Hallo Reno, mijn naam is Juliette waar kan ik je meehelpen?
J16:03
Hi, ik wil graag weten wat de status van mijn bestelling is. Het betreft een PS5 welke op 29 maart al is aangemeld bij DHL en het Amazon magazijn heeft verlaten. Echter geeft DHL aan deze nogsteeds niet ontvangen te hebben.
16:04
Juliette | Klantenservice
ik ga even voor je kijken een ogenblik
Het klopt idd dat je pakket het magazijn heeft verlaten, ik kan alleen niet zien van uit welk magazijn (land) dit is. Dus het is inderdaad zo dat het nog onderweg is en daarom nog niet bij DHL is afgegeven voor verdere transport
J16:07
Het is vanuit Duitsland voor zover ik dat wel kan zien.
3:29
Je pakket heeft een Amazon-faciliteit verlaten
Dormagen, NW DE
16:08
31 maart is de geschatte leverdatum.
En zodra DHL het pakket ontvangt vanuit Duitsland dan zal dit ook via de track&trace te zien zijn
Mocht je na 7 april nog niets hebben ontvangen neem dan contact met ons op.
J16:11
Dit werd mij 31 maart ook gezegd, om opnieuw contact op te nemen, maar daar ben ik nu eerlijk gezegd wel een beetje klaar mee. Ik ben inmiddels 500 euro lichter, met nog geen enkele zekerheid dat ik een PS5 ga ontvangen. De dingen die mij nu verteld worden heb ik zelf ook kunnen achterhalen. Maar het lijkt mij toch raar dat een zending vanuit Duitsland zolang onderweg is, en nergens te zien is waar deze zich nu precies bevindt?
16:13
Je pakket is dus onderweg vanuit Duitsland en nog niet bij DHL afgeleverd. Zodra het op 7 april niet wordt geleverd krijg je je geld terug. Daar hoef je geen zorgen om te maken
J16:16
Oke prima
Zoooo klaar hiermee.....