Same here!colorsone schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:36:
[Afbeelding]
Zie dat de status nu aangepast is naar ‘verzending wordt voorbereid’ (3 dec besteld op .de)
Geluksvogel! Mijn fr order van de 23e komt nu de 16e ipv 18/19 dec...AP3X schreef op donderdag 10 december 2020 @ 06:31:
Disc versie op 23 nov besteld bij Amazon FR met Visa
Geschatte levertijd 19/20 dec
Daarna shipping met verwachte levertijd 12 december
Ik heb nu vanmorgen bericht gehad dat DHL vanavond aan de deur staat
Mijn order eens nog niet verzonden.AP3X schreef op donderdag 10 december 2020 @ 06:31:
Als die vervolgens niet een week op je cityhub ligt haha. Nog steeds is mijn ps5 verdwenen helaas. Rip ps5 van BCC. Echt totaal geen geduld tot het eindresultaat van het 'onderzoek'.Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2020 @ 07:29:
Zojuist een DHL mail ontvangen dat ik al vanavond de PS5 ontvang van Amazon.UK. Dat is snelZou 'm a.s. maandag moeten ontvangen.
Iemand al ervaring hoe lang het duurt als je nu de status ''Preparing for Dispatch'' hebt?
Wanneer hij dan ook daadwerkelijk verzonden wordt?
Wanneer hij dan ook daadwerkelijk verzonden wordt?
Same, nog niet eens geld afgeschreven 😂
Hier ook niet. Geld al lang afgeschreven van mijn cc.
Maar de 19e is pas volgend weekend dus er kan nog van alles gebeuren komende week.
Verwijderd
Het blijft me verbazen dat dit mogelijk is. Mijn amazon.fr order van 23 november, SEPA betaling, ps5 disc lijkt muurvast te zitten met een verwachte levertijd van 18/19 december. Maar je kunt niks doen, je bent volkomen machteloos vergeleken met een groot bedrijf als amazon.AP3X schreef op donderdag 10 december 2020 @ 06:31:
Mijn order die op 22 dec stond, 19nov besteld wordt vanavond bij me afgegeven als alles goed gaat. Is al bij DHL. Dus wellicht ook hoop voor jou aangezien je dezelfde type order hebt.Donnienie schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:27:
[...]
Heb jij een disc versie op 3 december besteld bij amazon.de die morgen binnenkomt?
Heel apart, heb de mijne op 19 november besteld bij amazon.de en heb nog steeds leverdatum van 19-22 december...
Mocht dit zo zijn, zou je een screenshot willen maken van je orderstatus op de site? Kan ik die als bewijs gebruiken als ik amazon mail.
Is trouwens maar op 1 plek in dld geweest, daarna direct in NL.
Parcel arrived at a carrier facility
Package has shipped
Rheinberg, DE
Mijn disk edition 3 dec besteld bij amazon.de is vannacht aangemeld bij dhl voor bezorging op dinsdag. Zie in amazon ook vandaag ergens staan. F5 op de dhl pagina dan maar. Stond gisteren nog op 22 dec. Was ideal betaling.
Ik denk dat je zelfs als je bij amazon uk besteld hebt een overeenkomst hebt met amazon nl.Dennisdn schreef op donderdag 10 december 2020 @ 06:34:
[...]
Dat is complex. Want UK heeft andere consumentenvoorwaarden dan wij in Nederland. In Nederland is in het wetboek vastgelegd dat er alleen garantie gegeven hoeft te worden aan de directe koper.
[...]
Maar... het product is gekocht in de UK. Het zou kunnen dat de garantie in UK wél overdraagbaar is. Sowieso zal je altijd richting Amazon.UK moeten omdat Sony geen gesprekspartij is voor een consument.
Zelf denk ik dat je bent overgeleverd aan de eventuele vriendelijkheid van Amazon en/of Sony.
Bron quote: https://kassa.bnnvara.nl/...-garantie-overdraagbaar-1
Dit is namelijk mijn factuur:
Netjes, ik heb nog geen status update gehad voor dezelfde dag. Kijken of er vandaag een update komtmindgem schreef op donderdag 10 december 2020 @ 08:28:
Mijn disk edition 3 dec besteld bij amazon.de is vannacht aangemeld bij dhl voor bezorging op dinsdag. Zie in amazon ook vandaag ergens staan. F5 op de dhl pagina dan maar. Stond gisteren nog op 22 dec. Was ideal betaling.
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Je hebt 22 euro bijna te veel betaaldcolorsone schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:36:
[Afbeelding]
Zie dat de status nu aangepast is naar ‘verzending wordt voorbereid’ (3 dec besteld op .de)
F5 is the keyDesutoroiya schreef op donderdag 10 december 2020 @ 08:30:
[...]
Netjes, ik heb nog geen status update gehad voor dezelfde dag. Kijken of er vandaag een update komt
Met de comment word jij vermakelijkerVerwijderd schreef op donderdag 10 december 2020 @ 08:06:
[...]
Het blijft me verbazen dat dit mogelijk is. Mijn amazon.fr order van 23 november, SEPA betaling, ps5 disc lijkt muurvast te zitten met een verwachte levertijd van 18/19 december. Maar je kunt niks doen, je bent volkomen machteloos vergeleken met een groot bedrijf als amazon.![]()
![]()
Wednesday, 9 DecemberseeKo schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:34:
[...]
By Amazon track your package, en dan bij dispatched de details opvragen (op desktop website)
1:41 PM
Parcel arrived at a carrier facility
Hub 3 - Bham,
Package has shipped
Balby, Doncaster UK
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Dat adres is een bekend gebouw waar veel (tech)multinationals zijn gevestigd vanwege de vriendelijke Nederlandse belasting. De factuur suggereert dat daarmee zaken is gedaan, dus dan lijkt het mij onder Nederlands recht te vallen. Ofterwijl: ze zijn niet verplicht garantie te geven een een derde. Maar... Amazon heeft nog een hoop te winnen in Nederland, dus wellicht doen ze helemaal niet moeilijk.Nachtapotheker schreef op donderdag 10 december 2020 @ 08:29:
[...]
Ik denk dat je zelfs als je bij amazon uk besteld hebt een overeenkomst hebt met amazon nl.
Dit is namelijk mijn factuur:
[Afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door Dennisdn op 10-12-2020 08:53 ]
Sinds een half uurtje ligt mijn ps5 in Parijs. Het is dat ik ben niet zelf daar op mag halen..
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Ik denk dat iedereen graag wilt dat zijn console eerder komt dan de aangegeven datum. Het is dat hier door veel kopers een statusupdate wordt gedeeld. Maar anders zou je toch nooit hebben geweten dat Amazon haar bestellingen blijkbaar niet geheel op volgorde afhandelt? Als je zo ontzettend ongeduldig bent kun je misschien beter op de annuleer knop drukken. Dan weet je tenminste zeker waar je aan toe bent.Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2020 @ 08:06:
[...]
Het blijft me verbazen dat dit mogelijk is. Mijn amazon.fr order van 23 november, SEPA betaling, ps5 disc lijkt muurvast te zitten met een verwachte levertijd van 18/19 december. Maar je kunt niks doen, je bent volkomen machteloos vergeleken met een groot bedrijf als amazon.![]()
![]()
Waarom zit hij dan muurvast? Dat duurt nog een week.Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2020 @ 08:06:
[...]
![]()
Pakketje is in 1 nachtje van Frankrijk naar een depot in Nederland.
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
En misschien erna op mp te veel betalen. Gaat het allemaal een stuk snellerMaurice_1984 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:04:
[...]
Ik denk dat iedereen graag wilt dat zijn console eerder komt dan de aangegeven datum. Het is dat hier door veel kopers een statusupdate wordt gedeeld. Maar anders zou je toch nooit hebben geweten dat Amazon haar bestellingen blijkbaar niet geheel op volgorde afhandelt? Als je zo ontzettend ongeduldig bent kun je misschien beter op de annuleer knop drukken. Dan weet je tenminste zeker waar je aan toe bent.
Ik heb de hoop dit jaar volledig verloren! (heb niet zoveel tijd om voor een pc te blijven door op F5 te drukken) en mijn pre-order op GameMania en MediaM, nog steeds op de wachtlijst ... Ik ben blij dat veel mensen erin slagen om veel te krijgen van hen! geniet van de vakantie jongens !!
Wordt lid van de telegram. Hoef jeniet zelf te f5 enLeLoT3 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:12:
Ik heb de hoop dit jaar volledig verloren! (heb niet zoveel tijd om voor een pc te blijven door op F5 te drukken) en mijn pre-order op GameMania en MediaM, nog steeds op de wachtlijst ... Ik ben blij dat veel mensen erin slagen om veel te krijgen van hen! geniet van de vakantie jongens !!
Verwijderd
Ik heb inderdaad overwogen het pakketje te annuleren, maar dat zou ik slap vinden van mezelf. Eenmaal begonnen met de aquisitie van de PS5 vind ik dat je het ook af moet maken. Ik zal nooit opgeven!Maurice_1984 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:04:
[...]
Ik denk dat iedereen graag wilt dat zijn console eerder komt dan de aangegeven datum. Het is dat hier door veel kopers een statusupdate wordt gedeeld. Maar anders zou je toch nooit hebben geweten dat Amazon haar bestellingen blijkbaar niet geheel op volgorde afhandelt? Als je zo ontzettend ongeduldig bent kun je misschien beter op de annuleer knop drukken. Dan weet je tenminste zeker waar je aan toe bent.
Geef hem geen aandacht, hij praat hier elke dag over. Maar lezen en luisteren naar zijn medetweakers ho maarDennis1812 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:06:
[...]
Waarom zit hij dan muurvast? Dat duurt nog een week.
Pakketje is in 1 nachtje van Frankrijk naar een depot in Nederland.
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Er is toch niets aan de hand? De leverdatum is niet naar achteren geschoven.Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2020 @ 08:06:
[...]
![]()
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Man, ik heb hier een een bestelling van amazon;fr staan, de disc, van 23 november.
Leveringstermijn 29 DECEMBER!
Ik zou dus heeeeel veel moeten klagen dan ....
Leveringstermijn 29 DECEMBER!
Ik zou dus heeeeel veel moeten klagen dan ....
SPiET
Hoeveel van de 1200+ pagina’s gaan over de muurvaste order van de betreffende Tweaker:)?Jumpman schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:33:
[...]
Er is toch niets aan de hand? De leverdatum is niet naar achteren geschoven.
Heb hier ook een muurvaste order van Amazon France, bestel datum 3dec, disk editie.
Maar dat is ook niet gek want de leverdatum is 22 dec, ik verwacht dat die pas midden tot eind volgende week in beweging komt.
Even weer on topic: hoe kan het dat die oplichter van 100 pond nog steeds op Amazon uk kan aanbieden? Zou toch verwachten dat Amazon dit soort praktijken snel doorheeft en van de site afhaalt
Ik gok dat hij vandaag nog minimaal 3 keer zijn huil bericht gaat posten. Wie zet hoger in?Jumpman schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:33:
[...]
Er is toch niets aan de hand? De leverdatum is niet naar achteren geschoven.
Ik zie zojuist dat Coolblue nog de Dualsense Charging Station heeft, heb er maar meteen 1 gescoord.
Tevens was dus gisteren mijn 23/11 bestelling op amazon.fr verstuurd met UPS, levering was eerst gepland op woe 16/12, vandaag staat er ma 14/12. Geeft niet, ik ga toch Cyberpunk op de PC spelen.
Nu nog spijt dat ik niet in die black friday heisa niet wat afgeprijsde PS4 games heb gescoord, heb straks namelijk wel games nodig Mag ik enigszins hopen op wederom korting ivm kerst?
Tevens was dus gisteren mijn 23/11 bestelling op amazon.fr verstuurd met UPS, levering was eerst gepland op woe 16/12, vandaag staat er ma 14/12. Geeft niet, ik ga toch Cyberpunk op de PC spelen.
Nu nog spijt dat ik niet in die black friday heisa niet wat afgeprijsde PS4 games heb gescoord, heb straks namelijk wel games nodig Mag ik enigszins hopen op wederom korting ivm kerst?
Heb ik ook, omdat het pakketje nog niet in Nederland is. Komt goed.seeKo schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:37:
[Afbeelding]
Heeft iemand ervaring met UPS? Bij mij staat nu al 3 dagen in deze status. Komt van Amazon.it.
Verwijderd
Moest je ook een coolblue premium betalen zoals gebruikelijk bij schaarste of was het de normale prijs die je cooblue verschuldigd was?ZC99 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:41:
Ik zie zojuist dat Coolblue nog de Dualsense Charging Station heeft, heb er maar meteen 1 gescoord.
Bestelling van PS5 digital edition bij amazon.de op 3/12 is verzonden
Oorspronkelijke leverdatum was 22-24 december en nu staat hij op 14/12 via bpost (belgië)
Ja, wat betreft de playstation heb je gelijk. Maar de headset van 299 is nu voor 225 via Amazon besteld. De extra controller, docking en games gaan iig niet via bol.comGW1992 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:41:
[...]
Dat dacht ik eerst ook. Helaas zijn we nog niet in de luxe positie om te kiezen waar we willen bestellen, dus heb ik er uiteindelijk toch een bij Bol besteld.
Die van mij staat al 2 dagen op “Shipment data received by DHL” via Amazon.co.uk zal wel goedkomen maar zit weinig beweging in
Als je naar de tweedehands prijzen kijkt dan zie je echt een heel duidelijk verschil tussen de digital en de disk.
Prijzen liggen zo'n 200 euro uit elkaar. Logisch eigenlijk want ik denk dat vooral 'nieuwe' mensen (die geen games op disk hebben) voor de digital gaan en mensen met een PS4 voor een disk gaan.
Ik heb de afgelopen week ook al meerdere kansen gehad om een digital te kopen (ik heb al een disk met enorm veel mazzel, donderdag bij amazon.co.uk besteld en maandag binnen) maar ik heb het aan me voorbij laten gaan.
Maar ik vraag me af hoe lang deze tekorten, of als je het vanuit ander perspectief bekijkt, de zeer hoge vraag nog zal bestaan. Ik denk namelijk dat heel veel mensen hem voor de kerstvakantie willen hebben.
MAW wat denken jullie: Zal er na de kerstvakantie minder tekort zijn?
Prijzen liggen zo'n 200 euro uit elkaar. Logisch eigenlijk want ik denk dat vooral 'nieuwe' mensen (die geen games op disk hebben) voor de digital gaan en mensen met een PS4 voor een disk gaan.
Ik heb de afgelopen week ook al meerdere kansen gehad om een digital te kopen (ik heb al een disk met enorm veel mazzel, donderdag bij amazon.co.uk besteld en maandag binnen) maar ik heb het aan me voorbij laten gaan.
Maar ik vraag me af hoe lang deze tekorten, of als je het vanuit ander perspectief bekijkt, de zeer hoge vraag nog zal bestaan. Ik denk namelijk dat heel veel mensen hem voor de kerstvakantie willen hebben.
Dan is hij intern bij Amazon nog, zij handelen de transport af tot het land waar het moet zijn en dragen het daar over naar DHL.stfnz schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:13:
Die van mij staat al 2 dagen op “Shipment data received by DHL” via Amazon.co.uk zal wel goedkomen maar zit weinig beweging in
welke game doe je spelen? Spiderman?McKnight schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:20:
Als je naar de tweedehands prijzen kijkt dan zie je echt een heel duidelijk verschil tussen de digital en de disk.
Ik kan helaas nog niet de factuur zien .. wel naar preparing inderdaadIamnly schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:36:
Amazon DE zit ook vaart in 3/12 met Ideal; preparing for dispatch en factuur in te zien
Als de factuur er staat, zal het niet meer lang duren, spannend ;-)Iamnly schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:36:
Amazon DE zit ook vaart in 3/12 met Ideal; preparing for dispatch en factuur in te zien
Same here. Zal in batches gaan. Gewoon rustig afwachten, komt vast goedNicksterNL schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:38:
[...]
Ik kan helaas nog niet de factuur zien .. wel naar preparing inderdaad
Lead, follow, or get out the way.
Die met factuur staan volgens mij ingeladen en klaar voor pickup of scan in het verzendingssyteem. Op de factuur staat namelijk het serienummer van je PS5 console. Komt dus helemaal goed normaal gezien ;-).
Hier de factuur, en de status dispatching now, sinds gisteravond laat.sammyke007 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:41:
Die met factuur staan volgens mij ingeladen en klaar voor pickup of scan in het verzendingssyteem. Op de factuur staat namelijk het serienummer van je PS5 console. Komt dus helemaal goed normaal gezien ;-).
Zijn wij morgen aan de beurt!bramgg schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:39:
[...]
Same here. Zal in batches gaan. Gewoon rustig afwachten, komt vast goed
Komt goed! Vermoedelijk vanavond of deze nacht naar buiten. Ze rijden niet elke PS5 afzonderlijk naar NL of BE hé :-D.Phenex schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:43:
[...]
Hier de factuur, en de status dispatching now, sinds gisteravond laat.
Hier hetzelfde!MisterJoJo schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:42:
[Afbeelding]
Gisteren verzonden, morgen waarschijnlijk al binnen. Gaat snel!
Ik heb wel een packing slip, maar geen factuur. Staat ook op Dispatching Now sinds gisteravond laat inderdaad. Lijkt allemaal wel goed te komen.Phenex schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:43:
[...]
Hier de factuur, en de status dispatching now, sinds gisteravond laat.
Nou.. sommige mensen zijn hier jaren van hun leven verloren hoor.Dennizzvd schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:45:
[...]
Hier hetzelfde!voor mij drie-keer-is-scheepsrecht - dus tot ik hem daadwerkelijk in handen heb blijft het spannend! (overdreven natuurlijk - het blijft gewoon een spelcomputer - we leven er geen dag langer of korter van)
Ik heb hetzelfde hoor.. haha. Ik heb zelf nog een winkel pre-order staan bij de Media Markt, maar als ik deze ontvang annuleer ik hem direct.Dennizzvd schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:45:
[...]
Hier hetzelfde!voor mij drie-keer-is-scheepsrecht - dus tot ik hem daadwerkelijk in handen heb blijft het spannend! (overdreven natuurlijk - het blijft gewoon een spelcomputer - we leven er geen dag langer of korter van)
had ik ook, op de factuur staat ook een datum trouwens. Bij mij ging het binnen 2 dagen van factuur naar vanavond in huisIamnly schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:36:
Ik heb er ook volle vertrouwen in, als het meezit kan ik dit weekend er nog van genieten.seeKo schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:45:
[...]
Ik heb wel een packing slip, maar geen factuur. Staat ook op Dispatching Now sinds gisteravond laat inderdaad. Lijkt allemaal wel goed te komen.
Hier ook sinds afgelopen nacht "Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands". Er staat "Your parcel is due for delivery Friday", in de Amazon app staat nog steeds aanstaande dinsdag. Heel benieuwd, wil niet te vroeg juichen
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
Heb je de disk of digitale versie?Iamnly schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:36:
Bij mij is die weer terug gegaan naar de oude status maar lijkt mij een bezorger die nog niet met het scanapparaat overweg kan, gezien de korte opvolging. we gaan het wel zien.09 Dec 2020 16:05 Hub 3 - Bham We have your parcel, and it's on its way to our depot
09 Dec 2020 16:05 Hub 3 - Bham Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands
09 Dec 2020 16:04 Hub 3 - Bham We have your parcel, and it's on its way to our depot
Ah nice, goed om te zien dat daar ook een keer beweging in komt
Inderdaad even afwachten wat de status van vandaag wordt. Dan kan er wel een inschatting gemaakt worden wanneer die ongeveer afgeleverd wordt.WinterBase schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:50:
Hier ook sinds afgelopen nacht "Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands". Er staat "Your parcel is due for delivery Friday", in de Amazon app staat nog steeds aanstaande dinsdag. Heel benieuwd, wil niet te vroeg juichen
Wat staat er bij jouw status? Bij mijn Amazon France order:Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2020 @ 08:06:
[...]
![]()
En cours de preparation. Maar dit betreft een 3 dec order met verwachte levering op 22e. Ik verwacht dus nog geen wijzigingen maar was wel benieuwd of jouw nov order in ieder geval deze status of verder in het proces aangeeft.
Amazon.de
Besteld op 19 nov, mailbevesting 14:19.
Verwachte levering : 19-22 december
Is gisteren 9 december geleverd.
Besteld op 19 nov, mailbevesting 14:19.
Verwachte levering : 19-22 december
Is gisteren 9 december geleverd.
Same bij de 23 nov. bestelling. zitten in dezelfde status.timpie81 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:55:
[...]
Wat staat er bij jouw status? Bij mijn Amazon France order:
En cours de preparation. Maar dit betreft een 3 dec order met verwachte levering op 22e. Ik verwacht dus nog geen wijzigingen maar was wel benieuwd of jouw nov order in ieder geval deze status of verder in het proces aangeeft.
Verwijderd
Nog steeds ‘en cours de preparation’ en tevens ook nog geen factuur!timpie81 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:55:
[...]
Wat staat er bij jouw status? Bij mijn Amazon France order:
Ik moet het ook altijd ontgelden!
Maar dat is al 1 stap verder dan besteld tochBoterham71 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:04:
[...]
Same bij de 23 nov. bestelling. zitten in dezelfde status.
Nope, nog steeds stap 1.timpie81 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:06:
[...]
Maar dat is al 1 stap verder dan besteld toch
Ok ik dacht als ik naar uk order kijk dat er nog een stap voor zat. Anyhow geduld hebben dan.
Hier is de status ook veranderd naar verzending wordt voorbereid maar nog geen factuur.NicksterNL schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:38:
[...]
Ik kan helaas nog niet de factuur zien .. wel naar preparing inderdaad
Ik ben benieuwd
Amazon.de disc version 3dec besteld
PSN: McMillan0984
Zit je in de race om op elke pagina minimaal 1x te zeggen dat je hem nog niet hebt?Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:05:
[...]
Nog steeds ‘en cours de preparation’ en tevens ook nog geen factuur!
Ik moet het ook altijd ontgelden!![]()
![]()
Dan heb je bij deze al gewonnen
Gewoon negeren begint obvious troll te worden dit.easy-cloud schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:11:
[...]
Zit je in de race om op elke pagina minimaal 1x te zeggen dat je hem nog niet hebt?
1x?easy-cloud schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:11:
[...]
Zit je in de race om op elke pagina minimaal 1x te zeggen dat je hem nog niet hebt?
Ja dat vermoeden begin ik ook te krijgen inderdaad. Althans, dat hoop ik oprecht voor die persoonBoterham71 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:13:
[...]
Gewoon negeren begint obvious troll te worden dit.
Kerel, hou eens op met je zelfmedelijden en ga wat nuttigs doen. Zitten er zat in hetzelfde schuitje en ja boeoe Amazon is stom dat ze niet uitleveren volgens FIFO maar dat is nu eenmaal zo.Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:05:
[...]
![]()
Zet je eroverheen en kom pas weer klagen als hij er de 19e nog niet is.
Ook al ben je nieuw en heb je geen games, dan zou ik er nog goed over nadenken. Een PlayStation 5 game zoals DIRT 5 is nu al € 44,99 inclusief verzenden Vs. € 69,99 in de PlayStation Store en dan nog alle pareltjes van de PlayStation 4 die je voor € 10,00 van Marktplaats af kan halen.McKnight schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:20:
Geen idee of dit on topic is, zo niet excuses. Ben het met je eens ik verbaas me enorm over de torenhoge prijzen van digitale games in de ps store.Jumpman schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:19:
[...]
Ook al ben je nieuw en heb je geen games, dan zou ik er nog goed over nadenken. Een PlayStation 5 game zoals DIRT 5 is nu al € 44,99 inclusief verzenden Vs. € 69,99 in de PlayStation Store en dan nog alle pareltjes van de PlayStation 4 die je voor € 10,00 van Marktplaats af kan halen.
Daarnaast heb je ook nog eens een mooie blu-ray spelerJumpman schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:19:
[...]
Ook al ben je nieuw en heb je geen games, dan zou ik er nog goed over nadenken. Een PlayStation 5 game zoals DIRT 5 is nu al € 44,99 inclusief verzenden Vs. € 69,99 in de PlayStation Store en dan nog alle pareltjes van de PlayStation 4 die je voor € 10,00 van Marktplaats af kan halen.
Mooi?bloodlynx schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:20:
[...]
Daarnaast heb je ook nog eens een mooie blu-ray speler
Ik heb bewust voor een digital gekozen. Ik heb een hekel aan elke keer discs wijzigen en het gedoe op marktplaats. Daar betaal ik meer voor, daar ben ik me van bewust.Jumpman schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:19:
[...]
Dat is vreemd, ik heb een disc op 23 november besteld en die komt binnenkort al aan vanuit FR.Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:05:
[...]
![]()
Te vaak contact genomen met de klantenservice?
Wat is bij Amazon.fr de normale volgorde?
Ik heb op dit moment een reserving van 0.00 op CC
Status: Pas encore expédié en nog geen factuur?
1e en cours de preperation?
23-11 levering eta 19-22 dec
[ Voor 8% gewijzigd door Dragonfeeet op 10-12-2020 11:26 ]
Waar vind je deze tekst?MisterJoJo schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:42:
[Afbeelding]
Gisteren verzonden, morgen waarschijnlijk al binnen. Gaat snel!
Mijn op 3-12 bij Amazon UK bestelde PS5 disc is dinsdagavond verstuurd met DPD en komt over 2uurtjes thuis aan
DPD tracking website.
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
Ik denk dat nog niet verzonden de 1e status/stap is en daarna en cours de preparation.Dragonfeeet schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:25:
Wat is bij Amazon.fr de normale volgorde?
Geld is afgeschreven op cc bij mij niet gereserveerd en staat in cours de preparation
Bij mij niet afgeschreven maar wel cours de preparationtimpie81 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:28:
[...]
Ik denk dat nog niet verzonden de 1e status/stap is en daarna en cours de preparation.
Geld is afgeschreven op cc bij mij niet gereserveerd en staat in cours de preparation
Ik had een amazon.uk order die ik later had geannuleerd omdat ik dat dacht dat amazon.fr wel goed zou komen
HHunters, ik mag ook naar het PS5 topic verhuizen. Gistermiddag de MM online bestelling ontvangen, PS5 DE.
Succes met de hunt, het is een mooi apparaat (groot!) maar de hunt is minstens zo leuk!
Succes met de hunt, het is een mooi apparaat (groot!) maar de hunt is minstens zo leuk!
PSN gamertag: H3nk13024
Wanneer had jij de bestelling geplaatst online ?VinnieV schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:31:
HHunters, ik mag ook naar het PS5 topic verhuizen. Gistermiddag de MM online bestelling ontvangen, PS5 DE.
Grt,
Jos
Ah die van mij wordt verzonden met DHL, zie zojuist dat hij weer een magazijn verder is.
MAAR, beter nieuws: krijg uit het niets een SMS dat ik mijn PS5 op mag halen bij de Game Mania, besteld op 25 mei. Mooi nieuws!
Gefeliciteerd!Tijnio schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:35:
[...]
Ah die van mij wordt verzonden met DHL, zie zojuist dat hij weer een magazijn verder is.
MAAR, beter nieuws: krijg uit het niets een SMS dat ik mijn PS5 op mag halen bij de Game Mania, besteld op 25 mei. Mooi nieuws!
Vol gas naar de GM dus..
Ongekend, de Game Mania belt mij net. Het sms'je was een fout, er ligt helemaal geen PS5 klaar op dit moment. Wachten vind ik niet erg, maar van dit soort dingen word ik echt gek. Eerst Bol.com die annuleert na 5 uur, nu de Game Mania die belt dat 'het toch niet zo is' ...Tijnio schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:35:
[...]
Dan wordt het weer F5'en bij DHL.
Oké, dat is inderdaad wel heel zuur...Tijnio schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:48:
[...]
Ongekend, de Game Mania belt mij net. Het sms'je was een fout, er ligt helemaal geen PS5 klaar op dit moment. Wachten vind ik niet erg, maar van dit soort dingen word ik echt gek. Eerst Bol.com die annuleert na 5 uur, nu de Game Mania die belt dat 'het toch niet zo is' ...
Dan wordt het weer F5'en bij DHL.
Weet iemand of die 1 click van amazon.de in combinatie met SEPA werkt? Ik heb dat zojuist gekoppeld aan m'n account en iets goedkoops gekocht om te testen, heb een t&t ontvangen maar het is nog niet van mijn rekening af gegaan. Maak ik hierdoor misschien meer kans op een ps5
of juist niet?
one click is gedisabled voor de PS5, althans tot nu toe. Geprobeerd bij .nl / .de / .frLighteon schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:53:
Weet iemand of die 1 click van amazon.de in combinatie met SEPA werkt? Ik heb dat zojuist gekoppeld aan m'n account en iets goedkoops gekocht om te testen, heb een t&t ontvangen maar het is nog niet van mijn rekening af gegaan. Maak ik hierdoor misschien meer kans op een ps5of juist niet?
Gaat de garantie voor een UK versie via:
https://hardware.support.playstation.com/nl_NL#/product
Of moet die via je Amazon account aangemeld worden?
Altijd met PS Nederland contact nemen rondom garantie/kapotte PS5Pingu007 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:54:
Gaat de garantie voor een UK versie via:
En dat gaan dan obv serienummer?Vizjee schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:56:
[...]
Altijd met PS Nederland contact nemen rondom garantie/kapotte PS5
Ja, zo begreep ik het volgens mij ook van @Vegetto...
Dan zitten wij in hetzelfde bootjeseeKo schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:48:
Bij mij staat na wijzigen van payment method nu dus delivery date pending en preparing for dispatch maar erachter staat direct we are waiting for new stock and email you. Dit is wat customer service erover zegt. Dus nu gewoon wachten totdat er nieuwe stock komt. Helaas dus niet dat we hem snel kunnen verwachten, maar een order is al beter dan niks dan gaat het iig met volgende stock mee!
Bericht;
I can see that the availability status for PlayStation 5 Console is currently listed as "Temporarily out of stock".
When an item is listed as "Temporarily out of stock. Order now and we will deliver when available" this indicates that the item ordered is a little more difficult to source from our suppliers, so we can’t predict how long it’ll take to arrive. After you place your order, we'll do everything we can to get the item for you.
While we aim to display the most accurate product availability details on our website as possible, occasionally products do go out of stock.
Unfortunately we can't provide a specific date as to when we expect this item to be in stock but rest assured we’re trying our best to obtain more stock to fulfill your order.
As soon as we have more information, we'll e-mail you with an update.
This should be delivered before Christmas.
I hope this helps. We look forward to seeing you again soon
ahh wat jammer...Boterham71 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:54:
[...]
one click is gedisabled voor de PS5, althans tot nu toe. Geprobeerd bij .nl / .de / .fr
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/8EBlpk17V4jqRoWAprM3GUZc.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/z4gP4z63yMWpBQ3IEAqggVAN.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/BaWlVnvwdc95vG8ci0UnAkax.png?f=fotoalbum_large)