• Coolpirate
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08-09-2021
Wat jammer dit toch weer, alweer misgegrepen.
Kan iemand zeggen wat voor platformen/websites je allemaal in de gaten moet houden om ervoor te zorgen dat je meteen weet als er ergens een PS5 in de verkoop gaat?

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

@-Morris- Geen digital, sorry!
@Rickpm1 @bramgg @timpie81 Amazon levering is 18/19 dec... zul je net zien dat er dan nog een grote golf voorraad is en dat ik opeens met 2 PS5's zit. Ik zal er even over nadenken. Jullie hebben op zich wel een punt dat ik er misschien een ander mee blij kan maken, maar ik weet niet of ik dat 'gedoe' wil aangaan. ;) Voor nu laat ik de discussie hierover ook even liggen, ook kijkende naar de topic warning.

• TLLRS
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-03 20:25
Uniciteit schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:58:
Blij met de tools die zijn gemaakt en iedereen die alles in de gaten heeft gehouden. Dank daarvoor. d:)b Het was gisteren al gelukt bij Amazon UK, maar die kan ik nu annuleren nu het gelukt is bij Bol.com. :)

Iedereen die nog zoekt: heel veel succes! Als je kijkt naar de activiteiten van verschillende winkels van vandaag, dan zou het me niet verbazen als er nog een paar winkels met nieuwe voorraad komen. :)
Welke tools?

Heeft iemand nog goede tips nu ik ook nog de nieuwe bol.com ronde gemist heb?

• Zandhaas12
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-12-2024
adamvansanten schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:05:
Hier na de hele week achter het net vissen uiteindelijk om 11.04 uur bij Bol.com ook gelukt! Levering op 10 december, ben benieuwd of dat echt gaat lukken! Blij om (hopelijk) dit besteldrama af te kunnen sluiten :D.

Succes voor degenen die het nog niet is gelukt!
Ik heb inmiddels ook een bevestiging ontvangen, maar is het daardoor zeker dat de levering plaatsvindt op 10-12?

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
TIGER1125 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:56:
[...]

Ik had een (zo klonk ze in ieder geval) wat oudere dame, denk dat ze best weten hoe het werkt daar aan de telefoon. Als de sleutelwoorden niet genoemd worden kan alles en doen zij ook alsof hun neus bloed _O-
Gesprekken worden meestal opgenomen, dus dan weten ze ook, ja hallo het was een nummer en het was druk. Dus heb het maar in zijn/haar account gezet.... Dus dan kan de leidinggevende niet zo moeilijk doen zeg maar.

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 07-11 18:40
Vriend van mij ook een PS5 bij bol weten te bemachtigen.

We hadden afsrpaak dat we telefoon 2x af zouden laten gaan als hij beschikbaar was. Hij is letterlijk de meeting uitgerend.

We hadden beide een principe kwestie, we kopen niet voor elkaar, moet jezelf doen.

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-12 20:13
*knip* doe normaal

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 12:11 ]

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-12 11:25
Babicko schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:04:
Baal hier echt van. Mensen die dus op Amazon.fr gisteren besteld hebben, krijgen hem vandaag al. En de mensen die de 19e en 23e besteld hebben, krijgen niets want is out of stock. Al tig keer op de chat geweest. Ze kunnen me niets vertellen. Echt zo zuur dit.
Net in het Engels gechat. mijn order van 23 november was niet meer te wijzigen (leverdatum staat op 18/19 dec), dus leek toch schot in te zitten. Wellicht zijn ze er wel mee bezig maar is de datum nog niet aangepast.

• Jessies
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 06-01-2021
Hey allemaal,

Ik volg dit nu ook precies een week lang en ik wil jullie allemaal bedanken voor tips en energie wat jullie hier in steken!

Gisteren toen alles online kwam kwam ik er niet doorheen en had ik geen kans, dus had de hoop al een beetje opgegeven.

Dus vandaag, zit op me werk en ik ging ff schijten en kreeg opeens een mailtje van Bol. En ik heb me zelf getrained om zo snel mogelijk de handeling te doen met betalen en al.

En het is me gelukt!

Succes iedereen! We krijgen hem hoe dan ook wel!

• 0619tje
  • Laatst online: 15-04-2021
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ncJtfFcSmnwvFWzUbb3tXoJXQB4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0GATdtt9RGccxIrTjwdmpDrd.jpg?f=fotoalbum_large

Bij mij is het een kwestie van afwachten.. heb een priority shipping.. zie t wel.

Heb ook een order bij bol kunnen plaatsen op de disk

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-12 19:58

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Zandhaas12 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:06:
[...]

Ik heb inmiddels ook een bevestiging ontvangen, maar is het daardoor zeker dat de levering plaatsvindt op 10-12?
Bij PostNL is nooit iets zeker, maar ik hoop dat Bol.com zich in ieder geval eraan probeert te houden en niet opeens mijn order gaat annuleren ofzo ;)

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Coolpirate schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:06:
Wat jammer dit toch weer, alweer misgegrepen.
Kan iemand zeggen wat voor platformen/websites je allemaal in de gaten moet houden om ervoor te zorgen dat je meteen weet als er ergens een PS5 in de verkoop gaat?
Ik zat in een Telegram groep die hier op Tweakers was gedeeld. Zitten wel duizenden mensen in, maar je krijgt vrijwel meteen een melding als waar dan ook de PS5 te koop is (door zowel een bot in die groep als mensen die het los melden). Ik denk dat dat je beste kans is.
TLLRS schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:06:
[...]

Welke tools?

Heeft iemand nog goede tips nu ik ook nog de nieuwe bol.com ronde gemist heb?
Geen tools, ik zat alleen in die Telegram groep. Kwam een melding dat-ie beschikbaar was bij Bol en toen meteen gekeken.

[ Voor 22% gewijzigd door Uniciteit op 04-12-2020 12:08 ]

• Coolpirate
Uniciteit schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:07:
[...]

Ik zat in een Telegram groep die hier op Tweakers was gedeeld. Zitten wel duizenden mensen in, maar je krijgt vrijwel meteen een melding als waar dan ook de PS5 te koop is (door zowel een bot in die groep als mensen die het los melden). Ik denk dat dat je beste kans is.
Kan je daar misschien de link van doorsturen?
Heb zitten zoeken op ‘telegram’ in dit topic maar krijg dan meerdere links en geen idee wat de beste/goede is?

• Zandhaas12
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-12-2024
adamvansanten schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:07:
[...]

Bij PostNL is nooit iets zeker, maar ik hoop dat Bol.com zich in ieder geval eraan probeert te houden en niet opeens mijn order gaat annuleren ofzo ;)
Ik las in de telegram groep dat er ruim 700 mensen zijn die via bol.com een playstation hebben weten te bestellen/reserveren, daarnaast lag ik ook reacties van mensen die hun orders zijn geannuleerd door bol.

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-12 16:45

GG85

.......

jaspov schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:06:
[...]

Net in het Engels gechat. mijn order van 23 november was niet meer te wijzigen (leverdatum staat op 18/19 dec), dus leek toch schot in te zitten. Wellicht zijn ze er wel mee bezig maar is de datum nog niet aangepast.
Bij mij is ie al paar dagen niet meer te wijzigen en ook al paar dagen op "En cours de préparation" (being prepared).

Volgensd mij zegt t niet veel en heb er een hard hoofd in dat ie dan komt. Dan hadden ze ze wel uitgeleverd voordat ze latere orders gingen versturen lijkt me

• Babicko
  • Laatst online: 18-09-2023
jaspov schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:06:
[...]

Mijn order stond eerst op levering 28 nov tot 2 dec, totdat ze het aangepast hebben naar: bestelling ontvangen

We sturen je een e-mail als we de geschatte leverdatum weten.

Ik denk niet dat die nog komt.

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-12 16:45

GG85

.......

Coolpirate schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:08:
[...]

Heb zitten zoeken op ‘telegram’ in dit topic maar krijg dan meerdere links en geen idee wat de beste/goede is?
Dan probeer je ze toch allemaal...

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-12 19:58

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Zandhaas12 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:08:
[...]

Ik las in de telegram groep dat er ruim 700 mensen zijn die via bol.com een playstation hebben weten te bestellen/reserveren, daarnaast lag ik ook reacties van mensen die hun orders zijn geannuleerd door bol.
Bij mij staat er nu nog netjes "Wordt op 10 december bezorgd" in mijn Bol orderoverzicht. Ik kan uiteraard niet in de toekomst kijken, maar voor nu gaat het nog goed.

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• Babicko
  • Laatst online: 18-09-2023
GG85 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:09:
[...]

Bij mij is ie al paar dagen niet meer te wijzigen en ook al paar dagen op "En cours de préparation" (being prepared).

Volgensd mij zegt t niet veel en heb er een hard hoofd in dat ie dan komt. Dan hadden ze ze wel uitgeleverd voordat ze latere orders gingen versturen lijkt me
Nee - ik denk ook niet meer dat die komt. Vooral gezien het feit dat de meest recentere orders wel verstuurd worden, zal waarschijnlijk bij de volgende restock ook zo zijn.

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19-12 19:54
Nitwitt1991 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:06:
[...]

Gesprekken worden meestal opgenomen, dus dan weten ze ook, ja hallo het was een nummer en het was druk. Dus heb het maar in zijn/haar account gezet.... Dus dan kan de leidinggevende niet zo moeilijk doen zeg maar.
Najah, dat is ook zo maar er zit nog een verificatie achter zoals we gemerkt hebben en daar gaat hij ook gewoon door de molen heen. Dus als het echt zo'n probleem was had hij daar ook niet doorheen gekomen lijkt me.

• FerdiMasChief
  • Laatst online: 29-10-2024
BP14 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:14:
[...]

zojuist? ik denk een minuut of 7 a 10 geleden?
Ja kreeg 11:04 m’n bevestiging binnen. 10 december gaat ie binnenkomen zeggen ze...

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03:43
FerdiMasChief schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:11:
[...]

Ja kreeg 11:04 m’n bevestiging binnen. 10 december gaat ie binnenkomen zeggen ze...
Hier ook, bevestigingsmail om 11:04. Ik denk dat ze zsm gaan verzenden zodat iedereen hem binnen heeft voor of op 10 december.

• 0619tje
FerdiMasChief schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:11:
[...]

O shit.... ik kreeg de bevestiging 11:06 binnen 😬😬 billen knijpen dus

• 0619tje
Rickpm1 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:12:
[...]

Hier ook, bevestigingsmail om 11:04. Ik denk dat ze zsm gaan verzenden zodat iedereen hem binnen heeft voor of op 10 december.
Bij mij staat letterlijk wordt 10 december bezorgd

• FerdiMasChief
  • Laatst online: 29-10-2024
Zandhaas12 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:08:
[...]

Je moest wel erg je best doen om het in je winkelmandje te krijgen en daadwerkelijk te kunnen afrekenen maar als je je bestelling hebt kunnen betalen staat die best solid hoor.

Heb gehoord dat bol er 2500 binnen heeft gekregen deze lading.

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Coolpirate schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:08:
[...]

https://t.me/joinchat/T3L7LBo7t_n1sk1O-1Djdg

Volgens mij is het deze. Let op dat je daar niets zegt, tenzij het een link is naar een webshop waar je de PS5 kan bestellen. Anders wordt je geband.
Er staat in die groep ook een vastgepind bericht met een link naar de slow chat. Ook leuk om in te zitten, maar die kan je wel beter op stil zetten want anders krijg je iedere 5 seconde een notificatie. :9

• T1mmeh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-12 11:18
Man man man.. Wat een blijheid hier!

Al sinds het allereerste moment dat je bij bol.com kon bestellen aan het jagen geweest op een kans op een PS5, maar elke keer viste ik achter het net. Ook deze week weer op Amazon NET te laat..

Vanochtend gelukt bij bol.com en man wat ben ik hier blij mee! Fingers crossed voor bezorging de 10e en voor de rest, happy hunting! :)

• Jozuaurk
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-08 00:23
JAAAAA !!! gister helemaal blij

Ik mocht mijn schoentje zetten want woensdag komt sinterklaas ! Schoentje gezet en lekker kunnen slapen.

Word ik sochtends wakker komt mijn moeder mij melden dat Sinterklaas niet bestaat en ik op de kerstman moet wachten.

oftewel gister ps5 gekocht via amazon maar nu blijkt mijn creditcard verlopen te zijn....

JozuaR

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
bie100 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:12:
[...]

nope heb zelf ook een pre order bij nedgame maar nog niks gehoord
Heb ze gemaild, ze schijnen het meeste van de 2e levering binnen te hebben en zijn bezig te versturen maar door Sint en enorme drukte bij Postnl kan het nog even duren. Kreeg ook in de avond een reply dus ze waren nog aan 't werk...

• leFibo
  • Laatst online: 09-03-2023
Damn te laat wakker! :'(

Mediamarkt en Amazon.nl nog kans vandaag?

https://psnprofiles.com/leFibo

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:08
leFibo schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:15:

Amazon.nl is al geweest, tenminste alleen de disc versie.

🔋 2 x Marstek Venus E v3 (V135) - 3,1 kWp panelen

• Nitwitt1991
leFibo schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:15:

Zelfs Amazon.nl heeft een hele kleine voorraad gehad.

Media Markt is misschien nog de laatste. Hou vooral de Telegram groep in de gaten.

• 0619tje
Jozuaurk schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:14:

Ik mocht mijn schoentje zetten want woensdag komt sinterklaas ! Schoentje gezet en lekker kunnen slapen.

Word ik sochtends wakker komt mijn moeder mij melden dat Sinterklaas niet bestaat en ik op de kerstman moet wachten.

oftewel gister ps5 gekocht via amazon maar nu blijkt mijn creditcard verlopen te zijn....
Rip

• Jozuaurk
Nitwitt1991 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:16:
[...]

Zelfs Amazon.nl heeft een hele kleine voorraad gehad.

Media Markt is misschien nog de laatste. Hou vooral de Telegram groep in de gaten.
link ?

JozuaR

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:17
Jozuaurk schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:14:

Je kan je betalingsmethode nog aanpassen bij amazon via orderdetails.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-12 14:03

BaRF

bijna kerst

Lol je kunt wel merken dat amazon uk een boel pakketten heeft, ze sturen altijd met dhl, maar ik heb daar eerder deze week iets besteld en dat komt nu via dpd? :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• JasonRea
  • Laatst online: 09-02-2021
Ben nu 39e voor digitale versie in Mediamarkt Hoog Catharijne. Blijkbaar hadden hun maar 2 digitale Ps5 gekregen. Dus ik mag gedag zeggen voor een 2020 ps5

• ivokenevil
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2021
BaRF schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:17:
Lol je kunt wel merken dat amazon uk een boel pakketten heeft, ze sturen altijd met dhl, maar ik heb daar eerder deze week iets besteld en dat komt nu via dpd? :P
van mij uit UK kwam met postnl

• Jozuaurk
xminator schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:16:
[...]

Je kan je betalingsmethode nog aanpassen bij amazon via orderdetails.
Gelijk gedaan en direct gebeld en nee ze zijn alweer weg

JozuaR

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03:43
0619tje schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:13:
[...]

Bij mij staat letterlijk wordt 10 december bezorgd
Ja ik denk dat ze het als een ultimatum aanhouden vanwege de gigantische drukte bij de pakketdiensten. Wellicht dat het dus iets eerder komt maar 10 december is ook helemaal prima _/-\o_ :*) .

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:08
Het is mij gelukt om een disc PS5 te bestellen bij Bol.com voor een vriend, maar wilde voor mezelf een All Digital. Ik durfde niet meer de Switchen omdat ik bang was om te laat te zijn. Dus eerst die disc versie snel besteld, toen naar de All Digital.. Kwam ik ook doorheen tot betalen. maar toen een foutmelding bij ING..

Nu staat er in m'n account dat de bestelling niet gelukt is door een mislukte betaling. Confronterend.. Iemand bij wie ik kan komen praten? ;( ;w

🔋 2 x Marstek Venus E v3 (V135) - 3,1 kWp panelen

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:17
JasonRea schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:17:
Ben nu 39e voor digitale versie in Mediamarkt Hoog Catharijne. Blijkbaar hadden hun maar 2 digitale Ps5 gekregen. Dus ik mag gedag zeggen voor een 2020 ps5
Was al ruim bekend dat er minder digital versies geleverd zullen worden. Ik denk oprecht dat je meer kans maakt als je nu achteraan aansluit bij disc versie.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:06
Aenea schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:15:
[...]

Heb ze gemaild, ze schijnen het meeste van de 2e levering binnen te hebben en zijn bezig te versturen maar door Sint en enorme drukte bij Postnl kan het nog even duren. Kreeg ook in de avond een reply dus ze waren nog aan 't werk...
ow dat is gunstig

• 0619tje
Rickpm1 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:18:
[...]

Ja ik denk dat ze het als een ultimatum aanhouden vanwege de gigantische drukte bij de pakketdiensten. Wellicht dat het dus iets eerder komt maar 10 december is ook helemaal prima _/-\o_ :*) .
Ik hoop t! De 10e moet ik weer werken 😂😂

• MarinoFalco
  • Laatst online: 16-02-2021
Hey guys

Ik heb gisteren eindelijk via Amazon FR een kunnen bemachtigen (bevestiging om 10u30) gekregen en dan gelijk met de bankkaart betaald, het geld is dus al van mijn rekening.

Voor de rest is er geen beweging, ik heb ook al een paar keer in het Frans proberen chatten met Amazon, voorlopig geen verder nieuws over de levering... Nog geen leveringsdatum... De 1ste chatter kon niets zeggen. 2de chattende persoon zei dat ik het maar als een pre order moest beschouwen die ooit wel eens ging komen... WTF

• Lempard2
  • Laatst online: 15-12-2020
Er vanuit gaande dat er bij MM Almere 160 discs al uitgegeven zijn.. zou ik nu nummer 26 moeten zijn.. ben benieuwd wanneer de 3e batch komt.. hoop toch op een regelmatige batches.

Verwijderd

23 november ordered amazon.fr, 18/19 december levering, SEPA betaling nog niets afgeschreven, status 'en cours de preparation', denk niet dat ie nog komt ;w ;w ;w

Voordeel, misschien zijn de kinderziekten eruit als de PS5 uiteindelijk hier geleverd wordt.. :/ :/ :/

• 0619tje
doobieters schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:18:
Het is mij gelukt om een disc PS5 te bestellen bij Bol.com voor een vriend, maar wilde voor mezelf een All Digital. Ik durfde niet meer de Switchen omdat ik bang was om te laat te zijn. Dus eerst die disc versie snel besteld, toen naar de All Digital.. Kwam ik ook doorheen tot betalen. maar toen een foutmelding bij ING..

Nu staat er in m'n account dat de bestelling niet gelukt is door een mislukte betaling. Confronterend.. Iemand bij wie ik kan komen praten? ;( ;w
Je kan altijd al je gevoelens kwijt bij mij. En praten over alles. Ik hou het voor je geheim!

Maar over de bestelling en hoe dat zit kan ik niets..😂

• Coolpirate
Kan je ergens zien hoe lang de wachtlijst is voor een console bij een bepaalde MM of niet?

• Profile1
  • Laatst online: 08-05-2021
* zie topicwaarschuwing *

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 12:24 ]

• SoleriusJoe
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-08-2024
Lempard2 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:20:
Er vanuit gaande dat er bij MM Almere 160 discs al uitgegeven zijn.. zou ik nu nummer 26 moeten zijn.. ben benieuwd wanneer de 3e batch komt.. hoop toch op een regelmatige batches.
Eind december hoorde ik vandaag in de MM. Met een grotere hoeveelheid dan de afgelopen levering. Maar goed, deze keer hadden ze 15 Disc editions gekregen..

Joey

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 18:32

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:21:
23 november ordered amazon.fr, 18/19 december levering, SEPA betaling nog niets afgeschreven, status 'en cours de preparation', denk niet dat ie nog komt ;w ;w ;w

Voordeel, misschien zijn de kinderziekten eruit als de PS5 uiteindelijk hier geleverd wordt.. :/ :/ :/
Levering 18/19 december en op 4 december denk je al dat hij niet komt...
Pohh, das wel next level doemdenken.

• Hans1988
  • Laatst online: 25-02-2022
0619tje schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:21:
[...]

Je kan altijd al je gevoelens kwijt bij mij. En praten over alles. Ik hou het voor je geheim!

Maar over de bestelling en hoe dat zit kan ik niets..😂
Klinkt als dat je de disc versie voor jezelf gaat gebruiken tot je een digital krijgt haha! :*)

• paltenburg
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11 12:03
Hoe groot was de partij van bol.com nou?

• 0619tje
paltenburg schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:23:
1000 disk 700 digi hoorde ik hier

• martijn k.
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:53

Die komt wel hoor. Ik had hetzelfde op .de, leverdatum stond op 15-16dec. Krijg hem vanavond. Beetje geduld hebben ;)

Verwijderd

cronixx schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:22:
[...]

Levering 18/19 december en op 4 december denk je al dat hij niet komt...
Pohh, das wel next level doemdenken.
Latere bestelling vanuit amazon.fr zijn al wel geleverd, dus kennelijk gaat er iets mis met de 23 november orders, verkeerd vlaggetje in de database ofzo, waardoor deze telkens ondergesneeuwd raken door latere bestellingen. :'( :'( :'(

• luppien
  • Laatst online: 17-12 12:00

luppien

All u have R Belong To Me

Ik heb dezelfde datum en bestelling, maar zeker gezien er deze week ook nog bestellingen voor die datum zijn aangenomen denk ik dat het gewoon goedkomt hoor.

• thijmenprins
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-01-2022
Coolpirate schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:21:
Kan je ergens zien hoe lang de wachtlijst is voor een console bij een bepaalde MM of niet?
https://www.joinanotherview.nl/ps5-supply/#

• paltenburg
  • Laatst online: 26-11 12:03
0619tje schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:24:
[...]

Ja hoe weten wij dat?

• cronixx

cronixx

krieuw

MarinoFalco schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:20:
Hey guys

Ik heb gisteren eindelijk via Amazon FR een kunnen bemachtigen (bevestiging om 10u30) gekregen en dan gelijk met de bankkaart betaald, het geld is dus al van mijn rekening.

Voor de rest is er geen beweging, ik heb ook al een paar keer in het Frans proberen chatten met Amazon, voorlopig geen verder nieuws over de levering... Nog geen leveringsdatum... De 1ste chatter kon niets zeggen. 2de chattende persoon zei dat ik het maar als een pre order moest beschouwen die ooit wel eens ging komen... WTF
Gewoon je leverdatum afwachten, als je geluk hebt komtie wat eerder, over het algemeen hebben de Amazon's hun proces wel op orde.

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-12 09:02
doobieters schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:18:

mm een praatgroep opstarten lol. Goed plan. Ik heb ook overal naast het net gevist. Baal daar stevig van want ik zat in de startblokken. Maar ik kreeg geen mail van bol. Ik weet wel dat ik om 11u nog gekeken heb maar de status is nooit veranderd bij mij. Weet wel dat ik er hoofdpijn van krijg en dat is ook niet de bedoeling. :( Als elke levering op deze manier gaat kan het nog wel eens een lange tijd duren voor ik er 1 krijg. Op zich heeft dat ook wel voordelen. Bugs opgelost, eventuele revisie uitgevoerd, games in de aanbieding enz. Maar ik had er liever 1 gehad. Tsja. is niet anders. Iedereen die het wel gelukt is gefeliciteerd!! 8)

• Mimezz
  • Laatst online: 25-07 15:18
Lempard2 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:20:
Wel bizar.. Ik stond met bestellen op 134 en 135 bij MM Rijswijk. Dan zou je toch zeggen dat ze er nu een voor me hebben haha..

was in de MM en ze mogen niet zeggen hoeveelste ik nu sta, beetje raar..

• BrokenTable
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
paltenburg schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:23:
Alleen al in de telegram groep heeft 41% van de 2566 aangegeven dat ze er 1 hebben kunnen bestellen.

• cronixx

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:24:
[...]

Latere bestelling vanuit amazon.fr zijn al wel geleverd, dus kennelijk gaat er iets mis met de 23 november orders, verkeerd vlaggetje in de database ofzo, waardoor deze telkens ondergesneeuwd raken door latere bestellingen. :'( :'( :'(
Is onzin, orders kunnen vanuit meerdere warehouses komen en het lijkt erop dat je een bepaalde levering uit een bepaald warehouse krijgt toegewezen aan jouw order. staar je niet blind op andere (eerdere/latere) orders van anderen.

• 0619tje
Geen idee, er was hier sws 1 iemand die zei dat hij bij bol werkt

• MarinoFalco
cronixx schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:24:
[...]

Gewoon je leverdatum afwachten, als je geluk hebt komtie wat eerder, over het algemeen hebben de Amazon's hun proces wel op orde.
Ja akkoord maar dan konden ze toch iets tactvoller zijn op de customer service :)

• Zymotic2007
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-01-2021
Het lijkt er op dat sommige filialen helemaal geen PS5's hebben ontvangen.

• cronixx

cronixx

krieuw

MarinoFalco schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:26:
[...]

Ja akkoord maar dan konden ze toch iets tactvoller zijn op de customer service :)
Die customer service weet niets meer dan jij zelf kan zien in je account qua orderstatus.

Het enige dat zij zien als ze je order erbij pakken is dat je een product hebt besteld dat op 'uitverkocht' in de database staat.

Verwijderd

cronixx schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:25:
[...]

Is onzin, orders kunnen vanuit meerdere warehouses komen en het lijkt erop dat je een bepaalde levering krijgt toegewezen aan jouw order. staar je niet blind op andere (eerdere/latere) orders van anderen.
Dank voor deze strohalm om me aan vast te klampen met handen en voeten. :D :D :D

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

0619tje schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:24:
[...]

waren wel snel uitverkocht allemaal 😅

[ Voor 12% gewijzigd door m0nk op 04-12-2020 12:28 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• MarinoFalco
cronixx schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:27:
[...]

Die customer service weet niets meer dan jij zelf kan zien in je account qua orderstatus.

Het enige dat zij zien als ze je order erbij pakken is dat je een product hebt besteld dat op 'uitverkocht' in de database staat.
Je hebt gelijk _/-\o_ ik moet effe chillen en afwachten

• cronixx

cronixx

krieuw

m0nk schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:27:
[...]

Waren het er meer of minder dan de initiele ronde van Bol.com, weet je dat toevallig?

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-12 19:39
m0nk schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:27:
[...]

Tja vrienden , collega’s , buren enz...

Zat helaas in een meeting...

A person who never made a mistake never tried anything new.

• robzzzzzzzz
  • Laatst online: 08-03-2022
* zie topicwaarschuwing *

[ Voor 84% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 12:38 ]

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 12-12 16:50
*knip* hou het bij een TR

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 12:39 ]

• 0619tje
cronixx schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:29:
[...]

Waren het er meer of minder dan de initiele ronde van Bol.com, weet je dat toevallig?
Eerste ronde was toch 4000? Maar ze hadden ook wat niet geleverd

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:36

Cordon

Lievelings jankert

itsyours2relive schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:06:
[...]

Die van mij ook, staat momenteel nog niet een update in dhl T&M. Wel een interne Amazon transfer naar Schoenenfeld (bij Berlijn). Zal nog wel even duren eer hij in NL is. Maargoed, onderweg is onderweg. Ik ben siked!
Ja, same hier. Hij is in Schönefeld/Schoenenfeld. Wat perfect is, want vanuit daar gaat hij snel per vrachtvliegtuig naar Nederland. Dan zal die morgen of zondag wel bezorgd worden *O*

• cronixx

cronixx

krieuw

0619tje schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:32:
[...]

Eerste ronde was toch 4000? Maar ze hadden ook wat niet geleverd
Begreep ik idd ook..
en hoorde nu rond de 2500, maar geen idee of dat klopt.

misschien dat @m0nk kan roepen of we in de juiste hoek zitten, is puur uit interesse overigens.

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13-12 19:38

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Iemand eigenlijk een idee hoe het met MM in Belgie zit? Afgelopen Dinsdag bij het terug opengaan van de winkels in de lokale MM mij op de lijst willen laten zetten maar werd gemeld dat ze dat niet meer deden.

• emir02
  • Laatst online: 28-02 23:20
* ZIE TOPICWAARSCHUWING *

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 12:41 ]

• Vaenir
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06-10-2023
*offtopic*

[ Voor 102% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 12:41 ]

• cronixx

cronixx

krieuw

Nfear schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:36:
[...]

Had je Bloodborne al liggen? Die is nu ook onderdeel van de PS+ collectie.
Dat hoop ik wel, anders zou het zonde zijn, hij 's onderdeel van PS+

• cronixx

cronixx

krieuw

Vaenir schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:37:
[...]

Nee ook gekocht. Ben een enorme souls fan. Heb ooit Bloodborne geplatinumed en daarna direct mn ps4 weer verkocht omdat mijn console interesse toen een beetje vervlogen was. Maar ik heb de DLC dus nooit gespeeld.
Aahh oke, DLC zit er niet bij @PS+

• Viper50
  • Laatst online: 04-12-2020
En ook ik heb eindelijk de PS5 weten te bemachtigen via BOL! Kreeg het mailtje inderdaad al eerder dan de melding op telegram. Nadat mijn bestellingen op amazon.fr en .uk geblokkeerd zijn is dit toch wel een goedmakertje! Nu maar even met eigen ogen zien en dan kan het feest beginnen. Ik wil Youri oftewel @CyberDonky oprecht bedanken voor de moeite die in de Telegram groep is gestopt. Ik wil best een kleinigheidje naar je overmaken als je dat goed vind? En voor de mensen die hem nog niet hebben, geef nog niet op.

• Djordi63
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-03 21:38
Cordon schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:32:
[...]

Ja, same hier. Hij is in Schönefeld/Schoenenfeld. Wat perfect is, want vanuit daar gaat hij snel per vrachtvliegtuig naar Nederland. Dan zal die morgen of zondag wel bezorgd worden *O*
Same! Ook in schonefeld. Ben benieuwd.. Bij mij staat er boven in de balk Wordt bezorgd op dinsdag. Hopelijk is dat wat eerder!! :P

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-11 12:28
TylerMayhem schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:34:
Iemand eigenlijk een idee hoe het met MM in Belgie zit? Afgelopen Dinsdag bij het terug opengaan van de winkels in de lokale MM mij op de lijst willen laten zetten maar werd gemeld dat ze dat niet meer deden.
Vreemd, ik ben dinsdag ook gewoon een MM in België binnen gegaan, heb ter plaatse een PS5 gepreordered en 50 euro betaald.

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

Djordi63 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:40:
[...]

Same! Ook in schonefeld. Ben benieuwd.. Bij mij staat er boven in de balk Wordt bezorgd op dinsdag. Hopelijk is dat wat eerder!! :P
Grote kans. Eerdere bestellingen kwamen ook aan in Shonefeld en die verlieten dezelfde dag nog het pand daar. Volgende dag stond DHL aan de deur :P

• Djordi63
Cordon schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:42:
[...]

Grote kans. Eerdere bestellingen kwamen ook aan in Shonefeld en die verlieten dezelfde dag nog het pand daar. Volgende dag stond DHL aan de deur :P
Als dit gebeurd dan geloof ik weer in sinterklaas! _/-\o_

• martijn k.
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:53
Cordon schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:42:
[...]

Hier hetzelfde, gisteren in Schönefeld, vanavond als het goed is in huis...

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

Djordi63 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:43:
[...]

Eerder pakket deed dit, dus komt goed :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NQAyWikIS0lllmznt2WxCwAmuo4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/3vaGd3AQNniwQPoiUy0A6lAI.png?f=fotoalbum_large

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

martijn k. schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:44:
[...]

Hier hetzelfde, gisteren in Schönefeld, vanavond als het goed is in huis...
Nice! :D

• Umlautian
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 02-07-2023
@CyberDonky bedankt! Ik heb er ook een bemachtigd bij Bol en met mij nog 2 vrienden

• Djordi63
Cordon schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:45:
[...]

Eerder pakket deed dit, dus komt goed :P

[Afbeelding]
Wow binnen 3 uur ver magazijn weer verlaten! Dat is erg snel. Mijne is vanochtend om 07:00 aangekomen. Dus zal dan inderdaad in de loop van de dag wel verstuurd worden. Niet de 3 uur van jou, maar hopelijk wel vanmiddag ergens!

• Nitwitt1991
Djordi63 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:43:
[...]

Als er al een DHL trackingcode bij zit. Moet je voor de grap even naar DHL gaan en dan tracking. Dan zie je vaak veel meer info dan op Amazon etc zelf.

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

Nitwitt1991 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:46:
[...]

Als er al een DHL trackingcode bij zit. Moet je voor de grap even naar DHL gaan en dan tracking. Dan zie je vaak veel meer info dan op Amazon etc zelf.
DHL laat alleen nog maar zien dat hij is aangemeld

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13-12 19:38

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

PearlChoco schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:41:
[...]

Vreemd, ik ben dinsdag ook gewoon een MM in België binnen gegaan, heb ter plaatse een PS5 gepreordered en 50 euro betaald.
Dan moet ik nog is terug naar de MM, misschien naar een andere dan die want is dezelfde MM waar ik in Augustus vroeg naar de pre-order mogenlijkheden en te horen kreeg dat da pas mogenlijk was vanaf de offciele prijs aankondiging.

Bedank in ieder geval voor je reactie.

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

Djordi63 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:46:
[...]

Wow binnen 3 uur ver magazijn weer verlaten! Dat is erg snel. Mijne is vanochtend om 07:00 aangekomen. Dus zal dan inderdaad in de loop van de dag wel verstuurd worden. Niet de 3 uur van jou, maar hopelijk wel vanmiddag ergens!
Vanavond verlaat die het magazijn, dan vertrekt de vlucht. :P

• GlynnisSchaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-08 09:05
Ik zie dat de Pulse 3D headset op voorraad is bij bol.com voor de geïnteresseerden.

• Nitwitt1991
Cordon schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:47:
[...]

DHL laat alleen nog maar zien dat hij is aangemeld
Dan is de kans meer dan 80% dat die morgen wordt bezorgd.
Pagina: 1 ... 310 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord