Lijkt alweer weg
*Lijkt* erop dat ik er wel eentje heb.
Met die tweedehands had ik net als iedereen pech, dus we zullen het zien.
De kans is groot dat Duitsland dan ook vandaag nog gaat.Muchachooo schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:30:
Here we go, hopelijk deze week ook voorraad bij andere webshops in de EU!
Oke dus 30 januari tweedehands digital binnen volgens Amazon klantenservice en nu Disk Editie besteld..
Toevallig zat ik achter m'n PC!
Toevallig zat ik achter m'n PC!
Mij is het ook gelukt. Blij dat ik 1 click aan had en al ingelogd was.roffeltjes schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:32:
*Lijkt* erop dat ik er wel eentje heb.
9 feb verwachte datum, maar kan goed zijn dat hij iets eerder komt.
JAAAAAA eindelijk... geeft nu wel een foutmelding voor nog 1 voor mijn broertje te bestellen maar 1 stuks is gelukt
Krijg steeds foutmelding bij toevoegen aan winkelwagen..
Ja same, op de productpagina stond hij nog wel maar in mn winkelwagen kreeg ik een foutmeldingiLLuSion_xGen schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:30:
[...]
Krijg foutmelding als ik hem wil kopen
Dan is de console uitverkocht!jmignolet schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:37:
Krijg steeds foutmelding bij toevoegen aan winkelwagen..
Moet je dan geen extra BTW en invoerkosten gaan betalen in Nederland omdst het meer dan €150 is ?jaspermeul schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:28:
Bij amazon UK nu te koop:
https://www.amazon.co.uk/gp/product/B08H95Y452
€642,50RenaldoN schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:38:
[...]
Moet je dan geen extra BTW en invoerkosten gaan betalen in Nederland omdst het meer dan €150 is ?
Ik hou nog een slag om mijn arm, maar hij staat in ieder geval in de orders.
Wel ff stressen omdat hij nog via de telefoon om CC bevestiging vroeg, gelukkig had mijn vrouw haar telefoon in haar handen.
Wel ff stressen omdat hij nog via de telefoon om CC bevestiging vroeg, gelukkig had mijn vrouw haar telefoon in haar handen.
Dat fixt Amazon voor je. Zij nemen die kosten mee tijdens het afrekenen.RenaldoN schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:38:
[...]
Moet je dan geen extra BTW en invoerkosten gaan betalen in Nederland omdst het meer dan €150 is ?
Volgens mij wel.RenaldoN schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:38:
[...]
En hoe zit dat met garantie nu met Brexit? Kan je als er iets mee is de console gewoon kosteloos terugsturen?
Hier ook eentje, de disc versie. Dat lijkt mij toch beter dan de digital edition. Nu twee spellen voor totaal 160e gekocht. Met de disc kan je natuurlijk de spellen goedkoper kopen en verkopen. Ben benieuwd hoe duur het gaat worden.
Europese garantie die door Sony NL kan worden afgehandeld. Service is best wel netjes namelijk. Ooit eens een controller uit Azie opgestuurd., omdat die defect was en ik kreeg gewoon een nieuw Europese versie (was voor de PS3 toen). Opsturen gaat naar een antwoordnummer, dus dat kost je niks.Timothy3000 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:39:
[...]
Volgens mij wel.
En hoe zit dat met garantie nu met Brexit? Kan je als er iets mee is de console gewoon kosteloos terugsturen?
Daar lijkt het inderdaad toch wel op, Amazon regelt toch de BTW, mits het vanuit Amazon en niet een reseller komt (ik heb naar de 3rd party reseller regels gekeken bij de UK en daar geven ze aan dat je het zelf moet regelen).jaspermeul schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:39:
[...]
Dat fixt Amazon voor je. Zij nemen die kosten mee tijdens het afrekenen.
In het ergste geval tik ik die 100 euro BTW af.
Er is 80 pond gereserveerd voor invoerkosten en NL belasting tarief is berekend. Totaal 522 in euro met verzending voor de disk betaald nu.Timothy3000 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:39:
[...]
Volgens mij wel.
Het lukt hier iedereen behalve bij mij lmao.
Mijn vriend van mij heeft zojuist besteld 530 euro betaald 90 euro import fee stond erop dus hij zou nog zo 112 euro extra moeten betalen vermoed ik dus de 21% btw?
Woohoo, hier ook gelukt met een geplande levering voor 9 feb voor een disc versie
In m'n basket, stond al ingelogd, alles, weigerde m'n creditcard om onbekende redenen. We wachten weer geduldig op de volgende...
Veel plezier voor degenen die hem hebben kunnen bemachtigen, hopelijk is die er een beetje snel!
Veel plezier voor degenen die hem hebben kunnen bemachtigen, hopelijk is die er een beetje snel!
Mensen voor de Disk Editie is het inderdaad rond 120euro duurder dan in NL, onthoudt dat goed. Je kan altijd retourneren in ergste geval mocht je daar niet in meestemmen.
Telkens error 503 wanneer ik hem wil toevoegen. Jeez.
Heb er net 1 besteld bij amazon. Totaal order bedrag is 530euro. De Ps5 stond voor 360pond ofzo op amazonmustiej schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:43:
Mensen voor de Disk Editie is het inderdaad rond 120euro duurder dan in NL, onthoudt dat goed. Je kan altijd retourneren in ergste geval mocht je daar niet in meestemmen.
Die basisprijs van 375 pond voor een disc versie is wel heel goedkoop. Dan kom je na BTW en invoerkosten niet heel veel duurder uit dan in nlGadgetJunkPhone schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:40:
[Afbeelding]
Na maanden proberen eindelijk gelukt! Staat met leverdatum op 9 februari. Ben benieuwd of die daadwerkelijk geleverd gaat worden..
Kijk nog een keer bij order details.ivokenevil schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:44:
[...]
Heb er net 1 besteld bij amazon. Totaal order bedrag is 530euro. De Ps5 stond voor 360pond ofzo op amazon
Order Summary
Item(s) Subtotal: GBP 374.99
Postage & Packing: GBP 6.69
Total Before VAT: GBP 381.68
VAT: GBP 0.00
Total:
Import Fees Deposit GBP 80.15
Grand Total: GBP 461.83
Payment Grand Total: EUR 531,17
Order Summary
Item(s) Subtotal:GBP 374.99
Postage & Packing:GBP 25.13
Total Before VAT:GBP 400.12
VAT:GBP 0.00
Total:
Import Fees DepositGBP 84.03
Grand Total:GBP 484.15
Payment Grand Total:EUR 556,84
Heb express delivery gedaan, direct hier komen met de PS5. Al eens eerder een ps5 bij Amazon UK gekocht maar die is helaas nooit aangekomen....
Item(s) Subtotal:GBP 374.99
Postage & Packing:GBP 25.13
Total Before VAT:GBP 400.12
VAT:GBP 0.00
Total:
Import Fees DepositGBP 84.03
Grand Total:GBP 484.15
Payment Grand Total:EUR 556,84
Heb express delivery gedaan, direct hier komen met de PS5. Al eens eerder een ps5 bij Amazon UK gekocht maar die is helaas nooit aangekomen....
Ah, dit betekent dat ik ook GB BTW van hun hebben betaald 2x.. dan krijg ik dat bedrag wel teruggestort dan. Wel netjes van AmazonPaprika schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:45:
[...]
Order Summary
Total:
Kan het bijna niet geloven...
Grand Total:GBP 461.83
Payment Grand Total:EUR 531,17
Ze zullen er wel een fiks aantal hebben gehad dan ...
Grand Total:GBP 461.83
Payment Grand Total:EUR 531,17
Ze zullen er wel een fiks aantal hebben gehad dan ...
En krijg net een berichtje binnen dat die weer gecanceld isGadgetJunkPhone schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:40:
[Afbeelding]
Na maanden proberen eindelijk gelukt! Staat met leverdatum op 9 februari. Ben benieuwd of die daadwerkelijk geleverd gaat worden..
Owh echt? Staat er een reden ofzo?GadgetJunkPhone schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:47:
[...]
En krijg net een berichtje binnen dat die weer gecanceld is
Ik heb toch echt de betaling met CC geverifieerd in de ING app. Snap er niks./f/image/0sDYQAnHnsrKIJ85jkI9MZiF.png?f=fotoalbum_large)
Edit: afbeelding
/f/image/0sDYQAnHnsrKIJ85jkI9MZiF.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 142% gewijzigd door GadgetJunkPhone op 25-01-2021 10:59 ]
Ik was echt heel erg snel door 1 van de Telegram groepen, dus ben benieuwd of die van mij ook wordt geannuleerd.GadgetJunkPhone schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:47:
[...]
En krijg net een berichtje binnen dat die weer gecanceld is
ING is gewoon kut, je moet je bank bellen en zeggen dat ze ff normaal moeten doen. Is bij mij vaker gebeurd met andere bestellingen.GadgetJunkPhone schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:52:
[quote]cropolite schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:49:
[...]
Owh echt? Staat er een reden ofzo?
Ik heb toch echt de betaling met CC geverifieerd in de ING app. Snap er niks.
ING? Dat had ik vorige week bij Media Markt bij een groot bedrag. Ook geverifieerd en die werd ook gecanceld. Tegengehouden door ING uiteindelijk. Lijkt iets niet helemaal goed te gaan sinds je ook met CC moet verifiëren.GadgetJunkPhone schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:52:
[...]
[Afbeelding]
Bank even bellen en vertellen dat je het in de toekomst wel wil laten verifiëren.
[ Voor 6% gewijzigd door Timothy3000 op 25-01-2021 10:54 ]
Bij mij ook zelfde bedrag in GBP, maar 521,97 in Euro afgeschreven op de CC. Apart dat daar nog 10 euro verschil in kan zittenPaprika schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:45:
[...]
Order Summary
Total:
Ja same. Had toevallig m'n telefoon in m'n handen toen de melding binnenkwam dus was echt mega snel ook. Alles al automatisch ingevuld en cc verbonden aan Amazon account. Maar we gaan het meemaken. Moet eerst maar aankomen hé hahaha. Kon je nou je ps4 stekker gebruiken bij de Britse ps5? Dacht zoiets gelezen te hebben.Nitwitt1991 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:52:
[...]
Ik was echt heel erg snel door 1 van de Telegram groepen, dus ben benieuwd of die van mij ook wordt geannuleerd.
Definitieve bedrag kan altijd alsnog anders zijn is mijn ervaring.GW1992 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:54:
[...]
Apart dat daar nog 10 euro verschil in kan zitten
Ik denk dat dit het verschil is in Amazon vs Credit Card verstrekker z'n koers. 1.13 (GBP->EU) is 521.97. Zelf heb ik schijnbaar tegen 1.15 afgetikt.GW1992 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:54:
[...]
Bij mij ook zelfde bedrag in GBP, maar 521,97 in Euro afgeschreven op de CC. Apart dat daar nog 10 euro verschil in kan zitten
ja, is gewoon een c7 stekker die je kunt gebruikencropolite schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:54:
[...]
Ja same. Had toevallig m'n telefoon in m'n handen toen de melding binnenkwam dus was echt mega snel ook. Alles al automatisch ingevuld en cc verbonden aan Amazon account. Maar we gaan het meemaken. Moet eerst maar aankomen hé hahaha. Kon je nou je ps4 stekker gebruiken bij de Britse ps5? Dacht zoiets gelezen te hebben.
Order is hier ook gecanceld. "Probleem" met CC (Rabo).GadgetJunkPhone schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:52:
Ik heb toch echt de betaling met CC geverifieerd in de ING app. Snap er niks.[Afbeelding]
Begin december '20 geen problemen mee gehad (bestelling nooit bezorgd) en wel een reservering op mijn CC nu.
Ik kreeg ook voor het eerst dat ik via de ABN AMRO Credit Card app een betaling bij een Amazon webshop moest verifiëren.Lanooooo schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:57:
[...]
Order is hier ook gecanceld. "Probleem" met CC (Rabo).
Begin december '20 geen problemen mee gehad (bestelling nooit bezorgd) en wel een reservering op mijn CC nu.
Uit mijn ervaring DPD,UPS,DHL alle 3 gezien.Maurice_1984 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:01:
Weet iemand of Amazon UK DDP levert?
Amazon zelf wel.Maurice_1984 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:01:
Weet iemand of Amazon UK DDP levert?
hmm ik kreeg de melding dat ik mijn betaalinfo moest bijwerken. ff met de kaart van mijn vriendin geprobeerd.Lanooooo schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:57:
[...]
Het zou toch niet zo zijn dat ze buitenlandse bestellingen an het annuleren zijn
Ik wilde de PS5 Digital bestellen op Amazon.co.uk, maar kreeg het steeds niet in mijn mandje. Dus ik gaf het maar op. Even later zag ik dat het besteld was. Nu zelfs een E-mail gekregen met een bevestiging. Ik zie nog niets gebeuren op mijn CC. Heeft iemand dit ook gehad?
[ Voor 41% gewijzigd door Yavi06 op 25-01-2021 11:08 ]
Weet iemand hoeveel tijd er normaal zit tussen een Amazon.uk levering en eentje van Amazon.de of NL?
Hangt er van af, als je een oude ps4 of een slim hebt wel. De meeste pro’s kan je de kabel niet van gebruiken.cropolite schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:54:
[...]
Ja same. Had toevallig m'n telefoon in m'n handen toen de melding binnenkwam dus was echt mega snel ook. Alles al automatisch ingevuld en cc verbonden aan Amazon account. Maar we gaan het meemaken. Moet eerst maar aankomen hé hahaha. Kon je nou je ps4 stekker gebruiken bij de Britse ps5? Dacht zoiets gelezen te hebben.
Dit had ik bij de drop van amazon uk in december. Account geblokkeerd en moest identiteit verifiëren. Bleek uiteindelijk dat rabo mijn CC al had vernieuwd en een nieuwe had opgestuurd. (toeval door verloopdatum). Daar was het toen mis gegaan. Heb nu m'n nieuwe cc gebruikt en de betaling geverifieerd in de rabo app. Ging niet soepel maar volgens mij is het gelukt tot nu.Lanooooo schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:57:
[...]
Dat ken ik, nog geen paniek.GadgetJunkPhone schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:52:
Check je saldo op je CC, goede kans dat je over je limiet bent gegaan (meest voorkomende fout). Als je het aanzuivert hoort dat (volgens mij )in 1-2 dagen te zijn gefixt. Je kan ook een vriend/familield laten betalen, even de payment info wijzigen (linkje staat in de mail van Amazon).
Amazon zal 5 dagen proberen om goedkeuring te krijgen voordat ze cancelen.
In andere woorden: waarschijnlijk sta je in ieder geval in de orderlijst. Als je op tijd je CC fixt ben je er ook bij.
Je kan in principe een 8 kabeltje gebruiken. Ik heb er eentje van m'n werk meegenonen die anders in de container zou belanden. Je kan ze ook voor 2 a 3 euro bestellen of die van bepaalde PS4 modellen gebruiken.cropolite schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:54:
[...]
Je deelt te veel info in je screenshot...Yavi06 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:02:
Ik wilde de PS5 Digital bestellen op Amazon.co.uk, maar kreeg het steeds niet in mijn mandje. Dus ik gaf het maar op. Even later zag ik dat het besteld was. Nu zelfs een E-mail gekregen met een bevestiging. Ik zie nog niets gebeuren op mijn CC. Heeft iemand dit ook gehad?
Wordt in rekening gebracht als het wordt verzondenYavi06 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:02:
[Afbeelding]
...
[ Voor 99% gewijzigd door zspaulus op 25-01-2021 11:07 ]
[img]http://card.mygamercard.net/cylinder/ZSPaulus.png[/img]
Amazon duitsland kan je hem binnen1-3 dagen hebben.cancellaratje schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:02:
Weet iemand hoeveel tijd er normaal zit tussen een Amazon.uk levering en eentje van Amazon.de of NL?
Uk pak m beet 5-7 dagen
Ah thanks. Heb een eerste gen ps4 dus zal goedkomen.0619tje schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:03:
[...]
Hangt er van af, als je een oude ps4 of een slim hebt wel. De meeste pro’s kan je de kabel niet van gebruiken.
Hoop wel op meer drops deze week dan! Niemand van m'n vrienden heeft er 1
Ik zie in Mijn ING app wel een reservering van 0 euro staan en zit op dit moment ruim onder mijn limiet. Als ik op Amazon kijk bij orders staat de order wel op canceled.. dus ben bang dat die ballon voor mij niet opgaat..roffeltjes schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:04:
[...]
Dat ken ik, nog geen paniek.
Check je saldo op je CC, goede kans dat je over je limiet bent gegaan (meest voorkomende fout). Als je het aanzuivert hoort dat (volgens mij )in 1-2 dagen te zijn gefixt. Je kan ook een vriend/familield laten betalen, even de payment info wijzigen (linkje staat in de mail van Amazon).
Amazon zal 5 dagen proberen om goedkeuring te krijgen voordat ze cancelen.
In andere woorden: waarschijnlijk sta je in ieder geval in de orderlijst. Als je op tijd je CC fixt ben je er ook bij.
Precies hetzelfde hier.GadgetJunkPhone schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:08:
[...]
Ik zie in Mijn ING app wel een reservering van 0 euro staan en zit op dit moment ruim onder mijn limiet. Als ik op Amazon kijk bij orders staat de order wel op canceled.. dus ben bang dat die ballon voor mij niet opgaat..
Ik zou even je ordernummer/ je persoonlijke gegevens doorkrassen/bluren.Yavi06 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:02:
[Afbeelding]
Als je naar je Amazon account gaat en transacties zie je daar al iets staan?
Ik zie hier namelijk wel een afschrijving van mijn zojuist bestelde ps5.
Je kan als je naar je order op change payment klikken. Hier kan je nogmaals je creditcard aanklikken en zal je nogmaals moeten bevestigen via je app.
Order cancelled bij Amazon is echt niet meer te redden. Gewoon weggaan bij ING, ben ik nu op dit moment mee bezig duurt ook weer weken om over te stappen.
Ik heb een AMEX creditcard, omdat ABN Amro mij geen een wilde geven vanwege het gebrek aan een vast contract bij mijn werkgever....mustiej schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:10:
Order cancelled bij Amazon is echt niet meer te redden. Gewoon weggaan bij ING, ben ik nu op dit moment mee bezig duurt ook weer weken om over te stappen.
Ik zit ook bij de ING en heb hem gewoon nog in mijn account staan en niks is geannuleerd
Shit, credit card van mijn vriendin zelfde issue

wtfNitwitt1991 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:11:
[...]
Ik heb een AMEX creditcard, omdat ABN Amro mij geen een wilde geven vanwege het gebrek aan een vast contract bij mijn werkgever....
Ja en ABN Amro is dus mede-eigenaar van ICS, waar Mastercard en Visa ondervallen. Toen maar American Express aangemeld en die deden niet zo moeilijk...
Oh sorry, was niet duidelijk genoeg, bedoelde tijd tussen de verschillende stocks, als in wanneer je kan verwachten dat ie op Amazon.de misschien verkrijgbaar is.0619tje schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:06:
[...]
Amazon duitsland kan je hem binnen1-3 dagen hebben.
Uk pak m beet 5-7 dagen
Maar toch alvast bedankt voor deze info
Vorige keren zat daar steeds iets van 30 minuten tussen. Maar dat is tegenwoordig niet meer te zeggen.cancellaratje schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:16:
[...]
Oh sorry, was niet duidelijk genoeg, bedoelde tijd tussen de verschillende stocks, als in wanneer je kan verwachten dat ie op Amazon.de misschien verkrijgbaar is.
Maar toch alvast bedankt voor deze info
huh, en nu is hij ineens niet meer geannuleerd

Hoppa! Orderbevestiging voor een PS5 binnen van Amazon.co.uk!
Net zoals iedereen had ik ook betalingsproblemen met de CC. Gelukkig kreeg ik netjes zojuist een bericht van Amazon om de betalingsgegevens te updaten. En dit ging zonder problemen!
Hopelijk eind deze week mijn PS5.
Net zoals iedereen had ik ook betalingsproblemen met de CC. Gelukkig kreeg ik netjes zojuist een bericht van Amazon om de betalingsgegevens te updaten. En dit ging zonder problemen!
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Nog niet te snel victorie kraaien, Amazon kan nog annuleren hoorArx schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:21:
Hoppa! Orderbevestiging voor een PS5 binnen van Amazon.co.uk!
Net zoals iedereen had ik ook betalingsproblemen met de CC. Gelukkig kreeg ik netjes zojuist een bericht van Amazon om de betalingsgegevens te updaten. En dit ging zonder problemen!Hopelijk eind deze week mijn PS5.
True true true. Ik heb daarom mijn verscheping "geupgrade" naar invliegen zodat ze snel moeten handelen en om te tonen dat het mij serieus is.iLLuSion_xGen schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:22:
[...]
Nog niet te snel victorie kraaien, Amazon kan nog annuleren hoor
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Controleer je mail. Als je een order bevestiging hebt, gevolgd door een "Payment declined" mail zal Amazon vijf maal (gedurende vijf dagen) proberen af te schrijven.
Bij twijfel kan je contact opnemen met de klantenservice.
Als je echter een harde order canceled hebt in je mail is het einde oefeningWe're writing to let you know that the payment for the item listed below has been declined.
The issuing bank may have declined the charge if the name, expiry date, or post code you entered doesn't match the bank's information.
Valid payment information must be received within 5 days, otherwise your order will be cancelled.*

Bij twijfel kan je contact opnemen met de klantenservice.
Dit is absoluut waar, dus ik adviseer iedereen om nog niet te juicheniLLuSion_xGen schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:22:
[...]
Nog niet te snel victorie kraaien, Amazon kan nog annuleren hoor

[ Voor 16% gewijzigd door roffeltjes op 25-01-2021 11:26 ]
Ik heb inmiddels contact gehad met ING. Heb aangegeven dat het om een betaling van Amazon.co.uk ging. Ze konden zien dat er een blokkade was opgetreden. Blokkade komt vermoedelijk vanuit Amazon werd aangeven. In het vervolg zou ik nu dus normaal moeten kunnen betalen op Amazon werd mij verteld.GadgetJunkPhone schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:08:
[...]
Ik zie in Mijn ING app wel een reservering van 0 euro staan en zit op dit moment ruim onder mijn limiet. Als ik op Amazon kijk bij orders staat de order wel op canceled.. dus ben bang dat die ballon voor mij niet opgaat..
Dat zeiden ze vorige week toen ik iets bij Media Markt wilde kopen ook. Toen ik het een dag later weer probeerde ging het alsnog weer mis. Ik hoop voor je dat het bij jou wel echt gaat werken maar verwacht er maar nog niet al teveel van.GadgetJunkPhone schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:29:
[...]
Ik heb inmiddels contact gehad met ING. Heb aangegeven dat het om een betaling van Amazon.co.uk ging. Ze konden zien dat er een blokkade was opgetreden. Blokkade komt vermoedelijk vanuit Amazon werd aangeven. In het vervolg zou ik nu dus normaal moeten kunnen betalen op Amazon werd mij verteld.
Volgens mij blokkeert Amazon alleen als de autorisatie is mislukt of als de betaling niet is doorgegaan.GadgetJunkPhone schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:29:
[...]
Ik heb inmiddels contact gehad met ING. Heb aangegeven dat het om een betaling van Amazon.co.uk ging. Ze konden zien dat er een blokkade was opgetreden. Blokkade komt vermoedelijk vanuit Amazon werd aangeven. In het vervolg zou ik nu dus normaal moeten kunnen betalen op Amazon werd mij verteld.
Maaruh.. Amazon DE/NL hallo?
[ Voor 3% gewijzigd door mustiej op 25-01-2021 11:32 ]
Bij mij is die ook doorgekomen! Kreeg veel errors. payment declined etc. Nu toch een email met betaling update en als het goed is is dat nu geregeld. Hopelijk geen cancel.
Wél vind ik 80 GBP import fees extra best fors.. Geen mogelijkheid dit te vermeiden?
Wél vind ik 80 GBP import fees extra best fors.. Geen mogelijkheid dit te vermeiden?
Daar zit de Nederlandse btw bij, je hebt de vat in Engeland niet betaald. Dan valt het mee toch?daniel96 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:33:
Bij mij is die ook doorgekomen! Kreeg veel errors. payment declined etc. Nu toch een email met betaling update en als het goed is is dat nu geregeld. Hopelijk geen cancel.
Dat is denk ik het verschil; weigert je bank of weigert Amazon.GadgetJunkPhone schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:29:
[...]
In bovenstaande geval (Dat was geen PS5, dus de dynamiek van voorraad was zeker anders.) weigerde de bank omdat de order groter was dan de limiet. Toen ik dat fixte boekte Amazon af en kwam het goed.
Nogmaals, nu met de PS5 kan het anders liggen, maar iedereen die nog geen harde cancel heeft moet in ieder geval zijn CC fixen, er is dan een kans dat het alsnog goed komt.
En anders weet je in ieder geval dat je klik skills goed genoeg zijn, alleen wel even je zaken vooraf goed op orde heben
Hallo allemaal, ik woon in Brussel maar spreek geen Nederlands, dus als je het moeilijk vindt om dit te begrijpen, excuseer google translate
)
Ik ben er ook in geslaagd om via Amazon UK te bestellen en ik vraag me ook af of ik extra btw zou moeten betalen. Op dit moment laat het zien dat de btw 0 is, wat vreemd is. Tenzij het is inbegrepen in de borgsom voor invoerrechten.
-----
-----
Total: GBP 381.68
-----
Ik belde Amazon en ze zeiden dat 531 euro de uiteindelijke prijs zou moeten zijn.
Heeft iemand na de Brexit ervaring met bestellen bij Amazon UK? Ik heb het gevoel dat we uiteindelijk allemaal 21% btw moeten betalen, wat een beetje hoog is ...
Ik ben er ook in geslaagd om via Amazon UK te bestellen en ik vraag me ook af of ik extra btw zou moeten betalen. Op dit moment laat het zien dat de btw 0 is, wat vreemd is. Tenzij het is inbegrepen in de borgsom voor invoerrechten.
-----
-----
-----
Ik belde Amazon en ze zeiden dat 531 euro de uiteindelijke prijs zou moeten zijn.
Heeft iemand na de Brexit ervaring met bestellen bij Amazon UK? Ik heb het gevoel dat we uiteindelijk allemaal 21% btw moeten betalen, wat een beetje hoog is ...
Oh boy, na de mislukte creditcard betaling had ik de hoop opgegeven. Totdat ik net m'n mail check en erachter kom dat ie nog gereserveerd stond bij Amazon en ik m'n betalingswijze moest updaten. Dat gedaan, transactie staat gereserveerd op m'n CC. Nu maar hopen dat ie niet geannuleerd wordt. Duimduimduimduim
Je betaalt 374 GBP x 1,15 = 438 euro voor de PS5 zonder BTW.daniel96 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:33:
Die 80 GBP x 1,15 = 92 euro BTW en invoerrechten ..
Het lijkt mij echter sterk dat hier geen extra invoerkosten bijkomen, maar het is wat Amazon zegt op de .com site :
https://www.amazon.com/gp...nodeId=201117970&pop-up=1
In de import fees zit de BTW die jij moet betalen. Dus die 531 is het bedrag dat je kwijt bent, inclusief BTW.empoirky schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:37:
Hallo allemaal, ik woon in Brussel maar spreek geen Nederlands, dus als je het moeilijk vindt om dit te begrijpen, excuseer google translate)
-----
-----
-----
Het bedrag voor btw is 381,68. Het BTW tarief is 21%. Dit is dus precies die 80,15 die gereserveerd is als invoerkosten.empoirky schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:37:
Hallo allemaal, ik woon in Brussel maar spreek geen Nederlands, dus als je het moeilijk vindt om dit te begrijpen, excuseer google translate)
-----
-----
-----
Ligt niet aan de creditcard van ING. Wellicht dat het ergens bij Amazon zelf zit. Heb je al eerder bestellingen bij Amazon gedaan met je ING kaart? Misschien dat Amazon vanwege de grootte van de bestelling kijkt wat je bestelgeschiedenis geweest is.drinnian schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:12:
Shit, credit card van mijn vriendin zelfde issue
Toen ik erop klikte, en in de aanschafprocedure zat kreeg ik de meding dat ik een voucher code moest invullen of zo. Ik geraakte er niet voorbij jammer genoeg.
Bedoel je niet een creditcard code?CONvect schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:45:
Toen ik erop klikte, en in de aanschafprocedure zat kreeg ik de meding dat ik een voucher code moest invullen of zo. Ik geraakte er niet voorbij jammer genoeg.
1. Zorg ervoor dat bij alle Europese Amazon sites je inloggegevens goed staan.CONvect schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:45:
2. Zorg ervoor dat bij alle Europese Amazon sites je betalingsgegevens goed staan.
3. Zorg dat je voldoende limiet hebt op je CC
Als je moet inloggen en daarna nog moet frutten met je CC ga je geheid te laat zijn.
De positieve kant: Je merkt dat als je netjes de bot volgt en alles goed hebt staan je echt nog wel een PS5 zal scoren. Je moet snel zijn, maar het is echt wel te doen.
[ Voor 18% gewijzigd door roffeltjes op 25-01-2021 11:59 ]
Het gerucht gaat dat die morgen 2200 disk editions binnen krijgen.Milliker schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:32:
Iemand alweer nieuws over bol?
Is dit waar of is dit weer een fabelL-uuc schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:16:
[...]
Het gerucht gaat dat die morgen 2200 disk editions binnen krijgen.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |