• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:48
NicksterNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:33:
[...]

Dacht dat Amazon.it niet verstuurd naar Nederland?
Hij heeft hem kunnen bestellen:) is niet geannuleerd, verzend adres is NL en volledige bedrag is afgeschreven van credit card. We gaan het zien

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
NicksterNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:33:
[...]

Dacht dat Amazon.it niet verstuurd naar Nederland?
Mijn Amazon.IT Italiaanse Digital versie van 3 december is in Rotterdam en wordt morgen door UPS bezorgt.

• NicksterNL
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08-03-2021
joffrey19 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:35:
[...]

Mijn Amazon.IT Italiaanse Digital versie van 3 december is in Rotterdam en wordt morgen door UPS bezorgt.
Dan heb ik het mis, excuus!

• siroj13
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 09-12-2020
Net telefoon gehad van Game mania, ik heb mijn ps5 deze of uiterlijk volgende week.

Ik had eerder in de week nog mail gehad dat de ps5 niet meer voor dit jaar zou zijn, maar de medewerker zei me dat ze sneller dan verwacht een extra levering hebben ontvangen.

Ik heb gepre-ordered in mei.

• onepicnick
  • Laatst online: 18-02-2023
Morgen eindelijk weer een vrije dag zodat ik mee kan doen met de strijd om een PS5!
niet dat het jullie echt heel veel boeit maar ik wilde graag reageren op pagina 1337...

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-10 16:39
Ik heb ook nog niks gehoord of zien bewegen bij amazon.fr, 23 nov digital besteld. Levering staat nog op 18/19e.

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
siroj13 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:36:
Net telefoon gehad van Game mania, ik heb mijn ps5 deze of uiterlijk volgende week.

Ik had eerder in de week nog mail gehad dat de ps5 niet meer voor dit jaar zou zijn, maar de medewerker zei me dat ze sneller dan verwacht een extra levering hebben ontvangen.

Ik heb gepre-ordered in mei.
Welke vestiging?

• hollabizack12
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-10 21:39
TrueGamer schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:26:
Denk 1 van de weinige hier nog met een Amazon.fr order van 23-11 betaald met CC welke nog steeds op 19 december staat. Ook nog geen pakbon/factuur te zien.

Maar goed is voor een maat dus geen stress.
Same!

• siroj13
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 09-12-2020
Game mania Aarschot

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-10 09:54
Voor degene met op Amazon.co.uk:
"Order received
We will email you when we have an estimated delivery date."

Dit heb je gekregen nadat je de payment/creditcard gegevens hebt gewijzigd. Ik heb dit ook moeten doen en helaas gooien ze dan je lopende order eruit (ik had 3 december besteld en originele levering op 18-19 december). Maar nu dus lopende order eruit en plaatsen ze automatisch een nieuwe order wanneer er weer voorraad is. Zeer balen, maar gewoon niet met payment kloten is het advies.. Maar ja ik moest wel want mijn creditcard deed het niet meer want laten blokkeren, omdat ik zo stom was om nummer achter te laten op niet betrouwbare website.

• WinterX
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 09-12-2020 17:16 ]

• WinterX
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
*knip*

[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 09-12-2020 17:16 ]

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-10 14:46
* zie topicwaarschuwing * reageren op slechte berichten is ook slecht

[ Voor 88% gewijzigd door Geronimous op 09-12-2020 17:17 ]

• NicksterNL
  • Laatst online: 08-03-2021

[ Voor 88% gewijzigd door Geronimous op 09-12-2020 17:17 ]

• Kakwin
  • Laatst online: 28-11-2023
seeKo schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:42:
Voor degene met op Amazon.co.uk:
"Order received
We will email you when we have an estimated delivery date."

Dit heb je gekregen nadat je de payment/creditcard gegevens hebt gewijzigd. Ik heb dit ook moeten doen en helaas gooien ze dan je lopende order eruit (ik had 3 december besteld en originele levering op 18-19 december). Maar nu dus lopende order eruit en plaatsen ze automatisch een nieuwe order wanneer er weer voorraad is. Zeer balen, maar gewoon niet met payment kloten is het advies.. Maar ja ik moest wel want mijn creditcard deed het niet meer want laten blokkeren, omdat ik zo stom was om nummer achter te laten op niet betrouwbare website.
Dan heb ik goed nieuws voor je. Had precies zelfde wat hierboven beschreven is. Na cc aanpassen. Maar mijn uk order van 3 Dec disk lever datum 18-19(die opeens verdwenen was) is net verstuurd ontvang hem dinsdag.

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:21
Even voor de zekerheid; Bestellingen bij amazon.fr hebben toch gewoon een normale stekker die bij ons in NL ook past?

psn: HertogJack

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-10 14:41

cronixx

krieuw

[ Voor 106% gewijzigd door Geronimous op 09-12-2020 18:02 ]

• seeKo
Kakwin schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:47:
[...]

Dan heb ik goed nieuws voor je. Had precies zelfde wat hierboven beschreven is. Na cc aanpassen. Maar mijn uk order van 3 Dec disk lever datum 18-19(die opeens verdwenen was) is net verstuurd ontvang hem dinsdag.
Ah, dat is zeker goed nieuws! Wanneer had je je cc aangepast? Ik net pas..

• seeKo
HertogJack schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:47:
Even voor de zekerheid; Bestellingen bij amazon.fr hebben toch gewoon een normale stekker die bij ons in NL ook past?
Ja

• Kakwin
2 dagen na bestelling ongeveer.

• seeKo
Kakwin schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:57:
[...]

2 dagen na bestelling ongeveer.
Dan heb jij nog geluk gehad denk ik, omdat er nog stock was. Maar goed, we gaan het zien. Het geeft me hoop ;)

• Kakwin
seeKo schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:57:
[...]

Dan heb jij nog geluk gehad denk ik, omdat er nog stock was. Maar goed, we gaan het zien. Het geeft me hoop ;)
Volgens mij maakt het niet heel veel uit. Je datum verdwijnt wel maar de 18-19 Dec blijven ze wel gebruiken. Ik zag dat ze hem aan preparing for dispatch waren etc maar kreeg pas weer een datum bij verzenden

Als je daadwerkelijk status van je order wil zien. Moet je even naar amazon gaan. Dan links boven menu, customer sevice daarna op contact us klikken. Je zou dan je ps5 order moeten zien staan met een status. Wel op een pc of op telefoon in desktopmodus in browser. Daar staat dan wel not yet send, preparing for dispatch etc

[ Voor 3% gewijzigd door Kakwin op 09-12-2020 14:02 ]

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:51
Kakwin schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:01:
[...]

Volgens mij maakt het niet heel veel uit. Je datum verdwijnt wel maar de 18-19 Dec blijven ze wel gebruiken. Ik zag dat ze hem aan preparing for dispatch waren etc maar kreeg pas weer een datum bij verzenden

Als je daadwerkelijk status van je order wil zien. Moet je even naar amazon gaan. Dan links boven menu, customer sevice daarna op contact us klikken. Je zou dan je ps5 order moeten zien staan met een status. Wel op een pc of op telefoon in desktopmodus in browser. Daar staat dan wel not yet send, preparing for dispatch etc
of gewoon via je mobieltje naar order details gaan dan zie je het zelfde.

Beste is om de packing list in de gaten te houden via invoices. Ik verwacht dat vanavond de disk versies van amazon.de worden verzonden.

• Sherrie
  • Laatst online: 15-12-2020
TrueGamer schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:26:
Denk 1 van de weinige hier nog met een Amazon.fr order van 23-11 betaald met CC welke nog steeds op 19 december staat. Ook nog geen pakbon/factuur te zien.

Maar goed is voor een maat dus geen stress.
Nope, hier ook helaas!

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

xminator schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:11:
[...]
Ik verwacht dat vanavond de disk versies van amazon.de worden verzonden.
Heb je meer info over hoe je tot dat inzicht komt? Ik heb op 3 december een disc versie op DE besteld, cc lijkt allemaal goed gegaan, status is nog steeds ordered (en er is ook geen invoice beschikbaar op dit moment) 10.14 op 3 december orderbevestiging ontvangen

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-11 11:41

luppien

All u have R Belong To Me

Hier ook, ik denk niet dat we ons zorgen hoeven te maken hoor. Je ziet gewoon dat die statussen de laatste dagen bij steeds meer mensen updaten.

Hopelijk hebben we allemaal volgende week een console staan, 18/19 december is nog niet morgen ;).

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-11 22:14

ap3nr0ts

hoi

Net sneeuwde de vraag onder: is er een manier om Sony 3D Pulse Headset-stock een beetje in de gaten te houden?

• Tijnio
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-11 09:41
ap3nr0ts schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:23:
Net sneeuwde de vraag onder: is er een manier om Sony 3D Pulse Headset-stock een beetje in de gaten te houden?
Jazeker: https://www.ps5-nieuws.nl...-wireless-headset-supply/

Kwam voorbij in de Telegram groep.

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Ah. Nice. Is alleen minder handig dan zo'n botje die het zegt wanneer hij bijvoorbeeld weer op Bol verschijnt. Maar gok niet dat mensen dat voor die headset in elkaar gaan klussen, haha.

• Tijnio
ap3nr0ts schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:32:
[...]

Ah. Nice. Is alleen minder handig dan zo'n botje die het zegt wanneer hij bijvoorbeeld weer op Bol verschijnt. Maar gok niet dat mensen dat voor die headset in elkaar gaan klussen, haha.
Kan je ook zelf redelijk simpel met Distill in elkaar klussen!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Tijnio schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:37:
[...]

Kan je ook zelf redelijk simpel met Distill in elkaar klussen!
True. Had ik eerst voor de PS5. Jammer. Doen we dat maar weer. :P

• xminator
Inbox4me schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:19:
[...]
Heb je meer info over hoe je tot dat inzicht komt? Ik heb op 3 december een disc versie op DE besteld, cc lijkt allemaal goed gegaan, status is nog steeds ordered (en er is ook geen invoice beschikbaar op dit moment) 10.14 op 3 december orderbevestiging ontvangen
Als je mijn andere bericht checkt moet je de invoice or credit note 1 hebben.

Als je dat opent staat er Versanddatum 9 dezember. Althans dat heb ik bij de Disc versie.

• Sannies
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 04-06 15:07
Collega stuurde een appje dat zijn Disk versie ook is verzonden. Amazon UK.

Dag van levering of bestelling weet ik niet, een iets te blij appje zonder verdere info maar blij voor hem en velen hier waar ook updates zijn geweest!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-11 11:48
Zojuist een mail ontvangen van mijn PS5 DIskEd (DE; Disk Edition of Digital Edition?)
3 december besteld via Co.uk. en leverdatum was 18-19 december.
Nu is leverdatum naar Dinsdag. Ik ben benieuwd ...

SPANNENDDDDD !!!!

• timpie81
In UK zijn ze hard bezig zo te zien

[ Voor 65% gewijzigd door timpie81 op 09-12-2020 19:04 ]

• Olrac.Srednjim
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
Hoop dat ze z.s.m. weer wat online in de verkoop gooien...

Dell XPS 15 9550 FHD

• Lempard2
  • Laatst online: 15-12-2020
Olrac.Srednjim schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:02:
Hoop dat ze z.s.m. weer wat online in de verkoop gooien...
Hoop dat ze spoedig weer de winkels gaan bevooraden..

• VincentVisr
  • Laatst online: 29-03-2024
Lempard2 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:09:
[...]

Hoop dat ze spoedig weer de winkels gaan bevooraden..
Valt bijna niet tegen op te bevoorraden heb ik het idee, als je al ziet hoeveel reserveringen er nog staan in de Media Markt filialen. De Game Mania is ongeveer bij de pre-orders uit mei 2020. En dan te bedenken dat ze heel de wereld moeten voorzien, de verantwoordelijke voor de planning bij Sony heeft het niet helemaal lekker ingeschat. Hoe veel hoger had de omzet kunnen zijn....

If you’re in control, you’re not going fast enough.

• Boterham71
VincentVisr schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:15:
[...]

Valt bijna niet tegen op te bevoorraden heb ik het idee, als je al ziet hoeveel reserveringen er nog staan in de Media Markt filialen. De Game Mania is ongeveer bij de pre-orders uit mei 2020. En dan te bedenken dat ze heel de wereld moeten voorzien, de verantwoordelijke voor de planning bij Sony heeft het niet helemaal lekker ingeschat. Hoe veel hoger had de omzet kunnen zijn....
ja doei. Produceer jij lekker ff 500 miljoen consoles in coronatijd.

• MarinoFalco
  • Laatst online: 16-02-2021
Mijn Disc van Amazon Fr (3/12) is vanmorgen voor het eerst in beweging geschoten, had tot dan zelfs geen verwachte leveringsdatum. Amazon zei levering voor 16/12, bij UPS staat de levering al op 11/12.
timpie81 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:58:
In UK zijn ze hard bezig zo te zien, in Italië en Frankrijk hebben ze wat minder haast:)
Wie weet is dat stilte voor de storm en komen die straks ineens in beweging

• timpie81
Boterham71 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:16:
[...]

ja doei. Produceer jij lekker ff 500 miljoen consoles in coronatijd.
Dat helpt niet mee met de supply chain. Er zal ook meer vraag zijn omdat mensen toch thuis zitten en vermaak zoeken. Xbox is al iets beter te verkrijgen maar ook steeds na een paar minuten weer uitverkocht.

• timpie81
MarinoFalco schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:18:
Mijn Disc van Amazon Fr (3/12) is vanmorgen voor het eerst in beweging geschoten, had tot dan zelfs geen verwachte leveringsdatum. Amazon zei levering voor 16/12, bij UPS staat de levering al op 11/12.

[...]
Dat is mooi!

• Boterham71
timpie81 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:18:
[...]

Dat helpt niet mee met de supply chain. Er zal ook meer vraag zijn omdat mensen toch thuis zitten en vermaak zoeken. Xbox is al iets beter te verkrijgen maar ook steeds na een paar minuten weer uitverkocht.
Denk ook aan de productie van parts die sony gebruikt in de console. Zal o.a. de reden zijn dat er verschillende fans gebruikt worden.

Sony produceert echt zo veel als ze kunnen.

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:51

Zyron

BWRAAAAP

Zo dan, verzendbevestiging + T&T-code ontvangen van Amazon UK, de PS5 gaat op de 'post' met UPS.

03 december besteld, nu op de 15e naar verwachting in huis. Maar Amazon kennende wel eerder, zo vaak iets besteld daar wat dan 1-2 werkdagen eerder werd bezorgd. Zaterdag zou heel stoer zijn!

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

• Sjuuls92
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 21:36
3 december disc versie besteld Amazon UK. Bezorging door DPD met bezorgdatum aanstaande vrijdag 11 december ipv volgende week dinsdag 15 december!

• Kakwin
Zyron schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:24:
Zo dan, verzendbevestiging + T&T-code ontvangen van Amazon UK, de PS5 gaat op de 'post' met UPS.

03 december besteld, nu op de 15e naar verwachting in huis. Maar Amazon kennende wel eerder, zo vaak iets besteld daar wat dan 1-2 werkdagen eerder werd bezorgd. Zaterdag zou heel stoer zijn!
Kan ik je wat hoop geven. Amazon gaf 15de aan maar mijn pakket is net ontvangen door dpd en die zegt vrijdag

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:44
[...]

Ik snap eigenlijk ook niet waarom die winkels zo gigantisch veel pre-orders aannemen. Ze zullen vooraf toch wel IETS van een inschatting kunnen maken/krijgen hoeveel/wanneer/hoevaak ze een lading zullen krijgen?

Wat dat betreft heeft bijv. Coolblue of Amazon het slimmer gedaan. Geen gedoe met pre-orders en gewoon online zodra er wat is (Coolblue dan ook nog met een ludieke actie).

Moet je kijken hoe lang Game Mania nog bezig is om de pre-orders weg te werken. Mensen contacteren, mensen die hun pre-order annuleren, geld weer terug storten. Kan mij niet voorstellen dat ze er onderaan de streep, rekening houdend met alle inzet van uren, nog iets aan verdienen.

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

xminator schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:39:
[...]

Als je mijn andere bericht checkt moet je de invoice or credit note 1 hebben.

Als je dat opent staat er Versanddatum 9 dezember. Althans dat heb ik bij de Disc versie.
Bij mij is er geen invoice beschikbaar dus ik weet niet of de generieke aanname klopt (hoop het wel natuurlijk) dat de disc versies van Amazon.DE van 3 december vandaag/vanavond verzonden worden

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/145ZF9u.png

[ Voor 4% gewijzigd door Inbox4me op 09-12-2020 15:30 ]

• timpie81
Kakwin schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:27:
[...]

Kan ik je wat hoop geven. Amazon gaf 15de aan maar mijn pakket is net ontvangen door dpd en die zegt vrijdag
Waar zie je dat staan, als ik bij Dpd op mijn tracking nummer zoek dan zie ik alleen de status.
Niet de verwachte bezorg datum

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-11 19:04
Inbox4me schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:29:
[...]
Bij mij is er geen invoice beschikbaar dus ik weet niet of de generieke aanname klopt (hoop het wel natuurlijk) dat de disc versies van Amazon.DE van 3 december vandaag/vanavond verzonden worden

[Afbeelding]
Als je op het linkje met "Learn more" (je weet wel, dat linkje in je screenshot, hij is blauw, kijk maar) klikt, dan lees en leer je dat de invoice pas beschikbaar komt zodra Amazon daadwerkelijk gaat verzenden.

Blijkbaar is dat bij jou helaas nog niet het geval. Hou vol!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

internetinfo schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:35:
[...]

Als je op het linkje met "Learn more" (je weet wel, dat linkje in je screenshot, hij is blauw, kijk maar) klikt, dan lees en leer je dat de invoice pas beschikbaar komt zodra Amazon daadwerkelijk gaat verzenden.

Blijkbaar is dat bij jou helaas nog niet het geval. Hou vol!
Ik ben alle linkjes al een paar keer bij langs gelopen (en deze ook), maar de enige info achter "Learn more" is dit:

"Why Can't I Print an Invoice?

There are a few reasons why you may not be able to print an invoice from Your account.

Was this information helpful?

Yes No" 8)7

Maar ik had al een keer in dit topic gelezen dat invoice pas beschikbaar komt idd als verzending nadert. Thanks in elk geval, en komt goed. 1e Wereld problemen ;)

• pindaman99
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-12-2020
Inbox4me schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:40:
[...]
Ik ben alle linkjes al een paar keer bij langs gelopen (en deze ook), maar de enige info achter "Learn more" is dit:

"Why Can't I Print an Invoice?

There are a few reasons why you may not be able to print an invoice from Your account.

Was this information helpful?

Yes No" 8)7

Maar ik had al een keer in dit topic gelezen dat invoice pas beschikbaar komt idd als verzending nadert. Thanks in elk geval, en komt goed. 1e Wereld problemen ;)
Invoice staat er bij mij al weken, maar verzending ho maar. Heb niet het idee dat het iets zegt over de status van je bestelling. Net als de tijd van de bestelbevestiging, overigens

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

pindaman99 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:44:
[...]

Invoice staat er bij mij al weken, maar verzending ho maar. Heb niet het idee dat het iets zegt over de status van je bestelling. Net als de tijd van de bestelbevestiging, overigens
Daar gaat m'n theorie :P

• Jefson
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-01 10:29
[...]

Offtopic

[ Voor 18% gewijzigd door Jefson op 09-12-2020 15:46 ]

• Boterham71
Edit, quote is verwijderd.

[ Voor 91% gewijzigd door Boterham71 op 09-12-2020 15:47 ]

• Jefson
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-01 10:29
Boterham71 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:46:
[...]

Gebruikte PS5's uit doos gaan nog steeds voor 700? really?
nvm had ff een brainfart :). Lange werkdag!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10 19:31
Mijn amazon UK disc versie (3 dec) heeft om 15:37u een nieuwe status gekregen

Package departed an Amazon facility
Lauwin-Planque, Hauts-de-France FR

Ik verwacht dat ik hem morgenavond al krijg in plaats van de aangegeven vrijdag. Het verloopt precies hetzelfde als de digitale versie namelijk.

Steam: CatBearCow

Verwijderd

;w ;w ;w Het wordt een eentonig verhaal maar mijn bestelling van een ps5 disc, bij amazon.fr, besteld op 23 november, betaling per SEPA (nog geen afschrijving) met voorziene leveringsdatum 18/19 december heeft nog steeds dezelfde status ‘En cours de preparation’.

Er zit totaal geen beweging in! Het zal duidelijk zijn dat ik me nu echt zorgen begin te maken, gezien de grote regen aan reacties hier van mensen met een latere bestelling doch eerdere levering, bereid ik mij voor op het ergste: een annulering! :'( :'( :'(

• timpie81
Verwijderd schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:48:
;w ;w ;w Het wordt een eentonig verhaal maar mijn bestelling van een ps5 disc, bij amazon.fr, besteld op 23 november, betaling per SEPA (nog geen afschrijving) met voorziene leveringsdatum 18/19 december heeft nog steeds dezelfde status ‘En cours de preparation’.

Er zit totaal geen beweging in! Het zal duidelijk zijn dat ik me nu echt zorgen begin te maken, gezien de grote regen aan reacties hier van mensen met een latere bestelling doch eerdere levering, bereid ik mij voor op het ergste: een annulering! :'( :'( :'(
Heb je al contact opgenomen met Amazon?

• Boterham71
*knip* niet zo op de man reageren

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 09-12-2020 20:37 ]

• Boterham71
timpie81 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:49:
[...]

Ik snap dit ook niet, leverdatum is nog 10 dagen weg, waarom nu al bellen...

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022

Dan is die verder dan die van mij ;) die van mij staat nog steeds Pas Encore Expédié. Dus niet zo piepen en gewoon geduldig zijn.

• timpie81
Boterham71 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:49:
[...]

Moet zeggen dat jouw posts me redelijk beginnen te irriteren. Er zijn echt héél veel mensen van 23 nov die nog geen beweging zien in hun bestelling bij amazon.fr, inclusief ikzelf. Grow up met al je huilsmilies.
Ik zou zelf afwachten maar aangezien het hem nog al dwarszit geeft een belletje naar Amazon wellicht wat rust :)

[ Voor 9% gewijzigd door timpie81 op 09-12-2020 19:04 ]

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:18
*knip* op de man

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 09-12-2020 20:39 ]

• Iamnly
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-03-2021

Geduld is een schone zaak; het is nog geen 19 december maat

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-11 11:48
Op Amazon co uk staat bij mij als verwachtte leverdatumdinsdag
Als ik op de track order details van DPD klik staat er dit:

We have your parcel, and it's on its way to our depot

Your parcel is due for delivery Friday.

SPANNENNDDDDDDDD!!!!!!!!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:50
Inbox4me schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:29:
[...]

[Afbeelding]
Nee.
Hoe kom je hier uberhaubt bij? Paar keer al aangegeven dat er nog mensen zijn met disk editie uit .de van 19 november. Die zijn ook nog steeds in afwachting. Laat je niet gek maken en krijg geen onnodige hoop.

Verwijderd

timpie81 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:49:
[...]

Ja, afgelopen zaterdag, was niks aan de hand, zou allemaal goedkomen... *knip* rustaaagh... dit is geen dagboek, wart meer geduld mag er wel zijn...

[ Voor 29% gewijzigd door Geronimous op 09-12-2020 20:44 ]

• xminator
nii3k schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:53:
[...]

Nee.
Hoe kom je hier uberhaubt bij? Paar keer al aangegeven dat er nog mensen zijn met disk editie uit .de van 19 november. Die zijn ook nog steeds in afwachting. Laat je niet gek maken en krijg geen onnodige hoop.
Ik heb 3 december besteld en heb wel al een bestandje erin met verzenddatum 9 december.

• dragonwith
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 11-03 19:39

*knip* niet zo op de man.

Komt goed joh, de ps5 komt volgende week vrijdag, niet deze vrijdag he.
Deze week krijg je vast nog wel een update.

[ Voor 4% gewijzigd door Geronimous op 09-12-2020 20:45 ]

• nii3k
xminator schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:58:
[...]

Ik heb 3 december besteld en heb wel al een bestandje erin met verzenddatum 9 december.
Disk en amazon.de? Levertijd oorspronkelijk 19-22dec?

[ Voor 7% gewijzigd door nii3k op 09-12-2020 16:08 ]

• xminator
Ja en ja.

Overigens is mijn disk van Fr besteld op 23 november, vandaag ook verzonden.

• The Bramster
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 15-11-2024
er staat bij mij nu preparing for dispatch! Ik heb zelf een order op 3 december bij amazon.uk een disc edition. Leverdatum staat nog op 18-19e

[ Voor 11% gewijzigd door The Bramster op 09-12-2020 16:14 ]

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 02-11 19:54

Redox

Motion Design / VFX

Verwijderd schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:56:
[...]

OMG, mijn deelneming. Heb je de oorzaak van de annulering helder kunnen krijgen?
Het systeem liet meer bestellingen door, dan dat ze op voorraad hadden.

Kijk, het is allemaal niet zo erg. Rationeel gezien komt die PS5 toch wel in bezit van iedereen die er een wil. En tot die tijd zijn er genoeg games om je bezig te houden. Bovendien is het geen eerste levensbehoefte, zoals sommigen soms laten overkomen. Maar goed, gematigdheid en internet gaan niet vaak hand in hand.

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

nii3k schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:53:
[...]

Nee.
Dat had ik even gemist, maar aangezien er ook zat tweakers hier zijn die 19 november bij Amazon.fr besteld hebben waar ook latere bestellingen eerder geleverd waren lijkt er zekere willekeur in te zitten. En gebaseerd op andere DE bestellingen leek er een mogelijkheid te zijn dat vandaag mijn bestelling verstuurd wordt.

Is dat het geval is dat mooi, maar meer ook niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Inbox4me op 09-12-2020 16:17 ]

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-10 08:00
Mijn order op 3 dec bij Amazon.de is vandaag overgegaan van gereserveerd naar afgeschreven op mijn creditcard. Ben benieuwd.
Leverdatum 19 - 22 dec.

[ Voor 9% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 09-12-2020 16:21 ]

• dragonwith
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 11-03 19:39
X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:21:
Mijn order op 3 dec bij Amazon.de is vandaag overgegaan van gereserveerd naar afgeschreven op mijn creditcard. Ben benieuwd.
Leverdatum 19 - 22 dec.
Dacht dat ze alleen in de avond/ochtend afschreven

• wickeh
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-08 20:41
Voor de liefhebbers. DualSense oplaadstation is net op voorraad gezet bij MediaMarkt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9MinVkF4Ho9fOp0EnqWn9IhVVKE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8LgYaqp9R9UGEACAHwPmoJMX.png?f=fotoalbum_large

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-09 16:00
X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:21:
Leverdatum 19 - 22 dec.
Heb ik ook. Echter status van de levering is niet veranderd.

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-11 11:07
wickeh schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:23:
Voor de liefhebbers. DualSense oplaadstation is net op voorraad gezet bij MediaMarkt:

[Afbeelding]
Thanks! Besteld.

• frituurvetpet
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-04 10:44

Ik heb hetzelfde, alleen zie ik juist het positieve in de zin dat ook mensen met dezelfde besteldag en -status nu berichten met verzendbevestigingen posten. Relaxt, neem een biertje.

• GrandDestroyer
  • Laatst online: 05-11 06:40
Net mailtje van Amazon.de dat me PS5 DE 1-2 dagen vetraging heeft, DHL tracking code is al wel ontvangen en pakket lijkt al bij DHL te zijn. Even afwachten of die toch echt niet vanavond al komt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1vrtjgE5hwQjJ0lXeWnBsH1cpuE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8U3F53DBCXoYYndL4lzVrUkS.png?f=fotoalbum_large

• Kakwin
timpie81 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:29:
[...]

Waar zie je dat staan, als ik bij Dpd op mijn tracking nummer zoek dan zie ik alleen de status.
Niet de verwachte bezorg datum
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ykGIydYcaBPbWBbNbEUYHY5-f60=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vreow3v11vlcLGVn2MceCPH5.png?f=fotoalbum_large

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:51

Zyron

BWRAAAAP

Kakwin schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:27:
[...]

DPD lijkt me weer andere koek dan UPS sowieso.

Nog even afwachten, etiket is wel aangemaakt door Amazon maar UPS kent 'm nog niet. Maar we hebben hoop! En anders is dinsdag ook prima.

*offtopic*

[ Voor 40% gewijzigd door Geronimous op 09-12-2020 20:52 ]

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

• Khayma
Wel gek. Mijn Amazon UK PS5 is gewoon verzonden met DHL en geen DPD/UPS zoals ik hier lees van vele.

• Tijnio
Khayma schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:37:
Wel gek. Mijn Amazon UK PS5 is gewoon verzonden met DHL en geen DPD/UPS zoals ik hier lees van vele.
Die van mij is ook onderweg met DHL. Nog wel in de UK overigens.

• nii3k
Inbox4me schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:15:
[...]
Dat had ik even gemist, maar aangezien er ook zat tweakers hier zijn die 19 november bij Amazon.fr besteld hebben waar ook latere bestellingen eerder geleverd waren lijkt er zekere willekeur in te zitten. En gebaseerd op andere DE bestellingen leek er een mogelijkheid te zijn dat vandaag mijn bestelling verstuurd wordt.

Is dat het geval is dat mooi, maar meer ook niet.
om er nog even op terug te komen, mijn order van 19nov/amazon.de/disk editie/levering 19-22dec is sinds vandaag ergens (?) wel naar dispatching now gegaan :+

• jvanlith
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-02-2024
Redox schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:15:
[...]

Het systeem liet meer bestellingen door, dan dat ze op voorraad hadden.

Kijk, het is allemaal niet zo erg. Rationeel gezien komt die PS5 toch wel in bezit van iedereen die er een wil. En tot die tijd zijn er genoeg games om je bezig te houden. Bovendien is het geen eerste levensbehoefte, zoals sommigen soms laten overkomen. Maar goed, gematigdheid en internet gaan niet vaak hand in hand.
Dat is wel heel erg zuur. Ik krijg net een mail dat de levering vertraagd doordat ze inderdaad teveel orders hebben aangenomen in Frankrijk. Bij mij blijft de order dan nog wel staan.

• Vaenir
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06-10-2023
Khayma schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:37:
Die van mij is ook verzonden via DHL. Niet helemaal blij mee gezien de vele diefstal verhalen die rondgaan m.b.t. DHL. Maar we gaan het zien.

• xminator
jvanlith schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:43:
[...]

Dat is wel heel erg zuur. Ik krijg net een mail dat de levering vertraagd doordat ze inderdaad teveel orders hebben aangenomen in Frankrijk. Bij mij blijft de order dan nog wel staan.
Wees blij dat ze niet je bestelling eruit gooien zoals bol.com ( :r ) dat doet.

• Sjuuls92
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 21:36
*offtopic*

[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 09-12-2020 20:52 ]

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
GrandDestroyer schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:31:
Net mailtje van Amazon.de dat me PS5 DE 1-2 dagen vetraging heeft, DHL tracking code is al wel ontvangen en pakket lijkt al bij DHL te zijn. Even afwachten of die toch echt niet vanavond al komt.

[Afbeelding]
kreeg net precies dezelfde melding van Amazon. Terwijl het pakket al wel bij DHL is.

• timpie81
[...]

Van wanneer was je bestelling en had je issues met betaling?

• Redox

Redox

Motion Design / VFX

xminator schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:45:
[...]

Wees blij dat ze niet je bestelling eruit gooien zoals bol.com ( :r ) dat doet.
Daar krijg je dan wel €15 tegoed die je mooi kan besteden aan de PlayStation store.

Wat heb je verloren? Niks. Misschien een beetje tijd en ego.

• Khayma
*offtopic*

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 09-12-2020 20:53 ]

• xminator
Redox schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:49:
[...]

Daar krijg je dan wel €15 tegoed die je mooi kan besteden aan de PlayStation store.

Wat heb je verloren? Niks. Misschien een beetje tijd en ego.
Ha, what? Krijg je 15 euro tegoed die je moet spenderen in een overpriced webshop. Qua aanbiedingen lopen ze achter de feiten en qua klantenservice ook.

Ik heb niks verloren, want heb ook bestellingen elders lopen. Er zijn wel een hoop mensen die het eindelijk eens gelukt is om ergens een bestelling te plaatsen. Dus die hebben wel redelijk wat verloren.

Het is gewoon een slechte manier van zaken doen. Ik had liever een maand langer moeten wachten, dan een cadeautegoed van 15 euro.

[ Voor 5% gewijzigd door xminator op 09-12-2020 16:51 ]

• FurankuNL
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
GrandDestroyer schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:31:

[Afbeelding]
Hier ook.. als ik het pakketje volg op DHL staat hij nog op "sorteren" en "AANGEKOMEN OP DE CITYHUB IN JOUW REGIO" en levering voor vanavond...
Ik kan wel 1 of 2 dagen wachten maar hopelijk gaat er niks mis

[ Voor 3% gewijzigd door FurankuNL op 09-12-2020 16:54 ]

• rsint
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-08 10:23
[...]

van wanneer was je order?

• theRealJotunn
  • Laatst online: 11-12-2020
Desutoroiya schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:24:
[...]

Heb ik ook. Echter status van de levering is niet veranderd.
Hoe zie je dat ?
Sorry ik heb wat moeite (nog) met Nederlandse woorden zoals deze (ben zelfs niet Nederlander).

Op mijn credit card zie ik een beweging van Gereserveered (521 eur) naar Openstaand bedrag.
Disk versie, 3 Dec Amazon.de bestelling. 19/22 Dec arrival date.

Heb inmiddels Demon's Souls en de oplaadstation al gekocht :|

NL is niet mijn moedertaal, sorry voor eventuele taalfouten

• Redox

Redox

Motion Design / VFX

xminator schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:51:
[...]

Ha, what? Krijg je 15 euro tegoed die je moet spenderen in een overpriced webshop. Qua aanbiedingen lopen ze achter de feiten en qua klantenservice ook.

Ik heb niks verloren, want heb ook bestellingen elders lopen. Er zijn wel een hoop mensen die het eindelijk eens gelukt is om ergens een bestelling te plaatsen. Dus die hebben wel redelijk wat verloren.

Het is gewoon een slechte manier van zaken doen. Ik had liever een maand langer moeten wachten, dan een cadeautegoed van 15 euro.
Je kan die €15 ook aan een paar dozen tissues besteden. Ik noem maar wat.

Het is sowieso kut. Ze hebben het toegegeven en een goedmakertje aangeboden. Bol.com was mijn derde geannuleerde bestelling, je kan pech hebben.
Maar ik zie het nog steeds niet als een reden om Bol.com er volledig op af te rekenen, gezien ze - normaal gesproken - prima de dingen op orde hebben. Relativeren.

En het voelt niet alsof ik plots iets 'verloren' heb. Dat vind ik persoonlijk een overdreven reactie op de situatie. Laat staan als een 3-jarige te gaan huilen op Twitter e.d.

Nee, puntje bij paaltje hebben we gewoon 15 euro gekregen met 3 klikken. Rationeel blijven.

[ Voor 6% gewijzigd door Redox op 09-12-2020 17:02 ]

Pagina: 1 ... 337 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord