Hier zojuist bericht van UPS dat Amazon.it morgen levert.
Ja hier ook.TrueGamer schreef op maandag 5 april 2021 @ 23:24:
Hier zojuist bericht van UPS dat Amazon.it morgen levert.
Is er nog wat beweging bij mensen bij wie die in dormagen vast zat?
Nope, geen enkele verandering. En die gaat er, zoals verwacht, ook echt niet meer komen vrees ik.Radiating schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 07:16:
PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026
Ja, gesorteerd in het landelijke sorteercentrum (aldus DHL). En de eerste mail van DHL binnen gekregen.
Hier ook geen geen verandering meer. Als een levering dinsdagnacht Dormagen verlaat, heb je hem normaliter dinsdagavond in huis.RenoD87 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 07:18:
[...]
Nope, geen enkele verandering. En die gaat er, zoals verwacht, ook echt niet meer komen vrees ik.
De mijne heeft Dormagen vrijdag verlaten en komt normaal vandaag bij mij aan. Wel in België, misschien maakt dat een verschil bij Amazon?Radiating schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 07:16:
Bestelling van 23 maart bij Amazon NL, met in eerste instantie geen leveringsdatum en later 30-31 maart?iRbn schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 08:14:
[...]
De mijne heeft Dormagen vrijdag verlaten en komt normaal vandaag bij mij aan. Wel in België, misschien maakt dat een verschil bij Amazon?
Is die wel bij dhl? Mijne heeft dormagen ook verlaten (30-3), maar dhl nooit bereikt (met vele andere hier).iRbn schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 08:14:
[...]
De mijne heeft Dormagen vrijdag verlaten en komt normaal vandaag bij mij aan. Wel in België, misschien maakt dat een verschil bij Amazon?
23/03 besteld, initeel zonder leverdatum en later 09/04RenoD87 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 08:19:
[...]
Bestelling van 23 maart bij Amazon NL, met in eerste instantie geen leveringsdatum en later 30-31 maart?
Bpost, het verschil zal daar zitten idd.Radiating schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 08:22:
[...]
Is die wel bij dhl? Mijne heeft dormagen ook verlaten (30-3), maar dhl nooit bereikt (met vele andere hier).
Inderdaad, geen DHL en andere leverdatum. You dodged the bullet
Als de status bij DHL is 'Zending is aangemalt, maar nog niet ontvangen door DHL' (Amazon.it). Betekend dit dan dat het pakket onderweg is naar DHL in Nederland? Want Amazon zegt dat het product al verzonden is.
Wie het laatst lacht, denkt het traagst.
Amazon brengt het pakket met hun eigen logistiek naar de bezorgdienst, dus inderdaad.jordyyyys schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 08:50:
Als de status bij DHL is 'Zending is aangemalt, maar nog niet ontvangen door DHL' (Amazon.it). Betekend dit dan dat het pakket onderweg is naar DHL in Nederland? Want Amazon zegt dat het product al verzonden is.
Lucky you! Maar dan ligt het probleem waarschijnlijk toch bij dhl. Dan zal het niet meer goed komen ben ik bang (ik ben geen vrienden met dhl
jordyyyys schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 08:50:
Exact dat. De mijne komt vandaag aan uit van Amazon.IT. Verzonden vanuit Amazon grote center in Duitsland.Paprika schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 08:57:
[...]
Amazon brengt het pakket met hun eigen logistiek naar de bezorgdienst, dus inderdaad.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| VERWACHT BEZORGMOMENT DINSDAG 6 APRIL 14:00 - 18:00 Sorteren Aangekomen op de CityHub in jouw regio 6 APR. 08:37 Verwerkt in het landelijke sorteercentrum 5 APR. 22:12 Aangemeld Zending is aangemeld, maar nog niet ontvangen door DHL 30 MRT. 22:24 |
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| lunedì 5 aprile 22:12 La spedizione è arrivata alla filiale del corriere STAD sabato 3 aprile 12:19 La spedizione è partita dallo stabilimento Amazon Schönefeld, Brandenburg DE giovedì 1 aprile 2:41 La spedizione è arrivata allo stabilimento Amazon Schoenefeld, Brandenburg DE mercoledì 31 marzo 19:47 La spedizione è partita dallo stabilimento Amazon Eggolsheim, Bayern DE 14:35 La spedizione è arrivata allo stabilimento Amazon Eggolsheim, Forchheim DE martedì 30 marzo Il pacco è stato spedito |
[ Voor 12% gewijzigd door Boelmeister op 06-04-2021 09:41 ]
Heb toch maar weer even navraag gedaan bij Amazon. Maar dat is doelloos, ze geven aan niet te weten waar de order is maar deze keer gaven ze aan dat ze verwachten dat die niet meer komt. Geld kan ik terug krijgen (nog even niet gedaan).
Heb ook gevraagd wat er gebeurd met evt. nieuwe leveringen, of die dan alsnog verstuurd wordt omdat de order nog openstaat, maar ook dat weten ze natuurlijk niet (klantenservice = klantvragenafhoudafdeling).
Ik wacht even af wat andere via dormagen nog zien gebeuren, met name die een leverdatum hadden ergens deze week. En anders annuleer ik wel en probeer het de volgende keer maar, Amazon gaat echt niets doen verder..
Heb ook gevraagd wat er gebeurd met evt. nieuwe leveringen, of die dan alsnog verstuurd wordt omdat de order nog openstaat, maar ook dat weten ze natuurlijk niet (klantenservice = klantvragenafhoudafdeling).
Ik wacht even af wat andere via dormagen nog zien gebeuren, met name die een leverdatum hadden ergens deze week. En anders annuleer ik wel en probeer het de volgende keer maar, Amazon gaat echt niets doen verder..
Mijne is net een uurtje geleden afgeleverdiRbn schreef op maandag 5 april 2021 @ 22:03:
Mijn amazon.nl bestelling van 23/03 (eerst zonder leverdatum, later met datum 09/05 en nog later 07/04) is zojuist gesorteerd bij bpost en komt hier normaal morgen aan :-).
@Thijz86 Hoe zit het met jouw bestelling?
veel plezier !!!iRbn schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:11:
[...]
Idem! Veel plezier ermee en veel succes met de hunt iedereen!
Dat is wel vervelend, wat kan er dan gebeurd zijn? DHL die PS5’s laat “verdwijnen” of zit de fout bij Amazon?Radiating schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 09:55:
Heb toch maar weer even navraag gedaan bij Amazon. Maar dat is doelloos, ze geven aan niet te weten waar de order is maar deze keer gaven ze aan dat ze verwachten dat die niet meer komt. Geld kan ik terug krijgen (nog even niet gedaan).
Ik zou nog even geduld hebben. Douane kan even duren. Zeker met Brexit en feestdagen. Je wacht nu eigenlijk op de inklaring in de EU.Giacomo93 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:24:
Zelfs na de paasdagen blijft het hier steken. Kan ik de hoop op eindelijk een PS5 al opgeven?
Ook hier net de Italiaanse ps5 geleverd. Voor mij stopt de hunt nu na 3 ps5 voor vrienden / collega's. Heel veel succes voor de tweakers die nog aan het hunten zijn.
Ps: de telegrambot is hiervoor wel echt een must. Mocht je die nog niet hebben, raad ik je zeker aan om lid te worden.
Ps: de telegrambot is hiervoor wel echt een must. Mocht je die nog niet hebben, raad ik je zeker aan om lid te worden.
Hoe werkt dat precies?Rundfunk28 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:36:
Ik heb net mijn mediamarkt bestelling van 19-03 in de winkel opgehaald, dus ook ik ben voorzien!
Maar dat zou niet verklaren waarom anderen die een dag later (2 april) ingeklaard worden, hem zaterdag al hebben ontvangen.Lonua schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:34:
[...]
Ik zou nog even geduld hebben. Douane kan even duren. Zeker met Brexit en feestdagen. Je wacht nu eigenlijk op de inklaring in de EU.
Installeer Telegram, App op je mobiel en eventueel desktop versie.
Join deze groepen:
https://t.me/ps5voorraad
https://t.me/PSXStockBot
en zorg dat je overal ingelogd ben bij de webshops en al betaalopties heb toegevoegd. Zodat je de one click buy optie kan gebruiken.
DankjewelBoelmeister schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:47:
[...]
Installeer Telegram, App op je mobiel en eventueel desktop versie.
Join deze groepen:
https://t.me/ps5voorraad
https://t.me/PSXStockBot
en zorg dat je overal ingelogd ben bij de webshops en al betaalopties heb toegevoegd. Zodat je de one click buy optie kan gebruiken.
Dat lijkt mij ook vreemd gezien 2 april een feestdag is voor de overheid. Kennelijk zijn die automatisch afgehandeld.Giacomo93 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:43:
[...]
Maar dat zou niet verklaren waarom anderen die een dag later (2 april) ingeklaard worden, hem zaterdag al hebben ontvangen.
De reden van vertraging kan van alles zijn, van controles tot incomplete documentatie. Maar bedenk wel dat overheid en weekend of feestdagen nog wel eens vertraging geeft.
In geval van een controle mogen ze de hele zending (dus de groep pakketen van die dag) niet aanraken tot na de controle, en dat kan even duren.
Ook mijn IT ps5 word vandaag bezorgd. Alleen de UK die zit nog vast in belgie
Mocht er iemand eentje over hebben
let me know
Dit behoort tot de topic vraag en aanbodPiet_Piraat7 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:01:
Mocht er iemand eentje over hebbenlet me know
Ik heb ook gebeld en krijg weer wat anders te horen. Volgens deze medewerker is er een kans dat hij morgen alsnog geleverd gaat worden en zal dat afgewacht moeten worden. Volgens de pagina kun je ook morgen pas om een terugbetaling vragen. Dat doe ik dan ook want heb geen zin hier nog meer energie in te steken. Jammer maar helaas.Radiating schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 09:55:
Nee.Giacomo93 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:24:
Kan ik de hoop op eindelijk een PS5 al opgeven?
Zo makkelijk leg ik mij er niet bij neer. Na een van de eerdere gesprekken met de klantenservice, heb ik een mail ontvangen waarin ook werd aangegeven dat ik mij geen zorgen hoefde te maken en een terugbetaling zou ontvangen wanneer het pakket op 7 april niet geleverd zou zijn.Maurice_1984 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:51:
[...]
Ik heb ook gebeld en krijg weer wat anders te horen. Volgens deze medewerker is er een kans dat hij morgen alsnog geleverd gaat worden en zal dat afgewacht moeten worden. Volgens de pagina kun je ook morgen pas om een terugbetaling vragen. Dat doe ik dan ook want heb geen zin hier nog meer energie in te steken. Jammer maar helaas.
Echter heb ik gereageerd op deze mail en aangegeven dat ik niet akkoord ga met een terugbetaling. Maar aangegeven dat ik een nieuw exemplaar wens te ontvangen. Ik ben benieuwd wat men daarop gaat antwoorden.
Ben benieuwd, in de chat heb ik dat ook gezegd ja maar dat (natuurlijk) ook niet.. wellicht heeft het via de mail meer zin.RenoD87 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 13:08:
[...]
Zo makkelijk leg ik mij er niet bij neer. Na een van de eerdere gesprekken met de klantenservice, heb ik een mail ontvangen waarin ook werd aangegeven dat ik mij geen zorgen hoefde te maken en een terugbetaling zou ontvangen wanneer het pakket op 7 april niet geleverd zou zijn.
Echter heb ik gereageerd op deze mail en aangegeven dat ik niet akkoord ga met een terugbetaling. Maar aangegeven dat ik een nieuw exemplaar wens te ontvangen. Ik ben benieuwd wat men daarop gaat antwoorden.
Ik geef je weinig kans. Bij mij is 2 x binnen 10 dagen een PS5 bestelling via amazon “beschadigd geraakt” bij DHL en daar meteen retour gegaan.RenoD87 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 13:08:
[...]
Zo makkelijk leg ik mij er niet bij neer. Na een van de eerdere gesprekken met de klantenservice, heb ik een mail ontvangen waarin ook werd aangegeven dat ik mij geen zorgen hoefde te maken en een terugbetaling zou ontvangen wanneer het pakket op 7 april niet geleverd zou zijn.
Heb €5,- tegoedbon gehad
@ danplo en viruskluis ben net gebeld door gamemania dat ik de playstation vanmiddag op mag halen omdat de storing g verholpen zou zijn hoop.dat jullie ook zijn gebeld
Ja ik ben nu ook net gebeld, kan hem vanmiddag in Vlaardingen ophalen. Werd een keer tijd. Veel game plezier toegewenst!majid1979 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 14:33:
@ danplo en viruskluis ben net gebeld door gamemania dat ik de playstation vanmiddag op mag halen omdat de storing g verholpen zou zijn hoop.dat jullie ook zijn gebeld
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Mijn PS5 is om 13:25 aangekomen in Eggolsheim, volgens mij is het vanaf hier nog 2-3 dagen voor die daadwerkelijk bij de deur afgeleverd word als ik terug lees. Jammer, nog even geduld hebben.
Wie het laatst lacht, denkt het traagst.
Amazon UK Playstation is inmiddels binnen. Zou eigenlijk woensdag pas arriveren, maar DHL stond net ineens aan de deur. Mooi! Kunnen we weer iemand blij maken
Nice, veel plezier! Zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet beetje jaloers ben, haha. Wanneer is die van jou door de Belgische douane gegaan?judith0475 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 15:30:
Amazon UK Playstation is inmiddels binnen. Zou eigenlijk woensdag pas arriveren, maar DHL stond net ineens aan de deur. Mooi! Kunnen we weer iemand blij maken
Zag deze website, is dit legitiem? Verkoopt Sony direct PS5-s? Met de rafelige graphics op de social media icoontjes kreeg ik er een beetje een vreemd gevoel bij. Aangezien hier in Zweden de prijs in kronen hoger ligt zou het voor mij zeer interessant zijn hem voor 499 euro te kunnen kopen met gratis shipping.
/f/image/BQcpGdNOZzHTwcYO9yJIHSf1.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 12% gewijzigd door MrBrickALot op 06-04-2021 16:10 ]
Nop.MrBrickALot schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 16:09:
Zag deze website, is dit legitiem? Verkoopt Sony direct PS5-s? Met de rafelige graphics op de social media icoontjes kreeg ik er een beetje een vreemd gevoel bij.
[Afbeelding]
Ahh, hij is niet voor mij. Heb zelf mijne al dit weekend opgehaald bij Dreamland. Maar thnx!Giacomo93 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 15:34:
[...]
Nice, veel plezier! Zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet beetje jaloers ben, haha. Wanneer is die van jou door de Belgische douane gegaan?
Hij is op vrijdag 2 april door de douane gegaan.
Hier ookjordyyyys schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 15:03:
Mijn PS5 is om 13:25 aangekomen in Eggolsheim, volgens mij is het vanaf hier nog 2-3 dagen voor die daadwerkelijk bij de deur afgeleverd word als ik terug lees. Jammer, nog even geduld hebben.
Dinsdag 6 april
14:19
De zending is aangekomen bij de Amazon-fabriek
Eggolsheim, Forchheim DE
PS5 Disc van Amazon.it hier ook zojuist aangekomen, eindelijk!
Succes iedereen die er nog een zoekt!
En dus inderdaad geen enkele reden voor die paniek.judith0475 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 15:30:
Zijn er nog steeds mensen hier bezig om een 6 maanden oude console te krijgen
30-3 besteld van Amazon it vandaag ontvangen. Best vlot ondanks paasweekend0619tje schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:58:
Ook mijn IT ps5 word vandaag bezorgd. Alleen de UK die zit nog vast in belgie
InderdaadStarscreamer schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 17:10:
Zijn er nog steeds mensen hier bezig om een 6 maanden oude console te krijgen
Nog wachtende op me preorder bij Gamemania van 13 Oktober.
Ze zijn nu bezig met eind september te leveren.
[ Voor 8% gewijzigd door Kcquipor op 06-04-2021 18:50 ]
Fake drop bij Amazon DE?
[ Voor 6% gewijzigd door Evernote op 06-04-2021 19:45 ]
Dit is juist een prachtige route. Als ie vanavond op tijd weg gaat heb je hem waarschijnlijk morgen in huis!0619tje schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 19:48:
Dit is wel een hele rare route.. van amazon UK... ach als hij der morgen maar is
[Afbeelding]

Yesss die van mij ook dezelfde update!!0619tje schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 19:48:
Dit is wel een hele rare route.. van amazon UK... ach als hij der morgen maar is
[Afbeelding]
Maak me gekkkkkkkkkkkkkkMaurice_1984 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 19:54:
[...]
Dit is juist een prachtige route. Als ie vanavond op tijd weg gaat heb je hem waarschijnlijk morgen in huis!
Dat klopt! Maar meestal gaan ze toch via belgie direct door? Of ze gaan toch van de uk naar frankrijk en dan door... dit is wel een ommetje? Van uk naar be naar frMaurice_1984 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 19:54:
[...]
Dit is juist een prachtige route. Als ie vanavond op tijd weg gaat heb je hem waarschijnlijk morgen in huis!
Niet best ditGiacomo93 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 20:15:
[...]
Yesss die van mij ook dezelfde update!!
[...]
Maak me gekkkkkkkkkkkkkk

Lauwin-Planque is het laatste station tot DHL. Meestal zie je dat ie in de loop van de avond weer vertrekt. Tegen de ochtend krijg je dan een mail van DHL dat ze die avond voor de deur staan.
Nicee hoop het 😊Maurice_1984 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 20:38:
Lauwin-Planque is het laatste station tot DHL. Meestal zie je dat ie in de loop van de avond weer vertrekt. Tegen de ochtend krijg je dan een mail van DHL dat ze die avond voor de deur staan.
Net eerste maal PS5 besteld bij amazon.es. Levering geschat op 21 april.
Gelukt:) nu hopen dat ze niet annuleren.
Hier ook gelukt. Hopen zoals de rest dat ze niet annuleren! succes allemaal!
Beschadigd? Welke levering heb je toen gekozen? Ik heb net geüpgraded naar Express Shipping, was maar 3 euro meer.
Vaak zonde van je geld. Levering is bijna altijd gelijk aan die van de normale verzending.Volvados schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:56:
Beschadigd? Welke levering heb je toen gekozen? Ik heb net geüpgraded naar Express Shipping, was maar 3 euro meer.
Was via amazon.de en daarna amazon.nl. Eentje was express shipping andere normale. Zal wel pech gehad hebben maar was 2 keer binnen 10 dagen tijd “beschadigd” geraakt bij DHL en gelijk retour gegaan door hun.Volvados schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:56:
[ Voor 3% gewijzigd door ElMayo op 07-04-2021 08:58 ]
Nou ik heb er ook weer eentje. Echt moeilijk is het inmiddels niet meer lijkt het.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat was het bij Amazon sowieso al nooit. Nederlandse webshops zijn nog altijd een drama eigenlijk.Donstil schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:06:
Nou ik heb er ook weer eentje. Echt moeilijk is het inmiddels niet meer lijkt het.
Amazon ES een PS5 kunnen bestellen. Nu afwachten of de target date van aflevering ook gehaald wordt.
Jammer genoeg 2x te laat (denk ik). Kwam steeds op een foutpagina terecht, bij zowel spanje als frankrijk. Dan ben ik te langzaam geweest?
/f/image/hySLmzQOqOwo854QSErWToro.png?f=fotoalbum_large)
Ik had er ook 1 te pakken op ES, maar kon helaas de betaling net niet voltooien. Er ging iets mis met mijn CC.
Netjes een mail gehad dat ik de betaling kon afronden etc. Maar op het moment dat ik dat wilde doen was hij alweer geannuleerd....
Het houdt niet op............
[ Voor 37% gewijzigd door RenoD87 op 07-04-2021 09:26 ]
Ja, dan is de meute je al voor.SpeciesXX schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:21:
Jammer genoeg 2x te laat (denk ik). Kwam steeds op een foutpagina terecht, bij zowel spanje als frankrijk. Dan ben ik te langzaam geweest?
Ja! Hier ook, helemaal in shock, het lijkt gelukt te zijn? Verwachting is 12-14 april bij mijgoofer_nieuw schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:16:
Amazon ES een PS5 kunnen bestellen. Nu afwachten of de target date van aflevering ook gehaald wordt.
* lees de topicwaarschuwing *
[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 07-04-2021 17:19 ]
Nope, had precies het zelfde en was er op de seconde erbij.SpeciesXX schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:21:
Had ooit eens al een ps5 besteld daar en probeer nu voor iemand anders te bestellen.
Volgens mij krijgen mensen die eerder hebben besteld die error.
Ik hoop oprecht met je mee, 3x is scheepsrecht tochElMayo schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:53:
Hier ook gelukt, hopen dat deze niet voor 3e x beschadigd raakt bij DHLachter elkaar.

Nee hoor, dan had ik ook weer een error gehad moeten hebbenoneshot1tkil schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:37:
[...]
Nope, had precies het zelfde en was er op de seconde erbij.
Had ooit eens al een ps5 besteld daar en probeer nu voor iemand anders te bestellen.
Volgens mij krijgen mensen die eerder hebben besteld die error.
Ze hebben er trouwens zin in bij .ES. Pakbon is al zichtbaar in account.
[ Voor 29% gewijzigd door pelidee op 07-04-2021 09:45 ]
Nou dan ben ik echt radeloos waarom ik dan een error code kreeg. Weet wel zeker dat ik optijd was.pelidee schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:41:
[...]
Ik hoop oprecht met je mee, 3x is scheepsrecht toch
[...]
Nee hoor, dan had ik ook weer een error gehad moeten hebben
Kunnen veel oorzaken zijn, maar goed. Zoals @Donstil ook al aangaf de echte druk is er wel af bij Amazon. Als je lid bent van de telegram groepen, je hebt je adres en betalingsgegevens in je amazon account, one-click buy aanstaan... dan moet het toch wel goed komen.oneshot1tkil schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:43:
[...]
Nou dan ben ik echt radeloos waarom ik dan een error code kreeg. Weet wel zeker dat ik optijd was.
Misschien gekke vraag maar als je via amazon fr of es besteld, moet je dan gewoon via je normale amazon nl account inloggen en pakt hij dan gelijk het adres goed? of moet je een nieuw adres aanmaken en bijvoorbeeld Pay Bas dan als land opvoeren? Niet dat als het mij lukt om een keer te bestellen, hij ergens verdwaald in fr of es ligt
Ik hoop het ook voor je. De kans dat het twee keer op rij gebeurd is al minimaal, die keer is bijna een patroon. Heb je niet toevallig een boze ex of zo bij DHL werken?ElMayo schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:53:
Hier ook gelukt, hopen dat deze niet voor 3e x beschadigd raakt bij DHLachter elkaar.
Ik heb een amazon account waar ik mijn gegevens zoals adres en cc op ingevuld heb, en ik heb daarmee een ps5 op de .fr kunnen bestellen en eentje vandaag op de .es. Dus 1 account, voor alle landen lijkt mij..KookSpook schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:49:
Misschien gekke vraag maar als je via amazon fr of es besteld, moet je dan gewoon via je normale amazon nl account inloggen en pakt hij dan gelijk het adres goed? of moet je een nieuw adres aanmaken en bijvoorbeeld Pay Bas dan als land opvoeren? Niet dat als het mij lukt om een keer te bestellen, hij ergens verdwaald in fr of es ligt
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Nee hoor daarvoor kan je gewoon je Amazon account gebruiken.KookSpook schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:49:
Een Amazon inlog werkt op alle domeinen. Probeer maar gewoon in te loggen op een andere Amazon, dan kan je dat zien. Sowieso verstandig om te doen en ingelogd te blijven, zodat je sneller kan afronden als er weer even voorraad is.KookSpook schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:49:
Dat zou wat zijnInterCC schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:50:
[...]
Ik hoop het ook voor je. De kans dat het twee keer op rij gebeurd is al minimaal, die keer is bijna een patroon. Heb je niet toevallig een boze ex of zo bij DHL werken?
Weet iemand hier iets over?
Mijn ps5 word vanavond bezorgd. Maar dat komt niet zo goed uit, maar als ik hem ophalen wil staat er : dhl servicepoint Volgende werkdag.
Maar als ik dan verder druk zie ik staan (woensdag van 9-18:00) kan ik hem dan vandaag al ophalen of?
Mijn ps5 word vanavond bezorgd. Maar dat komt niet zo goed uit, maar als ik hem ophalen wil staat er : dhl servicepoint Volgende werkdag.
Maar als ik dan verder druk zie ik staan (woensdag van 9-18:00) kan ik hem dan vandaag al ophalen of?
Post NL heb ik het wel een keer mee gehad. Konden pas op Dinsdag leveren. Als ik koos voor PostNL punt was het nog wel op maandag, maandag ochtend ook omgezet.0619tje schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:56:
DHL geen ervaring mee, maar goed. Je zou het kunnen proberen.
Dat staat er bij mij ook altijd, maar ik kan het pakketje in dat geval pas een dag later ophalen.0619tje schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:56:
amazon.de binnenkort met een spiderman bundel?
https://www.amazon.de/-/n...7782298&sprefix=pl&sr=8-2
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Inderdaad, postnl heb ik dat ook, maar die geven echt goed te tijd aan. (Afhalen vanaf 15:00 bijvoorbeeld)pelidee schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:58:
[...]
Post NL heb ik het wel een keer mee gehad. Konden pas op Dinsdag leveren. Als ik koos voor PostNL punt was het nog wel op maandag, maandag ochtend ook omgezet.
DHL geen ervaring mee, maar goed. Je zou het kunnen proberen.
amazon.de binnenkort met een spiderman bundel?
is al weg
is al weg
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |