Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 13:58
Timmetey schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:14:
[...]

Daar zal ik vooralsnog niet teveel op gaan rekenen, deze melding staat er namelijk al echter langer dan een maand op. Jammer genoeg is er verder geen nieuws m.b.t. nieuwe landelijke voorraad.

Wat wel bekend is, is dat er spoedig in de eerste week van januari waarschijnlijk een nieuwe lading onderweg is. Maar ons kikkerlandje komt niet ter sprake. :Z
Dat stukje binnenkort beschikbaar staat er pas een aantal dagen (lees: sinds 30 December) op bij Coolblue. Eerder was in de beschrijving namelijk te lezen dat er geen informatie over een nieuwe levering was.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timmetey
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 03-02-2021
Davidas schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:51:
[...]

Dat stukje binnenkort beschikbaar staat er pas een aantal dagen (lees: sinds 30 December) op bij Coolblue. Eerder was in de beschrijving namelijk te lezen dat er geen informatie over een nieuwe levering was.
Dit is 30 december inderdaad pas gemeld op het topic, maar ik kan je vertellen dat dit er al veel langer op staat dan dat. Ik wil de hoop niet verpesten, maar het zal nog wel een tijdje duren voordat deze status daadwerkelijk echt wordt gewijzigd naar de desbetreffende. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
Timmetey schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:55:
[...]

Dit is 30 december inderdaad pas gemeld op het topic, maar ik kan je vertellen dat dit er al veel langer op staat dan dat. Ik wil de hoop niet verpesten, maar het zal nog wel een tijdje duren voordat deze status daadwerkelijk echt wordt gewijzigd naar de desbetreffende. |:(
Ik heb goede hoop dat dat al ergens deze week gaat zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:46
Davidas schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:51:
[...]

Mijn app geeft dat hele verhaal over "we weten het nog niet" nog wel weer. Alleen de site niet meer. Lijkt niet hetzelfde te zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Timmetey
M.b.t. tot de "nieuwe" status van de PS5 bij Coolblue, laat dit het even wat duidelijker maken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/48PpY9cvC47V_aiEGDaoMtqndEc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/5Y6wRZEcPImhO1zN1q6ZvHv0.png?f=fotoalbum_large

Op het forum en dergelijke nieuws topics werd namelijk op 30-12 gemeld dat de status mogelijk aangepast zou zijn naar "binnenkort leverbaar". Dit is echter niet het geval, dit is zeker al langer dan een maand zo.
Vooralsnog geef de moed niet op, maar snak er niet teveel naar want het gaat echt nog even duren.

Just relax, laat Telegram je oproepen wanneer de tijd rijp is. _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidas
Timmetey schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:15:
M.b.t. tot de "nieuwe" status van de PS5 bij Coolblue, laat dit het even wat duidelijker maken.

[Afbeelding]

Op het forum en dergelijke nieuws topics werd namelijk op 30-12 gemeld dat de status mogelijk aangepast zou zijn naar "binnenkort leverbaar". Dit is echter niet het geval, dit is zeker al langer dan een maand zo.
Vooralsnog geef de moed niet op, maar snak er niet teveel naar want het gaat echt nog even duren.

Just relax, laat Telegram je oproepen wanneer de tijd rijp is. _/-\o_
Standaard riedeltje, de klantenservice gaat dat niet vertellen. De laatste bulk van Bol.com op 4 December was er ook ineens uit het niets. Ik ben benieuwd, de tijd zal het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivokenevil
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2021
Timmetey schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:07:
De Dualsense Chargingstation was weer (heel ff) op voorraad bij Mediamarkt, iemand gelukt?
Amazon DE heeft ze gewoon op voorraad hoor als je er 1tje nodig hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Wat is de beste kans om er straks eentje te bemachtigen?
Heb momenteel een "breng mij op de hoogte" dinges uitstaan bij Bol en Coolblue.

Nog andere opties? :)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetey
ivokenevil schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:40:
[...]

Amazon DE heeft ze gewoon op voorraad hoor als je er 1tje nodig hebt :)
Is al uitverkocht, om 00:33 vannacht een melding op Telegram dat hij op voorraad was bij Amazon DE.
Komt wel eens vaker voorbij, maar laat hem meestal voorbij gaan omdat ik niet veel zin heb om iets te bestellen dat pas een maand later geleverd zal worden haha. 8)7
kaos001 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:42:

Mocht je nog geen lid zijn van de Telegram groep(en), dan raad ik je dit echt aan.
Je wordt automatisch door een bot op te hoogte gesteld wanneer er ergens voorraad dreigt te zijn.
Daarnaast heb je ook altijd nog Fsclprs op Twitter met een PS5 voorraad monitor.

Indien geïnteresseerd pm ik je de benodigde links. :)

[ Voor 39% gewijzigd door Timmetey op 04-01-2021 14:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ivokenevil

De beste optie is de app telegram downloaden op je smartphone en je koppelen aan deze groep; https://www.psx-sense.nl/...ation-5-voorraad-checker/

Niet praten verder in de app, gewoon rustig een melding afwachten en proberen je slag te slaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivokenevil
Timmetey schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:44:
[...]

Is al uitverkocht, om 00:33 vannacht een melding op Telegram dat hij op voorraad was bij Amazon DE.
Komt wel eens vaker voorbij, maar laat hem meestal voorbij gaan omdat ik niet veel zin heb om iets te bestellen dat pas een maand later geleverd zal worden haha. 8)7
Dit ging om een laadstation niet om een ps5 ;) niks gezegd (Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas

Je abonneren op dit Telegram kanaal en deze tracker in de gaten houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris8580
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 28-03-2021
kaos001 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:45:
Ik kom mijzelf ook maar eens melden. Heb in m'n kop gehaald dat ik een PS5 wil.
Heb het PS4 tijdperk overgeslagen, dus genoeg games om in te halen.

Nu nog wachten totdat de boel een beetje leverbaar gaat worden B)
Denk dat je dan nog een heel eind kan wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenesisToasted
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-01 00:17
Net gebeld door bol.com, zijn bezig de geannuleerde orders van december te bellen. Medewerker vertelde me dat er morgen een mail uitgaat naar iedereen die besteld heeft en geannuleerd is. De mensen kunnen aangeven of ze dan op de 'lijst' willen. Zodra iedereen gereageerd heeft gaat bol ze uitleveren wanneer er voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
GenesisToasted schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:50:
Net gebeld door bol.com, zijn bezig de geannuleerde orders van december te bellen. Medewerker vertelde me dat er morgen een mail uitgaat naar iedereen die besteld heeft en geannuleerd is. De mensen kunnen aangeven of ze dan op de 'lijst' willen. Zodra iedereen gereageerd heeft gaat bol ze uitleveren wanneer er voorraad is.
Really?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenesisToasted
Waarom zou ik dat verzinnen? Ik werd gebeld omdat zowel een digital als disk geannuleerd was bij mij, ze konden me maar op de lijst zetten voor 1 van de 2.. Denk niet dat alle annulado's gebeld zullen worden. Houd morgen iig je mail in de gaten als je geannuleerd bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
GenesisToasted schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:57:
[...]

Waarom zou ik dat verzinnen? Ik werd gebeld omdat zowel een digital als disk geannuleerd was bij mij, ze konden me maar op de lijst zetten voor 1 van de 2.. Denk niet dat alle annulado's gebeld zullen worden. Houd morgen iig je mail in de gaten als je geannuleerd bent.
geen idee, maar dat zou mooi nieuws zijn voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetey
Ik hoop heel erg dat dit geen flauwekul is, wil het graag geloven want dit zou geweldig nieuws zijn voor degenen die in aanraking komen voor deze situatie.
Ben zelf ook een van de gedupeerden bij Bol, daarnaast ook een van MM voor de release dilvery.

Mocht je meer informatie treffen dat relevant kan zijn voor anderen hoor ik het maar al te graag. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Dit zou kunnen betekenen dat er wellicht binnenkort weer voorraad zal zijn overal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:24

Inderdaad de hierboven genoemde bots in de gaten houden. Daarna is het alleen nog maar een stevige dosis geluk dat je een melding op het juiste moment krijgt. Ik kreeg een melding van voorraad Bol op 4 december bijvoorbeeld toen ik nét op een thuiswerkdag op de pc in Chrome zat met de muis vlak naast de favoriet.

Het breng mij op de hoogte mailtje kwam ruim 30 minuten daarna toen het al 29 minuten afgelopen was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie93
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:30
Whut dit zou heel sick zijn. Mijn order is toen ook geannuleerd dus fingers crossed hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmetey
Japie93 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:00:
[...]

Whut dit zou heel sick zijn. Mijn order is toen ook geannuleerd dus fingers crossed hier.
Wat me wel laat jeuken is waarom ze een enkel persoon hiervan telefonisch op de hoogte stellen en de rest een dag later een mail zullen sturen. Heb hier verder ook nog niks van gehoord door iemand anders, ook niet op Twitter. :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Japie93
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:30
Timmetey schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:04:
[...]

Wat me wel laat jeuken is waarom ze een enkel persoon hiervan telefonisch op de hoogte stellen en de rest een dag later een mail zullen sturen. Heb hier verder ook nog niks van gehoord door iemand anders, ook niet op Twitter. :?
Ja, ga er ook niet vanuit hoor. Zou het wel netjes van Bol vinden als ze het zo aanpakken maar dacht ergens gehoord/gelezen te hebben dat het om duizenden bestellingen ging die toen gecanceld zijn. Dus vraag mij af hoe reëel het is dat ze dan nu na een maand pas met deze "goedmaakactie" komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maroi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-05 22:59
Maroi schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:33:
Zojuist gebeld door Mediamarkt Emmen, mijn PS5 (Disc) wordt morgen tussen 17.00-18.00 uur geleverd! *O*
Volgens berekening ben ik nu nr. 68 op de lijst.
(Op release-datum was nr. 210)

Hulde aan MM Emmen en hun service! 8)
Maat van mij is niet gebeld terwijl hij direct na mij pre-ordered had.

Ik vermoed dat MM Emmen nog wat pre-orders in de kast hebben staan van mensen die niet gereageerd hebben op hun mail/telefoontje en dat MM Emmen zoiets heeft : “Leute, jullie hebben jullie kans gehad om te reageren. Tis nieuw jaar en nieuwe week, wij ruimen de kast op en gaan de volgende bellen!”.
En daar ben ik dan een gelukkige van geworden...

Vermoed ik, weet niet zeker maar bovenstaand vermoed ik....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
[...]

Het enige wat ik weet is dat ze op Twitter hebben gezegd is dat mensen met een annulering geen enkele voorrang krijgen bij de volgende levering.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ovJgBfn.png

[ Voor 5% gewijzigd door NotSoSteady op 04-01-2021 18:48 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Laatst online: 08-03-2022
*offtopic*, zie topicwaarschuwing

[ Voor 109% gewijzigd door Geronimous op 05-01-2021 10:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:07
*offtopic*, lees de topicwaarschuwing

[ Voor 102% gewijzigd door Geronimous op 05-01-2021 11:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Laatst online: 08-03-2022

[ Voor 114% gewijzigd door Geronimous op 05-01-2021 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:07
Het komt ook gewoon allemaal goed, als je telegram e.d. bijhoudt kom je in Q1/Q2 echt wel aan de beurt, de meeste consumenten zijn er niet zo mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maroi
roffeltjes schreef op maandag 4 januari 2021 @ 19:20:
[...]

Het is gewoon een race tussen MS en Sony is naar een bepaalde datum en dat bepaald hoeveel consoles er zijn. Allebei proeberen de druk op de ketel te houden, dus zie je dat ze eigenlijk te vroeg life gaan (te weinig consoles/games).
En ze hebben op elkander release gewacht om evt. hardware ed ‘last-minute’ aan te passen, waardoor ze te laat met productie zijn begonnen om aan de grote vraag te kunnen voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Idd, really?? Mijn order is toen ook geannuleerd..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetey
Scrisissszzz schreef op maandag 4 januari 2021 @ 19:39:
[...]

Idd, really?? Mijn order is toen ook geannuleerd..
Klinkt een beetje te mooi om waard te zijn, ga er maar niet vanuit dat dit echt is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenesisToasted
[...]

Ik had zowel een digital als disk die geannuleerd was, de vraag was op welke lijst ik toegevoegd wou worden aangezien ik niet op beide gezet kon worden. Ik moet ook gewoon morgen nog de mail beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetey
GenesisToasted schreef op maandag 4 januari 2021 @ 19:46:
[...]

Ik had zowel een digital als disk die geannuleerd was, de vraag was op welke lijst ik toegevoegd wou worden aangezien ik niet op beide gezet kon worden. Ik moet ook gewoon morgen nog de mail beantwoorden.
Toch wel een beetje vaag, uurtje terug contact gehad met Bol maar hierover was hen niets bekend.
Denk niet dat er morgen een mailtje terecht komt, wel een leuke prankcall voor op YouTube. 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martinus83
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:17
De medewerker in mijn chatbox, weet van niks. Sterker nog, geeft aan dat dit niet zo is.
Bol.com
Deze is inderdaad geannuleerd. We hebben vooralsnog ook nog geen nieuwe levering gekregen van PlayStation. Wanneer deze er weer is, kan je dat zien op onze website

Ik: Is het niet zo dat er momenteel contact wordt gezocht met 'geannuleerden' ?
Danwel per telefoon, vanaf vandaag, of per mail?

Bol.com
Dat is niet wat wij doen nee. Puur omdat wij ook in afwachting zijn van Playstation

Ik
Ok, dit wordt namelijk gesuggereerd op tweakers. Vandaar mijn vraag

maandag 4 januari 2021 16:50 Net gebeld door bol.com, zijn bezig de geannuleerde orders van december te bellen. Medewerker vertelde me dat er morgen een mail uitgaat naar iedereen die besteld heeft
[ZT] [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden

Bol.com
Ah vandaar! Nee helaas niet.
Oh wow
Dat lijkt echt op een sterk verhaal dan dat het echt is haha.
Ik kan er intern ook helemaal niets van vinden
En heel erg bedankt voor de link!
Ik ga dit intern wel oppakken om misverstanden te voorkomen

[ Voor 24% gewijzigd door martinus83 op 04-01-2021 20:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
martinus83 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 19:57:
[...]

De medewerker in mijn chatbox, weet van niks. Sterker nog, geeft aan dat dit niet zo is.

[...]
Tja, zolang ik ook nog niet meerdere meldingen heb gezien blijf ik ook sceptisch.

Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/001/820/208/0d5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenesisToasted
Timmetey schreef op maandag 4 januari 2021 @ 19:54:
[...]

Toch wel een beetje vaag, uurtje terug contact gehad met Bol maar hierover was hen niets bekend.
Denk niet dat er morgen een mailtje terecht komt, wel een leuke prankcall voor op YouTube. 7(8)7
Werd net even te veel informatie gegeven voor een prankcall.. Maar geloof het of niet zien het morgen van zelf wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maroi
Vincitore058 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:12:
Mensen?! Kunnen we t een beetje on-topic houden? Geen touw meer aan vast te knopen zo.
Eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenesisToasted
Vanwege de twijfelende mensen toch een chat opgezet, maak er van wat je wilt.. Blijkt in ieder geval een aparte 'ps5 afdeling' te zijn op dit moment bij bol :')

Typ gerust vast een bericht ...
Je live chat is gestartEr ging iets mis...
Samantha:
Goedenavond je chat met Samantha.😊
Waar kan ik je mee helpen?

Ik:
Goedenavond Samantha
Ik heb vanmiddag een belletje gehad van je collega 'Bert' en ik had hierover nog een vraag, kan jij deze persoon met mij in contact brengen?

Samantha:
Heb je voor mij je klantnummer of bestelnummer waar het over gaat?
Ben je er nog?

Ik:
Xxx is mijn klantnummer excuus
Op de een of andere manier kwam het bericht niet aan door twee tabbladen.

Samantha:
Maakt niet uit ik ga even je gegevens erbij nemen.Heb je een momentje?

Ik:
Ja

Samantha:
Kun je me aangeven waar je contact over ging want ik zie geen aantekening van Bert.

Ik:
U ziet wel dat Bert vanmiddag contact heeft gehad?

Samantha:
Nee ook niet.

Ik:
Oke ik ben vanmiddag 2 maal gebeld, ik neem aan door bert de eerste heb ik gemist. Het ging over de geannuleerde ps5 orders van 4-12-2020. Hij informeerde mij dat er vanuit bol.com er voor gezorgd zou worden dat de orders die toen eenzijdig geannuleerd waren
Benaderd zouden worden om op een lijst te komen voor de volgende levering. Hij vroeg mij of de voorkeur voor deze lijst naar digital of de disk versie zou gaan, aangezien ik maar op 1 lijst kon komen. Ik informeerde hem dat de voorkeur naar een disk uit ging
Er zou een mail komen waarin ik mezelf kon aanmelden voor de lijst, vooralsnog heb ik nog niets gezien
Vandaar mijn vraag en dat ik ook contact zoek.

Samantha:
Oke ik snap je vraag wat ik voor je kan doen is dit intern doorzetten met de vraag om alsnog de mail naar je te sturen.

Ik:
Maar dit belletje klopt dus wel neem ik aan?

Samantha:
Ik kan het niet met zekerheid zeggen ik ga het doorzetten naar de afdeling die over de ps5 gaat

Ik:
Oke en wanneer hoor ik hier dan eventueel over?

Samantha:
Binnen 2 werkdagen.

Ik:
Dat is best lang, maar het is dus best aannemelijk dat Bert hoort bij de ps5 afdeling en niet de reguliere klantenservice, waardoor er niets bij jullie over bekend is?

Samantha:
Dat is heel goed mogelijk ja.

Ik:
Oke, volgens mij zei hij dat het tot morgen avond kon duren tot de mail er was dus dan wacht ik wel af (Dit wist ik overigens dik voordat ik het gesprek begon maar ik wou de twijfel afnemen hier)

Samantha:
Helemaal goed.Had je verder nog vragen voor mij?

[ Voor 3% gewijzigd door GenesisToasted op 04-01-2021 20:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
GenesisToasted schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:51:
[...]

Vanwege de twijfelende mensen toch een chat opgezet, maak er van wat je wilt.. Blijkt in ieder geval een aparte 'ps5 afdeling' te zijn op dit moment bij bol :')

Samantha:

Ik:
Goedenavond Samantha
Ik heb vanmiddag een belletje gehad van je collega 'Bert' en ik had hierover nog een vraag, kan jij deze persoon met mij in contact brengen?

Samantha:
Ben je er nog?

Ik:

Samantha:

Ik:
Ja

Samantha:
Kun je me aangeven waar je contact over ging want ik zie geen aantekening van Bert.

Ik:

Samantha:
Nee ook niet.

Ik:
Oke ik ben vanmiddag 2 maal gebeld, ik neem aan door bert de eerste heb ik gemist. Het ging over de geannuleerde ps5 orders van 4-12-2020. Hij informeerde mij dat er vanuit bol.com er voor gezorgd zou worden dat de orders die toen eenzijdig geannuleerd waren
Benaderd zouden worden om op een lijst te komen voor de volgende levering. Hij vroeg mij of de voorkeur voor deze lijst naar digital of de disk versie zou gaan, aangezien ik maar op 1 lijst kon komen. Ik informeerde hem dat de voorkeur naar een disk uit ging
Er zou een mail komen waarin ik mezelf kon aanmelden voor de lijst, vooralsnog heb ik nog niets gezien

Samantha:
Oke ik snap je vraag wat ik voor je kan doen is dit intern doorzetten met de vraag om alsnog de mail naar je te sturen.

Ik:

Samantha:
Ik kan het niet met zekerheid zeggen ik ga het doorzetten naar de afdeling die over de ps5 gaat

Ik:

Samantha:
Binnen 2 werkdagen.

Ik:
Dat is best lang, maar het is dus best aannemelijk dat Bert hoort bij de ps5 afdeling en niet de reguliere klantenservice, waardoor er niets bij jullie over bekend is?

Samantha:

Ik:
Oke, volgens mij zei hij dat het tot morgen avond kon duren tot de mail er was dus dan wacht ik wel af (Dit wist ik overigens dik voordat ik het gesprek begon maar ik wou de twijfel afnemen hier)

Samantha:
Ik geef je het voordeel van de twijfel. :9 Anders nomineer ik je wel direct voor troll van het jaar. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yassiro
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-10 15:28
[...]

Samantha:

Ik:
Goedenavond Samantha

Samantha:
Ben je er nog?

Ik:

Samantha:

Ik:
Ja

Samantha:

Ik:

Samantha:
Nee ook niet.

Ik:

Samantha:

Ik:

Samantha:

Ik:

Samantha:
Binnen 2 werkdagen.

Ik:

Samantha:

Ik:

Samantha:
Samantha heeft het over de afdeling die over de ps5 gaat. Daaruit blijkt helemaal niet dat er een aparte ps5 afdeling is. Het kan net zo goed de afdeling gaming/speelgoed zijn. Je zet het hier zo stellig. :P

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:25
Beetje zon verhaal.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/4sjed6.jpg

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmetey
[...]

Samantha:

Ik:
Goedenavond Samantha

Samantha:
Ben je er nog?

Ik:

Samantha:

Ik:
Ja

Samantha:

Ik:

Samantha:
Nee ook niet.

Ik:

Samantha:

Ik:

Samantha:

Ik:

Samantha:
Binnen 2 werkdagen.

Ik:

Samantha:

Ik:

Samantha:
Top dat je de moeite neemt om het gesprek te delen tussen jou en de desbetreffende Bol medewerker, maar een screenshot werd denk ik toch meer gewaardeerd dan een getypt verhaaltje...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GenesisToasted
Timmetey schreef op maandag 4 januari 2021 @ 21:07:
[...]

Top dat je de moeite neemt om het gesprek te delen tussen jou en de desbetreffende Bol medewerker, maar een screenshot werd denk ik toch meer gewaardeerd dan een getypt verhaaltje...
Speciaal voor jou...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EQskGgB_JsZZ8lWSsmQn_HYQA_E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kUE4MkgjXZyh2Mp03IuhcIfh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmetey
Kijk, dit is top. Thanks _/-\o_ +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Nou dank je voor de goede info... ik geef je het voordeel van de twijfel maar ik moet persé mijn pre order van GM behouden helaas... en daar dus ook kopen en nergens anders zoals ik reeds zei is dit niet mijn keuze maar die van mijn bewind...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sabbracadabra
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 22-05-2023
Heeft iemand toevallig van Nedgame iets vernomen over de begin 2021 ps5 disk versie preorder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodi1802
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04-2024
Zijn er meer mensen met geannuleerde bestellingen door bol gebeld? Ik kwam erachter dat mijn telefoonnummer nog mijn oude nummer was. Ook maar is direct aangepast...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• KabelKink1991
  • Laatst online: 29-09-2021
Dit Bol verhaal klinkt een beetje als een vriend van je een goede grap met je heeft uitgehaald en waar je goed bent ingetrapt :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17-10 16:21

[ Voor 83% gewijzigd door Geronimous op 05-01-2021 11:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:56
Ik had gehoopt dat anderhalve maand na de release de voorraden een beetje aangesterkt zouden zijn, maar helaas. Nog maar een tijdje wachten dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ihaznobrain
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-08 10:50
kleine update voor de mensen welke allemaal op 22 dec hebben besteld bij Amazon.de:

Marija:Thank you for waiting for me. Unfortunately I need to inform you that this item is no longer in stock with us. Even if your order is still active, when item is from Amazon Warehouse and delivery date is unknown, Fulfillment Center not assigned, that means that system was not able to find Fulfillment Center for your item and that actually item is not in stock

Me:ok, so what does that mean for my order? will it be cancelled or will it be shipped when there will be stock? since this is a "used" product

Marija:Eventually this order should be cancelled, after few days, as item is used from Amazon Warehouse, it is considered as one of a kind so even if it is back in stock it will not be the same item

Me:ok fair enough. any news on a new shipment?

Marija:Nothing yet, we do not have any more information then one displayed on the website. Once we get a date from manufacturer it will be displayed on the webpage of the item

Me:understandable, thanks for your help Marija

Marija:You are very welcome, thank you for your kind understanding!

eigenlijk wat we dus allemaal al hadden verwacht :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:46
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:51:
Ik had gehoopt dat anderhalve maand na de release de voorraden een beetje aangesterkt zouden zijn, maar helaas. Nog maar een tijdje wachten dus.
Feestdagen gooide roet in het eten :+ Het gaat vanaf deze week vast los. :P (hoop ik :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
  • Laatst online: 15-10 19:20
Ihaznobrain schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:10:
kleine update voor de mensen welke allemaal op 22 dec hebben besteld bij Amazon.de:

Marija:Thank you for waiting for me. Unfortunately I need to inform you that this item is no longer in stock with us. Even if your order is still active, when item is from Amazon Warehouse and delivery date is unknown, Fulfillment Center not assigned, that means that system was not able to find Fulfillment Center for your item and that actually item is not in stock

Me:ok, so what does that mean for my order? will it be cancelled or will it be shipped when there will be stock? since this is a "used" product

Marija:Eventually this order should be cancelled, after few days, as item is used from Amazon Warehouse, it is considered as one of a kind so even if it is back in stock it will not be the same item

Me:ok fair enough. any news on a new shipment?

Marija:Nothing yet, we do not have any more information then one displayed on the website. Once we get a date from manufacturer it will be displayed on the webpage of the item

Me:understandable, thanks for your help Marija

Marija:You are very welcome, thank you for your kind understanding!

eigenlijk wat we dus allemaal al hadden verwacht :P
Ga je hem zelf annuleren of wacht je rustig af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRobert
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-10 21:24
timpie81 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:21:
[...]

Ik had ook 22 December besteld, deze is netjes door Amazon geannuleerd op 2 Januari. Met de uitleg dat het niet aannemelijk is dat ze op korte termijn de order kunnen invullen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ihaznobrain
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-08 10:50
timpie81 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:21:
[...]

deze is bij mij nog niet geannuleerd. ik laat hem zelf gewoon rustig staan totdat hij of wel geannuleerd wordt, of ik annuleer hem wanneer ik een PS5 op de kop heb getikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JIRO
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-09 08:01
Ihaznobrain schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:36:
[...]

deze is bij mij nog niet geannuleerd. ik laat hem zelf gewoon rustig staan totdat hij of wel geannuleerd wordt, of ik annuleer hem wanneer ik een PS5 op de kop heb getikt.
Hier hetzelfde nog steeds op bestelling ontvangen laat hem staan en zien het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetey
Nieuwe dag nieuwe kansen(?), lijkt er alleen niet veel wijzer van te worden wat updates betreft.
Nederlandse retailers claimen namelijk niks te weten over nieuwe voorraad (04-01), maar dat wil natuurlijk niets zeggen want dat riedeltje kennen we allemaal maar al te goed. :O

Ergens toch wel heel erg benieuwd of @GenesisToasted nog iets vernomen heeft van Bol.
Of blijkt dit allemaal uiteindelijk toch broodje banaan met mayonaise.. en halen we gewoon de kartonnen PS5 bij Ikea. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• acreed166
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-10 10:59
Ik wou even laten weten dat wehkamp mensen selecteert voor de PS5 en dat zij voorraad hebben.

Mijn vriendin is zojuist gebeld of ze nog interesse had in de PS5 omdat ze deze in de favorieten had staan. (had ik gedaan) maar mijn slimme vriendin heeft gezegd nee omdat wij al voorzien zijn. Als ze JA had gezegd kon zij eentje bestellen (telefonisch).

Niet nagedacht dat ik vrienden heb die ook een ps5 zoeken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• acreed166
rodi1802 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 13:32:
Mijn neef werd net gebeld door Sinterklaas of hij met kerst in april nog een PlayStation 17 wilde bestellen. Ze hadden namelijk nog net wat exclusieve preprepre Playstations binnen gekregen. Hij zei nee omdat die al gebeld was door coolblue die er 1 van de intertoys zou leveren.
Ik gok dat jij de grappigste bent thuis :), fijn voor jou dus.

Maar ik ben geen trol, ik heb al een PS5 dus ik hoef er geen een meer en handel ook niet in die dingen. Ik heb ook weken op deze forum gezeten, dus ik deel gewoon wat ik weet.

Succes iedereen nog :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
acreed166 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 13:20:
Ik wou even laten weten dat wehkamp mensen selecteert voor de PS5 en dat zij voorraad hebben.

Mijn vriendin is zojuist gebeld of ze nog interesse had in de PS5 omdat ze deze in de favorieten had staan. (had ik gedaan) maar mijn slimme vriendin heeft gezegd nee omdat wij al voorzien zijn. Als ze JA had gezegd kon zij eentje bestellen (telefonisch).

Ik heb net contact gehad met de klantenservice en kan jouw verhaal bevestigen. Heb voor mezelf toen ook 'geef een seintje' aangezet dus ben benieuwd of ik gebeld ga worden. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AchtungYall
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19-09 15:48
acreed166 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 13:20:

Ik zou ook nee zeggen denk ik, vrienden zat die er heel graag eentje willen. Maar moeite doen ze niet, dus dan liever naar iemand die dat wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acreed166
BadWampa schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 13:43:
[...]

Ik heb net contact gehad met de klantenservice en kan jouw verhaal bevestigen. Heb voor mezelf toen ook 'geef een seintje' aangezet dus ben benieuwd of ik gebeld ga worden. :)
ik hoop het voor je echt jammer, dat mijn vriendin gelijk Nee heeft gezegd grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabelKink1991
  • Laatst online: 29-09-2021
Kan je hem op je verlanglijstje zetten bij Wehkamp? Ik zie geen productpagina

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmetey
KabelKink1991 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 13:46:
Wanneer iets niet op voorraad is bij Wehkamp is de productpagina offline en volledig onvindbaar, dus toevoegen aan je wenslijst gaat vooralsnog nu niet meer lukken helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
KabelKink1991 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 13:46:
Nee, nu niet meer. Ze hebben de productpagina offline gehaald. Zo rond 4 december stond hij nog wel online en toen heb ik het gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rodi1802
Gebeld met de wehkamp, ze verwerken nu eerst de mensen die eerder besteld/op de hoogte gehouden wilden worden. Kleine voorraad en ze kon helaas niets voor me betekenen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Als Wehkamp een voorraad heeft zullen de andere shops dit ook wel hebben me dunkt.
Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontvouwen, ik denk een boel tranen. :')

Soundcloud

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timmetey
kaos001 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 14:11:
Als Wehkamp een voorraad heeft zullen de andere shops dit ook wel hebben me dunkt.
Zou het gerucht van gisteren dan toch waar zijn, moge de engeltjes op onze schouders zitten. O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidas
Exact, Wehkamp lijkt mij juist de webshop die ze als laatst voorzien. Dus dit is enigszins positief nieuws. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
Heeft Bert al iets meer laten weten? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:46
Hier ook gebeld door wehkamp dat ik een gelukkige ben.
Was nog sceptisch of het nep was, maar inmiddels staat de order in mijn account met status: wacht op goedkeuring (aflevermoment onbekend).

Diegene die ik aan de lijn had vertelde inderdaad dat ze een hele kleine voorraad hadden gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetey
Ryatzu schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 14:43:
Was nog sceptisch of het nep was, maar inmiddels staat de order in mijn account met status: wacht op goedkeuring (aflevermoment onbekend).

Diegene die ik aan de lijn had vertelde inderdaad dat ze een hele kleine voorraad hadden gekregen.
Super tof!! Heel erg blij voor je, hopen dat de deurbel snel mag afgaan d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:32
Ryatzu schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 14:43:

ben benieuwd.

[ Voor 9% gewijzigd door timetje100 op 05-01-2021 15:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mege1965
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 26-12-2024
Hier ook op de wensenlijst van wehkamp maar niet gebeld.. bol.com ook geen mails gehad vandaag vanwege mijn gecancelde orde van 4 december

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:52

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Is er nou nergens waar ik gewoon alsnog een order kan plaatsen? Het maakt me niet per se uit wanneer ik hem dan krijg, als ik maar ergens op een lijstje kom te staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maroi
timetje100 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 14:55:
[...]

Waarschijnlijk wordt er nu wel veel geannuleerd omdat er zoveel mensen nu aan het bellen zijn.
Dat zou een gevalletje slecht zijn.
Via de front-office worden er meer PS5’s ‘verkocht’ terwijl de back-office het exacte aantal PS5’s aan het wegzetten is bij mensen op de verlanglijst... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetey
Icephase schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 14:57:
Is er nou nergens waar ik gewoon alsnog een order kan plaatsen? Het maakt me niet per se uit wanneer ik hem dan krijg, als ik maar ergens op een lijstje kom te staan...
Voorlopig niet binnen de binnenlandse hekken.
Maar vaak komt er hier en daar een klein voorraadje waar je een console kunt bemachtigen, alleen zijn ze wel erg snel weer weg na de melding via Telegram te hebben ontvangen.

Het blijft een kwestie van heel veel geduld en nog meer geluk. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maroi
Je kunt een lokale MM bellen en vragen of je op hun lijst mag maar ben bang dat je moet wachten tot einde lockdown...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• benitostyle
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-02-2022
Heb gelukkig nog net voor de lockdown een order geplaatst bij MM. Maar tegen de tijd dat ik hem kan verwachten ligt ie al in de winkels ben ik bang. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timonsl
  • Laatst online: 24-06 21:30
Timmetey schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 15:01:
[...]

Voorlopig niet binnen de binnenlandse hekken.
Maar vaak komt er hier en daar een klein voorraadje waar je een console kunt bemachtigen, alleen zijn ze wel erg snel weer weg na de melding via Telegram te hebben ontvangen.

Het blijft een kwestie van heel veel geduld en nog meer geluk. :')
Is er een nieuwe Telegram chat waar ik niks vanaf weet? Mijn laatste melding is van 24 dec.. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmetey
timonsl schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 15:16:
[...]

Is er een nieuwe Telegram chat waar ik niks vanaf weet? Mijn laatste melding is van 24 dec.. 8)7
Er zijn 3 actieve Telegram groepen waarvan ik lid ben, mocht je interesse hebben pm ik je de benodigde links door. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timonsl
  • Laatst online: 24-06 21:30
Timmetey schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 15:17:
[...]

Er zijn 3 actieve Telegram groepen waarvan ik lid ben, mocht je interesse hebben pm ik je de benodigde links door. ;)
Graag!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eolyze
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 11-06 08:07
Timmetey schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 15:17:
[...]

Zou ik die links ook mogen? ik zit in dezelfde groep waar de laatste melding van 24 december is.

Thanks alvast :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Ik vrees ervoor

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Timmetey
Goed nieuws voor alle gedupeerden bij Bol van 4-12!!!
Zojuist een mail ontvangen dat er een oplossing komt, nog geen tijd gehad om te lezen maar de geruchten kloppen!

Credits naar: @GenesisToasted

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
NotSoSteady schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 14:41:
Heeft Bert al iets meer laten weten? :P
Vrees ik ook voor

Laat maar

[ Voor 3% gewijzigd door Joris8580 op 05-01-2021 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milliker
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 15-04-2021
Net een mail gekregen van bol.com ben op een reserveringskosten gezet nu😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissiekris
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-10 14:43
Milliker schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 15:44:
Net een mail gekregen van bol.com ben op een reserveringskosten gezet nu😁
Ik ben ook op reserveringslijst gezet net door middel van een e-mail die ze sturen aan de mensen waarvan de order op 4 december 2020 geannuleerd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:31
Timmetey schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 15:44:
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan Ottink
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 07-09 12:48
Even een vraagje over de reservering van bol.com. Moet je gelijk ook betalen of komt dat pas als ze de PS5 binnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
krissiekris schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 15:46:
[...]

Ik ben ook op reserveringslijst gezet net door middel van een e-mail die ze sturen aan de mensen waarvan de order op 4 december 2020 geannuleerd was.
Hier nog geen mail binnen, maar in de gaten houden dan!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Het blijft vooral stil bij Coolblue. Zij zullen misschien de grootste zijn van NL maar op wat schoenzetters die begin december zijn nagebeld na blijft het erg stil daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris8580
Dennisdn schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 15:47:
[...]

Het blijft vooral stil bij Coolblue. Zij zullen misschien de grootste zijn van NL maar op wat schoenzetters die begin december zijn nagebeld na blijft het erg stil daar.
Bij GM is het ook heel stil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissiekris
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-10 14:43
Twan Ottink schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 15:46:
Even een vraagje over de reservering van bol.com. Moet je gelijk ook betalen of komt dat pas als ze de PS5 binnen hebben.
Kan ik een cadeaubon gebruiken voor de betaling?
Nee, je betaalt achteraf via iDeal, Bancontact of Creditcard. Het is daarom helaas niet mogelijk om een cadeaubon te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
[...]

Ik heb vandaag deze e-mail ontvangen van hen aangaande de Xbox series X.

We hebben beloofd je op de hoogte te houden van de Xbox series X. We hebben inmiddels een kleine voorraad binnen. Goed nieuws: jij maakt kans om er eentje te bestellen!

Hoe maak ik kans?
Ga naar onze informatiepagina, download de Coolblue-app en schrijf je in via de productpagina. Laat vervolgens je e-mailadres en telefoonnummer achter. Daarna kiezen wij willekeurig de gelukkige gamers die de Xbox series X mogen bestellen.

Ze zullen dus wel hetzelfde gaan doen met de PS5 een dezer dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
[...]

Bol.com krijgt een veelvoud van wat Coolblue krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodi1802
Hier ook op 4-12 geannuleerd bij bol, maar nog geen mail binnen. Blijf het in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
NotSoSteady schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 15:50:
[...]

Bol.com krijgt een veelvoud van wat Coolblue krijgt.
Ik heb werkelijk geen enkel feit waarop ik mijn gedachte kan bevestigen. Maar Bol heeft net geen 2x de omzet van Coolblue. Maar omdat CB alleen in electronica zit met 1,5 miljard en Bol zijn 2,9 miljard moet verdelen over heel erg veel meer productcategorien, lijkt CB mij groter in dit segment.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GenesisToasted
Timmetey schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 15:44:
Zojuist een mail ontvangen dat er een oplossing komt, nog geen tijd gehad om te lezen maar de geruchten kloppen!

Credits naar: @GenesisToasted

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
En iedereen maar zeggen dat ik aan het trollen en bullshit was manmanman
Pagina: 1 ... 364 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord