Al die blije reacties op het kunnen bestellen van een PS5 bij bol.com. Tegen het einde van de dag allemaal verdrietige reacties omdat de helft van de bestellingen wordt geannuleerd/uitgesteld
https://www.bol.com/nl/p/...paign=CPS&utm_content=txlDarow schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:11:
Iemand een link naar de de editie van bol? Vind alleen de disc versie
Dan heb je drie opties:ghstly schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:10:
Vaag gedoe bij bol.com dan leverbaar, dan reserveren en niet leverbaar bij elke refresh, maar geen enkele keer gelukt. Begin er behoorlijk klaar mee te zijn.
Achteraan sluiten bij de MM
Wachten tot september 2021 en gewoon uit de schappen halen
of marktplaats/v&a
Ok, gehad met die Playstation. Ik wacht tot volgend jaar.
Mij lukte het wel in winkelmandje te plaatsen maar toen moest ik opzoek naar mijn portemonnee en toen ik die eindelijk had gevonden kreeg ik foutmelding 
Had helemaal niet verwacht dat er nog PS5's online kwamen dus zat totaal niet klaar.
Had helemaal niet verwacht dat er nog PS5's online kwamen dus zat totaal niet klaar.
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
Me2 11:04 betaald..Pingu007 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:11:
Gelukt bij Bol, staat alleen dit in mijn bevestiging:
Sony PlayStation 5 Console
Gekocht bij bol.com
Bezorging: Nog niet verschenen
Hmm...
* zie topicwaarschuwing *
[ Voor 85% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 11:13 ]
Ik heb hetzelfde. Het is gelukt maar ik verwacht er eigenlijk niet te veel van. Afwachten maarPingu007 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:11:
Gekocht bij bol.com
Hmm...
Het ging van kopen tot reserveren met levering 10 december....
Hoop het wel nu gelukkig NL order met btw factuur, kan mijn UK versie naar iemand anders als die binnen is!Pingu007 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:11:
Gekocht bij bol.com
Hmm...
Gefeliciteerd iedereen die er een heeft kunnen bemachtigen!
Ook gelukt bij BOL.com! Gisteren was het me op amazon.uk na weken lang verliezen ook eindelijk gelukt. Aangezien ik hier zoveel berichten lees over bestellingen die geannuleerd worden leek het me verstandig om een "back-up" order te plaatsen. Ik heb echter totaal geen behoefte aan twee playstations, en hoef er ook niet aan te verdienen, dus mocht ik ze nou echt alle twee ontvangen zal ik er eentje hier op het forum aanbieden.
Uitlevering 10 december.. Zou dit misschien betekenen dat er bij andere winkels rond de 10e ook weer stock is?
Ik heb beide in mijn winkelmand gekregen en kon zelfs gaan betalen. 20 seconden zoeken naar CVC en mislukt.
Ik help een vriend een exemplaar te bemachtigen, dus voor mij persoonlijk geen punt, blij dat zoveel mensen hier er eentje thuis krijgen.
Zou het mogelijk zijn dat ze mijn winkelmand steeds leeggooien omdat ik er al een heb? Lijkt me sterk toch?
Ik help een vriend een exemplaar te bemachtigen, dus voor mij persoonlijk geen punt, blij dat zoveel mensen hier er eentje thuis krijgen.
Zou het mogelijk zijn dat ze mijn winkelmand steeds leeggooien omdat ik er al een heb? Lijkt me sterk toch?
Ik weet wel zeker dat ik te laat was. Door wat bestellingen van afgelopen week kon ik niet kiezen voor achteraf betalen, terwijl ik onder de douche stond. Die doorverwijzing naar iDeal heeft zo heel lang gekost, want uiteraard precies nu vroeg ie om 'n readerElMayo schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:10:
Voor iedereen die bij bol heeft besteld!
Je zult niet de eerste zijn bij wie hij na bestelling toch nog geannuleerd word! Wacht gewoon af tot hij daadwerkelijk geleverd word
Iedereen wist dat bol online zou komen en jij had het niet verwacht?Ozzie schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:12:
Mij lukte het wel in winkelmandje te plaatsen maar toen moest ik opzoek naar mijn portemonnee en toen ik die eindelijk had gevonden kreeg ik foutmelding
Letterlijk alle online shops zijn nu geweest met de tweede batch.
*knip* gebruik de TR functie
[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 11:14 ]
Te lang getwijfeld voor Bol
Was gelukkig gisteren al bij Amazon DE gelukt, maar die staat nog steeds op levering 19-22 december
Even geduld hebben nog
Was gelukkig gisteren al bij Amazon DE gelukt, maar die staat nog steeds op levering 19-22 december
Even geduld hebben nog
Holy shittle. Krijg een belletje van mijn vrouw dat hij bij bol is, ik was sceptisch. Gelijk er naartoe en bam kunnen bestellen. Nu is mijn setup compleet op 10 dec met de XSX en PS5! Bedankt Bolleke!
Hmmm laat maar dit allemaal, koop hem wel van een scalper. Jammer maar ga niet nog eens een half jaar wachten ik eindelijk eentje in me handen heb.
Het ga jullie goed mensen, succes ermee
Het ga jullie goed mensen, succes ermee
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Hou op schei uit, ik krijg een appje dat hij beschikbaar is, ben er binnen 5 seconde, is alweer uitverkocht. LJK#$L#@J$LKJ@#$DSF.
Yesss ook hier eindelijk bingo! Digital edition met bevestigingsmail
Ik zit niet de hele dag al het PS5 pre-order nieuws in de gaten te houden. Dus 'iedereen' is aardig overdreven.xminator schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:13:
[...]
Iedereen wist dat bol online zou komen en jij had het niet verwacht?
Letterlijk alle online shops zijn nu geweest met de tweede batch.
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
Mijn order is op 11:04 geplaatst. Had netjes een CC toegevoegd aan m'n account vanochtend, was die ineens niet te vinden. Snel met trillende handjes via iDeal betalen, heb een bevestigingsmail van de bestelling maar nou nog zien of die ook echt geleverd word. Zal niet de eerste zijn bij wie alsnog de order gecancelled word.
Man man man, wat een emotie voor een spelletjes computer
Man man man, wat een emotie voor een spelletjes computer
Zojuist een order kunnen plaatsen bij bol!
gelukt bij bol.com, kreeg mailtje! dank allen voor reminden enz.
digitale versie, 10 dec komt ie!
digitale versie, 10 dec komt ie!
*offtopic*
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 11:17 ]
Je moest blijven proberen, duurde bij mij ook een paar minuten en 3x betaalfout. 4e x lukte het.Terriongaming schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:13:
Hou op schei uit, ik krijg een appje dat hij beschikbaar is, ben er binnen 5 seconde, is alweer uitverkocht. LJK#$L#@J$LKJ@#$DSF.
zojuist? ik denk een minuut of 7 a 10 geleden?FerdiMasChief schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:14:
Zojuist een order kunnen plaatsen bij bol!
haha kom net terug van de hond uitlaten weer te laat
Bol.com > 2x in winkelmand gehad en bij betalen geweest > foutmelding! Fuuuuuuu! 🤣
Weken lang allerlei telegram kanalen volgen, node.js scripts geschreven, fora volgen. Nu nadat bol.com 1 simpele nieuwsbrief mail stuurt op de meest makkelijke methode een ps5 weten te bemachten.
Hij staat op niet leverbaar al sinds 11.09.xminator schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:14:
[...]
Je moest blijven proberen, duurde bij mij ook een paar minuten en 3x betaalfout. 4e x lukte het.
Dat heb ik inderdaad ook. Maar dat staat in je mail. Als je naar je Bol.com account gaat, staat er bij mij 10 december.Pingu007 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:11:
Gekocht bij bol.com
Hmm...
Ik heb gisteren een disc versie kunnen kopen bij amazon uk, verwachte leverdatum 18/19 dec.
Net nu ook eentje kunnen kopen bij bol.com met verwachte leverdatum 10 dec.
Zit te twijfelen om de order van amazon te annuleren tenzij iemand tegen kostprijs EUR 519,50 de amazon uk levering van me wil.
Regio Den Haag
Net nu ook eentje kunnen kopen bij bol.com met verwachte leverdatum 10 dec.
Zit te twijfelen om de order van amazon te annuleren tenzij iemand tegen kostprijs EUR 519,50 de amazon uk levering van me wil.
Regio Den Haag
[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 11:18 ]
Hier ook 1 en collega op kantoor ook, andere collega die ook probeerde helaas niet meer
Pff, zit bij intertoys nog in het mandje, site klapte eruit bij het afrekenen
Bij bol.com een ideal fout
helaas
Bij bol.com een ideal fout
helaas
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Yes, eindelijk geluk(t). Al is het een pre-order bij BOL, per 10-12-2020 te verwachten niet op tijd voor de Sint wel op tijd voor Kersemus.
Gefeliciteerd aan de mensen die er eentje hebben kunnen krijgen. Helaas kreeg ik 'm tig keer niet in mijn mandje en de keer dat het lukte werd ik eruit gegooid zodra ik naar de betaling scherm werd gestuurd. Uiteindelijk stond ie weer op uitverkocht en was het weer te laat
Ja oke, wij waren al bezig sinds 11.00, dan was je al ruim te laat.Terriongaming schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:15:
[...]
Hij staat op niet leverbaar al sinds 11.09.
Jammer meerdere keren is hij uit mijn winkelwagen verdwenen..zelfs bijna kunnen betalen.. jammer weer.. wachten op MediaMarkt dan maar 🙄
Ik heb het even gevolgd, die disk edition was binnen drie minuten uitverkocht op bol.com. Ongelooflijk snel.
Wauw 9 minuten, ruim te laat.....te zot voor woorden dit.xminator schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:15:
[...]
Ja oke, wij waren al bezig sinds 11.00, dan was je al ruim te laat.
Zijn de levertijden bij Bol niet gezet op 10 december vanwege de drukte bij de bezorgers?
Dat die datum dus de uiterlijke levertijd is en misschien wel eerder
Voor de Sint ging toch al niet lukken met die Postnl vertagingkrissiekris schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:15:
Yes, eindelijk geluk(t). Al is het een pre-order bij BOL, per 10-12-2020 te verwachten niet op tijd voor de Sint wel op tijd voor Kersemus.
[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 11:19 ]
hier precies hetzelfde, ook twee keer door kunnen klikken naar betalen maar toen ging het daarop weer foutLempard2 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:15:
Jammer meerdere keren is hij uit mijn winkelwagen verdwenen..zelfs bijna kunnen betalen.. jammer weer.. wachten op MediaMarkt dan maar 🙄
Mensen met bot's eh. Staan zelfs op youtube live te streamen.robinez schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:16:
Ik heb het even gevolgd, die disk edition was binnen drie minuten uitverkocht op bol.com. Ongelooflijk snel.
Neejaspermeul schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:16:
Zijn de levertijden bij Bol niet gezet op 10 december vanwege de drukte bij de bezorgers?
Denk dat dit voorlopig wel de laatste voorraden zijn geweest dit jaar..
[ Voor 52% gewijzigd door m0nk op 04-12-2020 11:34 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
*offtopic*
[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 11:30 ]
volgens mij nog sneller. Ik was binnen 5 seconden na de mail op de site. Toen nog niet beschikbaar. Duurde misschien 10-15 seconden voordat die wel beschikbaar was. In winkelmandje maar tijdens betalen...en dat duurde geen halve minuut kreeg ik al de melding dat die weg was.robinez schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:16:
De mail kwam om 11.00 uur exact bij mij binnen.
Weer te laat.
[ Voor 4% gewijzigd door johoo op 04-12-2020 11:19 ]
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Dit dus, als je gewoon aan het werk bent en niet de hele tijd aan het refreshen bent is het niet mogelijk joh.Joosie200 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:16:
Ik kreeg pas om 11:04 een popup via de app. Mail nooit binnen gehad.
Ik kreeg een error na het betalen op Bol.com. Geld was wel afgeschreven. Nu zie ik, na 10 minuten wachten ofzo, de order ook terug in mijn account en ik heb een mail ontvangen dat ze de pre-order gaan leveren.
Nou ben benieuwd of het ook echt de 10e gaat worden. Fingers crossed!
Nou ben benieuwd of het ook echt de 10e gaat worden. Fingers crossed!
Ik had hetzelfde van Wehkamp (en dus ook BCC) begrepen.m0nk schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:17:
Verwachting is dat er bij Bol geen voorraad meer komt dit jaar overigens.
Mijn mail kwam pas om 11.11 uur binnen; was toen al 10 minuten aan het bestellen op de site (niet gelukt helaas). Dus de mail service is niet betrouwbaarJoosie200 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:16:
Ik kreeg pas om 11:04 een popup via de app. Mail nooit binnen gehad.
bedankt voor de koffie hintm0nk schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:17:
jammer dat bol.com vrij waardeloos is.. 1000 pogingen, paar keer in mn mandje gekregen, maar steeds gestrand bij de betalingen en 1x bij de laatste knop. Pffff
I served in a company of heroes.
Wow...net op tijd klaar met de plee schoonmaken! 
Dacht al, zal je niet zien dat ie nu online gaat bij Bol.
Maar ik heb er 1 te pakken weten te krijgen. * zie topicwaarschuwing *
Dacht al, zal je niet zien dat ie nu online gaat bij Bol.
Maar ik heb er 1 te pakken weten te krijgen. * zie topicwaarschuwing *
[ Voor 41% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 11:21 ]
Hebben ze nu al wel echte voorraad dan vanwege de leverdatum pas volgende week is?m0nk schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:17:
Zit in een appje die dit in de gaten houdt, ik moet ook werken, kan niet de hele tijd refreshen. Zelfs toen ik dit wel kon doen bij de vorige batch was je gewoon te laat met 10 seconde. Maar goed, ben gewoon pissig dat Sony het zo heeft aangepakt met de release.xminator schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:18:
[...]
Al meerdere keren in dit topic zijn er linkjes gedeeld naar groepen waar je meteen een pushbericht bij krijgt.
Als je daar niet de tijd voor wil nemen, dan moet je accepteren dat het je gewoonweg wat langer gaat duren voor je een PS5 krijgt. Vraag ernaar is gewoon te gek voor woorden.
Is ie bij intertoys net ook in de verkoop geweest?
Aaaarrhh weer net niet. Zat al in mijn mandje en was bij betalen en toen foetsie. Net als de afgelopen twee keer bij Amazon. Boohoo.. wat een drama.
Ik had verwacht dat ik gewoon kon doorklikken net als altijd. 1e keer faalde, 2e keer deed ideal het niet, 3e keer een leeg winkelmandje, de 4e keer via Ideal kunnen betalen. Alles binnen 1 minuut haha.
Heerlijk, ik typte dit... ga terug naar Bol.com en kon waarempel zo bestellen. Leek wel een box uit de iBood hunt van vroegertritimee schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:03:
[...]
Staat al de hele ochtend op niet leverbaar.. refresh ook regelmatig
Bij Amazon.nl kan je de PS5 wel in het mandje doen maar daar wordt dan gezegd dat er geen voorraad is.
ja en al weer uitverkochtCoolpirate schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:19:
Amazon NL online!
https://www.amazon.nl/dp/...colid=2GXH2M171C6SA&ref_=
https://www.amazon.nl/dp/...colid=2GXH2M171C6SA&ref_=
[ Voor 74% gewijzigd door CrackSlet op 04-12-2020 11:21 ]
Ja, maar de gehele website klapte eruit. Staat bij mij nog in het mandje, maar kan niet afrekenen.Coolpirate schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:19:
Want, wat hadden ze moeten doen?Terriongaming schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:19:
[...]
Zit in een appje die dit in de gaten houdt, ik moet ook werken, kan niet de hele tijd refreshen. Zelfs toen ik dit wel kon doen bij de vorige batch was je gewoon te laat met 10 seconde. Maar goed, ben gewoon pissig dat Sony het zo heeft aangepakt met de release.
Je blijft nog steeds ontzettende vraag houden, dus je kan nooit iedereen blij maken.
Bevestings mail is binnen en de bestelling staat nu ook in mijn account. Dus lijkt uiteindelijk goed te zijn gegaan.Jelliuz schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:10:
[...]
Even afwachten en indien geen beweging even met hun klantendienst bellen veronderstel ik
Helaas, onterechte melding denk ik.CrackSlet schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:20:
Amazon NL online!
Verwijderd
Kom net met tassen vol boodschappen thuis. Sta in de hal en m’n Apple Watch wordt wild. Alle alarmen gaan af. Direct via app en FaceId betaald en dus gelukt!
is al uitverkocht hahahaahahCrackSlet schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:20:
Amazon NL online!
er zat wel een fout in het proces bij BOL. Als je naar de productpagina ging kreeg je een scherm met reserveren. F5'en je kon hem in je winkemwagentje doen. Vervolgens klik je op bestellen en was je winkelwagen leeg. Ging twee a drie keer zo. Uiteindelijk de loop doorbroken door niet op bestellen maar op verder winkelen te klikken en dan winkelwagentje bekijken, toen lukte het wel.
Het belangrijkste is dat ik hem heb besteld en een bevestiging heb gekregen. Goed bezig met zijn allen!
Het belangrijkste is dat ik hem heb besteld en een bevestiging heb gekregen. Goed bezig met zijn allen!
En ik had om 11u zelf nog gekeken en toen stond ie nog op: niet leverbaar. Anderen kregen de mail dus al voor 11u en konden ook nog niet bestellen.Hans1988 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:18:
[...]
Mijn mail kwam pas om 11.11 uur binnen; was toen al 10 minuten aan het bestellen op de site (niet gelukt helaas). Dus de mail service is niet betrouwbaar
Naja in elk geval doet de 'hou me op de hoogte' knop wel zijn werk. Dat kan ik van Amazon niet zeggen (heb bij een trits aan rtx 3080 kaarten gezegd: hou me op de hoogte en je hoort helemaal niks)
Mediamarkt online maar afwachten. Mijn bestelling daar is nog steeds vertraagd van 18 november rond 23u05.
zie niksGRIEZMAN schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:20:
Amazon!!!!!!
Yes! Gelukt bij bol.com leverdatum 10 december🎉
Na elke dag ochtenden lang, nachten lang proberen is het gelukt bij Bol.
Mensen die hem niet hebben kunnen bemachtigen, uiteindelijk gaat het je lukken.
Alleen jammer dat het niet voor de feestdagen is gelukt. Je moet gewoon enorm geluk hebben en het moet net toevallig goed uitkomen.
Laat dit een wijze les zijn voor Sony. Succes iedereen!
Alleen jammer dat het niet voor de feestdagen is gelukt. Je moet gewoon enorm geluk hebben en het moet net toevallig goed uitkomen.
Laat dit een wijze les zijn voor Sony. Succes iedereen!
[ Voor 18% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 11:22 ]
1) meer oplagen: er is gewoon veel te weinig geproduceerdxminator schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:20:
[...]
Want, wat hadden ze moeten doen?
Je blijft nog steeds ontzettende vraag houden, dus je kan nooit iedereen blij maken.
2) gecontroleerder uitbrengen en duidelijkere communicatie
Kreeg een mail om 11.01, daarna gelijk kunnen bestellenJoosie200 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:21:
[...]
En ik had om 11u zelf nog gekeken en toen stond ie nog op: niet leverbaar. Anderen kregen de mail dus al voor 11u en konden ook nog niet bestellen.
Naja in elk geval doet de 'hou me op de hoogte' knop wel zijn werk. Dat kan ik van Amazon niet zeggen (heb bij een trits aan rtx 3080 kaarten gezegd: hou me op de hoogte en je hoort helemaal niks)
Mediamarkt online maar afwachten. Mijn bestelling daar is nog steeds vertraagd van 18 november rond 23u05.
Melding is normaal heb ik ook, maar als iets 10dec pas verstuurd kan worden is het nu ook niet op voorraad.Y.Zigrin schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:12:
[...]
Ik heb hetzelfde. Het is gelukt maar ik verwacht er eigenlijk niet te veel van. Afwachten maar
Wat vaag zeg, ik had me ingeschreven om een melding te ontvangen van intertoys maar dat werkt dus ook niet
Ik begreep van een medewerker bij de MM dat er eind december een aanzienlijk grotere lading komt. Houd moed. Wellicht dat dit jaar nog lukt!
Joey
aanzienlijk wordt mee bedoelt dat hij dan binnen 1 minuut is uitverkocht ipv 10 seconde?JoeySchalker schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:22:
Ik begreep van een medewerker bij de MM dat er eind december een aanzienlijk grotere lading komt. Houd moed. Wellicht dat dit jaar nog lukt!
1) ze zijn al het maximale aan het produceren.Terriongaming schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:21:
[...]
1) meer oplagen: er is gewoon veel te weinig geproduceerd
2) gecontroleerder uitbrengen en duidelijkere communicatie
2) ze hebben tot nu drie batches gehad, is duidelijk gecommuniceerd.
Dit letterlijk 30 keer gehad, vanuit mn wishlist op groene winkelwagen, klik op doorgaan naar bestellen en melding dat winkelwagen leeg is.mr.JamesBond schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:21:
er zat wel een fout in het proces bij BOL. Als je naar de productpagina ging kreeg je een scherm met reserveren. F5'en je kon hem in je winkemwagentje doen. Vervolgens klik je op bestellen en was je winkelwagen leeg. Ging twee a drie keer zo. Uiteindelijk de loop doorbroken door niet op bestellen maar op verder winkelen te klikken en dan winkelwagentje bekijken, toen lukte het wel.
Ook gelukt bij Bol.com! Digital edition, zoals ik wilde.
Hoe weten mensen dat het gaan om een voorraad van rond de 1000 exemplaren trouwens?
Hoe weten mensen dat het gaan om een voorraad van rond de 1000 exemplaren trouwens?
d.castello schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:21:
Na elke dag ochtenden lang, nachten lang proberen is het gelukt bij Bol.
[mbr]* zie topicwaarschuwing *[/]
Volgens de Telegram groep zijn er gewoon ruim duizend orders geplaatst bij Bol.com, dus dat worden heel wat annuleringen helaas.
Aah ja, dat er 'ergens begin december een oplage' zou verschijnen is heel duidelijk. Nee prima.xminator schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:22:
[...]
1) ze zijn al het maximale aan het produceren.
2) ze hebben tot nu drie batches gehad, is duidelijk gecommuniceerd.
MAIL van bol:
ALS je een bestelbevestiging in je mail hebt ontvangen, dan heb je het succesvol een bestelling kunnen plaatsen.
ALS je een bestelbevestiging in je mail hebt ontvangen, dan heb je het succesvol een bestelling kunnen plaatsen.
Ja, same. Mijn collega heeft het ook geprobeerd maar kreeg hetzelfde.TylerMayhem schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:23:
[...]
Dit letterlijk 30 keer gehad, vanuit mn wishlist op groene winkelwagen, klik op doorgaan naar bestellen en melding dat winkelwagen leeg is.
Volgende keer beter
Aangezien je de PS5 nu als pre-order besteld bij Bol.com gaan er weer een hoop mensen teleurgesteld worden ben ik bang.
Ik calculeer maar alvast in dat ik voor de 2x bij bol een geannuleerde order ga krijgen..
Ik calculeer maar alvast in dat ik voor de 2x bij bol een geannuleerde order ga krijgen..
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |