• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:29
3 december. Dus hij zou 3 december ook geshipped worden, wat me vrij onlogisch lijkt.
Creditcard is t volledige bedrag al weg gereserveerd vanaf 3dec.. staat op CC nog steeds als pending en nu wel al 2 dagen een packing slip. Vandaag maar eens contact opnemen :(

Signature

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
ik heb shipping date 8 december (op packing list) .. maar verder nog geen track trace oid

[ Voor 11% gewijzigd door Vegetto op 09-12-2020 10:41 ]

• bramgg
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-01 14:52
Zijn er nog meer mensen met deze situatie:

3 december bestelling gedaan (disk versie op amazon.de). Bevestiging dat de order is geplaatst op 3 december. dagen later mail ontvangen dat de betaling niet was gelukt. Ik kreeg 4 dagen om dit te updaten. Zo gezegd zo gedaan en met iDeal afgetikt.

Nu is alleen mijn bezorgdatum veranderd van 19-22 december naar: 'order ontvangen. Wij sturen je een email zodra bezorgdatum bekend is.'

Kan het zijn dat mijn order achteraan is gezet omdat betaling pas 8-12 afgerond was?

Volgens Amazon had ik 4 dagen om het te regelen voordat de order werd geannuleerd. Dat heb ik gedaan, dan lijkt mij dat de oorspronkelijke leverdatum ook wordt aangehouden maar het lijkt er niet op.

Geen zin om Amazon te contacteren hierover, die hebben het al druk genoeg. Wellicht dat iemand hier eenzelfde situatie heeft gehad en achteraf toch goed is opgelost.

Lead, follow, or get out the way.

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:51
3 december voor disc en de bij Amazon.de

en 23 november voor disc en de bij Amazon.fr

• Iamnly
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-03-2021
Snap Niet dat men zich druk maakt om amazon orders met leverdatum van 19-22 dec. En zich dan nu druk gaan maken.

• NicksterNL
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08-03-2021
bramgg schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:41:

3 december bestelling gedaan (disk versie op amazon.de). Bevestiging dat de order is geplaatst op 3 december. dagen later mail ontvangen dat de betaling niet was gelukt. Ik kreeg 4 dagen om dit te updaten. Zo gezegd zo gedaan en met iDeal afgetikt.

Nu is alleen mijn bezorgdatum veranderd van 19-22 december naar: 'order ontvangen. Wij sturen je een email zodra bezorgdatum bekend is.'

Kan het zijn dat mijn order achteraan is gezet omdat betaling pas 8-12 afgerond was?

Volgens Amazon had ik 4 dagen om het te regelen voordat de order werd geannuleerd. Dat heb ik gedaan, dan lijkt mij dat de oorspronkelijke leverdatum ook wordt aangehouden maar het lijkt er niet op.

Geen zin om Amazon te contacteren hierover, die hebben het al druk genoeg. Wellicht dat iemand hier eenzelfde situatie heeft gehad en achteraf toch goed is opgelost.
Gister had je toch contact met Amazon? en hadden ze gezegd dat je weer in aanmerking komt als er voorraad is?
Dus ja, kan me voorstellen dat je nu weer achteraan staat in de rij..

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 05-11 08:48
Tijnio schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:39:
[...]

Welke verzenddatum staat er op je Packing Slip?
Nee helaas, T&T kwam apart onder order details en per mail.

• xminator
Iamnly schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:42:
Snap Niet dat men zich druk maakt om amazon orders met leverdatum van 19-22 dec. En zich dan nu druk gaan maken.
Nja, het is wel frappant als er een packing slip is met verzenddatum 2 a 3 december en dat je op 9 december dan nog geen verzending hebt gehad.

Als je geen packing slip hebt zou ik het inderdaad ook rustig afwachten. Verzenddata van Amazon is namelijk betrouwbaar.

• Tijnio
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-11 09:41
EL-Nino-1980 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:43:
[...]

Nee helaas, T&T kwam apart onder order details en per mail.
Rustig afwachten dan.. hoe moeilijk dat in het enthousiasme ook is.

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Dit schreef je gisteren:
bramgg schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:02:
Net te horen gekregen dat mijn order eruit is gehaald en ik ben doorgeschoven naar de volgende batch.

Gvd, na wekenlange hunt is dit toch wel echt een domper.
Wat kunnen wij hier nog aan toevoegen? De helpdesk is vrij duidelijk geweest. Het lijkt erop dat Amazon een enorme voorraad heeft gezien alle verzendbevestigingen vandaag, dus ik zou me niet zo druk maken.

• michaeltpas
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13-10 23:41

Klinkt voor mij inderdaad niet heel gek dat wanneer je de betaling alsnog gefixt hebt, dat deze dus niet geannuleerd wordt maar jouw plek in de wachtrij voor levering wel wordt gereset op basis van deze datum van succesvolle betaling.

Ik zeg niet dat dit mijn keuze zou zijn, maar het klinkt voor mij niet geheel onlogisch.

• bramgg
CorteX schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:45:
[...]

Dit schreef je gisteren:

[...]

Wat kunnen wij hier nog aan toevoegen? De helpdesk is vrij duidelijk geweest. Het lijkt erop dat Amazon een enorme voorraad heeft gezien alle verzendbevestigingen vandaag, dus ik zou me niet zo druk maken.
Sws bedankt voor je bericht. De reden dat ik het hier nog stel is dat Amazon klantenservice elke keer wat anders zegt (geen stab naar de service medewerkers, maar toch). En in de e-mail die ik ontving staat dus dat mijn oorspronkelijke order gehonoreerd zou worden als de betaling voldaan werd.

Dus omdat ik bij Amazon niet echt verder kom en niet onnodig mensen wil lastigvallen daar, vroeg ik mij af of er hier iemand met een vergelijkbare situatie heeft gezeten. Aangezien er toch best was betalingsissues waren met de bestellingen wat ik gelezen heb.

• xminator
bramgg schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:49:
[...]

Sws bedankt voor je bericht. De reden dat ik het hier nog stel is dat Amazon klantenservice elke keer wat anders zegt (geen stab naar de service medewerkers, maar toch). En in de e-mail die ik ontving staat dus dat mijn oorspronkelijke order gehonoreerd zou worden als de betaling voldaan werd.

Dus omdat ik bij Amazon niet echt verder kom en niet onnodig mensen wil lastigvallen daar, vroeg ik mij af of er hier iemand met een vergelijkbare situatie heeft gezeten. Aangezien er toch best was betalingsissues waren met de bestellingen wat ik gelezen heb.
Rustig afwachten, zolang je bestelling nog in je account staat krijg je er sowieso een.

Amazon is niet te vergelijken met shitwinkels zoals bol. Dat ze gewoon bestellingen eruit halen en annuleren ipv je op een wachtlijst te zetten.

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
poestoe schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:20:
CC reservering is gister omgezet tot daadwerkelijke betaling. Mijn disc versie, besteld op 03-12 via amazon.co.uk, met afleverdatum van 18/19 dec geeft de status 'dispatching now'. Haha zegt niet veel, maar het is wel freaking spannend :P
Naar aanleiding van meerdere berichten toch ook maar even gekeken.

Gister is de reservering op mijn creditcard ook omgezet naar betaling, zie nu dat de status Dispatching now is geworden.

Bezorgdatum staat nog op 18-19 december. Zou leuk zijn als dat eerder is. Maar goed iig voor het kerstreces binnen!

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• 0619tje
  • Laatst online: 15-04-2021
Tijnio schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:39:
[...]

Welke verzenddatum staat er op je Packing Slip?
6 december is hij verzonden

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
xminator schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:50:
[...]

Rustig afwachten, zolang je bestelling nog in je account staat krijg je er sowieso een.

Amazon is niet te vergelijken met shitwinkels zoals bol. Dat ze gewoon bestellingen eruit halen en annuleren ipv je op een wachtlijst te zetten.
Inderdaad. Erg jammer, want de wereld-dominatie van Amazon is zorgelijk, maar winkels als Bol.com gooien zelf hun eigen ruiten in met hoe zij klanten behandelen (en ik hoef bij Amazon gelukkig ook niet "mijn schoen te zetten" en word daar als volwassen klant behandeld).

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-11 19:04
Zojuist uit het niets (heb geen contact gezocht, laat die mensen toch met rust jongens!) de volgende e-mail ontvangen o.b.v. mijn UK Amazon-bestelling:
Hello,

We're sorry about the delay in getting your order to you, but I'm pleased to tell you that we're preparing it for dispatch now.

Within the next business day you should receive an e-mail from us confirming that the following items have been dispatched:

"PlayStation 5 Console"
http://www.amazon.co.uk/dp/B08H95Y452

This confirmation e-mail will include tracking information if it's available and a new estimated delivery date.

If the order won't arrive by the time you need it, you can cancel the order or an individual item from your order by visiting Your Account, and viewing the order details. As long as the item hasn't entered the dispatch process, you'll be able to cancel it.
We hope to see you again soon.

Amazon.co.uk
http://www.amazon.co.uk
Please note: This e-mail was sent from a notification-only address that can't accept incoming e-mail.
Tracking process is gelijk aan veel medetweakers: Zou vandaag bezorgd worden n.a.v. de 3-december bestelling, maar moet nog worden verzonden. Komt allemaal wel op zijn pootjes terecht.

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:51

Zyron

BWRAAAAP

Nou, krijg zojuist een mail van Amazon UK, geen tracking gegevens maar:
Hello,

We're sorry about the delay in getting your order to you, but I'm pleased to tell you that we're preparing it for dispatch now.

Within the next business day you should receive an e-mail from us confirming that the following items have been dispatched:

"PlayStation 5 Console"
http://www.amazon.co.uk/dp/B08H95Y452

This confirmation e-mail will include tracking information if it's available and a new estimated delivery date.

If the order won't arrive by the time you need it, you can cancel the order or an individual item from your order by visiting Your Account, and viewing the order details. As long as the item hasn't entered the dispatch process, you'll be able to cancel it.
We hope to see you again soon.

Amazon.co.uk
http://www.amazon.co.uk
Please note: This e-mail was sent from a notification-only address that can't accept incoming e-mail.
Dat schept in elk geval weer wat duidelijkheid, benieuwd of ie nog voor het weekend binnen is! :)

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

• Tijnio
0619tje schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:52:
[...]

6 december is hij verzonden
Mooi! Hopelijk staat er vrijdag dan iemand bij mij voor de deur, kunnen we lekker het weekend in.

• 0619tje
Tijnio schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:57:
[...]

Mooi! Hopelijk staat er vrijdag dan iemand bij mij voor de deur, kunnen we lekker het weekend in.
Zeker! Er staat een goed weekend voor de deur. Een van de eerste en laatste van 2020 |:(

• poestoe
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-11 10:20
0619tje schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:58:
[...]

Zeker! Er staat een goed weekend voor de deur. Een van de eerste en laatste van 2020 |:(
Hahha fijn voor je man! Ik hoop dat je nog geld terug hebt gehad voor priority shipping.

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-09 16:00
Bij mij is de reserving afgeschreven van Amazon.De. Ik had op 3 dec de disk versie gekocht. Echter staat de status nog op 19-22 december

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

• NicksterNL
Desutoroiya schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:02:
Bij mij is de reserving afgeschreven van Amazon.De. Ik had op 3 dec de disk versie gekocht. Echter staat de status nog op 19-22 december
Er is beweging.. dat is goed nieuws..

• JoeyHuisman
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 22-02-2021
Lijkt ook beweging te zijn bij mijn disc edition van 3 dec op Amazon UK. Gisteren was de status 'Preparing for dispatch', nu is het 'Dispatching now'. Leverdatum staat wel nog steeds op 18-19 december, maar heb een klein hoopje dat het iets eerder wordt nu.

• NicksterNL
JoeyHuisman schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:04:
Lijkt ook beweging te zijn bij mijn disc edition van 3 dec op Amazon UK. Gisteren was de status 'Preparing for dispatch', nu is het 'Dispatching now'. Leverdatum staat wel nog steeds op 18-19 december, maar heb een klein hoopje dat het iets eerder wordt nu.
Netjes!
Mijne helaas nog geen beweging..

3dec besteld bij amazon.de .. levertijd 19/22 dec..

Dus afwachten maar :9

• BlackPink
  • Laatst online: 31-03-2021
bramgg schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:49:
[...]

Ik had inderdaad ook een betalingsprobleem. De autorisatie op de CC was niet goed gegaan.Maandag is dat allemaal opgelost. als ik nu bij mijn order kijk staat deze op ''dispatching now'' de Amazon medewerker zou mij binnen of na 48 uur terugbellen. voor nu wacht ik rustig af. Verdere track en trace kan ik niet zien. Als ik klik op ''track package'' krijg ik een error ''Sorry, we're unable to get the tracking information right now.''
Ik wacht voor nu dat tel gesprek even af. :P

• Desutoroiya
NicksterNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:03:
[...]

Er is beweging.. dat is goed nieuws..
Precies. Ik maak me nu nog niet echt zorgen. Pas als hij later komt zonder enig bericht ga ik mij wel zorgen maken.
Als hij eerder komt, mooi meegenomen

• Tijnio
NicksterNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:05:
[...]

Netjes!

Al op je Packing Slip gekeken? :)

• poestoe
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-11 10:20
cronixx schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:21:
[...]

Nou het zegt opzich best veel, namelijk dat hij verzonden wordt.
Als je onder de "order details" je invoice opent zie je daar als het goed is ook een Shipping Date staan.
Ik krijg net een mail dat de PS5 verzonden is met een nieuwe afleverdatum van 15 december. Dus je hebt gelijk, het zegt dus wel veel haha.

• Vaenir
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06-10-2023
Mijn 3/12 amazon.co.uk disc bestelling is zojuist verstuurd. Blijft het maar raar vinden dat m'n 23/11 amazon.fr disc order blijft hangen.

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
Het zou zomaar kunnen, dat de voorraad die vanuit de UK wordt verzonden vanuit Duitsland of Frankrijk in eerste instantie naar een warehouse in de UK zou worden verscheept. Alleen tsjaa staat er bij elke overgang vanuit Europa naar de UK een dikke file vanwege Brexit. Wellicht dat ze daarom later zijn?

• NicksterNL
Tijnio schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:07:
[...]

Al op je Packing Slip gekeken? :)
Bedoel je de invoice? Deze is nog niet beschikbaar..

• xminator
Desutoroiya schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:02:
Check even onder het knopje invoice naar credit note, welk verzenddatum stond het.

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-10 16:08

Amiet01

Master_A

Zojuist ook bericht dat mijn disc versie van Amazon UK dispatched is :-)! Het aftellen kan beginnen. Benieuwd wanneer hij binnen is met DHL...

Master_A

• Tijnio
NicksterNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:09:
[...]

Bedoel je de invoice? Deze is nog niet beschikbaar..
Die bedoel ik inderdaad, helaas. Bij mij is Amazon net verschoten naar 'Dispatched Tuesday, 8 December'. Mijn bezorgdatum was ook 19-21 dec. Dus je zal niet lang meer hoeven wachten denk ik!

• NicksterNL
Tijnio schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:11:
[...]

Die bedoel ik inderdaad, helaas. Bij mij is Amazon net verschoten naar 'Dispatched Tuesday, 8 December'. Mijn bezorgdatum was ook 19-21 dec. Dus je zal niet lang meer hoeven wachten denk ik!
Praten we beide over de DISK versie van amazon.de ? met besteldatum 3 Dec?

Zo ja .. dan heb ik hoop haha

• Nitwitt1991
Heeft iemand van Amazon.FR met betaling SEPA al iets van verzending gekregen en is het geld al van je rekening af?

• Remonzx
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-02-2023
Dispatch Confirmation.

Levering 17 December Amazon.uk _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• BaeyensV
  • Laatst online: 03-03-2021
NicksterNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:05:
[...]

Netjes!

Bij mij staat hij nu op 24dec

• Tijnio
NicksterNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:12:
[...]

Praten we beide over de DISK versie van amazon.de ? met besteldatum 3 Dec?

Zo ja .. dan heb ik hoop haha
Disk UK 3 dec.

• bikabob
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-02-2021
Remonzx schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:14:
Dispatch Confirmation.

Levering 17 December Amazon.uk _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Hier ook shipped, 15 dec

• NicksterNL
Vandaar...

UK is inderdaad nu aan het verzenden.. nog even wachten op Duitsland ;(

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-11 14:35

TiMMieJ

PSN: Orixez

Hier ook een dispatch confirmation van Amazon.co.uk met mijn 3-12 order. Moet op 17-12 aankomen :).

In eerste instantie had mijn order een oude CC die niet werkte en deze heb ik geupdate. Nu dus ook verstuurd.

[ Voor 36% gewijzigd door TiMMieJ op 09-12-2020 11:18 ]

• bramgg
BlackPink schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:06:
[...]

Ik had inderdaad ook een betalingsprobleem. De autorisatie op de CC was niet goed gegaan.Maandag is dat allemaal opgelost. als ik nu bij mijn order kijk staat deze op ''dispatching now'' de Amazon medewerker zou mij binnen of na 48 uur terugbellen. voor nu wacht ik rustig af. Verdere track en trace kan ik niet zien. Als ik klik op ''track package'' krijg ik een error ''Sorry, we're unable to get the tracking information right now.''
Ik wacht voor nu dat tel gesprek even af. :P
Thanks voor je bericht! Dit bedoelde ik, fijn om van een ander te horen hoe het is opgelost en dat je je order binnenkort kunt verwachten. _/-\o_

• Desutoroiya
xminator schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:10:
[...]

Check even onder het knopje invoice naar credit note, welk verzenddatum stond het.
Nog niet beschikbaar, zag het toevallig op mijn bankrekening

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:12

Dennis1812

Amateur prutser

Order van 3 december is zojuist dispatched vanuit balby, doncaster.
Verwachtte leverdatum vervroegd van 19 december naar 17 december.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

• ZC99
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 17-12-2020
Kan iemand een voorbeeld tonen van een Packing slip van Amazon? Heb een Amazon.fr Bon de commande en rechtsboven staat hierbij 2 december (verwachte leverdatum 19 december, 23-11 besteld).

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:21
ZC99 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:26:
Kan iemand een voorbeeld tonen van een Packing slip van Amazon? Heb een Amazon.fr Bon de commande en rechtsboven staat hierbij 2 december (verwachte leverdatum 19 december, 23-11 besteld).
same here, ook bij fr op zelfde dag besteld en ook 2 dec op de bill..

Zegt geen moer denk ik.

psn: HertogJack

• Babicko
  • Laatst online: 18-09-2023
Dan moet dat goedkomen, een factuur word alleen op die manier gemaakt als de bestelling daadwerkelijk verzonden gaat worden,

• 0619tje
poestoe schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:01:
[...]

Hahha fijn voor je man! Ik hoop dat je nog geld terug hebt gehad voor priority shipping.
Jaman heb iets meer dan €10 terug gekregen

• hollabizack12
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-10 21:39
Ik bon de commande heb ik ook maar da's geen factuur. Bij mij is die nog niet aangemaakt in ieder geval. Amazon fr test ons geduld :D

• internetinfo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xfxZJb7j5DYtKDdnPVL76mb-40Y=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/lhK2dGFfDoTKIc43pT5Rvevs.png?f=fotoalbum_medium

• NicksterNL
Top! ook nog nooit eerder gezien..
Gaan we die dus even in de gaten houden

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
hollabizack12 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:39:
[...]

Ik bon de commande heb ik ook maar da's geen factuur. Bij mij is die nog niet aangemaakt in ieder geval. Amazon fr test ons geduld :D
Ik heb sinds deze ochtend daar de factuur
Gisteren de DHL track en trace code gehad

• diamonddimroy
  • Laatst online: 25-12-2020
amazon uk 3 december is bij mij net verzonden en zal 15 december aankomen volgens amazon (vam dhl onbekend) dus denk eerder al

• xminator
Ja, precies dat.

Echter bij Amazon.De komt het wel precies overeen met de verzenddatum. Dan krijg je eerst een packingslip en dan wordt het binnen één dag verzonden.

De fransen zijn denk gewoon weer trager, zoals ze met alles zijn :+ .

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:36
dit klopt niet hoor. bij mij staat ook 8 dec. maar krijg net mail van Delay van 1 dag

• JoeyHuisman
  • Laatst online: 22-02-2021
Bij mij is de status zojuist veranderd (disc editie, UK, 3 december). Hij stond op 18/19, maar is zojuist verzonden en staat nu op aanstaande dinsdag :)

• NicksterNL
JoeyHuisman schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:07:
Bij mij is de status zojuist veranderd (disc editie, UK, 3 december). Hij stond op 18/19, maar is zojuist verzonden en staat nu op aanstaande dinsdag :)
WOW nice!
Lekker gamen!...

Hopen dat .DE ook eens wijzigingen gaat aanbrengen..

• internetinfo
BekSide schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:04:
[...]

dit klopt niet hoor. bij mij staat ook 8 dec. maar krijg net mail van Delay van 1 dag
Er werd gevraagd naar een voorbeeld van een packing slip. Dit is precies dat.
Dat Amazon er later achter komt (en netjes per e-mail communiceert) dat ze de genoemde datum niet halen maakt het document niet minder kloppend :)

• pindaman99
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-12-2020
Beter worden de 23/11 orders bij .fr ook ff verzonden

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:48
UK order is een stap terug in het proces gegaan lol. Stond op dispatching now vanmorgen en is nu terug naar preparing for dispatch.

Erg interssant hoe dat allemaal gaat bij Amazon

Edit: toch ineens verzonden, komt dinsdag aan:)

[ Voor 13% gewijzigd door timpie81 op 09-12-2020 12:13 ]

• dutchsaint
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 12:01
JoeyHuisman schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:07:
Precies hetzelfde :*)

• rvanp
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-05 10:52
Hier ook :)

• michaeltpas
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13-10 23:41
PS5 disk bij Amazon.fr op 23 november besteld. Originele leverdatum 18-19 december, maar net een mail binnen dat die aanstaande disndag 15 december binnen moet komen. Heb geduld mensen, het komt (meestal) wel goed en zelfs nóg eerder dan de originele leverdatum. :)

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 15:45

rajackar

Blood Minister

michaeltpas schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:14:
PS5 disk bij Amazon.fr op 23 november besteld. Originele leverdatum 18-19 december, maar net een mail binnen dat die aanstaande disndag 15 december binnen moet komen. Heb geduld mensen, het komt (meestal) wel goed en zelfs nóg eerder dan de originele leverdatum. :)
Cool! Ik heb ook op de 23e besteld bij .fr maar ik sta nog op 18-19.
Op zich niet erg want ik kom pas de 22e terug van vakantie ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• xminator
Ik ook. Komt met UPS.

Nu nog wachten op de disk van de.

• BrokenTable
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Amazon.co.uk SE op 3/12 besteld. Zojuist Dispatched mail gehad. Volgens Amazon komt ie dinsdag aan, DPD geeft nog geen gegevens.

• frituurvetpet
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-04 10:44
Dit biedt hoop dat ik ook naar zo'n mailtje mag uitkijken. :9~

• FlyingHorseman
  • Laatst online: 27-08-2023
Ik heb nog steeds geen leverdatum voor mijn bestelling van 3/12, maar als ik bij de details van de bestelling ga kijken, is er een verandering van ‘nog niet verzonden’ naar ‘in voorbereiding’.

Elke update is welgekomen, hoe klein ook!

• CasimirKoelman
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09-05 17:37
Bij mij precies hetzelfde! Bij mij stond de datum 2 december op de 'Bon de commande'. Nu is er trouwens een factuur aanwezig in plaats van de Purchase Order.

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-10 14:41

cronixx

krieuw

FlyingHorseman schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:30:
Ik heb nog steeds geen leverdatum voor mijn bestelling van 3/12, maar als ik bij de details van de bestelling ga kijken, is er een verandering van ‘nog niet verzonden’ naar ‘in voorbereiding’.

Elke update is welgekomen, hoe klein ook!
Welke Amazon?

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-11 15:05
Zojuist een verzendbevestiging ontvangen Disc Edition 3 december
Balby Doncaster UK en een DPD label.

Komt dinsdag binnen.

• FlyingHorseman
  • Laatst online: 27-08-2023
FR, had oorspronkelijk 30/12 als levertermijn maar ik was een van de velen met CC problemen. Toen de betaling enkele uren later in orde was, was 30/12 weg gehaald.

M’n order telt nu als reservatie, het is gewoon wachten tot ik aan beurt ben denk ik.

• GW1992
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 03-06-2021
Mir64za schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:34:
Zojuist een verzendbevestiging ontvangen Disc Edition 3 december
Balby Doncaster UK en een DPD label.

Komt dinsdag binnen.
Met initiële leverdatum 18-19 december?

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-11 15:05
GW1992 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:37:
[...]

Met initiële leverdatum 18-19 december?
Inderdaad.

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:29
Net als laatste keer contact opgenomen met Amazon UK.

Heb wel 10 statussen gezien en 5 verschillende antwoorden gehad.

Momenteel staat mijn order van 3 december met geplande leverdatum 8-9 december op 'Dispatch now'. Sinds 2 dagen heb ik ook een Packing slip. Echter na 15min onderzoek van de medewerker is er gewoon geen voorraad. Er wordt voorraad per order gealloceerd, maar in dit geval, door de vele creditcard problemen is dit niet meer van toepassing. Nu is het gewoon wachten en hopen..

Toevoeging.. dit is dus bij iedereen anders. Als je geen CC problemen hebt gehad, lijkt een Packing slip op snelle verzending. Deze vind je bij je order details en dan invoice.

[ Voor 15% gewijzigd door mouzetc op 09-12-2020 12:56 ]

Signature

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Zojuist ook een emailtje van DPD UK dat m'n order is dispatched. Was m'n gevoel van gisteren toch juist. :)

• ZC99
Hier zojuist ook een mail van amazon.fr dat ik mijn disk edition op 16 dec via UPS mag verwachten.

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-11 21:33

GG85

.......

ZC99 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:59:
Hier zojuist ook een mail van amazon.fr dat ik mijn disk edition op 16 dec via UPS mag verwachten.
23 nov besteld?

• Desutoroiya
Nu ik weet dat mijn bedrag is afgeschreven, kijk ik steeds of er een update is over levering 8)7 :X

• dragonwith
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 11-03 19:39
Voor mensen met de status ''in voorbereiding'' 23 november

Ik kreef dit als antwoord! Ik ben blij :)

Je vous confirme que votre commande a été enregistrée et prise en compte, elle est en cours de traitement et dans le processus d'expédition actuellement, dès que le colis aura quitté notre centre de distribution, vous recevrez un email vous confirmant l'envoi et les informations de l'envoi ( le transporteur et le numéro de suivi). Votre commande vous parviendra entre Vendredi, décembre 18 - Samedi, décembre 19

Ik bevestig dat uw bestelling is geregistreerd en in aanmerking is genomen, deze wordt verwerkt en momenteel in het verzendproces is, zodra het pakket ons distributiecentrum heeft verlaten, ontvangt u een e-mail ter bevestiging van de verzending en verzendinformatie (vervoerder en trackingnummer). Uw bestelling zal u bereiken tussen vrijdag 18 december - zaterdag 19 december

• modelstudent
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 08:40
Ps5 bestelling bij amazon.fr (disk editie) ook onderweg. Ging zogezegd 16/11 verzonden worden bij bestelling, wat verschoof naar aankomst op 30/12 achteraf.

• Nitwitt1991
dragonwith schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:13:
Voor mensen met de status ''in voorbereiding'' 23 november

Ik kreef dit als antwoord! Ik ben blij :)

Je vous confirme que votre commande a été enregistrée et prise en compte, elle est en cours de traitement et dans le processus d'expédition actuellement, dès que le colis aura quitté notre centre de distribution, vous recevrez un email vous confirmant l'envoi et les informations de l'envoi ( le transporteur et le numéro de suivi). Votre commande vous parviendra entre Vendredi, décembre 18 - Samedi, décembre 19

Ik bevestig dat uw bestelling is geregistreerd en in aanmerking is genomen, deze wordt verwerkt en momenteel in het verzendproces is, zodra het pakket ons distributiecentrum heeft verlaten, ontvangt u een e-mail ter bevestiging van de verzending en verzendinformatie (vervoerder en trackingnummer). Uw bestelling zal u bereiken tussen vrijdag 18 december - zaterdag 19 december
Credit card betaling of een SEPA betaling? Ik denk dat daar ook wel een vertraging door is opgelopen vermoed ik.

• dragonwith
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 11-03 19:39
Nitwitt1991 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:15:
[...]

Credit card betaling of een SEPA betaling? Ik denk dat daar ook wel een vertraging door is opgelopen vermoed ik.
Ik had eerst een SEPA betaling die is omgezet naar een CC betaling.

• ZC99
inderdaad, 23 nov besteld en het tot vanmiddag op 18/19 dec leverdatum

• Nitwitt1991
dragonwith schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:16:
[...]

Ik had eerst een SEPA betaling die is omgezet naar een CC betaling.
Ik kon dat dus niet omzetten. Ook niet via de klantenservice. Vond het maar raar.....

• jellesteeg
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-09-2021
Fijn om te zien dat onder meer de orders van Amazon.fr naar haast iedereen onderweg zijn. Even duimen dat mijn order bij Amazon.de van vorige week 3 december gewoon rond 19-22 december (de aangegeven leverdatum) geleverd wordt. :9~

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:21
Zojuist bericht over mn 23 november orer bij amazon.fr, hij is op expeditie :P

psn: HertogJack

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-10 09:10
Denk 1 van de weinige hier nog met een Amazon.fr order van 23-11 betaald met CC welke nog steeds op 19 december staat. Ook nog geen pakbon/factuur te zien.

Maar goed is voor een maat dus geen stress.

• BadWampa
Sprak net een vriend van me (niet actief op dit forum) en hij had op 3 december via Amazon.de besteld. Hij heeft vanmorgen ook een mail ontvangen met de melding dat het verzonden is.
Dacht misschien een opsteker voor mensen hier met een .de order. :)

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-11 21:33

GG85

.......

TrueGamer schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:26:
Denk 1 van de weinige hier nog met een Amazon.fr order van 23-11 betaald met CC welke nog steeds op 19 december staat. Ook nog geen pakbon/factuur te zien.

Hier ook hoor

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-10 14:41

cronixx

krieuw

same

• NicksterNL
BadWampa schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:28:
Sprak net een vriend van me (niet actief op dit forum) en hij had op 3 december via Amazon.de besteld. Hij heeft vanmorgen ook een mail ontvangen met de melding dat het verzonden is.
Digital versie? of Disk

• jellesteeg
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-09-2021
BadWampa schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:28:
Ging het bij hem om de digitale of disk editie?

• Nitwitt1991

Same. Maar die jongen wel heel graag dat ding hebben....

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:48
Vraag namens een vriend die hier niet actief is:

Ik heb zelf een UK order van 3 december die staat nu op dinsdag leveren. Hij heeft een Italiaanse van 3 dec. Die nog in de 1e fase staat (nog voor ready for dispatching).

Heeft iemand een Italië order bij Amazon van 3 dec die al in beweging komt of een Franse order van 3 dec van de disk versie

• NicksterNL
timpie81 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:32:
Vraag namens een vriend die hier niet actief is:

Ik heb zelf een UK order van 3 december die staat nu op dinsdag leveren. Hij heeft een Italiaanse van 3 dec. Die nog in de 1e fase staat (nog voor ready for dispatching).

Heeft iemand een Italië order bij Amazon van 3 dec die al in beweging komt of een Franse order van 3 dec van de disk versie
Dacht dat Amazon.it niet verstuurd naar Nederland?

• BadWampa
Het gaat om een Disk versie, zou oorspronkelijk rond de 19e komen en staat nu op maandag of dinsdag geloof ik.

• NicksterNL
BadWampa schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:34:
[...]

Het gaat om een Disk versie, zou oorspronkelijk rond de 19e komen en staat nu op maandag of dinsdag geloof ik.
Kijk dat is goede info! We houden hoop
Pagina: 1 ... 336 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord