. Ik dacht dat die een paar maanden later wel weer beschikbaar zou zijn :') lesson learned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senterian
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 24-09 09:35
damkoning schreef op maandag 5 april 2021 @ 09:07:
[...]

Hier ook pas donderdag kunnen betalen. Status staat nog op levering voor 10 april. Daar gaan we dan maar van uit 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
judith0475 schreef op maandag 5 april 2021 @ 10:16:
Mijn bestelling van Amazon UK ligt nog steeds in Frankrijk en heeft al 2 dagen geen update gehad. Zal wel met Pasen te maken hebben gok ik zo. Meer mensen die dit hebben?
Je hebt je eigen vraag al beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• judith0475
Paprika schreef op maandag 5 april 2021 @ 12:42:
[...]

Je hebt je eigen vraag al beantwoord.
Nee, ik vraag of meer mensen dit hebben. Begrijpend lezen is een kunst he?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
judith0475 schreef op maandag 5 april 2021 @ 13:06:
[...]

Nee, ik vraag of meer mensen dit hebben. Begrijpend lezen is een kunst he?!
Iedereen die daar bestelt krijgt dezelfde route. Dat is hoe Amazon werkt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1BPo-jYH62hUW1jmhaKk7Sj4WhM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1Ze5hdh4AvJ8MwNp0PaL0MnO.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Paprika schreef op maandag 5 april 2021 @ 13:15:
[...]

Iedereen die daar bestelt krijgt dezelfde route. Dat is hoe Amazon werkt.

[Afbeelding]
Blijft toch verwonderlijk hoe ze zo goedkoop een pakket half Europa door kunnen laten gaan terwijl er bij mijn weten ook boten varen tussen UK en NL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Senterian
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 24-09 09:35
Senterian schreef op maandag 5 april 2021 @ 12:03:
[...]

Hier ook pas donderdag kunnen betalen. Status staat nog op levering voor 10 april. Daar gaan we dan maar van uit 😋
Krijg zojuist verzendbevestiging vanuit amazon.it 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stupid_noob
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-09-2024
Hier ook afgelopen dinsdag bij amazon.it kunnen bestellen. Wel direct 13 april als leverdatum gekregen en vooralsnog niet verstuurd..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchzilla
Mensen die aan het lijntje gehouden worden door Gamemania. Blijkbaar hebben ze helemaal geen ps5’s en willen ze de mensen beetje op dwaalspoor brengen omdat ze misschien anders ergens anders bestellen.

En omdat er geen geld is om alle pre-orders terug te betalen. Deze informatie heb ik van een oud medewerker. Die het van een huidige werknemer heeft gehoord. De systemen werken namelijk prima. Alleen de ps5 pre-orders (toevallig) niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danplo

danplo

Dutchzilla schreef op maandag 5 april 2021 @ 15:07:
Mensen die aan het lijntje gehouden worden door Gamemania. Blijkbaar hebben ze helemaal geen ps5’s en willen ze de mensen beetje op dwaalspoor brengen omdat ze misschien anders ergens anders bestellen.

En omdat er geen geld is om alle pre-orders terug te betalen. Deze informatie heb ik van een oud medewerker. Die het van een huidige werknemer heeft gehoord. De systemen werken namelijk prima. Alleen de ps5 pre-orders (toevallig) niet
Precies mijn vermoeden toen ze met dat lul verhaal bij me aanklopte. Ik heb alleen pech, want ik heb hem al betaald, dus ik hoop nu dat ze hem toch nog gaan leveren deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilTurkey
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19-07-2023

EvilTurkey

New World Order

Paar weken terug deel genomen aan de online inschrijving van de Mediamarkt Eindhoven. Ik vond het toen vrij vaag allemaal maar zojuist mijn PS5 Disc versie kunnen ophalen en ben er ontzettend blij mee :*)

Bedankt allemaal en succes verder met je zoektocht O+

Scientia Potentia Est

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jordyyyys
Vanmiddag melding van AmazonIT dat de ps5 in het distributiecentrum aangemeld is bij DHL, nog geen verzenddatum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0619tje
jordyyyys schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:01:
Vanmiddag melding van AmazonIT dat de ps5 in het distributiecentrum aangemeld is bij DHL, nog geen verzenddatum.
Hoe was jouw route? Mijne is al een hele poos onderweg naar duitsland..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
0619tje schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:14:
[...]

Hoe was jouw route? Mijne is al een hele poos onderweg naar duitsland..
Die van mij is vanmiddag dus pas aangemeld bij DHL vanuit het distributiecentrum van Amazon in Italië (neem ik aan). Verder is die nog niet gekomen helaas haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• damkoning
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-08 20:33
jordyyyys schreef op maandag 5 april 2021 @ 19:34:
[...]

Die van mij is vanmiddag dus pas aangemeld bij DHL vanuit het distributiecentrum van Amazon in Italië (neem ik aan). Verder is die nog niet gekomen helaas haha.
Hier idem dito. Zojuist mail ontvangen van amazon dat hij verzonden is. Nu afwachten wat DHL ervan maakt...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pachango Boy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-09 11:37
Krefel magazijnier hier. Dit weekend zijn er 200 binnengekomen. Geen idee wanneer ze verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRbn
Mijn amazon.nl bestelling van 23/03 (eerst zonder leverdatum, later met datum 09/05 en nog later 07/04) is zojuist gesorteerd bij bpost en komt hier normaal morgen aan :-).

@Thijz86 Hoe zit het met jouw bestelling?

[ Voor 12% gewijzigd door iRbn op 05-04-2021 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrr
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-09 23:58
judith0475 schreef op maandag 5 april 2021 @ 10:16:
Mijn Amazon.co.uk bestelling is vandaag bij dhl aangemeld voor levering dinsdag. Vrijdag lag het nog in België, zaterdag in Frankrijk aangekomen en toen idd 2 dagen stilte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0619tje
jordyyyys schreef op maandag 5 april 2021 @ 19:34:
[...]

Ah oke duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonua
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:26
Mijn Amazon IT pakket is nu net bij DHL gesorteerd. Kennelijk is DHL weer begonnen met sorteren voor morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
Lonua schreef op maandag 5 april 2021 @ 22:35:
Mijn Amazon IT pakket is nu net bij DHL gesorteerd. Kennelijk is DHL weer begonnen met sorteren voor morgen.
Wel in Nederland al gesorteerd dan?

Pagina: 1 ... 458 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord