Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Half juni 2020.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-10 20:55
Ok het begint op te schuiven. Vorige 2 weken nog mei.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Santiago2019
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-01-2022
Starscreamer schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 12:10:
[...]

Pas 18-11 kon je officieel preorderen.
Dit heb ik ook netjes gedaan en een PS5 staat gewoon thuis.
Snap niet dat mensen al voor die tijd dat konden :?
Ja dat kon op sommige plekken eerder. Een GM bijvoorbeeld had hun pre-orders al eind 2019 geopend. Al moest je wel persoonlijk naar de winkel gaan.

---

Trouwens (niet persoonlijk naar Starscreamer gericht)...ik word een beetje moe van de mensen die zeggen "oh dan had je maar eerder moeten zijn want ik heb er wel gewoon eentje". Er zijn zoals gezegd genoeg mensen die heel vroeg hun bestelling hebben geplaatst en nu nog een tijd zullen moeten wachten. Deels heel logisch en te voorspellen, maar leg de schuld niet bij die mensen neer aangezien zij er ook gewoon snel mee waren (misschien wel eerder dan de mensen die hierover klagen).

Dat is typisch denigrerend gedrag omdat je persoonlijk bij de gelukkigen zat. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cropolite
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-10 22:53
Je geeft mij veel te veel hoop haha. Een NL'e GM? Ben zelf nog niet gebeld :'( haha hoop snel op verlossing :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L-uuc
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-04-2021
cropolite schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:33:
[...]

Je geeft mij veel te veel hoop haha. Een NL'e GM? Ben zelf nog niet gebeld :'( haha hoop snel op verlossing :p
Moet toch haast wel als ze komen bezorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cropolite
L-uuc schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:39:
[...]

Moet toch haast wel als ze komen bezorgen?
Scherp, ja zal wel dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

cropolite schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:33:
[...]

Dit komt inderdaad bij een NL'se GameMania vandaan.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:19
In de Wehkamp API is de PS5 net op voorraad gezet, toevoegen aan winkelmandje lukt nog niet. Houd het in ieder geval in de gaten! Of je kunt proberen te bellen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-WO9ktYLddQMsicXQgPLtqvSd9A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hAw9AZUSQ2OCAMPvFN7M5wce.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallMeNuno
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07-12-2024
MelvinW schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:56:
In de Wehkamp API is de PS5 net op voorraad gezet, toevoegen aan winkelmandje lukt nog niet. Houd het in ieder geval in de gaten! Of je kunt proberen te bellen :)

[Afbeelding]
Hey! Heb jij de directe link naar die pagina voor mij? Ik krijg 'm maar niet tevoorschijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
CallMeNuno schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:59:
[...]

Hey! Heb jij de directe link naar die pagina voor mij? Ik krijg 'm maar niet tevoorschijn :'(
Alleen zichtbaar in de app en is eigenlijk alleen te bereiken als je al eens een PS5 besteld hebt en dan kun je na paar keer klikken op het item in je orderpage er wel in komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallMeNuno
MelvinW schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:00:
[...]

Alleen zichtbaar in de app en is eigenlijk alleen te bereiken als je al eens een PS5 besteld hebt en dan kun je na paar keer klikken op het item in je orderpage er wel in komen.
Dat verklaart het al :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Ja Wehkamp heeft helaas ook geen URL om 'm in de app te kunnen openen :\. Maar goed, zodra hij te carten is geeft de PSX bot daarvan een melding en zal 'ie ook zichtbaar zijn op de website. Tot die tijd kun je eventueel proberen te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallMeNuno
MelvinW schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:02:
[...]

Ja Wehkamp heeft helaas ook geen URL om 'm in de app te kunnen openen :\. Maar goed, zodra hij te carten is geeft de PSX bot daarvan een melding en zal 'ie ook zichtbaar zijn op de website. Tot die tijd kun je eventueel proberen te bellen.
Ik ben al heel lang niet meer aanwezig geweest op Tweakers. Zou je me kunnen vertellen over de PSX bot? Ik zou daar heel graag gebruik van willen maken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-10 10:46
CallMeNuno schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:03:
[...]

Ik ben al heel lang niet meer aanwezig geweest op Tweakers. Zou je me kunnen vertellen over de PSX bot? Ik zou daar heel graag gebruik van willen maken!
Heel lang en je account is van 20 November 2020... dat valt dan toch wel mee? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Je kan 'm waarschijnlijk vinden via https://www.wehkamp.nl/app/product/16644185 en https://www.wehkamp.nl/app/product/16644186. Als je Helaas, er ging iets fout ziet, blijven spammen op opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallMeNuno
MelvinW schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:05:
Je kan 'm waarschijnlijk vinden via https://www.wehkamp.nl/app/product/16644185 en https://www.wehkamp.nl/app/product/16644186. Als je Helaas, er ging iets fout ziet, blijven spammen op opnieuw proberen.
Dank je wel!

Ik kom niet op die pagina om een of andere reden. Ik zie het vanzelf wel te voorschijn komen! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
CallMeNuno schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:13:
[...]

Dank je wel!

Ik kom niet op die pagina om een of andere reden. Ik zie het vanzelf wel te voorschijn komen! :')
Link moet openen in de Wehkamp app, dan kun je opnieuw proberen spammen tot je 'm ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodi1802
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04-2024
Inderdaad blijven proberen tot je hem ziet, kan niet in je winkelmandje (foutmelding)
Ook net gebeld maar omdat ze hem daar niet op de website zagen kon ze het niet bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 28-03-2021
Lekker Ventje schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:58:
[...]

Er zijn mensen die in juni al een preorder hadden staan en nog aan het wachten zijn.
Dat weet ik ben zelf ook van in augustus...

Maar ik ben niet aan het klagen of is althans toch niet de bedoeling... geduld is een goede deugd hij komt vanzelf wel.
Starscreamer schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 12:10:
[...]

Pas 18-11 kon je officieel preorderen.
Dit heb ik ook netjes gedaan en een PS5 staat gewoon thuis.
Snap niet dat mensen al voor die tijd dat konden :?
Ja hangt er een beetje van af waar maar daar heb je al antwoord op gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaY-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-02 22:14

JaY-

Het is mij.

L-uuc schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 19:05:
[...]

Van wanneer is je pre-order? Ik heb hem relatief laat (6 oktober) geplaatst en toen gaven ze maart als verwachte leveringsdatum op, vraag me af hoe het kan dat ze bij jou pas zo laat verwachten te kunnen leveren.
10 oktober. Ze zijn denk ik gewoon erg voorzichtig in voorspellingen, omdat Sony weinig levert en ook weinig vrijgeeft...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
schumi2004 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 10:10:
[...]

Dan hebben er een paar bedrijven behoorlijk lopen te slapen want je moet wel heel erg naïef geweest zijn als je dit niet zag aankomen (pandemie of niet).
Ik geloof ook niet dat het er beter uit gezien had als we geen pandemie gehad zouden hebben.
Zonder pandemie had het er heel anders uitgezien.

Je hebt vanwege pandemie gewoon een heleboel mensen die nog vakantiegeld over hebben en dat gespendeerd hebben aan dure speeltjes als vid-kaarten / consoles etc waardoor er allemaal extra behoefte is, terwijl er vanwege pandemie extra weinig geproduceerd zijn.
Waarom denk je ook dat er nu zo overdreven veel scalpers zijn, omdat er gewoon een heleboel mensen geld overgehouden hebben dit jaar waardoor ze kunnen scalpen.
En vanwege thuiswerken / niet werken hebben ook gewoon een heleboel mensen meer tijd waardoor de interesse voor consoles stijgt.

En al deze pandemie-effecten die versterken elkaar. Waardoor het nu echt een complete puinhoop is.

Normaliter zou die niet nu al in de winkel liggen, maar hij zou in ieder geval enigszins te normaal te bestellen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sybrenb93
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-04-2022
Niemand op de wachtlijst van Bol heeft al een reactie zeker? Gaat nog even duren dus helaas. Gister was hier iemand die zei dat hij een T&T had maar dat was dus een grapjas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:38
Sybrenb93 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:40:
Niemand op de wachtlijst van Bol heeft al een reactie zeker? Gaat nog even duren dus helaas. Gister was hier iemand die zei dat hij een T&T had maar dat was dus een grapjas.
Bol.com kennende zullen ze waarschijnlijk eerst de mensen die als allerlaatst besteld hebben uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sybrenb93
  • Laatst online: 27-04-2022
xminator schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:42:
[...]

Bol.com kennende zullen ze waarschijnlijk eerst de mensen die als allerlaatst besteld hebben uitleveren.
Dat zou jammer zijn aangezien ik binnen 5 minuten nadat het kon mij heb ingeschreven voor de wachtlijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-10 13:55
xminator schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:42:
[...]
Op twitter gaven ze aan eerst alle ps5's te verzamelen voor de mensen op de 4 december lijst. Daarna worden ze uitgeleverd. Schijnbaar zijn er nu nog niet voldoende.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• oneshot1tkil
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 31-01 13:02
Gebeld met wehkamp.
Er is toch echt niks op voorraad, zelfs nog het artikel nummer genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cropolite
oneshot1tkil schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:48:
Gebeld met wehkamp.
Er is toch echt niks op voorraad, zelfs nog het artikel nummer genoemd.
Gek dat je hem wel soort van kan toevoegen aan de winkelmand maar daarna een foutmelding.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• melvinjoosten
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-07 16:20
Ook ik heb even gebeld met de Wehkamp. Medewerker geeft aan niet te snappen waarom hij op de website verschijnt, ze hebben namelijk al een tijd geen PS5's op voorraad. Er wordt nu onderzocht waarom dit gebeurt. Ik heb ook nog gevraagd over de geannuleerde orders in september, daar kon ze me niets over vertellen. Misschien was er wel een lijst maar dan werd ik vanzelf gebeld als de PS5 weer op voorraad zou komen. Ik kon nu niet handmatig op een lijst gezet worden. Vaag verhaal.

[ Voor 4% gewijzigd door melvinjoosten op 22-01-2021 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oneshot1tkil
melvinjoosten schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 15:07:
Ook ik heb even gebeld met de Wehkamp. Medewerker geeft aan niet te snappen waarom hij op de website verschijnt, ze hebben namelijk al een tijd geen PS5's op voorraad. Er wordt nu onderzocht waarom dit gebeurt. Ik heb ook nog gevraagd over de geannuleerde orders in september, daar kon ze me niets over vertellen. Misschien was er wel een lijst maar dan werd ik vanzelf gebeld als de PS5 weer op voorraad zou komen. Ik kon nu niet handmatig op een lijst gezet worden. Vaag verhaal.
Zelfde soort verhaal hier.
Enige wat ik niet snap is dat er dus een afdeling moet zijn die dit soort dingen online zet?
Hebben hun totaal geen contact met die afdeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cropolite
oneshot1tkil schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 15:13:
[...]

Enige wat ik niet snap is dat er dus een afdeling moet zijn die dit soort dingen online zet?
Lijkt mij ook niet magisch ineens op de website te verschijnen :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Teunuzzz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-05-2024
Helaas pindakaas

[ Voor 92% gewijzigd door Teunuzzz op 22-01-2021 15:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
oneshot1tkil schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 15:13:
[...]

Het gekke is dat er ook gewoon voorraadaantallen in de API te zien zijn, namelijk 16 digital en 5 disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0619tje
  • Laatst online: 15-04-2021
Sybrenb93 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:40:
Nee, je zal toch iets beter moeten lezen.
Er zijn hier naar mijn weten 2 a 3 mensen geweest die via Bol een ps5 afgelopen/ aankomendeweek binnen hebben / gaan krijgen.

Deze mensen hadden al eerder een ps5 besteld, maar deze was KWIJTGERAAKT met verzending.

Hun hebben nu voorrang gekregen doordat er nieuwe voorraad is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oneshot1tkil
MelvinW schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 15:19:
[...]

Het gekke is dat er ook gewoon voorraadaantallen in de API te zien zijn, namelijk 16 digital en 5 disc.
Lijkt niet echt op nieuwe voorraad maar eerder retour of Playstations die er nog lagen maar nooit opgepakt zijn.
Vandaar ook dat de klantenservice denkt dat er niks is omdat er niks nieuws is ontvangen.

Misschien dat dit heel even online zal staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botwood
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 27-09 21:33
cropolite schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:50:
[...]

Gek dat je hem wel soort van kan toevoegen aan de winkelmand maar daarna een foutmelding.
Ja maar dat kan bij Mediamarkt website ook. Op de PS5 productpagina krijg je bij refresh de "Bestel" button te zien. Zit hij in je winkelmand, je kan vervolgens alles invullen. Tot je bij bezorging komt waar ze vervolgens melden dat er niks op voorraad is.

Zie screenshot
https://ibb.co/chShXPq

Kleine edit: Ik krijg nu meteen een modal te zien met de melding dat er niks op voorraad is.
Overigens staat er nog wel een PS5 in mijn winkelmand :+

[ Voor 13% gewijzigd door botwood op 22-01-2021 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maroi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-05 22:59
oneshot1tkil schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 15:24:
[...]

Lijkt niet echt op nieuwe voorraad maar eerder retour of Playstations die er nog lagen maar nooit opgepakt zijn.
Vandaar ook dat de klantenservice denkt dat er niks is omdat er niks nieuws is ontvangen.

Misschien dat dit heel even online zal staan.
Ik heb 5 januari jl. een PS5 gekregen van MM Emmen maar was ook geen nieuwe voorraad. Denk dat ze nog 10x PS5 hadden liggen van mensen die niet gereageerd hebben op telefoontje/mailtje en MM dacht : “Fok it, lang genoeg gewacht, deze 10 stuks gaan naar anderen!”
Zag van de week op de tekort/backorder-site dat de tekort van MM Emmen van -122 naar -112 is gegaan....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Laatst online: 17:48
Zo goed nieuws vanuit amazon.

Ticket is aangemaakt voor verzending. Verwachte levering volgens dhl morgen aan eind van de dag

En nu maar hopen dat hik niet kwijtraakt......dus doe maar schietgebedje voor me

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joris8580
Gandalf68 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 17:29:
Zo goed nieuws vanuit amazon.

Ticket is aangemaakt voor verzending. Verwachte levering volgens dhl morgen aan eind van de dag

En nu maar hopen dat hik niet kwijtraakt......dus doe maar schietgebedje voor me
Nice ik duim mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
*offtopic, lees de topicwaarschuwing

[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 23-01-2021 05:51 ]

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
*knip* op de man

[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 23-01-2021 05:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flitskikker
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-10 13:20

Flitskikker

Forumkikker

Wanneer is er eigenlijk voor het laatst openbare beschikbaarheid geweest bij Nederlandse shops (MM, Bol, BCC, Wehkamp, etc)? Ik heb al een tijdje niet meegelezen, de vorige keer had het paginanummer nog niet 4 digits. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-10 20:15
Flitskikker schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 18:03:
Wanneer is er eigenlijk voor het laatst openbare beschikbaarheid geweest bij Nederlandse shops (MM, Bol, BCC, Wehkamp, etc)? Ik heb al een tijdje niet meegelezen, de vorige keer had het paginanummer nog niet 4 digits. :P
4 december Bol volgens mij.

Toen heb ik mijn ps5 besteld en de volgende dag ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
Amazon.nl op 10 december dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oneshot1tkil
Toch blijft het raar dat we niks van bol horen.
Geen indicatie, geen update, niet eens een mail of officieel woord van bol.

Blijft maar hangen op 31 december

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 22:09
oneshot1tkil schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 20:34:

Twee dagen geleden een orderbevestiging met de boodschap dat er geen voorraad is en de levertijd niet bekend is is niet genoeg informatie? Kom op zeg.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rendo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-10 21:28
My five cents, ben ook al een langere tijd op zoek naar een PS5, maar heb de pre-orders gemist door omstandigheden...

Ik werk zelf in de (industriële/embedded) computer hardware industrie. Hebben eigen R&D en productie, waaronder de voormalige Fujitsu moederborden die in Duitsland ontwikkelt en geproduceerd (werden) worden (nu onder een andere naam).

Er heerst momenteel een enorme schaarste voor wat betreft componenten.
Fabrikanten zoals AMD, NXP, Micron, Broadcom, Xilinx, Analog en alle display fabrikanten hebben ons al (langer geleden) geïnformeerd. Enkele anderen zullen dat waarschijnlijk ook binnenkort doen.
Vandaag kunnen wij niet exact zeggen wat het betekent. Tekorten op de markt zijn niet iets ongebruikelijks en komen van tijd tot tijd voor bij verschillende componenten.
Maar levertijden voor componenten, onderdeel van de zo gewilde PS5, hebben momenteel zo’n 16 weken levertijd. En dit loopt per dag op... Daarna moet heel de handel nog de productielijnen op, dus... ja... dan duurt het allemaal wat langer in combinatie met een pandemie en de grote vraag die daaruit volgt.

Onze mensen van supply chain denken dat het, zoals eerder gelezen hier, tot juni duurt totdat er weer wat ‘lucht’ komt en de leveringen van componenten weer stabiliseert.

Natuurlijk heeft een bedrijf als Sony iets meer ‘power’, maar ook zij zullen hier last van ondervinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 0619tje
Amazon: 3dec.
Bol 4 dec.
Wehkamp: 1.5 week geleden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:55
oneshot1tkil schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 20:34:

Waarom is dat raar? Waarom moet je iedere keer een update hebben?

Dit staat in je e-mail:
Als je hebt gereserveerd, sturen we je een e-mail zodra we weten wanneer we de nieuwe consoles hebben. Dit weten we nu helaas nog niet.
Waarom staat er in mijn account een leverdatum van 31-12-2021?
Omdat we nog niet weten wanneer we nieuwe voorraad van de PS5 krijgen staat de beloofde leverdatum op 31-12-2021. Zodra we voldoende voorraad hebben gaan we deze zo spoedig mogelijk uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Laatst online: 08-03-2022
*knip* op de man

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 23-01-2021 05:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris8580
Iemand al enig idee OF er nog een levering is de komende dagen? Liefst geweten uit een officiele bron want anders kun je er niet op voortgaan lijkt mij...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cropolite
Joris8580 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 07:41:
Iemand al enig idee OF er nog een levering is de komende dagen? Liefst geweten uit een officiele bron want anders kun je er niet op voortgaan lijkt mij...
Niemand weet dit helaas man.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gandalf68
Zo de mijne is binnen gisteren verzonden vanuit stuttgart en half uur geleverd.

Nu eerst aan het updaten.

Lang leve amazon.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:51
Gandalf68 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 11:34:

Lang leve amazon.
hier komt hij vanmiddag binnen ook amazon replacement. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16:07
Gandalf68 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 11:34:

Lang leve amazon.
Nice! Wanneer heb je besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gandalf68
19 november ...

Zou 12 december bezorgd worden. Was al in rotterdam aangekomen maar spoorloos kwijtgeraakt ...

Pas mailtje dat ik kon bestellen ivm kwijtraken en gisteren verzonden.

Zo me happy en nu aan installeren.

Top service van Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headphoneguy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-08 21:22
flab007 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 19:23:
[...]

Absoluut. Maar je moet er ff werk van maken. Ik heb gewoon het risico genomen geen preorder te doen en ik zit ondertussen al weer ruim een maand te genieten van m’n PS5. Amazon en Bol zijn bij verre je grootste vrienden. Abonneer je op een van die telegram groepen. Die geven een signaal wanneer er voorraad is en wees er dan snel bij!
Toch vind ik de hele verkoop vreemd. Pre orders betekenen niks meer want als je snel genoeg bent dan kan je er toch nog 1 kopen. Dit terwijl er genoeg mensen die pre order hebben gedaan en nu nog wachten. Het zijn gewoon geen pre orders, het zijn reserveringen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beyond
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:45

Beyond

Dussssss.......

headphoneguy schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 19:52:
[...]

Toch vind ik de hele verkoop vreemd. Pre orders betekenen niks meer want als je snel genoeg bent dan kan je er toch nog 1 kopen. Dit terwijl er genoeg mensen die pre order hebben gedaan en nu nog wachten. Het zijn gewoon geen pre orders, het zijn reserveringen.
Klantenbinding heet dat. Het is natuurlijk absurt dat je begin vorig jaar al kon pre-ordenen.

Al het goeie.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
headphoneguy schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 19:52:
[...]

Engels naar Nederlands: Meer gegevens...
pre-order:
voorbestellen; vooruitbestellen

A pre-order is an order placed for an item that has not yet been released. The idea for pre-orders came because people found it hard to get popular items in stores because of their popularity. Companies then had the idea to allow customers to reserve their own personal copy before its release, which has been a huge success.

Pre-orders allow consumers to guarantee immediate shipment on release, manufacturers can gauge how much demand there will be and thus the size of initial production runs, and sellers can be assured of minimum sales. Additionally, high pre-order rates can be used to increase sales further.

helaas gooide Corona wat eten in het roet waar iedereen last van heeft. Men kan volop produceren (afgezien dat je niet oneindig een pakhuis kan hebben vol staan ) maar als er een toelverancier van een grondstof of benodigheden niet kan leveren (fabriek ligt stil bv ) dan kan je het product niet afmaken en zul je moeten wachten.

Verder heb je nog dat gigantische ladingen containers stil lagen en je kan wel een console willen verzenden maar je bent niet de enige die containers over de zee stuurt.

Een domino effect is door een samenloop van omstandigheden (corona, vertraging bij verscheping, producutie opslag tekort , enorme vraag door lockdowns en corona ) zo gepiept.

Het is absoluut vervelend maar er zijn meer branches waar in dit speelt en je beseft dat pas als je er mee te maken krijgt. Dus niet foeteren maar geduld hebben.... ik wil ook normaal leven maar dat gaat voorlopig niet gebeuren ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CONvect
  • Laatst online: 20-04-2021
Mijn inziens zal het pas een jaar na officiele release datum zijn dat er PS5's in de shop zullen liggen die voor de "gewone klant" beschikbaar zullen zijn.

Hier in België zijn er mensen die de eerste dag in september een preorder geplaatst hebben bij GM en nog altijd geen exemplaar hebben. Covid-19 of niet... Dit is een botched release & die scalpers zijn ook een plaag van jewelste.

Je zou denken dat de overheden daar iets aan zouden doen net zoals ze doen bij tickets van concerten en festivals, maar nee hoor... Nuja, ze hebben momenteel wel wat anders om aan te denken natuurlijk. Niet tegenstaande dat Covid-19 niet het enige is waar ze mee bezig zijn.

Ik zit met hetzelfde probleem met de Series X, deze heb ik ook besteld & heb ik nog steeds niet. Ik heb me ondertussen een Series S gekocht enkel om te overbruggen tot ik de Series X ontvang. Deze was wel gewoon in de winkel te kopen via de toonbank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
CONvect schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 22:36:
Mijn inziens zal het pas een jaar na officiele release datum zijn dat er PS5's in de shop zullen liggen die voor de "gewone klant" beschikbaar zullen zijn.

Hier in België zijn er mensen die de eerste dag in september een preorder geplaatst hebben bij GM en nog altijd geen exemplaar hebben. Covid-19 of niet... Dit is een botched release & die scalpers zijn ook een plaag van jewelste.

Je zou denken dat de overheden daar iets aan zouden doen net zoals ze doen bij tickets van concerten en festivals, maar nee hoor... Nuja, ze hebben momenteel wel wat anders om aan te denken natuurlijk. Niet tegenstaande dat Covid-19 niet het enige is waar ze mee bezig zijn.

Ik zit met hetzelfde probleem met de Series X, deze heb ik ook besteld & heb ik nog steeds niet. Ik heb me ondertussen een Series S gekocht enkel om te overbruggen tot ik de Series X ontvang. Deze was wel gewoon in de winkel te kopen via de toonbank.
Het is gewoon onmogelijk om aan alle vraag te doen. Ik weet zeker dat Sony er alles aan doet om zoveel mogelijk exemplaren te verschepen, maar ook dat heeft tijd nodig. Je kunt het dan wel een botched release noemen, maar deze extreme vraag is ongekend en Sony kan niet toveren.

De Xbox Series X is overigens regelmatig verkrijgbaar bij MediaMarkt en soms ook enkele uren bij Bol.com. Ook Microsoft PL en CZ heeft as we speak nog voorraad beschikbaar voor vrije verkoop. Als je er dus echt 1 wil kun je er vandaag nog 1 bestellen en komende week spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
CONvect schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 22:36:

September? Ik zit in augustus en heb hem ook nog niet hoor :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Y.Zigrin
  • Laatst online: 13:42
Joris8580 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 23:19:
[...]

September? Ik zit in augustus en heb hem ook nog niet hoor :+
In september '19 kon je een pre order bij gamemania plaatsen. Augustus '20, waar jij denk ik op doelt (?), is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan2020
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 01-11-2022
*offtopic* (en dat moet je navragen bij de verkoper)

[ Voor 81% gewijzigd door Geronimous op 24-01-2021 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
*offtopic*

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 24-01-2021 11:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris8580
Y.Zigrin schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 23:39:
[...]

In september '19 kon je een pre order bij gamemania plaatsen. Augustus '20, waar jij denk ik op doelt (?), is een ander verhaal.
September 19 is volgens mij al uitgeleverd. Ze zitten in juni 2020.

In elk geval excuus voor het misverstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
* zie topicwaarschuwing *

[ Voor 98% gewijzigd door Geronimous op 24-01-2021 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
* zie topicwaarschuwing *

[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 24-01-2021 11:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kungfukip
  • Laatst online: 18-10 02:49
*offtopic*

[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 24-01-2021 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-10 19:20
*offtopic*

[ Voor 98% gewijzigd door Geronimous op 24-01-2021 11:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
*offtopic*

On Topic: Ik vind het ontzettend raar dat het nu zo lang duurt, voordat er voorraad is. Aangezien het eerst elke drie weken een lading binnenkwam. Zelfs Amazon Europa heeft nog geen verkoop meer gehad. Zal alles dan nu echt per boot en trein gaan ipv vliegtuig? Of richten ze zich meer op China (latere release gehad) en de USA om Microsoft voor te blijven?

[ Voor 59% gewijzigd door Geronimous op 24-01-2021 11:55 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Laatst online: 19:28
Kan dit gesprek naar de PS5 of Xbox topics? Dan komt er hier alleen een melding als er nieuws over voorraad is. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-10 19:20
Timothy3000 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 09:41:
Kan dit gesprek naar de PS5 of Xbox topics? Dan komt er hier alleen een melding als er nieuws over voorraad is. :)
Fair point: bij totaal gebrek aan voorraad komen mijn slappe verhalen. Excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan2020
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 01-11-2022
*offtopic*

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 24-01-2021 11:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18:11
*offtopic*

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 24-01-2021 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore058
  • Laatst online: 09-06-2022
Nitwitt1991 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 09:39:
[...]

Op dit moment is de vraag 5 tegen 1 in het voordeel van de PS5. Ik ben benieuwd met welke echt vette exclusives ze dan andere kunnen overhalen. Ze hebben natuurlijk wel recentelijk die ene studio overgenomen, maar die maken helaas ook niet echt bugvrije games de laatste keren.

On Topic: Ik vind het ontzettend raar dat het nu zo lang duurt, voordat er voorraad is. Aangezien het eerst elke drie weken een lading binnenkwam. Zelfs Amazon Europa heeft nog geen verkoop meer gehad. Zal alles dan nu echt per boot en trein gaan ipv vliegtuig? Of richten ze zich meer op China (latere release gehad) en de USA om Microsoft voor te blijven?
Het is niet zo raar. China, India en Indonesië oftewel 2.8 miljard mensen ongeveer. Best een aardige markt wat dat betreft. Begrijp wel dat je je dan daar ook op richten wil als Sony zijnde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CONvect
MelvinW schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 22:49:
[...]

De Xbox Series X is overigens regelmatig verkrijgbaar bij MediaMarkt en soms ook enkele uren bij Bol.com. Ook Microsoft PL en CZ heeft as we speak nog voorraad beschikbaar voor vrije verkoop. Als je er dus echt 1 wil kun je er vandaag nog 1 bestellen en komende week spelen.
"As we speak" zijn die consoles nergens te verkrijgen. Ik heb ze allemaal meermaals afgegaan, zelfs zopas nog. Geen enkel verkooppunt heeft die aanwezig. Geen idee over welke frequentie je het hebt dat MM & Bol.com een verkoop doet, maar wat Bol.com betreft zit ik al een aantal maand in hun mailinglist om "op de hoogte gehouden" te worden als er een voorraad is. Heb nooit iets ontvangen.

Coolblue daarentegen wel. Daar is er 2 weken terug een loting geweest. Ik was er jammer genoeg niet bij. Ben toch blij dat ik de S heb aangeschaft om te overbruggen. Lijkt idd een goede keuze te zijn geweest, want het zal m.i. zeker een half jaar tot zelfs een volledig jaar duren eer de PS5 & XSX voldoende beschikbaar zullen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
CONvect schreef op zondag 24 januari 2021 @ 14:28:
[...]

"As we speak" zijn die consoles nergens te verkrijgen. Ik heb ze allemaal meermaals afgegaan, zelfs zopas nog. Geen enkel verkooppunt heeft die aanwezig. Geen idee over welke frequentie je het hebt dat MM & Bol.com een verkoop doet, maar wat Bol.com betreft zit ik al een aantal maand in hun mailinglist om "op de hoogte gehouden" te worden als er een voorraad is. Heb nooit iets ontvangen.

Coolblue daarentegen wel. Daar is er 2 weken terug een loting geweest. Ik was er jammer genoeg niet bij. Ben toch blij dat ik de S heb aangeschaft om te overbruggen. Lijkt idd een goede keuze te zijn geweest, want het zal m.i. zeker een half jaar tot zelfs een volledig jaar duren eer de PS5 & XSX voldoende beschikbaar zullen zijn.
Bol.com had 'm 2 dagen geleden nog van 09:40 tot rond 11:00 op voorraad. MediaMarkt heeft 'm een dag daarvoor ook flink wat uren beschikbaar gehad en had zelfs gister nog een beetje voorraad. Volg de bots en dan is het echt niet zo lastig om een XSX te scoren. PS5 daarentegen, daar is de vraag gewoon echt veel te groot voor. Maar goed, ik heb er wel vertrouwen in dat Amazon ons in de komende weken blij kan maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmignolet
  • Laatst online: 14-10 08:28
CONvect schreef op zondag 24 januari 2021 @ 14:28:
[...]

Als je écht een console wilt, dan gebruik je de beschikbare telegram groepen. Bol.com heeft mij overigens zoals @MelvinW aangeeft een mail gestuurd dat het artikel opnieuw bescihkbaar was. De groep op Telegram hebben allemaal met succes kunnen bestellen en dit gedurende een klein 2uurtjes. Zelfde voor Amazon.de vorige week maandag. Daar ook kon je gedurende een kwartier bestellen en levertijd was max 2 weken.

Gaat dit ook met de PS5 gebeuren? Waarschijnlijk niet. Vraag is net iets te groot voor ons in BeNeLux. Je hoeft maar naar het aantal mensen te zien in beide groepen. Xbox heeft z'on 800 man tegenover 9000 man voor PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CONvect
jmignolet schreef op zondag 24 januari 2021 @ 15:41:
[...]

Als je écht een console wilt, dan gebruik je de beschikbare telegram groepen. Bol.com heeft mij overigens zoals @MelvinW aangeeft een mail gestuurd dat het artikel opnieuw bescihkbaar was. De groep op Telegram hebben allemaal met succes kunnen bestellen en dit gedurende een klein 2uurtjes. Zelfde voor Amazon.de vorige week maandag. Daar ook kon je gedurende een kwartier bestellen en levertijd was max 2 weken.
Over welke telegram groepen heb je het en waar vind ik deze? Ik ben er valst niet van op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Laatst online: 14-10 08:28
CONvect schreef op zondag 24 januari 2021 @ 15:44:
[...]

Over welke telegram groepen heb je het en waar vind ik deze? Ik ben er valst niet van op de hoogte.
Topicstarter van dit topic +. Heb hem nu niet direct bij de hand maar als je zou zoeken op Telegram binnen dit topic, vind je het wel. Die van de Xbox in topicstarter. Eerst URL.

[ Voor 16% gewijzigd door jmignolet op 24-01-2021 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touzani
  • Laatst online: 18:25
CONvect schreef op zondag 24 januari 2021 @ 15:44:
[...]

even google raadplegen en je komt op het volgende uit: https://www.google.com/se...&sourceid=chrome&ie=UTF-8

[ Voor 19% gewijzigd door touzani op 24-01-2021 15:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CONvect
Zijn die telegram groups niet op het randje van "shady"? Ben er toch wat sceptisch over, zeker aangezien telegrom zo wat eerder underground is.

PSX-sense heeft ook zo eentje opstaan lees ik zopas. https://t.me/joinchat/AAAAAFh2wzYcW-ZNTUX4WQ

Het lijkt allemaal positief en het klinkt leuk, maar ik denk dat je toch best wel 2x nadenkt eer je via deze kanalen op een bestellingspagina van een PS5 of zo terecht komt. Maar ja dat heb je natuurlijk volledig aan jezelf te danken dan.

Bedankt voor de tips alleszins. Was niet op de hoogte dat er zo een telegram groups bestonden, niet tegenstaande dat het niet volledig verrassend is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L-uuc
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-04-2021
Het enige dat ze doen is een seintje geven als er voorraad beschikbaar komt op een verkoopsite, wat is daar shady aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CONvect
L-uuc schreef op zondag 24 januari 2021 @ 16:20:
Het enige dat ze doen is een seintje geven als er voorraad beschikbaar komt op een verkoopsite, wat is daar shady aan?
Welja, ik bedoel shady in de zin van dat die bots geen checks doen op de validiteit en bronnen van de producten. vb Links naar een (ik zeg maar iets) fake game mania pagina met identiek dezelfde layout & page content met de verkoop van de PS5 maar met de domein naam iets in de zin van gemamania.nl/be, iets wat je in uw enthousiasme misschien wel eens over het hoofd kan zien.

Je hangt bij die telegram groups natuurlijk volledig af van de correct- en echtheid van wat die bots uitspuwen en via telegram wordt gedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
CONvect schreef op zondag 24 januari 2021 @ 16:27:
[...]

Welja, ik bedoel shady in de zin van dat die bots geen checks doen op de validiteit en bronnen van de producten. vb Links naar een (ik zeg maar iets) fake game mania pagina met identiek dezelfde layout & page content met de verkoop van de PS5 maar met de domein naam iets in de zin van gemamania.nl/be, iets wat je in uw enthousiasme misschien wel eens over het hoofd kan zien.

Je hangt bij die telegram groups natuurlijk volledig af van de correct- en echtheid van wat die bots uitspuwen en via telegram wordt gedeeld.
Dat kan.
Echter wordt dat niet gedaan.
Die telegram groep bestaat al een aantal maanden, zeer betrouwbaar.

Overigens zijn er ook nog andere groepen die heel veel mensen geholpen hebben(bijv de groep die door een tweaker is gemaakt donkykong)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MelvinW
[...]

Je hoeft de links natuurlijk niet te openen als je je daar niet comfortabel bij voelt. Zodra je een melding krijgt dat er voorraad is bij Bol.com bijv. kun je zelf ook in de browser naar bol.com gaan en de PS5 op te zoeken. Ben je misschien wel al te laat, maar als het je een veiliger gevoel geef, go for it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:55
[...]

Kijk gewoon naar het domein, 'probleem' opgelost.

[ Voor 3% gewijzigd door NotSoSteady op 24-01-2021 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0619tje
[...]

Heb zelf al via een van de groepen een ps5 uit de UK gekocht en gewoon netjes thuis gekregen door amazon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-10 17:22
Geopende ps5 digital van Amazon warehouse die ik voor 200euro heb kunnen bemachtigen komt pas februari 5 aan.. duurt wel lang vind ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

mustiej schreef op maandag 25 januari 2021 @ 00:29:
Geopende ps5 digital van Amazon warehouse die ik voor 200euro heb kunnen bemachtigen komt pas februari 5 aan.. duurt wel lang vind ik..
Proficiat dat die van jou niet geannuleerd is! _/-\o_

Je wacht dan ook op een PS5 die nog verkocht en uitgeleverd moet worden om vervolgens teruggestuurd te worden door een teleurgestelde klant. ;) Alvast succes met het verdere wachten. Nu zal ongetwijfeld iemand wel zijn PS5 terugsturen, de vraag met Amazon is wel hoeveel mensen samen met jou in de wacht staan. :) Mijn order is bij Amazon inmiddels geannuleerd.

Wat wel interessant is, is dat ze denken dit te leveren in februari. Komt overeen met berichtgeving van een krant dat Amazon in de eerste week van februari een grote drop gaat doen.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Arx schreef op maandag 25 januari 2021 @ 08:32:
[...]

Proficiat dat die van jou niet geannuleerd is! _/-\o_

Je wacht dan ook op een PS5 die nog verkocht en uitgeleverd moet worden om vervolgens teruggestuurd te worden door een teleurgestelde klant. ;) Alvast succes met het verdere wachten. Nu zal ongetwijfeld iemand wel zijn PS5 terugsturen, de vraag met Amazon is wel hoeveel mensen samen met jou in de wacht staan. :) Mijn order is bij Amazon inmiddels geannuleerd.

Wat wel interessant is, is dat ze denken dit te leveren in februari. Komt overeen met berichtgeving van een krant dat Amazon in de eerste week van februari een grote drop gaat doen.
Ik denk dat als er geen retour gestuurd wordt aan de hand van wat jij zegt hij dan een nieuwe zal krijgen met een beetje geluk.

Edit: al zou me dat dan weer verbazen om eerlijk te zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Joris8580 op 25-01-2021 09:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice_1984
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 05-10 12:20
Op die warehouse deals ingaan is zonde van je tijd. Als er geen datum aan de order is gekoppeld, wordt hij vanzelf na een aantal weken geannuleerd. Als je wel een datum hebt en hij wordt een aantal keer vooruit geschoven, wordt hij ook geannuleerd. Er reageren gewoonweg teveel mensen op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Joris8580 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 08:57:
[...]

Ik denk dat als er geen retour gestuurd wordt aan de hand van wat jij zegt hij dan een nieuwe zal krijgen met een beetje geluk.

Ik denk juist niet dat je een nieuwe PS5 van Amazon krijgt: immers, mijn PS5 levering (en die van vele anderen) is al door Amazon geannuleerd... :'( Wat dat betreft is Amazon echt geen liefdadigheidsinstelling...
Maurice_1984 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 09:44:
Op die warehouse deals ingaan is zonde van je tijd. Als er geen datum aan de order is gekoppeld, wordt hij vanzelf na een aantal weken geannuleerd. Als je wel een datum hebt en hij wordt een aantal keer vooruit geschoven, wordt hij ook geannuleerd. Er reageren gewoonweg teveel mensen op.
Dat denk ik dus ook.

[ Voor 35% gewijzigd door Arx op 25-01-2021 09:55 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Laatst online: 19:28
Joris8580 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 08:57:
[...]

Nee dan wordt de order gewoon gecanceld. Ik zou de order gewoon cancelen en op zoek blijven gaan naar een nieuwe. De kans dat je deze uitgeleverd krijgt is vrij klein. En 200 euro voor een PS5 Digital klinkt ergens ook wel een beetje onbetrouwbaar.

[ Voor 7% gewijzigd door Timothy3000 op 25-01-2021 10:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-10 17:22
Amazon had wel aangegeven dat de item in Amazon Warehouse is en bestemd is voor mij dus wie weet.. misschien krijg ik wel doos met kattengrit :+ Maar denk zoiezo wel dat ik garant sta voor een PS5 door in de wachtrij gezet te worden

Edit: net contact gehad, geen 4 februari maar 30 januari krijg ik het binnen 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door mustiej op 25-01-2021 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice_1984
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 05-10 12:20
mustiej schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:06:
Amazon had wel aangegeven dat de item in Amazon Warehouse is en bestemd is voor mij dus wie weet.. misschien krijg ik wel doos met kattengrit :+ Maar denk zoiezo wel dat ik garant sta voor een PS5 door in de wachtrij gezet te worden

Edit: net contact gehad, geen 4 februari maar 30 januari krijg ik het binnen 8)7
En dan nog moet je rekening houden met annuleren. Er zijn misschien nog wel 10 of meer mensen met dezelfde order waar de klantenservice ook tegen zegt dat alles voor elkaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iandb1
  • Laatst online: 30-07-2024
PS5 op voorraad bij amazon uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 22:09
Here we go, hopelijk deze week ook voorraad bij andere webshops in de EU!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLLuSion_xGen
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15-05 08:41
Krijg foutmelding als ik hem wil kopen
Pagina: 1 ... 375 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord