Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore058
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 09-06-2022
Amazon uk dual sense controller, £ 39,90 oftewel € 45,- :*) oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:19
Vincitore058 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:47:
Amazon uk dual sense controller, £ 39,90 oftewel € 45,- :*) oOo
3rd Party verkoper en shipped uit China, succes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore058
MelvinW schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 17:50:
[...]

3rd Party verkoper en shipped uit China, succes :P
Zie t nu ook indd... :w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Joris8580 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:55:
Net gebeld door de GM Kortrijk... ze moesten weten of ik de disc of digital wou vast leggen. Volgens hun heeft Sony dat gevraagd om zo grotere leveringen te kunnen leveren. Ook eens gevraagd naar de wachtlijst. Ik sta tussen de 35 en 45 ste op de lijst momenteel en ze denken ten laatste maart april bij mij te zijn maar waarschijnlijk vroeger. Ook eens gevraagd rond die aanbetaling... ze zeiden dat zelfstandige GM winkels dit soms niet meer doen maar de officiele dit wel nog moeten doen. Anyway het begint te korten...

Edit: iemand nog dit telefoontje gehad van GM?
🤐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IssY_I
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-05 17:14
il1umina schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:20:
Ook net track en trace gehad! [mbr].... van mijn reservering van 21 november

Deze kleine toevoeging was heel wat duidelijker geweest.[/mbr]
Ik heb mijn reservering op 18 november gedaan (mediamarkt) eerder als jou dus maar nog niks gehoord.. hoe kan dat nouw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

IssY_I schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 19:54:
[...]

Ik heb mijn reservering op 18 november gedaan (mediamarkt) eerder als jou dus maar nog niks gehoord.. hoe kan dat nouw
Misschien omdat Bol en MediaMarkt verschillende leveringen krijgen en de verschillende winkels niet is te vergelijken?

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-10 17:22
Morgen levering voor Nederlandse en Belgische webshops volgens Telegram. Iemand meer info hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
  • Laatst online: 28-03-2021
mustiej schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 20:00:
Morgen levering voor Nederlandse en Belgische webshops volgens Telegram. Iemand meer info hierover?
Had het eens gevraagd toen ik GM aan de lijn had en zij weten van niets... maar zoals eerder gezegd kunnen zij niet weten wat andere winkels verwachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jepperrrr
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21-11-2022
Net een dualsense Charging station bij MM gekocht, zijn weer op voorraad. Kan hem maar vast hebben 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Jepperrrr schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 20:59:
Net een dualsense Charging station bij MM gekocht, zijn weer op voorraad. Kan hem maar vast hebben 😇
Danke net een kunnen bestellen...

Edit: voor een vriend die hem nog niet had...

[ Voor 8% gewijzigd door Joris8580 op 20-01-2021 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Jepperrrr schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 20:59:
Is weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Laadstation is er weer op MM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L-uuc
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-04-2021
Joris8580 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 20:58:
[...]

Had het eens gevraagd toen ik GM aan de lijn had en zij weten van niets... maar zoals eerder gezegd kunnen zij niet weten wat andere winkels verwachten.
Een woordvoerder van de Mediamarkt had zich tegenover nu.nl al eens beklaagd dat Sony de vervelende gewoonte heeft om retailers pas een week van tevoren op de hoogte te stellen, dus het zou natuurlijk best goed kunnen dat zij pas ergens begin volgende week een bericht krijgen als de distributiecentra in Europa er mee klaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Ja had hem ook weer online zien schieten...
L-uuc schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:12:
[...]

Een woordvoerder van de Mediamarkt had zich tegenover nu.nl al eens beklaagd dat Sony de vervelende gewoonte heeft om retailers pas een week van tevoren op de hoogte te stellen, dus het zou natuurlijk best goed kunnen dat zij pas ergens begin volgende week een bericht krijgen als de distributiecentra in Europa er mee klaar zijn.
Ach zo... wist ik niet of was ik vergeten excuus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fre_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-09 15:05
weet niet of je vanuit Nederland bij de Belgische MM de dual sense charger kunt bestellen, zoja, daar staat ie 10 euro goedkoper ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sybrenb93
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-04-2022
Iemand enig idee hoe het zit als je een pre-order hebt staan in de winkel van MediaMarkt? De winkels zijn zoals het er naar uit ziet voorlopig nog wel gesloten dus die kan je natuurlijk nooit ophalen als er voorraad is. Maar online en de winkels staan zover ik weet los van elkaar?

Heb een pre-order uit november staan maar sta ook op de lijst van Bol, en ben het wachten net als jullie spuugzat! Haha :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Sybrenb93 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:46:
Iemand enig idee hoe het zit als je een pre-order hebt staan in de winkel van MediaMarkt? De winkels zijn zoals het er naar uit ziet voorlopig nog wel gesloten dus die kan je natuurlijk nooit ophalen als er voorraad is. Maar online en de winkels staan zover ik weet los van elkaar?

Heb een pre-order uit november staan maar sta ook op de lijst van Bol, en ben het wachten net als jullie spuugzat! Haha :-(
MediaMarkt heeft ook een bezorgdienst vanuit de filialen. Die hebben ze ook gebruikt bij de vorige lading PS5's die ze tijdens de lockdown binnenkregen.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sybrenb93
Oh dat zou fijn zijn als het op die manier afgehandeld kan worden, al vraag ik me af hoe dat dan in zijn werking gaat met de betaling. Ik wacht met smart op het belletje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0619tje
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-04-2021
Sybrenb93 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:56:
Oh dat zou fijn zijn als het op die manier afgehandeld kan worden, al vraag ik me af hoe dat dan in zijn werking gaat met de betaling. Ik wacht met smart op het belletje!
Ze bellen en vragen of je hem nog wilt, wil je dit dan ontvang je een email dacht ik met een betalings optie.

Daarna brengen ze hem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• burnoutpc
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-10 13:49
Stoort mij wel dat retailers allemaal de prijs omhoog gegooid hebben voor dat laadstation.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• leFibo
  • Laatst online: 09-03-2023
Goh morgenmiddag wakker vanuit de nachtdienst en dan staat ie beneden klaar om uitgepakt en geinstalleerd te worden. Finally! _/-\o_

https://psnprofiles.com/leFibo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 0619tje
Bedankt BOL! Jullie hebben me een hartverzakking gegeven.... ik dacht huhhh is de ps5 onderweg??

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zSzu3oUTU600fxxweko3k9XMn_o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cAhsCljAgDRa14qHzvDi2vcy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
0619tje schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 07:14:
Bedankt BOL! Jullie hebben me een hartverzakking gegeven.... ik dacht huhhh is de ps5 onderweg??

[Afbeelding]
Foutje? Helaas...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0619tje
Nee gewoon promoten van hun app 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-10 13:55
0619tje schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 07:14:

[Afbeelding]
Hier hetzelfde. Blij en teleurgesteld binnen 10 seconden haha. Gewoon wachten, ze komen vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:13
Heeft Sony eigenlijk de afgelopen periode wat laten horen van zichzelf over het leveren van ps5's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
aaaido schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 08:36:
Heeft Sony eigenlijk de afgelopen periode wat laten horen van zichzelf over het leveren van ps5's?
GM heeft mij gisteren gebeld en zei dat sony aan hun had gevraagd welke versie hun klanten wouden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crazynuts
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
Joris8580 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:18:
[...]

GM heeft mij gisteren gebeld en zei dat sony aan hun had gevraagd welke versie hun klanten wouden...
Ik neem aan dat GM dat al lang in hun systeem heeft staan. Indien ze dat niet hebben, is dat wel heel erg slordig, onhandig, naïef en passief van GM. Het is niet dat het net pas bekend is dat er 2 versies zijn. Als ze echt zo passief zijn vind ik het ook niet gek dat ze maar relatief kleine leveringen krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bizar895
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-10-2024
crazynuts schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:29:
[...]

Ik neem aan dat GM dat al lang in hun systeem heeft staan. Indien ze dat niet hebben, is dat wel heel erg slordig, onhandig, naïef en passief van GM. Het is niet dat het net pas bekend is dat er 2 versies zijn. Als ze echt zo passief zijn vind ik het ook niet gek dat ze maar relatief kleine leveringen krijgen.
Toen ik mijn preorder zette bij gamemania zei hij al dat zodra ik aan de beurt zou zijn ze zouden bellen welke versie je wilde hebben, zodat je dat niet in het begin door hoefde te geven en bij twijfel nog kon switchen. Vond het ook een beetje raar, maar zo gebeurt het dus wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris8580
Bizar895 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:34:
[...]

Toen ik mijn preorder zette bij gamemania zei hij al dat zodra ik aan de beurt zou zijn ze zouden bellen welke versie je wilde hebben, zodat je dat niet in het begin door hoefde te geven en bij twijfel nog kon switchen. Vond het ook een beetje raar, maar zo gebeurt het dus wel.
Ja idem hier, maar toen ik vroeg of dat wilde zeggen of ik aan de beurt was zeide zij op hun beurt dat dat niet zo was maar dat sony dit zou gevraagd hebben... heb zoals ik al een paar keer aanhaalde al een hele tijd een pre order daar lopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
Bizar895 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:34:
[...]

Game Mania bestelt dan willekeurig versies van de PS5? Als straks iedereen zegt doe mij dan maar de DE dan hebben ze daar tekort van en van de versies met schijf teveel.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-10 08:34

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Ik heb bij mijn pre-order bij GM moeten doorgeven welke versie ik wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

TylerMayhem schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:26:
Wanneer pre-order?
en gebeld door filiaal of HQ?

Hier pre-order van eind juni. Geen belletje gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-10 08:34

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

SqueakyClean schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:35:
[...]

Wanneer pre-order?
en gebeld door filiaal of HQ?

Hier pre-order van eind juni. Geen belletje gehad.
05 December langsgeweest in GM Antwerpen waar ik een pre-order heb gedaan, bij plaatsen van die pre-order werd mij direct gevraagd of ik Disk of Digital wilde. Dus ik verwacht geen telefoontje van GM tegen dat ik ooit aan de beurt ben welke versie ik wil maar enkel dat ik erom kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cancellaratje
  • Laatst online: 03-12-2024
Zijn er nog mensen die het recentelijk gelukt is om een pre-order bij mediamarkt te plaatsen, en zo ja, hoe?
Heb enkele lokale vestigingen gebeld maar werd doorverbonden naar een algemeen antwoordapparaat :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nylato
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-10 09:59
cancellaratje schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:44:
Zijn er nog mensen die het recentelijk gelukt is om een pre-order bij mediamarkt te plaatsen, en zo ja, hoe?
Heb enkele lokale vestigingen gebeld maar werd doorverbonden naar een algemeen antwoordapparaat :|
mij was het op 10 januari gelukt. Telefonisch. (nummer gebeld die je kan gebruiken om bestellingen daar te maken. Weet niet of elke mediamarkt daar een nummer voor opgezet heeft.)
Zonder aanbetaling. Ze vroegen wel of ik een mediamarkt Klantenkaart had. (die had ik toevallig).
Daarna en dag of 2 later bevestiging gekregen via de mail.

Dit gaat over MM ekkersrijt (eindhoven)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KabelKink1991
  • Laatst online: 29-09-2021
Nou Bol, kom maar door met die Track & Trace! 8)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vincitore058
Nou retailers... kom maar door met die lading stock... ben er wel een beetje klaar mee onderhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
TylerMayhem schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:26:
Ik gisteren toen ik gebeld werd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry Bouman
  • Laatst online: 11-10 08:42
Ik vraag me vooral af.. Wordt er uberhaupt iets uitgeleverd in MM België?

Ik sta als 35ste op lijst MM Deurne maar weet niet hoeveel ik nu sta...
Wil deze snaken ook niet telkenmale lastig vallen om te weten waar ik juist sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Ferry Bouman schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:51:
Ik vraag me vooral af.. Wordt er uberhaupt iets uitgeleverd in MM België?

Ik sta als 35ste op lijst MM Deurne maar weet niet hoeveel ik nu sta...
Wil deze snaken ook niet telkenmale lastig vallen om te weten waar ik juist sta.
Had het uit nieuwsgierigheid eens in de MM brussel gevraagd en daar zeiden ze dat ze er al heel wat hadden uitgeleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jepperrrr
Intertoys heeft schijnbaar nog helemaal niks gehad, ben benieuwd of die dan ook een keer aan de beurt zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
Jepperrrr schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 13:01:
Intertoys heeft schijnbaar nog helemaal niks gehad, ben benieuwd of die dan ook een keer aan de beurt zijn
Terwijl ze wel online hebben verkocht en toen is de website gercrasht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oneshot1tkil
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 31-01 13:02
Nitwitt1991 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 13:10:
[...]

Terwijl ze wel online hebben verkocht en toen is de website gercrasht
Ookal krijgt intertoys straks voorraad, heeft geen zin om te bestellen...
Zelfde geval bij bcc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jepperrrr
oneshot1tkil schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 13:26:
[...]

Ookal krijgt intertoys straks voorraad, heeft geen zin om te bestellen...
Zelfde geval bij bcc.
Dat heb ik niet helemaal gevolgd. Waarom zouden die niet verkocht worden?

Intertoys bij ons doet lokale leveringen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 0619tje
Jepperrrr schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 13:48:
[...]

Dat heb ik niet helemaal gevolgd. Waarom zouden die niet verkocht worden?

Intertoys bij ons doet lokale leveringen.
Hij zegt niet dat ze niet verkocht worden, hij zegt dat het geen nut heeft om daar te bestellen. Aangezien ze maar 200 ofzo krijgen, en er 10.000 man op die site gaan, en na 2 seconden ligt de site plat.

Maar voor ieder die dat denkt hebben wij een kans extra 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timonsl
  • Laatst online: 24-06 21:30
0619tje schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 14:04:
[...]

Hij zegt niet dat ze niet verkocht worden, hij zegt dat het geen nut heeft om daar te bestellen. Aangezien ze maar 200 ofzo krijgen, en er 10.000 man op die site gaan, en na 2 seconden ligt de site plat.

Maar voor ieder die dat denkt hebben wij een kans extra 8)
Als ik inlog op de website van Intertoys heb ik de PS5 wel al in mijn winkelmand. Meer mensen die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nosfertu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:14
timonsl schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 14:07:
[...]

Als ik inlog op de website van Intertoys heb ik de PS5 wel al in mijn winkelmand. Meer mensen die dit hebben?
Ja, heb ik ook al sinds het moment dat ze tijdelijk in december de PS5 verkochten. Zodra je op je winkelmandje klikt krijg je de fout dat het artikel er niet is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sybrenb93
Nog niks van Bol he? Helaas. Ik had er deze week toch echt stiekem op gerekend..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JaY-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-02 22:14

JaY-

Het is mij.

Ik ben vandaag gebeld door GM (Vlaardingen) met de vraag voor welke versie. Nog gevraagd naar indicatie over levertijd en het loopt mondjesmaat binnen. Gaat nog wel een paar maanden duren, meer konden ze niet zeggen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
JaY- schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 15:32:
Ik ben vandaag gebeld door GM (Vlaardingen) met de vraag voor welke versie. Nog gevraagd naar indicatie over levertijd en het loopt mondjesmaat binnen. Gaat nog wel een paar maanden duren, meer konden ze niet zeggen helaas.
Heuj. Dat is mijn woonplaats. Wel jammer dat de Game Mania zo moeilijk heeft. Normaal waren ze altijd snel en goed bevoorraad.....

Ik zou als ik jou was Amazon in de gaten houden. Als je snel aan de PS5 wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
nosfertu schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 14:10:
[...]

Ja, heb ik ook al sinds het moment dat ze tijdelijk in december de PS5 verkochten. Zodra je op je winkelmandje klikt krijg je de fout dat het artikel er niet is.
Ja dat heb ik ook al een hele tijd. Scheelt wel een stapje, als ze dat ding ooit weer gaan verkopen.... :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moh-El
  • Laatst online: 30-01-2021
papierre schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 16:10:
Zojuist ben ik gebeld door bol.com dat ik mijn PS5 kan betalen en dat hij vandaag nog gaat worden verstuurd. Mijn PS5 was kwijt geraakt en na flink wat gedoe met de klantenservice toch nog zo opgelost. Dus voor degene die nog moeten wachten, de PS5's staan klaar!
Ook net (nogmaals) gebeld geweest door Bol. Ik blijk niet op de 'reserveringslijst' te staan, maar een ander type lijst voor diegenen die hun PS5 zijn kwijtgeraakt. Ze wachten op een voorraad update van hun magazijn en hij verwacht dat ik tegen eind volgende week mijn PS5 in huis heb!

Dus wat papierre hierboven zegt is legit! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Moh-El op 21-01-2021 16:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Moh-El schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:01:
[...]

Ook net (nogmaals) gebeld geweest door Bol. Ik blijk niet op de 'reserveringslijst' te staan, maar een ander type lijst voor diegenen die hun PS5 zijn kwijtgeraakt. Ze wachten op een voorraad update van hun magazijn en hij verwacht dat ik tegen eind volgende week mijn PS5 in huis heb!

Dan kan iedereen die wel op de lijst staat er stiekem vanuit gaan dat je deze en volgende week nog geen T&T gaat krijgen

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
[...]

Dat zou wel echte top service zijn voor die kwijtgeraakte mensen. Dat zou best een hulde aan bol.com mogen zijn. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sybrenb93
[...]

Wat goed nieuws voor je! De reserveringslijst zal dus helaas nog een tijdje geduld moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
[...]

Hoe is dat in z'n werk gegaan dan? Kreeg je x aantal tijd geleden dan wel een track en trace maar er is nooit iets aangekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moh-El
Nitwitt1991 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:05:
[...]

Dat zou wel echte top service zijn voor die kwijtgeraakte mensen. Dat zou best een hulde aan bol.com mogen zijn. _/-\o_
Inderdaad, je ziet dat ze degelijk wel moeite doen! T&T zou midden volgende week zijn. Ze gingen even nazien of hetgeen ze in magazijn hebben, één op één kunnen uitleveren aan diegenen die op de lijst staan.

Dus er is wel stock :-) Enkel wachten ze nog op een lijst van de magazijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moh-El
burnoutpc schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:10:
[...]

Hoe is dat in z'n werk gegaan dan? Kreeg je x aantal tijd geleden dan wel een track en trace maar er is nooit iets aangekomen?
Ja op 4 december een T&T gekregen dat het zaterdag 5/12 geleverd zou worden, op 5/12 werd het dan maandag 7/12, telkens zag ik het bericht "Bezorgmoment uitgesteld", dan na een week contact opgenomen met PostNL dat ik nog steeds niets heb ontvangen. Van hen moest ik Bol contacteren en ze hebben een "onderzoek" opgestart bij PostNL, deze heeft aangegeven dat het pakketje kwijt was en Bol had mijn betaling dan maar teruggestort.

Toen ik hoorde van de lijst, heb ik contact opgenomen met Bol welke oplossing ze hebben voor mensen wiens PS5 kwijtgeraakt is. En of we natuurlijk ook mee op de lijst mogen :P Ze wisten het zelf niet en gingen dit bekijken, na een 2tal weken telefoontje gehad dat ik op een lijst werd gezet. Ik nam aan dat dit het reserveringslijst was.

Vandaag nogmaals telefoon gekregen dat ze mensen die hun PS5 zijn kwijtgeraakt, 1 op 1 telefonisch gaan helpen aan een PS5. Ze hebben wel PS5 in stock, maar weten niet exact hoeveel, dus wachten ze op een magazijn-update. En eind volgende week heb ik hem :-) Als het tenminste niet weer kwijtraakt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burnoutpc
Moh-El schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:20:
[...]

Ja op 4 december een T&T gekregen dat het zaterdag 5/12 geleverd zou worden, op 5/12 werd het dan maandag 7/12, telkens zag ik het bericht "Bezorgmoment uitgesteld", dan na een week contact opgenomen met PostNL dat ik nog steeds niets heb ontvangen. Van hen moest ik Bol contacteren en ze hebben een "onderzoek" opgestart bij PostNL, deze heeft aangegeven dat het pakketje kwijt was en Bol had mijn betaling dan maar teruggestort.

Toen ik hoorde van de lijst, heb ik contact opgenomen met Bol welke oplossing ze hebben voor mensen wiens PS5 kwijtgeraakt is. En of we natuurlijk ook mee op de lijst mogen :P Ze wisten het zelf niet en gingen dit bekijken, na een 2tal weken telefoontje gehad dat ik op een lijst werd gezet. Ik nam aan dat dit het reserveringslijst was.

Vandaag nogmaals telefoon gekregen dat ze mensen die hun PS5 zijn kwijtgeraakt, 1 op 1 telefonisch gaan helpen aan een PS5. Ze hebben wel PS5 in stock, maar weten niet exact hoeveel, dus wachten ze op een magazijn-update. En eind volgende week heb ik hem :-) Als het tenminste niet weer kwijtraakt..
Zo te horen ben jij dus niet de enige waar dit bij gebeurd is? Hoeveel moeten dit er dan wel niet zijn geweest :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cropolite
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-10 22:53
burnoutpc schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 17:31:
[...]

Zo te horen ben jij dus niet de enige waar dit bij gebeurd is? Hoeveel moeten dit er dan wel niet zijn geweest :X
Hier ook 4 december, alleen dan een BCC ps5 en bij DHL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L-uuc
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-04-2021
JaY- schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 15:32:
Van wanneer is je pre-order? Ik heb hem relatief laat (6 oktober) geplaatst en toen gaven ze maart als verwachte leveringsdatum op, vraag me af hoe het kan dat ze bij jou pas zo laat verwachten te kunnen leveren.

[ Voor 19% gewijzigd door L-uuc op 21-01-2021 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-10 15:20
Op dit moment lijkt de pulse op online voorraad bij Intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:48
burnoutpc schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 17:31:
[...]

zelfde soort verhaal als bij mij...dan van amazon duitsland .

Zaterdag gaat de mijne in verzending en morgen contact om te kijken hoe we de levering gewaarborgd krijgen zonder dat hij kwijtraakt in een depot of een pakje neergezet wordt met bevestiging van mail terwijl het niet persoonlijk ontvangen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santiago2019
  • Laatst online: 04-01-2022
L-uuc schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 19:05:
[...]

Van wanneer is je pre-order? Ik heb hem relatief laat (6 oktober) geplaatst en toen gaven ze maart als verwachte leveringsdatum op, vraag me af hoe het kan dat ze bij jou pas zo laat verwachten te kunnen leveren.
Omdat die indicatie van maart totaal niet klopt vrees ik. Mensen die hem pas zo laat hebben besteld bij GM kijken volgens mij echt tegen Q3 van dit jaar aan met een beetje geluk. Het is by far de meest voordehandliggende keten geweest voor vele mensen. Niet alleen al voor de reveal van de PS5 in juli, maar ook vlak na het event in september.

Ik hoop natuurlijk voor je dat ik er compleet naast zit, maar ik zou persoonlijk dan mijn hoop steken in losse verkoop wanneer er zich ergens een kans voordoet (indien je niet zou willen wachten tot na de zomervakantie).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-10 17:22
Gisteren gaf de Telegram groep aan te wachten voor morgen voor een grote levering. Nog een update daarover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sybrenb93
Ik heb net nog even telefonisch contact gehad met een MediaMarkt medewerker, die hoorbaar geïriteerd was toen ik begon over de ps5 haha. In eerste instantie liet hij niets los, maar schijnbaar hebben ze onlangs bestellingen de deur uit gedaan en mocht je een pre-order hebben en nog niet gebeld zijn dan ben je dus nog niet aan de beurt of zijn ze momenteel nog de bestellingen aan het verwerken. Dit verschilt per filliaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore058
mustiej schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 20:22:
Gisteren gaf de Telegram groep aan te wachten voor morgen voor een grote levering. Nog een update daarover?
Als daar vandaag niets over geroepen is aldaar dan zal het wel weer uit de lucht gegrepen zijn vrees ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kal1mar1
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-07 23:24
Vincitore058 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 20:32:
[...]

Als daar vandaag niets over geroepen is aldaar dan zal het wel weer uit de lucht gegrepen zijn vrees ik.
Is niet de eerste keer.. in die groep wordt er vaker van alles geroepen maar blijkt helaas weinig van waar te zijn. Tip: alles met een korreltje zout nemen. Beste is gewoon om de psx-sense telegram groep in de gaten te houden voor eventuele voorraad die beschikbaar komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Shaker74 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 19:16:
Op dit moment lijkt de pulse op online voorraad bij Intertoys.
MM belgie al de hele tijd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cropolite
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-10 22:53
Allemaal geruchten joh. Wordt al 2 weken gezegd dat er nu 'echt een drop moet komen' of het wordt 'verzendklaar' gemaakt. Eerst zien haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• j3ss3y
  • Laatst online: 22-01-2021
Hi guys,

Zelf ontwikkel ik wat scripts voor grote bedrijven en dacht bij mezelf dat ik wel Monitors kon bouwen voor bepaalde sites die het toelaten. Na een maandje er aan gewerkt te hebben wil ik graag wat voor de community terug doen.

Voor diegene die Discord hebben, zelf heb ik Monitors gebouwd voor Intertoys, Gamemania, Bol.com en Nedgame. Deze zullen afgaan zodra er nieuwe stock is geladen bij een van deze sites.

Volgende artikelen worden gemonitord;

- Playstation 5 Disk Version
- Playstation 5 Digital Version
- Xbox Series X
- Playstation 5 accessoires zoals; Controllers, Headsets, Charging Stations, etc.
- Xbox Series X accessoires zoals; Controllers, Headsets, Charging Stations, etc.

In de chat kunnen jullie wellicht de disucssies verder doorvoeren, en wellicht wat suggesties doorgeven waarvoor er monitors moeten aangemaakt worden. Hier bedoel ik mee welke producten en welke sites.

Nogmaals, deze monitors heb ik gebouwd omdat ik andere niet vertrouw en merk dat er een delay in zit waardoor andere sneller kunnen profiteren. Als dat niet zo is, excuses daarvoor. Ik dacht zelf, als ik het zelf kan maken, weet ik dat het 100% real-time is.

De volgende link laat 10 members toe, expired in één dag. Dit is een opkomende Monitor Group dus altijd ruimte voor verbetering. Mening mag gedeeld worden maar graag netjes houden anders lig je er zo uit haha.

Reden van het limiet van members is dat er overzicht gehouden moet worden aangezien nog niet alles klaar is. Er worden nog aardig wat Monitors gebouwd. Ik weet namelijk wat voor chaos een Discord Server met zich kan meebrengen.

LINK: https://discord.gg/sEh96jWE

J3SS. :)

[ Voor 196% gewijzigd door Geronimous op 23-01-2021 05:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:22
Sybrenb93 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 20:29:
Ik heb net nog even telefonisch contact gehad met een MediaMarkt medewerker, die hoorbaar geïriteerd was toen ik begon over de ps5 haha.
Snap ik wel als iedereen steeds blijft bellen over hoe of wat terwijl zij het ook gewoon niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob01786
  • Laatst online: 28-10-2023
Wat super dat je dat gemaakt hebt 😁. Wat jammer dat hij al vol zit 🙃.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19:53
j3ss3y schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 01:07:
Hi guys,

Zelf ontwikkel ik wat scripts voor grote bedrijven en dacht bij mezelf dat ik wel Monitors kon bouwen voor bepaalde sites die het toelaten. Na een maandje er aan gewerkt te hebben wil ik graag wat voor de community terug doen.

Voor diegene die Discord hebben, zelf heb ik Monitors gebouwd voor Intertoys, Gamemania, Bol.com en Nedgame. Deze zullen afgaan zodra er nieuwe stock is geladen bij een van deze sites.

- Xbox Series X
- Playstation 5 accessoires zoals; Controllers, Headsets, Charging Stations, etc.
- Xbox Series X accessoires zoals; Controllers, Headsets, Charging Stations, etc.

In de chat kunnen jullie wellicht de disucssies verder doorvoeren, en wellicht wat suggesties doorgeven waarvoor er monitors moeten aangemaakt worden. Hier bedoel ik mee welke producten en welke sites.

Nogmaals, deze monitors heb ik gebouwd omdat ik andere niet vertrouw en merk dat er een delay in zit waardoor andere sneller kunnen profiteren. Als dat niet zo is, excuses daarvoor. Ik dacht zelf, als ik het zelf kan maken, weet ik dat het 100% real-time is.

De volgende link laat 10 members toe, expired in één dag. Dit is een opkomende Monitor Group dus altijd ruimte voor verbetering. Mening mag gedeeld worden maar graag netjes houden anders lig je er zo uit haha.

Reden van het limiet van members is dat er overzicht gehouden moet worden aangezien nog niet alles klaar is. Er worden nog aardig wat Monitors gebouwd. Ik weet namelijk wat voor chaos een Discord Server met zich kan meebrengen.

Goed bezig!
Dachten er meer want hij zit helaas al vol haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:25
TrueGamer schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 06:50:
[...]

Goed bezig!
Dachten er meer want hij zit helaas al vol haha
Ik zou nog wel interesse hebbben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timetje100
j3ss3y schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 01:07:
Hi guys,

- Xbox Series X

Mocht er nog een plaats vrij komen dan meld ik mij graag aan :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:19
Joh, er wordt daar al weken geroepen dat er nu toch echt voorraad aan zit te komen, maar dat gebeurt nooit. Hetzelfde met al die Twitter-kanalen die al weken dingen roepen. Uiteindelijk klopt er nooit wat van en lijkt het alsof ze maar wat roepen in de hoop dat er uiteindelijk iets van klopt. Neem al die berichten met een korrel zout en houdt het bij de officiële communicatie vanuit retailers en Sony zelf.

Daarnaast zijn er bij verscheidene winkels ook nog genoeg pre-orders die uitgeleverd moeten worden. Vrije verkoop gaat bij een aantal winkels echt nog wel even duren en bij een winkel als Coolblue kun je toch wel weer een loting verwachten.

[ Voor 16% gewijzigd door MelvinW op 22-01-2021 07:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timetje100
MelvinW schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 07:56:
[...]

Joh, er wordt daar al weken geroepen dat er nu toch echt voorraad aan zit te komen, maar dat gebeurt nooit. Hetzelfde met al die Twitter-kanalen die al weken dingen roepen. Uiteindelijk klopt er nooit wat van en lijkt het alsof ze maar wat roepen in de hoop dat er uiteindelijk iets van klopt. Neem al die berichten met een korrel zout en houdt het bij de officiële communicatie vanuit retailers en Sony zelf.

Daarnaast zijn er bij verscheidene winkels ook nog genoeg pre-orders die uitgeleverd moeten worden. Vrije verkoop gaat bij een aantal winkels echt nog wel even duren en bij een winkel als Coolblue kun je toch wel weer een loting verwachten.
PS5 chat heeft een bron van Sony Europa, die is op dit moment best wel accuraat geweest met leveringen! Zo had hij het ook al goed dat er dualsense oplaadstations beschikbaar kwamen. Dus het is wel redelijk accuraat op dit moment.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 12:57
timetje100 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 08:10:
[...]

PS5 chat heeft een bron van Sony Europa, die is op dit moment best wel accuraat geweest met leveringen! Zo had hij het ook al goed dat er dualsense oplaadstations beschikbaar kwamen. Dus het is wel redelijk accuraat op dit moment.
We zitten al veel te lang te wachten, bijna 3 maanden verder inmiddels en er is nog amper voorraad geweest. Deze, of volgende week zal er toch wel losse verkoop komen mag ik hopen. |:(

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Nu online
Ik hoorde gisteren (volgens mij bij Gamekings) dat de bazin van AMD had gezegd dat de tekorten nog wel tot in de zomer aan kunnen houden. Zowel AMD als Sony als MS gebruiken dezelfde chip en daar worden er te weinig van gemaakt. Dat is het nadeel als je bij launch een hele nieuwe chip gebruikt, het is niet anders. Maar aangezien er nog nauwelijks echte exclusives zijn is het wachten wel op te brengen. Als ik m maar heb voor GT7.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
*snip* op de man

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 23-01-2021 05:41 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Vincitore058
*knip* op de man

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 23-01-2021 05:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-10 15:23
Vincitore058 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 09:17:
Ik hoop dat men bij de ps6 stopt met pre-orders. Driekwart jaar wachten op je ps5 is toch te gek voor woorden man. Waar zie je dat meer? Nog nooit meegemaakt.
Het is inderdaad bezopen ja. Je mag verwachten dat ze ondanks de pandemie nu wel een proces hebben bedacht om de productie op te schroeven maar het lijkt eerder alsof deze naar beneden is gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
De PS4 was ook slecht verkrijgbaar in het begin. Met een launch eind november 2013 en rond mei 2014 heb ik er toen 1 kunnen aanschaffen omdat Intertoys buiten preorders vrije verkoop deed.

Maar hij was in mei 2014 alles behalve vrij verkrijgbaar. Je kon echt niet een MM inlopen en er 1 aanschaffen, een half jaar na release.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitwitt1991
schumi2004 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 09:45:
[...]

Het is inderdaad bezopen ja. Je mag verwachten dat ze ondanks de pandemie nu wel een proces hebben bedacht om de productie op te schroeven maar het lijkt eerder alsof deze naar beneden is gegaan.
Als je chipfabrikant (AMD) ook aan Microsoft levert en aan Sony en nog eigen chips maakt, hoe wil jij dan als bedrijf extra PS5's uitpoepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-10 15:23
Nitwitt1991 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 10:05:
[...]

Als je chipfabrikant (AMD) ook aan Microsoft levert en aan Sony en nog eigen chips maakt, hoe wil jij dan als bedrijf extra PS5's uitpoepen?
Dan hebben er een paar bedrijven behoorlijk lopen te slapen want je moet wel heel erg naïef geweest zijn als je dit niet zag aankomen (pandemie of niet).
Ik geloof ook niet dat het er beter uit gezien had als we geen pandemie gehad zouden hebben.
B-Real schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 09:52:
[...]
Ik heb het idee dat mensen die zich nu ergeren aan het pre-order systeem vooral balen dat ze zelf niet of veel te laat een pre-order hebben geplaatst :9
Waar nog eens bij komt dat er o.a. Amazon en Coolblue niet eens met pre-orders werken en je daar dus net zoveel kans maakt als ieder ander.
Uhh nee! Day one had leuk geweest maar ik prefereer liever een rev2.
Het is sowieso belachelijk dat pre-order systeem hoe je het noemt, zowat een jaar van tevoren pre-orderen en ondertussen de boel maar lekker lopen hypen.

[ Voor 50% gewijzigd door schumi2004 op 22-01-2021 10:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Laatst online: 22:31
Er zijn gigantisch veel pre-orders, over de hele wereld, en er heerst een pandemie. Het is vervelend dat mensen langer moeten wachten dan gebruikelijk maar ze kunnen ook niet meer doen dan ze nu al doen. Als alle pre-orders hun console voor mei hebben en daarna de losse verkoop kan starten hebben ze het imo netjes gedaan.

Ik ben juist blij met het pre-order systeem. Geeft ieder een vrij eerlijke kans om op tijd te bestellen.

On topic: Wordt de nieuwe batch deze week nog verwacht of bleek dat niet waar te zijn?

[ Voor 23% gewijzigd door Timothy3000 op 22-01-2021 10:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijnio
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-08 13:14
Timothy3000 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 10:14:
Er zijn gigantisch veel pre-orders, over de hele wereld, en er heerst een pandemie. Het is vervelend dat mensen langer moeten wachten dan gebruikelijk maar ze kunnen ook niet meer doen dan ze nu al doen. Als alle pre-orders hun console voor mei hebben en daarna de losse verkoop kan starten hebben ze het imo netjes gedaan.

Ik ben juist blij met het pre-order systeem. Geeft ieder een vrij eerlijke kans om op tijd te bestellen.

On topic: Wordt de nieuwe batch deze week nog verwacht of bleek dat niet waar te zijn?
Ik ben het met je eens, het pre-order systeem geeft mensen tenminste een eerlijke kans. Zover ik begrepen heb zijn er bij de release van de PS5 helaas ook veel groepen geweest die d.m.v. bots en automatisch bestellen veel PS5's hebben bemachtigd en doorverkocht. Ook dit heeft invloed gehad op de beschikbaarheid.

On topic: gisteren heb ik mijn PS5 gekregen van de Game Mania (pre order 25 mei). Er is dus in ieder geval een levering geweest in NL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moh-El
Huisgenoot is hier net opgebeld geweest door GM (België). Bij de pre-order moesten ze nog niet meegeven welke editie ze graag hadden.

Nu werd hij dus opgebeld met de vraag welke hij wilt, aangezien GM een levering verwacht komende week. Hij heeft wel gemeld dat het heel waarschijnlijk enkele paletten Disc's zullen zijn en geen Digital.

Wat denken jullie hiervan? Gaan we komende week echt een levering zien? Ikzelf heb eind volgende week mijn PS5 van Bol. Verwachten we dan dat Amazon en dergelijk ook losse verkoop zal hebben? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GW1992
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 03-06-2021
Nitwitt1991 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 10:20:
[...]

Aanvoer van grondstoffen om chips te maken heeft ook stilgelegen. Hoe kan AMD extra chips uitpoepen als hij leveranciers weer te weinig grondstoffen aanleveren door de lockdowns in vele landen?
Het is niet eens de aanvoer van grondstoffen of chips, maar waarom zou Sony de capaciteit voor bijvoorbeeld x5 te kunnen produceren willen als over een jaar bijna iedereen zo’n ding heeft? Dan heb je fabrieken, machines en personeel kosten nog steeds maal 5, maar iedereen heeft er al een, dus ze worden bijna niet meer verkocht. Nu kunnen alle fabrieken, machines en personeel door blijven werken tot de PS6 er aan komt. De kosten van zo’n hoge productie en daarna terug schroeven (personeel ontslaan, lege fabrieken en machines die stil staan) zijn voor Sony waarschijnlijk hoger dan wat het op zou leveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris8580
Moh-El schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:22:
Huisgenoot is hier net opgebeld geweest door GM (België). Bij de pre-order moesten ze nog niet meegeven welke editie ze graag hadden.

Nu werd hij dus opgebeld met de vraag welke hij wilt, aangezien GM een levering verwacht komende week. Hij heeft wel gemeld dat het heel waarschijnlijk enkele paletten Disc's zullen zijn en geen Digital.

Wat denken jullie hiervan? Gaan we komende week echt een levering zien? Ikzelf heb eind volgende week mijn PS5 van Bol. Verwachten we dan dat Amazon en dergelijk ook losse verkoop zal hebben? 8)7
Had hier ook al aangegeven dat ze me belde voor dezelfde reden... ik vermoed (hoop) dat dit wil zeggen dat ik eindelijk bijna aan de beurt ben.
Tijnio schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 10:56:
[...]

Ik ben het met je eens, het pre-order systeem geeft mensen tenminste een eerlijke kans. Zover ik begrepen heb zijn er bij de release van de PS5 helaas ook veel groepen geweest die d.m.v. bots en automatisch bestellen veel PS5's hebben bemachtigd en doorverkocht. Ook dit heeft invloed gehad op de beschikbaarheid.

On topic: gisteren heb ik mijn PS5 gekregen van de Game Mania (pre order 25 mei). Er is dus in ieder geval een levering geweest in NL.
Ik ben het hier ook mee eens. Dan moeten mensen die werken niet als een gek zitten refreshen en heeft iedereen een eerlijke kans. First come first serve.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris8580
Vincitore058 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 09:17:
Ik hoop dat men bij de ps6 stopt met pre-orders. Driekwart jaar wachten op je ps5 is toch te gek voor woorden man. Waar zie je dat meer? Nog nooit meegemaakt.
Nou ik bedoel het niet lullig ofzo maar dan had je maar een pre order moeten plaatsen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Nu online
Joris8580 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:29:
[...]

Had hier ook al aangegeven dat ze me belde voor dezelfde reden... ik vermoed (hoop) dat dit wil zeggen dat ik eindelijk bijna aan de beurt ben.

[...]

Ik ben het hier ook mee eens. Dan moeten mensen die werken niet als een gek zitten refreshen en heeft iedereen een eerlijke kans. First come first serve.
Er zijn mensen die in juni al een preorder hadden staan en nog aan het wachten zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Vanochtend gebeld door GameMania. Mijn PS5 Disc-versie wordt maandag tussen 10u en 17u bezorgd. *O*

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-10 20:55
Yorinn schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 12:02:
Vanochtend gebeld door GameMania. Mijn PS5 Disc-versie wordt maandag tussen 10u en 17u bezorgd. *O*
Wanneer had je besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivokenevil
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2021
De Discversie is van Amazon.co.uk gehaald? Zou dit kunnen betekenen dat er straks een nieuwe link komt waardoor bots niet toe kunnen slaan? Aangezien ze in de UK druk bezig zijn om scalpers te omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Laatst online: 17-10 16:21
Lekker Ventje schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:58:
[...]

Er zijn mensen die in juni al een preorder hadden staan en nog aan het wachten zijn.
Pas 18-11 kon je officieel preorderen.
Dit heb ik ook netjes gedaan en een PS5 staat gewoon thuis.
Snap niet dat mensen al voor die tijd dat konden :?

[ Voor 8% gewijzigd door Starscreamer op 22-01-2021 12:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jepperrrr
ivokenevil schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 12:10:
De Discversie is van Amazon.co.uk gehaald? Zou dit kunnen betekenen dat er straks een nieuwe link komt waardoor bots niet toe kunnen slaan? Aangezien ze in de UK druk bezig zijn om scalpers te omzeilen.
Edit: was een reseller, originele pagina doet het weer

[ Voor 13% gewijzigd door Jepperrrr op 22-01-2021 12:39 ]

Pagina: 1 ... 374 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord