• storchaveli
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02:00
Geraedus schreef op zondag 12 juli 2026 @ 06:52:
[...]

Net even getest voor je en ik kan gewoon bestellen. Wat me opviel is de 45 euro korting die erbij zit. Zie screenshot hier beneden.

[Afbeelding]
Zover werkte het bij mij ook maar zodra je op ‘bestellen en betalen’ drukt komt de foutmelding… Probeer het maar eens voor de gein, mocht het nu wel werken kun je gelijk in de ideal omgeving gewoon kiezen om niet te betalen dus niet bang zijn dat je per ongeluk besteld en geld word afgeschreven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LzcaDMJX_mOIxoalkbyOCmfJxB4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s6rTqxKEEGkl26GwRsRUA5Dy.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door storchaveli op 12-07-2026 07:20 ]

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20:58
storchaveli schreef op zondag 12 juli 2026 @ 07:14:
[...]

Zover werkte het bij mij ook maar zodra je op ‘bestellen en betalen’ drukt komt de foutmelding… Probeer het maar eens voor de gein, mocht het nu wel werken kun je gelijk in de ideal omgeving gewoon kiezen om niet te betalen dus niet bang zijn dat je per ongeluk besteld en geld word afgeschreven.

[Afbeelding]
Gedaan, kom inderdaad in de Ideal omgeving terecht om te betalen, deze heb ik uiteraard niet doorgevoerd aangezien ik al een Pro heb.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JuPc8YQIiIESUutoBBzqGcLymVs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZV6bhX2wbGR3Ry0puZ5nzesN.jpg?f=fotoalbum_large

PSN : Geraedus

• storchaveli
Geraedus schreef op zondag 12 juli 2026 @ 07:37:
[...]

Gedaan, kom inderdaad in de Ideal omgeving terecht om te betalen, deze heb ik uiteraard niet doorgevoerd aangezien ik al een Pro heb.

[Afbeelding]
Heel vreemd dat er bij mij een foutmelding komt. Maar zoals ik al zei, ik heb hem gisteren via Nbb binnen gekregen dus het is opgelost!

• Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Nu online
storchaveli schreef op zondag 12 juli 2026 @ 07:41:
[...]

Heel vreemd dat er bij mij een foutmelding komt. Maar zoals ik al zei, ik heb hem gisteren via Nbb binnen gekregen dus het is opgelost!
Heb je toevallig wel eens eerder een PS5 gekocht met jouw account? Een non-Pro misschien?

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.

• storchaveli
Pro-prutser schreef op zondag 12 juli 2026 @ 10:55:
[...]

Heb je toevallig wel eens eerder een PS5 gekocht met jouw account? Een non-Pro misschien?
Nee nog nooit, tevens is dit mijn eerste psn account ooit, vorige maand aangemaakt.

• Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Nu online
storchaveli schreef op zondag 12 juli 2026 @ 12:45:
[...]

Nee nog nooit, tevens is dit mijn eerste psn account ooit, vorige maand aangemaakt.
Dat is dan wel raar inderdaad.

Soms helpt het om het vanaf een ander apparaat te proberen.

Had ik laatst ook met Nintendo.

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
PS5 Pro was net weer even op voorraad bij de MediaMarkt voor 899
Hij werd daar al langer verkocht door een paupere externe verkoper voor bijna 1200 euro maar hij stond er nu voor 899 en geen vermelding van externe verkoper waar dat normaal wel staat. Heb hem besteld, nu is hij weer weg want er was beperkte voorraad stond er en als ik nu vanuit mijn bestelbevestiging doorklik naar het product kom ik bij die van 1200 euro uit van die externe verkoper. Beetje vaag, ik ga er wel vanuit dat ik hem bij MM heb gekocht en niet extern.

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

• Maycuz
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:45
NosferatuX schreef op maandag 13 juli 2026 @ 15:29:
PS5 Pro was net weer even op voorraad bij de MediaMarkt voor 899
Hij werd daar al langer verkocht door een paupere externe verkoper voor bijna 1200 euro maar hij stond er nu voor 899 en geen vermelding van externe verkoper waar dat normaal wel staat. Heb hem besteld, nu is hij weer weg want er was beperkte voorraad stond er en als ik nu vanuit mijn bestelbevestiging doorklik naar het product kom ik bij die van 1200 euro uit van die externe verkoper. Beetje vaag, ik ga er wel vanuit dat ik hem bij MM heb gekocht en niet extern.
Bij PlayStation Direct nog steeds beschikbaar voor €855, als je PS Plus hebt.

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Maycuz schreef op maandag 13 juli 2026 @ 20:23:
[...]

Bij PlayStation Direct nog steeds beschikbaar voor €855, als je PS Plus hebt.
Heb ik niet meer maar had ik natuurlijk kunnen afsluiten. Ik weet alleen niet zo goed hoe goed de garantie via sony zelf is dus vandaar dat ik hem toch via de MM heb besteld. Voor zover ik kan zien was het wel gewoon voorraad van MM zelf vanmiddag. Waarschijnlijk wordt er nu doorgelinkt naar de externe verkoper omdat er geen eigen voorraad meer is dus ben er wel happy mee. Tenminste happy, FOMO he. 1.5 jaar geleden mijn PS5 verkocht maar ik heb letterlijk nog nooit een GTA op release gemist vanaf deel 1 dus moest maar.. Heb wel een discdrive besteld net bij sony

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Pagina: 1 ... 559 560 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord