GenesisToasted schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:50:
Net gebeld door bol.com, zijn bezig de geannuleerde orders van december te bellen. Medewerker vertelde me dat er morgen een mail uitgaat naar iedereen die besteld heeft en geannuleerd is. De mensen kunnen aangeven of ze dan op de 'lijst' willen. Zodra iedereen gereageerd heeft gaat bol ze uitleveren wanneer er voorraad is.
Vanwege de twijfelende mensen toch een chat opgezet, maak er van wat je wilt.. Blijkt in ieder geval een aparte 'ps5 afdeling' te zijn op dit moment bij bol
Typ gerust vast een bericht ...
Je live chat is gestartEr ging iets mis...
Samantha:
Goedenavond je chat met Samantha.😊
Waar kan ik je mee helpen?
Ik:
Goedenavond Samantha
Ik heb vanmiddag een belletje gehad van je collega 'Bert' en ik had hierover nog een vraag, kan jij deze persoon met mij in contact brengen?
Samantha:
Heb je voor mij je klantnummer of bestelnummer waar het over gaat?
Ben je er nog?
Ik:
Xxx is mijn klantnummer excuus
Op de een of andere manier kwam het bericht niet aan door twee tabbladen.
Samantha:
Maakt niet uit ik ga even je gegevens erbij nemen.Heb je een momentje?
Ik:
Ja
Samantha:
Kun je me aangeven waar je contact over ging want ik zie geen aantekening van Bert.
Ik:
U ziet wel dat Bert vanmiddag contact heeft gehad?
Samantha:
Nee ook niet.
Ik:
Oke ik ben vanmiddag 2 maal gebeld, ik neem aan door bert de eerste heb ik gemist. Het ging over de geannuleerde ps5 orders van 4-12-2020. Hij informeerde mij dat er vanuit bol.com er voor gezorgd zou worden dat de orders die toen eenzijdig geannuleerd waren
Benaderd zouden worden om op een lijst te komen voor de volgende levering. Hij vroeg mij of de voorkeur voor deze lijst naar digital of de disk versie zou gaan, aangezien ik maar op 1 lijst kon komen. Ik informeerde hem dat de voorkeur naar een disk uit ging
Er zou een mail komen waarin ik mezelf kon aanmelden voor de lijst, vooralsnog heb ik nog niets gezien
Vandaar mijn vraag en dat ik ook contact zoek.
Samantha:
Oke ik snap je vraag wat ik voor je kan doen is dit intern doorzetten met de vraag om alsnog de mail naar je te sturen.
Ik:
Maar dit belletje klopt dus wel neem ik aan?
Samantha:
Ik kan het niet met zekerheid zeggen ik ga het doorzetten naar de afdeling die over de ps5 gaat
Ik:
Oke en wanneer hoor ik hier dan eventueel over?
Samantha:
Binnen 2 werkdagen.
Ik:
Dat is best lang, maar het is dus best aannemelijk dat Bert hoort bij de ps5 afdeling en niet de reguliere klantenservice, waardoor er niets bij jullie over bekend is?
Samantha:
Dat is heel goed mogelijk ja.
Ik:
Oke, volgens mij zei hij dat het tot morgen avond kon duren tot de mail er was dus dan wacht ik wel af (Dit wist ik overigens dik voordat ik het gesprek begon maar ik wou de twijfel afnemen hier)
Samantha:
Helemaal goed.Had je verder nog vragen voor mij?
[
Voor 3% gewijzigd door
GenesisToasted op 04-01-2021 20:54
]