Gta gaat niks extras geven miss wat "mooiere" graphics maar zolang je ze niet naast elkaar hebt staan ziet geen hond dat, zal beide 30fps zijn dus lekker 1200 uitgeven voor een pro
Haha ik acht de kans dat iemand het verschil tussen 30 en 60 fps ziet veel kleiner dan iemand die het verschil in graphics ziet.Vegetto schreef op donderdag 3 september 2026 @ 12:39:
Gta gaat niks extras geven miss wat "mooiere" graphics maar zolang je ze niet naast elkaar hebt staan ziet geen hond dat, zal beide 30fps zijn dus lekker 1200 uitgeven voor een pro
Graphics verkoopt beter bij het groter publiek. Niet iedereen ziet en/of (her)kent het voordeel van performance.
A long, long time ago, a massive backlog awaited me.
Ik ben benieuwd, ik heb een Sony PlayStation 5 en een Sony PlayStation 5 Pro hier staan (hangen aan een 77 inch LG 4K 120 Hz OLED), ga zeker even vergelijken. Ik was bij de release van de Sony PlayStation 5 Pro erg sceptisch (ook hier terug te lezen) en heb toen de Pro verkocht, vorig jaar er weer één gekocht (in Duitsland met de BTW dagen met game voor €672,50) eigenlijk alleen voor Gran Turismo 7 en vast voor GTA VI, maar sinds PSSR steeds verbeterd wordt, is het verschil in veel games goed zichtbaar.Vegetto schreef op donderdag 3 september 2026 @ 12:39:
Als je er geld voor over hebt waarom niet, die €1200 is gek. Gewoon rustig blijven en bij Sony voor €845 kopen. Of je had hem eerder moeten kopen toen die nog rond €670 was met bf.Vegetto schreef op donderdag 3 september 2026 @ 12:39:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Gran Turismo 7 is volgens de productpagina niet Pro enhanced. Wist je dat?Jumpman schreef op donderdag 3 september 2026 @ 12:46:
[...]
Ik ben benieuwd, ik heb een Sony PlayStation 5 en een Sony PlayStation 5 Pro hier staan (hangen aan een 77 inch LG 4K 120 Hz OLED), ga zeker even vergelijken. Ik was bij de release van de Sony PlayStation 5 Pro erg sceptisch (ook hier terug te lezen) en heb toen de Pro verkocht, vorig jaar er weer één gekocht (in Duitsland met de BTW dagen met game voor €672,50) eigenlijk alleen voor Gran Turismo 7 en vast voor GTA VI, maar sinds PSSR steeds verbeterd wordt, is het verschil in veel games goed zichtbaar.
Volgens mij wel Pro Enhanced. https://store.playstation...01316_00-GT7STD0000000PS5. De game zat zelf in de promo van de reveal.RomeoOscarBravo schreef op donderdag 3 september 2026 @ 13:11:
[...]
Gran Turismo 7 is volgens de productpagina niet Pro enhanced. Wist je dat?
Hier wat je kan verwachten: https://www.gtplanet.net/gran-turismo-7-on-ps5-pro-review/. Ik denk voor mensen is deze game alleen niet een reden om te upgraden nu ze €900,00 zijn.
Ik had destijds twee gewoon PlayStation 5's, dus één upgrade gegeven naar de Pro.
[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 03-09-2026 13:45 ]
Mooie website met veel info van veel games over PS5 pro vebeteringen: https://www.resetera.com/...pro-enhancements.1026072/
En wat heeft dat allemaal te maken met de beschikbaarheid en levertijden? Sowieso heeft al die discussie over fps en graphics vrij weinig te maken met de beschikbaarheid of levertijden van de PS5 (Pro).Cloud_VII schreef op donderdag 3 september 2026 @ 13:51:
Mooie website met veel info van veel games over PS5 pro vebeteringen: https://www.resetera.com/...pro-enhancements.1026072/
Daar is toch gewoon [PS5] PlayStation 5 - Deel 2 - Hardware en spielerij algemeen - GoT voor bedoeld?
[ Voor 21% gewijzigd door Cyrax0508 op 03-09-2026 15:18 ]
Dat is niet naief dat is de realiteit je kan stil blijven staan bij andere merken zoals apple xbox nintendo samsung doet er niet toe dit gaat over playstation waar de vraag het grootse zal zijn op het moment dat GTA uitkomt het is naief om te denken dat Sony daar niet aan heeft gedachtRomeoOscarBravo schreef op woensdag 2 september 2026 @ 20:51:
[...]
Playstation en Steam zijn beiden een submerk van een groter bedrijf, gericht op gaming, waarbij ze een platform hebben en eigen hardware met daarop eigen software. Beiden hebben te maken met dezelfde hardware crisis die bij beiden al voor tekorten en prijsverhogingen heeft gezorgd.
Ik vind het bijzonder naïef om ervan uit te gaan dat er straks genoeg PS5 Pro's zijn en dat ook nog zonder prijsverhoging gaat zijn.
Jouw voorspelling is nog lang niet de realiteit. Maar laat maar. Dit is niet te doen joh. Ik baseer mijn punt om daar niet vanuit te gaan op een indicatie uit een vergelijkbare situatie in dezelfde sector, maar jouw natte vinger werk weet het beter.Uniday schreef op donderdag 3 september 2026 @ 16:21:
[...]
Dat is niet naief dat is de realiteit je kan stil blijven staan bij andere merken zoals apple xbox nintendo samsung doet er niet toe dit gaat over playstation waar de vraag het grootse zal zijn op het moment dat GTA uitkomt het is naief om te denken dat Sony daar niet aan heeft gedacht
Misschien een idee om in dit topic te stoppen met deze discussie.
[ Voor 3% gewijzigd door Geraedus op 03-09-2026 16:55 ]
PSN : Geraedus
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |