• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-10 16:39
Valt wel mee, dan was het voor bots nog makkelijker geweest.

• Lighteon
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 05-02-2021
Boterham71 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:00:
[...]

Valt wel mee, dan was het voor bots nog makkelijker geweest.
Ojaa idd ja, logisch ook.

• NicksterNL
  • Laatst online: 08-03-2021
Status update :

''Dispatching NOW + invoice''

Amazon.de op 3dec besteld.. (disk)

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-10 09:54
BlackPink schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:59:
[...]

Dan zitten wij in hetzelfde bootje ;) Aan de ene kant jammer als je leest dat diverse mensen hem al binnen hebben of onderweg is. Aan de andere kant mogen we al blij zijn dat we hem hebben kunnen bestellen en hij niet geannuleerd is. _/-\o_ Heb jij dan ook als op track package klikt dat er dan de melding komt ''Sorry, we're unable to get the tracking information right now.''?
Ja, al heb ik al wel een package slip..

• theRealJotunn
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 11-12-2020
NicksterNL schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:01:
Status update :

''Dispatching NOW + invoice''

Amazon.de op 3dec besteld.. (disk)
Bij mij ook. Kon net mijn factuur downloaden en zien dat Versanddatum op 10. December / vandaag staat.
Ook disk versie, 3 Dec besteld.

Is it really happening ? :)

(NL is niet mijn moedertaal, sorry voor eventuele taalfouten)

NL is niet mijn moedertaal, sorry voor eventuele taalfouten

• NicksterNL
theRealJotunn schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:08:
[...]

Bij mij ook. Kon net mijn factuur downloaden en zien dat Versanddatum op 10. December / vandaag staat.

Bij mij staat hij op 9-12 ..... :F

Dus we gaan het afwachten

• Phenex
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-01 10:03
theRealJotunn schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:08:
[...]

Ik denk dat ze wachten op een nieuwe lading kartonnen dozen om al die PS5 in te pakken. ;)

• theRealJotunn
NicksterNL schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:10:
[...]

Bij mij staat hij op 9-12 ..... :F

Dus we gaan het afwachten
Ja maar dat vind ik prima. iig zijn wij een stap verder gekomen, dat is aller belangrijkste denk ik.

Iedereen gaat ergens volgende week de console in huis hebben, no doubt now !

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Voor de Amazon.de bestellingen van 3 december die verstuurd worden: hadden jullie priority of standaard verzending? :)

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

• NicksterNL
Inbox4me schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:15:
Voor de Amazon.de bestellingen van 3 december die verstuurd worden: hadden jullie priority of standaard verzending? :)
Standaard

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-10 16:08

Amiet01

Master_A

Mijn Amazon UK is zojuist aangekomen in Frankrijk. Heeft er iemand ervaring of het zo snel is dat het morgen of zaterdag al binnen is?

Master_A

• Vizjee
  • Laatst online: 09:50
Pingu007 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:58:
[...]

En dat gaan dan obv serienummer?
yes, heb ik zelf zo meegemaakt. Altijd eerst even bellen natuurlijk. Ze leggen dat alles goed uit en sturen nog een mail na.

• OpTikKratos
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 13-11-2023
standaard hier

• Boterham71
Amiet01 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:16:
Mijn Amazon UK is zojuist aangekomen in Frankrijk. Heeft er iemand ervaring of het zo snel is dat het morgen of zaterdag al binnen is?
Zou heel goed kunnen.

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10 19:31
Dan heb je hem waarschijnlijk morgen ja.

Steam: CatBearCow

• theRealJotunn
Standard voor mij. Wel met Amazon Prime.

Maar mijn console is nog niet verzonden, alleen heb ik net een factuur mer versanddatum van vandaag gekregen.

• Lempard2
  • Laatst online: 15-12-2020
VincentVisr schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:15:
[...]

Valt bijna niet tegen op te bevoorraden heb ik het idee, als je al ziet hoeveel reserveringen er nog staan in de Media Markt filialen. De Game Mania is ongeveer bij de pre-orders uit mei 2020. En dan te bedenken dat ze heel de wereld moeten voorzien, de verantwoordelijke voor de planning bij Sony heeft het niet helemaal lekker ingeschat. Hoe veel hoger had de omzet kunnen zijn....
sta zelf ook nog op reservering. dus hoop alsnog voor de kerst

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:07
Same here. Ik denk dat hij morgen al binnen is. Gaat van Frankrijk naar Duitsland en daarna naar NL.

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-10 22:15
Vizjee schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:16:
[...]

yes, heb ik zelf zo meegemaakt. Altijd eerst even bellen natuurlijk. Ze leggen dat alles goed uit en sturen nog een mail na.
Okay thanks fijn om te weten voor de UK versie die ik zelf niet ga gebruiken, geen zin in gedoe nl. ;-)

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-11 20:34
Khayma schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:18:
[...]

Same here. Ik denk dat hij morgen al binnen is. Gaat van Frankrijk naar Duitsland en daarna naar NL.
Is dit dhl of dpd

• Khayma

• Bartjeuhz
Hier ging hij 2x van Frankrijk naar Utrecht. (DHL)

• timpie81
Ok heb dpd sinds gisteren uit Uk onderweg. Geeft nog geen verwachte bezorg datum alleen dat hij nog onderweg is vanuit uk

• sammyke007
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-10 01:36
Ik heb m'n Amazon FR order al een week binnen (23 november besteld). Loving it!

Nu heb ik er nog 2 onderweg voor m'n vrienden gezien ze op mij rekenen om deze te kunnen bestellen :9 . Beiden besteld op 3/12 tijdens de grote drop vorige week.
De Amazon UK staat al op prepare for dispatching, levering voorzien 31/12, dus komt wel goed.
De Amazon DE werd volledig onverwacht net verzonden via UPS. Was voorzien 20-24/12... Hier stond nochtans deze ochtend nog de eerste status / not dispatched yet.
Als de factuur beschikbaar staat, kan het ineens snel gaan dus, maar je kan er niet echt iets van maken soms...

Voor iedereen die wachtende is: heb aub wat geduld en wacht je voorziene datum af. Hij zal 9/10 wel vroeger toekomen! Stop aub met te zeuren omdat je order van 25/12 nog niet in beweging is, dat is normaal!

Veel succes nog allemaal!

BTW: allemaal disk editions >:)

BTW2: Mijn 2 maten betalen aankoopprijs, niet roepen of tieren aub |:( 8)7 ;)

[ Voor 15% gewijzigd door sammyke007 op 10-12-2020 12:26 ]

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-11 15:17
Khayma schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:18:
[...]

Hmm.... als ie je in de Amazon app of website deze ziet:

Lauwin-Planque

(zie ook: https://www.hellotax.com/...rehouse/locations/france/ )

Dan gaat het pakket vandaar in een vrachtwagen naar een DHL sorteercentrum of een PostNL "hub" (bv Tilburg voor ZO Nederland).

Dan heb je hem ws morgen (avond)... wat (voor mij) meestal tricky is, omdat er onbetrouwbare bezorgers voor DHL op vrijdagavond rondrijden.

Amazon.co.uk (en Amazon.com) gebruiken trouwens DPD (vaak). Amazon.de/.nl/.fr is vaak DHL of PostNL.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08:48
timpie81 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:22:
[...]

Ok heb dpd sinds gisteren uit Uk onderweg. Geeft nog geen verwachte bezorg datum alleen dat hij nog onderweg is vanuit uk
Dan ontvang je denk ik vanavond de mail dat hij morgen afgeleverd wordt. Je krijgt pas weer update als hij in depot meegegeven wordt voor aflevering.

• Khayma
loekf2 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:28:
[...]

Hmm.... als ie je in de Amazon app of website deze ziet:

Lauwin-Planque

(zie ook: https://www.hellotax.com/...rehouse/locations/france/ )

Dan gaat het pakket vandaar in een vrachtwagen naar een DHL sorteercentrum of een PostNL "hub" (bv Tilburg voor ZO Nederland).

Dan heb je hem ws morgen (avond)... wat (voor mij) meestal tricky is, omdat er onbetrouwbare bezorgers voor DHL op vrijdagavond rondrijden.

Amazon.co.uk (en Amazon.com) gebruiken trouwens DPD (vaak). Amazon.de/.nl/.fr is vaak DHL of PostNL.
8)7 . Jij bent dus gevoelig voor de dorstige verhalen over DHL bezorgers op het net. Ik heb vrijdag avond nooit een andere bezorger dan die ik altijd heb doordeweeks in de avonden. Dit geldt zowel thuis als bij mijn ouders en kantoor. Ze hebben echt geen speciale groep klaar staan voor de vrijdagavonden haha.

Verwijderd

sammyke007 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:24:
Ik heb m'n Amazon FR order al een week binnen (23 november besteld). Loving it!
....

Voor iedereen die wachtende is: heb aub wat geduld en wacht je voorziene datum af. Hij zal 9/10 wel vroeger toekomen! Stop aub met te zeuren omdat je order van 25/12 nog niet in beweging is, dat is normaal!
Makkelijke praten als je je 23 nov .fr disk al binnen hebt, ik zit nog steeds te wachten op mijn 23 nov. .fr disk en de onzekerheid of er ooit nog geleverd gaat worden neemt toe naarmate de geplande verzenddatum (18/19 december) dichterbij komt. En Amazon maar zeggen dat ze het beste met de klant voor hebben maar mijn customer journey is tot dusverre een reis door de hel! :( :( :(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2020 12:40 ]

• Khayma
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:38:
[...]

Makkelijke praten als je je 23 nov .fr disk al binnen hebt, ik zit nog steeds te wachten op mijn 23 nov. .fr disk en de onzekerheid of er ooit nog geleverd gaat worden neemt toe naarmate de geplande verzenddatum (18/19 december) dichterbij komt. En Amazon maar zeggen dat ze het beste met de klant voor hebben maar mijn customer journey is tot dusverre een reis door de hel! :( :( :(
Ik heb er inmiddels 6 binnen gekregen via Amazon en er zijn as we speak nog 5 onderweg :>.

offtopic:
Just trolling the troll ;)

• sammyke007
[...]

Makkelijke praten als je je 23 nov .fr disk al binnen hebt, ik zit nog steeds te wachten op mijn 23 nov. .fr disk en de onzekerheid of er ooit nog geleverd gaat worden neemt toe naarmate de geplande verzenddatum (18/19 december) dichterbij komt. En Amazon maar zeggen dat ze het beste met de klant voorhebben maar mijn customer journey is tot dusverre een reis door de hel! :( :( :(
Ik denk dat jouw posts hier voor de andere lezers (inclusief mezelf) een beetje de hel zijn. Het is vandaag 10/12. Amazon heeft dus nog minstens 9 dagen om je PS5 tot bij jou te krijgen. Je weet toch wat sinterklaas zegt over kindjes die zeuren? Kom op, beetje minder gezaag en geklaag en rustig afwachten. Je bent toch geen 10 meer? Toch? :D |:(

Verwijderd

Khayma schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:40:
[...]

Ik heb er inmiddels 6 binnen gekregen via Amazon en er zijn as we speak nog 5 onderweg :>.

[h3]Just trolling the troll ;) [/h3]

Het is niet onwaar wat ik zeg, ik ben echter niet zo'n coole gast dus het grijpt me allemaal wat meer aan dan gemiddeld.

• Lempard2
  • Laatst online: 15-12-2020
[...]

Ach en zo zijn er ook mensen (waaronder ik) die keurig vanaf 17 september hun pre order geplaatst hebben.. en ook nog aan het wachten zijn.. helaas zul je gewoon geduld moeten hebben. En als het je echt niet aanstaat contact zoeken met Amazon.

• Bartjeuhz
Khayma schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:40:
[...]

offtopic:
Just trolling the troll ;)
Same same. Verloopt allemaal zeer soepeltjes d:)b

Verwijderd

Geen V&A op het forum

[ Voor 89% gewijzigd door Chaoss op 10-12-2020 13:08 ]

• NicksterNL
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:43:
[...]

Ik ben het wachten zo zat, ik ben bereid een premium te betalen, je kunt mij anoniem een direct message sturen. Over de prijs worden we het wel eens.
Dat weten we inderdaad inmiddels wel.. Maar door het hier constant te noemen gaat het niet sneller..

- Neem contact op met amazon
- Annuleer je order
- Heb geduld..

Meer opties heb je niet 8)7

• Bartjeuhz
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:43:
[...]

Ik ben het wachten zo zat, ik ben bereid een premium te betalen, je kunt mij anoniem een direct message sturen. Over de prijs worden we het wel eens.
Ik kan wel bloeddrukverlagers regelen voor de juiste prijs

• timpie81
Geen vraag en aanbod svp in dit forum

• Boterham71
timpie81 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:45:
Geen vraag en aanbod svp in dit forum
lol

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-11 15:17
Khayma schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:38:
[...]

8)7 . Jij bent dus gevoelig voor de dorstige verhalen over DHL bezorgers op het net. Ik heb vrijdag avond nooit een andere bezorger dan die ik altijd heb doordeweeks in de avonden. Dit geldt zowel thuis als bij mijn ouders en kantoor. Ze hebben echt geen speciale groep klaar staan voor de vrijdagavonden haha.
Bij mij wel. Ik heb al heel wat Amazon.de/.nl pakketten vrijdagavond moet krijgen via DHL, maar in alle gevallen "u was niet thuis, pakket door naar service punt morgen". Rest van de week gaat het prima. Ik heb al veel geklaagd, maar daalt nog niet in bij de chef city hub hier.

Truc is voor woensdagavond bestellen, maar vergeet het wel eens.

On topic, vraag me wel af hoe het met de PS5 vanuit Amazon.co,uk gaat als er een hard Brexit komt en ie pas na 1-1-2021 komt. Invoer rechten dokken ? Officieel gelden dan de WTO regels.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Khayma
loekf2 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:47:
[...]

Bij mij wel. Ik heb al heel wat Amazon.de/.nl pakketten vrijdagavond moet krijgen via DHL, maar in alle gevallen "u was niet thuis, pakket door naar service punt morgen". Rest van de week gaat het prima. Ik heb al veel geklaagd, maar daalt nog niet in bij de chef city hub hier.

Truc is voor woensdagavond bestellen, maar vergeet het wel eens.

On topic, vraag me wel af hoe het met de PS5 vanuit Amazon.co,uk gaat als er een hard Brexit komt en ie pas na 1-1-2021 komt. Invoer rechten dokken ? Officieel gelden dan de WTO regels.
Ook bij een harde brexit is er een overgangsregeling maar Amazon kennende zullen ze vast hun trucjes hebben :). Dat trucje hebben ze nu al trouwens. Je krijgt gewoon een NL factuur ipv engels factuur.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:23
Hier staat de disc versie bij Amazon.de nu ook op Dispatching Now, leverdatum nog wel op 22 december, maar er lijkt dus beweging in the zitten.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• NicksterNL
Gynnad schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:50:
Hier staat de disc versie bij Amazon.de nu ook op Dispatching Now, leverdatum nog wel op 22 december, maar er lijkt dus beweging in the zitten.
Word nog wel aangepast.. _/-\o_

• frituurvetpet
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-04 10:44
Khayma schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:48:
[...]

Ook bij een harde brexit is er een overgangsregeling maar Amazon kennende zullen ze vast hun trucjes hebben :). Dat trucje hebben ze nu al trouwens. Je krijgt gewoon een NL factuur ipv engels factuur.
Ik denk niet dat dat zo makkelijk is in alle gevallen. Ik vrees met name voor het exemplaar van Alfredjodocus, die blijft naar alle waarschijnlijkheid in een vrachtwagen voor de tunnel liggen en de douane laat specifiek dat exemplaar er nooit meer doorheen.

• Khayma
frituurvetpet schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:53:
[...]

Ik denk niet dat dat zo makkelijk is in alle gevallen. Ik vrees met name voor het exemplaar van Alfredjodocus, die blijft naar alle waarschijnlijkheid in een vrachtwagen voor de tunnel liggen en de douane laat specifiek dat exemplaar er nooit meer doorheen.
Ik denk zelf dat de bestelling van @Verwijderd niet helemaal lekker in het systeem zit. Heb het gevoel dat zijn betaling niet goed ontvangen is. Ik zou direct de helpdesk contacteren en vragen naar een medewerker die Mandarijn spreekt. Die zijn vaak wel servicegericht en zetten altijd een stapje extra voor de klant!

Wel google translate gebruiken natuurlijik!

• Hotwheels
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-09 13:49
Website van simpelict.com is uit de lucht. Geen leveringen van betaalde Playstations 5. Veel gedupeerden.
Zie ook de laatste review op:

https://nl.trustpilot.com/review/simpelict.com

Meerdere aangiftes zijn gedaan bij politie.
Ik geloof dat het zelfs bij Radar en Alberto Stegeman is gemeld.
Interessant item: "Tekort aan nieuwe Playstations trekt fraudeurs aan. Veel gedupeerden".

• Brussie
  • Laatst online: 15-02-2024
[...]

Er zijn ook mensen die op hetzelfde moment hebben besteld, maar die ineens geen datum meer hebben.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C13JdveCqBaGrSemcV7dCy8gS1U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9wUoaI1D4e6NxZvSf2wMoG6f.jpg?f=fotoalbum_large
Dit staat er al bij mij twee weken. Wacht gewoon rustig de uiterste datum af, ze gaan hem echt niet zonder reden later bezorgen. ;)

• timpie81
Jongens niet om de moraal ridder uit te hangen want ik vind het persoonlijk erg grappig allemaal op dit forum, maar laten we wel respectvol blijven naar elkaar.

Ik heb werkelijk geen idee of deze Tweaker een troll is of daadwerkelijk het gewoon zeer vervelend vindt wat er gebeurd en weinig geduld heeft.

Juist omdat we dat laatste niet kunnen uitsluiten en toch allemaal Tweakers zijn die (geduldig of ongeduldig) afwachten op de PS5.

• rvanp
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-05 10:52
IMarks schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:53:
[...]

Bij mij is die weer terug gegaan naar de oude status maar lijkt mij een bezorger die nog niet met het scanapparaat overweg kan, gezien de korte opvolging. we gaan het wel zien.
Ik heb precies hetzelfde. Even afwachten inderdaad, verwacht vandaag nog wel een update via de T&T van DPD.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hXNxpygaX8IQVPQ6N2z2hN7PAY0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iDs2gXAGExFqjqYs6TGYejDw.png?f=fotoalbum_large

• sammyke007
timpie81 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:07:
Jongens niet om de moraal ridder uit te hangen want ik vind het persoonlijk erg grappig allemaal op dit forum, maar laten we wel respectvol blijven naar elkaar.

Ik heb werkelijk geen idee of deze Tweaker een troll is of daadwerkelijk het gewoon zeer vervelend vindt wat er gebeurd en weinig geduld heeft.

Juist omdat we dat laatste niet kunnen uitsluiten en toch allemaal Tweakers zijn die (geduldig of ongeduldig) afwachten op de PS5.
Volledig eens, maar ik denk dat men al genoeg heeft duidelijk gemaakt dat hij wat minder mag zeuren op dit forum. Kijk een naar de laatste 5 pagina's, het staat vol...

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:06
Gynnad schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:50:
die heb je morgen waarschijnlijk thuis! check even de datum op de factuur :)

• Eastergecko
  • Laatst online: 14-10-2021
Zijn er meer mensen met een Amazon.de bestelling van 03-12 die nog onveranderd op 19-22 staat, of ben ik de enige?
Disk versie btw

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:18
Hotwheels schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:05:
Website van simpelict.com is uit de lucht. Geen leveringen van betaalde Playstations 5. Veel gedupeerden.
Zie ook de laatste review op:

https://nl.trustpilot.com/review/simpelict.com

Meerdere aangiftes zijn gedaan bij politie.
Ik geloof dat het zelfs bij Radar en Alberto Stegeman is gemeld.
Interessant item: "Tekort aan nieuwe Playstations trekt fraudeurs aan. Veel gedupeerden".
Man man man dan verdien je het ook gewoon hoor 8)7

• Sannies
  • Laatst online: 04-06 15:07
Nitwitt1991 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:55:
Daarnaast weet ik niet of de bots ook Alternate.Be en Alternate.De volgen? Ik heb ze daar nog niet in de verkoop zien gaan, dus kans is dat ze ook nog wel binnenkort iets ontvangen.

Wie niet waagt, die niet wint toch?!
Ze stuurde mij blijkbaar vanmorgen zo'n standaard mail dat 'ie te koop was.

Dus allicht dat daar inderdaad wat gaat gebeuren nog, of al geweest is. Inmiddels niet meer te koop natuurlijk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vb_SgbtpnRCAgVZgCH86n9VPTas=/x800/filters:strip_exif()/f/image/pHLnxDH8OgERQuC4bRLLVCEC.png?f=fotoalbum_large

Tenzij mijn Duits heel slecht is en ik het dus verkeerd lees :+

[ Voor 3% gewijzigd door Sannies op 10-12-2020 13:18 ]

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08:48
Pakket van Amazon uk zojuist bezorgd door dpd. Label van Amazon was beschadigd en doos geopend. Alles gecheckt en ziet er verder goed uit. Toch vreemd al die geopende pakketten of zou dit met douane te maken kunnen hebben?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VrV7Lw2qTj8NPf_ljXBRH64vCVQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/90iXfZNHlhOYzBGpRGfCjBPD.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 46% gewijzigd door EL-Nino-1980 op 10-12-2020 13:23 ]

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Eastergecko schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:12:
Zijn er meer mensen met een Amazon.de bestelling van 03-12 die nog onveranderd op 19-22 staat, of ben ik de enige?
Disk versie btw
+1 hier :) (standard shipping, al lijkt dat geen factor van invloed)

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

• Mark_GAE
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 28-07 19:08
EL-Nino-1980 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:23:
Pakket van Amazon uk zojuist bezorgd door dpd. Label van Amazon was beschadigd en doos geopend. Alles gecheckt en ziet er verder goed uit. Toch vreemd al die geopende pakketten of zou dit met douane te maken kunnen hebben?[Afbeelding]
Dan houdt je toch je hart vast als je dat pakket opent maakt... 'Als die console er maar inzit??'

• jondezwaan
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-10 19:32
Disk versie btw
Hier ook nog onveranderd.

• touzani
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-11 21:24
EL-Nino-1980 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:23:
Pakket van Amazon uk zojuist bezorgd door dpd. Label van Amazon was beschadigd en doos geopend. Alles gecheckt en ziet er verder goed uit. Toch vreemd al die geopende pakketten of zou dit met douane te maken kunnen hebben?[Afbeelding]
Mijne is ook een uur geleden afgeleverd, bezorger dood leuk vragen wat erin zit :(

• NicksterNL
Hier staat hij op verzonden en 15 december leveren.

Invoice is nu ook compleet met een leverdatum.. oOo

• Hotwheels
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-09 13:49
Disk versie btw
Gisteren heb ik een mail ontvangen van Amazon.co.uk dat mijn PS5 (besteld op 3 dec) gedispatched is. En dat deze dinsdag 15 aankomt... :)

• timpie81
touzani schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:29:
[...]

Mijne is ook een uur geleden afgeleverd, bezorger dood leuk vragen wat erin zat :(
Wanneer was deze verstuurd vanuit UK als ik vragen mag? Die van mij is gisteren verzonden met DPD volgend Amazon mag ik hem dinsdag al verwachten. Ben benieuwd

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11:49
touzani schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:29:
[...]

Mijne is ook een uur geleden afgeleverd, bezorger dood leuk vragen wat erin zat :(
wat er in zat? zit die er nog wel in dan? haha

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05:08

Zyron

BWRAAAAP

Vanuit hier ook een update:

3/12 besteld, Amazon UK. Gisteren verzonden met UPS. Amazon zei de 15e bezorgen, UPS de 14e. Maar pakket ligt nu al in Eindhoven! We gaan het meemaken.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-10 10:08
stfnz schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:13:
Die van mij staat al 2 dagen op “Shipment data received by DHL” via Amazon.co.uk zal wel goedkomen maar zit weinig beweging in
Nu is hij in Frankrijk. Ben benieuwd hoe lang de rest nog gaat duren.

• touzani
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-11 21:24
timpie81 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:31:
[...]

Wanneer was deze verstuurd vanuit UK als ik vragen mag? Die van mij is gisteren verzonden met DPD volgend Amazon mag ik hem dinsdag al verwachten. Ben benieuwd
ik kreeg de 8ste een verzend bevestiging

• redrohX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10-2024

redrohX

errr....

Hij was weer een halve seconde beschikbaar op amazon.nl. Ik kon helaas niet afrekenen. Nu weer onbeschikbaar.

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-11 13:49

Morenoo91

Flexible Mexican

Iemand ook net eentje gelukt om te bestellen via amazon.nl?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0tp5m4EnOTaHwUg0RzfWqAqiOtA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qmqqDJrpHt0CHGINd3nVtEHQ.png?f=user_large

PSN: MGFlexican.

• Jefson
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-01 10:29
redrohX schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:38:
Hij was weer een halve seconde beschikbaar op amazon.nl. Ik kon helaas niet afrekenen. Nu weer onbeschikbaar.
Echt he, letterlijk een halve seconden :)..

• Pricecheck
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 12-10-2023
redrohX schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:38:
Dat ging snel, bedankt voor de tip!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SzStH_u9RXL6Q7Lt8aeSrfQ6riQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p7atJuCQaz3I7VpqTJM9R7hB.jpg?f=fotoalbum_large

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 03-11 14:41
Ik klikte op in winkelwagen en toen kreeg ik de melding dat er geen voorraad was. Ik dacht eigenlijk dat het vals alarm was :(

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-11 21:49
Morenoo91 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:40:
Iemand ook net eentje gelukt om te bestellen via amazon.nl?

[Afbeelding]
Yep, de psxsense bot was heel snel.

Het zou een pre-order zijn zonder leverdatum. Maar inmiddels zijn ze alweer op, dus het zal dan toch wel om een echte voorraad gaan? Heb ook al bestelbevestiging via mail en hij staat ook netjes bij mijn bestellingen.

Verwijderd

Oh man dit is slechts het begin van reis,een rollercoaster door de hel die amazon fullfilment heet. In elk geval veel succes toegwenst met de verdere acquisitie! :)F :)F :)F

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
Ik heb ook een preorder kunnen plaatsen. Er wordt niet aangegeven, wanneer de eventuele schatting is van leveren. Wellicht van een komende voorraad in Duitsland? Dus Amazon.de en FR ook nog gaan verkopen vandaag?

Toch wel de verwachting dat elke 2 a 3 weken iets van voorraad binnenkomt bij de echt grote winkels (pin me er nog op vast, maar uit ervaring na de launch).

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:59
Disk versie op 3 december bij Amazon.de besteld en betaald met ideal.

Zojuist de verzendbevestiging ontvangen, dinsdag 15 december zou ik de playstation ontvangen.

• timpie81
Nitwitt1991 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:44:
Ik heb ook een preorder kunnen plaatsen. Er wordt niet aangegeven, wanneer de eventuele schatting is van leveren. Wellicht van een komende voorraad in Duitsland? Dus Amazon.de en FR ook nog gaan verkopen vandaag?

Toch wel de verwachting dat elke 2 a 3 weken iets van voorraad binnenkomt bij de echt grote winkels (pin me er nog op vast, maar uit ervaring na de launch).
Je hebt een order kunnen plaatsen moet je maar denken en dan sta je al 1-0 voor op velen. Bij Amazon valt er geen pijl te trekken op levering, hij kan morgen al verzonden worden of weken op zich laten wachten:)

• Nitwitt1991
Sannies schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:17:
[...]

Ze stuurde mij blijkbaar vanmorgen zo'n standaard mail dat 'ie te koop was.

Dus allicht dat daar inderdaad wat gaat gebeuren nog, of al geweest is. Inmiddels niet meer te koop natuurlijk.
[Afbeelding]

Tenzij mijn Duits heel slecht is en ik het dus verkeerd lees :+
Haha volgens de email was die verkrijgbaar.

• NicksterNL
R0y. schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:46:

Zojuist de verzendbevestiging ontvangen, dinsdag 15 december zou ik de playstation ontvangen.
Ik gelukkig ook ! oOo

• Nitwitt1991
timpie81 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:47:
[...]

Je hebt een order kunnen plaatsen moet je maar denken en dan sta je al 1-0 voor op velen. Bij Amazon valt er geen pijl te trekken op levering, hij kan morgen al verzonden worden of weken op zich laten wachten:)
Ja dat is waar. Maar er stond natuurlijk wel. Let op dit is een preorder normaal staat er: Op Voorraad. Maar goed Amazon is lekker onvoorspelbaar!

• timpie81
Nitwitt1991 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:50:
[...]

Ja dat is waar. Maar er stond natuurlijk wel. Let op dit is een preorder normaal staat er: Op Voorraad. Maar goed Amazon is lekker onvoorspelbaar!
Ben benieuwd hoeveel er in die korte tijd hebben kunnen bestellen. Dit ging erg snel dit keer.

Het blijft leuk dat hunten.

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Nitwitt1991 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:50:
[...]

Gefeliciteerd nog he ;)

• Nitwitt1991
Haha insgelijks zo te zien!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-10 21:35
Bij mij staat hij nu op ‘word vandaag verzonden’

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-10 10:37
Ik heb ook na weken proberen eindelijk kunnen bestellen. De PSX Sense telegram was 3 minuten eerder dan de Pre order editie.

Ook nog geen datum bekend. Stond inderdaad "niet op voorraad" maar was wel bestelbaar. Nou, beter een order dan geen order zullen we maar zeggen.

Voorpret! :9~

• sammyke007
En m'n UK order van 3/12 heeft nu ook net een invoice / factuur gekregen, dus deze gaat vandaag ook nog buiten ipv 31/12. Ik denk dat er vandaag weer een hele hoop verzonden worden!

• seeKo
Holy shit jullie waren wel heel snel op Amazon.NL. Die hadden er niet veel.

• timpie81
XPowerStef schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:53:
Ik heb ook na weken proberen eindelijk kunnen bestellen. De PSX Sense telegram was 3 minuten eerder dan de Pre order editie.

Ook nog geen datum bekend. Stond inderdaad "niet op voorraad" maar was wel bestelbaar. Nou, beter een order dan geen order zullen we maar zeggen.

Voorpret! :9~I
Zo is het! Daar komt vanzelf een datum bij en zeer grote kans dat die sneller komt dan wanneer je jezelf nu in een winkel op een lijst laat zetten

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Mijn Amazon UK order 3/12 met est delivery 18/19 dec is vandaag verzonden ook. Zal denk ik ergens begin volgende week binnen zijn als alles goed gaat.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Fanatieks
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 01-11 17:42
Raad zeker de Pre order editie af. Beheer is een drama en pronkt met andermans software. PSx is tevens een stuk sneller absolute aanrader.

• timpie81
Even een flauw geintje maar willen die geluksvogels die net bij Amazon.nl een PS5 pre order hebben besteld niet morgen al gaan piepen dat er nog geen leverdatum is:)

• theRealJotunn
R0y. schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:46:

WOW ! heb dit gelezen, naar mijn mail gekeken, en toen was ie daar - ik heb de verzendbevestiging ook !

15 December it is !

• Boterham71
timpie81 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:56:
Even een flauw geintje maar willen die geluksvogels die net bij Amazon.nl een PS5 pre order hebben besteld niet morgen al gaan piepen dat er nog geen leverdatum is:)
Inb4

• Nitwitt1991
seeKo schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:53:
Holy shit jullie waren wel heel snel op Amazon.NL. Die hadden er niet veel.
Eerste keer uit het winkelwagentje.
Tweede keer zag ik niks
Na nog een keer refresh kon ik het wel pre-orderen.....

• bramgg
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-01 14:52
theRealJotunn schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:56:
[...]

WOW ! heb dit gelezen, naar mijn mail gekeken, en toen was ie daar - ik heb de verzendbevestiging ook !

15 December it is !
Haha gefeliciteerd! Momenteel maar m'n inbox aan het f5'en :Y

Lead, follow, or get out the way.

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-10 10:37
Nitwitt1991 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:58:
[...]

Eerste keer uit het winkelwagentje.
Tweede keer zag ik niks
Na nog een keer refresh kon ik het wel pre-orderen.....
Hier vergelijkbaar, eerste keer kwam ik tot "bestelling plaatsen" het scherm na je betaalgegevens bevestigen, daar werd ik er nog een keer uitgeknalt, maar kwam daarna ( minuutje) wel tot het betalen.

• seeKo
BlackPink schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:59:
[...]

Dan zitten wij in hetzelfde bootje ;) Aan de ene kant jammer als je leest dat diverse mensen hem al binnen hebben of onderweg is. Aan de andere kant mogen we al blij zijn dat we hem hebben kunnen bestellen en hij niet geannuleerd is. _/-\o_ Heb jij dan ook als op track package klikt dat er dan de melding komt ''Sorry, we're unable to get the tracking information right now.''?
Zojuist track en trace van DPD!

• Valigarmanda
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-10 11:27
m0nk schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:55:
Mijn Amazon UK order 3/12 met est delivery 18/19 dec is vandaag verzonden ook. Zal denk ik ergens begin volgende week binnen zijn als alles goed gaat.
Idem hier, geschatte bezorging door DPD op woe 16-12.

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-11 21:49
timpie81 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:56:
Verdorie. Net besteld, maar nog steeds geen leverdatum. Wat een drama joh :P

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-09 16:00
Net mail van Amazon.de 15 December inplaatst van 19-22 december wordt hij geleverd.

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

• ddv
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-06-2022

ddv

Steam: ddv_ | psn: ddv84_

Voor de mensen die 19 november hadden besteld bij Amazon DE.

Via amazon customer support: Just as i have contacted the carrier from my end, the item will be shipped within 24-48 hours will be delivered to you by the estimated delivery date (Samstag, 19. Dezember 2020 - Dienstag, 22. Dezember 2020 ).Please be rest assured.

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-10 08:00
Mijn bestelling van Amazon.de is vandaag verzonden. Verwachte leverdatum 15 december. Betreft een order van 3 december, disk versie met een toen verwachte leverdatum van 19-22 december.
Pagina: 1 ... 340 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord