Mijn PS5 staat hier al een week gelukkig. Maar ik heb nog twee orders open staan omdat ik toentertijd zoveel mogelijk kansen wou creeeren. Kan er gelukkig twee familieleden blij mee maken die niet de technische kennis hebben en nu flink naast de boot vissen. Alleen ligt het risico van diefstal nu wel bij mij i.p.v. bij hun..Khayma schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:50:
[...]
Ik heb een PS5 en 3x Xbox series X via DHL gekregen. Maak je niet druk. (nee, geen scalper want 2x xbox series x zijn voor de retailprijs verkocht via de groepschat van xbox tweakers.).
Zo is er toch ook wat over Amazon te zeggen. Als zij daadwerkelijk te veel orders hebben aangenomen zou het hen hebben gesierd om hier transparant over te zijn naar de mensen die daardoor langer wachten.xminator schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:51:
[...]
Ha, what? Krijg je 15 euro tegoed die je moet spenderen in een overpriced webshop. Qua aanbiedingen lopen ze achter de feiten en qua klantenservice ook.
Ik heb niks verloren, want heb ook bestellingen elders lopen. Er zijn wel een hoop mensen die het eindelijk eens gelukt is om ergens een bestelling te plaatsen. Dus die hebben wel redelijk wat verloren.
Het is gewoon een slechte manier van zaken doen. Ik had liever een maand langer moeten wachten, dan een cadeautegoed van 15 euro.
Daarnaast waarom nemen ze 10 dagen later dan wel nieuwe orders aan en versturen ze die dan ook eerder terwijl je nog orders hebt lopen.
Nu wachten er vele totdat de uiterste leveringstermijn voorbij is om vervolgens de klantenservice met grote aantallen lastig te vallen.
Zoveel beter is Amazon niet.
Wat was je status voorheen?jvanlith schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:43:
[...]
Dat is wel heel erg zuur. Ik krijg net een mail dat de levering vertraagd doordat ze inderdaad teveel orders hebben aangenomen in Frankrijk. Bij mij blijft de order dan nog wel staan.
Je hoeft in ieder geval geen azijn te kopen met die 15 euroxminator schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:51:
[...]
Ha, what? Krijg je 15 euro tegoed die je moet spenderen in een overpriced webshop. Qua aanbiedingen lopen ze achter de feiten en qua klantenservice ook.
Ik heb niks verloren, want heb ook bestellingen elders lopen. Er zijn wel een hoop mensen die het eindelijk eens gelukt is om ergens een bestelling te plaatsen. Dus die hebben wel redelijk wat verloren.
Het is gewoon een slechte manier van zaken doen. Ik had liever een maand langer moeten wachten, dan een cadeautegoed van 15 euro.
Valt wel mee kwa hoofdpijn toch. Mailtje sturen met fototjes en geld wordt teruggestort. Makkelijker kan nietVaenir schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:57:
[...]
Mijn PS5 staat hier al een week gelukkig. Maar ik heb nog twee orders open staan omdat ik toentertijd zoveel mogelijk kansen wou creeeren. Kan er gelukkig twee familieleden blij mee maken die niet de technische kennis hebben en nu flink naast de boot vissen. Alleen ligt het risico van diefstal nu wel bij mij i.p.v. bij hun..Krijg al hoofdpijn als ik weer aan dat support traject van Amazon moet denken. Dus hopelijk komt die gewoon netjes aan.
Meestal wel inderdad! Maar ik had een product een jaar geleden verkocht aan een mede-tweaker. Product was kapot en hij vroeg of ik hem kon helpen omdat ik het gekocht had bij Amazon. Geen probleem, maar al met al denk ik twee maanden zoet mee geweest. Heeft mij meer moeite gekost dan wat het toentertijd heeft opgeleverd.. Dus nee laat DHL hem maar netjes bezorgen..Khayma schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:58:
[...]
Valt wel mee kwa hoofdpijn toch. Mailtje sturen met fototjes en geld wordt teruggestort. Makkelijker kan niet
Het is niet alleen met de PS5, heb wel meerdere slechte ervaringen met bol.com. Sinds overname door Ahold is het alleen maar bergafwaarts gegaan daar. Daarvoor was bol.com echt top.Redox schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:56:
[...]
Je kan die €15 ook aan een paar dozen tissues besteden. Ik noem maar wat.
Het is sowieso kut. Ze hebben het toegegeven en een goedmakertje aangeboden. Bol.com was mijn derde geannuleerde bestelling, je kan pech hebben.
Maar ik zie het nog steeds niet als een reden om Bol.com er volledig op af te rekenen, gezien ze - normaal gesproken - prima de dingen op orde hebben. Relativeren.
En het voelt niet alsof ik plots iets 'verloren' heb. Dat vind ik persoonlijk een overdreven reactie op de situatie. Laat staan als een 3-jarige te gaan huilen op Twitter e.d.
Nee, puntje bij paaltje hebben we gewoon 15 euro gekregen met 3 klikken. Rationeel blijven.
Haha ik begrijp helemaal die irrationele Fomo..Alles viel van me af toen de Mediamarkt mailde dat ik de PS5 kon ophalen. Nu staat het apparaat weinig te doen hier maar ik heb hem ten minste. Zit helemaal in Wow Shadowlands.:)SparksNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:52:
[...]
Ik deel deze mening. Het is pas 9 december. Doe even rustig en doe jezelf en ons allen een plezier en ga niet de gehele dag je bestel status monitoren. Heb je geen werk/familie/vrienden/hobby’s waar je jezelf mee kunt vermaken? Dit is echt niet goed hoor
Zeer goed advies om het los te laten en het niet je leven te laten beheersen. Hij komt vanzelf en dan kan je nog jaren genieten.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Besteld 23-11, is een disc edition. Amazon heeft me net ook gebeld dat het later zal gaan worden dan 19 december. Ik heb er geen problemen mee eigenlijk. Deze is voor een vriend van mijn zoon en die kan wel even wachten. Mijn zoon heeft er al een sinds afgelopen zaterdag, nadat ik geluk had met een bol.com bestelling.
Geduld is een schone zaak, maar ook lastig en dat begrijp ik maar al te goed
Ik neem aan dat jij ook een van de ongelukkigen was bij Bol.xminator schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:04:
[...]
Het is niet alleen met de PS5, heb wel meerdere slechte ervaringen met bol.com. Sinds overname door Ahold is het alleen maar bergafwaarts gegaan daar. Daarvoor was bol.com echt top.
Dan is het meer de druppel die de emmer deed overlopen. Mijn ervaring bij Bol.com is echter wat positiever, vandaar.
Ik heb normaal ook hele goede ervaringen met Bol. Nu met PS5 release eerst een digital op Bol besteld en deze was ook geannuleerd. Baalde hier van en was boos op Bol, maar toen ik rationeel ging nadenken vond ik het eigenlijk niet zo erg, ze hebben 15 euro gegeven als goedmaker en ze kunnen er weinig aan doen. Verder gaan normaal de meeste bestellingen goed via Bol.Redox schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:12:
[...]
Ik neem aan dat jij ook een van de ongelukkigen was bij Bol.
Dan is het meer de druppel die de emmer deed overlopen. Mijn ervaring bij Bol.com is echter wat positiever, vandaar.
Vervolgens wel het geluk gehad om de disk via bol te bestellen die wel geleverd is.
3 dec besteld op amazon.uk
Levering zou 18-19 dec zijn
Vandaag dispatched, levering zou dinsdag 15 dec worden.
Nu ontvangen door DHL en levering staat nu voor vrijdag 11 dec op de planning.
Zelfde hier, enkel dan niet in bezit nu van een PS5. Bol heeft zelf nu wel wat extra omzet gemist, had alle accessoires (+- 500 euro) al in de winkelmand en af willen rekenen maar dat ging niet omdat de eerste order nog vast stond. Denk dat ze daar toch het meeste mis zijn gelopen, want die ga ik nu niet meer bij bol bestellen.GW1992 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:17:
[...]
Ik heb normaal ook hele goede ervaringen met Bol. Nu met PS5 release eerst een digital op Bol besteld en deze was ook geannuleerd. Baalde hier van en was boos op Bol, maar toen ik rationeel ging nadenken vond ik het eigenlijk niet zo erg, ze hebben 15 euro gegeven als goedmaker en ze kunnen er weinig aan doen. Verder gaan normaal de meeste bestellingen goed via Bol.
Vervolgens wel het geluk gehad om de disk via bol te bestellen die wel geleverd is.
Dat gaat wel heel snel van dispatched naar DHL bij jou. Via welk Warehouse was deze verstuurd, en waar is die geweesT? Zeker niet vanuit UK?dutchsaint schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:18:
3 dec besteld op amazon.uk
By the order of the peaky blinders, it's coming FridayseeKo schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:22:
[...]
Dat gaat wel heel snel van dispatched naar DHL bij jou. Via welk Warehouse was deze verstuurd, en waar is die geweesT? Zeker niet vanuit UK?
Where has my parcel been?
Date & Time.
09 Dec 2020 13:48
Location.
Hub 3 - Bham
We have your parcel, and it's on its way to our depot
Date & Time.
09 Dec 2020 13:41
Location.
Hub 3 - Bham
We have your parcel, and it's on its way to our depot
Date & Time.
09 Dec 2020 09:21
Location.
Amazon
We've received your order details, and we're expecting your parcel shortly
Haha, Peaky blinders heel goed.cypher21 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:25:
[...]
By the order of the peaky blinders
[...]
Ik bedoel Amazon info, niet DHL. Zeg maar voordat hij aan DHL wordt gegeven komt hij vaak eerst in Warehouses van Amazon.
dat kan ik niet vindenseeKo schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:25:
[...]
Haha, Peaky blinders heel goed.
Ik bedoel Amazon info, niet DHL. Zeg maar voordat hij aan DHL wordt gegeven komt hij vaak eerst in Warehouses van Amazon.
By Amazon track your package, en dan bij dispatched de details opvragen (op desktop website)
Verwijderd
Ze hebben me nog niet gemaild maar ik hou nu rekening met het ergste. Wat was de laatste status van je ps5 disc als ik zo vrij mag zijn hier naar te informeren?jvanlith schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:11:
[...]
Besteld 23-11, is een disc edition. Amazon heeft me net ook gebeld dat het later zal gaan worden dan 19 december. Ik heb er geen problemen mee eigenlijk. Deze is voor een vriend van mijn zoon en die kan wel even wachten. Mijn zoon heeft er al een sinds afgelopen zaterdag, nadat ik geluk had met een bol.com bestelling.
Geduld is een schone zaak, maar ook lastig en dat begrijp ik maar al te goed
Gisteren een mail dat ik niet meer aan de beurt kwam dit jaar bij Gamemania, vandaag n telefoontje kom maar halen 👌🏻👌🏻
Succes met de hunt mensen !
hadden ze er meer dan gedacht? hahajeroenstaman schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:44:
Gisteren een mail dat ik niet meer aan de beurt kwam dit jaar bij Gamemania, vandaag n telefoontje kom maar halen 👌🏻👌🏻
DHL staat nu op "onderweg" ondanks de mail dat het 1 of 2 dagen langer zou durenFurankuNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:53:
[...]
Hier ook.. als ik het pakketje volg op DHL staat hij nog op "sorteren" en "AANGEKOMEN OP DE CITYHUB IN JOUW REGIO" en levering voor vanavond...
Ik kan wel 1 of 2 dagen wachten maar hopelijk gaat er niks mis
Wanneer had je de console geprorderd en welk vestiging?jeroenstaman schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:44:
Die mail van Amazon kun je negeren, je kunt uitgaan van de tracking info van DHL zelf.FurankuNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:52:
[...]
DHL staat nu op "onderweg" ondanks de mail dat het 1 of 2 dagen langer zou durenIk ben benieuwd...
Volgens mij ben ik zo'n beetje de enige met UPS vanuit UK of niet?
Delivery volgens Amazon zelf op de 15e, UPS geeft nu de 14e aan. Dat is al iets van winst. Maar nog sneller verwacht ik van UPS niet op basis van eerdere ervaringen.
Delivery volgens Amazon zelf op de 15e, UPS geeft nu de 14e aan. Dat is al iets van winst. Maar nog sneller verwacht ik van UPS niet op basis van eerdere ervaringen.
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Is fout ingeregeld bij amazon, krijg je standaard na een bepaald tijdstip. Terwijl DHL wel in de avond bezorgd.FurankuNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:52:
[...]
DHL staat nu op "onderweg" ondanks de mail dat het 1 of 2 dagen langer zou durenIk ben benieuwd...
Dus je krijgt het vanavond.
Klopt! Ik heb hem al binnen. Eerder dan aangegeven en ook zo'n mail gehadxminator schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:58:
[...]
Is fout ingeregeld bij amazon, krijg je standaard na een bepaald tijdstip. Terwijl DHL wel in de avond bezorgd.
Dus je krijgt het vanavond.
Niet normaal, heb deze bij Toychamp gekocht nieuw voor 29,99 ... helaas nu uitverkocht hoorwickeh schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:23:
Voor de liefhebbers. DualSense oplaadstation is net op voorraad gezet bij MediaMarkt:
[Afbeelding]
Iemand die nog contact gehad heeft met MM of er nog een levering verwacht wordt dit jaar/voor kerst?
Sta zelf op plek 7 in Amersfoort..
Sta zelf op plek 7 in Amersfoort..
Ik bij bol ook. Is de adviesprijs.X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:08:
[...]
Niet normaal, heb deze bij Toychamp gekocht nieuw voor 29,99 ... helaas nu uitverkocht hoor
*offtopic* dit mag in het Console Budget topic (zonder die pepper referal)
[ Voor 80% gewijzigd door Geronimous op 09-12-2020 21:08 ]
Had ik ook maar de ps5 is net wel geleverd 😜FurankuNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:52:
[...]
Ik heb 23-11 een PS5 besteld bij Amazon Frankrijk. Die zou 18 of 19 december geleverd worden.jvanlith schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:11:
[...]
Omdat ik altijd het zekere voor het onzekere neem, heb ik 3-12 nog een PS5 weten te scoren, alweer bij Amazon Frankrijk. Die zou pas 22 december geleverd worden.
Vandaag krijg ik een mailtje dat die 2e bestelling ingepakt is en onderweg. Deze wordt waarschijnlijk de 16e geleverd.
De status van mijn eerste bestelling van 10 dagen eerder is sindsdien ongewijzigd gebleven.
Ze leveren dus echt niet op volgorde daar in Frankrijk.
was je niet bang dat ze de bestellingen zouden annuleren bij 2 dezelfde type consoles ? heb meerdere verhalen gelezen dat de bestellingen dan geannuleerd zouden wordenianmacd schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:38:
[...]
Ik heb 23-11 een PS5 besteld bij Amazon Frankrijk. Die zou 18 of 19 december geleverd worden.
Omdat ik altijd het zekere voor het onzekere neem, heb ik 3-12 nog een PS5 weten te scoren, alweer bij Amazon Frankrijk. Die zou pas 22 december geleverd worden.
Vandaag krijg ik een mailtje dat die 2e bestelling ingepakt is en onderweg. Deze wordt waarschijnlijk de 16e geleverd.
De status van mijn eerste bestelling van 10 dagen eerder is sindsdien ongewijzigd gebleven.
[Afbeelding]
Verwijderd
Klopt er is een lading bestellingen amazon.fr (23 november) die een zeer moeizame uitlevering hebben kan ik je vertellen!ianmacd schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:38:
[...]
Ik heb 23-11 een PS5 besteld bij Amazon Frankrijk. Die zou 18 of 19 december geleverd worden.
[Afbeelding]
Vertel, dat is geheel nieuw voor ons.......Verwijderd schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:41:
[...]
Klopt er is een lading bestellingen amazon.fr (23 november) die een zeer moeizame uitlevering hebben kan ik je vertellen!![]()
![]()
ianmacd schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:38:
[...]
[Afbeelding]
Grappig om te lezen. Dank voor het delen van deze facts, er valt dus geen touw aan vast te knopen. Hoe lang heeft die tweede order op ‘ En cours de préparation’ gestaan?
Voor diegene die hem nog niet gezien hebben... heel toepasselijk op een groot deel van de mensen hier
https://youtu.be/1OJ7aW3Df5U
Ik zou bijna een inzamel actie starten voor je haha om je zo snel mogelijk aan een PlayStation te helpen. Het lastige is alleen dat zelfs als we het geld voor je bij elkaar sprokkelen het niet zeker is wanneer ze er een leveren:)Verwijderd schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:41:
[...]
Klopt er is een lading bestellingen amazon.fr (23 november) die een zeer moeizame uitlevering hebben kan ik je vertellen!![]()
![]()
Ik hoop oprecht dat er snelheid in je order komt deze week.
Ik stond er toen even niet bij stil. Later vond ik het wel vreemd dat FR twee keer de bestelling heeft aangenomen.jimmya3 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:39:
[...]
was je niet bang dat ze de bestellingen zouden annuleren bij 2 dezelfde type consoles ? heb meerdere verhalen gelezen dat de bestellingen dan geannuleerd zouden worden
Het gaat om een kerstcadeau voor de kinderen. Het is helemaal geen ramp als het er niet van komt. Dan geef ik dit jaar gewoon wat anders en krijgen ze volgend jaar een PS5 als de gekte voorbij is.
Net tracker update van UPS gehad over mn amazon.fr bestelling van 23/11
Komt deze vrijdag toe in de voormiddag! NICE
Komt deze vrijdag toe in de voormiddag! NICE
Verwijderd
Thanks, is ook een beetje mn rol hier hetimpie81 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:48:
[...]
Ik zou bijna een inzamel actie starten voor je haha om je zo snel mogelijk aan een PlayStation te helpen. Het lastige is alleen dat zelfs als we het geld voor je bij elkaar sprokkelen het niet zeker is wanneer ze er een leveren:)
Ik hoop oprecht dat er snelheid in je order komt deze week.
Verwijderd
Je filmpie werkt niet gap.SparksNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:47:
Voor diegene die hem nog niet gezien hebben... heel toepasselijk op een groot deel van de mensen hier![]()
![]()
![]()
Almere, en in juni (blijkbaar) zou zweren dat t februari was. Maar goed, hij staat erbloodlynx schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:52:
[...]
Wanneer had je de console geprorderd en welk vestiging?
Verwijderd
Laat me raden: een 3 december bestelling bij amazon.fr0619tje schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:05:
[Afbeelding]
Bedankt mede tweakers en telegram groep!
Alfredjodocus voor iemand uit 1948 bent u wel erg ongeduldigVerwijderd schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:08:
[...]
Laat me raden: een 3 december bestelling bij amazon.fr![]()
![]()
tja hij heeft dan ook maar weinig tijd nogdragonwith schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:12:
[...]
Alfredjodocus voor iemand uit 1948 bent u wel erg ongeduldig
Net gewoon geleverd door DHL. Dus mailtje lijkt een foutje.GrandDestroyer schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:31:
Net mailtje van Amazon.de dat me PS5 DE 1-2 dagen vetraging heeft, DHL tracking code is al wel ontvangen en pakket lijkt al bij DHL te zijn. Even afwachten of die toch echt niet vanavond al komt.
[Afbeelding]
Nee een 3 dec. Bestelling van UKVerwijderd schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:08:
[...]
Laat me raden: een 3 december bestelling bij amazon.fr![]()
![]()
nope "noch nicht versandt" staat er CC betaling wel al volledig doorbelast sinds gister geen reservering meer.Phenex schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:31:
Mensen al een status update over amazon.de 3 december disc versie levering op 19-22?
Zustellung 19. Dez. - 22. Dez.
[ Voor 6% gewijzigd door jimmya3 op 09-12-2020 19:36 ]
Ook bij es besteld en zelfde leveringsdatum. Geduldig wachten....PrivateSunny schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:29:
[...]
Oh super! Op 3 december zat dit forum helemaal vol met trollen... Iedereen die liep te roeptoeteren dat via amazon ES je pakketje niet geleverd zou worden. Ik had het er maar op gegokt omdat het me zeer onwaarschijnlijk leek! Goed om te horen.
Levering staat gepland op 31dec - 4 jan... Hopelijk heb ik mazzel en wordt dit nog naar voren getrokken
Oh top! mooi ff in de rust nogGenestealer schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:32:
[...]
Ook bij es besteld en zelfde leveringsdatum. Geduldig wachten....
nee ik nog niet...ook dezelfde status die jij hebt.Phenex schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:31:
Mensen al een status update over amazon.de 3 december disc versie levering op 19-22?
Nog geen verzending van Amazon.fr van 23 november.
Ook geen mail gehad van Amazon waar hun melden om te onderzoeken waarom deze niet is verzonden
Ik snap niet waarom eerder bestellingen al zijn verstuurd.
Zal het misschien aan COVID19 liggen waar sommige magazijn van Amazon zijn gesloten?
Ook geen mail gehad van Amazon waar hun melden om te onderzoeken waarom deze niet is verzonden
Zal het misschien aan COVID19 liggen waar sommige magazijn van Amazon zijn gesloten?
Dat dacht ik eerst ook. Helaas zijn we nog niet in de luxe positie om te kiezen waar we willen bestellen, dus heb ik er uiteindelijk toch een bij Bol besteld.trummel schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:22:
[...]
Zelfde hier, enkel dan niet in bezit nu van een PS5. Bol heeft zelf nu wel wat extra omzet gemist, had alle accessoires (+- 500 euro) al in de winkelmand en af willen rekenen maar dat ging niet omdat de eerste order nog vast stond. Denk dat ze daar toch het meeste mis zijn gelopen, want die ga ik nu niet meer bij bol bestellen.
Vreemd... bij mij zeiden ze dat de ps5 wordt verzonden, terwijl er nog niks is afgeschreven?Evertt schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:38:
Nog geen verzending van Amazon.fr van 23 november.
Zal wel een leugen zijn denk ik dan.
Dat sommige bestellingen eerder verzonden worden boeit toch niets voor andere bestellingen. Ga je als je een koelkast bestelt ook leveranciers bellen dat iemand andere een koelkast eerder gehad heeft terwijl jouw bezorgdatum nog 10 dagen weg is..?
Bij mij staat na wijzigen van payment method nu dus delivery date pending en preparing for dispatch maar erachter staat direct we are waiting for new stock and email you. Dit is wat customer service erover zegt. Dus nu gewoon wachten totdat er nieuwe stock komt. Helaas dus niet dat we hem snel kunnen verwachten, maar een order is al beter dan niks dan gaat het iig met volgende stock mee!
Bericht;
I can see that the availability status for PlayStation 5 Console is currently listed as "Temporarily out of stock".
When an item is listed as "Temporarily out of stock. Order now and we will deliver when available" this indicates that the item ordered is a little more difficult to source from our suppliers, so we can’t predict how long it’ll take to arrive. After you place your order, we'll do everything we can to get the item for you.
While we aim to display the most accurate product availability details on our website as possible, occasionally products do go out of stock.
Unfortunately we can't provide a specific date as to when we expect this item to be in stock but rest assured we’re trying our best to obtain more stock to fulfill your order.
As soon as we have more information, we'll e-mail you with an update.
This should be delivered before Christmas.
I hope this helps. We look forward to seeing you again soon
Bericht;
I can see that the availability status for PlayStation 5 Console is currently listed as "Temporarily out of stock".
When an item is listed as "Temporarily out of stock. Order now and we will deliver when available" this indicates that the item ordered is a little more difficult to source from our suppliers, so we can’t predict how long it’ll take to arrive. After you place your order, we'll do everything we can to get the item for you.
While we aim to display the most accurate product availability details on our website as possible, occasionally products do go out of stock.
Unfortunately we can't provide a specific date as to when we expect this item to be in stock but rest assured we’re trying our best to obtain more stock to fulfill your order.
As soon as we have more information, we'll e-mail you with an update.
This should be delivered before Christmas.
I hope this helps. We look forward to seeing you again soon
Verwijderd
Is toch merkwaardig als dezelfde leverancier onder gelijke voorwaarden niet een 'die het eerst komt die het eerst maalt' principe hanteert? Amazon.fr werkt zo!Boterham71 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:46:
Dat sommige bestellingen eerder verzonden worden boeit toch niets voor andere bestellingen. Ga je als je een koelkast bestelt ook leveranciers bellen dat iemand andere een koelkast eerder gehad heeft terwijl jouw bezorgdatum nog 10 dagen weg is..?
*knip* niet zo op de man
[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 09-12-2020 21:16 ]
Steam: CatBearCow
Volgens mij heeft het te maken met de warehouses waar de PS5 geleverd en vanaf gedistribueerd wordt. Tuurlijk is het jammer en misschien niet eerlijk dat er niet op volgorde wordt geleverd. Maar een logistiek systeem zoals dat van Amazon is nou eenmaal ingericht zoals het is ingericht, wat veelal extreem goed werkt.Verwijderd schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:48:
[...]
Is toch merkwaardig als dezelfde leverancier onder gelijke voorwaarden niet een 'die het eerst komt die het eerst maalt' principe hanteert? Amazon.fr werkt zo!
Congratz! Heb je disk of digital?jeroenstaman schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:44:
Vraag me af hoe dit zit..
Amazon UK 03/12 besteld en voorziene levering 31/12. Tot op vandaag nog steeds geen statusveranderingen en nog niet dispatched. Chat met Amazon wist mij te zeggen dat levering niet versneld kan worden omdat hij al onderweg is met standaard transport.
Meer 31/12..
Dat lijkt mij toch erg krap met Brexit voor de deur.. telt Brexit import en BTW ook op goederen aangekocht voor de Brexit?
Amazon UK 03/12 besteld en voorziene levering 31/12. Tot op vandaag nog steeds geen statusveranderingen en nog niet dispatched. Chat met Amazon wist mij te zeggen dat levering niet versneld kan worden omdat hij al onderweg is met standaard transport.
Meer 31/12..
Dat lijkt mij toch erg krap met Brexit voor de deur.. telt Brexit import en BTW ook op goederen aangekocht voor de Brexit?
Verwijderd
De inkoop van Amazon zal op grote schaal plaatsvinden, het is niet zo dat elke warehouse zijn eigen inkoper heeft. Inkoop komt met een grote batch binnen van Sony Japan en wordt dan min of meer voorgesorteerd naar de continenten en landen.Tijnio schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:55:
[...]
Volgens mij heeft het te maken met de warehouses waar de PS5 geleverd en vanaf gedistribueerd wordt. Tuurlijk is het jammer en misschien niet eerlijk dat er niet op volgorde wordt geleverd. Maar een logistiek systeem zoals dat van Amazon is nou eenmaal ingericht zoals het is ingericht, wat veelal extreem goed werkt.
Vervolgens komen er orders in .fr binnen die bestemd zijn voor .nl, dan zou je toch verwachten dat er dan gewoon een warehouse in de buurt van de klant genomen wordt? Toch komen de leveringen voor .nl die besteld zijn bij .fr gewoon uit een warehouse in frankrijk...
Wel benieuwd hoe dat backoffice van Amazon in elkaar steekt!
Wat je zegt ondersteund des te meer dat de orders gekoppeld zijn aan een warehouse en niet aan de complete voorraad.Verwijderd schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:07:
[...]
De inkoop van Amazon zal op grote schaal plaatsvinden, het is niet zo dat elke warehouse zijn eigen inkoper heeft. Inkoop komt met een grote batch binnen van Sony Japan en wordt dan min of meer voorgesorteerd naar de continenten en landen.
Vervolgens komen er orders in .fr binnen die bestemd zijn voor .nl, dan zou je toch verwachten dat er dan gewoon een warehouse in de buurt van de klant genomen wordt? Toch komen de leveringen voor .nl die besteld zijn bij .fr gewoon uit een warehouse in frankrijk...
Wel benieuwd hoe dat backoffice van Amazon in elkaar steekt!
Mediamarkt Breda geweest en hoorde dat ik bij de volgende levering nr 15 ben voor de digital. Maar totaal niet bekend ook niet ongeveer wanneer.. Zal ik het cancelen of lang wachten?
Waarom zou je nu cancellen, als je dat later ook nog kan doen. Als je in de tussentijd een kan vinden cancel je hem dan toch?sk61 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:11:
Mediamarkt Breda geweest en hoorde dat ik bij de volgende levering nr 15 ben voor de digital. Maar totaal niet bekend ook niet ongeveer wanneer.. Zal ik het cancelen of lang wachten?
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
Ik zou het laten staan en de rest in de gaten houden. ‘T eet geen brood toch?sk61 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:11:
Amazon.uk weer? of weer die 100 euro ps5?
Waar ik eerder zei dat de disc van duitsland 3 december vandaag verzonden zou worden, heeft dat net plaatsgevonden. Wordt morgen al geleverd.
die van 100 idddragonwith schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:05:
Amazon.uk weer? of weer die 100 euro ps5?
Sorry voor de late reactie.bramgg schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:27:
[...]
Kun jij even refreshen? Blijft het traceer overzicht dan aanwezig? Of verspringt het dan ook naar 'We sturen je een e-mail wanneer we een geschatte bezorgdatum hebben.'?
Hoe laat had je de orderbevestigingsmail van Amazon binnen?
Ik heb gerefresht traceer pagina wordt blank en krijg het overzicht te zien.... streepje staat nu tussen besteld op en twee streepjes van verzonden vandaan
Ik had de order bevestiging om 10.15u binnen
Heb jij een disc versie op 3 december besteld bij amazon.de die morgen binnenkomt?xminator schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:05:
Waar ik eerder zei dat de disc van duitsland 3 december vandaag verzonden zou worden, heeft dat net plaatsgevonden. Wordt morgen al geleverd.
Heel apart, heb de mijne op 19 november besteld bij amazon.de en heb nog steeds leverdatum van 19-22 december...
Mocht dit zo zijn, zou je een screenshot willen maken van je orderstatus op de site? Kan ik die als bewijs gebruiken als ik amazon mail.
Verwijderd
Kijkvoer: How Amazon Delivers On One-Day Shipping
dit is key
dit is key
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2020 21:31 ]
Wat wil je aan Amazon vragen? Je hebt een verwachte leverdatum en die gaan ze vast halen. Dat anderen 'm eerder ontvangen zal ongetwijfeld aan andere factoren liggen. Geduld is een schone zaak.Donnienie schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:27:
[...]
Heb jij een disc versie op 3 december besteld bij amazon.de die morgen binnenkomt?
Heel apart, heb de mijne op 19 november besteld bij amazon.de en heb nog steeds leverdatum van 19-22 december...
Mocht dit zo zijn, zou je een screenshot willen maken van je orderstatus op de site? Kan ik die als bewijs gebruiken als ik amazon mail.
[ Voor 6% gewijzigd door MelvinW op 09-12-2020 21:37 ]
Mijn Amazon UK order is ook verstuurd (met DPD bij mij, kan me niet herinneren ooit iets van amazon via die carrier gehad te hebben).
Ik las ergens dat er zowel een EU als een UK stekker bij geleverd werd, kan iemand dat bevestingen?
Ik las ergens dat er zowel een EU als een UK stekker bij geleverd werd, kan iemand dat bevestingen?
Nee, alleen UK stekkerLordLynx schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:10:
Mijn Amazon UK order is ook verstuurd (met DPD bij mij, kan me niet herinneren ooit iets van amazon via die carrier gehad te hebben).
Als ik bijvoorbeeld op Marktplaats een PS5 koop die van Amazon UK is, hoe gaat het dan met eventuele garantie afhandeling?
Nee, je hebt een losse C7 stekker nodigLordLynx schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:10:
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
Grote kans dat je het via Amazon NL kan afhandelen of dat Sony het direct regelt (mits aangemeld via Amazon).moca schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:15:
Als ik bijvoorbeeld op Marktplaats een PS5 koop die van Amazon UK is, hoe gaat het dan met eventuele garantie afhandeling?
Ben hier overigens zelf ook benieuwd naar, maar denk niet dat er al ervaringsdeskundigen zijn
Mijn amazon.co.uk factuur zegt iig:
[ Voor 20% gewijzigd door eggsforpedro op 09-12-2020 22:23 ]
Bedankt,
dan gaan we die maar even snel bestellen.
Ze moeten sowieso aan de 2 jaar garantietermijn van de EU voldoen aangezien het verkocht is in de EU(voor 1-1-2021). Of je daarvoor bij Sony of Amazon zou moeten zijn zou ik zo niet weten.moca schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:15:
* zie topicwaarschuwing *
[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 09-12-2020 22:26 ]
Toevallig iemand van Sony aan de tel gehad ivm de herrie die dat ding maakt, en je kan hem gewoon opsturen bij defect nav serienummer, vragen ze niet om de bon oid.moca schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:15:
Ik dacht dat de Sony Pulse headsets makkelijk te verkrijgen waren in de winkels maar zelfs die zijn allemaal uitverkocht. Komen ze samen met de nieuwe leveringen van PS5? Of moet je daarvoor ook pre orderen?
Zo bijzonder zijn ze toch niet? Heb ze verschillende malen in de Mediamarkt en BCC fysiek gezien.Lashrom schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:46:
Ik dacht dat de Sony Pulse headsets makkelijk te verkrijgen waren in de winkels maar zelfs die zijn allemaal uitverkocht. Komen ze samen met de nieuwe leveringen van PS5? Of moet je daarvoor ook pre orderen?
Ze hebben tegen mij gezegd dat dat niet moet kunnen, en dat ze bang zijn dat ze mijn order zijn ‘vergeten’, en als ik bewijs had dat mensen het later hebben besteld en eerder kregen konden ze er iets aan doenMelvinW schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:36:
[...]
Wat wil je aan Amazon vragen? Je hebt een verwachte leverdatum en die gaan ze vast halen. Dat anderen 'm eerder ontvangen zal ongetwijfeld aan andere factoren liggen. Geduld is een schone zaak.
Disc versie van 3 dec Amazon UK wordt vanavond bezorgd hier. Een dag later dan de oorspronkelijke leverdatum. Prima dus
Steam: CatBearCow
Disc versie op 23 nov besteld bij Amazon FR met Visa
Geschatte levertijd 19/20 dec
Daarna shipping met verwachte levertijd 12 december
Ik heb nu vanmorgen bericht gehad dat DHL vanavond aan de deur staat
Geschatte levertijd 19/20 dec
Daarna shipping met verwachte levertijd 12 december
Ik heb nu vanmorgen bericht gehad dat DHL vanavond aan de deur staat
Dat is complex. Want UK heeft andere consumentenvoorwaarden dan wij in Nederland. In Nederland is in het wetboek vastgelegd dat er alleen garantie gegeven hoeft te worden aan de directe koper.moca schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:15:
Maar... het product is gekocht in de UK. Het zou kunnen dat de garantie in UK wél overdraagbaar is. Sowieso zal je altijd richting Amazon.UK moeten omdat Sony geen gesprekspartij is voor een consument.Het Burgerlijk Wetboek boek 7 heeft het over de rechten van de koper. Een koop tussen een verkoper die handelt in het kader van zijn handels- beroepsactiviteit (enz.) en een 'koper, natuurlijk persoon'.
Verder heeft BW7 het over de verkoper en de koper, doelende op de persoon die het roerend goed (het artikel) gekocht heeft van de verkoper.
In art. 6a BW7 staat letterlijk:
"Indien in geval van een consumentenkoop in een garantie door de verkoper of de producent bepaalde eigenschappen zijn toegezegd, bij het ontbreken waarvan de koper bepaalde rechten of vorderingen worden toegekend, dan kan de koper deze uitoefenen onverminderd alle andere rechten of vorderingen die de wet de koper toekent."
Zelf denk ik dat je bent overgeleverd aan de eventuele vriendelijkheid van Amazon en/of Sony.
Bron quote: https://kassa.bnnvara.nl/...-garantie-overdraagbaar-1
[ Voor 5% gewijzigd door Dennisdn op 10-12-2020 06:41 ]
Uit het niks is mijn zending er ineens vanavond!
19nov besteld, disk, amazon.de, planning 19-22 dec.
19nov besteld, disk, amazon.de, planning 19-22 dec.
Verwijderd
Zojuist een DHL mail ontvangen dat ik al vanavond de PS5 ontvang van Amazon.UK. Dat is snel
Zou 'm a.s. maandag moeten ontvangen.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/pTMMZKkNoEP6fI32vkMngouS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/y9sJooCzkOyOc92USkOGS6n6.jpg?f=fotoalbum_large)