• Djordi63
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-03 21:38
Cordon schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:47:
[...]

Vanavond verlaat die het magazijn, dan vertrekt de vlucht. :P
Lets hope!!

• FerdiMasChief
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 29-10-2024
Mijn zwager werkt bij bol en bevestigt 2500 disc

• ominous
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-12 16:17
Vraagje: Is de koek nu weer voorlopig op ? Aangezien meeste grote al zijn geweest ( BCC, Amazon, BOL).

Of kunnen we ook nog een Mediamarkt en Coolblue verwachten?

Of gaat de MM eerst hun pre-orders gedaan in de winkel alleen uitleveren?

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:36

Cordon

Lievelings jankert

ominous schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:50:
Vraagje: Is de koek nu weer voorlopig op ? Aangezien meeste grote al zijn geweest ( BCC, Amazon, BOL).

De grootste zijn nu wel geweest. Hier en daar zal er een enkele vrij komen, maar verwacht de komende week geen 'drops' meer :P

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik ben verbaasd dat het me gelukt is om eentje te bemachtigen via Bol.com. Ook ik kreeg om exact 11:00 de mail dat hij weer op voorraad was, maar toen ik erop klikte stond er 'Niet leverbaar'. Tabblad gesloten en 1 minuut later melding via 'de' Telegram groep dat Bol.com vooraad had. Weer gekeken en inderdaad, voorraad.
Ik heb op m'n gemakje kunnen bestellen. Was nog niet eens ingelogd en ben zelfs nog naar beneden gelopen om m'n random reader te pakken, dus ik gok dat ik veel geluk heb gehad.
Ik wilde nog een tweede bestellen voor een vriend maar mijn order werd op de laatste stap geannuleerd omdat hij was uitverkocht. Zal rond 11:10 zijn geweest.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• cheeks
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-09 09:05
ominous schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:50:

Coolblue zij volgens mij al bij de schoen actie (gisteren) dat ze niks meer dit jaar verwachten

• pakacom
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2023
Gisteren bij Amazon UK de PlayStation 5 Digital Edition weten te bestellen.
maar helaas nog steeds geen verzend bevestiging terwijl ik wel de order op Priority Delivery heb staan.
het geld is al wel van mijn cc af
zijn er meer mensen die dit hebben?

• Maroi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-05 22:59
* zie topicwaarschuwing *

[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 12:55 ]

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:28
pakacom schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:53:
maar helaas nog steeds geen verzend bevestiging terwijl ik wel de order op Priority Delivery heb staan.
Wat staat er als leverdatum?

• pakacom
xminator schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:54:
[...]

Wat staat er als leverdatum?
Woensdag 9 December

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-12 21:06

RawChild

PSN: Rawchild

Zou het nog kunnen dat media markt webwinkel nog met wat komt? De winkels hebben in ieder geval wel voorraad gehad

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:25
Freekers schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:51:
Ik ben verbaasd dat het me gelukt is om eentje te bemachtigen via Bol.com. Ook ik kreeg om exact 11:00 de mail dat hij weer op voorraad was, maar toen ik erop klikte stond er 'Niet leverbaar'. Tabblad gesloten en 1 minuut later melding via 'de' Telegram groep dat Bol.com vooraad had. Weer gekeken en inderdaad, voorraad.
Ik heb op m'n gemakje kunnen bestellen. Was nog niet eens ingelogd en ben zelfs nog naar beneden gelopen om m'n random reader te pakken, dus ik gok dat ik veel geluk heb gehad.
Denk dat wat dát betreft Bol de site goed op orde heeft. Ik moest telkens een paar keer F5'en tot de voorraad verscheen en dan kwam ie maar steeds niet in het mandje. Weer f5'en totdat ie uiteindelijk bij de 10e poging wél in het mandje lag. Eenmaal vanaf dat punt leek ik op een soort zijspoor te komen en liep alles weer vloeiend en kon ik op mijn dooie gemak via Ideal betalen.

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
RawChild schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:54:
Zou het nog kunnen dat media markt webwinkel nog met wat komt? De winkels hebben in ieder geval wel voorraad gehad
Alles kan....

Zou alleen wel een dikke vinger zijn naar de mensen die fysiek voor 50 euro een pre-order in de winkel hebben geplaatst vind ik

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Verwijderd

cronixx schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:22:
[...]

Levering 18/19 december en op 4 december denk je al dat hij niet komt...
Pohh, das wel next level doemdenken.
Omdat latere amazon.fr orders (na 23 nov) mij qua leverdatum inhalen :'( :'( :'(

• tomvanzummeren
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-04-2024
Mocht iemand de Sony PS5 Pulse 3D koptelefoon willen: na overal uitverkocht te zijn, kwam ie net ineens beschikbaar bij Bol.com! Gelijk besteld! Gaaf!

https://www.bol.com/nl/p/...ps4-ps5/9300000007898257/

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
RawChild schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:54:
Ik mag het hopen. Het zijn aparte lijnen: webshop staat los van de bevoorrading in de winkels. Want dan kan mijn online bestelling wss wel uitgeleverd worden. Of ze moeten doen wat Amazon deed: nieuwe orders sneller uitleveren dan orders van 23-25 november.

• RawChild
  • Laatst online: 15-12 21:06

RawChild

PSN: Rawchild

cypher21 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:56:
[...]

Alles kan....

Zou alleen wel een dikke vinger zijn naar de mensen die fysiek voor 50 euro een pre-order in de winkel hebben geplaatst vind ik
Klopt en aangezien winkels voorraad hebben gehad kan het zijn dat al de MM voorraad naar de winkels is gegaan ipv de shop

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• Celeone
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-02-2023
Mijn PS5 van Amazon FR van 23 november is vanochtend vanuit het Amazon-centrum is Survilliers vertrokken. Leverdatum staat op woensdag, ergens wel gek dat het zo lang duurt voor zo'n klein stukje, maar ben allang blij dat er beweging in zit!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 18-12 12:08
Verwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:59:
[...]

Luister, prima als je het niet wil geloven, maar het is géén onzin. De vorige keren dat mensen 'pech hadden' zijn dezelfde toezeggingen gedaan. Aan mij persoonlijk ook en tóch kreeg ik een annulering binnen. Ik hoop het van harte voor iedereen, maar het verleden heeft laten zien dat het alsnog mis kan gaan.
Helemaal mee eens. Ik zit nog steeds op mijn pre order te wachten van september. Die is gewoon kwijtgeraakt en inmiddels loopt er een case dat ik bij de 2e batch zou zitten en telefonisch hiervan op de hoogte gehouden zou worden en nu moet ik hier lezen dat de ps5 weer te bestellen was op de site en ik nog helemaal niks heb gehoord of wat dan ook.

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Dennisdn schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:56:
Denk dat wat dát betreft Bol de site goed op orde heeft. Ik moest telkens een paar keer F5'en tot de voorraad verscheen en dan kwam ie maar steeds niet in het mandje. Weer f5'en totdat ie uiteindelijk bij de 10e poging wél in het mandje lag. Eenmaal vanaf dat punt leek ik op een soort zijspoor te komen en liep alles weer vloeiend en kon ik op mijn dooie gemak via Ideal betalen.
Ik heb zelf ook het idee dat zodra je in het scherm van de payment provider zit, het product voor jou gereserveerd is. Tot die stap is het gewoon nog beschikbaar voor anderen lijkt me/denk ik

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Sandert2012
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-09-2023
Dank je wel DHL... en BCC en natuurlijk iedereen hier... Succes iedereen met hunten :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7PAu7SuL0ZS8Mi1zRK6h5nHZmgA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KCjkdc4fTzibWy1rhjQ7PDiu.jpg?f=fotoalbum_large

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-12 19:20
[...]

Alles kan....

In principe is het idd oneerlijk, maar de online voorraad staat ook los van de filiaal voorraden.

Dan kun je het ook per filiaal oneerlijk vinden. Maar wie weet krijgt media markt gewoon als concern een partij binnen. En dan lopen ze misschien wel de pre order lijsten af

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-12 23:22
Ik vraag me af waarom sommige niet verzonden is Amazon.fr en sommige wel. Komen deze vanaf een andere locatie?

• JoostMeij
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 06-12 11:56
Heb net even contact gezocht met de chat van bol, over m'n (weliswaar bevestigde) bestelling van de PS5.

De beste dame zei mij dat omdat ik een bevestiging heb gekregen ik er vanuit kan gaan dat ik hem ook ga krijgen, maar dat ik het pas 100% zeker weet wanneer ik een T&T toegestuurd krijg per mail.

En ze zei ook dat we hem waarschijnlijk wel eerder kunnen verwachten dan 10 december, als PostNL dat trekt in ieder geval.

• xminator
Waarom zou het dan nu al op de post moeten?

• Paprika
  • Laatst online: 19-12 18:27
JoostMeij schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:00:
Heb net even contact gezocht met de chat van bol, over m'n (weliswaar bevestigde) bestelling van de PS5.

De beste dame zei mij dat omdat ik een bevestiging heb gekregen ik er vanuit kan gaan dat ik hem ook ga krijgen, maar dat ik het pas 100% zeker weet wanneer ik een T&T toegestuurd krijg per mail.

En ze zei ook dat we hem waarschijnlijk wel eerder kunnen verwachten dan 10 december, als PostNL dat trekt in ieder geval.
Dus je weet eigenlijk nog altijd niets ;).

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19-12 19:54
Evertt schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:59:
Ik vraag me af waarom sommige niet verzonden is Amazon.fr en sommige wel. Komen deze vanaf een andere locatie?
Precies wat jij zegt, het lijkt er op dat je bestelling gekoppeld wordt aan een magazijn van Amazon en dus afhankelijk bent van dat magazijn.

• Celeone
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-02-2023
Evertt schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:59:
Volgens mij word je aan een magazijn gekoppeld bij je bestelling en ligt het eraan wanneer dat magazijn voorraad heeft en wanneer ze verzenden. Zoiets legde iemand hier een tijdje geleden uit.

• JoostMeij
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 06-12 11:56
Paprika schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:01:
[...]

Dus je weet eigenlijk nog altijd niets ;).
Inderdaad :9 :9 Enige wat ik weet is dat ik m'n poen kwijt ben.

• Vaenir
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06-10-2023
Celeone schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:58:
Mijn PS5 van Amazon FR van 23 november is vanochtend vanuit het Amazon-centrum is Survilliers vertrokken. Leverdatum staat op woensdag, ergens wel gek dat het zo lang duurt voor zo'n klein stukje, maar ben allang blij dat er beweging in zit!
Dus er zit bij jou wel beweging in, nice! Die van mij staat nog steeds op "En cours de preparation". Ben benieuwd of daar nog wat mee gaat gebeuren vandaag.

• Ame-
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 17-02-2023
Ook maar een account aangemaakt om hier even te reageren.

Op 19 november heb ik net als anderen hier een PS5 besteld via amazon.de (14:18) met de verwachte levering tussen 15 en 16 december. Ergens afgelopen week ontving ik een update dat mijn bestelling eerder zou komen, tussen 5 en 8 december. Vervolgens zag ik dat mensen met dezelfde update inmiddels bericht hadden ontvangen dat hun bestelling verzonden was.

Na vandaag nog steeds geen update ontvangen te hebben ben ik mijn bestelling even gaan bestuderen. Ik kwam erachter dat er inmiddels een factuur was toegevoegd met de informatie dat de bestelling op 2 december was verzonden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cRh_kM0hzICmQhYJAWj9gObzSuo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PHfjX8nuuv9OqBn88J4bfg00.png?f=fotoalbum_large

Maar op mijn account staat nog steeds de volgende informatie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V1pFFwhVQzydBQ1_iEqaMkaSxJM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/j90xRHkLsvczjirHzb8Zi4iT.png?f=fotoalbum_large

Daarna heb ik contact opgenomen met de chat van amazon en kreeg het volgende te horen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/14--srf3s7cvrfFJgaccbpc5i4o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/a83Km8OsIj2LZN0PL1dHpQIz.png?f=user_large

Een glitch dus? Ze gaan mijn bestelling nu corrigeren en ik moet mijn PS5 alsnog voor 8 december kunnen verwachten. We gaan het meemaken, maar ik heb er geen vertrouwen meer in. ;(

• raishel70
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-10 10:42
Bij mij ook nog niks

• pakacom
xminator schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:00:
[...]

Waarom zou het dan nu al op de post moeten?
ik heb extra betaald voor Priority Delivery vandaar

• JD88
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-02-2022
Sandert2012 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:59:
Dank je wel DHL... en BCC en natuurlijk iedereen hier... Succes iedereen met hunten :)

[Afbeelding]
Ik ben ook aan het wachten 🤪

Have fun

• Zymotic2007
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-01-2021
Bij mij hetzelfde. Maar de leverdatum is ook pas 8-9 december. Zal wel vandaag of morgen verstuurd worden.

• Oguzhan58
  • Laatst online: 26-09 02:34
Xstreamdigital schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:32:
[...]

Same, ING blijft laden met betaal. Bol.com hun site zei binnen 30 minuten wordt de bestelling toegevoegd. Maar geen email ontvangen.

Te zwijgen van bol hun site zelf. 3 keer opnieuw in winkelmand moeten zetten omdat die verdween.

Dus hier zal het ook weer niets zijn.

Bij deze geef ik het ook op. En komt die volgend jaar wel maar eens. Heb de XSX dus klaag al niet :*)
Ik probeerde in te loggen op de telefoon app om de QR te scannen maar daar kreeg ik fouten. Uiteindelijk wel gelukt door in te loggen door de web browser en vervolgens te bevestigen via de app. Weet niet waarom dat wel werkte, maar daardoor was het mij wel gelukt.

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-12 10:47
Ame- schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:02:
Een glitch dus? Ze gaan mijn bestelling nu corrigeren en ik moet mijn PS5 alsnog voor 8 december kunnen verwachten. We gaan het meemaken, maar ik heb er geen vertrouwen meer in. ;(
Ik heb een aantal andere bestellingen (wat kabels en verloopstukjes) bij Amazon.de staan die ook het magazijn nog niet hebben verlaten. Ik denk dat het gewoon extreem druk is en dat de postdiensten minder afnemen/bezorgen.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• Kuizz
  • Laatst online: 12-02-2023
pakacom schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:02:
[...]

Dan blijft de vraag nog steeds staan waarom ie dan nu al verzonden had moeten zijn? Het is nog lang geen 9 december. ;)

• TIGER1125
  • Laatst online: 19-12 19:54
rnenator schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:04:
[...]

Ik heb een aantal andere bestellingen (wat kabels en verloopstukjes) bij Amazon.de staan die ook het magazijn nog niet hebben verlaten. Ik denk dat het gewoon extreem druk is en dat de postdiensten minder afnemen/bezorgen.
Ik verwacht dat dit soort klanten juist wel normale service krijgen vanwege de volumes en contractuele verplichtingen die de bezorgdiensten hebben. De lokale speelgoedwinkel en webwinkel 2 dorpen verder zijn overgeleverd aan de genade van de diensten maar voor dit soort partijen werkt het andersom. Niet leveren is handel naar andere partij dag gegarandeerde omzet. Ik denk eerder dat het stokt in het magazijn dan bij de bezorgdiensten.

Daarnaast zal Amazon je ook zonder problemen dagen vanwege contractbreuk en dat zal nietjes.com de landelijke speler op het gebied van nietjes :9 gerund uit een lokale garage waarschijnlijk niet doen, vanwege het feit dat de kosten en baten niet tegen elkaar opwegen.

[ Voor 15% gewijzigd door TIGER1125 op 04-12-2020 13:10 ]

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 19-12 14:58
Zijn er nog webshops waar we het kunnen verwachten? Of is alles van de tweede batch nu ook echt geweest?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Toevallig, nét op kantoor om 11:00, kreeg een mail van Bol dat de PS5 te bestellen was. Koste me aardig wat klikken (werd steeds niet toegevoegd aan winkelwagen of stond op niet leverbaar) maarrrr het is gelukt:

Sony PlayStation 5 Console
€ 499,99

Verkoper: bol.com

Garantie: 1 jaar fabrieksgarantie Tooltip

Wordt 10 december 2020 bezorgd

Maar 's ruimte gaan maken, moest ik al voor XSX maar dit is toch wel een ander formaatje :+

• VinnieV
  • Laatst online: 25-06 08:18
[...]

Alles kan....

Wat denk je van de mensen (ikke...) die online hebben besteld en volledig betaald en nog niks hebben gekregen....uber dikke vinger ;-)

PSN gamertag: H3nk13024

• Ame-
  • Laatst online: 17-02-2023
rnenator schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:04:
[...]

Laten we het hopen. Ik blijft het echter vreemd vinden dat mijn bestelling er zoveel langer over doet dan die van andere mensen uit dezelfde leveringsgroep.

• Paprika
  • Laatst online: 19-12 18:27
https://www.bol.com/nl/p/...le/9300000004162282/?s2a=

Al die haat reviews van 4 december. _O-

Verwijderd

Ame- schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:02:
Ook maar een account aangemaakt om hier even te reageren.

Op 19 november heb ik net als anderen hier een PS5 besteld via amazon.de (14:18) met de verwachte levering tussen 15 en 16 december. Ergens afgelopen week ontving ik een update dat mijn bestelling eerder zou komen, tussen 5 en 8 december. Vervolgens zag ik dat mensen met dezelfde update inmiddels bericht hadden ontvangen dat hun bestelling verzonden was.

Na vandaag nog steeds geen update ontvangen te hebben ben ik mijn bestelling even gaan bestuderen. Ik kwam erachter dat er inmiddels een factuur was toegevoegd met de informatie dat de bestelling op 2 december was verzonden:

[Afbeelding]

Maar op mijn account staat nog steeds de volgende informatie:

[Afbeelding]

Daarna heb ik contact opgenomen met de chat van amazon en kreeg het volgende te horen:

[Afbeelding]

Denk dat ik hetzelfde heb met mijn amazon.fr order van 23 november, levering 18/19 december. Volgens mij is het streepje ook korter geworden :'( :'( :'(

Maar ik ga niet chatten met fransen want dat maakt het alleen maar erger. :Y)

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-12 10:16
Verwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:12:
[...]

Denk dat ik hetzelfde heb met mijn amazon.fr order van 23 november, levering 18/19 december. Volgens hij is het streepje ook korter geworden :'( :'( :'(

Stop nou eens met je gehuil man. Het is 4 (!!!) december.

• egbert-jan
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19-12 10:47
vrij kansloos om op die manier een review te plaatsen. sommige mensen 8)7

• powerbug
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-07 13:03
Dan heb je al meer geluk dan ik.
Gisteren besteld om 9:17, maar vreemd genoeg geen cvc code moeten ingeven.
Leveringsdatum werd direct op 31/12 geplaatst, sindsdien geen beweging meer.
Nog niks van mijn cc afgegaan :?

• folkerz
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09 08:37
VinnieV schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:09:
[...]

Wat denk je van de mensen (ikke...) die online hebben besteld en volledig betaald en nog niks hebben gekregen....uber dikke vinger ;-)
Ik hoor ook tot die groep. Echter heeft Nedgame me nogmaals bevestigd dat de planning nog steeds op levering 15 december staat.

• 0619tje
  • Laatst online: 15-04-2021
pakacom schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:02:
[...]

Ik heb een disk editie via UK ook met priority delivery. Deze is ook nog niet verzonden.

Maar dan moet ik er wel bij zeggen, volgensmij toen ik tussen normale en priority shipping veranderde de datum niet. Dus mogelijk is het gewoon het zelfde in dit geval.

Maar sommigen met disk editie’s hebben de bezorgdatum op de 20e

Verwijderd

Boterham71 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:13:
[...]

Stop nou eens met je gehuil man. Het is 4 (!!!) december.
Ja maar amazon.fr orders van latere datum dan 23 november worden al wel uitgeleverd... er gaat volgens mij van alles mis!!! -O- -O- -O-

• ivokenevil
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:12:
[...]

Denk dat ik hetzelfde heb met mijn amazon.fr order van 23 november, levering 18/19 december. Volgens mij is het streepje ook korter geworden :'( :'( :'(

Niet kapot gaan staren op het streepje... die vn mij heeft een week in warehouse gezeten en toen opeens binnen een dag kon ik via de postnl app de levertijd van donderdag naar maandag halen... dus het komt vanzelf. Als je hem pas over 14 dagen hoort te krijgen zal er nu inderdaad nog niet zoveel gebeuren.. snap dat je niet kan wachten maar dat het streepje korter word helpt niemand hier he ;)

• ivokenevil
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:16:
[...]

Ja maar amazon.fr orders van latere datum dan 23 november worden al wel uitgeleverd... er gaat volgens mij van alles mis!!! -O- -O- -O-
Misschien word ie wel gecanceled zoals die van mij ;). geintje natuurlijk... heeft met het warehouse te maken waar je gekoppeld zit... doe maar rustig

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
Ik heb de verkoop op Alternate Belgie en Alternate Duitsland nog niet voorbij zien komen.
Die zullen uiteindelijk toch ook wel iets hebben gekregen? Wellicht dat zij nog iets gaan doen?

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-12 10:16
[...]

Het is volgens mij al 10 keer eerder gemeld dat ze met verschillende warehouses werken. Die van mij is ook van 23 nov. bij .fr met dezelfde leverdatum. Als je hem dan nog niet ontvangen hebt mag je best klagen, maar het is nog meer dan 2 weken weg........... kom op man. :/

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-12 12:24

Jasmijn22

& Ravenwood

Zo chill dit, ik was totaal niet bezig met de ps5 omdat ik de XSX al heb dus dacht nou ik wacht dan wel. Pak ik er gewoon ff 1 mee via bol omdat mn vrouw een mailtje kreeg. Niks geen tabs open, niks geen weken in de gaten houden. Mailtje, bestellen, klaar. 10 December begint het feest.

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

[...]

Je bestelling zit gekoppeld aan een warehouse, als die voorraad pakken ze hem in, zenden ze hem naar een verspreidingscentrum van Amazon en dan komt die je kant op. Anderen hadden geluk dat hun magazijn al voorraad had en de jouwe nog niet. Doe je niks aan, heb een paar dagen geduld, Komt goed.

• bikabob
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-02-2021
0619tje schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:16:
[...]

Ik heb een disk editie via UK ook met priority delivery. Deze is ook nog niet verzonden.

Maar dan moet ik er wel bij zeggen, volgensmij toen ik tussen normale en priority shipping veranderde de datum niet. Dus mogelijk is het gewoon het zelfde in dit geval.

kan je later nog priority doen?

• darkerwin
  • Laatst online: 04-05 13:54
Ik ben mijn online zoeken naar een ps5 gestaakt, is bijna onmogelijk om er 1 te kunnen bestellen. Ik ben naar mediamarkt geweest en gepreorderd, er werd mij verteld dat ik waarschijnlijk tot in het nieuwe jaar moet wachten om er 1 te bemachtigen. Dus we gaan lekker wachten. Geeft wel rust zo. Succes voor degene die hem nog online probeert te scoren. (y)

• 0619tje
bikabob schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:20:
[...]

kan je later nog priority doen?
Zeker weten weet ik niet, maar ik heb hier wel gelezen dat het zou kunnen. Maar hoe en wat?

Ik denk bij change order. Maar ik kom dan gewoon weer terug op de zelfde pagina.

Wat is jouw bezorgdatum?

• bikabob
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-02-2021
0619tje schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:21:
[...]

Zeker weten weet ik niet, maar ik heb hier wel gelezen dat het zou kunnen. Maar hoe en wat?

Ik denk bij change order. Maar ik kom dan gewoon weer terug op de zelfde pagina.

Wat is jouw bezorgdatum?
12-19 dec, volgensmij kan ik het niet meer aanpassen

• xminator
[...]

Priority zorgt er alleen voor dat de datum die je in het begin ziet misschien 1 dag korter wordt. Als het nu op 9 december is gaat het dankzij prioirty niet sneller.

Overigens bij de PS5 is er geen verschil tussen priority en normal shipment, dus je betaald in feite extra voor hetgeen wat iedereen krijgt.

@pakacom

• Dennisdn
  • Laatst online: 10:25
egbert-jan schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:13:
[...]

vrij kansloos om op die manier een review te plaatsen. sommige mensen 8)7
Grappig zijn vooral die opmerkingen: hij lag in mijn mandje en toen was hij weg!

Als je de moeite gaat nemen om dát als review neer te zetten dan ben je wel wat naïef over de verkrijgbaarheid en servers die op dat moment staan te roken....

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 19-12 14:58
*knip* troll

[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 13:43 ]

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 14:47
wat mij overigens opviel: ik kreeg mailtje van Bol en kon via de link direct betsellen, terwijl ik gewoon op de site ook probeerde en daar stond uitverkocht. Zou er een selectie onder hun klanten hebben plaatsgevonden? ik stond iig op de mailing list.

• powerbug
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-07 13:03
[...]Ik heb een disk editie via UK ook met priority delivery. Deze is ook nog niet verzonden.

Bij mij standard delivery (naar België), maar ik kan me niet herinneren dat ik dat kon kiezen.
Waarschijnlijk te snel geweest.
Als ik nu kijk bij "edit order", dan kan de delivery option niet meer gewijzigd worden.
31/12 momenteel, ik hoop dat dit nog verkort wordt :X

• 0619tje
xminator schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:22:
[...]

Priority zorgt er alleen voor dat de datum die je in het begin ziet misschien 1 dag korter wordt. Als het nu op 9 december is gaat het dankzij prioirty niet sneller.

Overigens bij de PS5 is er geen verschil tussen priority en normal shipment, dus je betaald in feite extra voor hetgeen wat iedereen krijgt.

@pakacom
Mogelijk snellere bezorgdatum, voor de kost van ongeveer 2 euro dacht ik. Is geen kopzorgen voor mij😉

Verwijderd

darkerwin schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:21:
Ik ben mijn online zoeken naar een ps5 gestaakt, is bijna onmogelijk om er 1 te kunnen bestellen. Ik ben naar mediamarkt geweest en gepreorderd, er werd mij verteld dat ik waarschijnlijk tot in het nieuwe jaar moet wachten om er 1 te bemachtigen. Dus we gaan lekker wachten. Geeft wel rust zo. Succes voor degene die hem nog online probeert te scoren. (y)
Verstandige keuze want dit hele PS5 aquisitie traject is uitermate zwaar. Als ik vantevoren had geweten dat het zoveel stress zou veroorzaken was ik er nooit aan begonnen!!! 7(8)7 7(8)7 7(8)7

• xminator
0619tje schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:23:
[...]

Mogelijk snellere bezorgdatum, voor de kost van ongeveer 2 euro dacht ik. Is geen kopzorgen voor mij😉
Ik kan je bevestigen dat je geen snellere bezorgdatum krijgt daardoor in het geval van een PS5 en volgens mij waren de kosten eerder 7 a 8 euro.

• Jelliuz
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-09 14:24
Uurtje of twee ook kunnen bestellen via bol. Leverdatum 10 dec. Weet niet of het als een tip kan gelden, maar ik heb de bestelling volledig voltooid via gsm. De bol.com app werkt echt heel snel. In mandje, betalen via gekoppelde kaart en order was er door in 2seconden.

• 0619tje
powerbug schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:22:
[...]

Bij mij standard delivery (naar België), maar ik kan me niet herinneren dat ik dat kon kiezen.
Waarschijnlijk te snel geweest.
Als ik nu kijk bij "edit order", dan kan de delivery option niet meer gewijzigd worden.
31/12 momenteel, ik hoop dat dit nog verkort wordt :X
Jeeetje! Jij bent echt de eerste die ik hoor met de 31e... hopen dat hij eerder komt

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

hully schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:22:
wat mij overigens opviel: ik kreeg mailtje van Bol en kon via de link direct betsellen, terwijl ik gewoon op de site ook probeerde en daar stond uitverkocht. Zou er een selectie onder hun klanten hebben plaatsgevonden? ik stond iig op de mailing list.
Lag volgens mij aan caching. Als ik refreshte was ie soms wel / soms niet op voorraad.

• BlackPink
  • Laatst online: 31-03-2021
powerbug schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:14:
[...]

Dan heb je al meer geluk dan ik.
Gisteren besteld om 9:17, maar vreemd genoeg geen cvc code moeten ingeven.
Leveringsdatum werd direct op 31/12 geplaatst, sindsdien geen beweging meer.
Nog niks van mijn cc afgegaan :?
Jup hier ook gisteren besteld. Op dit moment staat er dat ze in afwachting zijn van autorisatie van mijn CC.
Hier nog niks afgeschreven of iets 8)7

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 14:47
Freekers schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:26:
[...]

Lag volgens mij aan caching. Als ik refreshte was ie soms wel / soms niet op voorraad.
aha ok, dan gewoon mazzel gehad dus.

• 0619tje
xminator schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:24:
[...]

Ik kan je bevestigen dat je geen snellere bezorgdatum krijgt daardoor in het geval van een PS5 en volgens mij waren de kosten eerder 7 a 8 euro.
Ik zie bij mn factuur dat ik 7.48 gbp betaal voor de shipping

Verwijderd

Boterham71 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:17:
[...]

Het is volgens mij al 10 keer eerder gemeld dat ze met verschillende warehouses werken. Die van mij is ook van 23 nov. bij .fr met dezelfde leverdatum. Als je hem dan nog niet ontvangen hebt mag je best klagen, maar het is nog meer dan 2 weken weg........... kom op man. :/
We zitten in het zelfde schuitje dat stelt me enigszins gerust, dank voor je reactie heeft me weer een beetje bij zinnen gebracht. Rustig blijven ademhalen (y) (y) (y)

• andyvanhoeven
  • Laatst online: 23-07-2021
Ik heb meerdere malen misgegrepen op bijvoorbeeld BCC of alle Amazon's, maar vanochtend bij BOL eindelijk gelukt. Het enige wat ik als tip mee kan geven is: zorg dat alles klaar staat. Ik was al ingelogd, had vooraf al een betaalmethode ingesteld, hield mijn telegram in de gaten en het moment dat die live ging zat ik zowel op mijn telefoon als op PC direct bij betalen. Uiteindelijk voor de zekerheid via de PC gedaan, en niet beide om te voorkomen dat ze worden geannuleerd. Maar vooral de moed niet opgeven! Je moet wat overhebben voor het meest gewilde item van het jaar ;)

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-12 22:25
[...]

Ik heb ook een Disk uit de UK gisteren huidige status is dat het pakket gearriveerd is in Saint Helens Amazon facility.

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-12 22:19
Amazon UK gaat de goede kant op. Gisteren besteld, nu bij de Amazon facility in Rochester, uitlevering staat gepland morgen voor einde dag. Zeer netjes, alleen nog even afwachten of DHL dat gaat redden.

• RevellNL
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-12 13:21
Is MediaMarkt nog langsgekomen met een tweede batch voor de online verkoop? Of zijn die rechtstreeks naar de al geplaatste pre-orders gegaan?

"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13-12 19:38

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

andyvanhoeven schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:29:
Ik heb meerdere malen misgegrepen op bijvoorbeeld BCC of alle Amazon's, maar vanochtend bij BOL eindelijk gelukt. Het enige wat ik als tip mee kan geven is: zorg dat alles klaar staat. Ik was al ingelogd, had vooraf al een betaalmethode ingesteld, hield mijn telegram in de gaten en het moment dat die live ging zat ik zowel op mijn telefoon als op PC direct bij betalen. Uiteindelijk voor de zekerheid via de PC gedaan, en niet beide om te voorkomen dat ze worden geannuleerd. Maar vooral de moed niet opgeven! Je moet wat overhebben voor het meest gewilde item van het jaar ;)
Ik zat ook klaar, geluk blijft de grootste manier van kans maken.

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-12 10:43

3style

...

Hier niet gelukt op bol. Het was leuk geweest om hem al te hebben, maar ik kan ook nog wel wachten. Vermaak me nog prima op de ps4 pro en ik kijk ergens in januari wel weer.

• RomeoOscarBravo
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-12 11:58
RevellNL schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:35:
Is MediaMarkt nog langsgekomen met een tweede batch voor de online verkoop? Of zijn die rechtstreeks naar de al geplaatste pre-orders gegaan?
Ik heb een reeds geplaatste MM online pre-order (18-11, 23:00 uur) en hij staat nog steeds op 'vertraagd'.

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-12 22:04
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-emAO3XBV5mQUx-ZUJSeE-iwSCU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KfA8MnF0JNbtN2DZVDKY1d86.png?f=user_large

dat groene streepje gaat dus steeds wat verder :P wist ik niet hehe. Gister stond het streepje helemaal aan het begin

• paltenburg
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11 12:03
andyvanhoeven schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:29:
Ja god zij dank heeft Bol.com wél een robuuste site.

Hij kan wel uit je mandje gepakt worden, maar zodra je gaat afrekenen kun je volgens mij wel even rustig aan doen. Ik deed Ideal en moest nog helemaal m'n random reader pakken, en heb vanwege de opwinding de code nog een paar keer verkeerd ingevoerd. En ik werd nog onderbroken door m'n scriptje toen ie weer uitverkocht was :P Maar ik kon rustig de betaling afmaken en heb de bestelling binnen.

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

ls789 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:37:
[Afbeelding]

dat groene streepje gaat dus steeds wat verder :P wist ik niet hehe. Gister stond het streepje helemaal aan het begin
Geeft weinig aan dat streepje. Is je alleen om de indruk te geven dat er iets gebeurt.

• 0619tje
runner83 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:35:
[...]

Ik heb ook een Disk uit de UK gisteren huidige status is dat het pakket gearriveerd is in Saint Helens Amazon facility.
Nice! Priority heeft dus niets geholpen voor mij 😂😂

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

paltenburg schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:37:
[...]

Ja god zij dank heeft Bol.com wél een robuuste site.

Hij kan wel uit je mandje gepakt worden, maar zodra je gaat afrekenen kun je volgens mij wel even rustig aan doen. Ik deed Ideal en moest nog helemaal m'n random reader pakken, en heb vanwege de opwinding de code nog een paar keer verkeerd ingevoerd. En ik werd nog onderbroken door m'n scriptje toen ie weer uitverkocht was :P Maar ik kon rustig de betaling afmaken en heb de bestelling binnen.
Als je eenmaal in de betaalomgeving zit, is je bestelling al aangemaakt en dan heb je een half uur ofzoiets om het af te rekenen. Dus je had genoeg tijd :P

• Yavi06
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-12 23:18
[Afbeelding]

Ik heb het zelfde. Ik verwacht dat we vannacht een berichtje krijgen: dispatched. Ik heb tot nu toe vaker spullen besteld bij Amazon en heel vaak kreeg ik in de nacht een mailtje van verzending. We will see :)

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-12 22:04
Yavi06 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:40:
[...]

Ik heb het zelfde. Ik verwacht dat we vannacht een berichtje krijgen: dispatched. Ik heb tot nu toe vaker spullen besteld bij Amazon en heel vaak kreeg ik in de nacht een mailtje van verzending. We will see :)
ja zal wel loslopen :) verwacht hem begin volgende week ergens

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-12 13:43
Och jongens, zo blij als een kind. Heb tegelijk met mijn broer een ps5 kunnen scoren bij bol. Zat er vanochtend 1 vast in mijn bestellings mandje bij Intertoys, maar die werkte voor geen meter en werd er uiteindelijk uit gegooid bij bezorgings optie, vlak voor betalen. Alsnog dus bij bol. Ik wil iedereen hier danken voor het delen van alle info.

Heb eerder gezegd dat het wel goed zou komen, viel toch even tegen om er 1 te kunnen scoren :+

Dus tweakers en de telegram groep bedankt! O-)

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-12 12:24

Jasmijn22

& Ravenwood

Verstuurd bol trouwens de ps5 in een aparte doos waar de ps5 doos weer inzit? Ik heb laat hem bezorgen bij Jumbo en wil niet dat de medewerkers daar kunnen zien wat voor een EXTREEM waardevolle apparatuur er in dat pakketje zit. :*)

• Maurice_1984
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 13-12 11:19
[Afbeelding]

Dat groene streepje is er om jou de indruk te geven dat iemand knetterhard bezig is met jouw pakketje zodat er wat dopamine vrij komt.

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

Jasmijn22 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:42:
Verstuurd bol trouwens de ps5 in een aparte doos waar de ps5 doos weer inzit? Ik heb laat hem bezorgen bij Jumbo en wil niet dat de medewerkers daar kunnen zien wat voor een EXTREEM waardevolle apparatuur er in dat pakketje zit. :*)
Zit een omdoos omheen bij Bol.

• xminator
Cordon schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:43:
[...]

Hoeft niet altijd, policy van bol is tegenwoordig dat ze zo min mogelijk omdozen willen gebruiken.

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-12 22:19
Cordon schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:43:
[...]

Dat doet Bol zeer netjes. Ik weet nog dat mijn vorige console bij Wehkamp vandaan kwam, daar hadden ze de originele verpakking gepakt en gewoon een DHL sticker op geplakt. 8)7

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

xminator schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:44:
[...]

Hoeft niet altijd, policy van bol is tegenwoordig dat ze zo min mogelijk omdozen willen gebruiken.
True, maar bij dit soort producten, zeker omdat ze gewild zijn, gaat er een omdoos omheen.

• Vaszie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-11 10:10
xminator schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:44:
[...]

Bij de eerste batch zat die in een extra doos.
Zal dit keer ook het geval zijn ga ik vanuit.

[ Voor 42% gewijzigd door Vaszie op 04-12-2020 13:45 ]

• HeRSteiN
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19-12 09:36
Als BPost een beetje mee wil kan ik mijne ophalen in een Cubee van Bpost. (vandaag)
Maar aangezien het daar hyper druk is zal ik wel moeten wachten tot maandag vrees ik.

Bestelling van Amazon.de 19Nov om 14:19 bevestigingsmail gehad.

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12 17:15
RomeoOscarBravo schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:36:
[...]

Ik heb een reeds geplaatste MM online pre-order (18-11, 23:00 uur) en hij staat nog steeds op 'vertraagd'.
Nog contact gehad met media markt?
Pagina: 1 ... 311 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord