Iemand al iets gehoord van Bol.com?
Nee!KabelKink1991 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:51:
Iemand al iets gehoord van Bol.com?
In de mail staat na de 19e. Dus vanaf morgen.
Hij wordt vanzelf zichtbaar in je account na 19 januari.
[ Voor 42% gewijzigd door Maukie op 19-01-2021 15:53 ]
Kan net zo goed 5 maart zijn inderdaad. Raar om überhaupt die datum te noemen.Maukie schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:53:
In de mail staat na de 19e. Dus vanaf morgen.
Ik denk dat ze dat doen om mensen de tijd te geven om te kunnen reageren op die reservering mail.Boterham71 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:58:
[...]
Kan net zo goed 5 maart zijn inderdaad. Raar om überhaupt die datum te noemen.
Zou kunnen.Maukie schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:59:
[...]
Ik denk dat ze dat doen om mensen de tijd te geven om te kunnen reageren op die reservering mail.
Zojuist mail gehad van GM
Verzoek om de preorder te Finaliseren, met een tikkie het resterende bedrag overgemaakt.
Hier wordt nog steeds gesproken dat er wordt uitgeleverd in de week van 26 Januari.
Ik hoop stiekem dat ze dit eerder gaan doen maar ja weinig over te zeggen.
"De natuur bepaald zijn eigen Tempo" Dat is wat gezegd kan worden toch?
Verzoek om de preorder te Finaliseren, met een tikkie het resterende bedrag overgemaakt.
Hier wordt nog steeds gesproken dat er wordt uitgeleverd in de week van 26 Januari.
"De natuur bepaald zijn eigen Tempo" Dat is wat gezegd kan worden toch?

Ik kreeg de lokale vestiging niet aan de lijn maar algemeen nummer. (gebeld via lokale nummer!) Ze gaf aan dat ik langs moest gaan. Ik kon niets reserveren.Nylato schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:44:
[...]
Ja dit kan wel. Heb zelf de lokale MM gebeld voor een pre-order.
Dit hebben ze gewoon gedaan voor mij zonder aanbetaling. Heb daarna nog een bevestiging gekregen via de mail.
Het is wel net welke vestiging het is en wie je aan de lijn krijgt volgens mij
Dit stond namelijk in de eerste mail die bol.com had verstuurd.
Meld je uiterlijk voor 19 januari aan
Zojuist ben ik gebeld door bol.com dat ik mijn PS5 kan betalen en dat hij vandaag nog gaat worden verstuurd. Mijn PS5 was kwijt geraakt en na flink wat gedoe met de klantenservice toch nog zo opgelost. Dus voor degene die nog moeten wachten, de PS5's staan klaar!
Op twitter staan verschillende dingen bij bol.com van 'We weten niks' tot 'de dag is nog jong' https://twitter.com/NLThymen/status/1351488077596917764

This one sparks hope. Let's keep our fingers crossed.papierre schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 16:10:
Zojuist ben ik gebeld door bol.com dat ik mijn PS5 kan betalen en dat hij vandaag nog gaat worden verstuurd. Mijn PS5 was kwijt geraakt en na flink wat gedoe met de klantenservice toch nog zo opgelost. Dus voor degene die nog moeten wachten, de PS5's staan klaar!
Een maatje van mij die in november voor de release als derde reservering stond bij Intertoys heeft nog helemaal niets gehoord.Jepperrrr schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 14:28:
Ik belde net mijn lokale Intertoys, omdat ook ik geen pre-order heb gedaan elders. En sta daar op plek 2 voor de digitale versie. Voor de disc versie hadden ze maar 9 reserveringen.
Er is dan ook niks bekend over leveringen van Intertoys. Dus zal mij benieuwen.
Coolblue vanmorgen op de chat gehad, ik kon mij op de lijst laten zetten, en die was volgens de medewerker eerder 200.000 vermeldingen groot dan 20.000.
Hope? Dit is loepzuivere bevestiging! Kom op dudes we maken onszelf de kop gek! Morgen komt hij!! WOOHOO!driveroftheday schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 16:20:
[...]
This one sparks hope. Let's keep our fingers crossed.
Huh via een tikkie betalen aan GM? Zeker weten dat dit zuivere koffie is en geen scam?JayKay1987 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 16:01:
Zojuist mail gehad van GM
"De natuur bepaald zijn eigen Tempo" Dat is wat gezegd kan worden toch?![]()
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Had vanmiddag voor de gein maar eens Intertoys Eindhoven gebeld om te vragen of ik op een lijst gezet kon worden. De dame in kwestie moest het even aan een collega navragen. Die hoorde ik op de achtergrond geërgerd zeggen dat ze niet weten wanneer de ps5 binnen gaat komen (was mijn vraag ook niet trouwens), en dat er nog zeker 5 voor me op de lijst staan.
Geen idee of dat klopt maar heb in ieder geval de kansen gespreid. Naam en telefoonnummer achtergelaten.
Geen idee of dat klopt maar heb in ieder geval de kansen gespreid. Naam en telefoonnummer achtergelaten.
Dit is incorrect, morgen hoef je echt nog niets te verwachten.Jasmijn22 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 16:49:
[...]
Hope? Dit is loepzuivere bevestiging! Kom op dudes we maken onszelf de kop gek! Morgen komt hij!! WOOHOO!
Ten eerste moet de voorraad weer geregistreerd worden zodat het weer zichtbaar is in je bestellingen op jouw account.
Vervolgens ontvangen wij een mail dat de voorraad terecht is bij Bol.com met daarbij de informatie wanneer wij eindelijk worden uitgeleverd, de dag voor de levering krijgen we (later) in de avond nog een mail met de Track & Trace.
Sinds vandaag is duidelijk geworden door een specifieke bron dat as donderdag gestart wordt met het verzendklaar maken voor NL en BE.
Tot op heden is het nog niet bekend welke retailers in aanraking komen.
Hierdoor is nog niets bevestigd dat Bol.com morgen alle gedupeerden van 4 december gaat verrassen met de uitlevering van de reserveringslijst.
Probeer de rust er nog even in te houden, met geluk zijn wij op zijn vroegst begin volgende week aan de beurt.
Nee.. snap je het dan niet?! MAAK JEZELF DE KOP GEK!Timmetey schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 17:54:
[...]
Dit is incorrect, morgen hoef je echt nog niets te verwachten.
Ten eerste moet de voorraad weer geregistreerd worden zodat het weer zichtbaar is in je bestellingen op jouw account.
Vervolgens ontvangen wij een mail dat de voorraad terecht is bij Bol.com met daarbij de informatie wanneer wij eindelijk worden uitgeleverd, de dag voor de levering krijgen we (later) in de avond nog een mail met de Track & Trace.
Sinds vandaag is duidelijk geworden door een specifieke bron dat as donderdag gestart wordt met het verzendklaar maken voor NL en BE.
Tot op heden is het nog niet bekend welke retailers in aanraking komen.
Hierdoor is nog niets bevestigd dat Bol.com morgen alle gedupeerden van 4 december gaat verrassen met de uitlevering van de reserveringslijst.
Probeer de rust er nog even in te houden, met geluk zijn wij op zijn vroegst begin volgende week aan de beurt.
Dat is iig the message xD
Yes Yes 3maal met GM filiaal Delft gebeld en die bevestigde alles.knny schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 17:33:
[...]
Huh via een tikkie betalen aan GM? Zeker weten dat dit zuivere koffie is en geen scam?
Ben oud buurman van die jongens dat vertrouw ik wel.
En anders is het Bye bye zwaai zwaai centjes weg

[ Voor 8% gewijzigd door JayKay1987 op 19-01-2021 19:31 ]
M'n glazenbol heeft mij bedriegd, het is inmiddels 19 januari en geen enkele restock te zien in Europa/NL...
Dit is weer zo'n: Ik maak iedereen gek berichtpapierre schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 16:10:
Ik claim niks, ik deel wat ik vandaag te horen heb gekregen in de hoop dat jullie hier wijzer van worden. Zoals ik ook wijzer van jullie ben geworden. Jammer dat op deze manier hierop wordt gereageerd.Nitwitt1991 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 19:54:
[...]
Dit is weer zo'n: Ik maak iedereen gek bericht
Same here, echter is de track en trace code nog niet in beweging gekomen. Bij jou wel?papierre schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 16:10:
Nou nou, gedupeerden nog wel. Waarin ben je precies gedupeert dan? Blij met een dooie mus is niet gedupeert. Het is maar een stuk speelgoed hoor, geen eerste levensbehoefte.Timmetey schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 17:54:
[...]
Zeker niet omdat je het vooraf al weet dat het sowieso mazzel of pech is om ertussen te komen.
Als je het allemaal een beetje bijhoudt m.b.t. de situatie van Bol.com, dan wordt deze term in het algemeen door de meesten hier en op overige sociale media wel benoemd.Dennisdn schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 07:22:
[...]
Nou nou, gedupeerden nog wel. Waarin ben je precies gedupeert dan? Blij met een dooie mus is niet gedupeert. Het is maar een stuk speelgoed hoor, geen eerste levensbehoefte.
Zeker niet omdat je het vooraf al weet dat het sowieso mazzel of pech is om ertussen te komen.
Ik had het ook anders kunnen omschrijven als “klanten waarvan zijn of haar order werd geannuleerd”, komt echter toch op hetzelfde neer alleen in meer overbodige letters.
Je mag uiteraard vinden wat je zelf wilt, maar ik vind dit behoorlijk offtopic dus ga er uiteraard verder ook niet op in.
Ik reageer namelijk echter enkel om mensen wat meer informatie te geven.
ge·du·peerd
1 benadeeld
be·na·de·len (benadeelde, heeft benadeeld)
1 nadeel toebrengen
na·deel (het; o; meervoud: nadelen)
2 ongunstige kant van iets
1 benadeeld
be·na·de·len (benadeelde, heeft benadeeld)
1 nadeel toebrengen
na·deel (het; o; meervoud: nadelen)
2 ongunstige kant van iets
Haters everywhere but I don’t really care
Iemand nog iets van GM gehoord? Zijn zij nog steeds mensen aan het bellen?
Ok goed zo
Benieuwd of er vandaag eindelijk wat info komt, vind de eerstvolgende drop echt al langer de tijd nemen dan ik had verwacht.
Veel informatie ga je niet moeten verwachten. Zoals bol zal die op een bepaalde tijd stip gewoon online gooien. Maar dan is de vraag nog steeds welke dag.cropolite schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 08:35:
Ok goed zoBenieuwd of er vandaag eindelijk wat info komt, vind de eerstvolgende drop echt al langer de tijd nemen dan ik had verwacht.
Bedoel ook eigenijk gewoon: hoop vandaag stock! 1!1! Maar m'n hype is aan het afnemen haha.Xstreamdigital schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:00:
[...]
Veel informatie ga je niet moeten verwachten. Zoals bol zal die op een bepaalde tijd stip gewoon online gooien. Maar dan is de vraag nog steeds welke dag.
Gisteren avond even contact gehad met Bol via twitter DM en kreeg het volgende terug:
De bevestigingen van de reserveringen zijn momenteel nog niet zichtbaar. Wij verwachten dat deze morgen zichtbaar zullen zijn. Mocht je het morgen nog niet zien, laat het ons dan weten en wij gaan erachteraan.
De bevestigingen van de reserveringen zijn momenteel nog niet zichtbaar. Wij verwachten dat deze morgen zichtbaar zullen zijn. Mocht je het morgen nog niet zien, laat het ons dan weten en wij gaan erachteraan.
Had verwacht vandaag de ps5 te zien ib mijn bol account. Mijn hoop is ook aan t afnemen en weet niet meer zo zeker of er op korte termijn een ps5 in huis staatLinkie1987 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:13:
Gisteren avond even contact gehad met Bol via twitter DM en kreeg het volgende terug:
Wat ik zelf denk (en al eerder was aangegeven) is dat de inschrijving tot en met de 19de was en dat ze vandaag alles erin gaan zetten. Gezien andere reports van GM en ik hoorde ook ergens een paar Nedgame langskomen vermoed ik dat de leveringen in de loop van volgende week komen (pure speculatie uiteraard)NielsCSGO schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:15:
[...]
Had verwacht vandaag de ps5 te zien ib mijn bol account. Mijn hoop is ook aan t afnemen en weet niet meer zo zeker of er op korte termijn een ps5 in huis staat
Tot en met gisteren konden de mensen wiens bestelling in december werd geannuleerd zich aanmelden voor het reserveringslijstje van Bol. Vanaf vandaag zal, vermoed ik, Bol.com dit lijstje gaan ordenen op volgorde (tijd van bestelling), en aan de hand van deze volgorde zullen volgende week de eerste consoles worden uitgeleverd aan de gedupeerden.Linkie1987 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:20:
[...]
Wat ik zelf denk (en al eerder was aangegeven) is dat de inschrijving tot en met de 19de was en dat ze vandaag alles erin gaan zetten. Gezien andere reports van GM en ik hoorde ook ergens een paar Nedgame langskomen vermoed ik dat de leveringen in de loop van volgende week komen (pure speculatie uiteraard)
Aan de hand van de volgorde en beschikbare info omtrent PS5 leveringen zal Bol dit vandaag/deze week in ieders account weergeven, althans dat hoop ik en dat lijkt mij de meest faire oplossing.
Volgens de Discord was 16 januari de laatste dag dat ze gebeld hebben.Joris8580 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 08:34:
Iemand nog iets van GM gehoord? Zijn zij nog steeds mensen aan het bellen?
Heb je een linkje voor mij naar het Discord kanaal?L-uuc schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:53:
[...]
Volgens de Discord was 16 januari de laatste dag dat ze gebeld hebben.
https://discord.gg/mteTQNmKulgaen schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:58:
[...]
Heb je een linkje voor mij naar het Discord kanaal?
Bedankt!
Het forum heeft een zoekfunctie, zelf even zoeken wordt wel verwacht...
[ Voor 21% gewijzigd door Geronimous op 20-01-2021 13:54 ]
Hij staat bij mij in mn bol.com account! (levertijd zoals mailing aangaf wel 31-12 maar hij staat er!)
Hier nog niks helaasLinkie1987 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:05:
Hij staat bij mij in mn bol.com account! (levertijd zoals mailing aangaf wel 31-12 maar hij staat er!)
Collega die ook op de lijst staat ook nog niet maar ze komen er aan, had ook mail gehad rond 09:51
Jaa! Een email van Bol dat ze aan de slag gaan met mijn bestelling!
Hier ook net een mail. Voor de mensen thuis op de bank: loop niet te hard van stapel:
Dus hij staat echt niet morgen voor de deur!Fijn dat je koos voor bol.com. We gaan direct aan de slag! Je bestelling bevat een nog niet verschenen artikel. Dit gaan we voor je reserveren. Zodra het beschikbaar is, krijg je weer bericht.
Ik heb ook een mailtje van Bol gehad. Nog even geduld nog. Ben benieuwd wanneer ze gaan uitleveren.
Ik heb hem ook nunosfertu schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:29:
Yesss, ik heb de mail ook.
Nu is het afwachten...
Stiekeme hoop is dat ze de lijst afwerken en vervolgens hem opsturen. Vorige keer stond hij er in eerste instantie ook in voor bezorging een week later (toen alles geannuleerd werd), maar werd hij voor de mensen bij wie de bestelling goed was doorgekomen voor de dag erop verzonden.
Inderdaad hier ook een e-mail van Bol.com, alleen staat er "Wordt 31 december 2021 bezorgd" bij de bestelling als je op bol.com inlogt
Wat is jullie tijd van bestellen in de order?
Ik heb hier besteld om 09:16 staan. Mail kwam wel pas net binnen.
Hier ook. Overigens ook met achteraf betalen.
Achja leuk dat het erin staat, maar eigenlijk zegt het vrijwel niets, kan nog steeds maanden duren.
Achja leuk dat het erin staat, maar eigenlijk zegt het vrijwel niets, kan nog steeds maanden duren.
Gaan we weer speculeren over wie de bestelling eerder gaat krijgenjaspermeul schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:42:
21 novemberjaspermeul schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:42:
Heb hem ook pas een paar minuten geleden. Laat je niet gek maken door bestel tijden, je krijgt hem wanneer je hem krijgt, is weinig aan te doen
Pure nieuwsgierigheid of het nog wat te maken heeft met je bestelling van 4 december.Kal1mar1 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:43:
[...]
21 november![]()
Heb hem ook pas een paar minuten geleden. Laat je niet gek maken door bestel tijden, je krijgt hem wanneer je hem krijgt, is weinig aan te doen
Uitleveren is inderdaad gewoon wachten en picken zal echt niet op chronologische volgorde gaan van tijd. De ene picker loopt misschien net wat harder dan de andere.
iemand nog nieuws gevonden over pre orders bij MM
Ook mail van bol.com binnen, maar wat iemand hier al zei, wie weet duurt het nog maanden haha..
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Dit precies!Scrisissszzz schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:56:
Ook mail van bol.com binnen, maar wat iemand hier al zei, wie weet duurt het nog maanden haha..
Ik denk dat dat wel mee valt. Rekening houden met worst case scenario heeft natuurlijk zijn voordelen. Zoals gisteren gemeld is mijn PS5 namens bol al verstuurd en inmiddels ontvangen door Postnl. Als ik mijn T&T moet geloven komt hij vandaag nog. Dus ze hebben wel degelijk Playstations op voorraad.Scrisissszzz schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:56:
Kijk, dit is wel goed om te horen! Maar die lijst moet toch wel aardig lang zijn. Kunnen ze alle geannuleerde bestellingen van 4 december zo uit leveren? Ben benieuwdpapierre schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:06:
[...]
Ik denk dat dat wel mee valt. Rekening houden met worst case scenario heeft natuurlijk zijn voordelen. Zoals gisteren gemeld is mijn PS5 namens bol al verstuurd en inmiddels ontvangen door Postnl. Als ik mijn T&T moet geloven komt hij vandaag nog. Dus ze hebben wel degelijk Playstations op voorraad.
Je lijkt vrijwel de enige te zijn die vandaag een Bol PS5 krijgt. Ik zou daarom wel even checken of het echt een nieuwe console en geen teruggestuurde is. Grote kans dat hij gewoon nieuw is maar het even controleren kan geen kwaad.papierre schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:06:
[...]
Ik denk dat dat wel mee valt. Rekening houden met worst case scenario heeft natuurlijk zijn voordelen. Zoals gisteren gemeld is mijn PS5 namens bol al verstuurd en inmiddels ontvangen door Postnl. Als ik mijn T&T moet geloven komt hij vandaag nog. Dus ze hebben wel degelijk Playstations op voorraad.
Bij hem was de PS5 kwijtgeraakt, dus ik vermoed dat ze hem daarom niet langer laten wachten. De kans is best groot dat Bol.com al wat voorraad heeft liggen, maar simpelweg wacht totdat ze alles kunnen uitleveren. Als je nu begint met het uitleveren van 100 exemplaren dan kun je weer een stormvloed aan vragen verwachten van mensen waarbij de bestelling nog niet is verstuurd.Timothy3000 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:08:
[...]
Je lijkt vrijwel de enige te zijn die vandaag een Bol PS5 krijgt. Ik zou daarom wel even checken of het echt een nieuwe console en geen teruggestuurde is. Grote kans dat hij gewoon nieuw is maar het even controleren kan geen kwaad.
Heb deze ochtend een terugkoppeling gehad van Nedgame over mijn reservering voor de PS5 disc edition. Vorige week hebben zij een aantal digital editions ontvangen die inmiddels zijn uitgeleverd. Wat de disc edition betreft hebben ze van Sony vernomen dat ze in februari/maart nieuwe voorraad verwachten. Dat wordt dus nog even wachten.
[ Voor 3% gewijzigd door twan1980 op 20-01-2021 11:52 ]
Zelfde hier, mail 10:28 maar bestel tijd 09:16.jaspermeul schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:42:
Hier ook mail van Bol. ik stond op "De lijst"
Besteld op
20 januari 2021 om 09:15
Besteld op
Ik zou het doen!
Lijkt mij een beetje fanatiek van Bol.com als het “nog maanden” duurt. Ik verwacht ze wel vlotter dan dat haha
Je denkt toch niet dat die mail speciaal voor de PS5 is opgesteld he... Het is gewoon een standaard bestelbevestiging van een artikel waarvan ze geen levertijd bekend hebben.maikel_rox schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:59:
Lijkt mij een beetje fanatiek van Bol.com als het “nog maanden” duurt. Ik verwacht ze wel vlotter dan dat haha
Als je een ander artikel bestelt zonder levertermijn (zoals een pre-order) krijg je precies dezelfde bevestiging. Geeft echt nul garantie over hoe lang het kan duren.
Edit: oh ik had je bericht verkeerd gelezen, ik dacht dat je specifiek de tekst uit de e-mail “fanatiek” vond. Never mind
[ Voor 10% gewijzigd door Muchachooo op 20-01-2021 12:14 ]
De reservering bij bol.com is niets anders dan als je bijv een reservering doet bij elke andere winkel nu...
Groot verschil is dat Bol.com (denk ik) veruit de meeste consoles ontvangt in Nederland t.o.v. andere resellers.oneshot1tkil schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:41:
De reservering bij bol.com is niets anders dan als je bijv een reservering doet bij elke andere winkel nu...
Ik denk eerder dat MM nr. 1 is qua aantallen...timonsl schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:45:
[...]
Groot verschil is dat Bol.com (denk ik) veruit de meeste consoles ontvangt in Nederland t.o.v. andere resellers.
Ik durf te wedden dat de mensen met een reservering bij bol.com een stuk eerder geleverd krijgen dan bij andere winkels.oneshot1tkil schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:41:
Denk het niet, we hebben onszelf de kop niet gek genoeg gemaakt. Dat weet bol en daarom leveren ze als laatsteJasmijn22 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:59:
[...]
Ik durf te wedden dat de mensen met een reservering bij bol.com een stuk eerder geleverd krijgen dan bij andere winkels.
Nice, zojuist een T&T ontvangen. LETS GOOOO
Jasmijn22 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:05:
Troll posts voor aandacht mogen anders ook wel aangepakt worden mods
[ Voor 17% gewijzigd door oneshot1tkil op 20-01-2021 13:13 ]
Waarvan?Jasmijn22 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:05:
Hoe is het je gelukt om te bestellen? Ik zie geen bestelknop staan. Of was het maar eventje mogelijk?rammes schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:57:
Hier ook mail van Bol. ik stond op "De lijst"
Besteld op
We zijn van de groep mensen van wie eerder de bol.com bestelling werd geannulleerd. We konden recentelijk per email de PS5 reserveren. Nu hebben we zojuist de bevestiging in onze mailbox gekregen. Vandaar.Piet_Piraat7 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:13:
[...]
Hoe is het je gelukt om te bestellen? Ik zie geen bestelknop staan. Of was het maar eventje mogelijk?
Dit is automatisch 'besteld' voor mensen die 4 december een bestelling hadden geplaatst en geannuleerd is.Piet_Piraat7 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:13:
[...]
Hoe is het je gelukt om te bestellen? Ik zie geen bestelknop staan. Of was het maar eventje mogelijk?
Niet leukJasmijn22 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:05:
Dit zijn mensen die hem besteld hadden in December en er toen teveel orders zijn aangenomen en die worden nu gecompenseerd door Bol.com door eerder dan de rest hem kunnen bestellen. Wij die dat niet kunnen moeten het doen met de restjes die eventueel overblijvenPiet_Piraat7 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:13:
[...]
Nice dan zal die van mij ook vandaag of morgen worden verzonden. Althans ik kan die ene vriend die nog zonder zit gelukkig maken.Jasmijn22 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:05:
Waarschijnlijk is t een trollNitwitt1991 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:18:
[...]
Nice dan zal die van mij ook vandaag of morgen worden verzonden. Althans ik kan die ene vriend die nog zonder zit gelukkig maken.
Ik zou de posts van Jasmijn met een korreltje zout nemen....Nitwitt1991 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:18:
[...]
Nice dan zal die van mij ook vandaag of morgen worden verzonden. Althans ik kan die ene vriend die nog zonder zit gelukkig maken.
Ook net track en trace gehad! .... van mijn reservering van 21 november
Deze kleine toevoeging was heel wat duidelijker geweest.
Deze kleine toevoeging was heel wat duidelijker geweest.
[ Voor 69% gewijzigd door Geronimous op 20-01-2021 13:59 ]
*knip* niemand is verplicht om iets te 'bewijzen' voor jou. Doe met de info wat je wilt, maar ga hier niet als een verhevene om bewijs lopen roepen, dat is natuurlijk absurd.
[ Voor 80% gewijzigd door Geronimous op 20-01-2021 14:05 ]
Ik kijk niet vaak naar dit forum.
Online lees ik hier en daar een berichtje dat shops weer een nieuwe lading PS5's hebben binnen gekregen.
Heeft iemand hiervan de actuele status ervan?
Het is niet dat ik mijn kansen groot wil schatten, maar ik vind het super leuk om met de rest van de wereld vrij opgefokt te F5'en op een site in de hoop dat ik een van de winnaars kan zijn die een PS5 kan kopen.
Online lees ik hier en daar een berichtje dat shops weer een nieuwe lading PS5's hebben binnen gekregen.
Het is niet dat ik mijn kansen groot wil schatten, maar ik vind het super leuk om met de rest van de wereld vrij opgefokt te F5'en op een site in de hoop dat ik een van de winnaars kan zijn die een PS5 kan kopen.
Life is meant to be experienced
Als je geen pre order lopen hebt dan vrees ik dat je weinig kans maakt momenteel...kevinr1 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:31:
Ik kijk niet vaak naar dit forum.
Edit: als je echt veel moeite doet dan krijg je inderdaad wat je beschrijft daar...
[ Voor 6% gewijzigd door Joris8580 op 20-01-2021 13:34 ]
Zal ik niet vanuit gaan.Joris8580 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:29:
[...]
Ik ben het wachten ondertussen wel al gewend ookal duurt dit echt lang. Het voordeel is zoals ik reeds zei dat de kinderziektes dan hopelijk er uit zijn.
Zover ik weet hebben ze nog niets in de PS5 aangepast om de problemen te verhelpen. Is gewoon dezelfde batch dus met dezelfde problemen.
Owh ik dacht dat pre-orderen nog mogelijk was bij winkels??Olrac.Srednjim schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:50:
[...]
denk dat je nergens dat meer kan doen... vanmorgen stond er een queue open in GB en daar stond op een gegeven moment +130.000 mensen in
Is dus niet zo?
Ik hou me voorderest totaal niet bezig met pre-orders, zet m'n geld op bol of amazon.
Bij Game Mania in België kun je nog pre-orders plaatsen. In België zijn, ondanks corona, niet-essentiële winkels nog open. Game Mania vraagt 50 euro voorschot wat ze uiteraard in mindering brengen als je je PS5 komt afhalen. Eens je PS5 binnen is bellen ze je op. Dus geen mailtje dat ergens door je spamfilter wordt tegengehouden....Thrawni schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:46:
Waarzo zou je nu nog een pre-order kunnen plaatsen? Ik had laatst de media markt gebeld en zij zouden dat niet kunnen doen gezien de winkels dicht zijn.
Amazon Europa kan je soms ineens aan diverse stuks helpen. Maar je weet niet welk moment ze gaan beginnen. Dan gaat elk land steeds in de verkoop. Meestal Duitsland -> UK->Frankrijk->Spanje->Italie etc.Joris8580 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:32:
[...]
Als je geen pre order lopen hebt dan vrees ik dat je weinig kans maakt momenteel...
Edit: als je echt veel moeite doet dan krijg je inderdaad wat je beschrijft daar...
Bol.com meldt zojuist op twitter in een reactie op iemand anders dat ze pas gaan versturen als ze genoeg hebben voor iedereen op de wachtlijst.
Kan je die even linken?driveroftheday schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:21:
Bol.com meldt zojuist op twitter in een reactie op iemand anders dat ze pas gaan versturen als ze genoeg hebben voor iedereen op de wachtlijst.
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
https://twitter.com/bol_com/status/1351877740895547394
Dit is een fictieve datum. Ze worden verstuurd zodra we genoeg hebben voor iedereen op de wachtlijst zoals we in de e-mail hebben uitgelegd die we een tijdje geleden stuurden. :)
— bol (@bol_com) 20 januari 2021
[ Voor 14% gewijzigd door Geronimous op 20-01-2021 14:30 . Reden: heb de tweet ge-embed met de [ embed ] tag ;) ]
Overigens, erg rooskleurig zien ze het niet in: https://twitter.com/bol_com/status/1351883096816312322
Het is ook logisch als je de mail leest. Krijg ik de PS5 nu als eerste? Ja!
Dat kan alleen als ze in 1 keer versturen.
Is ook bekend hoeveel ps5's ze zouden moeten "verzamelen" om iedereen die nu gereserveerd heeft te voorzien?Ingrid1986 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:37:
Het is ook logisch als je de mail leest. Krijg ik de PS5 nu als eerste? Ja!
Nee is niet bekend volgens mij. Dit postte ik eerder. Dus dat is een beetje schatting.Ingrid1986 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 02:31:
In de telegram group waren er zo’n 1150 (36% van bijna 3200) die aangeven besteld te hebben bij bol (in de pol). In de volgende pol waar zo’n 640 man op reageerde gaf 30% aan dat zijn bestelling geannuleerd was en 31% dat die niet geannuleerd was (de rest gaf aan niet bij bol besteld te hebben).
Als je aanneemt dat het een representatieve groep/percentage is, zijn er dus ongeveer net zoveel geannuleerd als dat er wel verstuurd zijn. Nu dus maar hopen dat de volgende batch minstens net zo groot is, dan zouden in theorie alle mensen op de reserveringslijst voorzien worden.
Ik had die mail gewoon bijna over het hoofd gezien! Gelukkig gisteren uiteindelijk alsnog me ook op de reservering laten zetten (mijne was ook geannuleerd dus).
Als het om honderden gaat, kunnen we nog lang wachten.Tijs_a schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:44:
[...]
Is ook bekend hoeveel ps5's ze zouden moeten "verzamelen" om iedereen die nu gereserveerd heeft te voorzien?
Net gebeld door de GM Kortrijk... ze moesten weten of ik de disc of digital wou vast leggen. Volgens hun heeft Sony dat gevraagd om zo grotere leveringen te kunnen leveren. Ook eens gevraagd naar de wachtlijst. Ik sta tussen de 35 en 45 ste op de lijst momenteel en ze denken ten laatste maart april bij mij te zijn maar waarschijnlijk vroeger. Ook eens gevraagd rond die aanbetaling... ze zeiden dat zelfstandige GM winkels dit soms niet meer doen maar de officiele dit wel nog moeten doen. Anyway het begint te korten...
Edit: iemand nog dit telefoontje gehad van GM?
Edit: iemand nog dit telefoontje gehad van GM?
[ Voor 4% gewijzigd door Joris8580 op 20-01-2021 17:04 ]
Onderling kletsen mag in de DM
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |