Dit schiet niet op mensen:
Ga er gewoon vanuit dat niemand het weet en volg de bots.
Al het andere is ruis.
Ga er gewoon vanuit dat niemand het weet en volg de bots.
Al het andere is ruis.
ik heb de laatste tijd ook problemen met mijn CC van de ING er zit een extra controle tussen en dat werkt niet lekker met amazon..flab007 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:45:
[...]
Ligt niet aan de creditcard van ING. Wellicht dat het ergens bij Amazon zelf zit. Heb je al eerder bestellingen bij Amazon gedaan met je ING kaart? Misschien dat Amazon vanwege de grootte van de bestelling kijkt wat je bestelgeschiedenis geweest is.
Inderdaad... Mijn betaalgegevens stonden nog niet ingevuld & op standaard. Standaard ging hij naar een cadeaubon/voucher om te betalen & had mijn CC nog niet toegevoegd.roffeltjes schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:51:
[...]
1. Zorg ervoor dat bij alle Europese Amazon sites je inloggegevens goed staan.
2. Zorg ervoor dat bij alle Europese Amazon sites je betalingsgegevens goed staan.
3. Zorg dat je voldoende limiet hebt op je CC![]()
Als je moet inloggen en daarna nog moet frutten met je CC ga je geheid te laat zijn.
De positieve kant: Je merkt dat als je netjes de bot volgt en alles goed hebt staan je echt nog wel een PS5 zal scoren. Je moet snel zijn, maar het is echt wel te doen.
[ Voor 76% gewijzigd door Geronimous op 25-01-2021 12:44 ]
Verwacht toch wel dat ze zo'n 1000 stuks over houden voor losse verkoop.oneshot1tkil schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:30:
Mocht het kloppen van die 2200 disk van bol.com
Is nog altijd de vraag of dit genoeg is voor alle reserveringen die staan.
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Dit zou uitstekend wezen, maar goed is natuurlijk afwachten. Laten we hopen😁L-uuc schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:16:
[...]
Het gerucht gaat dat die morgen 2200 disk editions binnen krijgen.
Ja, ik weet dat die controle er tussenin zit. Maar ik heb al jaren een CC van ING op amazon en shop bij zowel de COM, UK, DE als de NL versies van hun site en heb nog nooit issues ermee gehad. Ook niet toen ik de PS5 laatst op de UK site kocht. Ik vermoed dat Amazon een extra check toevoegt als je nog nooit iets op die landversie van hun site bestelt.Michel242186 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:26:
[...]
ik heb de laatste tijd ook problemen met mijn CC van de ING er zit een extra controle tussen en dat werkt niet lekker met amazon..
Ik heb dit nagevraagd in de support chat. Amazon heeft dit voor jou geregeld. Dat is die +- 80 pond die je aan invoer kost betaald.Maurice_1984 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:53:
Ik hoor veel verschillende verhalen. Maar betaal je nu nog BTW en invoerrechten in Nederland of regelt Amazon UK dit voor je?
Dat laatste hoeft niet per se zo te zijn. Vanochtend heb ik dat namelijk voor het eerst meegemaakt op de UK site.flab007 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:43:
[...]
Ja, ik weet dat die controle er tussenin zit. Maar ik heb al jaren een CC van ING op amazon en shop bij zowel de COM, UK, DE als de NL versies van hun site en heb nog nooit issues ermee gehad. Ook niet toen ik de PS5 laatst op de UK site kocht. Ik vermoed dat Amazon een extra check toevoegt als je nog nooit iets op die landversie van hun site bestelt.
[ Voor 8% gewijzigd door koraykupe op 25-01-2021 13:02 ]
Had ik ook in november... gebeld en gemaild met ze en uiteindelijk toch goedgekomen en ps5 in november ontvangen. Dus je kunt geluk hebbenLanooooo schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:01:
[...]
Dat laatste hoeft niet per se zo te zijn. Vanochtend heb ik dat namelijk voor het eerst meegemaakt op de UK site.
De Rabobank heeft wel een extra beveiliging ingebouwd. Een medewerker kon alleen niet aangeven of dat standaard zo is of random. De webpagina gaf bij mij echter een foutmelding, dus kon de verificatie niet voltooien. Onderaan de streep: order geannuleerd.
Ik had vanochtend ook een PS5 op de kop kunnen tikken op amazon.co.uk, hij liep bij mij ook vast op de CC verificatie. Order was wel stond wel op besteld, maar kreeg later een mailtje 'order payment declined' . Nu blijkt dat je in de Rabobank telebankieren app, onder CC nog akkoord moet gevenLanooooo schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:01:
[...]
Dat laatste hoeft niet per se zo te zijn. Vanochtend heb ik dat namelijk voor het eerst meegemaakt op de UK site.
De Rabobank heeft wel een extra beveiliging ingebouwd. Een medewerker kon alleen niet aangeven of dat standaard zo is of random. De webpagina gaf bij mij echter een foutmelding, dus kon de verificatie niet voltooien. Onderaan de streep: order geannuleerd.
Dat is ook wat de medewerker van de Rabobank zei, alleen heb ik daar geen openstaande ondertekeningsaanvragen staan ... In de mail van Amazon staat ook geen 'order payment declined', maar is gewoon keihard geannuleerd. Heel vaag, maar het is zoals het is.PEBKAC schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:13:
[...]
Ik had vanochtend ook een PS5 op de kop kunnen tikken op amazon.co.uk, hij liep bij mij ook vast op de CC verificatie. Order was wel stond wel op besteld, maar kreeg later een mailtje 'order payment declined' . Nu blijkt dat je in de Rabobank telebankieren app, onder CC nog akkoord moet geven![]()
Uiteindelijk wel betaling kunnen wijzigen, nu staat het bedrag gereserveerd op mijn CC voor Amazon.
Wel mega irritant als hierdoor je bestelling vastloopt...
Dat is echt wel heel erg zuur...Lanooooo schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:17:
[...]
Dat is ook wat de medewerker van de Rabobank zei, alleen heb ik daar geen openstaande ondertekeningsaanvragen staan ... In de mail van Amazon staat ook geen 'order payment declined', maar is gewoon keihard geannuleerd. Heel vaag, maar het is zoals het is.
Denk dat een PS5 eigenlijk bij computers behoort... en dit is 0% inklaring.0619tje schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:25:
Voor de mensen die bij de UK een ps5 hebben kunnen kopen:
Ik denk dat jullie nog invoer belasting er overheen moeten betalen. Die 80gbp is voor de belasting naar de UK zelf.
Nu moet jullie ps5 naar nederland of belgie komen, en dus komt hier weer de belasting op voor het invoeren van de ps5.
Als jullie geluk hebben word dit onder speelgoed gecategoriseerd, en word dit maar 6% uit mijn hoofd.
Kijk hier een order van 3 december (voor de brexit) daar dit de zelfde vat bij.
Item Subtotal: £374.99
Postage & Packing: £7.48
Total before VAT: £382.47
VAT: £80.32
Order Total: £462.79
EUR 522.18*
[Afbeelding]
Ik heb dit nagevraagd. Je hoeft niets extra te betalen volgens de medewerkers.0619tje schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:25:
Ik denk dat jullie nog invoer belasting er overheen moeten betalen. Die 80gbp is voor de belasting naar de UK zelf.
Nu moet jullie ps5 naar nederland of belgie komen, en dus komt hier weer de belasting op voor het invoeren van de ps5.
Als jullie geluk hebben word dit onder speelgoed gecategoriseerd, en word dit maar 6% uit mijn hoofd.
EUR 522.18*
[Afbeelding]
Als het land waar het heen moet goed ingevuld staat op je account, dan staat er geen VAT maar een stelpost voor shipping met inklaring.0619tje schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:25:
EUR 522.18*
[Afbeelding]
inderdaad. Dit heb ik ook, snap niet dat andere dit soms anders zien.ConZito schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:32:
[...]
Als het land waar het heen moet goed ingevuld staat op je account, dan staat er geen VAT maar een stelpost voor shipping met inklaring.
Volgens de officiele douane gegevens is dat inderdaad juist en zit er 0% inklaring op spelcomputers uit de UK:predator0235 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:30:
[...]
Denk dat een PS5 eigenlijk bij computers behoort... en dit is 0% inklaring.
Dont mind me, maar die amazon medewerkers lullen wel eens vaker wat uit de nekpirader schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:31:
[...]
Ik heb dit nagevraagd. Je hoeft niets extra te betalen volgens de medewerkers.
What you see is what you get. Die import kost is 80 pond en daarin zit de import en VAT verrekend.
Import Fees Deposit£80.15 dit houdt de VAT in en de importkost.
Dat zou wel mooi zijn, ik hou het in de gaten hier en anders dan bestel ik er nog 1 uit de UKjohnbetonschaar schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:45:
[...]
Volgens de officiele douane gegevens is dat inderdaad juist en zit er 0% inklaring op spelcomputers uit de UK:
https://tarief.douane.nl/...000&ad=&co=GB&cu=EUR&l=nl
Zeker! Wel mooi om te zien dat velen eentje hebben kunnen scoren via de bot:pokle312 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 16:51:
[...]
Dat kan.
Echter wordt dat niet gedaan.
Die telegram groep bestaat al een aantal maanden, zeer betrouwbaar.
Overigens zijn er ook nog andere groepen die heel veel mensen geholpen hebben(bijv de groep die door een tweaker is gemaakt donkykong)
Tig pagina's terug is dit al uitvoerig besproken. Je moet gewoon bestellen, Amazon doet de rest0619tje schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:57:
[...]
Dat zou wel mooi zijn, ik hou het in de gaten hier en anders dan bestel ik er nog 1 uit de UK
Plan en uitvoering is toch wat anders. Rond de 28e is er namelijk ook wat besproken over de playstation orders die misschien niet op tijd in nl zouden komen, en hier was dan wel ter sprake gekomen dat er btw overheen zou komen.ConZito schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:05:
[...]
Tig pagina's terug is dit al uitvoerig besproken. Je moet gewoon bestellen, Amazon doet de rest
Ja, maar dat was een hele andere situatie. Die situatie kan zich nu, met nieuwe orders, niet meer voordoen want de Brexit is een feit0619tje schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:12:
[...]
Plan en uitvoering is toch wat anders. Rond de 28e is er namelijk ook wat besproken over de playstation orders die misschien niet op tijd in nl zouden komen, en hier was dan wel ter sprake gekomen dat er btw overheen zou komen.
We zullen t zien
Ja, maar een C7 stekker is makkelijk aan te komen.I Funk I schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:22:
zit er dan een UK stekker op je PS5 als je die op amazon UK koopt?
ik had er 1 in mijn mandje maar had schrik dat ik nog importheffing moest betalen. 1 min erna was die weg
zit bol.com ook in die bot op telegram?
Komt met UK stekker idd.I Funk I schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:22:
ik had er 1 in mijn mandje maar had schrik dat ik nog importheffing moest betalen. 1 min erna was die weg
Trek je "rommel-la" open met oude opladers/elektronica en je vind er vast wel 1 ;-)I Funk I schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:22:
Dat er bij jou "VAT: 80.32" staat en er niet worden gesproken over import fees zegt meer iets over jouw Amazon account setitngs.0619tje schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:25:
EUR 522.18*
[Afbeelding]
Hier zelf via de PSX sense, die is net wat sneller naar mijn idee.CyberDonky schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:02:
[...]
Zeker! Wel mooi om te zien dat velen eentje hebben kunnen scoren via de bot:
https://t.me/ps5voorraad
Komende dagen komt d'r veel voorraad zo te horen
Heb je voor de digital edition 531 euro betaald?empoirky schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:37:
Hallo allemaal, ik woon in Brussel maar spreek geen Nederlands, dus als je het moeilijk vindt om dit te begrijpen, excuseer google translate)
Ik ben er ook in geslaagd om via Amazon UK te bestellen en ik vraag me ook af of ik extra btw zou moeten betalen. Op dit moment laat het zien dat de btw 0 is, wat vreemd is. Tenzij het is inbegrepen in de borgsom voor invoerrechten.
Item(s) Subtotal: GBP 374.99
Postage & Packing: GBP 6.69
-----
Total Before VAT: GBP 381.68
VAT: GBP 0.00
-----
Total: GBP 381.68
Import Fees Deposit GBP 80.15
-----
Grand Total: GBP 461.83
Payment Grand Total: EUR 531,17
Ik belde Amazon en ze zeiden dat 531 euro de uiteindelijke prijs zou moeten zijn.
Heeft iemand na de Brexit ervaring met bestellen bij Amazon UK? Ik heb het gevoel dat we uiteindelijk allemaal 21% btw moeten betalen, wat een beetje hoog is ...
Bij de meeste anderen zijn die kosten direct al getoond, want normaal betaal je bij Amazon altijd vooraf.0619tje schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:25:
EUR 522.18*
[Afbeelding]
Jij hoeft niks meer te betalen.empoirky schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:37:
Hallo allemaal, ik woon in Brussel maar spreek geen Nederlands, dus als je het moeilijk vindt om dit te begrijpen, excuseer google translate)
Ik ben er ook in geslaagd om via Amazon UK te bestellen en ik vraag me ook af of ik extra btw zou moeten betalen. Op dit moment laat het zien dat de btw 0 is, wat vreemd is. Tenzij het is inbegrepen in de borgsom voor invoerrechten.
Item(s) Subtotal: GBP 374.99
Postage & Packing: GBP 6.69
-----
Total Before VAT: GBP 381.68
VAT: GBP 0.00
-----
Total: GBP 381.68
Import Fees Deposit GBP 80.15
-----
Grand Total: GBP 461.83
Payment Grand Total: EUR 531,17
Ik belde Amazon en ze zeiden dat 531 euro de uiteindelijke prijs zou moeten zijn.
Heeft iemand na de Brexit ervaring met bestellen bij Amazon UK? Ik heb het gevoel dat we uiteindelijk allemaal 21% btw moeten betalen, wat een beetje hoog is ...
[ Voor 32% gewijzigd door NotSoSteady op 25-01-2021 14:34 ]
gebruik dezelfde en die werkt idd heel goed daardoor vanochtend ook geluk gehad voor een disc versie. Even googlen op telegram psx sense, eerste hit is de link volgens mijjaspermeul schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:30:
[...]
Hier zelf via de PSX sense, die is net wat sneller naar mijn idee.
Linkje is wel te vinden via de zoekfunctie.
Dit is de normale aankoop prijs voor 3 dec orders naar NL.Paprika schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:28:
[...]
Dat er bij jou "VAT: 80.32" staat en er niet worden gesproken over import fees zegt meer iets over jouw Amazon account setitngs.
Zoals ik hierboven reeds postte, staat er nu VAT 0 en bij import dit bedrag omdat dit de VAT voor NL/BE bedraagt die bij import betaald word door Amazon.0619tje schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:05:
[...]
Dit is de normale aankoop prijs voor 3 dec orders naar NL.
Hier uit gerekend is de btw dus het zelfde berekend als nu. En mogelijk dus later nog een btw er overheen?
[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 26-01-2021 01:47 ]
Amen!MelvinW schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:29:
[...]
Klopt! Ik kan met trots melden dat wij vanochtend inderdaad de eerste bot waren die voorraad bij Amazon.co.uk had gemeldMocht iemand nog niet in de groep zitten: https://t.me/joinchat/WHbDNhxb5k1NRfhZ
De bot monitort de volgende websites:
BCC.nl
Bol.com
Coolblue.nl
Intertoys.nl
Mediamarkt.nl
Nedgame.nl
Wehkamp.nl
Amazon.nl
Amazon.de
Amazon.es
Amazon.fr
Amazon.it
Amazon.co.uk
Het is dus de meest complete bot voor de Nederlandse markt die je nodig hebt om een PS5 te scorenOok doen wij er alles aan om false positives te voorkomen. Je zult bij ons dan ook geen meldingen krijgen van andere verkopers die een PS5 voor ruim boven de adviesprijs aanbieden.
Goed bezig topper!MelvinW schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:29:
[...]
Klopt! Ik kan met trots melden dat wij vanochtend inderdaad de eerste bot waren die voorraad bij Amazon.co.uk had gemeldMocht iemand nog niet in de groep zitten: https://t.me/joinchat/WHbDNhxb5k1NRfhZ
BCC.nl
Bol.com
Coolblue.nl
Intertoys.nl
Mediamarkt.nl
Nedgame.nl
Wehkamp.nl
Amazon.nl
Amazon.de
Amazon.es
Amazon.fr
Amazon.it
Amazon.co.uk
Het is dus de meest complete bot voor de Nederlandse markt die je nodig hebt om een PS5 te scorenOok doen wij er alles aan om false positives te voorkomen. Je zult bij ons dan ook geen meldingen krijgen van andere verkopers die een PS5 voor ruim boven de adviesprijs aanbieden.
Goed bezig TopperttMelvinW schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:29:
[...]
BCC.nl
Bol.com
Coolblue.nl
Intertoys.nl
Mediamarkt.nl
Nedgame.nl
Wehkamp.nl
Amazon.nl
Amazon.de
Amazon.es
Amazon.fr
Amazon.it
Amazon.co.uk
Je bedoeld BTW, invoerbelasting op dit soort spul is nul of superlaag0619tje schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:25:
Ik denk dat jullie nog invoer belasting er overheen moeten betalen.
Ja dat ging lekker. melding en direct openen en poef ineens besteldMelvinW schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:29:
[...]
Klopt! Ik kan met trots melden dat wij vanochtend inderdaad de eerste bot waren die voorraad bij Amazon.co.uk had gemeld, tot wel 50 seconden eerder dan vergelijkbare botsMocht iemand nog niet in de groep zitten: https://t.me/joinchat/WHbDNhxb5k1NRfhZ
BCC.nl
Bol.com
Coolblue.nl
Intertoys.nl
Mediamarkt.nl
Nedgame.nl
Wehkamp.nl
Amazon.nl
Amazon.de
Amazon.es
Amazon.fr
Amazon.it
Amazon.co.uk
Komen ze morgen bij bol te koop?Joris8580 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:59:
Als bol er morgen echt zoveel krijgt als ‘het gerucht’ zegt, dan vermoed ik te weten waarom ik en een paar anderen hier vorige week moesten doorgeven welke edition ze wilden bij GM dan verwachten die gewoon een grote levering.
Dat is nog de vraag beste Ryan
Buiten het feit of ze deze week op voorraad zijn bij Bol, moet dan eerst de reservelijst worden uitgeleverdpokle312 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:51:
[...]
Dat is nog de vraag beste Ryan
morgen of overmorgen, als zelfs dan nog niks gebeurd ga dan maar uit van volgende week!
[ Voor 29% gewijzigd door KabelKink1991 op 25-01-2021 16:05 ]
Levertijd was toch begin februari? Dan zullen de eerste eind deze week wel een update krijgen, niet vandaag.Wackmack schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:10:
Iemand die al een status verandering heeft bij de Amazon UK order van vanmorgen??
Uitgaan van 9 februari en meestal is het enkele dagen eerder. Dus iedereen kan nu games gaan bestellen etc.Wackmack schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:10:
Iemand die al een status verandering heeft bij de Amazon UK order van vanmorgen??
Neen maar ik lees op Twitter van Britten die morgen/overmorgen als leveringsdatum hebben. Zou toch mooi zijn als die gewoon snel gaatWackmack schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:10:
Heb gekozen voor express delivery dus dan zou die deze week al weg moeten gaan.Cordon schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:11:
[...]
Levertijd was toch begin februari? Dan zullen de eerste eind deze week wel een update krijgen, niet vandaag.
Ik heb een leverdatum van eind deze week 29-1. Mijn status op dit moment is Preparing for Dispatching.Cordon schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:11:
[...]
Levertijd was toch begin februari? Dan zullen de eerste eind deze week wel een update krijgen, niet vandaag.
[ Voor 6% gewijzigd door Arx op 25-01-2021 16:17 ]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Staat bij mij ook op Preparing for Dispatch, alleen datum nog op 9 februari, maar dat had ik eerder en toen kwam het product veel eerder dan die datum.Arx schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:16:
[...]
Ik heb een leverdatum van eind deze week 29-1. Mijn status op dit moment is Preparing for Dispatching.
P.S. ik heb express delivery gekozen.
Oef, moet ik ook even regelenArx schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:16:
[...]
Ik heb een leverdatum van eind deze week 29-1. Mijn status op dit moment is Preparing for Dispatching.
Hmm, had ook express delivery gekozen maar bij mij staat ie nog op "ordered today"Arx schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:16:
[...]
Nee hoor maak je niet druk. Heeft te maken met welk warehouse je gekoppeld bent etc... heel lang verhaal. Vanuit UK gaat ie waarschijnlijk naar Frankrijk / duitsland / Nederland. Dat duurt gemiddeld 3/4 dagen.. dus het kan zijn dat ie nog een tijdje op het eerste streepje staatWarduss schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:27:
[...]
Hmm, had ook express delivery gekozen maar bij mij staat ie nog op "ordered today"
Hoop dat ik niet zometeen te horen krijg dat ie toch uitverkocht was
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 26-01-2021 01:34 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 26-01-2021 01:34 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 26-01-2021 01:35 ]
I served in a company of heroes.
Amazon UK?pirader schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:36:
Net mail gehad, dat temporarily out of stock is.. Dus helaas pindakaas.
Ik weet het niet... iemand hier zei dat dat gerucht de ronde ging... maar het is een gerucht dus neem het met een korrel zout.
Heb je er nog steeds geen of op zoek naar een tweede?
Heb hetzelfde bij GM kijk uit naar dat verlossende telefoontje waarvan ik dacht dat ze me vorige week daarvoor belde. Maar helaas was het gewoon de vraag welke versie ik wou hebben.KabelKink1991 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:01:
Mijn vermoeden is dat het nog wel een tijdje duurt voordat Bol.com genoeg stock heeft om de gehele reservelijst (in één keer) uit te leveren.
Als je maar denkt dat je hem nog lang niet hebt, is de vreugde alleen maar groter als je het bevrijdende mailtje krijgt!
[ Voor 15% gewijzigd door Joris8580 op 25-01-2021 16:45 ]
Oei... dat is zuur.
[ Voor 7% gewijzigd door Arx op 25-01-2021 16:46 ]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
arriving tue 9 feb..Arx schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:46:
[...]
Oei... dat is zuur.![]()
Weet je nog je laatste status van Amazon?
Hoelaat orderbevestiging dan?pirader schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:47:
[...]
arriving tue 9 feb..
Heb ook gewoon een bon ontvangen en nu krijg ik dit opeens... Heel raar.
Staat op de website ook gewoon nog arriving tue 9 feb...
Ik 10;43 maar nog geen negatief bericht gehad gelukkig.. na de ping van PSXbot ook gelijk geopend en besteld..
Het lijkt belachelijk om uw bestelling te annuleren. Is uw creditcard belast?
nee, zelfs geen reservatie... echt compleet belachelijk...empoirky schreef op maandag 25 januari 2021 @ 17:08:
[...]
Het lijkt belachelijk om uw bestelling te annuleren. Is uw creditcard belast?
[ Voor 11% gewijzigd door pirader op 25-01-2021 17:14 ]
Nee, het is 531 voor de standaardeditieVizjee schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:33:
[...]
Heb je voor de digital edition 531 euro betaald?
Amazon klantenservice heeft in de afgelopen maanden al meerdere datums genoemd en nog geen 1 daarvan is uitgekomen, dus vertrouw er maar niet op.matrix79 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 18:18:
[Afbeelding]
Had daarnet even contact met Amazon.de ivm een probleem met een order van mezelf. Ik heb even van het moment gebruik gemaakt om deze vraag te stellen.
Zal nog even wachten worden vrees ik.
Ik kreeg dat telefoontje zoals gezegd ook en heb wat doorgevraagd. Ze beweren dat ze hun bestellingen aan het doorgeven zijn of zoiets en dat sony grotere partijen gaat keveren. Persoonlijk denk en hoop ik dat het is zoals jij zegt en dat ze dus een nieuwe batch verwachten en degene bellen die erbij zijn. Al bleef de bediende van de winkel vasthouden aan de maand maart april maar waarschijnlijk vroeger als uitleverings datum.JipGemser schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 00:06:
Hi allemaal. Ik zit net zoals velen hier ongeduldig te wachten op de pre-order die ze hebben geplaatst voor een PS5. Nu werd ik afgelopen weekend gebeld door Game Mania over welke editie ik wou. Het gesprek was echt heel kort, 30 seconde ofzo, ik vroeg ook niet door. Het was dus alleen de vraag welke editie ik wou, en that's it. Weet iemand toevallig wat dit betekent? Is dit gewoon dat ze nu pas kijken naar wie welke editie wilt, of dat ze een nieuwe batch binnenkort verwachten en ze nu de mensen bellen die daar bij zitten welke editie ze willen?
Geruchten gingen dat bol vandaag een levering krijgt. Hopelijk is dat zo en genoeg om de lijst uit te leveren!Cks schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 09:14:
Zou er wat gebeuren vandaag?
Dat zou niet heel logisch zijn eerlijk gezegd. Waarom zouden ze je dan opbellen om te vragen welke editie je wil hebben. Het is niet zo dat ze dadelijk ongelimiteerde stock hebben en gewoon iedereen de editie kunnen geven die ze willen. Zij kunnen m.a.w. helemaal niet weten of je erbij zit of niet.Joris8580 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 06:53:
[...]
Ik kreeg dat telefoontje zoals gezegd ook en heb wat doorgevraagd. Ze beweren dat ze hun bestellingen aan het doorgeven zijn of zoiets en dat sony grotere partijen gaat keveren. Persoonlijk denk en hoop ik dat het is zoals jij zegt en dat ze dus een nieuwe batch verwachten en degene bellen die erbij zijn. Al bleef de bediende van de winkel vasthouden aan de maand maart april maar waarschijnlijk vroeger als uitleverings datum.
Daarom net dat ik denk dat ze stock hebben en mensen aan het bellen zijn die er bij kunnen zitten...Santiago2019 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 09:17:
[...]
Dat zou niet heel logisch zijn eerlijk gezegd. Waarom zouden ze je dan opbellen om te vragen welke editie je wil hebben. Het is niet zo dat ze dadelijk ongelimiteerde stock hebben en gewoon iedereen de editie kunnen geven die ze willen. Zij kunnen m.a.w. helemaal niet weten of je erbij zit of niet.
Ik vind het persoonlijk veel aannemelijker dat ze stock gaan bestellen en graag willen weten hoeveel stuks ze van elke versie moeten bestellen voor de klanten van de volgende levering. Je gaat niet eerst bestellen en dan pas vragen wie wat wil hebben. Dat zou trouwens ook oneerlijk zijn want dat betekent dat je bepaalde mensen voorrang moet geven ook al hebben ze later besteld.Joris8580 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 09:21:
[...]
Daarom net dat ik denk dat ze stock hebben en mensen aan het bellen zijn die er bij kunnen zitten...
Ja ik bedoelde eigenlijk ook dat ik bij de komende levering zou zitten en trouwens alle mensen die gebeld zijn geweest.Santiago2019 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 09:31:
[...]
Ik vind het persoonlijk veel aannemelijker dat ze stock gaan bestellen en graag willen weten hoeveel stuks ze van elke versie moeten bestellen voor de klanten van de volgende levering. Je gaat niet eerst bestellen en dan pas vragen wie wat wil hebben. Dat zou trouwens ook oneerlijk zijn want dat betekent dat je bepaalde mensen voorrang moet geven ook al hebben ze later besteld.
[ Voor 7% gewijzigd door Joris8580 op 26-01-2021 09:44 ]
Heb de digital besteld maar nog niet verzonden. Levering staat gepland op 9 februari dus verwacht het ook nog nietStofbal schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 09:38:
Hi all!
Is wellicht bij iemand de Amazon UK order van gister al verzonden toevallig?
Ah oke! Ik had de snelle verzending gekozen, vandaarKal1mar1 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 10:02:
[...]
Heb de digital besteld maar nog niet verzonden. Levering staat gepland op 9 februari dus verwacht het ook nog niet
Nog niet, had voor express delivery gekozen en staat nog op ordered 25-01.Stofbal schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 09:38:
Hi all!
Is wellicht bij iemand de Amazon UK order van gister al verzonden toevallig?
Tijdens de leveringen begin december hadden ook veel mensen gekozen voor snelle levering, maar aangezien het zo druk was in die tijd zat er amper verschil tussen snelle en reguliere verzending. Niet om je minder hoop te geven, maar het kan dus zijn dat het niet veel uitmaakt. Maar misschien is het nu anders! Hoop het wel voor de mensen die daarvoor extra betalenStofbal schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 10:04:
[...]
Ah oke! Ik had de snelle verzending gekozen, vandaar
[ Voor 49% gewijzigd door empoirky op 26-01-2021 10:24 ]
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq