Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 28-03-2021
crazynuts schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 17:34:
[...]

Ik neem aan dat hij het sarcastisch bedoelde. :*)
Oh okay sorry dan... het is voor mij moeilijk om te weten zonder intonatie hoe iemand het bedoeld... maar goed das iets wt hier niet thuishoort de reden hiervoor bedoelde ik dan...

[ Voor 5% gewijzigd door Joris8580 op 16-01-2021 19:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Ik denk persoonlijk dat er in Februari zat ps5's aankomen, soort onderbuikgevoel 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Ton Hasselt schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 20:49:
Ik denk persoonlijk dat er in Februari zat ps5's aankomen, soort onderbuikgevoel 😊
Laat ons hopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 18-09-2024

Cks

Is er al iemand die van Nedgame bericht heeft gehad voor de disc versie?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-10 17:22
Kreeg een melding van de telegram groep van een ps5 digitaal, nieuw van de amazon zelf maar met geopende/beschadigde verpakking. maar reageerde er minuut later mee, is me toch gelukt om die te kopen haha!!

Super blij! Moet nog wel even mn betaling afronden is in ieder geval wel drie dagen gereserveerd voor mij.

Edit: 230euro btw! Maar 50 bovenop voor import fees deposit, wtf?

[ Voor 9% gewijzigd door mustiej op 17-01-2021 05:52 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• leFibo
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-03-2023
Vrijdag gebeld door GameMania en ik kan donderdag m'n PS5 ophalen! Finally the wait is over! _/-\o_

https://psnprofiles.com/leFibo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore058
  • Laatst online: 09-06-2022
mustiej schreef op zondag 17 januari 2021 @ 05:50:
Kreeg een melding van de telegram groep van een ps5 digitaal, nieuw van de amazon zelf maar met geopende/beschadigde verpakking. maar reageerde er minuut later mee, is me toch gelukt om die te kopen haha!!

Super blij! Moet nog wel even mn betaling afronden is in ieder geval wel drie dagen gereserveerd voor mij.

Je kan er maar blij om zijn. Gefeliciteerd in elk geval! Wat is nu het totale bedrag? Ben ik wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:18

Gefeliciteerd! Zou niet te blij zijn. Had namelijk precies zo'n dezelfde deal, bij Amazon uk. Echter is mijn order nooit verzonden. Uiteindelijk zelf maar de order geannuleerd. Schijnt als je order aankomende niet direct wordt verzonden, helaas geen ps5 gekoppeld aan je account is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
leFibo schreef op zondag 17 januari 2021 @ 06:04:
Vrijdag gebeld door GameMania en ik kan donderdag m'n PS5 ophalen! Finally the wait is over! _/-\o_
Wanneer was je pre order?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Laatst online: 22:54

230 euro is wel erg goedkoop. Is echt alleen die verpakking beschadigd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leFibo
18 Mei 2020.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris8580
Ow had hier ook al gelezen dat er mensen van half juni uitgeleverd werden door GM... zou het dan toch per filiaal verschillen? In welk filiaal was het? Ik vermoed belgie aangezien je hem mag ophalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamemunk
  • Laatst online: 19-03-2021
Zijn er mensen met een preorder bij mm Amersfoort? En zo ja van welke datum is de preorder en welk nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabbracadabra
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 22-05-2023
Cks schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:17:
Nog niet helaas! Hopelijk ook rond de 19e..
Gelukkig heb ik de headset en het oplaadstation al wel :')

[ Voor 11% gewijzigd door sabbracadabra op 17-01-2021 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustiej
Wackmack schreef op zondag 17 januari 2021 @ 09:20:
[...]

Gefeliciteerd! Zou niet te blij zijn. Had namelijk precies zo'n dezelfde deal, bij Amazon uk. Echter is mijn order nooit verzonden. Uiteindelijk zelf maar de order geannuleerd. Schijnt als je order aankomende niet direct wordt verzonden, helaas geen ps5 gekoppeld aan je account is.
Ja, had voor de zekerheid gebeld om ook te vragen naar de schade en eventuele garantie. Ze gaf aan dat het van amazon warenhuis komt en dat het gewoon nieuw is dus ben benieuwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Santiago2019
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-01-2022
Joris8580 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 10:48:
[...]

Ow had hier ook al gelezen dat er mensen van half juni uitgeleverd werden door GM... zou het dan toch per filiaal verschillen? In welk filiaal was het? Ik vermoed belgie aangezien je hem mag ophalen...
Als ik moest gokken dan leveren ze momenteel de mensen van rond april-juni. De levering daarna ongeveer de mensen die besteld hebben in de zomervakantie en dan god mag weten hoe lang de mensen mogen wachten die pas midden september hebben besteld.

Dat zijn er volgens mij echt enorm veel vanwege het event die de prijs van de PS5 toen aankondigde en de pre-orders officieel opende. Kreeg ook al hetzelfde te horen van mijn lokale GM.

Zou best kunnen dat die groep dadelijk tot de zomervakantie aan het wachten is volgens mij wat best zuur is. Maar ja GM is dan ook de meest voordehandliggende winkel voor de meesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Santiago2019 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 13:37:
[...]

Als ik moest gokken dan leveren ze momenteel de mensen van rond april-juni. De levering daarna ongeveer de mensen die besteld hebben in de zomervakantie en dan god mag weten hoe lang de mensen mogen wachten die pas midden september hebben besteld.

Dat zijn er volgens mij echt enorm veel vanwege het event die de prijs van de PS5 toen aankondigde en de pre-orders officieel opende. Kreeg ook al hetzelfde te horen van mijn lokale GM.

Zou best kunnen dat die groep dadelijk tot de zomervakantie aan het wachten is volgens mij wat best zuur is. Maar ja GM is dan ook de meest voordehandliggende winkel voor de meesten.
Zou betekenen dat ik bij de volgende lading zit... ben sinds 8/8/2020 op de bon daar dus begint te korten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mustiej
Amazon uk heeft de 48sterling voor deposit import fees ingehouden maar aangegeven terug te storten dus brexit is voor ons officieel nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Ik vraag me af wanneer er eindelijk nog eens wat gebeurd rond de ps5 want het begint nu allemaal wel heel erg lang te duren vind ik...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:57
CSB schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 16:43:
Zou je nog een kans maken als je GEEN preorder ergens hebt staan?
Ze blijven de komende jaren volop produceren dus 100% zeker dat je er een gaat kunnen kopen. Het is alleen te hopen dat ze de productie verder kunnen verhogen want wachtlijsten tot in de zomer is niet wenselijk.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-10 08:28
Voor Gamemania is het nog steeds 50 euro voorschieten om op de wachtlijst te komen. Lijkt me prima op zich, maar wat voor coolblue en bol.com? Die hebben toch ook reservaties? Of enkel via de 'hou mij op de hoogte'

Sorry, volg de topic af en toe eens maar ben misschien wel van plan om een bestelling te plaatsen en maar wachten. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris8580
jmignolet schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:56:
Voor Gamemania is het nog steeds 50 euro voorschieten om op de wachtlijst te komen. Lijkt me prima op zich, maar wat voor coolblue en bol.com? Die hebben toch ook reservaties? Of enkel via de 'hou mij op de hoogte'

Sorry, volg de topic af en toe eens maar ben misschien wel van plan om een bestelling te plaatsen en maar wachten. :p
Bol heeft enkel een reservatie lijst voor gedupeerde voor de rest enkel het hou me op de hoogte dingetje... ook coolblue heeft dat hou me op de hoogte dingetje...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flab007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
CSB schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 16:43:
Zou je nog een kans maken als je GEEN preorder ergens hebt staan?
Absoluut. Maar je moet er ff werk van maken. Ik heb gewoon het risico genomen geen preorder te doen en ik zit ondertussen al weer ruim een maand te genieten van m’n PS5. Amazon en Bol zijn bij verre je grootste vrienden. Abonneer je op een van die telegram groepen. Die geven een signaal wanneer er voorraad is en wees er dan snel bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustiej
Waiting for despatch Amazon UK.. omdat het zondag is?

[ Voor 154% gewijzigd door mustiej op 17-01-2021 21:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23:33
*knip* even zelf zoeken in het topic, is echt all 1000x genoemd. beetje zelf moeite doen wordt wel verwacht

[ Voor 76% gewijzigd door Geronimous op 18-01-2021 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 00:57
Looney1984 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 19:37:
zou iemand mij een pm willen geven met een goede telegram link? Thanks!
Er is geen goede...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mustiej
iemand ervaring met used ps5's van amazon zelf? Ze gaven aan dat het geen schade heeft maar alleen de verpakking. Is de ps5 dan gebruikt of ook niet? Waarom zou het uberhaupt terugkomen naar amazon warenhuis? waarom kost het letterlijk 50% van de normale prijs? en waarom lukte het mij om dat ene ps5 te bestellen nadat ik pas een minuut later reageerde op de bot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:09
mustiej schreef op zondag 17 januari 2021 @ 21:16:
iemand ervaring met used ps5's van amazon zelf? Ze gaven aan dat het geen schade heeft maar alleen de verpakking. Is de ps5 dan gebruikt of ook niet? Waarom zou het uberhaupt terugkomen naar amazon warenhuis? waarom kost het letterlijk 50% van de normale prijs? en waarom lukte het mij om dat ene ps5 te bestellen nadat ik pas een minuut later reageerde op de bot?
Je kan 99,9% zeker zijn dat je hem niet krijgt.

Vaker gebeurd dat hij te lang blijft online staan en dat hij heel vaak besteld is. Hij zal uiteindelijk geannuleerd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustiej
ElMayo schreef op zondag 17 januari 2021 @ 21:21:
[...]

Je kan 99,9% zeker zijn dat je hem niet krijgt.

Vaker gebeurd dat hij te lang blijft online staan en dat hij heel vaak besteld is. Hij zal uiteindelijk geannuleerd worden
Had wel paar keer gebeld om te vragen of ik het wel echt ontvang en ze zeiden van ja heb gekeken be assured you will receive the item etc.. :-(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:09
mustiej schreef op zondag 17 januari 2021 @ 21:25:
[...]

Had wel paar keer gebeld om te vragen of ik het wel echt ontvang en ze zeiden van ja heb gekeken be assured you will receive the item etc.. :-(
Denk dat andere tweakers je precies hetzelfde gaan vertellen.. is bij meerdere gebeurd toen bij amazon.de

Zeker als jij aangeeft je minuut later nog kon bestellen. Meestal is het er maar één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 03-10 10:17
jmignolet schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:56:

GM is afgestapt van die 50 euro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-10 09:07
ArnoldSmiley schreef op zondag 17 januari 2021 @ 23:02:
[...]

Toen ik mijn PS5 eind december 2020 ging bestellen bij de Game Mania (in België, ik ben Belg) vroegen ze toch nog 50 euro voorschot hoor. Ben je daar zeker van? Dan is het toch zeer recent aangepast.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:22
mustiej schreef op zondag 17 januari 2021 @ 21:16:
Ik help je hopen. Maar iets wat te mooi is om waar te zijn is meestal te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
H1MSELF1SH schreef op maandag 18 januari 2021 @ 07:27:
[...]

Toen ik mijn PS5 eind december 2020 ging bestellen bij de Game Mania (in België, ik ben Belg) vroegen ze toch nog 50 euro voorschot hoor. Ben je daar zeker van? Dan is het toch zeer recent aangepast.
Ik had nergens een pre-order lopen, omdat ik a) te laat bedacht dat ik een PS5 wilde en b) omdat ik het vermoeden had dat ik de PS5 in Q1 2021 wel op de kop kon tikken.

Dat gaat hem niet worden, dus begin Januari mijn lokale GM gebeld, ben nr 400 zoveel op de lijst, en van de aanbetaling zijn ze afgestapt omdat ze niet kunnen waarborgen dat alle 400 mensen echt een PS5 gaan ontvangen in 2021.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dealer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-10 06:58
H1MSELF1SH schreef op maandag 18 januari 2021 @ 07:27:
[...]

Op de website van GM staat ook nog steeds dat ze 50€ vragen... vraag mij ook af waar dat stuk info vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Dealer schreef op maandag 18 januari 2021 @ 07:58:
[...]

Op de website van GM staat ook nog steeds dat ze 50€ vragen... vraag mij ook af waar dat stuk info vandaan komt.
Zie mijn voorgaande bericht ;) Dat was Game Mania Helmond, die gaf aan dat het geen doen meer is om die 50 euro te vragen. Snap dat ook wel: 400 aanmeldingen x 50 euro is 20.000 Euro.

Als alleen al 1 vestigingen 400 pre-orders heeft, en dan is Helmond nog maar een klein stadje, dan is de kans veel te groot dat ze van die 20K een aanzienlijk deel moeten terugbetalen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
ArnoldSmiley schreef op zondag 17 januari 2021 @ 23:02:
[...]

Neen helemaal onjuiste info. Zie hun website en vraag het maar in de winkel.

Op de website staat wel nog die aanbetaling vermeld. Wellicht dat ze het in jouw filiaal niet meer doen?

*zo kan het ook natuurlijk, ziet u?

[ Voor 27% gewijzigd door Geronimous op 18-01-2021 14:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-10 09:07
Ik dacht even aan een in bestellingswijze tussen Game Mania België en Game Mania Nederland?
Maar zelfs op gamemania.nl staat dat de reservering je 50 euro kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
H1MSELF1SH schreef op maandag 18 januari 2021 @ 08:29:
Ik dacht even aan een in bestellingswijze tussen Game Mania België en Game Mania Nederland?
Maar zelfs op gamemania.nl staat dat de reservering je 50 euro kost.
Ik ben zelf ook belg maar het zou mij sterk lijken en ook niet echt eerlijk ten opzichte van de rest van hun klanten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terriongaming
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-07 15:19
Halverwege november ingeschreven op de lijst van MM in Breda, hoop toch wel in de komende twee maanden een belletje te ontvangen...of ben ik nou zo naïef?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Terriongaming schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:39:
Halverwege november ingeschreven op de lijst van MM in Breda, hoop toch wel in de komende twee maanden een belletje te ontvangen...of ben ik nou zo naïef?
Ik denk dat het dan realistischer om op zijn vroegst ergens in de zomer te verwachten dat je aan de beurt bent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terriongaming
Timothy3000 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:42:
[...]

Ik denk dat het dan realistischer om op zijn vroegst ergens in de zomer te verwachten dat je aan de beurt bent.
Echt te bizar voor woorden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Valt wel mee toch? Je hebt vrij laat een pre-order gedaan, er is een gigantische vraag en er is een pandemie gaande. Als iedereen die een PS5 wil hem dit jaar kan kopen heeft Sony het wat mij betreft goed gedaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terriongaming
Timothy3000 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:45:
Valt wel mee toch? Je hebt vrij laat een pre-order gedaan, er is een gigantische vraag en er is een pandemie gaande. Als iedereen die een PS5 wil hem dit jaar kan kopen heeft Sony het wat mij betreft goed gedaan.
Dat is inderdaad mijn eigen fout geweest, ik had gehoopt hem 'gewoon' te kopen maar door alle Telegramgroepjes, scalpers en bots had ik geen schijn van kans helaas. Dan maar oude PS4 spellen blijven spelen waar ik nooit aan ben toegekomen totdat ik een PS5 in huis heb.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SpAsMic
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-08 12:38
Iemand die van bol (of MM e.d.) gehoord heeft of ze deze week idd hun ps5 kunnen ontvangen? Een beetje informatie over leveringen deze week zou wel mooi zijn ipv een gesprekje over wat mensen bezighoudt tijdens de lockdown. No offense, maar ik houd deze meldingen bij voor updates over leveringen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tijnio
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-08 13:14
SpAsMic schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:46:
Iemand die van bol (of MM e.d.) gehoord heeft of ze deze week idd hun ps5 kunnen ontvangen? Een beetje informatie over leveringen deze week zou wel mooi zijn ipv een gesprekje over wat mensen bezighoudt tijdens de lockdown. No offense, maar ik houd deze meldingen bij voor updates over leveringen.
Voor de mensen die bij Bol.com op de reservelijst staan, wordt de bestelling morgen (19 januari) zichtbaar in het account. Dus wellicht is daar morgen meer informatie over.

Daarnaast worden er Game Mania (NL) pre orders van eind mei en begin juni uitgeleverd vanaf donderdag.

Dat is volgens mij de meest recente informatie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

Bol.com _O_ Ik heb er een HEEL goed gevoel over. De kans dat ze morgen gaan versturen is gigantisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majid1979
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 17-10 08:38
Dank jullie wel voor alle updates. Ik heb een preorder bij gm van 26 september en hoopte bijna aan de beurt te zijn maar blijkbaar zijn ze nog maar bij juni. Ik ben benieuwd of die in september bij bol of mediamarkt hebben besteld zijn die al wel aan de beurt of ook nog niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-10 12:40
Modbreak:Offtopic posts weer verwijderd. Wil je kletsen of slowchatten, join dan onze Discord...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Joris8580 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 08:26:
[...]

Neen helemaal onjuiste info. Zie hun website en vraag het maar in de winkel.
*knip*

Allereerst, kan je het niet ''in'' de winkel vragen, en ten tweede: Ik heb ze gebeld en het gevraagd, staat gewoon in mijn post dus waarschijnlijk doen ze in dit flilaal niet meer aan aanbetalingen.

* dus, niet meteen zo happen.

[ Voor 21% gewijzigd door Geronimous op 18-01-2021 14:10 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vintelligence
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-10 21:40
Timothy3000 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:42:
[...]

Ik heb hem zelf ook rond die tijd gereserveerd. Netjes de aanbetaling gedaan.

Mij werd toen verteld dat ik hem rond maart kon verwachten. Hoop toch dat ik wel wat sneller aan de beurt ben. :)

Mac Studio M3 Ultra 256GB, MacBook Pro M2

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Geronimous
Ik snap best dat iedereen ongeveer wilt weten wanneer je je preorder kunt verwachten, maar het blijft koffiedik kijken;

In de Game Mania werd mij voor kerst vertelt dat er een aantal pieken zijn geweest waarin heel veel preorders zijn gedaan: rondom events van de PS5, de reveal van het uiterlijk (11 juni), en de reveal van de prijs (16 september). Het wegwerken van die preorders duurt langer dan preorders daarvoor en tussenin geplaatst, ook weer helemaal afhankelijk van wanneer en hoeveel leveringen de verschillende winkelketens gaan krijgen. Je kunt dus geen lineair verwachtingspatroon maken :-(

Als je nu nog geen preorder hebt, of ergens NA de bekendmaking van de prijs, heb je waarschijnlijk meer kans op een snellere levering door het actuele aanbod in de gaten te houden.

Gebruik de zoekfunctie voor links naar enkele Telegramgroepen met bots die dat voor je kunnen uitzoeken. Hoe het er in die groepen aan toe gaat is hier, in dit topic, offtopic (en dus niet de bedoeling).

Links naar externe bots die een commercieel oogpunt hebben d.m.v. zogeheten affiliate referrals worden verwijderd.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terriongaming
Geronimous schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:05:
Ik snap best dat iedereen ongeveer wilt weten wanneer je je preorder kunt verwachten, maar het blijft koffiedik kijken;

In de Game Mania werd mij voor kerst vertelt dat er een aantal pieken zijn geweest waarin heel veel preorders zijn gedaan: rondom events van de PS5, de reveal van het uiterlijk (11 juni), en de reveal van de prijs (16 september). Het wegwerken van die preorders duurt langer dan preorders daarvoor en tussenin geplaatst, ook weer helemaal afhankelijk van wanneer en hoeveel leveringen de verschillende winkelketens gaan krijgen. Je kunt dus geen lineair verwachtingspatroon maken :-(

Als je nu nog geen preorder hebt, of ergens NA de bekendmaking van de prijs, heb je waarschijnlijk meer kans op een snellere levering door het actuele aanbod in de gaten te houden.

Gebruik de zoekfunctie voor links naar enkele Telegramgroepen met bots die dat voor je kunnen uitzoeken. Hoe het er in die groepen aan toe gaat is hier, in dit topic, offtopic (en dus niet de bedoeling).

Links naar externe bots die een commercieel oogpunt hebben d.m.v. zogeheten affiliate referrals worden verwijderd.
Moet ik toch maar gaan geloven aan dat Telegram...

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 22:09
Jasmijn22 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 20:28:
Ik heb een heel goed gevoel over bolletje, volgende week is het raak. Let maar op.
Jasmijn22 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 16:21:
Ik heb een HEEL goed gevoel over bolletje. Ik denk dat volgende week prachtige ps5's naar de mensen op de exclusieve reserveringslijst gestuurd gaat worden.
Jasmijn22 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:58:
Bol.com _O_ Ik heb er een HEEL goed gevoel over. De kans dat ze morgen gaan versturen is gigantisch.
Ja nou weten we het wel hoor :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• botwood
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 27-09 21:33
Muchachooo schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:35:
[...]

[...]

[...]

Ja nou weten we het wel hoor :+
Wat? Dat Jasmijn22 er een HEEL goed gevoel bij bolletje heeft? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Geronimous schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:05:

Dat dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bizar895
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-10-2024
Woahh dit topic heeft voor mij heel veel meer duidelijk gemaakt hoe het op dit moment staat met de preorders van de PS5 haha. Thanks voor de info mensen en zal hier zeker nog terug blijven komen om bij te houden hoe het allemaal staat!

Ik ben degene die wachtte op de dag van de prijs bekendmaking en de officiële opening van de pre-orders. Dus ik zal waarschijnlijk nog wel even moeten wachten. Het is trouwens ook een game mania pre order in Tilburg, heeft iemand toevallig nog contact gehad met deze winkel?

Maar ondertussen zal (on)geduldig blijven wachten en alles hier nauwkeurig in de gaten houden!

Thanks mensen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Timmetey
  • Laatst online: 03-02-2021
Dat Bol.com snel haar gedupeerde klanten gaat uitleveren kan langer duren dan je denkt, ik zie regelmatig comments waarbij de hoop steeds hoger wordt getild waardoor de hype weer actief wordt.

Echter lijkt het moment van de dag waar we allemaal naar smakken verder weg dan “na 19 januari”.
Momenteel is er wel een voorraad onderweg naar EU maar tot op heden gaat er weinig ons land binnenkomen.

Andere retailers zoals GameMania en MediaMarkt zijn nog wel sinds kort druk bezig om de pre-order lijst in te korten.
Maar waarschijnlijk is de reserveringslijst bij Bol zo groot dat ze de exemplaren opsparen zodat er in een keer uitgeleverd kan worden.
Zij kunnen het namelijk niet nog eens maken om mensen teleur te stellen om een gedeelte van de gedupeerden wel alvast blij te maken en de andere helft niet.

Houd er dus rekening mee dat dit echt nog even kan gaan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Terriongaming schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:47:
[...]

Dat is inderdaad mijn eigen fout geweest, ik had gehoopt hem 'gewoon' te kopen maar door alle Telegramgroepjes, scalpers en bots had ik geen schijn van kans helaas. Dan maar oude PS4 spellen blijven spelen waar ik nooit aan ben toegekomen totdat ik een PS5 in huis heb.
Ik heb nog niet eens een console, laat staan de ps5 😪

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mustiej
Dennisdn schreef op maandag 18 januari 2021 @ 07:33:
[...]

Ik help je hopen. Maar iets wat te mooi is om waar te zijn is meestal te mooi om waar te zijn.
Heb inmiddels weer twee keer een livechat gehad en ze gaven heel duidelijk aan dat ik verzekerd ben van een PS5 mocht het zo zijn dat het niet op voorraad zou zijn/vertraging loopt.

Op dit moment staat het order received; preparing for dispatch and in systeem van Amazon staat het op 'shipping soon.'

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:48
botwood schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:40:
[...]

Wat? Dat Jasmijn22 er een HEEL goed gevoel bij bolletje heeft? :*)
Ach als hij een goed gevoel heeft bij beschuit laat hem dan lekker genieten :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joris8580
Ik was net aan het bellen naar de klantenservice van coolblue in verband met een goede tv en ook eens gevraagd naar de verwachte levertijd van de ps5 bij hun. De dame aan de lijn was zeer vriendelijk en zei dat ze het eigenlijk niet mocht zeggen maar ze het toch eens ging opzoeken. Ze zei dat ze een wachtlijst hadden va meer dan 900 man en dat ze over twee maand pas een bestelling van 600 stuks binnen krijgen. Ze zei ook dat er regelmatig kleinere ladingen binnen komen maar dat ze uiteraard eerst de 900 en zoveel mensen gaan bedienen die al besteld hadden en dat het dus nog een hele tijd zal duren eer de ps5 daar weer te koop zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oneshot1tkil
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 31-01 13:02
Joris8580 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 18:12:
Ik was net aan het bellen naar de klantenservice van coolblue in verband met een goede tv en ook eens gevraagd naar de verwachte levertijd van de ps5 bij hun. De dame aan de lijn was zeer vriendelijk en zei dat ze het eigenlijk niet mocht zeggen maar ze het toch eens ging opzoeken. Ze zei dat ze een wachtlijst hadden va meer dan 900 man en dat ze over twee maand pas een bestelling van 600 stuks binnen krijgen. Ze zei ook dat er regelmatig kleinere ladingen binnen komen maar dat ze uiteraard eerst de 900 en zoveel mensen gaan bedienen die al besteld hadden en dat het dus nog een hele tijd zal duren eer de ps5 daar weer te koop zal zijn.
over 2 maanden 600 stuks.
Volgens mij wil Sony echt niets weten van coolblue _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kal1mar1
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-07 23:24
Wacht even.. 900 man die al besteld hebben..? Heb ik het gemist of was dit überhaupt niet mogelijk om een (preorder) bestelling te plaatsen bij Coolblue? Die deden toch schoentje zetten?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pufster
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 18-10 22:42
Ik zou niet veel geloven van dat verhaal. “Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar ik ga het toch doen”. Die gesprekken worden vaak ook gelogd dus gelijk iemand zijn job wil riskeren is mij een raadsel. Ook doet Coolblue niet aan reserveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Pufster schreef op maandag 18 januari 2021 @ 18:31:
[...]

Ik zou niet veel geloven van dat verhaal. “Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar ik ga het toch doen”. Die gesprekken worden vaak ook gelogd dus gelijk iemand zijn job wil riskeren is mij een raadsel. Ook doet Coolblue niet aan reserveringen.
Ja lijkt mij ook raar ik begreep het ook niet goed. Ik kan enkel zegge welke info ik kreeg als ik er naar vroeg...

[ Voor 6% gewijzigd door Joris8580 op 18-01-2021 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Kal1mar1 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 18:27:
[...]

Wacht even.. 900 man die al besteld hebben..? Heb ik het gemist of was dit überhaupt niet mogelijk om een (preorder) bestelling te plaatsen bij Coolblue? Die deden toch schoentje zetten?
Tjah heb er geen idee van hoe het zit ik heb enkel de info doorgegeven die ik kreeg dus weet er het fijne ook niet van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oneshot1tkil
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 31-01 13:02
Pufster schreef op maandag 18 januari 2021 @ 18:31:
[...]

Zou kunnen, 600 stuks in 2 maanden is een hele trieste bedoeling.

Misschien zag Sony die schoen zet actie waar 500.000 man mee deed voor 200 consoles en dachten ze, laten we niet leveren aan een bedrijf waar zulke wanhopige lotingen gedaan wordt _O-

Laten we vooral onze focus houden op bol.com, mediamarkt en Amazon. Vooral Amazon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:00
oneshot1tkil schreef op maandag 18 januari 2021 @ 19:35:
[...]

Misschien zag Sony die schoen zet actie waar 500.000 man mee deed voor 200 consoles en dachten ze, laten we niet leveren aan een bedrijf waar zulke wanhopige lotingen gedaan wordt _O-

Laten we vooral onze focus houden op bol.com, mediamarkt en Amazon. Vooral Amazon.
Sony levert gewoon aan wie het meeste afneemt /besteld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ton Hasselt
FrankoNL schreef op maandag 18 januari 2021 @ 20:23:
[...]

Sony levert gewoon aan wie het meeste afneemt /besteld.
Ikke 🙋‍♂️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leFibo
Joris8580 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 10:48:
[...]

Katwijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
oneshot1tkil schreef op maandag 18 januari 2021 @ 19:35:
[...]

Die bol zullen we morgen wellicht meer over weten... dat hoop ik dan toch. Al lijkt het me sterk dat ze iedereen die op die lijst staat daar in een klap kunnen bedienen... achja you never know...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:33
Hoe heeft coolblue een wachtlijst dan? Ik heb van niemand gelezen dat ze daar ooit een wachtlijst begonnen zijn? Zou hooguit personeel kunnen zijn, maar volgens een oud-collega van mij die daar werkt doen ze zelfs voor het personeel niks ermee (dit was wel maanden geleden toen die op het punt van uitkomen stond dus dat kan veranderd zijn).

Je zou toch wel denken dat er langzaamaan weer eens iets aan moet komen, lijkt mij toch stug dat Sony heel januari niks naar europa stuurt......

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-10 22:43
Dat van CB is natuurlijk onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabbracadabra
Was er niet iets bij CB dat ze de mensen die het niet waren geworden bij de actie in november op een lijst hadden geplaatst?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-10 12:12

spaceboy

Op grote hoogte

sroelevink schreef op maandag 18 januari 2021 @ 21:21:
Was er niet iets bij CB dat ze de mensen die het niet waren geworden bij de actie in november op een lijst hadden geplaatst?
Klopt. Er was niet iets. :w

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:33
sroelevink schreef op maandag 18 januari 2021 @ 21:21:
Hadden er geen 80.000 mensen ofzo meegedaan met die 'actie'? Dan lijkt het mij niet dat er opeens een wachtlijst is van 1% van dat aantal. Bovendien heeft volgens mij iedereen in dit topic meegedaan en niemand heeft iets gepost over een mail of belletje over een wachtlijst.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabbracadabra
;w Haha,dan zat ik ernaast helaas!
LordLynx schreef op maandag 18 januari 2021 @ 21:33:
[...]

Hadden er geen 80.000 mensen ofzo meegedaan met die 'actie'? Dan lijkt het mij niet dat er opeens een wachtlijst is van 1% van dat aantal. Bovendien heeft volgens mij iedereen in dit topic meegedaan en niemand heeft iets gepost over een mail of belletje over een wachtlijst.....
Ja, dat is inderdaad zo natuurlijk. Ik heb het vast verward met iets anders!

[ Voor 56% gewijzigd door sabbracadabra op 18-01-2021 21:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PK-1990
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-06-2023
sabbracadabra schreef op maandag 18 januari 2021 @ 21:21:
CB hebben toen een loting gedaan, vervolgens kregen ze daarna van Sony nog een lading binnen en de mensen die bij de eerste keer hebben mee gedaan maar niks wonnen konden daarvoor automatisch meeloten.

Dat was de laatste keer, nu is het first come, first serve.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris8580
Negen kansen op de tien is het inderdaad onzin... maar netjes vind ik het niet als je er gewoon even naar vraagt dat ze dan gewoon wat uit hun duim zuigen. Ze zouden beter gewoon zeggen dat ze het niet weten dan.

[ Voor 8% gewijzigd door Joris8580 op 19-01-2021 09:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-10 15:20
Joris8580 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 18:42:
[...]

Ja lijkt mij ook raar ik begreep het ook niet goed. Ik kan enkel zegge welke info ik kreeg als ik er naar vroeg...
Het is wel zo dat Coolblue erg vaak grapjes maakt. Zal me niets verbazen dat ze dit zo doen en helemaal dubbel liggen als ze het hier weer teruglezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
planezero schreef op maandag 18 januari 2021 @ 22:35:
[...]

HA! Daar zeg je wel iets heel positiefs !
Tegen de tijd dat ik een PS5 in handen heb kan ik allicht gelijk GTA VI en GT 7 gaan spelen .. Wie had dat ooit gedacht ? d:)b
Je bent erg enthousiast :9 Zelf had ik ook al gedacht GoW3 erbij de pre-orderen. Samen met Fifa23 ;w

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Joris8580
*knip* laat dit aan de mods over, dien een TR in

[ Voor 69% gewijzigd door Geronimous op 19-01-2021 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trummel
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-03 22:30
Hebben meer mensen hoop vanuit BOL vandaag? Ik denk eigenlijk ongegrond, want ze zeggen duidelijk dat het pas na 19 januari zichtbaar komt in je account. Maar zit toch stiekem te F5'en.

[ Voor 10% gewijzigd door trummel op 19-01-2021 10:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
trummel schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:19:
Hebben meer mensen hoop vanuit BOL vandaag? Ik denk eigenlijk ongegrond, want ze zeggen duidelijk dat het pas na 19 januari zichtbaar komt in je account. Maar zit toch stiekem te F5'en.
Ik verwacht vandaag nog weinig inderdaad. Volgens mij las ik ergens dat ze verwachten tussen week 4 en 6 te kunnen leveren, dus ga zelf uit van week 6 of misschien nog wel later. Als het dan eerder is, is het mooi meegenomen ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Laatst online: 17-10 16:21
/-
H1MSELF1SH schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:39:19
Ik heb echt geen idee van de aantallen pre-orders van zowel de PS5 als XSX maar het zou mij toch verwonderen als de XSX wel vlot verkocht wordt binnenkort terwijl Sony niet kan leveren. Ik bedoel, de PS5 is nu éxtra populair door de covid pandemie. Dat zal voor de XSX even goed gelden. En laten we eerlijk zijn ondanks dit een PS5 topic is, de XSX is een ijzersterke console.

Verder valt het mij op dat er mensen zijn die hun PS4 (pro) al verkocht hebben. Ik houd de mijne lekker bij tot ik mijn PS5 heb en aangezien ik pas in december ben gaan pre-orderen zal het nog wel even duren.
Dan kan het al geen pre-order meer zijn maar nalevering aangezien de console al is uitgekomen op 19/11/2020 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trummel
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-03 22:30
Scrisissszzz schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:45:
[...]

Ik verwacht vandaag nog weinig inderdaad. Volgens mij las ik ergens dat ze verwachten tussen week 4 en 6 te kunnen leveren, dus ga zelf uit van week 6 of misschien nog wel later. Als het dan eerder is, is het mooi meegenomen ;)
Hoe kom je bij die info rondom de weken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsCSGO
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 30-09 18:47
trummel schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 11:02:
[...]

Inderdaad, waar haal je die info vandaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
trummel schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 11:02:
[...]

Heb ik ergens gelezen, of het nu hier was of in de telegram chat weet ik niet meer. En ja, ook dat moet ik met een korrel zout nemen ;)

Maar ik heb me gewoon ingesteld op het feit dat Bol nu die lijst pas definitief maakt en ergens de komende weken (hopelijk) gaat leveren ;)

Ik ga nu niet dagelijks mijn bol account refreshen voor informatie.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geronimous
Modbreak:Zoals in de TW staat gaan we bezorgdiensten niet onnodig beschuldigen van diefstal. De discussie is verder ook offotopic, dus is verwijderd.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twan1980
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-06-2021
Cks schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:17:
Helaas nog niets gehoord. Heb ook een PS5 disc edition bij Nedgame in bestelling staan en laatste wat ik van ze heb gehoord eind december is dat ik bovenaan de lijst sta. Als ik iets hoor zal ik dat hier laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jepperrrr
  • Laatst online: 21-11-2022
Ik belde net mijn lokale Intertoys, omdat ook ik geen pre-order heb gedaan elders. En sta daar op plek 2 voor de digitale versie. Voor de disc versie hadden ze maar 9 reserveringen.

Er is dan ook niks bekend over leveringen van Intertoys. Dus zal mij benieuwen.

Coolblue vanmorgen op de chat gehad, ik kon mij op de lijst laten zetten, en die was volgens de medewerker eerder 200.000 vermeldingen groot dan 20.000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-10 17:35
Jepperrrr schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 14:28:
Ik belde net mijn lokale Intertoys, omdat ook ik geen pre-order heb gedaan elders. En sta daar op plek 2 voor de digitale versie. Voor de disc versie hadden ze maar 9 reserveringen.

Coolblue vanmorgen op de chat gehad, ik kon mij op de lijst laten zetten, en die was volgens de medewerker eerder 200.000 vermeldingen groot dan 20.000.
Op de lijst, volgens mij is op de lijst dat ding toevoegen aan je verlanglijstje zonder verder de intentie om hem uberhaupt te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
De grote grap is dat je juist met dit soort meldingen weet dat je in de maling genomen wordt...

Of men heeft een redelijk exact aantal vermeldingen (met een foutmarge van 10% oid) omdat men het huidige getal voorbij heeft zien komen of men lult gewoon uit hun nek.
Er is geen enkele manier waarop een medewerker weet dat het eerder 200.000 zijn dan 20.000, dat wordt niet uitgeprint op papier zodat je aan de hoogte van de stapel een schatting kan doen oid.
En geen enkel bedrijf werkt met dit soort interne verwachtingsmarges, als er een getal genoemd is intern dan zal dat zoals ik zeg, max 10% ervanaf zitten en niet een fluctuatie van 90% hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 18-09-2024

Cks

twan1980 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 14:21:
[...]

Helaas nog niets gehoord. Heb ook een PS5 disc edition bij Nedgame in bestelling staan en laatste wat ik van ze heb gehoord eind december is dat ik bovenaan de lijst sta. Als ik iets hoor zal ik dat hier laten weten.
Op welke datum had je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twan1980
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-06-2021
Cks schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:29:
[...]

Op welke datum had je besteld?
Mijn pre-order is van april vorig jaar en is begin december verstuurd maar nooit aangekomen. Eind december heeft Nedgame daarom toegezegd mij bovenaan de wachtlijst te plaatsen. Tot nu toe niets meer gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
Gomez12 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:06:
[...]

De grote grap is dat je juist met dit soort meldingen weet dat je in de maling genomen wordt...

Of men heeft een redelijk exact aantal vermeldingen (met een foutmarge van 10% oid) omdat men het huidige getal voorbij heeft zien komen of men lult gewoon uit hun nek.
Er is geen enkele manier waarop een medewerker weet dat het eerder 200.000 zijn dan 20.000, dat wordt niet uitgeprint op papier zodat je aan de hoogte van de stapel een schatting kan doen oid.
En geen enkel bedrijf werkt met dit soort interne verwachtingsmarges, als er een getal genoemd is intern dan zal dat zoals ik zeg, max 10% ervanaf zitten en niet een fluctuatie van 90% hebben.
Klopt. Ik heb zelf contact opgenomen met CB. Wat deze medewerkster aangaf lijkt me logischer. Ze gaf aan dat ze de unit in kleine aantallen binnen krijgen en verloten tussen de mensen die destijds hun schoen hadden gezet. Aantallen schoenzetters kon ze niet geven. Maar het zijn er vele. ;w Ik verwacht dat dit redelijk in de buurt van de waarheid komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cancellaratje
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 03-12-2024

Kun je nog pre-ordenen bij dit soort zaken dan? Ik dacht dat ivm lockdown overal pre-orders gestopt waren (mediamarkt wel toch in ieder geval?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris8580
Shaker74 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:37:
[...]

Klopt. Ik heb zelf contact opgenomen met CB. Wat deze medewerkster aangaf lijkt me logischer. Ze gaf aan dat ze de unit in kleine aantallen binnen krijgen en verloten tussen de mensen die destijds hun schoen hadden gezet. Aantallen schoenzetters kon ze niet geven. Maar het zijn er vele. ;w Ik verwacht dat dit redelijk in de buurt van de waarheid komt.
Zie je nou wel dat er iets van aan is van wat ik eerder hier aangaf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nylato
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-10 09:59
cancellaratje schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:38:
[...]

Kun je nog pre-ordenen bij dit soort zaken dan? Ik dacht dat ivm lockdown overal pre-orders gestopt waren (mediamarkt wel toch in ieder geval?)
Ja dit kan wel. Heb zelf de lokale MM gebeld voor een pre-order.
Dit hebben ze gewoon gedaan voor mij zonder aanbetaling. Heb daarna nog een bevestiging gekregen via de mail.

Het is wel net welke vestiging het is en wie je aan de lijn krijgt volgens mij
Pagina: 1 ... 372 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord