devilsnight schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 11:18:
Een goede vriend koos die deal gisteren ook en ik besloot nog even erover na te denken.
In de avond was die deal weer weg. Zijn Pro komt uit Polen trouwens zei hij, betekent dat iets over hoe het met de voorraad zit? Hoe dan ook is het jammer dat je op de Sony site niet een optie hebt dat je een seintje krijgt wanneer hij er is.
Een andere goede vriend van mij al een hele tijd een PS5(Pro)wil is voor Bol gegaan. 999 euro. Zal je net zien dat Sony die deal volgende week weer heeft. Checken jullie dat elke dag meerdere keren? En vooral dit topic in de gaten houden? Sommige webshops van kleding bijvoorbeeld hebben zo'n "hou me op de hoogte zodra er weer voorraad is"knop.
Die van mij komt zo te zien ook uit Polen. Wat dat over de voorraad zegt weet ik niet, maar het moet toch ergens vandaan komen. Ik heb niet opgelet waar ooit mijn PSVR2 vandaan kwam toen ik die bestelde bij Playstation Direct. Voor € 999,- de PS5 Pro ergens anders kopen zoals Bol, zou ik principieel al niet doen, maar dat ben ik. Ik was ook heel even bang dat er geen voorraad meer zou komen (of dat Sony de prijs eerst weer omhoog zou gooien) na de GTA VI reveal, maar het lijkt alsof er dagelijks/wekelijks een beetje voorraad komt.
Afgelopen donderdagochtend was er voorraad, later op de dag en in de avond niet meer. Gistergochtend vlak na 09:00 uur was ergelijk weer voorraad, het moment waarop ik bestelde en vlak daarna al niet meer. Ik denk dat er nu in het weekend niks zal veranderen (al kan regelmatig ckecken geen kwaad), maar ik zou het maandag- of dinsdagochtend weer proberen!
Some infinities are bigger than others.