"Nog geen melding ontvangen? Wacht even tot 5 uurrodi1802 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 15:58:
Hier ook op 4-12 geannuleerd bij bol, maar nog geen mail binnen. Blijf het in de gaten houden.
Aldus Fsclprs via Twitter.
"Nog geen melding ontvangen? Wacht even tot 5 uurrodi1802 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 15:58:
Hier ook op 4-12 geannuleerd bij bol, maar nog geen mail binnen. Blijf het in de gaten houden.
Wie het laatst lacht, lacht het hardst. Ik dank jou in ieder geval voor alle info en moeite die je gisteren hebt achtergelaten!GenesisToasted schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 15:59:
[...]
En iedereen maar zeggen dat ik aan het trollen en bullshit was manmanman
Qua gaming is Bol.com echt veel groter. Dat zien we ook wel aan de aantallen. Paar honderd voor Coolblue, paar duizend voor Bol.com.Dennisdn schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 15:59:
[...]
Ik heb werkelijk geen enkel feit waarop ik mijn gedachte kan bevestigen. Maar Bol heeft net geen 2x de omzet van Coolblue. Maar omdat CB alleen in electronica zit met 1,5 miljard en Bol zijn 2,9 miljard moet verdelen over heel erg veel meer productcategorien, lijkt CB mij groter in dit segment.
Wil niet zeggen told you so, maar told you so.GenesisToasted schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:50:
Net gebeld door bol.com, zijn bezig de geannuleerde orders van december te bellen. Medewerker vertelde me dat er morgen een mail uitgaat naar iedereen die besteld heeft en geannuleerd is. De mensen kunnen aangeven of ze dan op de 'lijst' willen. Zodra iedereen gereageerd heeft gaat bol ze uitleveren wanneer er voorraad is.
Stiekem wel jammer, want ik heb 340 euro aan Bol.com bonnen in mijn account staan......krissiekris schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 15:48:
[...]
Kan ik een cadeaubon gebruiken voor de betaling?
Nee, je betaalt achteraf via iDeal, Bancontact of Creditcard. Het is daarom helaas niet mogelijk om een cadeaubon te gebruiken.
Heb mee gelurked de afgelopen dagen en niet gereageerd, maar er zijn zoveel trolls op het internet tegenwoordig. Je weet het niet.GenesisToasted schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:01:
[...]
Wil niet zeggen told you so, maar told you so.
[ Voor 6% gewijzigd door trummel op 05-01-2021 16:03 ]
Ik denk dat je als je niet op een pre order lijst of notify me staat dat je dan heel weinig kans maaktJasmijn22 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:03:
Ik heb de mail ook binnen, ook ik werd 4 december snoeihard teleurgesteld door Bol.com. Inmiddels al weken groot plezier met mn X maar ik vind dit toch wel heel erg netjes van Bol.com. Ik ben benieuwd wanneer ze weer een mooie lading binnenkrijgen.
Coolblue is een grap, vooral na die kansloze actie waar effe 500.000 man mee kan doen en dan 100 ps5's verlotenNotSoSteady schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:01:
[...]
Qua gaming is Bol.com echt veel groter. Dat zien we ook wel aan de aantallen. Paar honderd voor Coolblue, paar duizend voor Bol.com.
Daar zeg je het al...oneshot1tkil schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:05:
[...]
Coolblue is een grap, vooral na die kansloze actie waar effe 500.000 man mee kan doen en dan 100 ps5's verloten![]()
Ik sta op de lijst van bol. Ik was een van de 4 december annuleringen. Dus ik heb hele goede hoop dat het nu snel gaat gebeuren. Verder nooit mee bezig geweest met ps5 proberen te krijgen omdat ik dacht tot die tijd vermaak ik mij wel met de X. Dus op deze manier via bol is helemaal perfect, geen groepen nodig gehad, geen gezoek. Gewoon bestellen, klaar. Nu even wachten tot ze gaan leveren.Joris8580 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:05:
[...]
Ik denk dat je als je niet op een pre order lijst of notify me staat dat je dan heel weinig kans maakt
Was niet de bedoeling je aan te vallen dacht namelijk dat je niet een van de gedupeerde was excuses...Jasmijn22 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:09:
[...]
Ik sta op de lijst van bol. Ik was een van de 4 december annuleringen. Dus ik heb hele goede hoop dat het nu snel gaat gebeuren. Verder nooit mee bezig geweest met ps5 proberen te krijgen omdat ik dacht tot die tijd vermaak ik mij wel met de X. Dus op deze manier via bol is helemaal perfect, geen groepen nodig gehad, geen gezoek. Gewoon bestellen, klaar. Nu even wachten tot ze gaan leveren.
Oh kwam ik defensief over? Dat bedoel ik ook niet zo. Ik ben gewoon blij dat bol het zo aanpakt.Joris8580 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:12:
[...]
Was niet de bedoeling je aan te vallen dacht namelijk dat je niet een van de gedupeerde was excuses...
Ja ligt ook aan mij dat ik het zo interpreteer hoor...Jasmijn22 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:15:
[...]
Oh kwam ik defensief over? Dat bedoel ik ook niet zo. Ik ben gewoon blij dat bol het zo aanpakt.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Vraag ik me ook aftimpie81 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:18:
Wat staat er eigenlijk in de mail van Bol?
We bieden je graag een oplossing voor de PlayStation 5 Disk Edition, waarvan wij je bestelling op 4 december 2020 tegen de verwachtingen in moesten annuleren.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Fijn dat we je een passende oplossing kunnen bieden. Lees eerst de onderstaande punten goed door.
- Door hieronder op 'Bevestig mijn reservering' te klikken accepteer je de op deze pagina vermelde voorwaarden en onze algemene verkoopvoorwaarden en ga je een betalingsverplichting aan van 499 euro voor de Playstation 5 Disk Edition.
- Je kunt alleen achteraf betalen via iDeal, Bancontact of Creditcard. Het is daarom helaas niet mogelijk om je cadeaubon uit de annuleringsmail te gebruiken voor de betaling.
- De PlayStation wordt afgeleverd op het adres van je vorige order die is geannuleerd op 4 december 2020. Je ontvangt de PlayStation die je had besteld met deze vorige order.
- Als je hebt gereserveerd, mailen we je zodra we weten wanneer we de nieuwe consoles hebben. Dit weten we nu helaas nog niet.
- Je kunt je reservering later nog annuleren in je account.
- Let op, omdat we nog niet weten wanneer we nieuwe voorraad van de PS5 krijgen staat de beloofde leverdatum op 31-12-2021. Zodra we voldoende voorraad hebben gaan we deze zo spoedig mogelijk uitleveren.
Het is gelukt! Je staat op de reserveringslijst voor de PlayStation 5 Disk Edition. Je hoeft verder niks meer te doen. We houden je op de hoogte wanneer we weer voorraad beschikbaar hebben.
Met vriendelijke groeten,
bol.com klantenservice
Krijg ik de Playstation 5 nu als eerste?
Ja zeker! Je staat nu op onze reserveringslijst. Zodra wij voorraad binnen hebben, versturen we de console naar alle personen op de reserveringslijst. Hij wordt vanzelf zichtbaar in je account na 19 januari.
Wanneer komt de Playstation 5 op voorraad?
Sorry, we weten helaas nog niet wanneer we voorraad gaan krijgen.
Kan ik mijn reservering nog annuleren?
Ja, je kunt je reservering later nog annuleren in je account. Je kunt het product annuleren nadat deze zichtbaar is in je account.
Is de reserveringslijst voor iedereen?
Nee, de reserveringslijst is alleen voor klanten waarvan de bestelling geannuleerd was op 4 december 2020.
Kan ik mijn afleveradres veranderen?
Nee, het afleveradres blijft hetzelfde als de order die je had geplaatst op 4 december 2020.
Kan ik een cadeaubon gebruiken voor de betaling?
Nee, je betaalt achteraf via iDeal, Bancontact of Creditcard. Het is daarom helaas niet mogelijk om een cadeaubon te gebruiken.
Waarom staat er in mijn account een leverdatum van 31-12-2021?
Omdat we nog niet weten wanneer we nieuwe voorraad van de PS5 krijgen staat de beloofde leverdatum op 31-12-2021. Zodra we voldoende voorraad hebben gaan we deze zo spoedig mogelijk uitleveren.
[ Voor 26% gewijzigd door Paprika op 05-01-2021 16:23 ]
Thanks! Ik had wel geluk op 4 dec met een digital editie. Daar maakt een vriend dankbaar gebruik van momenteel. Was gewoon benieuwd. Hopelijk krijgen jullie hem snel.Scrisissszzz schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:21:
[...]
We bieden je graag een oplossing voor de PlayStation 5 Disk Edition, waarvan wij je bestelling op 4 december 2020 tegen de verwachtingen in moesten annuleren.
Als je de PlayStation 5 Disk Edition nog steeds graag wilt ontvangen, plaatsen we je op een reserveringslijst. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen, is ons laten weten dat je een PS5 wil kopen. Deze optie is eenmalig, en alleen voor jouw account geldig. Je ontvangt dan de PS5, zodra we deze weer binnen hebben.
Hoe werkt het?
Meld je uiterlijk voor 19 januari aan voor een PlayStation 5 Disk Edition via de blauwe button in deze e-mail en bevestig je reservering op de bevestigingspagina. Op deze bevestigingspagina staan ook de voorwaarden die gelden voor je reservering.
Je ontvangt binnen een paar minuten een bevestigingsmail van je reservering.
Als je hebt gereserveerd, sturen we je een e-mail zodra we weten wanneer we de nieuwe consoles hebben. Dit weten we nu helaas nog niet.
Je kunt je reservering later nog annuleren in je account.
Reserveer mijn PS5
Geen behoefte meer aan de PS5? Geen probleem. Je hoeft dan niet te reageren op deze mail. Let op: je kan dan geen gebruik meer maken van bovenstaande optie.
Nogmaals onze excuses voor deze gang van zaken. We balen ervan dat het zo is gegaan. De reserveringslijst is alleen voor klanten van wie we de bestelling op 4 december 2020 moesten annuleren.
bol.com klantenservice
[ Voor 6% gewijzigd door timpie81 op 05-01-2021 16:26 ]
Keep me posted!Nitwitt1991 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:17:
De email is hier ook binnen en de PS5 gaat naar een vriend (mits die natuurlijk eerder geleverd kan worden, dan via een andere winkel). Anders gaatie tegen kostprijs naar een mede-tweakers die mis heeft gegrepen.
Dank jeScrisissszzz schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:21:
[...]
Als je de PlayStation 5 Disk Edition nog steeds graag wilt ontvangen, plaatsen we je op een reserveringslijst. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen, is ons laten weten dat je een PS5 wil kopen. Deze optie is eenmalig, en alleen voor jouw account geldig. Je ontvangt dan de PS5, zodra we deze weer binnen hebben.
Hoe werkt het?
Meld je uiterlijk voor 19 januari aan voor een PlayStation 5 Disk Edition via de blauwe button in deze e-mail en bevestig je reservering op de bevestigingspagina. Op deze bevestigingspagina staan ook de voorwaarden die gelden voor je reservering.
Je ontvangt binnen een paar minuten een bevestigingsmail van je reservering.
Als je hebt gereserveerd, sturen we je een e-mail zodra we weten wanneer we de nieuwe consoles hebben. Dit weten we nu helaas nog niet.
Je kunt je reservering later nog annuleren in je account.
Reserveer mijn PS5
Geen behoefte meer aan de PS5? Geen probleem. Je hoeft dan niet te reageren op deze mail. Let op: je kan dan geen gebruik meer maken van bovenstaande optie.
Nogmaals onze excuses voor deze gang van zaken. We balen ervan dat het zo is gegaan. De reserveringslijst is alleen voor klanten van wie we de bestelling op 4 december 2020 moesten annuleren.
bol.com klantenservice
Hou me maar op de hoogte indien het een disc edition betreftNitwitt1991 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:17:
De email is hier ook binnen en de PS5 gaat naar een vriend (mits die natuurlijk eerder geleverd kan worden, dan via een andere winkel). Anders gaatie tegen kostprijs naar een mede-tweakers die mis heeft gegrepen.
Verwijderd
Nu ook weer. Je kan dan meedoen aan een loting voor de Xbox Series X.oneshot1tkil schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:05:
[...]
Coolblue is een grap, vooral na die kansloze actie waar effe 500.000 man mee kan doen en dan 100 ps5's verloten![]()
Verwijderd
Zie mijn mail hierboven. Blijkbaar staan dit soort voorraden te lang open, waardoor je wel kan bestellen en pas na 2 weken een annulering binnen krijgt. Ik ga mij daar niet meer aan wagen.lucvand schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:36:
Af en toe zie ik wat notificaties voorbij komen over een nieuwe voorraad bij amazon.de
Nu was ik er vandaag toch heel dicht bij voor mij gevoel, maar helaas misgegrepen.
Mijn vraag is (gezien de berichten die ik in de eerdere pagina's) heeft het überhaupt zin om te bestellen via amazon.de? Scheelt mij in ieder geval een bult tijd en frustratie hehe.
Thanks! Sorry, hier had ik over heen gelezen.Verwijderd schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:37:
[...]
Zie mijn mail hierboven. Blijkbaar staan dit soort voorraden te lang open, waardoor je wel kan bestellen en pas na 2 weken een annulering binnen krijgt. Ik ga mij daar niet meer aan wagen.
Het bestellen op amazon.de an sich is geen probleem. Maar de meldingen die zijn geweest zijn van retour ps5's waarvan er dus 1 of 2 is. Dat is dus niet de echt de moeite waar aangezien er 10.000 mensen zijn die de melding krijgen. Ook bestaat er een kans dat je een bestelling plaatst, maar dat deze geannuleerd wordt omdat er meerdere mensen waren die precies tegelijk die ene ps5 konden bestellen.lucvand schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:36:
Af en toe zie ik wat notificaties voorbij komen over een nieuwe voorraad bij amazon.de
Nu was ik er vandaag toch heel dicht bij voor mij gevoel, maar helaas misgegrepen.
Mijn vraag is (gezien de berichten die ik in de eerdere pagina's heb gelezen) heeft het überhaupt zin om te bestellen via amazon.de? Scheelt mij in ieder geval een bult tijd en frustratie hehe.
Heb het idee dat dit mij vanmorgen ook is overkomen, ik was al best ver in het proces...iandb1 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:59:
[...]
Het bestellen op amazon.de an sich is geen probleem. Maar de meldingen die zijn geweest zijn van retour ps5's waarvan er dus 1 of 2 is. Dat is dus niet de echt de moeite waar aangezien er 10.000 mensen zijn die de melding krijgen. Ook bestaat er een kans dat je een bestelling plaatst, maar dat deze geannuleerd wordt omdat er meerdere mensen waren die precies tegelijk die ene ps5 konden bestellen.
Zet er maar een nul of twee achter, gezien Duitsers, Fransen etc ook meldingen krijgeniandb1 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:59:
[...]
Het bestellen op amazon.de an sich is geen probleem. Maar de meldingen die zijn geweest zijn van retour ps5's waarvan er dus 1 of 2 is. Dat is dus niet de echt de moeite waar aangezien er 10.000 mensen zijn die de melding krijgen. Ook bestaat er een kans dat je een bestelling plaatst, maar dat deze geannuleerd wordt omdat er meerdere mensen waren die precies tegelijk die ene ps5 konden bestellen.
[ Voor 84% gewijzigd door ciniq op 05-01-2021 17:17 ]
Deze lag in de kast? Waren ze die dan vergeten ofzo? Maar fijn voor je dat je nu met de PS5 aan de slag kuntMaroi schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 17:40:
[Afbeelding]
Mijn hunt / wachten is voorbij. Zojuist geleverd door MM Emmen.
Ik had nog ff geïnformeerd of ze nieuwe zending hadden ontvangen en zijn antwoord was : “Nee, nog niks. Deze lag in de kast en jij was de volgende op lijst’.
Dus sorry guys, nog geen nieuwe zending!
Bedankt voor jullie hulp en succes met jullie hunt!
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Lees die mail nog eens goed.Milliker schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 18:26:
Ik heb die reserving van bol geaccepteerd, hierna kreeg ik een mailtje dat t was gelukt. Hij staat alleen nog niet in me account klopt dat?
Er staat iets van vanaf 19 januari maar k kan er niet helemaal uit opmaken dat het echt dan pas is en niet eerder
Ik heb (ondanks ik al een reservering heb staan bij MM) ook de reserveringsmail van Bol geaccepteerd. Al vind ik de datum van 19 januari wel verdacht. Het lijkt mij alsof ook al krijgen ze misschien eerder voorraad, bewust niet eerder leveren dan 19 januari ivm de huidige lockdown. Is dat raar gedacht?Milliker schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 18:37:
[...]
Er staat iets van vanaf 19 januari maar k kan er niet helemaal uit opmaken dat het echt dan pas is en niet eerder
Dat denk ik persoonlijk niet. Wellicht houden ze zo de slag om de arm met een aantal weken speling omdat ze echt niet weten hoeveel en wanneer se er krijgen.crazynuts schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 18:52:
[...]
Ik heb (ondanks ik al een reservering heb staan bij MM) ook de reserveringsmail van Bol geaccepteerd. Al vind ik de datum van 19 januari wel verdacht. Het lijkt mij alsof ook al krijgen ze misschien eerder voorraad, bewust niet eerder leveren dan 19 januari ivm de huidige lockdown. Is dat raar gedacht?
Ja. Ze bezorgen belachelijk veel pakketjes per dag. Dan gaan ze echt niet voor jouw ps5 een uitzondering makencrazynuts schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 18:52:
[...]
Ik heb (ondanks ik al een reservering heb staan bij MM) ook de reserveringsmail van Bol geaccepteerd. Al vind ik de datum van 19 januari wel verdacht. Het lijkt mij alsof ook al krijgen ze misschien eerder voorraad, bewust niet eerder leveren dan 19 januari ivm de huidige lockdown. Is dat raar gedacht?
Ik vind het ook een beetje verwarrend, ik zal wel onder de minder intelligente vallen haha.Milliker schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 18:37:
[...]
Er staat, je kan je aanmelden tot 19 januari, doe je dit niet voor die datum, dan sluiten ze je uit.oneshot1tkil schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 19:33:
[...]
Ik vind het ook een beetje verwarrend, ik zal wel onder de minder intelligente vallen haha.
Tot 19 januari kan er uitgeleverd worden? Of op 19 januari? of erna? En wordt het weer random gekozen zoals de eerste keer?
zoveel vragen...
Ah oke, dan is het dus gewoon afwachten, kan dus ook net zo goed februari zijn dat er wordt uitgeleverd0619tje schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 19:37:
[...]
Er staat, je kan je aanmelden tot 19 januari, doe je dit niet voor die datum, dan sluiten ze je uit.
De leverdatum weten hun niet, en staat er ook niet bij.
Je krijgt de ps5 als eerste staat er in, dus ze krijgen naar hun inzien meer playstations dan annuleringen van 4 dec
Ja, in de mail staat ook duidelijk :oneshot1tkil schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 19:39:
[...]
Ah oke, dan is het dus gewoon afwachten, kan dus ook net zo goed februari zijn dat er wordt uitgeleverd
We gaan het zien dan.
Daarom juist. Als er iemand invloed uit kan oefenen op hoeveel pakketten er bezorgd worden is Bol dat wel. Maar de datum zal wel toeval zijn. Over mijn ps5 maak ik me geen zorgen, ik acht de kans groot dat deze eerder van de MM komt.destroyer6670 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 18:57:
[...]
Ja. Ze bezorgen belachelijk veel pakketjes per dag. Dan gaan ze echt niet voor jouw ps5 een uitzondering maken
Niet heel raar gedacht, lijkt mij dat ze al weten wanneer en hoeveel ze hebben in ieder geval een indicatie anders doe je dit niet. Verder al zouden ze ons vertellen wanneer hij geleverd gaat worden dan is de dag dat ze weer op voorraad komen namelijk ook bekend lijkt mij. En met 4-12 gaven ze ook 10 aan en werd gewoon rustig volgende dag...crazynuts schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 18:52:
[...]
Poeh als ik mij niet vergis lag hij rond eind februari in sommige winkels. Ben eind februari jarig. Had hem zelf al in november via buitenland dus kan ook zijn dat ik me vergis maar ik dacht rond die tijd.PK-1990 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:41:
Toen de PS4 werd released was er ook een gigantisch tekort. Kan iemand zich nog herinneren hoe lang het ongeveer heeft geduurd voordat de combinatie van hoge vraag naar en lage supply van over was en de PS4 goed beschikbaar was?
Volgens mij is de populariteit van de PS5 nog veel groter, dus ik tel er voor het gemak nog maar een extra maand bij wanneer ik redelijkerwijs zo'n ding kan aanschaffen zonder dat ik mijn inbox moet F5'en en continue bezig met zijn met websites checken etc.Giga_ schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:44:
[...]
Poeh als ik mij niet vergis lag hij rond eind februari in sommige winkels. Ben eind februari jarig. Had hem zelf al in november via buitenland dus kan ook zijn dat ik me vergis maar ik dacht rond die tijd.
Maaaaaar de ps4 kwam wereldwijd niet in 1 keer uit. Dus de vergelijking is sowieso lastig
Ps5 ook nietGiga_ schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:44:
[...]
Poeh als ik mij niet vergis lag hij rond eind februari in sommige winkels. Ben eind februari jarig. Had hem zelf al in november via buitenland dus kan ook zijn dat ik me vergis maar ik dacht rond die tijd.
Maaaaaar de ps4 kwam wereldwijd niet in 1 keer uit. Dus de vergelijking is sowieso lastig
Dat staat inderdaad in de mail:rob01786 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:18:
Ik zie zojuist een TikTok voorbij komen waarin de mail staat dat de bol.com bestellers inderdaad voorrang krijgen bij het leveren van een PS5.
https://vm.tiktok.com/ZSvX7njv/
Klopt. Daarnaast Indonesië en China nog... Kleine 3 miljard mogelijke gamers...DaitoX schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:06:
[...]
Maar PS5 is ook nog niet overal uit. Volgens mij is de release in India volgende maand.
Dat gaat de toevoer er niet bepaald makkelijker op maken...Vincitore058 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:28:
[...]
Klopt. Daarnaast Indonesië en China nog... Kleine 3 miljard mogelijke gamers...
Pas rond 22 uur gebeld, half uur in de wacht gezeten. Direct de digitale editie besteld. Dat is nog een pluspunt, denk ik. Zie dat 99,9% namelijk de disc versie hebben besteld.rodi1802 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 14:09:
Gebeld met de wehkamp, ze verwerken nu eerst de mensen die eerder besteld/op de hoogte gehouden wilden worden. Kleine voorraad en ze kon helaas niets voor me betekenen.
Had jij al eerder een bestelling geplaatst?Wackmack schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:28:
[...]
Pas rond 22 uur gebeld, half uur in de wacht gezeten. Direct de digitale editie besteld. Dat is nog een pluspunt, denk ik. Zie dat 99,9% namelijk de disc versie hebben besteld.
Vraag ik me dus ook af. Ik ben reuzebenieuwd naar CP77.PK-1990 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:41:
Toen de PS4 werd released was er ook een gigantisch tekort. Kan iemand zich nog herinneren hoe lang het ongeveer heeft geduurd voordat de combinatie van hoge vraag naar en lage supply van over was en de PS4 goed beschikbaar was?
Zou ik niet doen, op de last gen ziet die er echt belachelijk slecht uit.ArnoldSmiley schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:43:
[...]
Vraag ik me dus ook af. Ik ben reuzebenieuwd naar CP77.
Toch.maar op de 4 spelen dan?
Als de graphics echt het enige zijn.....kan ik daar mee leven. Alleen de bugs, die vrees ik wel.HyAcey schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:47:
[...]
Zou ik niet doen, op de last gen ziet die er echt belachelijk slecht uit.
Beter wachten op ps5 dan
Snap ik, zit namelijk ook een beetje in het zelfde bootje.ArnoldSmiley schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:49:
[...]
Als de graphics echt het enige zijn.....kan ik daar mee leven. Alleen de bugs, die vrees ik wel.
Ik heb ook echt niks meer te spelen wat ik enigzins leuk vind 😏
Dan wordt het wachten, ben alleen niet zo geduldig. Van ellende maar eens aan Shadow of Mordor begonnen, maar na 3 uur spelen hem weer van de PS4 afgepleurd. Saaie rotmeuk is dat zeg. Dua dat zegt genoeg over wat ik nog te gamen heb 😪HyAcey schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:56:
[...]
Snap ik, zit namelijk ook een beetje in het zelfde bootje.
Raad alleen wel aan om echt te wachten op ps5 of pc dan de last gen ervaring is echt slecht namelijk.
Ik heb die spellen aan het begin van de corona crisis ook gekocht. Man man man, wat is Shadow of Mordor een kutspel zeg, wat enorm saai. Ik snap niet dat dat spel overal hoog scored in de reviews destijds. Shadow of War toen ook gekocht, maar nooit gespeeld.ArnoldSmiley schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:06:
[...]
Dan wordt het wachten, ben alleen niet zo geduldig. Van ellende maar eens aan Shadow of Mordor begonnen, maar na 3 uur spelen hem weer van de PS4 afgepleurd. Saaie rotmeuk is dat zeg. Dua dat zegt genoeg over wat ik nog te gamen heb 😪
Maart/april geloof ik. Toen was de vraag wel een stukje minder overigens.PK-1990 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:41:
Ik grijp echt overal naast. Winkels verkopen de PS5 ook op de gekste onvoorspelbare manieren. Dan moet ie in je favorieten staan en wordt je gebeld, dan moet je hem hebben besteld om voorrang te krijgen of toch weer loten of misschien is ie er ineens en ben ik weer 1 minuut te laat.NotSoSteady schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:23:
[...]
Maart/april geloof ik. Toen was de vraag wel een stukje minder overigens.
Het is Polyphony Digital, denk eerder 2023. In dat geval heb je nog tijd zat.Shaker74 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:30:
[...]
Ik grijp echt overal naast. Winkels verkopen de PS5 ook op de gekste onvoorspelbare manieren. Dan moet ie in je favorieten staan en wordt je gebeld, dan moet je hem hebben besteld om voorrang te krijgen of toch weer loten of misschien is ie er ineens en ben ik weer 1 minuut te laat.Bijna geen pijl op te trekken. Maar maart/april. Tsja dan kan ik em meteen bestellen met GT7 erbij?
Nee, niet. Maar er hebben honderden mensen gebeld hoor dus de kans is extreem klein dat het ook wordt geleverd.lucvand schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:41:
[...]
Had jij al eerder een bestelling geplaatst?
Op de ps5 zitten er ook wel bugs in cp77.. en ook sluit het spel best vaak uit zichzelf af.ArnoldSmiley schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:06:
[...]
Dan wordt het wachten, ben alleen niet zo geduldig. Van ellende maar eens aan Shadow of Mordor begonnen, maar na 3 uur spelen hem weer van de PS4 afgepleurd. Saaie rotmeuk is dat zeg. Dua dat zegt genoeg over wat ik nog te gamen heb 😪
Ik wilde het nog netjes zeggen v.w.bt SoM, maar ''kutspel'' dekt de lading goedPK-1990 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 23:21:
[...]
Ik heb die spellen aan het begin van de corona crisis ook gekocht. Man man man, wat is Shadow of Mordor een kutspel zeg, wat enorm saai. Ik snap niet dat dat spel overal hoog scored in de reviews destijds. Shadow of War toen ook gekocht, maar nooit gespeeld.
Maar ik zou Cyberpunk niet op de PS4 spelen van wat ik van al mijn vrienden hoor.
Succes iedereen. Blijft ook spannend voor de gene die wel al een track en tracé hebben van WehKamp gisteren. Pas als het pakket is afgeleverd heb je rust denk ikWackmack schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 08:21:
Vandaag spannende dag voor alle bestellingen bij Wehkamp. Waarschijnlijk zullen een groot deel teleurgesteld worden, helaas!.
Net gebeld om nog te reserveren kon helaas niet meer. En zei dat gisteravond alles wat ze binnen zouden krijgen alweer vergeven is. Hopen voor de mensen waarbij het wel gelukt is dat ze hem dus idd gaan ontvangen 🤞🏻Wackmack schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 08:21:
Vandaag spannende dag voor alle bestellingen bij Wehkamp. Waarschijnlijk zullen een groot deel teleurgesteld worden, helaas!.
Nee want dan is hij toch verstuurd kan hij ook niet meer uit het sorteercentrum getrokken worden.timpie81 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 08:22:
[...]
Succes iedereen. Blijft ook spannend voor de gene die wel al een track en tracé hebben van WehKamp gisteren. Pas als het pakket is afgeleverd heb je rust denk ik
Dan moet het pakket wel echt zijn opgehaald / afgegeven niet alleen een verzendlabel zijn aangemaakt. Bij de 1e lading coolblue bijv kreeg je een track en tracé maar pakket kwam nooit.rob01786 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 08:24:
[...]
Nee want dan is hij toch verstuurd kan hij ook niet meer uit het sorteercentrum getrokken worden.
Wat zijn dit voor belachelijk lage aantallen dan?Mege1965 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 08:25:
Net ook gebeld, ze hadden er maar 300.
Allemaal alweer vergeven.
Als ik het hier zo hoor kozen zij zelf wie er een kreegkaos001 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 08:42:
[...]
Wat zijn dit voor belachelijk lage aantallen dan?
Trouwens, ik heb nergens een melding gezien of gehoord dat wehkamp een voorraad had.
Ik ben zo niet gemaakt voor deze "je-moet-er-snel-bij-zijn" taferelen he.
Volgens mij niet hoor, ik heb gisteravond pas laat gebeld en toen gaf de mevrouw van de wehkamp al aan dat er heel wat bestellingen voor mij zijn geweest en dat ze mij niets kon garanderen.Joris8580 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 08:48:
[...]
Als ik het hier zo hoor kozen zij zelf wie er een kreeg
Er was iemand op dit forum die heeft aangegeven dat je kon bellen voor een order ;)!kaos001 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 08:54:
Begrijp er niks van. Hoe wisten mensen dat wehkamp ze op voorraad kreeg dan?
Het is een stuk minder spannend volgens mij. Iemand melde dat hij/zij gebeld was door Wehkamp omdat hij de Playstation in zijn favorieten had gezet en zodoende kon diegene bestellen. Daarna zijn mensen zelf gaan bellen en hebben ze een bestelling kunnen plaatsen (al dan niet onder voorbehoud).lucvand schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 08:56:
[...]
Er was iemand op dit forum die heeft aangegeven dat je kon bellen voor een order ;)!
Maar hoe hij/zij er aan is gekomen, geen idee..
De mevrouw van de Wehkamp heeft aangegeven dat er nog wel eens wat lekt vanuit het bedrijf
Ik had geen bestelling lopen bij Wehkamp, en heb er nu één gereserveerd.mr.JamesBond schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 09:19:
Ik wilde gistermiddag ook bellen, maar dacht dat Wehkamp enkel geannuleerde bestellingen wilde leveren. Is het iemand gelukt om eentje te bestellen, die nog geen bestelling had lopen?
[ Voor 12% gewijzigd door CyberDonky op 06-01-2021 09:42 ]
In welke groep is deze poll te vinden:)CyberDonky schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 09:41:
[Afbeelding]
Dit op totaal 80 votes.
Verwachting dat niet iedereen deze heeft ingevuld.
Denk wel dat er 10+ man zijn in de chat (poll = 6) die een T&T hebben gekregen.
Update: Bestelling van 16:45 uur gisteren heeft zojuist akkoord gekregen van Finance.
Belde zij niet de mensen die het in hun favorieten hadden op dan?lucvand schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 08:50:
[...]
Volgens mij niet hoor, ik heb gisteravond pas laat gebeld en toen gaf de mevrouw van de wehkamp al aan dat er heel wat bestellingen voor mij zijn geweest en dat ze mij niets kon garanderen.
Deze morgen gaan zij bezig met het in kaart brengen van het aantal bestellingen en dan de mensen informeren over de wel of geen aankoop.
En hopelijk de GM hier ook zodat ik eindelijk ook kan beginnen... ik ben in ieder geval gekluisterd aan mijn telefoon hopende op het telefoontje van hun...Mege1965 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 09:20:
Betekend wel dat er nieuwe ladingen binnen zijn gekomen in NL. Nu de andere webshops nog
[ Voor 14% gewijzigd door Joris8580 op 06-01-2021 09:59 ]
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq