• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-12 12:24

Jasmijn22

& Ravenwood

Cordon schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:45:
[...]

True, maar bij dit soort producten, zeker omdat ze gewild zijn, gaat er een omdoos omheen.
Goed om te lezen. Dit soort prijzige en gewilde apparatuur moet je niet zo versturen.

• ivokenevil
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2021
BlackPink schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:26:
[...]

Jup hier ook gisteren besteld. Op dit moment staat er dat ze in afwachting zijn van autorisatie van mijn CC.
Hier nog niks afgeschreven of iets 8)7
Nu ook bij bestel details de melding dat je de betaling moet afronden? Dan zou ik ff naar je bank bellen, bij mij konden ze geen bedrag claimen zeiden ze, terwijl er niks open staat op de CC. Toen betaalmethode geswitch naar afschrijving via incasso en toen ik dat deed was de order weg en konden ze niks meer voor me doen..

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11:36
xminator schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:44:
[...]

Hoeft niet altijd, policy van bol is tegenwoordig dat ze zo min mogelijk omdozen willen gebruiken.
mijn gevoel is dat ze altijd om dozen gebruiken laats iets gekocht bij bol en het leek wel een grabbeldoos

• almiros
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 27-07-2023
bie100 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:48:
[...]

mijn gevoel is dat ze altijd om dozen gebruiken laats iets gekocht bij bol en het leek wel een grabbeldoos
grabbelen voor 499 euro;)

• Pimzm
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Jasmijn22 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:42:
Verstuurd bol trouwens de ps5 in een aparte doos waar de ps5 doos weer inzit? Ik heb laat hem bezorgen bij Jumbo en wil niet dat de medewerkers daar kunnen zien wat voor een EXTREEM waardevolle apparatuur er in dat pakketje zit. :*)
Ze geven aan dat er een omdoos omheen gaat!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-12 18:50
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eNrHB9ElotorRz3mcFVXWvw6RcI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AIOe60ylB8eZqZv7RIhEPb8R.jpg?f=fotoalbum_large

Eindelijk me ps5 binnen van coolblue. Kerstcadeaus compleet.

Ps5 erg lomp zwaar ding btw.

• Hans1988
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 25-02-2022
[...]

Hoeft niet altijd, policy van bol is tegenwoordig dat ze zo min mogelijk omdozen willen gebruiken.
Klopt, als de verpakking stevig genoeg is zullen ze dit vermijden. Afgelopen week wat keukenapparatuur ontvangen waarbij de verzendsticker gewoon rechtstreeks op de verpakking was geplakt. Geen omdoos. Hoewel ik mij kan voorstellen dat ze bij duurdere en gewilde producten zoals de PS5 wel beter een omdoos kunnen gaan gebruiken.

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Pimzm schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:50:
[...]

Ze geven aan dat er een omdoos omheen gaat!

[Twitter]
PS5 zonder omdoos versturen = vragen om gejat te worden.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:44
[...]

Maatje van mij had laatst 1 of andere hele bijzondere collectors Legoset besteld van 5-600 euro. Die hadden ze gewoon zonder omdoos verzonden met het adres en wat andere bezorgstickers erop geplakt. Bij een collectors-item nog wel 8)7 (die is dus ook per direct teruggestuurd).

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-12 01:24
Ik heb vandaag voor de tweede keer kunnen bestellen bij bol.com, de eerste keer is mijn bestelling na 2 dagen geannuleerd, hopelijk komt deze wel aan volgende week.

Wil er maar 1 hebben en helemaal voor mijzelf >:)

• Gianni1991
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02-07 09:15
Finally... Via bol een disc versie kunnen bemachtigen, na 1,5 maand jagen. Iedereen nog veel succes gewenst met de hunt, en thanks voor de tips en info!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-12 19:47
Jasmijn22 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:46:
[...]

Goed om te lezen. Dit soort prijzige en gewilde apparatuur moet je niet zo versturen.
dat herkennen ze wel aan de vorm hoor, ik heb vroeger bij de post gewerkt en al die zogenaamde anonieme sexpakketjes herkenden we ook ....

Ik ben bang dat mijn ps5 in het depot van DHL achterover is gedrukt, :-( wordt vanmiddag gebeld er over...

Gevolg : Geld terug (ivm geen creditcard ) en achter aan sluiten bij het vinden van een ps5 , was vanochtend aan werk anders bol.com...helaas..

baal hier van als een stekker mocht er een tweaker zijn die over heeft (disc version verpakt ) dan hou ik me aanbolen.

Amazone kan hier niks aan doen, van de week twee pakjes besteld, en eerder dan verwacht binnen....

Klote klappers bij DHL...

I

• the-Killler0-4
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 06-12-2020
Tot mij grote frustratie is het NOG STEEDS NIET gelukt om er een te bestellen... iemand nog tips voor de komende dagen? :N

• Ottie144
  • Laatst online: 05-02-2021
* zie topicwaarschuwing * Patsen is niet toegestaan

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 14:02 ]

• VinnieV
  • Laatst online: 25-06 08:18
RevellNL schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:35:
Is MediaMarkt nog langsgekomen met een tweede batch voor de online verkoop? Of zijn die rechtstreeks naar de al geplaatste pre-orders gegaan?
I wish....nog steeds aan het wachten, wel al volledig betaald. Totale radiostilte daar

PSN gamertag: H3nk13024

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

* zie topicwaarschuwing *

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 14:03 ]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• leFibo
  • Laatst online: 09-03-2023
Heb me er nu dan maar bij neer gelegd dat 't dit jaar niet meer gaat lukken. Erg frustrerend allemaal, maar is niet anders.

https://psnprofiles.com/leFibo

• GW1992
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 03-06-2021
* zie topicwaarschuwing * rapporteer het, nu bezorg je ons extra werk

[ Voor 79% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 14:04 ]

• DonSleutel
  • Laatst online: 10-03-2022

[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 14:03 ]

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08-12 17:21

[ Voor 80% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 14:04 ]

• Ottie144
  • Laatst online: 05-02-2021

[ Voor 86% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 14:06 ]

• RomeoOscarBravo
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-12 11:58
reinierkramer schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:46:
[...]

Nog contact gehad met media markt?
Ja alleen dat ik boven op de stapel lig als hij geleverd wordt, maar niet wanneer dat is. Het was helaas via chat, waar ik qua info wel weinig vertrouwen in heb. Verder niets. Jij? Aan jou heb ik dacht ik deze pre-order te danken.

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-12 19:39

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 14:06 ]

A person who never made a mistake never tried anything new.

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-12 12:24

Jasmijn22

& Ravenwood

Holy shit in a shoebox. De haat op bol.com reviews is niet te zuinig. Wat een kinderachtige mensen zeg.

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Jasmijn22 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:01:
Holy shit in a shoebox. De haat op bol.com reviews is niet te zuinig. Wat een kinderachtige mensen zeg.
Ik heb Twitter nog niet gecheckt maar ik gok dat dat net zo'n ramp is.

[ Voor 30% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 14:07 ]

• BlackPink
  • Laatst online: 31-03-2021
ivokenevil schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:47:
[...]

Nu ook bij bestel details de melding dat je de betaling moet afronden? Dan zou ik ff naar je bank bellen, bij mij konden ze geen bedrag claimen zeiden ze, terwijl er niks open staat op de CC. Toen betaalmethode geswitch naar afschrijving via incasso en toen ik dat deed was de order weg en konden ze niks meer voor me doen..
Gisteren was er een probleempje met mijn CC. gelijk de CC maatschappij gebeld en alles keurig netjes opgelost. ik heb de betaling wel kunnen afronden maar kreeg een mailtje met payment declined :X
Tot op heden nog niks geautoriseerd anders zo toch maar even chatten met een medewerker. :'(

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:33
Dennisdn schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:53:
[...]

Maatje van mij had laatst 1 of andere hele bijzondere collectors Legoset besteld van 5-600 euro. Die hadden ze gewoon zonder omdoos verzonden met het adres en wat andere bezorgstickers erop geplakt. Bij een collectors-item nog wel 8)7 (die is dus ook per direct teruggestuurd).
Ik kreeg afgelopen week ook een pakket zonder omdoos binnen en zat al te flippen tot ik dit las:

https://pers.bol.com/alle...iljoen-artikelen-niet-in/

Ik weet nog voorheen dat ik volgens mij korting kreeg bij Wehkamp omdat ze ook een console zonder omdoos hadden verzonden.

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-12 18:27
Waren er honderden, maar veel is inmiddels al weggehaald ;).

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:54
Iemand enig idee hoe https://www.joinanotherview.nl/ps5-supply/# werkt voor de Intertoys? Bij een aantal winkels staat er low stock, maar goed die zijn beetje uit de richting. Intertoys in de buurt had gisteren ook Low Stock staan, snel bellen terwijl ik al half in de auto ben gestapt. Nee meneer sorry niks ontvangen... uh... wel, er staat low stock, kan je nog even kijken? Hoe bedoelt u low stock? Nou ja uh.... ok bedankt, fijne dag... :/
Worden vanzelf netjes opgeruimd door Bol.com (de reviews dan he, niet de mensen)

• trummel
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-03 22:30
Pohh, vanmorgen mij eindelijk ook gelukt via Bol.com. Op twitter gaven ze aan er meer dan 1000 binnen te hebben gekregen. Ik vermoed dat het nu wel goed gaat om hem daadwerkelijk te bemachtigen!

• DonSleutel
xminator schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:03:
[...]

Ik kreeg afgelopen week ook een pakket zonder omdoos binnen en zat al te flippen tot ik dit las:

Ik weet nog voorheen dat ik volgens mij korting kreeg bij Wehkamp omdat ze ook een console zonder omdoos hadden verzonden.
Ik van de week ook, was gelukkig maar een grasmaaier en geen ps5 :P

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Was het overigens mogelijk om meerdere stuks te bestellen bij Bol.com of was er een limiet van 1 per account? Zelf niet geprobeerd ofc.

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12 17:15
RomeoOscarBravo schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:00:
[...]

Ja alleen dat ik boven op de stapel lig als hij geleverd wordt, maar niet wanneer dat is. Het was helaas via chat, waar ik qua info wel weinig vertrouwen in heb. Verder niets. Jij? Aan jou heb ik dacht ik deze pre-order te danken.
Klopt ja 😜 ja wij hebben een discord groep met mensen met de zelfde status maar idd ze kunnen geen info geven over waaneer ze leveren https://discord.gg/Pf38H6fW

• xminator
Freekers schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:05:
Was het overigens mogelijk om meerdere stuks te bestellen bij Bol.com of was er een limiet van 1 per account? Zelf niet geprobeerd ofc.
Bij de bestelling van september kon je er twee bestellen en vandaag ook.

Dus wel 1 Disc en 1 DE.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:53
Hans1988 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:52:
[...]

Klopt, als de verpakking stevig genoeg is zullen ze dit vermijden. Afgelopen week wat keukenapparatuur ontvangen waarbij de verzendsticker gewoon rechtstreeks op de verpakking was geplakt. Geen omdoos. Hoewel ik mij kan voorstellen dat ze bij duurdere en gewilde producten zoals de PS5 wel beter een omdoos kunnen gaan gebruiken.
PlayStation 5 komt in omdoos. Te duur product en diefstal gevoelig.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Mariekeb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-12 17:03
Ze zeggen dat als je er meer dan 1 besteld deze automatisch geannuleerd wordt. Je kan er 1 per account bestellen

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-12 19:20
In de mail stond 1 per klant, maar dat was zelfs niet haalbaar voor mij. Meerdere keren in m’n mandje gehad maar voordat je kon betalen, leeg

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:59
Bol.com:

Let op! Zoals het er nu uitziet krijgen we dit jaar geen voorraad meer. Het is nog onbekend wanneer we weer nieuwe voorraad krijgen. Voor alle gamers die het niet gelukt is om een bestelling te plaatsen, nog even geduld. In 2021 komt het product weer beschikbaar.

🔋 2 x Marstek Venus E v3 (V135) - 3,1 kWp panelen

• pakacom
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2023
WidgetTWW schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:35:
Amazon UK gaat de goede kant op. Gisteren besteld, nu bij de Amazon facility in Rochester, uitlevering staat gepland morgen voor einde dag. Zeer netjes, alleen nog even afwachten of DHL dat gaat redden.
Dan heb je als een van de weinige geluk gehad dat deze eerder is verzonden dan aangegeven door Amazon UK.
die van mijn staat nog voor aanstaande woensdag geplant

• UttiGS
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 16-11 06:31
WidgetTWW schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:44:
[...]

Dat doet Bol zeer netjes. Ik weet nog dat mijn vorige console bij Wehkamp vandaan kwam, daar hadden ze de originele verpakking gepakt en gewoon een DHL sticker op geplakt. 8)7
Gatverdamme

• snipey
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-10-2024
Voor mijn gevoel heeft Bol het best netjes aangepakt. De site ging niet plat en de voorraad leek gefaseerd uitgebracht te worden, maar wel in rap tempo. Zo zag je de ene keer "Niet op voorraad", maar bij de volgende F5 wel. Ik moest ook een aantal keer toevoegen aan het winkelmandje voordat deze er echt inzat, maar toen het eenmaal lukte kon ik de betaling uitvoeren zonder dat de bestelling nog "weggekaapt" werd.

Ik snap de frustraties als het uiteindelijk niet lukt om er 1 te bestellen, maar de negatieve reviews zijn naar mijn mening niet terecht.

Ik heb er dan eindelijk 1 weten te bemachtigen via Bol nadat ik steeds mis zat bij Amazon, BCC, Intertoys etc. Hoe het sommige mensen lukt er meerdere verkrijgen is voor mij onverklaarbaar. Mijn F5 skills zullen wel onder de maat zijn.

Succes iedereen! Hopelijk nog een nieuwe batch voor het einde van het jaar. :)

• xminator
Mariekeb schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:07:
[...]

Ze zeggen dat als je er meer dan 1 besteld deze automatisch geannuleerd wordt. Je kan er 1 per account bestellen
Ja, dan hebben ze het over 2x disc versie bestellen. Maar je kan gewoon probleemloos 1x disc en 1x DE bestellen.

Is voorgaande keer ook niet geannuleerd bij mij.

• -Morris-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-07 11:11
the-Killler0-4 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:57:
Tot mij grote frustratie is het NOG STEEDS NIET gelukt om er een te bestellen... iemand nog tips voor de komende dagen? :N
Genoegen nemen met Q1 2021, dat doe ik ook. Maatje van mij gelooft er nog 1 nadat hij er gister zelf 1 heeft kunnen bestellen. Ik geef op, hij gaat voor mij kijken of het hem lukt. Deze FOMO stress is gewoon niet meer gezond. Dan maar de feestdagen in met meer tijd voor het gezin en daarvan genieten. Die lekker een stap terug en geniet van al het andere ;)

• SXander
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-12 13:32
snipey schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:10:
Voor mijn gevoel heeft Bol het best netjes aangepakt. De site ging niet plat en de voorraad leek gefaseerd uitgebracht te worden, maar wel in rap tempo. Zo zag je de ene keer "Niet op voorraad", maar bij de volgende F5 wel. Ik moest ook een aantal keer toevoegen aan het winkelmandje voordat deze er echt inzat, maar toen het eenmaal lukte kon ik de betaling uitvoeren zonder dat de bestelling nog "weggekaapt" werd.

Ik snap de frustraties als het uiteindelijk niet lukt om er 1 te bestellen, maar de negatieve reviews zijn naar mijn mening niet terecht.

Ik heb er dan eindelijk 1 weten te bemachtigen via Bol nadat ik steeds mis zat bij Amazon, BCC, Intertoys etc. Hoe het sommige mensen lukt er meerdere verkrijgen is voor mij onverklaarbaar. Mijn F5 skills zullen wel onder de maat zijn.

Eens, gewoon blijven proberen en uiteindelijk gelukt. Beter dan intertoys waar gelijk de hele site plat ging.

• Jumpman
[...]

Mooi groen verhaal, maar het scheelt Bol.com natuurlijk enorm veel geld.

Als verzamelaar word ik hier natuurlijk niet vrolijk van.

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Jumpman schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:12:
[...]

Mooi groen verhaal, maar het scheelt Bol.com natuurlijk enorm veel geld.

Als verzamelaar word ik hier natuurlijk niet vrolijk van.
Plus dat niet alle verpakkingen geschikt zijn als verzendverpakking.

• trummel
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-03 22:30
Ik ben wel erg benieuwd, gaan we ze echt pas donderdag krijgen of hebben ze de ps'en al binnen en komen ze eerder komende week zoals Amazon dat ook doet?

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:21

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

[...]

Ik ben 100% voor het initiatief, maar hoop wel dat ze bepaalde artikelen toch echt onherkenbaar versturen ivm diefstalgevoeligheid

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

• Jumpman
snipey schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:10:

Klopt, door niet in één keer de hele voorraad er op te zetten, lopen veel bot gebruikers toch het item mis. Ook de F5’ers hebben zo een kans.

• Jumpman
Inbox4me schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:14:
[...]
Ik ben 100% voor het initiatief, maar hoop wel dat ze bepaalde artikelen toch echt onherkenbaar versturen ivm diefstalgevoeligheid
Wel makkelijker voor criminelen om te zien welke pakketten ze moeten hebben.

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-12 16:16
RomeoOscarBravo schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:00:
[...]

Ik heb na de bestelling op 18-11 bij MM ook contact gehad via chat maar die dame vertelde dat de order geannuleerd zou worden omdat bestelling niet mogelijk zou zijn.. Order staat echter nog steeds open, inderdaad op vertraagd. Geld is reeds volledig afgeschreven van CC. Ik mag toch hopen dat er eentje verstuurd gaat worden naar alle reeds openstaande orders zo gauw MM Online nieuwe voorraad krijgt voordat de rest te koop gezet wordt..!?

• Zymotic2007
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-01-2021

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 17:42 ]

• Dennisdn
  • Laatst online: 11:44
doobieters schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:08:
Bol.com:

Let op! Zoals het er nu uitziet krijgen we dit jaar geen voorraad meer. Het is nog onbekend wanneer we weer nieuwe voorraad krijgen. Voor alle gamers die het niet gelukt is om een bestelling te plaatsen, nog even geduld. In 2021 komt het product weer beschikbaar.
Ik denk dat ze er vooral genoeg van hebben dat elk heel- en half uur de site er bijna uit klapt door de F5’ers.

• Bulls
Sommige zijn echt kinderachtig maar ik geef ze geen ongelijk, met betrekking tot mp of het bestel proces, meermaals in de kar gehad en nog niet gelukt.

• rvone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-10 14:20
Net terug van mijn werk en ik zie dat het vanochtend dus raak was bij BOL. Gefeliciteerd aan iedereen die er een heeft kunnen bestellen!

• GG85
  • Laatst online: 10:41

GG85

.......

Freekers schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:13:
[...]

Dit vooral ja

• GG85

GG85

.......

Bulls schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:19:
[...]

Sommige zijn echt kinderachtig maar ik geef ze geen ongelijk, met betrekking tot mp of het bestel proces, meermaals in de kar gehad en nog niet gelukt.
Uhm, de reviews zijn van de PS5 he, De PS5 is dus sclecht want pietje kon niet bestellen bij Bol. Hmmm kay, lekker logisch

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:46

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 17:42 ]

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:06
Jumpman schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:15:
[...]

Wel makkelijker voor criminelen om te zien welke pakketten ze moeten hebben.
Zou mij verbazen als bol.com een PS5 gewoon "naked" verstuurd. De buitenkant is van dik papier, waar een kartonnen doos in zit, niet echt top in de regen. Gezien de staat van de Amazon doos voor mijn XSX wordt er nog steeds flink gesmeten met dozen.

De mijne zat in een flinke kartonnen doos, inmiddels al tot surprise omgebouwd ;-)

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• xIO3Y
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-12 16:53
Ben blij dat ik er eindelijk ook eentje heb weten scoren via Bol.
Gelukkig kwam het mailtje van Bol sneller dan de bot in de Telegram groep, anders had ik er wss weer naast gegrepen.

• ivokenevil
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2021
BlackPink schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:02:
[...]

Gisteren was er een probleempje met mijn CC. gelijk de CC maatschappij gebeld en alles keurig netjes opgelost. ik heb de betaling wel kunnen afronden maar kreeg een mailtje met payment declined :X
Tot op heden nog niks geautoriseerd anders zo toch maar even chatten met een medewerker. :'(
Ik zou niet gaan chatten, ik had ook problemen met mn UK order, gebeld en hele verhaal uitgelegd waarna de supervisor zich er ook hard voor heeft gemaakt en ik de disk edition heb. Chatten levert zelden iets goeds op, vaak alleen maar problemen. Zou echt dan bellen als ik jou was

• Zymotic2007
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-01-2021

[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 17:44 ]

• BlackPink
  • Laatst online: 31-03-2021
ivokenevil schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:43:
[...]

Ik zou niet gaan chatten, ik had ook problemen met mn UK order, gebeld en hele verhaal uitgelegd waarna de supervisor zich er ook hard voor heeft gemaakt en ik de disk edition heb. Chatten levert zelden iets goeds op, vaak alleen maar problemen. Zou echt dan bellen als ik jou was
Thanks voor de tip. Als hij vandaag niet wordt geautoriseerd ga ik morgen of maandag even bellen! :9

• ferryc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-12 21:36
Kan iemand mij vertellen hoe dat werkt met die Telegram groepen? Is dat zuivere koffie? Bestel hem liefst bij een gerespecteerde dealer. :( mail gemist van Bol.com vanmorgen..

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12 17:15
ferryc schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:47:
Kan iemand mij vertellen hoe dat werkt met die Telegram groepen? Is dat zuivere koffie? Bestel hem liefst bij een gerespecteerde dealer. :( mail gemist van Bol.com vanmorgen..
Waarom zou dat niet goed zijn die houden gewoon alle web shops in de gaten.

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-12 18:27
Freekers schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:13:
[...]

Zo worden ze nu toch ook al vervoerd naar de winkel?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/C6r9oyJ.png

Even PS4 omdat ik geen zin heb uren naar een foto te zoeken, maar er zijn veel meer 'knooppunten' met kans op 'fouten' dan alleen dat laatste PostNL/DHL/UPS/... busje.

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:51

Cordon

Lievelings jankert

Telegram groepen krijg je een melding dat die bij Amazon, Mediamarkt, Bol.com oid op voorraad is. :)

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11:59
Wordt gewoon via bots de voorraad in de gaten gehouden, en dan deelt de bot of iemand anders de link zodat je direct kunt bestellen. Links er naartoe staan in dit topic moet je even zoeken.

Ik denk dat de meeste mensen, waaronder ikzelf op deze manier een console op de kop hebben getikt.

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Bot checkt sites. Bot plaatst link. Jij klikt als een malle op een link zodra 'ie verschijnt en belandt op de site waar een paar seconde voorraad is en je binnen razend tempo je bestelling moet zien af te ronden voordat je een vage foutmelding krijgt dat je winkelwagen opeens leeg is of de voorraad alsnog op is. :)

Metal up your ass

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-11 13:43
Die reviews zijn inderdaad een beetje sneu. Ik vind dat Bol.com het juist uitstekend heeft aangepakt. Mensen netjes een minuut voordat de bestellingen open gaan een mailtje sturen, zodat iedereen een eerlijke kans heeft. De app ging iets eerder online dan de website, dus daar had je nog wat voordeel kunnen pakken.

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-11 12:42
loekf2 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:39:
[...]

Zou mij verbazen als bol.com een PS5 gewoon "naked" verstuurd. De buitenkant is van dik papier, waar een kartonnen doos in zit, niet echt top in de regen. Gezien de staat van de Amazon doos voor mijn XSX wordt er nog steeds flink gesmeten met dozen.

De mijne zat in een flinke kartonnen doos, inmiddels al tot surprise omgebouwd ;-)
In verleden een ps4 pro en snes mini van wehkamp in de doos zelf ontvangen. Bij de snes 15 euro korting gekregen omdat ik hier van baalde. Bij de pro was het mij al bekend (en doos was ook gewoon netjes aangekomen). De verpakking is gelukkig stevig gemaakt. Maar snap dat iedereen liever een doos eromheen wil. Bewaar ook altijd netjes de dozen van mijn dure aanschaf.

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Paprika schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:48:
[...]

Zo worden ze nu toch ook al vervoerd naar de winkel?

[Afbeelding]

Even PS4 omdat ik geen zin heb uren naar een foto te zoeken, maar er zijn veel meer 'knooppunten' met kans op 'fouten' dan alleen dat laatste PostNL/DHL/UPS/... busje.
Daar staan ze op een pallet (wat nog ingepakt wordt in folie, anders vallen ze er vanaf). Dat is heel wat anders dan dat ze los over een transportband worden vervoerd en achterin een bus geflikkerd.

• TIGER1125
destroyer6670 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:50:
[...]

In verleden een ps4 pro en snes mini van wehkamp in de doos zelf ontvangen. Bij de snes 15 euro korting gekregen omdat ik hier van baalde. Bij de pro was het mij al bekend (en doos was ook gewoon netjes aangekomen). De verpakking is gelukkig stevig gemaakt. Maar snap dat iedereen liever een doos eromheen wil. Bewaar ook altijd netjes de dozen van mijn dure aanschaf.
Dat zeg je nu :|

Dat betekend dat ik morgen de gehele dag in de stress zit, of mijn PS5 wel of niet aankomt, via Wehkamp...

• Bulls
MelvinW schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:50:
Die reviews zijn inderdaad een beetje sneu. Ik vind dat Bol.com het juist uitstekend heeft aangepakt. Mensen netjes een minuut voordat de bestellingen open gaan een mailtje sturen, zodat iedereen een eerlijke kans heeft. De app ging iets eerder online dan de website, dus daar had je nog wat voordeel kunnen pakken.
Ik kreeg de mail om 11 uur, lees het om 11:01, ga direct naar de site en zie dat het uitverkocht is. Ik Ga naar tweakers, post bericht over dat ik mail heb maar geen voorraad is.
Ga terug naar bol, en zie dat er wel Pre-order mogelijk is. Dat probeer dus 10x en in het karretje zit steeds niets. 1x wel maar bij betaling zat er niets meer in. Had uiteindelijk alleen een losse controller besteld. Die had ik nog in m’n kar.

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-11 12:42
TIGER1125 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:53:
[...]

Dat zeg je nu :|

Dat betekend dat ik morgen de gehele dag in de stress zit, of mijn PS5 wel of niet aankomt, via Wehkamp...
Sorry -O- Maar heb altijd goede ervaringen met wehkamp. Ik zou me niet druk maken. Geniet van de voorpret als één van de lucky ones *O*

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-11 13:43
Bulls schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:54:
[...]

Ik kreeg de mail om 11 uur, lees het om 11:01, ga direct naar de site en zie dat het uitverkocht is. Ik Ga naar tweakers, post bericht over dat ik mail heb maar geen voorraad is.
Ga terug naar bol, en zie dat er wel Pre-order mogelijk is. Dat probeer dus 10x en in het karretje zit steeds niets. 1x wel maar bij betaling zat er niets meer in. Had uiteindelijk alleen een losse controller besteld. Die had ik nog in m’n kar.
In de app was het hier direct zichtbaar om 11:01. De site gaf hier inderdaad ook uitverkocht aan.

• DonSleutel
Bulls schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:54:
[...]

Het is vooral zuur voor de personen waarvan de mail in de spambox kwam of die mail niet op push hebben staan.

• Kroep
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-09-2024
Heeft iemand nog geluk gehad bij de Intertoys vanochtend?
Ik heb gezien dat ie online werd aangeboden, maar door het vele verkeer lag de site binnen enkele ogenblikken plat. 8)7

• TIGER1125
destroyer6670 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:01:
[...]

Sorry -O- Maar heb altijd goede ervaringen met wehkamp. Ik zou me niet druk maken. Geniet van de voorpret als één van de lucky ones *O*
Ik ook hoor, dus daar maak ik me weinig zorgen om, heb gelukkig ook nog een plan B achter de hand... :X

Enige waar ik me zorgen om maak is dat hij ineens verdwijnt omdat iedereen ziet dat het een PS5 is :9 Opvallend genoeg is dat nooit een issue met luiers of iets dergelijks :+

• Mimezz
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 25-07 15:18
Ik stond voor release van de ps5 134 en 135 bij MM Rijswijk.

zie nu dat ze qua backorder op -217 staan. Iemand enig idee hoeveel er (ongeveer) uit zijn gegaan al?

• DonSleutel
*offtopic*

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 17:51 ]

• TIGER1125
Power Unlimited meldt op haar website, op basis van tweets van Bol.com gaming zelf, dat Bol.com waarschijnlijk geen nieuwe voorraad meer krijgt dit jaar.
https://www.pu.nl/artikel...-meer-te-koop-bij-bolcom/

Dus voor de jagers die nog niet voorzien zijn, lijkt Bol voor dit jaar af te vallen en op zich denk ik dat Bol een goede graadmeter is dat er nog maar een beperkt aantal Playstations dit jaar in de roulatie zullen komen. (nalevering of nog niet aangeboden voorraad)

[ Voor 30% gewijzigd door TIGER1125 op 04-12-2020 15:15 ]

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-12 10:16
Jeroenkm schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:04:
Offtopic Vraag.

Ik heb vanmorgen een ps5 weten te bemachtigen bij bol, weet iemand toevallig ook of mijn turtle beach headset op de ps5 gaat werken? Het is deze:

https://www.bol.com/nl/p/...er_confirmation2008093611
Ik heb dezelfde en zou niet weten waarom het niet zou werken. Dat ding werkt overal op.

En na 10 seconden googlen.. https://support.turtlebea...5-Compatibility-And-Setup

[ Voor 12% gewijzigd door Boterham71 op 04-12-2020 15:16 ]

• onepicnick
  • Laatst online: 18-02-2023
Zymotic2007 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:17:
[...]

Als ik mijn zending van Amazon binnen krijg komende week, heb ik nog een preorder van de MM Alkmaar over die je wel mag overnemen voor kostprijs. En misschien optioneel een flesje rum ;) Ik sta 4e voor een digitale versie. Misschien kan je dan toch nog gamen met de kerst. Wel beloven hem niet voor veel winst door te verkopen he!! >:)
hoeveelste stond je op de lijst in alkmaar? eventueel heb ik anders wel interesse :) ik sta vrij hoog in heerhugowaard:S

• Bulls
DonSleutel schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:02:
[...]

Het is vooral zuur voor de personen waarvan de mail in de spambox kwam of die mail niet op push hebben staan.
Het was pure mazzel dat ik zag dat er mail was, want ik heb de melding uit staan. Wel de rode 1 op de app. En was dus bij toeval op tijd of eigenlijk zelfs nog te vroeg.

• onepicnick
  • Laatst online: 18-02-2023
Bij BOL hebben ze trouwens massaal 1 ster gereviewd omdat mensen niet konden bestellen. ik kon ook niet bestellen maar om meteen een negatieve review te doen lijkt me ook wat heftig:)

• DonSleutel
Bulls schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:23:
[...]

Het was pure mazzel dat ik zag dat er mail was, want ik heb de melding uit staan. Wel de rode 1 op de app. En was dus bij toeval op tijd of eigenlijk zelfs nog te vroeg.
Zat toevallig net mn mail te checken op de pot. Ook mazzel dus. _O-

• Bulls
DonSleutel schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:25:
[...]

Zat toevallig net mn mail te checken op de pot. Ook mazzel dus. _O-
In dat opzicht had ik wel mazzel, maar net bestellen dus niet zo. Meermaals in de winkelmand gehad. Maar helaas

• AndyR7
  • Laatst online: 04-12-2020

[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 15:52 ]

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-12 18:37

Step

step@tweakers.net#

[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 17:47 ]

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

• DonSleutel
Bulls schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:28:
[...]

In dat opzicht had ik wel mazzel, maar net bestellen dus niet zo. Meermaals in de winkelmand gehad. Maar helaas
Heb volgens mij een deuk in het scherm waar de reserveren knop zat in de app zo vaak als ik die heb moeten aantikken :P

• GG85

GG85

.......

onepicnick schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:24:
Bij BOL hebben ze trouwens massaal 1 ster gereviewd omdat mensen niet konden bestellen. ik kon ook niet bestellen maar om meteen een negatieve review te doen lijkt me ook wat heftig:)
En dan ook het product 1 ster geven ipv Bol zelf. Bol zelf een ster geven (die kunnen er ook weinig aan doen) zou al triest zijn maar de PS5 1 ster geven al helemaal.

Maar goed, dat zullen dezelfde droeftoeters wel zijn die games of films 1 ster geven omdat er 1 aspect is wat ze niet leuk vinden. "ze moeten gewoon hun frustratie kwijt" Tja, daar leer je daar maar als volwassene mee dealen.

[ Voor 7% gewijzigd door GG85 op 04-12-2020 15:33 ]

• TijnVan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-07 15:55
Zeer gelukkig met aankoop PS5 via Bol. Kreeg netjes een mail om 11.00 en heb er om 11.04 een kunnen bestellen. Een beetje triest dat mensen uit frustratie zulke reviews achter laten. Hoe hadden ze het anders gewild?

Bij de vorige ronde zouden er bestellingen zijn geannuleerd door Bol. Ik hoop dat ze dat deze ronde beter voor elkaar hebben. (anders slechte review ;)) Weet iemand of dat toen op dezelfde dag was? Of was dit pas een paar dagen later?

• Jugoslovenac
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 06-12-2020
Helaas opnieuw naast gegrepen vannochted. Word er inmiddels beetje moedeloos van.

Zag de mail, ging er naar toe en heb hem tot wel 10x in de winkelwagen gehad. Vervolgens zit hij er in, druk ik op betalen, krijg ik dat standaard bericht van ze: Oeps er ging iets mis, het ligt aan ons.

Voelt nog steeds zo irritant.. Maar dat is het ook helaas, irritant.

Nou ik zie jullie in 2021 xD

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001

m0nk

16-09-2003 15.15

Mijn bol bestelling is geupdate met een postNL track and trace code. Levering nog steeds 10 dec.

Mijn Amazon.co.uk staat nog op de 19e.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Oguzhan58
  • Laatst online: 26-09 02:34
m0nk schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:41:
Mijn bol bestelling is geupdate met een postNL track and trace code. Levering nog steeds 10 dec.

Bol bestelling van vandaag? Hoelaat had jij je bevestiging mailtje gehad?

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-12 22:19
m0nk schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:41:

Nu al een T&T code, dat zou betekenen dat ze misschien al gaan versturen?

• Oguzhan58
WidgetTWW schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:44:
[...]

Nu al een T&T code, dat zou betekenen dat ze misschien al gaan versturen?
Ik denk sowieso dat die 10 December meer was om ruimte te geven aan levering, gezien de drukte. Denk dat je hem ergens deze week kan verwachten als je het hebt besteld via bol vandaag.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001

m0nk

16-09-2003 15.15

Oguzhan58 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:43:
[...]

Bol bestelling van vandaag? Hoelaat had jij je bevestiging mailtje gehad?
11:03 kreeg ik de email. Is alleen nog de aanmelding bij postNL denk ik. Heb nog wel even geduld.. :P

[ Voor 14% gewijzigd door m0nk op 04-12-2020 15:45 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Oguzhan58
m0nk schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:45:
[...]

11:03 kreeg ik de email.
Oke ik kreeg hem om 11:04. Als het op volgorde loopt kunnen wij hem ook zo verwachten dan, ben benieuwd of ze wel alles in 1x eruit gaan sturen of dat ze het dus op volgorde in batches gaan doen. We gaan het meemaken!
Pagina: 1 ... 312 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord